Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Vánoční spoty nás baví! Nabízejí pompézní inspiraci, jak rozmazlit své blízké. Přední módní tvůrci každoročně ukazují to nejlepší z vlastní tvorby a nutno dodat, že za uplynulé roky nastavily standard opravdu vysoko. Letos Burberry obléklo zpěvačku Shakiru, Dior pod svůj plášť zahalil obchodní dům Harrods a Hailey Bieber pohostila velkou návštěvu u Tiffanyho. Pojďte se pokochat…

    Dior proměnil Harrods v perníkovou chaloupku

    Ikonický obchodní dům Harrods v samém centru Londýnské metropole se pyšní novou blyštivou fasádou. Působí klasickým, až nostalgickým dojmem. Přitom se díváte na nejrozsáhlejší branding v celé historii této budovy! „Báječný Dior svět“ otevírá bránu do své historie, takže jsou k vidění legendární outfity, v harmonii se současnými trendy perlami – to vše v „perníčkových“ kulisách. Občerstvit se můžete v nově otevřené kavárně Dior café. Během úvodního víkendu navštívilo sladké království francouzského módního domu přibližně 1500 lidí. Ponořit se do krásy a omamné vůně je možné v beauty sekci s parfémy La Collection Privé a tím nejlepším pro pleťovou péči a slavnostní make-up.

    Tifanny & Co. vzdává hold Andymu Warholovi

    Americká společnost oslavuje propojení se světoznámým pop-artovým umělcem, který v 50. a 60. letech vytvořil pro Tiffany & Co. řadu výjimečných pohlednic. Do Warholova printu jsou kromě šperků zahaleny i nákupní tašky. Kampaň nafotil Mario Sorrenti, italský fotograf zaměřující se hlavně na akty. Modelka Hailey Bieber vítá sváteční hosty ve studiu, kde Andy Warhol pořádal své velkolepé večírky. Přátele obdarovává typickými tyrkysově modrými krabičkami, kde nechybí slavná brož Bird on a Rock.

    Burberry uvádí The Night Before

    Kolumbijská zpěvačka Shakira představila kampaň jako ambasadorka tradičního britského domu Burberry. Oslňuje v šatech, které jí padnou jako druhá kůže a jsou pokryté křišťálovým zdobením. Režie se ujal tým Torso.Solutions – kreativního studia, podepsaného pod tvorbou značek Mugler nebo Jean Paul Gaultier.

    Chanel vánoční kampaň vystřelil až na Měsíc

    Světoznámý brand Chanel tentokrát supluje Santa Clause, jehož saně nahradil horkovzdušný balón. Cestující z něj posílají dárkové krabičky s unikátními šperky. Z filmu je zřejmé, že Fine Jewelry se hodí do jakékoli situace. Své uplatnění najdou dokonce i na Měsíci, jenž je stěžejním symbolem kampaně s příhodným názvem Once Upon a Moon.

    Dolce&Gabbana představují vánoční trhy na nové úrovni

    Italská značka Dolce&Gabbana svým italským šarmem zahřívá Londýn. Pop-up store v srdci Covent Garden bude mít svou zářivě barevnou bránu otevřenou až do 15. ledna 2023. Kromě módy a doplňků budou k dostání prvotřídní italské delikatesy a víno. Pokud se chystáte do Londýna, určitě tento insta spot navštivte.

    Louis Vuitton nás dojme plyšovým medvídkem

    Pro svou kampaň Louis Vuitton vybral známého režiséra Garyho Freedmana a chytlavý song Happy Together. Cestu k vánoční atmosféře ukazuje příběh plyšového medvídka, který se snaží setkat s Vivienne – ikonickou Louis Vuitton kytičkou. Cestou je doprovází krásné poklady známé francouzské značky a nakonec se obě postavičky šťastně shledají. Veselé Vánoce!

    Zdroj: Burberry, Chanel, Dior, Dolce&Gabbana, Tiffany, Louis Vuitton, Instagram, WWD

    Autor článku:
    Marek Wrbik
    Marek Wrbikhttps://fashionup.cz/
    Marek ve svých textech propojuje módu s popkulturou, ekonomikou i společenským kontextem. Zajímá ho, jak se oblečení stává odrazem doby a proč některé značky uspějí, zatímco jiné ztratí lesk. Pravidelně se objevuje na lokálních fashion akcích a sleduje tváře české módní scény. Rád rozkrývá příběhy za značkami i trendy, které zatím českému publiku zůstávají vzdálenější. Když zrovna nepíše, rád objevuje nové bary, galerie a podniky, kde jde cítit nápad. Módu bere jako koníček, ale i jako způsob, jak se dívat na svět.

    ― Reklama ―

    Módní domy se předhánějí v čarokrásných vánočních kampaních. Která vás nejvíc okouzlí?

    ― Reklama ―

    Vánoční spoty nás baví! Nabízejí pompézní inspiraci, jak rozmazlit své blízké. Přední módní tvůrci každoročně ukazují to nejlepší z vlastní tvorby a nutno dodat, že za uplynulé roky nastavily standard opravdu vysoko. Letos Burberry obléklo zpěvačku Shakiru, Dior pod svůj plášť zahalil obchodní dům Harrods a Hailey Bieber pohostila velkou návštěvu u Tiffanyho. Pojďte se pokochat…

    Dior proměnil Harrods v perníkovou chaloupku

    Ikonický obchodní dům Harrods v samém centru Londýnské metropole se pyšní novou blyštivou fasádou. Působí klasickým, až nostalgickým dojmem. Přitom se díváte na nejrozsáhlejší branding v celé historii této budovy! „Báječný Dior svět“ otevírá bránu do své historie, takže jsou k vidění legendární outfity, v harmonii se současnými trendy perlami – to vše v „perníčkových“ kulisách. Občerstvit se můžete v nově otevřené kavárně Dior café. Během úvodního víkendu navštívilo sladké království francouzského módního domu přibližně 1500 lidí. Ponořit se do krásy a omamné vůně je možné v beauty sekci s parfémy La Collection Privé a tím nejlepším pro pleťovou péči a slavnostní make-up.

    Tifanny & Co. vzdává hold Andymu Warholovi

    Americká společnost oslavuje propojení se světoznámým pop-artovým umělcem, který v 50. a 60. letech vytvořil pro Tiffany & Co. řadu výjimečných pohlednic. Do Warholova printu jsou kromě šperků zahaleny i nákupní tašky. Kampaň nafotil Mario Sorrenti, italský fotograf zaměřující se hlavně na akty. Modelka Hailey Bieber vítá sváteční hosty ve studiu, kde Andy Warhol pořádal své velkolepé večírky. Přátele obdarovává typickými tyrkysově modrými krabičkami, kde nechybí slavná brož Bird on a Rock.

    Burberry uvádí The Night Before

    Kolumbijská zpěvačka Shakira představila kampaň jako ambasadorka tradičního britského domu Burberry. Oslňuje v šatech, které jí padnou jako druhá kůže a jsou pokryté křišťálovým zdobením. Režie se ujal tým Torso.Solutions – kreativního studia, podepsaného pod tvorbou značek Mugler nebo Jean Paul Gaultier.

    Chanel vánoční kampaň vystřelil až na Měsíc

    Světoznámý brand Chanel tentokrát supluje Santa Clause, jehož saně nahradil horkovzdušný balón. Cestující z něj posílají dárkové krabičky s unikátními šperky. Z filmu je zřejmé, že Fine Jewelry se hodí do jakékoli situace. Své uplatnění najdou dokonce i na Měsíci, jenž je stěžejním symbolem kampaně s příhodným názvem Once Upon a Moon.

    Dolce&Gabbana představují vánoční trhy na nové úrovni

    Italská značka Dolce&Gabbana svým italským šarmem zahřívá Londýn. Pop-up store v srdci Covent Garden bude mít svou zářivě barevnou bránu otevřenou až do 15. ledna 2023. Kromě módy a doplňků budou k dostání prvotřídní italské delikatesy a víno. Pokud se chystáte do Londýna, určitě tento insta spot navštivte.

    Louis Vuitton nás dojme plyšovým medvídkem

    Pro svou kampaň Louis Vuitton vybral známého režiséra Garyho Freedmana a chytlavý song Happy Together. Cestu k vánoční atmosféře ukazuje příběh plyšového medvídka, který se snaží setkat s Vivienne – ikonickou Louis Vuitton kytičkou. Cestou je doprovází krásné poklady známé francouzské značky a nakonec se obě postavičky šťastně shledají. Veselé Vánoce!

    Zdroj: Burberry, Chanel, Dior, Dolce&Gabbana, Tiffany, Louis Vuitton, Instagram, WWD

    ― Reklama ―

    Film Fever: Jaké celebritě fandíte? Vybereme vám na základě ní vánoční film

    Čas svátků je tady a s ním přichází i maratony vánočních filmů, které si každoročně vychutnáváme s hrníčkem teplého kakaa a talířem dokonale měkkého cukroví. Každý má rád něco jiného a už od dětství si volí mezi americkými kultovkami nebo klasickými českými pohádkami, kde dobro vždy zvítězí nad zlem. Níže si můžete vybrat ideální film podle své oblíbené celebrity, jež vás tentokrát svátečním večerem provede.

    Stojí průměrná korejská kosmetika za to? V mnohém se neliší od zboží z „drogérky“

    Korejská kosmetika se stala globálním fenoménem, který pronikl ze sociálních sítí do koupelen po celém světě. Regály zaplnily pastelové obaly, vícekrokové rutiny a ingredience s exotickými názvy. Popularita segmentu stojí na rychlosti inovací a silném vizuálním jazyce. Otázka kvality se ale přesouvá od původu ke složení. Právě tam začíná skutečně zajímavá debata.

    Móda v kostce: Rick Owens navrhnul boty z ryb a Valentino vynechá Paříž

    Ikonická vůně z dílny Dior Addict získá tři nové varianty, jejichž tvářemi se stanou ambasadorky značky Willow Smith, Jisoo a Anya Taylor-Joy. Rick Owens představil ve spolupráci s Maxfield boty z rybí kůže. Shein otvírá nové logistické centrum ve Vratislavi a Chanel zamíří s letošní Métiers d'Art show do Soulu. Valentino vynechá příští sezónu Paříž a vydá se do Říma.

    Sluší vysoké módě fast fashion? Spolupráce s řetězci ředí luxusní značky

    Kousky z dílny luxusních značek v policích fast fashion řetězců můžou působit jako záblesk naděje. Touha po vysněných designových kouscích vítězí nad letmými úvahami nad tím, zda podobný nákup vůbec stojí za to. Spolupráce mezi high fashion a běžnými řetězci však rozmělňuje jádro světových módních domů a snižuje nejen jejich exkluzivitu, ale i autenticitu.

    Když tradice notuje designu. Robyn Lynch uvádí uniformy pro Guinness

    Irská designérka Robyn Lynch přetváří klasické uniformy Guinness Storehouse. Její kolekce spojuje funkčnost s estetickými detaily. Inspiraci pro nezvyklý projekt čerpala z irské historie a kultury a dala tak vzniknout něčemu neotřelému, přesto elegantnímu. Dílo reflektuje nejen bohaté dědictví světově uznávaného pivovaru, ale i osobitý styl nadané návrhářky. 

    TikTok Highlights: Tváře jako z Mrazíka. Zimní make-up diktuje omrzliny

    Uživatelé sociální sítě TikTok vyplodili další ze svých extrémně znějících make-up trendů. Tváře inspirované spáleninami po hodinách vyvalování se na sluníčku tentokrát vystřídala nová sezónní variace. Trend Frost Bitten Blush odkazuje na odstín tvářenky, za který by se nestyděla ani Marfuša z Mrazíka. Nechte své tváře pomyslně omrznout a darujte jim růžový nádech.

    Jak voní trendy sneakers? Onitsuka Tiger vydává první řadu parfémů

    Japonská značka proslulá ikonickými teniskami vstupuje do světa parfémů. Onitsuka Tiger přetvořila legendární sneakers do své první řady exkluzivních vůní. Na starost je dostal parfumér Mark Buxton, který stojí mimo jiné i za Le Labo Vetiver 46. Zlatavé lahvičky vyrobené v Provence tak spojují to nejlepší z japonské tradice, francouzské elegance a současného designu.

    Luxus v zajetí mrazu. Saint Laurent Rive Droite láká na řadu Snow Edition

    Saint Laurent Rive Droite otevírá zimní sezónu ve velkém stylu. Tentokrát kolekcí, jež nese název Snow Edition a nemůže chybět v šatníku žádného milovníka horských chat a sjezdovek. Kolekce spojuje sexy estetiku značky s prémiový zimním vybavením, kterým nepronikne ani špetka mrazu. Husí kůži budete mít jen z toho, jak dobře budete v Saint Laurent vypadat.

    Jean Paul Gaultier jako módní věštec. V roce 1999 predikoval aktuální sezónu

    Některé kolekce stárnou jako archivy. Jiné se po letech vracejí s energií, která přesně odpovídá nové chvíli. A právě řada Jean Paul Gaultier FW 1999 patří mezi ně. Je až zarážející, s jakou jistotou tehdejší styling kopíruje současný rytmus zimy. Párové siluety, promyšlené vrstvy, moderní proporce. Runway z přelomu milénia působí jako návrh letošní sezóny, jen vystřižený z jiného času. Vizionářství vzniká jako jasný důsledek schopnosti číst budoucnost s neobvyklou přesností.

    Evropská unie šlape Shein na paty. V roce 2026 uvalí cla na malé balíky

    Od července příštího roku začnou v Evropské unii pro malé balíky v hodnotě pod 150 eur platit nová cla. V pátek se na tom dohodli ministři financí zastupující členské státy. Poplatek ve výši tří eur cílí na potlačení laviny levného zboží, putujícího do bloku především z Číny. Dopad pocítí hlavně levné e-commerce platformy, jako je Shein, Temu nebo AliExpress.

    Vánoce jsou ideální čas na malý hřích. Beauty je ten nejsladší ze všech

    Hledáte dárek, který potěší každou ženu ve vašem životě? Ať už chcete udělat radost sestře, kamarádce, či přítelkyni, beauty svět vás nezklame. Nabízí přesně to, co pod vánočním stromečkem vykouzlí úsměv na tváři. Vsaďte na beauty tipy roku, které jsou voňavé, rozmazlující a tak trochu návykové. Umí dokonale zahřát u srdce: potěší, překvapí a dodají dotek elegance. 

    Panter i jezevčík. Zvířecí protagonisté definují vánoční kampaně sezóny

    Vánoce jsou obdobím, na kterém si luxusní značky dávají záležet a potenciální zákazníky lákají pomocí poutavých vizuálů. Marketingovým kampaním však letos kromě tradičních a v tom nejlepším slova smyslu klišé témat, jako je láska, rodina nebo víra, dominují také zvířecí přátelé. Zatímco Carrie ze seriálu Sex ve městě by byla nadšená čtyřnohými chlupáči u značky Manolo Blahnik, společnost Cartier si na pomoc s dárky přizvala malé pantery.

    Rick Owens uvádí set ústní péče. Je libo brutalistický kartáček?

    Rick Owens přesouvá hranice svého temného universa směrem, jenž budí pozornost mezi milovníky high-end péče. Nový set uvádí svět ústní péče do prostoru, kde převládá brutalistický minimalismus, vůně na úrovni niche parfémů a rituály, jež získávají nečekanou váhu. Kolekce kombinuje estetiku sochařské drsnosti s intimní každodenností. Výsledkem je zážitek, který proměňuje běžnou ranní sekvenci v uvědomělý akt.

    St. Moritz opět dobývá sociální sítě. V čem tkví jeho kouzlo?

    Zimní sociální sítě letos opět zaplavuje estetika, která připomíná staré filmové kotouče, zrnité fotografie aristokracie a atmosféru, jež voní po dřevě, sněhu a drahém alkoholu. St. Moritz se každé předvánoční období vrací do popředí jako kulturní symbol zimního luxusu s patinou minulých dekád. Vintage snímky horských hotelů, kožešin, brýlí s masivními obroučkami a sluncem zalitých svahů budí touhu po atmosféře, jež se v moderním světě těžko replikuje.

    Móda v kostce: Louis Vuitton má novou tvář a Sabato De Sarno napsal knihu

    Louis Vuitton rozšiřuje svůj arzenál hvězdných tváří. Za nejnovější ambasadorku jmenoval herečku Chase Infiniti. Značka oznámila také partnerství s legendárním závodem Formule 1 Monaco Grand Prix. Valentino vydává pre-fall 2026 řadu plnou ikonických Rockstud detailů a Met Gala 2026 zná své spolupředsedy. Návrhář Sabato De Sarno vydává knihu o Neapoli.

    Vánoční dress code dle módních domů. Jak by vás oblékl Chanel nebo Dior? 

    Vánoce už nesměle klepou na dveře a přípravy jedou na plné obrátky. Sváteční sezóna je jako stvořená k tomu, obléknout si outfity, které zvýrazní vaši jedinečnost a osobitý styl, či u štědrovečerního stolu dokonce na chvilku umlčí překvapené prarodiče. Každý rok přicházejí módní domy s novými trendy, jež udávají tón vánočnímu dress code a inspirují nás k tomu, abychom se během svátků cítili výjimečně.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―