Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Vánoční spoty nás baví! Nabízejí pompézní inspiraci, jak rozmazlit své blízké. Přední módní tvůrci každoročně ukazují to nejlepší z vlastní tvorby a nutno dodat, že za uplynulé roky nastavily standard opravdu vysoko. Letos Burberry obléklo zpěvačku Shakiru, Dior pod svůj plášť zahalil obchodní dům Harrods a Hailey Bieber pohostila velkou návštěvu u Tiffanyho. Pojďte se pokochat…

    Dior proměnil Harrods v perníkovou chaloupku

    Ikonický obchodní dům Harrods v samém centru Londýnské metropole se pyšní novou blyštivou fasádou. Působí klasickým, až nostalgickým dojmem. Přitom se díváte na nejrozsáhlejší branding v celé historii této budovy! „Báječný Dior svět“ otevírá bránu do své historie, takže jsou k vidění legendární outfity, v harmonii se současnými trendy perlami – to vše v „perníčkových“ kulisách. Občerstvit se můžete v nově otevřené kavárně Dior café. Během úvodního víkendu navštívilo sladké království francouzského módního domu přibližně 1500 lidí. Ponořit se do krásy a omamné vůně je možné v beauty sekci s parfémy La Collection Privé a tím nejlepším pro pleťovou péči a slavnostní make-up.

    Tifanny & Co. vzdává hold Andymu Warholovi

    Americká společnost oslavuje propojení se světoznámým pop-artovým umělcem, který v 50. a 60. letech vytvořil pro Tiffany & Co. řadu výjimečných pohlednic. Do Warholova printu jsou kromě šperků zahaleny i nákupní tašky. Kampaň nafotil Mario Sorrenti, italský fotograf zaměřující se hlavně na akty. Modelka Hailey Bieber vítá sváteční hosty ve studiu, kde Andy Warhol pořádal své velkolepé večírky. Přátele obdarovává typickými tyrkysově modrými krabičkami, kde nechybí slavná brož Bird on a Rock.

    Burberry uvádí The Night Before

    Kolumbijská zpěvačka Shakira představila kampaň jako ambasadorka tradičního britského domu Burberry. Oslňuje v šatech, které jí padnou jako druhá kůže a jsou pokryté křišťálovým zdobením. Režie se ujal tým Torso.Solutions – kreativního studia, podepsaného pod tvorbou značek Mugler nebo Jean Paul Gaultier.

    Chanel vánoční kampaň vystřelil až na Měsíc

    Světoznámý brand Chanel tentokrát supluje Santa Clause, jehož saně nahradil horkovzdušný balón. Cestující z něj posílají dárkové krabičky s unikátními šperky. Z filmu je zřejmé, že Fine Jewelry se hodí do jakékoli situace. Své uplatnění najdou dokonce i na Měsíci, jenž je stěžejním symbolem kampaně s příhodným názvem Once Upon a Moon.

    Dolce&Gabbana představují vánoční trhy na nové úrovni

    Italská značka Dolce&Gabbana svým italským šarmem zahřívá Londýn. Pop-up store v srdci Covent Garden bude mít svou zářivě barevnou bránu otevřenou až do 15. ledna 2023. Kromě módy a doplňků budou k dostání prvotřídní italské delikatesy a víno. Pokud se chystáte do Londýna, určitě tento insta spot navštivte.

    Louis Vuitton nás dojme plyšovým medvídkem

    Pro svou kampaň Louis Vuitton vybral známého režiséra Garyho Freedmana a chytlavý song Happy Together. Cestu k vánoční atmosféře ukazuje příběh plyšového medvídka, který se snaží setkat s Vivienne – ikonickou Louis Vuitton kytičkou. Cestou je doprovází krásné poklady známé francouzské značky a nakonec se obě postavičky šťastně shledají. Veselé Vánoce!

    Zdroj: Burberry, Chanel, Dior, Dolce&Gabbana, Tiffany, Louis Vuitton, Instagram, WWD

    Autor článku:
    Marek Wrbik
    Marek Wrbikhttps://fashionup.cz/
    Marek ve svých textech propojuje módu s popkulturou, ekonomikou i společenským kontextem. Zajímá ho, jak se oblečení stává odrazem doby a proč některé značky uspějí, zatímco jiné ztratí lesk. Pravidelně se objevuje na lokálních fashion akcích a sleduje tváře české módní scény. Rád rozkrývá příběhy za značkami i trendy, které zatím českému publiku zůstávají vzdálenější. Když zrovna nepíše, rád objevuje nové bary, galerie a podniky, kde jde cítit nápad. Módu bere jako koníček, ale i jako způsob, jak se dívat na svět.

    ― Reklama ―

    Módní domy se předhánějí v čarokrásných vánočních kampaních. Která vás nejvíc okouzlí?

    Vánoční spoty nás baví! Nabízejí pompézní inspiraci, jak rozmazlit své blízké. Přední módní tvůrci každoročně ukazují to nejlepší z vlastní tvorby a nutno dodat, že za uplynulé roky nastavily standard opravdu vysoko. Letos Burberry obléklo zpěvačku Shakiru, Dior pod svůj plášť zahalil obchodní dům Harrods a Hailey Bieber pohostila velkou návštěvu u Tiffanyho. Pojďte se pokochat…

    Dior proměnil Harrods v perníkovou chaloupku

    Ikonický obchodní dům Harrods v samém centru Londýnské metropole se pyšní novou blyštivou fasádou. Působí klasickým, až nostalgickým dojmem. Přitom se díváte na nejrozsáhlejší branding v celé historii této budovy! „Báječný Dior svět“ otevírá bránu do své historie, takže jsou k vidění legendární outfity, v harmonii se současnými trendy perlami – to vše v „perníčkových“ kulisách. Občerstvit se můžete v nově otevřené kavárně Dior café. Během úvodního víkendu navštívilo sladké království francouzského módního domu přibližně 1500 lidí. Ponořit se do krásy a omamné vůně je možné v beauty sekci s parfémy La Collection Privé a tím nejlepším pro pleťovou péči a slavnostní make-up.

    Tifanny & Co. vzdává hold Andymu Warholovi

    Americká společnost oslavuje propojení se světoznámým pop-artovým umělcem, který v 50. a 60. letech vytvořil pro Tiffany & Co. řadu výjimečných pohlednic. Do Warholova printu jsou kromě šperků zahaleny i nákupní tašky. Kampaň nafotil Mario Sorrenti, italský fotograf zaměřující se hlavně na akty. Modelka Hailey Bieber vítá sváteční hosty ve studiu, kde Andy Warhol pořádal své velkolepé večírky. Přátele obdarovává typickými tyrkysově modrými krabičkami, kde nechybí slavná brož Bird on a Rock.

    Burberry uvádí The Night Before

    Kolumbijská zpěvačka Shakira představila kampaň jako ambasadorka tradičního britského domu Burberry. Oslňuje v šatech, které jí padnou jako druhá kůže a jsou pokryté křišťálovým zdobením. Režie se ujal tým Torso.Solutions – kreativního studia, podepsaného pod tvorbou značek Mugler nebo Jean Paul Gaultier.

    Chanel vánoční kampaň vystřelil až na Měsíc

    Světoznámý brand Chanel tentokrát supluje Santa Clause, jehož saně nahradil horkovzdušný balón. Cestující z něj posílají dárkové krabičky s unikátními šperky. Z filmu je zřejmé, že Fine Jewelry se hodí do jakékoli situace. Své uplatnění najdou dokonce i na Měsíci, jenž je stěžejním symbolem kampaně s příhodným názvem Once Upon a Moon.

    Dolce&Gabbana představují vánoční trhy na nové úrovni

    Italská značka Dolce&Gabbana svým italským šarmem zahřívá Londýn. Pop-up store v srdci Covent Garden bude mít svou zářivě barevnou bránu otevřenou až do 15. ledna 2023. Kromě módy a doplňků budou k dostání prvotřídní italské delikatesy a víno. Pokud se chystáte do Londýna, určitě tento insta spot navštivte.

    Louis Vuitton nás dojme plyšovým medvídkem

    Pro svou kampaň Louis Vuitton vybral známého režiséra Garyho Freedmana a chytlavý song Happy Together. Cestu k vánoční atmosféře ukazuje příběh plyšového medvídka, který se snaží setkat s Vivienne – ikonickou Louis Vuitton kytičkou. Cestou je doprovází krásné poklady známé francouzské značky a nakonec se obě postavičky šťastně shledají. Veselé Vánoce!

    Zdroj: Burberry, Chanel, Dior, Dolce&Gabbana, Tiffany, Louis Vuitton, Instagram, WWD

    ― Reklama ―

    Chanel obléká rappera. Novým ambasadorem značky je A$AP Rocky

    Herečka Margaret Qualley a rapper A$AP Rocky čeká hvězdná svatba. Alespoň v alternativním vesmíru Chanel. Módní dům odhalil krátké video z dílny režiséra Michela Gondry, v němž slavného hudebníka představuje jako svého nejnovějšího ambasadora. Zároveň se jedná o teaser k chystané show s názvem Métiers d’Art, kterou v úterý 2. prosince přivítá New York.

    LVMH loví talenty, Kering loví značky. Oba velikáni formují budoucnost luxusu

    LVMH i Kering vstupují do nové etapy růstu. Skupiny formující tvář globálního luxusu posouvají portfolia směrem k budoucnosti. LVMH sází na čerstvé talenty a řemeslné mistrovství. Kering buduje investiční jednotku, jež mapuje značky, technologie i subkulturní směry. Oba giganti sledují proměnu zákazníka a reagují s vizí přesahující hranice tradičního luxusu.

    Šaty už nestačí. Elie Saab přetváří sny v luxusní rezidence z betonu a zlata

    Značka Elie Saab rozšiřuje svůj vytříbený estetický svět. Představila projekt Stellar by Elie Saab, první značkový rezidenční komplex na ostrově Yas v Abú Dhabí. Tímto krokem navazuje na svou globální expanzi do segmentu luxusních nemovitostí. Stopy její značky lze nalézt po celém světě, od Karibiku přes Maledivy až po švýcarské Alpy, stejně jako na nedávno uvedené debutové jachtě Elie Saab.

    Příběh touhy a vzdoru. Vivienne Westwood probouzí k životu mangu NANA

    Milovnící anime a módy, nastal váš čas. Vivienne Westwood si nachystala podzimní překvapení plné mangy. Značka spolu s Ai Yazawa vytvořila kolekci, jež se inspirovala slavnými japonskými manga komiksy. Spolupráce, která propojuje melancholii tokijských nocí s nezkrotným britským duchem, oživuje šperky, látky i siluety, jež v manze vypráví o svobodě, touze a vzdoru.

    TikTok Highlights: Trendy videa sdílejí vytoužený „flow state“

    Vaše soustředění směřuje k dané aktivitě, okolí se rozplývá a vy nemyslíte na nic jiného než přítomnost. I tak by mnozí uživatelé sociální sítě TikTok popsali "flow state". Tedy stav, který momentálně vyzdvihuje lavina virálních videí. Sdílejí totiž momenty, kdy lidé při často obyčejných aktivitách zapomínají na vše ostatní a ocitají se ve chvíli stvořené jen a pouze pro ně.

    Versace překračuje milník. Prada značku v prosinci přivítá pod svá křídla

    Luxusní skupina Prada Group letos v dubnu překvapila módní svět, když oznámila svou koupi módního domu Versace. Dohoda za 1,25 miliardy eur následovala krátce poté, co z pozice kreativní ředitelky značky odešla Donatella Versace. Teprve v úterý 2. prosince však společnost plně vstoupí do vesmíru Prada. Čeká ji nová éra kombinující její legendární historii a inovaci.

    REFY přináší chromový launch. Nová kolekce svítí sama o sobě

    REFY je značka, která evokuje dokonale upravené obočí. Každá žena si ji spojuje s její krásnou zakladatelkou a jejím netypickým vzhledem, jenž proměnila ve svou přednost. Vytvořila značku, jejímž posláním je dodat ženám sebevědomí, především v oblasti obočí. Při příležitosti výročí existence značky REFY představuje limitovanou edici Chrome Collection.

    Róby Alžběty II. znovu září. Velká výstava odhaluje příběhy jejího stylu

    Výstava věnovaná Alžbětě II. představuje desítky jejích ikonických rób i doplňků, které dlouho formovaly vizuální podobu britské monarchie. Návštěvníci mohou nahlédnout do zákulisí stylu Alžběty II., jeho symboliky i vývoje napříč dekádami. Expozice odhaluje nejen propracované detaily oděvů, ale také příběhy návrhářů, tradic a událostí, jež se do nich otiskly.

    Greenpeace našel nebezpečné látky v oblečení Shein. Překračují limity EU

    Fast fashion řetězec Shein čelí v Evropě další kauze. Německá odnož neziskové organizace Greenpeace odhalila nejnovější report, dle kterého v jeho oblečení našla nebezpečné látky. Jejich množství přitom přesahuje hranice předepsané Evropskou unií. Potenciálně toxické chemikálie pak mohou vést k řadě onemocnění, poškozují ovšem také životní prostředí.

    Paříž dobývá čerstvý designový skvost. Café Nuances otevírá novou pobočku

    Nová pobočka Café Nuances v Paříži se mění v magnet pro generaci, která vyhledává design s naprostou vizuální razancí. Le Marais získává prostor, jenž pracuje s intenzivní estetikou a přitahuje pozornost rychlostí virálního postu. Atmosféra vibruje kovovým leskem, červeným světlem a podmanivým minimalismem. Kavárna posouvá běžný rituál do sféry, kde se design stává zážitkem. Zapisuje se mezi lokace, jež sdílení podporují jako součást své identity.

    Magazín Complex zveřejnil seznam módních ikon. Je ale opravdu relevantní?

    Magazín Complex zveřejnil seznam 25 módních ikon 21. století a potvrdil tím svou fascinaci popkulturními stálicemi. Výběr sestavený ze jmen, která vládnou globálním trendům a obálkám časopisů, zvýrazňuje sílu mainstreamu. Žebříček prezentuje osobnosti s obří mediální gravitací a odhodláním tvořit vlastní vizuální jazyk. Reflektuje současnou touhu po ikonách, jež dokáží okamžitě rezonovat s publikem. Zapomíná ale, že módní scéna dýchá i jinými barvami a touží po nových tvářích.

    Po stopách módních ikon: Jak Nicolas Ghesquière zachránil módní dům Balenciaga

    Bylo mu pětadvacet let, pracoval z vypůjčené kanceláře a navrhoval oblečení s přesností, jež působila spíš jako plán než módní skica. Nicolas Ghesquière převzal téměř zapomenutý dům Balenciaga a proměnil ho v nejprogresivnější laboratoř moderního luxusu. Zázemí skromné, ambice neomezené. Definoval novou epochu elegance, v níž se experiment stává jazykem nové éry. S odstupem čtvrtstoletí se na jeho začátek vzpomíná jako na jeden z nejdůležitějších momentů módy.

    Krása je jeho jazykem. Tom Ford ji přenesl z módy na filmové plátno

    Tom Ford, původně uznávaný módní návrhář a bývalý kreativní ředitel značek Gucci a Yves Saint Laurent, se stal jedním z mála designérů, kterým se podařilo úspěšně proniknout také do světa filmu. Svou preciznost, smysl pro detail a estetickou vytříbenost přenesl z přehlídkových mol na filmové plátno, kde zaujal snímky A Single Man nebo Nocturnal Animals. 

    Když pouliční styl vzývá luxus. Pharrell Williams čerpá ze skateboardové obuvi

    Skateboardová obuv zaznamenává výrazný návrat na módní scénu, a právě na tento trend reaguje i Pharrell Williams. Pro Louis Vuitton představil model LV Tilted, který spojuje pouliční estetiku s luxusem francouzské značky. Nové pánské tenisky vycházejí z vintage nízkých skateboardových bot z přelomu milénia, jejichž siluetu reinterpretují v moderním duchu.

    Móda v kostce: Swarovski rozzářil Paříž a Marty Supreme má merch

    Značky vítají Vánoce pomocí kampaní, ale i speciálních výloh či pop-upů. Výjimkou není ani společnost Swarovski, jež letos rozsvítila Avenue des Champs-Élysées. Louis Vuitton oznámil, že cruise kolekci pro rok 2027 odhalí v New Yorku. Dr. Martens a Marc Jacobs revidují Kiki Boot a Nike servíruje polívku v Číně. Timothée Chalamet vydal merch k filmu Marty Supreme.

    Louis Vuitton a Assouline vydali knihu. Vypráví 150 let historie módního domu

    Vydavatelství Assouline ve spolupráci s Louis Vuitton uvádí knihu From Louis to Vuitton. Sleduje vývoj módního domu od jeho založení až po současnost. Autor Arthur Dreyfus zpracoval 406 stran a 320 obrazových materiálů do formy vizuální kroniky značky, jež definuje francouzský luxus. Předmluvu napsal prezident a CEO Louis Vuitton Pietro Beccari. Kniha již vyšla a okamžitě se stala jedním z nejdiskutovanějších titulů letošní módní knihovny.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―