Více

    I když návrhářka Donatella Versace opustila dosavadní pozici kreativní ředitelky Versace, rozhodně se nenudí. Stala se totiž předsedkyní poroty 2025 International Woolmark Prize. Calvin Klein pro změnu odhalil svého nejnovějšího ambasadora, hudebníka Bad Bunny. Havaianas zase hodlá zastupovat Gigi Hadid a Jacquemus vzlétl do oblak s Air France.

    Značka Havaianas hodlá dobýt módní scénu. Dveře jí otevře Gigi Hadid

    Zdá se, že letošní léto bude patřit žabkám. Brazilská značka Havaianas, která je jejich výrobou proslulá, totiž letos hodlá získat srdce módní scény. Pomoci ji s nelehkým úkolem hodlá její nová globální ambasadorka, supermodelka Gigi Hadid. Stala se totiž tváří její aktuální jarní a letní kolekce. „Ujistím se, že se žabky objeví všude, od Paříže po New York až po pláž,“ prohlásila pak Hadid.

    Donatella nelení. Stala se předsedkyní poroty letošní International Woolmark Prize

    Předávání ceny International Woolmark Prize patří mezi jednu z nejprestižnějších událostí módního světa. Její letošní ročník pohostí Milán, a to ve středu 2. dubna. Organizátoři proto již nyní zveřejnili seznam porotců. Jejich předsedkyní se letos stane návrhářka Donatella Versace. Zdá se tedy, že navzdory nedávnému odchodu z vedení módního domu Versace se designérka nenudí.

    Jacquemus vystoupá do oblak. Hodlá brázdit oblohu s Air France

    Společnost Air France připravila pro své nejváženější zákazníky módní překvapení. Od čtvrtka totiž nabídne cestujícím první třídy, takzvané La Première, pyžamový set z dílny módního domu Jacquemus. Jedná se o první podobný projekt, na kterém firma spolupracuje s módním světem. Dříve partnerství uzavírala pouze pro uniformy své crew a dalších zaměstnanců.

    Zdroj: Jacquemus

    „Při vytváření nezapomenutelného cestovního zážitku záleží na každém detailu,“ okomentoval novinku ředitel zkušenosti zákazníků Air France Fabien Pelous. Modrý pyžamový set s názvem Le Pyjama obsahuje emblém Air France na přední straně a logo Jacquemus na zadní. Uložený je v červeném nebo modrém bavlněném obalu, který módní dům zařadil rovněž do své poslední kampaně.

    Na řadě je Bad Bunny. Hudebník oblékl ikonické prádlo Calvin Klein

    Značka Calvin Klein je známá především pro své typické a často provokativní kampaně představující slavné osobnosti. Pro odhalení své upgradované řady spodního prádla Icon Cotton Stretch si tentokrát vybrala hudebníka Bad Bunny. V doprovodném videu ji proto ukazuje za doprovodu svého songu EoO. „Jsem nadšený a vděčný za možnost stát se součástí této kampaně,“ popsal zpěvák.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Móda v kostce: Bad Bunny oblékl Calvin Klein a Jacquemus vyráží do oblak

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    I když návrhářka Donatella Versace opustila dosavadní pozici kreativní ředitelky Versace, rozhodně se nenudí. Stala se totiž předsedkyní poroty 2025 International Woolmark Prize. Calvin Klein pro změnu odhalil svého nejnovějšího ambasadora, hudebníka Bad Bunny. Havaianas zase hodlá zastupovat Gigi Hadid a Jacquemus vzlétl do oblak s Air France.

    - Reklama -

    Značka Havaianas hodlá dobýt módní scénu. Dveře jí otevře Gigi Hadid

    Zdá se, že letošní léto bude patřit žabkám. Brazilská značka Havaianas, která je jejich výrobou proslulá, totiž letos hodlá získat srdce módní scény. Pomoci ji s nelehkým úkolem hodlá její nová globální ambasadorka, supermodelka Gigi Hadid. Stala se totiž tváří její aktuální jarní a letní kolekce. „Ujistím se, že se žabky objeví všude, od Paříže po New York až po pláž,“ prohlásila pak Hadid.

    Donatella nelení. Stala se předsedkyní poroty letošní International Woolmark Prize

    Předávání ceny International Woolmark Prize patří mezi jednu z nejprestižnějších událostí módního světa. Její letošní ročník pohostí Milán, a to ve středu 2. dubna. Organizátoři proto již nyní zveřejnili seznam porotců. Jejich předsedkyní se letos stane návrhářka Donatella Versace. Zdá se tedy, že navzdory nedávnému odchodu z vedení módního domu Versace se designérka nenudí.

    Jacquemus vystoupá do oblak. Hodlá brázdit oblohu s Air France

    Společnost Air France připravila pro své nejváženější zákazníky módní překvapení. Od čtvrtka totiž nabídne cestujícím první třídy, takzvané La Première, pyžamový set z dílny módního domu Jacquemus. Jedná se o první podobný projekt, na kterém firma spolupracuje s módním světem. Dříve partnerství uzavírala pouze pro uniformy své crew a dalších zaměstnanců.

    - Reklama -

    Zdroj: Jacquemus

    „Při vytváření nezapomenutelného cestovního zážitku záleží na každém detailu,“ okomentoval novinku ředitel zkušenosti zákazníků Air France Fabien Pelous. Modrý pyžamový set s názvem Le Pyjama obsahuje emblém Air France na přední straně a logo Jacquemus na zadní. Uložený je v červeném nebo modrém bavlněném obalu, který módní dům zařadil rovněž do své poslední kampaně.

    Na řadě je Bad Bunny. Hudebník oblékl ikonické prádlo Calvin Klein

    Značka Calvin Klein je známá především pro své typické a často provokativní kampaně představující slavné osobnosti. Pro odhalení své upgradované řady spodního prádla Icon Cotton Stretch si tentokrát vybrala hudebníka Bad Bunny. V doprovodném videu ji proto ukazuje za doprovodu svého songu EoO. „Jsem nadšený a vděčný za možnost stát se součástí této kampaně,“ popsal zpěvák.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Spolupráce s návrháři a koncert Charli XCX. Uniká H&M své pověsti fast fashion řetězce?

    Řetězec H&M šlápnul na plyn. Dle nové strategie usiluje nejen o zatraktivnění značky pro širší okruh zákazníků, ale i vymezení jedinečné pozice mezi konkurencí, jako je Zara a Shein. V posledních měsících proto zorganizoval koncerty se zpěvačkou Charli XCX a představil prémiovou designerskou kolekci. Stačí však zvučná jména v kampaních a lákavé akce na odpoutání pozornosti od fast fashion hříchů?

    Ferragamo opět rezonuje. Výkřik relevance přinesla letní řada i Kylie na Met Gala

    Značka, která kdysi stála v závětří módního světa, se opět dostává do popředí. Ferragamo poslední dobou nezní jen na přehlídkových molech. Rezonuje i v zákulisí nejslavnějších událostí. Důkaz? Supermodelka Kylie Jenner oblečená do Ferragamo na nedávném Met Gala. Těžko hledat hlasitější výkřik relevance. Návrhář Maximilian Davis tak činí z Ferragamo brand působící kultivovaně a zároveň sebevědomě.

    Gucci se vrací domů. Show Cruise 2026 uspořádá v historickém archivu

    Koncem dubna odstartoval módní dům Chanel kolotoč letošních cruise kolekcí. V těsném závěsu na něj však brzy naváže Gucci. Společnost totiž odhalila přesné datum i lokaci nadcházející přehlídky. Tentokrát se rozhodla navrátit ke svým kořenům, tedy do Florencie. Show proto dne 15. května uspořádá ve svém historickém archivu v Palazzo Settimanni.

    Beyoncé navázala na tradici. Na Cowboy Carter Tour nešetří na designovém šatníku

    Zpěvačka Beyoncé nepatří pouze mezi královny hudebního, ale také módního světa. Důkazem jsou její jedinečné kostýmy z dílny luxusních značek, kterými již tradičně ohromuje návštěvníky svých koncertů. Výjimkou není ani nedávno odstartovaná Cowboy Carter Tour, jež nabídla kousky z dílny módních domů, jako je Mugler, Loewe či Diesel.

    Pedro Pascal oslovil módní scénu. Hvězda The Last of Us mění pravidla hry

    Existuje jen pár celebrit, které se nebojí svou slávu využít k bourání zavedených pravidel. Už pár let je jasné, že k nim patří rovněž herec a hvězda seriálu The Last of Us Pedro Pascal. Své místo mezi módními ikonami potvrdil nedávným lookem, do něhož zapojil kožené kozačky nad kolena. Miláček internetu je proto nejnovější obsesí módní scény.

    Power dressing odemyká novou éru. Autoritu čerpá z jemnosti

    Dlouhá léta platilo, že když ženy chtěly dát najevo sílu, půjčovaly si mužské atributy. Minimalistická saka s výraznými rameny nebo bílé košile můžou posloužit jako příklad. Ostatně ani lodičky na jehlovém podpatku nepůsobí v podání vysoce postavených manažerek jako snaha o ženskost, ale spíš jako součást brnění. Letošní přehlídky ovšem zásadně mění hru a power dressing získává úplně nový náboj.

    Móda jako politický statement. Co znamenají trička Protect the Dolls?

    Sociální sítě v posledních týdnech zaplavila nepřehlédnutelná trička s nápisem Protect the Dolls. Pozornost na ně přitáhnuli Pedro Pascal a Tilda Swinton nebo popový zpěvák Troye Sivan. Virální úspěch však jejich autor, mladý návrhář Conner Ives, nečekal. Návrh, který vznikl jako jeho první politický statement, oblékl na defilé své nedávné show.

    Boho styl není jen pro „hippies“. Nebojte se propadnout staronové obsesi

    Boho styl. Synonymum svobody, nespoutanosti a romantiky se opět vrací na výsluní. Ale co když se nechceme oblékat jako moderní hippie od hlavy až k patě? Co když nás láká poetika, ale zároveň si zakládáme na čisté a střídmé estetice? Boho nemusí vždy znamenat maximalismus. Lze ho uchopit i jinak. Minimalisticky, sofistikovaně a nadčasově.

    Jak vypadal MBPFW podzim/zima 2025? Týden módy mluvil jazykem paměti i inovace

    Od nostalgie po dekonstrukci, od mladých hlasů po etablované vizionáře. Letošní jarní edice Mercedes-Benz Prague Fashion Week (MBPFW) pro podzim a zimu 2025 ukázala, že móda dnes není jen o vzhledu, ale také výpovědi. Designéři mluvili o minulosti a přítomnosti, těle jako médiu a oděvu jako formě dialogu. Na molech se proto střídaly poetické vzkazy, osobní příběhy, ale rovněž technická preciznost.

    Móda v kostce: Choupette oslavuje Hublot a Drake vydává parfém

    Konec týdne přináší hned několik módních novinek. Luxusní výrobce hodinek Hublot oslavuje kolekci Big Bang spolu s jednou z největších ikon, kočkou Karla Lagerfeld jménem Choupette. Gucci a Kate Spade zase lákají na letní kampaně a rapper Drake vydal svůj první parfém. Značky Prada a Miu Miu pak odhalily úspěšné výsledky za první čtvrtletí.

    Od vědkyně přes modelku po „it girl“. Jak Haley Kalil vyhrála TikTok

    Červené koberce se v posledních letech zaplňují celebritami, jež svou slávu získaly často podivným způsobem. Nemůžete si je vybavit z filmů, hudebních klipů, ani sportovních utkání. Jejich kořeny totiž pramení z TikToku. Vyhrát pozornost tamních uživatelů se podařilo i Haley Kalil, která se téměř přes noc stala z aspirující vědkyně modelkou a "it girl".

    Udělejte si radost nezvyklými doplňky. Den vám zlepší praktické klenoty

    Hédonista je označení pro člověka, považujícího za hlavní smysl života dosahování slasti. Nikoliv praktičnosti, ale čistého potěšení. Pokud vám hédonismus imponuje, prvním krokem k jeho dosažení jsou doplňky. Samy o sobě přináší do života špetku "něčeho navíc", v tomto případě dvojnásob. Nutně je totiž nepotřebujete, ale úsměv vykouzlit dovedou.

    Vyzrála generace Z na „brain rot“? Klíčem k úspěchu může být stará Nokia

    Už pár let roste mezi generací Z touha po odpojení se od digitálního světa. Zářící obrazovky, neustálý přísun informací a nikdy nekončící "reelska", to vše vyvolává v mladé generaci pocit takzvaného brain rot. Čím dál více jejích zástupců se proto obrací k jednoduchému řešení. Nablýskané modely iPhonů vyměňují za klasické tlačítkové telefony.

    Boris Král‘ uvedl novou kolekci. Odhalila temnou stránku vysněného luxusu

    Boris Kráľ uspořádal svou nejnovější módní přehlídku v prostředí, kde by Truman Capote možná napsal svůj další skandální román. Řada s názvem BORIS KRAL by KLENOTY AURUM (FW25) vznikla jako inspirace televizním dramatem The Feud: Truman Capote vs. The Swans, připomínajícím, že za leskem společenských ikon často čeká kopa vztahových tragédií.

    Seriál The Last of Us má novou hvězdu. Do záře reflektorů vstupuje Isabela Merced

    Nedávno vydaná druhá série populárního seriálu The Last of Us přinesla nejen šokující vývoj už tak vyostřeného děje a hluboce emotivní chvilky. Nabídla i řadu nových postav a vycházejících hvězd. Patří mezi ně také charismatická Isabela Merced, známá ze snímků Let It Snow, Madame Web či Alien: Romulus. Nyní však její kariéru čeká přelomový moment.

    Je Coachella nový Super Bowl? Hudební festival se stává zlatou žílou marketingu

    Na světě je jen hrstka lidí mladších 30 let, jimž Coachella nic neříká. Jde o nejznámější současný hudební festival, na nějž se shání lístky rok předem a při jejich koupi snadno přečerpáte kreditku. Účastní se ho celebrity, influenceři i smrtelníci, kteří jsou terčem marketingových oddělení známých značek. A ani letos se rozhodně nemají za co stydět.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―