Více

    ― Reklama ―

    Slavný londýnský obchodní dům Harrods oslavuje letos své 175. výročí. Aby své narozeniny poctil, oznámil opětovné vydání své vlastní luxusní řady. Módní domy pak rovněž pořádají oslavy, ovšem na počest léta. Party uspořádala například značka Gucci nebo Miu Miu. Herečka Jessica Chastain se pak objeví v nové kampani pro Damiani.

    Miley Cyrus zazářila na letní Gucci party. Oslavila léto i slavný parfém

    Jednou z letních party, které zaplňují kalendáře slavných osobností, se stala také ta z dílny Gucci. Italský módní dům ji uspořádal, aby se svými VIP hosty oslavil nejen vytoužené letní období, ale také svůj parfém Flora Gorgeous Orchid. Jeho tváří je totiž nikdo jiný než autorka hitu Flowers, herečka a zpěvačka Miley Cyrus.

    Na luxusní akci však dorazila i řada dalších slavných osobností, jako je herečka Salma Hayek, zpěvačka Kim Petras nebo stylista Law Roach. Na večírku, uspořádaném na Chateau Marmont v Los Angeles, nesměl samozřejmě chybět ani současný kreativní ředitel Gucci Sabato De Sarno.

    Značka Damiani vydá novou kampaň. Zazáří v ní její ambasadorka Jessica Chastain

    Herečka Jessica Chastain se zástupkyní slavného šperkařského domu Damiani stala už loni v dubnu. Zařadila se tak po bok ostatních hvězd, jako je herec Brad Pitt nebo herečka Jennifer Aniston. Nyní se má ovšem objevit v čerstvé kampani, kterou značka přichystala. Předvede v ní řadu luxusních šperků, například ty z kolekce Belle Epoque nebo Mimosa. Jedná se zároveň o součást oslav 100 let od založení luxusní italské společnosti.

    Harrods poctí své 175. výročí. Na scénu opět uvede vlastní značku

    Tím ovšem současné oslavy nekončí. Kus si jich pro sebe urval také luxusní obchodní dům Harrods. Na počest svého 175. výročí totiž oznámil nečekanou novinku, začne tak opět prodávat produkty pod svou vlastní značkou. Jednat se bude o módní doplňky jako lahve na vodu, tote bags, hrníčky, ale také papírové potřeby nebo pyžama. Slavné nákupní centrum rovněž slíbilo, že bude kousky vyrábět s ohledem na udržitelnost.

    Zdroj: Harrods

    Léto vítá také Cara Delevigne. Pohostila Miu Miu Summer Club v Cannes

    Speciální akci si pak připravila také italská značka Miu Miu. V prosluněném Cannes totiž v neděli uspořádala speciální Summer Club. Jeho hlavní hostitelkou se stala supermodelka Cara Delevigne. Na party ovšem dorazila celá řada slavných osobností, například herečka Lucy Hale nebo zpěvačka Little Simz.

    @miumiu Replying to @Caroline Is it summer though? Miu Miu and Cara Delevingne hosted an exclusive lunch at Plage L’Ecrin in Cannes, France. @Cara Delevingne Video by @Caroline #MiuMiu #MiuMiuSummerClub #TikTokFashion #Summer #cannes2024 #cannes ♬ original sound – Miu Miu

    Součástí letní oslavy byl DJ pult i speciální plážové posezení z dílny Miu Miu. Jedná se tak o jednu z mnoha akcí, kterými se luxusní značky snaží v létě propagovat své současné kolekce. Cara Delevigne se pak rovněž stala tváří podzimní kampaně Miu Miu pro rok 2024, kterou módní společnost zveřejní tento týden.

    Zdroje: WWD, Instagram, TikTok

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Foto:Harrods

    Módní novinky v kostce: Harrods opět uvede vlastní řadu a luxusní značky vítají léto

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Slavný londýnský obchodní dům Harrods oslavuje letos své 175. výročí. Aby své narozeniny poctil, oznámil opětovné vydání své vlastní luxusní řady. Módní domy pak rovněž pořádají oslavy, ovšem na počest léta. Party uspořádala například značka Gucci nebo Miu Miu. Herečka Jessica Chastain se pak objeví v nové kampani pro Damiani.

    - Reklama -

    Miley Cyrus zazářila na letní Gucci party. Oslavila léto i slavný parfém

    Jednou z letních party, které zaplňují kalendáře slavných osobností, se stala také ta z dílny Gucci. Italský módní dům ji uspořádal, aby se svými VIP hosty oslavil nejen vytoužené letní období, ale také svůj parfém Flora Gorgeous Orchid. Jeho tváří je totiž nikdo jiný než autorka hitu Flowers, herečka a zpěvačka Miley Cyrus.

    Na luxusní akci však dorazila i řada dalších slavných osobností, jako je herečka Salma Hayek, zpěvačka Kim Petras nebo stylista Law Roach. Na večírku, uspořádaném na Chateau Marmont v Los Angeles, nesměl samozřejmě chybět ani současný kreativní ředitel Gucci Sabato De Sarno.

    Značka Damiani vydá novou kampaň. Zazáří v ní její ambasadorka Jessica Chastain

    Herečka Jessica Chastain se zástupkyní slavného šperkařského domu Damiani stala už loni v dubnu. Zařadila se tak po bok ostatních hvězd, jako je herec Brad Pitt nebo herečka Jennifer Aniston. Nyní se má ovšem objevit v čerstvé kampani, kterou značka přichystala. Předvede v ní řadu luxusních šperků, například ty z kolekce Belle Epoque nebo Mimosa. Jedná se zároveň o součást oslav 100 let od založení luxusní italské společnosti.

    - Reklama -

    Harrods poctí své 175. výročí. Na scénu opět uvede vlastní značku

    Tím ovšem současné oslavy nekončí. Kus si jich pro sebe urval také luxusní obchodní dům Harrods. Na počest svého 175. výročí totiž oznámil nečekanou novinku, začne tak opět prodávat produkty pod svou vlastní značkou. Jednat se bude o módní doplňky jako lahve na vodu, tote bags, hrníčky, ale také papírové potřeby nebo pyžama. Slavné nákupní centrum rovněž slíbilo, že bude kousky vyrábět s ohledem na udržitelnost.

    Zdroj: Harrods

    Léto vítá také Cara Delevigne. Pohostila Miu Miu Summer Club v Cannes

    Speciální akci si pak připravila také italská značka Miu Miu. V prosluněném Cannes totiž v neděli uspořádala speciální Summer Club. Jeho hlavní hostitelkou se stala supermodelka Cara Delevigne. Na party ovšem dorazila celá řada slavných osobností, například herečka Lucy Hale nebo zpěvačka Little Simz.

    @miumiu Replying to @Caroline Is it summer though? Miu Miu and Cara Delevingne hosted an exclusive lunch at Plage L’Ecrin in Cannes, France. @Cara Delevingne Video by @Caroline #MiuMiu #MiuMiuSummerClub #TikTokFashion #Summer #cannes2024 #cannes ♬ original sound – Miu Miu

    Součástí letní oslavy byl DJ pult i speciální plážové posezení z dílny Miu Miu. Jedná se tak o jednu z mnoha akcí, kterými se luxusní značky snaží v létě propagovat své současné kolekce. Cara Delevigne se pak rovněž stala tváří podzimní kampaně Miu Miu pro rok 2024, kterou módní společnost zveřejní tento týden.

    Zdroje: WWD, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Pánové, letos je trendem zazářit. Je to i vaše svatba

    Tradiční svatební outfity už dávno nejsou „cool“. Díky neustálému boji za genderovou rovnoprávnost se dnes na svatbách rozhodně netočí vše jen kolem nevěsty. Pánská svatební móda se rychle mění a nabírá na odvaze. Moderní svatební outfity pro muže nabízí například značka Tanner Fletcher. Trendu „It’s his wedding too“ však v posledních týdnech vévodí profesionální hráč NFL Kylen Granson a jeho bílý plášť.

    Módní dům Pucci vstává z mrtvých. Deklaruje Pucci Girl Summer

    Popkulturní estetiky v posledních letech směle ovládají nejen naše instagramové feedy, ale i životní styl a šatník. V létě 2023 jsme byli posedlí Barbiecore, zatímco minulý rok se nesl ve znamení Brat Summer, pod taktovkou zpěvačky Charli XCX. Jaký trend ale kraluje letošnímu létu? No přeci styl Pucci Girl Summer, který si získal sympatie internetových it-girls jako Hailey Bieber nebo Alexandra Saint Mleux.

    Čtení je opět v módě. Interiérový trend diktuje nekonečné zásoby knih

    Čtení je koníček, kteří mnozí z nás s rozmachem moderních technologií opustili. Zdá se ovšem, že opět přichází do módy. Svět interiérového designu totiž dobývá trend s názvem Bookshelf Wealth. Jeho esencí je láska ke knihám, která diktuje zaplněné police oblíbených příběhů a předmětů od podlahy ke stropu. Klíčem k úspěchu je však autenticita.

    Kim Kardashian jako kulturní zbraň značky Balenciaga. Co bude dál?

    Když Kim Kardashian poprvé vkročila na červený koberec zahalená v černém body Balenciaga, zakrývající i obličej, bylo jasné, že se rodí zásadní módní moment. Spojení Kim a návrháře Demny Gvasalia přerostlo běžné partnerství mezi celebritou a značkou. Jejich vztah se stal kulturním fenoménem a zapsal se do historie stejně jako Alexander McQueen a Kate Moss. Oba redefinovali, co znamená být ikonou.

    Co znamená pánský streetwear? Jeho finální proměna trvala roky

    Pánský streetwear ušel dlouhou cestu od ulic, kde kdysi vládly oversized hoodies a baggy jeans, až po současnou podobu, která připomíná spíše sofistikovanější verzi gentlemanova šatníku. Jeho DNA stále patří městu, ale formu čerpá z tradice. Zahrnuje saka i košile, boty s aerodynamickou siluetou místo masivních tvarů a kombinace, jež by ještě před několika lety ve stejném kontextu působily nepatřičně.

    Móda v kostce: Fabergé má nového majitele a Burberry se vrací do města

    Módní dům Burberry ohlašuje konec léta. Po kampaních naplněných festivalovou atmosférou putuje zpět do Londýna. Herečka Ashley Tisdale a její značka Being Frenshe vydávají produkty na rty a ruský výrobce luxusních šperků Fabergé má nového majitele. Aukční síň Julien's Auctions pak uspořádala dražbu kousků Whitney Houston.

    Flip phone je zpět. Vrací se v moderní a futuristické podobě

    Kdysi působil jako nezbytný módní doplněk Paris Hilton. Dnes se k němu vrací generace Z, módní svět i technologické značky. Zaklápěcí telefon, dříve symbol stylu a později relikt doby, se stává ikonou, která už dávno neslouží jen k volání. Flip phone v sobě nyní spojuje nostalgii s moderní technologií a estetiku s přesvědčením, že offline je nový luxus.

    Torpedo tenisky dávají sbohem objemu. Na řadu přichází aerodynamika

    V módě se často střídají extrémy. Po éře objemných tenisek, robustních podrážek a nepřehlédnutelné siluety přichází protipól. Torpedo tenisky, jak se říká novému typu subtilní obuvi, se letos stávají odpovědí na únavu z chunky sneaker trendu. Jsou štíhlé, hladké, až aerodynamické. Přinášejí zpět jistou samozřejmost a nenápadnou eleganci, která kontrastuje s energickým a často přehnaným stylem generace Z.

    Archiv přestal být vzpomínkou. Dnes určuje, co považujeme za nové

    Trend slow fashion není tím hlavním důvodem, proč návrháři v poslední době sahají do vlastních archivů. Marketingová oddělení reagují na rostoucí zájem o vizuály z minulého století. Fotografie a videa z 80. a 90. let sbírají na sociálních sítích statisíce likes a sdílení. Právě takové okamžiky dokazují, že veřejnost stále miluje dobovou pompéznost a ikonický glam z doby, kdy trh nebyl tak přesycený jako v současnosti.

    Adidas a Willy Chavarria sdílí omluvu. Mexiko je viní z přivlastnění tradiční obuvi

    Společnost Adidas a návrhář Willy Chavarria čelí tvrdé kritice poté, co odhalili nejnovější spolupráci v podobě tenisek Oaxaca Slip On. Jedná se o obuv, která odkazuje na tradiční kožené mexické "huarache" sandály. Inspiraci ovšem tvůrci zpočátku neuznali. O víkendu ovšem vydali oficiální omluvu poté, co je Mexiko obvinilo z kulturního přivlastňování.

    Jachty jako symbol luxusního léta. Nesou v sobě příběh i odraz dnešního světa

    Ležíte na přídi, příjemně vás ovívá mořský vánek, na kůži dopadají sluneční paprsky a pod vámi se třpytí tyrkysová hladina. Sociální sítě oslavují jachty jako symbol perfektního léta. Trend jachtingu má za sebou bohatou historii. Zatímco dříve jachty ohromovaly zlatými detaily, dnes vynikají tichou elegancí. Jachty odrážejí hodnoty i náladu současné doby. Proměňují se spolu s naší představou o skutečném bohatství.

    Relax s přidanou hodnotou. Objevte v letní pauze feministické knihy

    Typicky letní čtení evokuje vášnivé romány nebo dobrodružné příběhy. Vytoužená pauza však může sloužit také jako vhodný čas pro edukaci. Spojte odpočinek se vzděláváním a otevřete letos v létě feministické knihy, které vás jen tak nepustí. Dozvědět se můžete více o roli intimity nejen ve vztazích, menstruaci nebo toxických aspektech ženskosti.

    Spoilery zatloukají hřebík do rakve filmů. Ničí sociální sítě zážitek z kina?

    Natáčení pokračování ikonického snímku Ďábel nosí Pradu vyvolalo nejen vlnu nadšení, ale i kritiky. Nekonečné spoilery v podobě fotek z natáčení a podrobných analýz jednotlivých outfitů vyvolávají obavy nejen ze strany zatvrzelých fanoušků. Co s takovým tempem z teprve chystaného filmu zbyde? A nekazí sociální sítě klasické filmové kouzlo?

    Moodboardy střídají influencery. Pinterest je největší trendsetter všech dob

    Mění se způsob, jakým sledujeme a předvídáme módu. Zatímco dříve dominovali influenceři, dnes stále více z nás, včetně návrhářů a módních značek, sahá po jiném nástroji. V roce 2025 je Pinterest považovaný za nezbytnou sociální síť pro každého, kdo chce být v obraze. Nejde jen o platformu pro ukládání hezkých obrázků, ale o silný predikční nástroj, který udává směr nejen v módě, ale také beauty a vizuální kultuře.

    Zastavte nákupy s expirací. Poděkuje vám peněženka i váš styl

    Ve světě módy čelíme neustálému tlaku. Nejen, že se střídají sezóny, ale i mikro trendy. Co se v pondělí objeví na TikToku, může být ve středu vyprodané a v pátek zastaralé. Koloběh vytváří negativní fenomén, takzvané nákupy s expirací. Produkty, které nejsou stvořené pro dlouhodobé nošení, ale momentální uspokojení. Jako bychom si místo oblečení kupovali krátkodobý dopaminový boost.

    Tom Holland jako král dvou světů. Zvládá uvolněnost i vytříbenou eleganci

    Nejnovější Spiderman a oblíbený britský herec Tom Holland nepatří mezi klasické pánské módní ikony. Nevyniká nečekanými kreacemi a hranicemi posouvajícími looky. Nezaujme ani nejčerstvějšími trendy nebo do očí bijícími logy. Místo toho láká na minimalistickou uvolněnost, sem tam doplněnou o tichou eleganci, které definují jeho módní styl.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―