Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Obchodní dům Saks přivítal v pondělí na 5th Avenue vánoční sezónu. Odhalil exkluzivní výzdobu od francouzského módního domu Dior. Vedení Louis Vuitton zase ve stejný den oznámilo lokaci další přehlídky pánské módy. Značka Tommy Hilfiger má nového ambasadora z řady herců, stejně jako Dior Men. Společnost Balenciaga pak vydala merch se skupinou Archive, ukrývající její hudbu.

    Louis Vuitton zamíří do Hong Kongu. Uspořádá přehlídku na Victoria Harbor

    Druhá přehlídka stále ještě nového kreativního ředitele pánské módy Louis Vuitton Pharella Williams se uskuteční v Hong Kongu. Vedení společnosti to oznámilo v pondělí. Za lokaci si vybralo část ulice zvané Avenue of the Stars, umístěné ve Victoria Harbor. Zajistilo si tak perfektní výhled na vodu i samotné město. Ulice se navíc nachází v bloku, který je známý pro své umění a design. Show se má konat ve čtvrtek 30. listopadu v osm hodin večer.

    Tommy Hilfiger přivítal nového ambasadora. Značku zastoupí herec Damson Idris

    Módní společnost Tommy Hilfiger se rozhodla sponzorovat chystaný film o Formula 1, jehož jméno prozatím zůstává neznámé. Dává proto smysl, že si značka za svého nového ambasadora vybrala právě britského herce Damson Idris. V připravovaném filmu v režii Joseph Kosinski se totiž objeví po boku Brada Pitta. „Tommy Hilfiger je pravý gentleman a ikona americké módy,“ vyjádřil se Idris k novince. „Vždy jsem byl inspirovaný pop kulturou,“ dodal zase Hilfiger.

    Obchodní dům Saks na 5th Avenue vítá Vánoce. Na pomoc si přizval společnost Dior

    Vedení známého obchodního domu Saks v New Yorku na 5th Avenue se letos rozhodlo na své vánoční výzdobě spolupracovat výhradně s jednou značkou. Vybralo si Dior, který pro něj následně vytvořil takzvaný Carousel of Dreams, tedy kolotoč snů. Jedná se o kouzelnou a dech beroucí výzdobu, na které pracovalo 100 umělců, a to po dobu 10 měsíců. Některé dekorace musela značka doručit až z Itálie. Kampaň odhalil Saks v pondělí, spolu s digitálním pop-upem World of Dior.

    Značka Balenciaga objevuje svět hudby. Do merch pro skupinu Archive ukryla exkluzivní song

    Fanoušci skupiny Archive se radují. Společnost Balenciaga s ní totiž zahájila spolupráci a pomohla jí vytvořit exkluzivní merch. Poměrně minimalistická trička a mikiny ovšem ukrývají nečekané překvapení. Značka využila technologii takzvaného NFC čipu a do cedulek oblečení skryla nový osmiminutový track Patterns. Majitelé si song poslechnou jednoduše naskenováním čipu přes svůj telefon.

    Řada ambasadorů značky Dior se rozšířila. Společnost přivítala herce Raphaël Quenard

    Herec Raphaël Quenard známý z Netflix filmu Gold Brick získal novou roli. Nikoli ale hereckou, stal se totiž ambasadorem luxusního módního domu Dior. Známý je ovšem především ve Francii, a to díky filmu Chien de la casse, v angličtině Junkyard Dog. „Zosobní ducha a jedinečnost našeho domu, zachycující modernitu i nadčasovost,“ okomentovali zástupci značky novinku. Mezi další ambasadory pánské módy Dior patří herec Robert Pattinson, K-pop zpěvák Jimin nebo fotbalista Kilian Mbappé.

    Zdroje: WWD, L’Officiel USA, Saks Fifth Avenue, Instagram, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Módní novinky v kostce: Dior převzal výlohu Saks, Balenciaga skryl do merch hudbu a Tommy Hilfiger má nového ambasadora

    Obchodní dům Saks přivítal v pondělí na 5th Avenue vánoční sezónu. Odhalil exkluzivní výzdobu od francouzského módního domu Dior. Vedení Louis Vuitton zase ve stejný den oznámilo lokaci další přehlídky pánské módy. Značka Tommy Hilfiger má nového ambasadora z řady herců, stejně jako Dior Men. Společnost Balenciaga pak vydala merch se skupinou Archive, ukrývající její hudbu.

    - Reklama -

    Louis Vuitton zamíří do Hong Kongu. Uspořádá přehlídku na Victoria Harbor

    Druhá přehlídka stále ještě nového kreativního ředitele pánské módy Louis Vuitton Pharella Williams se uskuteční v Hong Kongu. Vedení společnosti to oznámilo v pondělí. Za lokaci si vybralo část ulice zvané Avenue of the Stars, umístěné ve Victoria Harbor. Zajistilo si tak perfektní výhled na vodu i samotné město. Ulice se navíc nachází v bloku, který je známý pro své umění a design. Show se má konat ve čtvrtek 30. listopadu v osm hodin večer.

    Tommy Hilfiger přivítal nového ambasadora. Značku zastoupí herec Damson Idris

    Módní společnost Tommy Hilfiger se rozhodla sponzorovat chystaný film o Formula 1, jehož jméno prozatím zůstává neznámé. Dává proto smysl, že si značka za svého nového ambasadora vybrala právě britského herce Damson Idris. V připravovaném filmu v režii Joseph Kosinski se totiž objeví po boku Brada Pitta. „Tommy Hilfiger je pravý gentleman a ikona americké módy,“ vyjádřil se Idris k novince. „Vždy jsem byl inspirovaný pop kulturou,“ dodal zase Hilfiger.

    Obchodní dům Saks na 5th Avenue vítá Vánoce. Na pomoc si přizval společnost Dior

    Vedení známého obchodního domu Saks v New Yorku na 5th Avenue se letos rozhodlo na své vánoční výzdobě spolupracovat výhradně s jednou značkou. Vybralo si Dior, který pro něj následně vytvořil takzvaný Carousel of Dreams, tedy kolotoč snů. Jedná se o kouzelnou a dech beroucí výzdobu, na které pracovalo 100 umělců, a to po dobu 10 měsíců. Některé dekorace musela značka doručit až z Itálie. Kampaň odhalil Saks v pondělí, spolu s digitálním pop-upem World of Dior.

    - Reklama -

    Značka Balenciaga objevuje svět hudby. Do merch pro skupinu Archive ukryla exkluzivní song

    Fanoušci skupiny Archive se radují. Společnost Balenciaga s ní totiž zahájila spolupráci a pomohla jí vytvořit exkluzivní merch. Poměrně minimalistická trička a mikiny ovšem ukrývají nečekané překvapení. Značka využila technologii takzvaného NFC čipu a do cedulek oblečení skryla nový osmiminutový track Patterns. Majitelé si song poslechnou jednoduše naskenováním čipu přes svůj telefon.

    Řada ambasadorů značky Dior se rozšířila. Společnost přivítala herce Raphaël Quenard

    Herec Raphaël Quenard známý z Netflix filmu Gold Brick získal novou roli. Nikoli ale hereckou, stal se totiž ambasadorem luxusního módního domu Dior. Známý je ovšem především ve Francii, a to díky filmu Chien de la casse, v angličtině Junkyard Dog. „Zosobní ducha a jedinečnost našeho domu, zachycující modernitu i nadčasovost,“ okomentovali zástupci značky novinku. Mezi další ambasadory pánské módy Dior patří herec Robert Pattinson, K-pop zpěvák Jimin nebo fotbalista Kilian Mbappé.

    Zdroje: WWD, L’Officiel USA, Saks Fifth Avenue, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Pivo jako stylová inspirace. House of Guinness zkoumá odstíny černé a nenudí

    První sérii fanoušci zhltli jako dobře natočeného Guinnesse a už volají po druhé rundě. Na úspěchu seriálu House of Guinness z produkce Netflix se do velké míry podílí atraktivní vizuál. Tvůrci se nenechali chytit do historické pasti a na 19. století se cíleně dívají dnešníma očima. Propojení minulosti a současnosti v jejich podání funguje skvěle.

    Retailboss hlásí návrat k detailu. Brože jako symbol dostupného luxusu 

    Server Retailboss potvrzuje, že brože vstoupily do své renesance s energií, která proměňuje módní trh. Z doplňku, kdysi vnímaného jako odkaz na minulost, se stává klíčový symbol současného stylu. Statistiky ukazují růst tržeb o více než 200 procent za poslední tři měsíce. Tento skok vyjadřuje hlubokou proměnu vztahu mezi módou a emocí. Brož se mění v tichý luxus, který paradoxně vypráví příběh o maximalismu.

    Rijád přivítá fashion week. Otevře dveře i světovým módním domům

    I když série klasických týdnů módy skončila, není všem přehlídkám konec. Vlastní fashion week totiž od 16. října přivítá rovněž Rijád. Jeho teprve třetí edice pak překročí dosavadní hranice. Poprvé se ho zúčastní rovněž světové módní domy. Odstartuje ho speciální show z dílny Vivienne Westwood a do zdárného konce akci dovede Stella McCartney.

    Shein míří do Paříže. Plány na kamenný obchod vyvolaly protesty

    Nedávné rozhodnutí fast fashion řetězce Shein otevřít v Paříži svůj první kamenný obchod vyvolalo silné reakce. Usídlit se totiž hodlá v obchodním domu BHV Marais z roku 1856. Některé značky proto v reakci nákupní centrum opouští, zatímco jeho zaměstnanci uspořádali v pátek 10. října protest. Shein dle nich poškozuje jméno francouzského módního průmyslu.

    Po stopách ikon: Bochum Welt dokresluje identitu Jil Sander

    Hudba umí rozšířit prostor kolekce stejně přesně jako čistý střih kabátu. Bochum Welt přináší do módy zvuk, jenž vytváří atmosféru i vizuální rytmus. Spolupráce s Jil Sander ukazuje, že minimalismus má vlastní akustický tvar. Zvuk už není doprovodem, stává se součástí identity značky. Vzniká nová rovina luxusu, jež působí na smysly ze všech stran.

    Oscar Isaac čeří vody internetu. Překvapil elegantní módní otočkou

    Sociální sítě po nedávném filmovém festivalu v Benátkách zaplavily komentáře uživatelů, kteří si všimli nečekané proměny. Překvapil je styl herce Oscara Isaac, který ztvárnil hlavní postavu v očekávaném snímku Frankenstein. Na červený koberec totiž přinesl perfektní rovnováhu mezi žádanou elegancí a hravou uvolněností, posouvající jeho look na vyšší úroveň.

    Móda v kostce: Swarovski slaví 130 let a Polo Bar putuje do Londýna

    I když série světových fashion weeků skončila, módní scénu nadále zaplavují další novinky. Fenty Skin vydává debutovou kolekci na tělo a Ralph Lauren míří do Londýna. V roce 2028 v něm hodlá otevřít Polo Bar. Vivienne Westwood poprvé odstartuje Riyadh Fashion Week a Swarovski slaví 130 let. Tom Ford jmenoval svou první make-up umělkyni, Lucy Bridge.

    Luxury Insights: Světové butiky proslulých značek berou dech designem i detaily

    Světová móda ukazuje, že prodává nejen kvalita, ale i zážitek a vizuální vjem. Butikové výlohy už dávno neslouží jen k prodeji. Transformují se v dechberoucí zkušenost a stávají se exkluzivním chrámem designu. Zákazníkům se tak otevírají příběhy značky, spojené s konkrétními produkty, zatímco je obklopuje luxusní atmosféra jedinečného architektonického díla.

    Marc by Sofia klouže po povrchu. Film definuje třpyt, nikoli hloubka

    Režisérka Sofia Coppola rozčeřila filmové vody, když na letošním ročníku filmového festivalu v Benátkách odhalila svůj první dokument. Snímek s názvem Marc by Sofia věnovala svému blízkému příteli a slavnému návrháři Marcu Jacobs. Film sice sklidil úspěch, nečekejte od něj však hluboký vhled za oponu. Jedná se spíše o třpytivý obraz módní ikony.

    Matthieu Blazy míří až ke hvězdám. Chanel vdechl nový život

    Paříž se včera stala svědkem posledního očekávaného debutu, jenž okamžitě vyšplhal na vrchol seznamu uplynulých módních premiér. Matthieu Blazy odhalil svou vizi Chanel, kterou módnímu domu vdechl nový život. Ukázal značku v novém světle, které nikdo nečekal, ale všichni ho milují.

    Sbohem, diverzito! Plus size modelky nenápadně mizí z fashion světa

    Plus size modelek je na molech rok od roku čím dál méně. Kritici spekulují, že snaha o diverzitu v módním světě možná nikdy nebyla myšlená upřímně. Smrtelnou ránu jí ovšem nedávno zasadilo masivní rozšíření léku na hubnutí s názvem Ozempic. Prohlásit světové hnutí body positivity za neúspěch by ovšem bylo až příliš unáhlené.

    Podzim patří okurkám. Sociální sítě získala pickle girl

    Beauty a fashion scénu v posledních sezónách ovládají trendy inspirované populárním jídlem. Zatímco v létě slavily svou popularitu sardinky, podzim patří kyselým okurkám. Sociální sítě získala takzvaná pickle girl. Jedná se o estetiku, která žádá nejen bezbřehou lásku k nakládané zelenině, ale rovněž módní kousky v zelených odstínech trendy pochutiny.

    Balenciaga má novou tvář. Pierpaolo Piccioli odhalil svůj debut

    Sobotní večer v Paříži zaznamenal další očekávanou módní premiéru. Tentokrát svůj debut představil návrhář Pierpaolo Piccioli, nový kreativní ředitel značky Balenciaga. Designérův první počin si vysloužil potlesk ve stoje a není se čemu divit. V kolekci pro nadcházející jaro a léto umně propojil vlastní rukopis plný struktur a výrazných barev s tradicí módního domu.

    Další trend na obzoru. Příští jaro povládnou harémové kalhoty

    Dosavadní přehlídky světových týdnů módy promluvily jasně. Harémové kalhoty hodlají definovat nadcházející jaro i léto. Na módní mola dorazily v moderní podobě, pohrávající si s různorodými styly a materiály. Jejich kouzlo spočívá ve variabilitě, perfektně je doplní volný svetr, nadčasová košile i vypasovaná kožená bunda. Stačí vybrat, po čem váš šatník touží.

    Newyorská luxusní scéna vítá nováčka. Ohromí restaurace Seahorse

    Luxusní gastronomická mapa New Yorku má dlouho očekávaného nováčka. Úspěšný restauratér John McDonald otevřel po více než třech letech příprav restauraci Seahorse, nacházející se na Union Square v čerstvě opraveném W Hotel. Hosty láká na minimalistické pokrmy plné ryb a mořských plodů, ale také promyšlené drinky a dechberoucí interiér.

    Žít jako v pohádce. Evropské hrady a zámky nabízí luxusní ubytování pro náročné

    Stát se královnou či králem bylo zbožným přáním nejednoho dítěte. Hrad s velkou bránou a rozlehlé zámecké sály evokují bohatství a kouzelný život. Naštěstí, dospělí mají své možnosti. Vydejte se na luxusní dovolenou a vyzkoušejte si, jaké to je bydlet v podobném panství. Budete se cítit jako v pohádce, a navíc o vás bude královsky postaráno.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―