Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Milovníci módní hry Drest si na ní výjimečně mohou užít i návštěvu Kodaňského týdne módy. Herní aplikace zahájila spolupráci s jeho organizátory a nabízí tak výzvy i události, konající se paralelně s přehlídkami i dalšími módními akcemi a party.

    Letošní Kodaňský týden módy doprovází také speciální virtuální událost. Vedení tradiční módní akce se totiž tentokrát rozhodlo spolupracovat s módní hrou Drest. Ta proto milovníkům módy nabídne dvě speciální funkce. Jedná se o snahu organizátoru vzít v potaz čím dál více oblíbený virtuální svět a jeho propojení s módou. Mobilní aplikace Drest totiž od roku 2019 umožňuje svým uživatelům vyjádřit jejich stylistický talent.

    Hráči v ní mohou pro své virtuální avatary navrhovat outfity pro různé příležitosti. Od pondělí 7. do soboty 12. srpna se ale budou moct „zúčastnit“ také slavného týdne módy. Součástí hry totiž po tu dobu budou nové denní výzvy. Pobízet mají uživatele k tomu, aby avatarům vybrali to správné oblečení pro danou módní přehlídku, akci nebo večeři s influencery. Druhá speciální hra je pak více zaměřená na jednotlivé značky.

    Hra Drest totiž nabídne také návrhy módních společností, kteří se týdne módy účastní jako například Ganni, Remain, Ester manas, Cecilie Bahnsen nebo Stine Goya. Hráči získají také možnost dozvědět se více o jejich práci. Kromě toho jim vývojáři hry nabídnou dvě speciální pozadí, která odrážejí nejvíce ikonická místa Kodaně. Na nich se totiž dají ukazovat jednotlivé outfity. Hráči pak jako vždy budou mít možnost hlasovat a ocenit ty nejlepší „návrháře“.

    Drest propojuje virtuální a módní svět. Spolupracuje s více než 260 luxusními značkami

    „Kodaňský týden módy je pro naši platformu ideálním partnerem. Je hravý, zábavný, energetický, a navíc sdílí hodnoty udržitelnosti,“ okomentovala událost zakladatelka Drest Lucy Yeomans. Její nadšení sdílela také ředitelka týdne módy Cecilie Thorsmark. „Těším se na nové teritorium, tedy hrací sféru, které nám tímto Drest otevřel,“ vysvětlila. Drest se pak zúčastní také události nabízející sérii rozhovorů, která se koná paralelně s Kodaňským týdnem módy.

    Ve svém příspěvku pak hodlá viceprezidentka firmy Jennifer Dickinson hovořit o módě a digitálních platformách nebo metaverse. Drest totiž v současnosti spolupracuje s více než 260 luxusními značkami, jako je Gucci, Bottega Veneta, Prada, Off-White, Loewe, Valentino, Cartier nebo Burberry. V minulosti pak aplikace spolupracovala například s projektem Farfetch. Hráčům totiž umožnil transformovat jejich virtuální oblečení a doplňky do „reálných“ kousků.

    Zdroje: WWD, FashionUnited, Decrypt, Youtube, Twitter

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Módní hra Drest vyrazila do Kodaně. Umožňuje zažít tamní týden módy

    ― Reklama ―

    Milovníci módní hry Drest si na ní výjimečně mohou užít i návštěvu Kodaňského týdne módy. Herní aplikace zahájila spolupráci s jeho organizátory a nabízí tak výzvy i události, konající se paralelně s přehlídkami i dalšími módními akcemi a party.

    Letošní Kodaňský týden módy doprovází také speciální virtuální událost. Vedení tradiční módní akce se totiž tentokrát rozhodlo spolupracovat s módní hrou Drest. Ta proto milovníkům módy nabídne dvě speciální funkce. Jedná se o snahu organizátoru vzít v potaz čím dál více oblíbený virtuální svět a jeho propojení s módou. Mobilní aplikace Drest totiž od roku 2019 umožňuje svým uživatelům vyjádřit jejich stylistický talent.

    Hráči v ní mohou pro své virtuální avatary navrhovat outfity pro různé příležitosti. Od pondělí 7. do soboty 12. srpna se ale budou moct „zúčastnit“ také slavného týdne módy. Součástí hry totiž po tu dobu budou nové denní výzvy. Pobízet mají uživatele k tomu, aby avatarům vybrali to správné oblečení pro danou módní přehlídku, akci nebo večeři s influencery. Druhá speciální hra je pak více zaměřená na jednotlivé značky.

    Hra Drest totiž nabídne také návrhy módních společností, kteří se týdne módy účastní jako například Ganni, Remain, Ester manas, Cecilie Bahnsen nebo Stine Goya. Hráči získají také možnost dozvědět se více o jejich práci. Kromě toho jim vývojáři hry nabídnou dvě speciální pozadí, která odrážejí nejvíce ikonická místa Kodaně. Na nich se totiž dají ukazovat jednotlivé outfity. Hráči pak jako vždy budou mít možnost hlasovat a ocenit ty nejlepší „návrháře“.

    Drest propojuje virtuální a módní svět. Spolupracuje s více než 260 luxusními značkami

    „Kodaňský týden módy je pro naši platformu ideálním partnerem. Je hravý, zábavný, energetický, a navíc sdílí hodnoty udržitelnosti,“ okomentovala událost zakladatelka Drest Lucy Yeomans. Její nadšení sdílela také ředitelka týdne módy Cecilie Thorsmark. „Těším se na nové teritorium, tedy hrací sféru, které nám tímto Drest otevřel,“ vysvětlila. Drest se pak zúčastní také události nabízející sérii rozhovorů, která se koná paralelně s Kodaňským týdnem módy.

    Ve svém příspěvku pak hodlá viceprezidentka firmy Jennifer Dickinson hovořit o módě a digitálních platformách nebo metaverse. Drest totiž v současnosti spolupracuje s více než 260 luxusními značkami, jako je Gucci, Bottega Veneta, Prada, Off-White, Loewe, Valentino, Cartier nebo Burberry. V minulosti pak aplikace spolupracovala například s projektem Farfetch. Hráčům totiž umožnil transformovat jejich virtuální oblečení a doplňky do „reálných“ kousků.

    Zdroje: WWD, FashionUnited, Decrypt, Youtube, Twitter

    ― Reklama ―

    Pro nádobí až do Dubaje? Martha Stewart zve do nových butiků

    Dubaj opět potvrzuje schopnost přitahovat světové ikony. Tentokrát vítá ženu, která proměnila každodenní život v estetickou disciplínu. Martha Stewart otevřela své první samostatné obchody právě v této metropoli. Daleko od amerických předměstí, kde její značka vznikla. Do prostoru, kde se luxus chápe jako životní taktika, přináší svět poctivě navrženého domova.

    Dámské hodinky pod stromeček? Darujte moment, který trvá celý rok

    V prosinci se svět zpomalí přesně ve chvíli, kdy žena rozváže vánoční stuhu. Uvnitř dárku se objeví předmět, který na nic nečeká. Jemné kovové články sklouznou do dlaně a studený povrch pouzdra kontrastuje s všudypřítomným teplem. Dámské hodinky v tom okamžiku získají vlastní život. Zacvaknou se na zápěstí a přenesou pozornost k detailu, jenž určuje rytmus dnů i večerů. Ne jako symbol, ale spíše jako přesný tón sjednocující křehký sváteční okamžik.

    Móda v kostce: Skims vyráží do hor s The North Face a Miu Miu je značkou roku

    Společnost Skims vrací na scénu svou úspěšnou spolupráci s The North Face. Novou kolekci představil i Ralph Lauren, tentokrát ji ovšem věnoval americkým olympijským sportovcům. Nike odhalil model Air Force 1 Bouclé, odkazující na Chanel Graffiti Bag. Bottega Veneta oslaví Vánoce s luxusním koktejlovým setem a Miu Miu je dle platformy Lyst značkou roku.

    Shay Mitchell uvádí dětskou kosmetiku Rini. Je rozkošná, nebo nebezpečná? 

    Herečka Shay Mitchell uvedla na trh kosmetickou řadu Rini, která okamžitě vzbudila smíšené reakce. Produkty jsou totiž určeny výhradně pro děti od 3 do 12 let. Řada proto rozdělila internet. Je doopravdy nutné, aby děti od tak ranného věku pečovaly o svou pleť, nebo jde jen o další marketingový tah? Rini se stává jedním z nejdiskutovanějších debutů roku. 

    A$AP Rocky a Puma mění svět sneakers. Speedcat Racing zvou na divokou jízdu

    A$AP Rocky je zpět na módní scéně. Tentokrát opět spojil síly se sportovní značkou Puma. Společně vytvořili sneakers s názvem napovídajícím mnohé, tedy Speedcat Racing. A$AP Rocky přichází do světa bot se sexy divokým detailem. Teniska nádherně propojuje motorsportovou estetiku a osobní streetwearový styl samotného legendárního rapera. 

    Generace Z propadá body scrubs. Vidí v nich záblesk drobného luxusu

    Z běžných self-care pomocníků se v očích generace Z stává speciální sběratelský předmět. Ať už díky rozlišným značkám, nespočtu vůní měnících se s každou sezónou, nebo limitovaným edicím, klasický peeling přitahuje v koupelně čím dál větší pozornost. Stal se z něj drobný záblesk světa luxusu, který nabízí okamžité uspokojení a komercí podpořený pocit sebelásky.

    Módní rok kulminuje. Konec roku zpečetilo předávání Fashion Awards

    První prosincové pondělí předznamenalo rychle se blížící konec letošního roku. Odstartovalo ho slavnostní předávání Fashion Awards, tradičně pořádané British Fashion Council Foundation. Módní svět tak řádně ocenil největší ikony definující rok 2025. Patří mezi ně mimo jiné návrháři jako Jonathan Anderson, Sarah Burton, Grace Wales Bonner nebo modelka Anok Yai.

    Dreaming Eli učí sexy sebelásce. Módní nováček dobývá Londýn

    Dreaming Eli patří k nejvýraznějším novým hlasům londýnské módní scény. Značka dobyla London Fashion Week svou kolekcí, kterou připravila pro jaro 2026. Její tvorba propojuje jemnost s drsností, zranitelnost se silou a experiment s romantikou. Svou jedinečností si zajistila pozornost módních kritiků a stabilní místo na světově proslulém týdnu módy.

    Chanel obléká rappera. Novým ambasadorem značky je A$AP Rocky

    Herečka Margaret Qualley a rapper A$AP Rocky čeká hvězdná svatba. Alespoň v alternativním vesmíru Chanel. Módní dům odhalil krátké video z dílny režiséra Michela Gondry, v němž slavného hudebníka představuje jako svého nejnovějšího ambasadora. Zároveň se jedná o teaser k chystané show s názvem Métiers d’Art, kterou v úterý 2. prosince přivítá New York.

    LVMH loví talenty, Kering loví značky. Oba velikáni formují budoucnost luxusu

    LVMH i Kering vstupují do nové etapy růstu. Skupiny formující tvář globálního luxusu posouvají portfolia směrem k budoucnosti. LVMH sází na čerstvé talenty a řemeslné mistrovství. Kering buduje investiční jednotku, jež mapuje značky, technologie i subkulturní směry. Oba giganti sledují proměnu zákazníka a reagují s vizí přesahující hranice tradičního luxusu.

    Šaty už nestačí. Elie Saab přetváří sny v luxusní rezidence z betonu a zlata

    Značka Elie Saab rozšiřuje svůj vytříbený estetický svět. Představila projekt Stellar by Elie Saab, první značkový rezidenční komplex na ostrově Yas v Abú Dhabí. Tímto krokem navazuje na svou globální expanzi do segmentu luxusních nemovitostí. Stopy její značky lze nalézt po celém světě, od Karibiku přes Maledivy až po švýcarské Alpy, stejně jako na nedávno uvedené debutové jachtě Elie Saab.

    Příběh touhy a vzdoru. Vivienne Westwood probouzí k životu mangu NANA

    Milovnící anime a módy, nastal váš čas. Vivienne Westwood si nachystala podzimní překvapení plné mangy. Značka spolu s Ai Yazawa vytvořila kolekci, jež se inspirovala slavnými japonskými manga komiksy. Spolupráce, která propojuje melancholii tokijských nocí s nezkrotným britským duchem, oživuje šperky, látky i siluety, jež v manze vypráví o svobodě, touze a vzdoru.

    Maison Margiela přepisuje anonymní DNA. Přizpůsobuje se éře virálů

    Říká se, že starého psa novým kouskům nenaučíš. V módě, kde rychle se měnící dynamika může zaskočit i nejsilnější hráče, to však neplatí. Pravidlům hry se musel podřídit i Maison Margiela. Zakladatel značky vybudoval byznys model na ideji brandu bez jména. Kreativní ředitel Glenn Martens ho ale pomalu přetváří. Uvádí ho do současnosti, kde vítězí relevance a pozornost.

    Čepice, které prolomí zimní prokletí. Tu správnou už nesundáte

    Zimní sezona znovu otevírá otázku, proč pletené čepice často působí únavněji než samotné mrazivé počasí. Mnoho tváří pod nimi ztratí proporce, linku čelisti i sebevědomý výraz. Móda však nabízí alternativy, jež pracují s architekturou hlavy mnohem chytřeji a dávají outfitu novou vertikálu. Struktura, historie, elegance a dramatický tvar dokáží proměnit běžné vrstvení ve skutečný styling. Není divu, že módní domy sázejí na čepice rámující obličej jako šperk, ne jako zimní nutnost.

    Uvěřili jsme marketingovým lžím? The Ordinary bourá mýty skincare světa

    Značka The Ordinary řekla stop. Stop marketingovým beauty tipům, které nepřináší žádné viditelné změny. Stop lhaní. Svou novou kampaní s názvem The Periodic Fable chce zbořit mýty, jež svět skincare rutin vystavěl na barvitých termínech. Reklamou udělala společnost čáru za lákavými frázemi a marketingem, které vydělávají peníze, ale nepřináší ovoce. 

    Přeměňte zimní dny v radost. Zář jim dodají luxusní adventní kalendáře

    Přeměňte své Vánoce v kouzelné chvíle a vraťte se do dní, kdy jste byli dětmi. Čekání na Štědrý den může být dlouhé, ale s luxusním adventním kalendářem si ho rozhodně zkrátíte. Předčasným dárkem svátky ještě nikdo nikdy nezkazil. Jste milovníci vůní, sebepéče nebo make-upu? Potom vám roztomilé boxy z nabídky slavných značek jistě vyrazí dech.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―