Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Z každého rohu se momentálně ozývá slovné spojení Rhode Skin od Hailey Bieber, ale tušili jste, že své kosmetické ambice si plní i jiné modelky? Mnohé z nich zakládají úspěšné značky postavené na svých předchozích zkušenostech z focení nebo na přírodním dědictví své rodné krajiny. Na kosmetickém trhu se jich v současné době nachází celá plejáda, mnohé z nich nesou známá jména a tváře a stojí za vyzkoušení.

    Cosmoss podle Kate Moss

    Kate Moss zastává holistický přístup ke kráse a bytí. Ve spolupráci s homeopatkou a alchymistkou Victorií Young vložila léčivé vlastnosti přírody do krému, čisticího gelu, pleťového oleje, vůně, dokonce i čaje. Její značka je ukázkovým příkladem toho, jak je samotný zákaznický zážitek důležitou součástí celé obchodní identity. Kate sepsala své nejdůležitější ranní, denní a večerní rituály, kterými se můžete inspirovat a dostat své tělo a mysl do jedné harmonické roviny.

    Zdroj: Cosmoss

    Kora Organics a Miranda Kerr

    Dávno předtím, než se roztrhl pytel s kosmetickými experimenty celebrit, tu byla Miranda Kerr. Kora Organics funguje od roku 2009 a vychází z Mirandina upřímného zájmu o své zdraví. Certifikované organické produkty obsahují vzácné účinné látky, jako kurkuma, fazole tonka nebo noni. Nabízí vše od krémů, peelingů, sér až po affirmační kartičky a krystaly.

    Zdroj: Kora Organics

    Rosie Huntington-Whiteley přináší Rose Inc

    Rosie, pravá vyznavačka estetického minimalismu, přinesla svou vizi poprvé v roce 2018. Shromáždila všechny zkušenosti a rady od vizážistů a rozhodla se je ztělesnit v udržitelné dekorativní kosmetice a skincare. V produktové linii najdete například tónované sérum nebo hybrid mezi krémem a gelem pro intenzivní hydrataci. Vše má samozřejmě velmi chic vypadající obaly.

    Zdroj: Rose Inc

    Cindy Crawford a její Meaningful Beauty

    Další průkopnicí v kategorii „before it was cool“ je topmodelka Cindy Crawford. Historicky sahá její značka až do roku 2004 a specializuje se na pokožku a vlasy. O kvalitě svědčí i vývin ve spolupráci s jejím estetickým specialistou Dr. Sebagh. Hlavní prioritou zůstávají produkty proti stárnutí pleti, jako melounové sérum nebo antioxidační a peptidové kapsle pro vyhlazení drobných linek a vrásek.

    Zdroj: Meaningful Beauty

    Cay Skin – sluneční ochrana od Winnie Harlow

    Winnie čerpá z přírodních krás Karibiku a traumatické zkušenosti z focení. Svou linii produktů s ochranným faktorem SPF vytvořila poté, co se při práci spálila na slunci. Opalovací krém s bílým filmem vypadal na fotografiích neesteticky, a tak se modelka musela obejít bez něj, čehož později litovala. Právě to ji inspirovalo k vytvoření celé ochranné řady, která vyniká funkčností a není vizuální překážkou na tropické dovolené.

    Zdroj: Cay Skin

    Zdroje: Instagram, Cosmoss, Kora Organics, Rose Inc, Meaningful Beauty, Cay Skin

    Autor článku:
    Ema Kmeťová
    Ema Kmeťováhttps://fashionup.cz/
    Ema nejčastěji přispívá články do módní rubriky, ale občas nám také přibližuje i aktuální dění ve světě beauty, zejména pokud ji zaujme nějaká kosmetická novinka nebo trend. Nejvíce si však užívá psaní o místních i zahraničních mladých módních talentech nebo analyzování přehlídek a kolekcí. Do módní žurnalistiky se zamilovala už na střední škole, když dělala svůj první rozhovor s lokálním návrhářem pro školní časopis.

    ― Reklama ―

    Modelky, které svou vášeň pro péči o pleť vložily do vlastní značky

    Z každého rohu se momentálně ozývá slovné spojení Rhode Skin od Hailey Bieber, ale tušili jste, že své kosmetické ambice si plní i jiné modelky? Mnohé z nich zakládají úspěšné značky postavené na svých předchozích zkušenostech z focení nebo na přírodním dědictví své rodné krajiny. Na kosmetickém trhu se jich v současné době nachází celá plejáda, mnohé z nich nesou známá jména a tváře a stojí za vyzkoušení.

    Cosmoss podle Kate Moss

    Kate Moss zastává holistický přístup ke kráse a bytí. Ve spolupráci s homeopatkou a alchymistkou Victorií Young vložila léčivé vlastnosti přírody do krému, čisticího gelu, pleťového oleje, vůně, dokonce i čaje. Její značka je ukázkovým příkladem toho, jak je samotný zákaznický zážitek důležitou součástí celé obchodní identity. Kate sepsala své nejdůležitější ranní, denní a večerní rituály, kterými se můžete inspirovat a dostat své tělo a mysl do jedné harmonické roviny.

    Zdroj: Cosmoss

    Kora Organics a Miranda Kerr

    Dávno předtím, než se roztrhl pytel s kosmetickými experimenty celebrit, tu byla Miranda Kerr. Kora Organics funguje od roku 2009 a vychází z Mirandina upřímného zájmu o své zdraví. Certifikované organické produkty obsahují vzácné účinné látky, jako kurkuma, fazole tonka nebo noni. Nabízí vše od krémů, peelingů, sér až po affirmační kartičky a krystaly.

    Zdroj: Kora Organics

    Rosie Huntington-Whiteley přináší Rose Inc

    Rosie, pravá vyznavačka estetického minimalismu, přinesla svou vizi poprvé v roce 2018. Shromáždila všechny zkušenosti a rady od vizážistů a rozhodla se je ztělesnit v udržitelné dekorativní kosmetice a skincare. V produktové linii najdete například tónované sérum nebo hybrid mezi krémem a gelem pro intenzivní hydrataci. Vše má samozřejmě velmi chic vypadající obaly.

    Zdroj: Rose Inc

    Cindy Crawford a její Meaningful Beauty

    Další průkopnicí v kategorii „before it was cool“ je topmodelka Cindy Crawford. Historicky sahá její značka až do roku 2004 a specializuje se na pokožku a vlasy. O kvalitě svědčí i vývin ve spolupráci s jejím estetickým specialistou Dr. Sebagh. Hlavní prioritou zůstávají produkty proti stárnutí pleti, jako melounové sérum nebo antioxidační a peptidové kapsle pro vyhlazení drobných linek a vrásek.

    Zdroj: Meaningful Beauty

    Cay Skin – sluneční ochrana od Winnie Harlow

    Winnie čerpá z přírodních krás Karibiku a traumatické zkušenosti z focení. Svou linii produktů s ochranným faktorem SPF vytvořila poté, co se při práci spálila na slunci. Opalovací krém s bílým filmem vypadal na fotografiích neesteticky, a tak se modelka musela obejít bez něj, čehož později litovala. Právě to ji inspirovalo k vytvoření celé ochranné řady, která vyniká funkčností a není vizuální překážkou na tropické dovolené.

    Zdroj: Cay Skin

    Zdroje: Instagram, Cosmoss, Kora Organics, Rose Inc, Meaningful Beauty, Cay Skin

    ― Reklama ―

    Elie Saab rozšiřuje působení. Navrhne design tryskáče Bombardier

    Luxusní značka Elie Saab zkoumá nové vody. Módní dům známý především pro své dechberoucí haute couture kolekce již dříve okusil navrhování exkluzivních rezidencí, hotelů nebo jacht. S nejnovějším projektem se ovšem podívá až do oblak. Navrhne totiž interiér tryskáče z dílny společnosti Bombardier. Design modelu Global 8000 hodlají společně odhalit příští rok.

    TikTok Highlights: Sociální síť pohltila obsese „peptide stacking“

    Milovníci wellness a fitness tipů na platformě TikTok podlehli nové vášni. Tentokrát mezi sebou sdílejí metodu přezdívanou "peptide stacking". Jedná se o kombinace peptidů, od nichž si slibují rychlejší spalování tuků a regeneraci po posilování nebo více energie. Virální trik však nepodporují relevantní ověřené studie a odborníci proto radí se mu raději obloukem vyhnout.

    Z módy rovnou na talíř. Retro jídlo oslavuje svůj návrat

    Na stolech se znovu lesknou stříbrné podnosy, v koktejlových sklenkách tančí červené třešně a plátky okurky se stáčejí do spirál, jako by chtěly vyprávět příběh elegance minulých dekád. Gastronomie objevuje půvab retra. Ne jako nostalgii, ale staronový styl luxusu. V době minimalistických menu se vrací šarm opulentních receptů, které slaví detail, barvu i rituál.

    Met Gala 2026 zná své téma. Costume Art propojí vysokou módu s uměním

    Metropolitní muzeum umění v New Yorku již nyní přesouvá svou pozornost na příští rok. Zástupci tamního Costume Institute totiž v pondělí oznámili téma příští módní výstavy. Odvíjí se od něj rovněž dress code, v němž se v roce 2026 ponese proslulé Met Gala. Exhibice s názvem Costume Art připomene červenou nit napevno spojující klasické umění a svět vysoké módy.

    Shein dobývá Paříž. Navzdory skandálu láká desítky tisíc návštěvníků

    Fast-fashion řetězec Shein slaví v Paříži navzdory nedávnému skandálu i trvajícím protestům úspěch. Před týdnem otevřel v historickém nákupním centru BHV svou první kamennou pobočku. Ve stejnou dobu ovšem musel čelit tvrdé kritice kvůli prodeji sex panenek připomínajících děti. Přesto první pobočka Shein dosud přivítala na několik desítek tisíc návštěvníků.

    CFDA/Vogue Fashion Fund 2025 má výherce. Vycházející hvězdou je Ashlynn Park

    Americká módní scéna oslavuje vycházející hvězdu. Návrhářka Ashlynn Park vyhrála v pondělí CFDA/Vogue Fashion Fund 2025. Ocenění ji zajistí dotaci ve výši 300 tisíc dolarů a účast v mentorském programu. Na letošních CFDA Fashion Awards získala titul American Emerging Designer of the Year. O designérce a její značce Ashlyn tak rozhodně neslyšíme naposledy.

    TikTok Highlights: Populární Cosy Cardio připomíná potěšení z pohybu

    S podzimem se na TikTok scénu vrací tak trochu zapomenutý trend. Cvičení s názvem Cosy Cardio narůstá na oblibě již od roku 2023. Jedná se o způsob, jak snadno a z pohodlí domova překonat nechuť k pohybu. Ať už kvůli tomu, že čelíte zotavení po úrazu, nebo vás sterilní prostředí posiloven odrazuje. Zapalte si svíčku, zapněte oblíbený seriál a hurá do toho.

    Móda v hávu Vánoc. Luxusní značky opět vítají čas svátků

    Kouzelné momenty před praskajícím krbem, sněhem zaváté krajiny a dárky v klasickém červeno-zeleném balicím papíru. Přesně tak vypadá módní svět, který už naplno opustil ruch podzimních týdnů módy a obrátil svou pozornost směrem k blížícím se svátkům. Vlastní pojetí Vánoc představily i značky Loro Piana, Ferragamo, Maison Margiela, Sephora či Tory Burch.

    Místo čokolády kalhotky. Skims uvádí adventní kalendář plný svůdností

    Značka Skims nezklamala a opět dokazuje, že umí překvapit. Spolu se zimní kolekcí přišla společnost s adventním kalendářem, jenž rozhodně není obyčejnou vánoční klasikou. Stvořený je pro všechny "fashionistky", jež rády kombinují pohodlí s luxusem a milují každý den odhalit malý módní zážitek. Co je na něm tak jedinečného? Obsahuje 25 párů kalhotek, které zpestří každé ráno a udělají z čekání na Vánoce opravdovou radost.

    Fíky ovládají sociální sítě. Je libo smoothie nebo carpaccio?

    Fíky vstupují do světa kulinárního glamour jako neodolatelný vizuální magnet. Jejich příjemná textura a medové tóny okamžitě promění talíř ve fotografii hodnou instagramového feedu. Influenceři i food blogeři si je zamilovali pro jejich schopnost kombinovat eleganci s hravostí. Od carpaccia až po smoothie bowls. Fík dává jídlu šmrnc, který se fotí sám. Je symbolem sofistikovaného, moderního životního stylu, kde estetika a zdraví tančí ruku v ruce.

    Koncern LVMH pod taktovkou jedné rodiny. Arnaultovi vlastní většinu jeho akcií

    Zakladatel a dlouholetý lídr skupiny LVMH Bernard Arnault završil klíčovou etapu své celoživotní strategie. Série cílených nákupů akcií v hodnotě 1,6 miliardy dolarů přiblížila jeho rodinu k absolutnímu ovládnutí největšího luxusního konglomerátu světa. Francouzská média potvrzují, že Arnaultovi nyní drží více než polovinu akcií společnosti. V době, kdy trh s luxusem prochází zpomalením, posílil byznysmen svou pozici s přesností, která definuje jeho podnikání.

    Louis Vuitton následuje světlo. Vánoční kampaní vzdává hold cestování

    Francouzský módní dům Louis Vuitton je další z řady luxusních značek, které vítají rychle se blížící Vánoce. Ve své sváteční kampani s názvem Le Voyage des Lumières se tentokrát vydává na dechberoucí cestu světla, kterou definuje zářící lampion. Vzdává tím hold své dlouhé historii, jejíž kořeny leží nejen v tradičním řemeslu, ale především touze po cestování.

    Nan Goldin představuje výstavu This Will Not End Well. Minulost mění ve film

    Nan Goldin představuje světu své nejnovější dílo s názvem This Will Not End Well. Rozsáhlá výstava okouzlila kritiky umění a v divácích vzbudila silné emoce. Umělkyně v ní vzpomíná na 80. léta a postupně se propracovává skrz minulost až do současnosti. Výsledná práce je složená jako film, jednotlivé statické snímky umně zachycují momenty obyčejného života. 

    Trend sober glow-up nabírá na síle. Odmítá alkohol a slibuje zářivější pleť

    Generace Z posiluje instagramový a tiktokový trend, který zasahuje oblast duševního zdraví a fyzické kondice, má ale také velký kosmetický přínos. Koncept známý jako sober glow-up vyzývá k dlouhodobé střízlivosti. Jako odměnu nabízí mimo jiné výraznou změnu obličeje, pozvednutí kontur a vyrýsování lícních kostí. Jako po zákroku estetického dermatologa.

    Gucci zdolává svahy. Zimní kolekce Altitude poprvé mísí luxus s technologií 

    Začala lyžařská sezóna a Gucci není pozadu. Jako správný zástupce Italů přichází se zimní kolekcí Altitude. Od těch předchozích se ovšem liší a to tím, že nabízí nejen luxus, ale i technické vybavení pro vrcholové výkony. Na sněhu se můžete blýsknout oblečením, které spojuje špičkovou technologii, precizní řemeslo a nezaměnitelnou estetiku módního domu. 

    Luxury Insights: Dubaj vítá další inovaci. Pohostí lesní nákupní centrum

    Luxusní nakupování nabývá nových rozměrů. Návštěva obchodních center už dávno není jen o výběru vysněných kousků, jedná se o unikátní zážitek. Přesně to slibuje nejnovější projekt společnosti Majid Al Futtaim, která v Dubaji vybuduje první tamní lesní nákupní centrum. Proroste ho totiž na více než milion stromů, ochlazujících často nesnesitelně horké prostředí.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―