Módní svět opět zaplnily nové kampaně, produkty a události. Dior si zvolil K-pop skupinu TXT za nové ambasadory a firmu Pandora bude zastupovat herečka Ashley Park. Zalando zase chystá novou platformu s luxusním oblečením a společnost Coach vydala nový parfém. Akcie módních značek pak ve čtvrtek výrazně vzrostly.
S novým parfémem Love se chce Coach zaměřit na mezinárodní zákazníky
Módní značka Coach oznámila uvedení nového parfému s názvem Love. Při jeho prodeji se přitom hodlá zaměřit na širší skupinu zákazníků. Cílit tak nebude pouze na ty žijící ve Spojených státech amerických, ale po celém světě. Vůně vytvořená parfumérem Antoine Maisondieu pak v sobě mísí jahody, listy mandarinky a růžového pepře, červenou růži, indický jasmín, cedrové dřevo nebo pryskyřici.
Značku Pandora zastoupí nová tvář. Její kampaně povede herečka Ashley Park
Luxusní značka šperků Pandora si zvolila novou ambasadorku. Stala se jí známá herečka nominovaná na ocenění Tony i Grammy Ashley Park. „Pamatuji si svůj první Pandora náramek, který jsem dostala k narozeninám,“ zavzpomínala herečka známá ze seriálu Emily in Paris. „Jako umělkyně obdivuji především oddanost Pandory ke kreativitě a snaze učinit každý moment speciálním,“ vysvětlila dále. Mimo jiné si nedávno zahrála také v seriálu Beef nebo Joy Ride.
Ashley Park nommée ambassadrice internationale de Pandora https://t.co/yPAWyCjE8d
— FashionUnited France (@FashionUnitedFR) August 11, 2023
Zalando připravuje novou platformu. Vytvořit hodlá butik s luxusními značkami
Módní online obchod Zalando připravuje novinku. Vybudovat chce speciální platformu, která má představovat butik nabízející pouze luxusní značky. Stránku pak hodlá odhalit koncem letošního roku. Firma ale odmítla sdílet, jaké společnosti bude na webu nabízet. „Vidíme projekt jako speciální podlaží obchodu, jako ekosystém, kde se mohou zákazníci inspirovat a luxusní značky cítit jako doma,“ popsala jedna z ředitelek firmy Lena-Sophie Roeper.
Dior přivítá další ambasadory. Stanou se jimi členové K-pop skupiny TXT
Minulý víkend se členové K-pop skupiny Tomorrow X Together, známé také jako TXT, oblékli do kostýmů navržených kreativním ředitelem Dior Kimem Jones. Vytvořil je totiž pro jejich vystoupení na festivalu Lollapalooza. Ve čtvrtek pak luxusní značka oznámila, že se členové skupiny stávají jejími nejnovějšími ambasadory. „Hodláme skrze partnerství ukazovat různorodost TXT,“ okomentoval následně událost lídr skupiny Soobin.
Akcie luxusních značek vzrostly. Důvodem je změna pravidel cestování v Číně
Pařížská burza zaznamenala ve čtvrtek nárůst akcií luxusních značek. Stalo se tak poté, co čínské ministerstvo kultury a turismu oznámilo změnu cestovních pravidel. Odstranilo totiž zákaz cestování skupin ve více než 70 lokacích v Evropě, Severní Americe, Africe i Asii. Čínští zákazníci jsou přitom známí svou oblibou utrácet v zahraničí. Akcie Louis Vuitton tak stouply o 3,4 procenta, zatímco ty firmy Hermès zase vzrostly o 3,2 procenta.
Zdroje: WWD, Jewellery World, Fashionista, Twitter, YouTube