Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Slavné módní značky nelení a vydávají jednu kampaň za druhou. Prada vítá léto s hvězdným projektem Days of Summer. Herečka Zendaya spolu s On pro změnu vyrazila do vesmíru a zpěvačka Beyoncé odhalila třetí kapitolu své dlouhodobé spolupráce s Levi’s. Šperkařský dům Tiffany & Co. zase oslavuje sílu matek, ale také svých zaměstnankyň.

    Prada vyplula směrem k létu. Nalodila své nejslavnější ambasadory

    Italský módní dům Prada se připojil k řadě značek, které už radostně vítají rychle se blížící léto. Jeho kampaň s názvem Days of Summer dle jeho prohlášení zachycuje „pocit hloubky a nekončícího horizontu možností“. Ztvárňuje tak bezstarostnou radost vysněného léta. Značka si na pomoc přizvala nejslavnější ambasadory, tedy herečku Hunter Schafer a zpěváka Troye Sivan.

    Zdroj: Prada

    Hlavní tváří až téměř surrealistických fotografií se však stala modelka Kendall Jenner, která vedla kampaň pro značku Prada naposledy v roce 2022. Na druhou stranu Sivan a Schafer jsou častými účastníky nejen různých projektů módního domu, ale rovněž jeho přehlídek. Nyní se společně postavili na typické italské loďky známé jako Gozzos, jež mohou zákazníci najít i ve výlohách butiků Prada.

    Levi’s Beyoncé jen tak nepustí. Značka odhalila třetí kapitolu spolupráce

    Další nejnovější kampaní na módní scéně je ta z dílny Levi’s. Značka totiž vydala třetí kapitolu své spolupráce se zpěvačkou Beyoncé. Společně k životu opět přivádí historické ikonické reklamy. Tentokrát obnovily tu s názvem Refrigerator z roku 1988. V ní si mladý model schovává své džíny v ledničce, aby je udržel „fresh“. Stejně si pak v nové kampani počíná i Beyoncé, ovšem s denim košilí.

    Zendaya v tom Katy Perry nenechá. Do vesmíru vyrazila se značkou On

    Začátkem týdne zaplavily internet zprávy o zpěvačce Katy Perry, která spolu s Blue Origin vyrazila do vesmíru. Stejnou, tentokrát ovšem jen pomyslnou, cestu podnikla v nové kampani On také zpěvačka Zendaya. Ve fiktivním filmovém traileru Zone Dreamers se totiž se svým týmem vydává zkoumat hlubiny vesmíru. Zároveň tak představuje nový overal a inovativní tenisky Cloudzone.

    Zdroj: On

    Tiffany & Co. vzdává hold matkám. Na pomoc si přizval vlastní zaměstnankyně

    Luxusní šperkařský dům Tiffany & Co. pro změnu svou kampaň věnoval matkám, a to při příležitosti blížícího se Dne matek. Připravil krátký film, ve kterém děti jeho zaměstnankyň bez scénáře popisují, co dělá jejich maminky silnými. „Projekt Strong Like Mom je milostný dopis nejen pro naše mámy, ale i ty vaše,“ prohlásil pak dle serveru WWD prezident společnosti Anthony Ledru.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, YouTube, Instagram

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Foto:Prada

    Móda v kostce: Prada nalodila hvězdné ambasadory a On vyrazil do vesmíru

    Slavné módní značky nelení a vydávají jednu kampaň za druhou. Prada vítá léto s hvězdným projektem Days of Summer. Herečka Zendaya spolu s On pro změnu vyrazila do vesmíru a zpěvačka Beyoncé odhalila třetí kapitolu své dlouhodobé spolupráce s Levi’s. Šperkařský dům Tiffany & Co. zase oslavuje sílu matek, ale také svých zaměstnankyň.

    Prada vyplula směrem k létu. Nalodila své nejslavnější ambasadory

    Italský módní dům Prada se připojil k řadě značek, které už radostně vítají rychle se blížící léto. Jeho kampaň s názvem Days of Summer dle jeho prohlášení zachycuje „pocit hloubky a nekončícího horizontu možností“. Ztvárňuje tak bezstarostnou radost vysněného léta. Značka si na pomoc přizvala nejslavnější ambasadory, tedy herečku Hunter Schafer a zpěváka Troye Sivan.

    Zdroj: Prada

    Hlavní tváří až téměř surrealistických fotografií se však stala modelka Kendall Jenner, která vedla kampaň pro značku Prada naposledy v roce 2022. Na druhou stranu Sivan a Schafer jsou častými účastníky nejen různých projektů módního domu, ale rovněž jeho přehlídek. Nyní se společně postavili na typické italské loďky známé jako Gozzos, jež mohou zákazníci najít i ve výlohách butiků Prada.

    Levi’s Beyoncé jen tak nepustí. Značka odhalila třetí kapitolu spolupráce

    Další nejnovější kampaní na módní scéně je ta z dílny Levi’s. Značka totiž vydala třetí kapitolu své spolupráce se zpěvačkou Beyoncé. Společně k životu opět přivádí historické ikonické reklamy. Tentokrát obnovily tu s názvem Refrigerator z roku 1988. V ní si mladý model schovává své džíny v ledničce, aby je udržel „fresh“. Stejně si pak v nové kampani počíná i Beyoncé, ovšem s denim košilí.

    Zendaya v tom Katy Perry nenechá. Do vesmíru vyrazila se značkou On

    Začátkem týdne zaplavily internet zprávy o zpěvačce Katy Perry, která spolu s Blue Origin vyrazila do vesmíru. Stejnou, tentokrát ovšem jen pomyslnou, cestu podnikla v nové kampani On také zpěvačka Zendaya. Ve fiktivním filmovém traileru Zone Dreamers se totiž se svým týmem vydává zkoumat hlubiny vesmíru. Zároveň tak představuje nový overal a inovativní tenisky Cloudzone.

    Zdroj: On

    Tiffany & Co. vzdává hold matkám. Na pomoc si přizval vlastní zaměstnankyně

    Luxusní šperkařský dům Tiffany & Co. pro změnu svou kampaň věnoval matkám, a to při příležitosti blížícího se Dne matek. Připravil krátký film, ve kterém děti jeho zaměstnankyň bez scénáře popisují, co dělá jejich maminky silnými. „Projekt Strong Like Mom je milostný dopis nejen pro naše mámy, ale i ty vaše,“ prohlásil pak dle serveru WWD prezident společnosti Anthony Ledru.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, YouTube, Instagram

    ― Reklama ―

    REFY přináší chromový launch. Nová kolekce svítí sama o sobě

    REFY je značka, která evokuje dokonale upravené obočí. Každá žena si ji spojuje s její krásnou zakladatelkou a jejím netypickým vzhledem, jenž proměnila ve svou přednost. Vytvořila značku, jejímž posláním je dodat ženám sebevědomí, především v oblasti obočí. Při příležitosti výročí existence značky REFY představuje limitovanou edici Chrome Collection.

    Róby Alžběty II. znovu září. Velká výstava odhaluje příběhy jejího stylu

    Výstava věnovaná Alžbětě II. představuje desítky jejích ikonických rób i doplňků, které dlouho formovaly vizuální podobu britské monarchie. Návštěvníci mohou nahlédnout do zákulisí stylu Alžběty II., jeho symboliky i vývoje napříč dekádami. Expozice odhaluje nejen propracované detaily oděvů, ale také příběhy návrhářů, tradic a událostí, jež se do nich otiskly.

    Greenpeace našel nebezpečné látky v oblečení Shein. Překračují limity EU

    Fast fashion řetězec Shein čelí v Evropě další kauze. Německá odnož neziskové organizace Greenpeace odhalila nejnovější report, dle kterého v jeho oblečení našla nebezpečné látky. Jejich množství přitom přesahuje hranice předepsané Evropskou unií. Potenciálně toxické chemikálie pak mohou vést k řadě onemocnění, poškozují ovšem také životní prostředí.

    Paříž dobývá čerstvý designový skvost. Café Nuances otevírá novou pobočku

    Nová pobočka Café Nuances v Paříži se mění v magnet pro generaci, která vyhledává design s naprostou vizuální razancí. Le Marais získává prostor, jenž pracuje s intenzivní estetikou a přitahuje pozornost rychlostí virálního postu. Atmosféra vibruje kovovým leskem, červeným světlem a podmanivým minimalismem. Kavárna posouvá běžný rituál do sféry, kde se design stává zážitkem. Zapisuje se mezi lokace, jež sdílení podporují jako součást své identity.

    TikTok Highlights: Sociální síť pohltila obsese „peptide stacking“

    Milovníci wellness a fitness tipů na platformě TikTok podlehli nové vášni. Tentokrát mezi sebou sdílejí metodu přezdívanou "peptide stacking". Jedná se o kombinace peptidů, od nichž si slibují rychlejší spalování tuků a regeneraci po posilování nebo více energie. Virální trik však nepodporují relevantní ověřené studie a odborníci proto radí se mu raději obloukem vyhnout.

    Z módy rovnou na talíř. Retro jídlo oslavuje svůj návrat

    Na stolech se znovu lesknou stříbrné podnosy, v koktejlových sklenkách tančí červené třešně a plátky okurky se stáčejí do spirál, jako by chtěly vyprávět příběh elegance minulých dekád. Gastronomie objevuje půvab retra. Ne jako nostalgii, ale staronový styl luxusu. V době minimalistických menu se vrací šarm opulentních receptů, které slaví detail, barvu i rituál.

    Met Gala 2026 zná své téma. Costume Art propojí vysokou módu s uměním

    Metropolitní muzeum umění v New Yorku již nyní přesouvá svou pozornost na příští rok. Zástupci tamního Costume Institute totiž v pondělí oznámili téma příští módní výstavy. Odvíjí se od něj rovněž dress code, v němž se v roce 2026 ponese proslulé Met Gala. Exhibice s názvem Costume Art připomene červenou nit napevno spojující klasické umění a svět vysoké módy.

    Trendy kabelky mažou hranice soukromí. Jaro 2026 definuje zranitelnost

    Příští jarní a letní sezóna působí na pozadí usychajícího listí a neoblomného chladu jako na míle vzdálená. Módní svět má přesto již nyní jasno, co ji definuje. Poslední vlna světových týdnů módy promluvila jasně, soukromí posouvá své hranice. Návrháři odhalili otevřené kabelky, často jen s jedním uchem, jež reflektují bouřlivou dobu a lákají svou zranitelností.

    Dior bloudí v magickém labyrintu. Módní dům vítá letošní Vánoce

    Sváteční atmosféra dolehla i na módní dům Dior. Značka koncem minulého týdne odkryla letošní téma vánoční kampaně. V Paříži navíc slavnostně odhalila výzdobu rodného domu Dior na 30 Avenue Montaigne. Jeho výzdoba odkazuje na nejnovější cruise kolekci, kterou ještě návrhářka Maria Grazia Chiuri představila v tajemných římských zahradách Villa Albani Torlonia.

    Znáte nejlehčí tkaninu na světě? Super Organza vznikla tak trochu „omylem“

    Super Organza patří k nejtenčím a nejlehčím tkaninám, které kdy člověk vytvořil. I když neplánovaně. Pochází z Japonska, z vývoje společnosti Amaike LLC, jejíž know-how vychází z technologického inženýrství v oblasti látek. Vlákna o tloušťce jedné pětiny lidského vlasu tvoří materiál o hmotnosti pěti gramů na metr čtvereční. Prada ho použila pro jaro 2024, zatímco Balenciaga ho zařadila do haute couture řady pro podzim 2025. V módních domech se z technického zázraku stala vysoce žádaná látka.

    Zlato, stříbro a transformace. Outhouse Jewellery redefinuje význam šperků

    Šaty s vlečkou z 24 karátového zlata a stříbrem vyšívané, ale princezna to není, jasný pane. I tak by se dala popsat práce Outhouse Jewellery, společnosti, která redefinovala nošení šperků. Už vám nemusí jen viset z uší nebo zdobit krk, do zlata se můžete doslova obléct a zazářit s ním na každém večírku. Úspěšná značka přichází s novou revoluční kolekcí Alchemy of 13. 

    Konečně romantika. Léto, kdy jsem zkrásněla přináší melancholického hrdinu

    Romantická "vztahovka" založená na milostném trojúhelníku? To už tady přece tolikrát bylo. Ano, ale obrovský úspěch a fanouškovský zásah třetí řady seriálu Léto, kdy jsem zkrásněla potvrdil, že každá generace potřebuje pořádnou dávku klasické romantiky. A také mužského hrdinu, který spíš mlčí, je otravně nedostupný, ale přesto přitažlivě tajemný.

    Ukradl Ralph Lauren Vánoce? Svátky ozdobí estetika amerického návrháře

    Letošní vánoční dekorace ovládl styl amerického návrháře Ralpha Lauren. Sociální síť TikTok praská ve švech návalem videí, jež sdílejí vánočními stromky zdobené interiéry plné kostkovaných přehozů, sametových látek a třpytivých křišťálových sklenic. Estetika Ralph Lauren Christmas připomíná tradiční Vánoce, ukrývá však nádech nostalgie a nadčasové elegance.

    Móda v kostce: Značky vydávají hvězdné kampaně a Rotate slaví debut

    Vánoce nejsou jediné téma, kolem kterého značky opřádají své nejnovější kampaně. Sarah Burton pro Givenchy obsadila do hlavní role resort kolekce Rooney Mara a Paula Simonon. Jacquemus a Stella McCartney pomocí hvězdných tváří propagují nejnovější kabelky a Canada Goose přizvala na pomoc hudebníka Willieho Nelson. Rotate zase slaví debutovou řadu obuvi.

    Marketing nultých let. Proč je po dvou dekádách tak přitažlivý?

    Marketing nultých let definovala vizuální odvážnost a nekompromisní styl. Značky jako Sony, H&M nebo PlayStation experimentovaly s dynamickými vizuály, futuristickými barevnými paletami a ikonickými tvářemi popkultury. Reklamy kombinovaly hudbu, módu a technologii v harmonii, která oslovovala mladé publikum a nastavovala nové standardy vkusu. Dnes se právě tato vizuální odvaha vrací, rezonuje na sociálních sítích a inspiruje moderní marketingové kampaně.

    Generaci Z dohnala nostalgie. Její šatník formují trendy divokých devadesátek

    Noční můra rodičů generace Z opět zaťukala na dveře. Když se projdete po ulici, máte občas pocit, jako byste použili stroj času a vrátili se do dob divokých devadesátek. Toto desetiletí je známé pestrostí stylu, která se často odvíjela od populární hudby a definovala, jak vás ostatní vnímali. A hlavně diktovalo způsob, jakým se oblečete. Metal, pop, rock, grunge, indie rock a další. Hned na první pohled měl každý jasno, kam patříte. 

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―