Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Milovníci módní hry Drest si na ní výjimečně mohou užít i návštěvu Kodaňského týdne módy. Herní aplikace zahájila spolupráci s jeho organizátory a nabízí tak výzvy i události, konající se paralelně s přehlídkami i dalšími módními akcemi a party.

    Letošní Kodaňský týden módy doprovází také speciální virtuální událost. Vedení tradiční módní akce se totiž tentokrát rozhodlo spolupracovat s módní hrou Drest. Ta proto milovníkům módy nabídne dvě speciální funkce. Jedná se o snahu organizátoru vzít v potaz čím dál více oblíbený virtuální svět a jeho propojení s módou. Mobilní aplikace Drest totiž od roku 2019 umožňuje svým uživatelům vyjádřit jejich stylistický talent.

    Hráči v ní mohou pro své virtuální avatary navrhovat outfity pro různé příležitosti. Od pondělí 7. do soboty 12. srpna se ale budou moct „zúčastnit“ také slavného týdne módy. Součástí hry totiž po tu dobu budou nové denní výzvy. Pobízet mají uživatele k tomu, aby avatarům vybrali to správné oblečení pro danou módní přehlídku, akci nebo večeři s influencery. Druhá speciální hra je pak více zaměřená na jednotlivé značky.

    Hra Drest totiž nabídne také návrhy módních společností, kteří se týdne módy účastní jako například Ganni, Remain, Ester manas, Cecilie Bahnsen nebo Stine Goya. Hráči získají také možnost dozvědět se více o jejich práci. Kromě toho jim vývojáři hry nabídnou dvě speciální pozadí, která odrážejí nejvíce ikonická místa Kodaně. Na nich se totiž dají ukazovat jednotlivé outfity. Hráči pak jako vždy budou mít možnost hlasovat a ocenit ty nejlepší „návrháře“.

    Drest propojuje virtuální a módní svět. Spolupracuje s více než 260 luxusními značkami

    „Kodaňský týden módy je pro naši platformu ideálním partnerem. Je hravý, zábavný, energetický, a navíc sdílí hodnoty udržitelnosti,“ okomentovala událost zakladatelka Drest Lucy Yeomans. Její nadšení sdílela také ředitelka týdne módy Cecilie Thorsmark. „Těším se na nové teritorium, tedy hrací sféru, které nám tímto Drest otevřel,“ vysvětlila. Drest se pak zúčastní také události nabízející sérii rozhovorů, která se koná paralelně s Kodaňským týdnem módy.

    Ve svém příspěvku pak hodlá viceprezidentka firmy Jennifer Dickinson hovořit o módě a digitálních platformách nebo metaverse. Drest totiž v současnosti spolupracuje s více než 260 luxusními značkami, jako je Gucci, Bottega Veneta, Prada, Off-White, Loewe, Valentino, Cartier nebo Burberry. V minulosti pak aplikace spolupracovala například s projektem Farfetch. Hráčům totiž umožnil transformovat jejich virtuální oblečení a doplňky do „reálných“ kousků.

    Zdroje: WWD, FashionUnited, Decrypt, Youtube, Twitter

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Módní hra Drest vyrazila do Kodaně. Umožňuje zažít tamní týden módy

    Milovníci módní hry Drest si na ní výjimečně mohou užít i návštěvu Kodaňského týdne módy. Herní aplikace zahájila spolupráci s jeho organizátory a nabízí tak výzvy i události, konající se paralelně s přehlídkami i dalšími módními akcemi a party.

    Letošní Kodaňský týden módy doprovází také speciální virtuální událost. Vedení tradiční módní akce se totiž tentokrát rozhodlo spolupracovat s módní hrou Drest. Ta proto milovníkům módy nabídne dvě speciální funkce. Jedná se o snahu organizátoru vzít v potaz čím dál více oblíbený virtuální svět a jeho propojení s módou. Mobilní aplikace Drest totiž od roku 2019 umožňuje svým uživatelům vyjádřit jejich stylistický talent.

    Hráči v ní mohou pro své virtuální avatary navrhovat outfity pro různé příležitosti. Od pondělí 7. do soboty 12. srpna se ale budou moct „zúčastnit“ také slavného týdne módy. Součástí hry totiž po tu dobu budou nové denní výzvy. Pobízet mají uživatele k tomu, aby avatarům vybrali to správné oblečení pro danou módní přehlídku, akci nebo večeři s influencery. Druhá speciální hra je pak více zaměřená na jednotlivé značky.

    Hra Drest totiž nabídne také návrhy módních společností, kteří se týdne módy účastní jako například Ganni, Remain, Ester manas, Cecilie Bahnsen nebo Stine Goya. Hráči získají také možnost dozvědět se více o jejich práci. Kromě toho jim vývojáři hry nabídnou dvě speciální pozadí, která odrážejí nejvíce ikonická místa Kodaně. Na nich se totiž dají ukazovat jednotlivé outfity. Hráči pak jako vždy budou mít možnost hlasovat a ocenit ty nejlepší „návrháře“.

    Drest propojuje virtuální a módní svět. Spolupracuje s více než 260 luxusními značkami

    „Kodaňský týden módy je pro naši platformu ideálním partnerem. Je hravý, zábavný, energetický, a navíc sdílí hodnoty udržitelnosti,“ okomentovala událost zakladatelka Drest Lucy Yeomans. Její nadšení sdílela také ředitelka týdne módy Cecilie Thorsmark. „Těším se na nové teritorium, tedy hrací sféru, které nám tímto Drest otevřel,“ vysvětlila. Drest se pak zúčastní také události nabízející sérii rozhovorů, která se koná paralelně s Kodaňským týdnem módy.

    Ve svém příspěvku pak hodlá viceprezidentka firmy Jennifer Dickinson hovořit o módě a digitálních platformách nebo metaverse. Drest totiž v současnosti spolupracuje s více než 260 luxusními značkami, jako je Gucci, Bottega Veneta, Prada, Off-White, Loewe, Valentino, Cartier nebo Burberry. V minulosti pak aplikace spolupracovala například s projektem Farfetch. Hráčům totiž umožnil transformovat jejich virtuální oblečení a doplňky do „reálných“ kousků.

    Zdroje: WWD, FashionUnited, Decrypt, Youtube, Twitter

    ― Reklama ―

    Móda v kostce: Saint Laurent narůstá na oblibě a Anok Yai je modelkou roku

    Módní dům Saint Laurent slaví. Vyšplhal se na vrchol žebříčku platformy Lyst a stal se nejvíce "hot" značkou posledního čtvrtletí. Oslavy chystá i Anok Yai, jež bude na letošních Fashion Awards 2025 jmenována modelkou roku. Selfridges pak poctí Vánoce spolu s Disney a Dr. Martens vydává první voděodolnou obuv. Dakota Johnson září ve své první Valentino kampani.

    Pinterest spustil osobního asistenta. Pomůže s nákupem i psychickou pohodou

    Nová funkce Pinterest Assistant přetváří způsob, jakým nakupujeme online. Vizuální AI průvodce redefinuje nákupní digitální prostor a mění každou interakci s platformou Pinterest v osobní dialog s estetickou vizí. Uživatel vstupuje do prostředí, kde technologie chápe jeho vkus stejně citlivě jako lidský poradce. Personalizace probíhá okamžitě a každé doporučení rezonuje s individuálním stylem. Pomocník proměňuje scénu digitálního nakupování v prostor, kde estetika a praktičnost splývají.

    Rapper Rilès vydal nové album. Zpracování připomíná umělecký rituál

    Francouzský rapper Rilès proměnil vydání svého nového alba THE 25th HOUR ve vizuální událost, jakou Paříž dlouho nezažila. V galerii Ellia Art Gallery usedl na 24 hodin a 42 minut k pásu, po němž plynuly tisíce prázdných vinylových obalů. Každý z více než 20 tisíc kusů označil otiskem své ruky potřené červenou barvou, čímž je proměnil v limitovanou edici i symbol lidské vytrvalosti. Tento akt navazuje na jeho dřívější performanci, kdy uběhl přes 200 kilometrů na pásu během jednoho dne.

    Balmain osiřel. Po 14 letech ho opouští kreativní ředitel Olivier Rousteing

    Vždy, když se zdá, že módní kolotoč změny kreativních ředitelů skončil, objeví se další náhlá změna. Tentokrát ze své vedoucí pozice odchází čtyřicetiletý návrhář Olivier Rousteing. Francouzský módní dům Balmain opouští po 14 letech v jeho čele. Za své působení dokázal značku propojit s popkulturou, zapojit ji do světa nových technologií a vytvořit vlastní Balmain Army.

    Beauty segment posiluje. V roce 2025 poháněla luxusní byznys krása

    Rok 2025 se nese v duchu proměny krásy v jeden z nejvýraznějších pilířů globálního luxusního trhu. Beauty segment získává status klíčového motoru růstu a mění obchodní mapu velkých značek. Akvizice, nové řady a strategické vstupy do kosmetiky posouvají společnosti do sféry, kde se psychologie potkává s výkonem. V luxusním světě dnes vítězí to, co dokáže být osobní, a právě krása tuto rovnováhu ztělesňuje.

    Rýže jako nová „it“ složka parfémů. Svět vůní tíhne k čistotě

    Rýže se stává hvězdou moderní parfumerie. Pudrová, a přitom překvapivě všestranná, otevírá prostor pro neotřelé kompozice, jež kombinují smyslový komfort se sofistikovanou esencí. Parfuméři využívají rýži k dosažení hloubky, která výsledek dělí od komerčních vůní. Masivní popularita vonných produktů s rýží dokazují, že food složky definují aktuální "estetiku" luxusních parfémů.

    Stranger Things míří do finále. Comeback doplní beauty i módní spolupráce

    Konec listopadu přivítá návrat populárního seriálu Stranger Things. Na obrazovky se vrací se svou pátou a poslední sérií, která vyvrcholí poslední den letošního roku. Velké finále si žádá stejně významné oslavy. Na pomoc proto přispěchaly beauty a módní značky, jež nabízejí speciální spolupráce. Do Hawkins vás vtáhnou boty, kabelky, přívěsky nebo tematický make-up.

    Chlupy, bradavky a byznys. Proč SKIMS dráždí veřejnost? 

    Značka SKIMS nedávno vyvolala rozruch novou kolekcí, která oslavuje přirozenost těla. Anebo ne? Na sociálních sítích se strhla bouře názorů, zda Kim Kardashian oslavuje přirozenost ženského těla a bourá tabu kůže bez jediného chloupku, či naopak posiluje nerealistické ideály krásy a tlak na „dokonalé“ tělo. Marketingový tým SKIMS však slaví úspěch, tanga s umělým ochlupením byla během pár dnů vyprodaná. 

    Historie elegance opět září. Pillbox hat slaví návrat na módní scénu

    Nenápadný, a přesto neodolatelně působivý. Klobouk ve tvaru krabičky, ​​známý jako pillbox hat, je symbolem kultivovaného vkusu, překračujícího generace i trendy. Ztělesňuje jednoduchost povýšenou na umění, spojenou s autoritou a jemností, která se nikdy neztrácí v davu. Není jen proto jen ozdobou. Je vyjádřením postoje, odkazem éry půvabu a poctou ženské elegance.

    První Pink Ball oživil Londýn. British Museum sklízí kvůli akci kritiku

    Exkluzivní Pink Ball zbarvil dne 18. října prostory British Museum do všech odstínů růžové. Vůbec první gala večer v tamních prostorách kontrastoval s končící výstavou Ancient India: Living Traditions, jejímž tématem náboženských tradic se rovněž inspiroval. Svět luxusu tak vládl mezi historickými artefakty Londýna, což ovšem vyvolalo také značnou kritiku. 

    LVMH a UNESCO rozšiřují spolupráci. Tiffany & Co. hodlá chránit oceány

    Luxusní skupina LVMH prohlubuje partnerství s UNESCO. Společně hodlají pracovat na dalším pětiletém plánu, tentokrát s názvem For the Beauty of Life. Nově se k němu přidá rovněž šperkařský dům Tiffany & Co., jehož cílem bude podpořit ochranu oceánů. V srdci spolupráce stojí snaha vytvořit udržitelná řešení, jež podpoří především lokální komunity po celém světě.

    Maison Margiela otvírá brány Dubaje. V metropoli nabízí exkluzivní rezidence

    Legendární francouzská značka pokračuje v překračování módních hranic. Maison Margiela tentokrát svou jedinečnou estetiku neaplikoval na dechberoucí návrhy, ale luxusní apartmány. Módní dům odhalil první exkluzivní rezidence, které vybudoval na ostrově Palm Jumeirah v Dubaji. Přidal se tak ke skupině značek, jež redefinují podobu současného luxusního průmyslu.

    Stella McCartney zdolala další milník. Představila první plant-based peří

    Nedávný Pařížský týden módy zažil důležitý debut. Na tamní přehlídková mola dorazily první návrhy z plant-based peří. Na svědomí je má britská návrhářka Stella McCartney, proslulá svým udržitelným a ekologickým přístupem. Inovativní materiál FEVVERS přitom nemá sloužit jako přesná napodobenina peří, jeho cílem je vytvořit podobnou, avšak jedinečnou estetiku.

    Balmain slaví 80. narozeniny. Jeho módní stopu vykreslí nový dokument

    Jedna z nejvýznamnějších značek módní historie slaví významný milník. Módní dům Balmain letos oslaví své 80. narozeniny. Na oslavu si nadělil nejen speciální výstavu One Night, Eight Decades v New Yorku, ale rovněž speciální dokument. Postaral se o něj uznávaný režisér Loïc Prigent, jenž vynesl na povrch archivní záznamy, které veřejnost ještě nikdy nespatřila.

    Z holky od vedle je showgirl. Taylor Swift se novými outfity staví mezi legendy

    Už dlouho víme, že značka jménem Taylor Swift obsahuje mnohem víc než jen písničky s chytlavými refrény a chytrými texty. Nové album The Life of a Showgirl ukazuje umělkyni šťastně zamilovanou a pevně usazenou ve světě showbyznysu. Populární zpěvačka si skrze něj nejen hudebním, ale především módním jazykem a za pomocí promyšlené stylizace říká o pozici mezi opravdovými legendami.

    Prada odstartovala vánoční shon. Vydala letošní sváteční kampaň

    S postupujícím podzimem se nezadržitelně blíží i letošní sváteční období. Vánoční shon odstartovala mezi světovými módními domy společnost Prada. Koncem října vydala kampaň oslavující svátky s názvem A Winter's Tale. V jejím středu stojí ambasadoři značky, ale také klasický zimní archetyp představující cestu domů zasněženými vrcholky dechberoucích hor.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―