Více

    ― Reklama ―

    Nová kolekce módní značky Michael Kors pro letošní jaro a léto se ponese v duchu „urban resort“. Prolnou se v ní jak střihy a materiály typické pro „městský“ styl, tak vzdušnost a odlehčenost pobřežních letovisek. Kampaň na její propagaci proto vznikla v Monte Carlu.

    Kolekci pro jaro a léto newyorské společnosti Michael Kors představily modelky Mica Argañaraz a Mona Tougaard. Na fotografiích kampaně se procházejí za ruce po ulicích Monte Carla. Znázorňovat mají hlavní téma nejnovějších návrhů, a to „urban resort“. Módní značka totiž chtěla propojit jak „tvrdší“ svět velkoměsta, tak lehkost a nevinnost pobřežních městeček.

    „Urban resort pro mě znamená to nejlepší z obou světů. Je to luxus a uhlazená elegance městského života doplněná odlehčeným půvabem, který naleznete jen v těch nejlepších letoviscích,“ okomentoval kolekci Michael Kors. Novou kampaň zveřejnila značka v pátek. Její fotografie vytvořilo umělecké duo z Nizozemí Inez van Lamsweerde a Vinoodh Matadin.

    Globální kampaň zveřejnila společnost jak na svých sociálních sítích, tak webových stránkách nebo různých tištěných magazínech. Kolekci vystihují především světlé odstíny, lehké střihy a otevřené sandálky. Tedy prvky, na které často narazíte při letní dovolené. Její součástí jsou ale také ostřejší barvy, jako rudě červená nebo sytě černá, které reprezentují zmíněný „městský“ styl.

    V nové kolekci naleznete i oversized červenou tašku nebo luxusní zlaté psaníčko

    V nejnovější kolekci proto objevíte různé kaftany nebo přehozy, ale také jako na míru ušité obleky a kabáty. Zamilovat se můžete do dlouhých volných bílých kalhot nebo červeného extravagantního body, jako dělaných pro letní dovolenou. Oslnit vás ale na druhou stranu může také více klasický světlý elegantní kostýmek nebo černé šaty s průstřihem na boku. Doplnit je můžete výraznými zlatými doplňky, jako psaníčkem nebo šněrovacími sandálky na podpatku.

    „Výsledkem kolekce je šatník, který oslavuje tělo a zafunguje v jakékoli destinaci po celém světě,“ vyjádřila se k novým návrhům společnost Capri Holdings, která značku Michael Kors vlastní. Zákazníci si pak vyberou také z velké nabídky kabelek. Zaujmout je může například bílá brašna Campbell vyrobená z luxusní italské kůže nebo červená taška větší velikosti s názvem Dede.

    Zdroje: Fashion Network, WWD, Newsbreak, Instagram

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Michael Kors přenesl jarní kolekci do Monte Carla. Propojil v ní eleganci města i uvolněnost pobřeží

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Nová kolekce módní značky Michael Kors pro letošní jaro a léto se ponese v duchu „urban resort“. Prolnou se v ní jak střihy a materiály typické pro „městský“ styl, tak vzdušnost a odlehčenost pobřežních letovisek. Kampaň na její propagaci proto vznikla v Monte Carlu.

    - Reklama -

    Kolekci pro jaro a léto newyorské společnosti Michael Kors představily modelky Mica Argañaraz a Mona Tougaard. Na fotografiích kampaně se procházejí za ruce po ulicích Monte Carla. Znázorňovat mají hlavní téma nejnovějších návrhů, a to „urban resort“. Módní značka totiž chtěla propojit jak „tvrdší“ svět velkoměsta, tak lehkost a nevinnost pobřežních městeček.

    „Urban resort pro mě znamená to nejlepší z obou světů. Je to luxus a uhlazená elegance městského života doplněná odlehčeným půvabem, který naleznete jen v těch nejlepších letoviscích,“ okomentoval kolekci Michael Kors. Novou kampaň zveřejnila značka v pátek. Její fotografie vytvořilo umělecké duo z Nizozemí Inez van Lamsweerde a Vinoodh Matadin.

    Globální kampaň zveřejnila společnost jak na svých sociálních sítích, tak webových stránkách nebo různých tištěných magazínech. Kolekci vystihují především světlé odstíny, lehké střihy a otevřené sandálky. Tedy prvky, na které často narazíte při letní dovolené. Její součástí jsou ale také ostřejší barvy, jako rudě červená nebo sytě černá, které reprezentují zmíněný „městský“ styl.

    - Reklama -

    V nové kolekci naleznete i oversized červenou tašku nebo luxusní zlaté psaníčko

    V nejnovější kolekci proto objevíte různé kaftany nebo přehozy, ale také jako na míru ušité obleky a kabáty. Zamilovat se můžete do dlouhých volných bílých kalhot nebo červeného extravagantního body, jako dělaných pro letní dovolenou. Oslnit vás ale na druhou stranu může také více klasický světlý elegantní kostýmek nebo černé šaty s průstřihem na boku. Doplnit je můžete výraznými zlatými doplňky, jako psaníčkem nebo šněrovacími sandálky na podpatku.

    „Výsledkem kolekce je šatník, který oslavuje tělo a zafunguje v jakékoli destinaci po celém světě,“ vyjádřila se k novým návrhům společnost Capri Holdings, která značku Michael Kors vlastní. Zákazníci si pak vyberou také z velké nabídky kabelek. Zaujmout je může například bílá brašna Campbell vyrobená z luxusní italské kůže nebo červená taška větší velikosti s názvem Dede.

    Zdroje: Fashion Network, WWD, Newsbreak, Instagram

    ― Reklama ―

    Donatella opouští svůj trůn. S Versace se rozloučila poslední kampaní

    Italský módní dům Versace již na jaře oznámil to, co už bylo dlouho jasné. Dosavadní kreativní ředitelka značky Donatella Versace se rozhodla odejít ze své pozice. Místo toho zaujme roli globální ambasadorky a svůj trůn přenechá talentovanému návrháři Dariu Vitale. Designérka se nyní oficiálně loučí, a to pomocí poslední kampaně.

    Postavte letní šatník bez výčitek. Místo trendu oblečte udržitelnost

    Módní svět ovládají již několik let mikro trendy, posilované sociálními sítěmi, kterým lze jen těžko uniknout. Pokud ovšem netoužíte po dalším kousku, jenž brzy zapadne do hlubin skříně, nebo si nemůžete utrácení za pomíjivé virální modely dovolit, obraťte svou pozornost k sustainable značkám. Upřednostněte udržitelnost, jež vydrží déle než jednu sezónu.

    Módní svět jásá. Jonathan Anderson vrátil Dior původní logo

    V módě bývají změny často vnímány jako důkaz pokroku. Ale někdy se nejodvážnější krok vpřed skrývá v návratu zpět. Přesně to pochopil i návrhář Jonathan Anderson, nový kreativní ředitel značky Dior, když ve své debutové kolekci pro módní dům představil nenápadný, ale o to zásadnější detail. Návrat původního loga ikonické společnosti Dior.

    Ovocné pobláznění pokračuje. Letošní léto voní jako guava

    V současné době už nikoho nepřekvapí, že make-up trendy pravidelně diktují různé druhy ovoce. Jinak tomu není ani letošní léto, jenž se ponese v duchu exotické guavy. Ovoce láká nejen na svou jemně růžovou barvu, ideální pro odstíny tvářenek a šťavnatých lesků na rty, ale také nezaměnitelnou čerstvou vůni prosluněných letních dní.

    Sardinky dobývají pevninu. Staly se nejnovější obsesí letošního léta

    Sociální síť TikTok vytvořila další trend inspirovaný jídlem. Letošní léto však tentokrát nepohltí roztomilé ovoce nebo zelenina, ale sardinky. Postupně se začaly objevovat na plakátech, obalech telefonů, plážových taškách i oversized tričkách. Ukazují nejen trvající oblibu "coastal" a "fisherman" estetik, ale rovněž touhu po osobitosti a letní hravosti.

    Móda v kostce: Skims sní o Euro Summer a Mugler naverboval Sharon Stone

    Léto je v plném proudu a značka Skims nezůstává pozadu. Letošní kolekci plavek vytvořila ve stylu "Euro Summer" spolu s Robertem Cavalli. Rick Owens chystá výstavu v Paříži a Fendi pokračuje v hledání nového vedení. Mugler vydal speciální kampaň s Sharon Stone a Meghan Markle odhalila nové letní produkty z dílny své společnosti As Ever.

    Peklo nejspíše zamrzlo. Demna se údajně loučí s oversized střihy

    Oversized silueta, která během poslední dekády dominovala módním přehlídkám i městským ulicím, zřejmě přichází o jednoho ze svých nejvlivnějších zastánců. Návrhář Demna Gvasalia, přední tvůrce této estetiky, totiž naznačuje, že se od objemných tvarů odklání. Nejde přitom o náhlý rozmar, ale o promyšlený posun. Svět módy je totiž cyklický, a co bylo kdysi revoluční, se dnes stává konformním.

    Make-up ovládla znamení zvěrokruhu. Léto diktuje hravé experimenty

    Generace Z prahne po autenticitě, personalizaci a individuálních zážitcích. Její potřeby odráží rovněž současné trendy, například v podobě hravých přívěsků. Touha po jedinečnosti ovšem prostoupila i do světa make-upu. Není proto překvapením, že létu povládne takzvaný astrology make-up, tedy look odkazující na znamení zvěrokruhu.

    Paříž přebírá štafetu. Fashion week odstartoval Louis Vuitton i Saint Laurent

    Po Milánském týdnu pánské módy přichází na řadu Paříž. Francouzská metropole se v úterý zaplnila milovníky módy, vyhlížejícími hned několik očekávaných přehlídek. Fashion week odstartoval mimo jiné módní dům Louis Vuitton, jenž tentokrát čerpal inspiraci z Indie. Úspěšnou show plnou lákavé palety barev představil také Saint Laurent.

    Jeden velký festival. Outfity na letní koncerty vybízí k hravosti

    Festivalový dress code se za poslední roky výrazně posunul. Klasické šortky a květinové věnečky svoji slávu už zažily, přesto pořád platí, že festival je místo pro vyjádření kreativity. Naštěstí existuje mnoho různých stylů, kterými se inspirovat, aniž by bylo nutno slevovat třeba i z nároků na pohodlí. Stačí si vybrat pro vás perfektní estetiku.

    Chcete se oblékat jako princezna Diana? Nikdy to nebylo jednodušší

    Existují módní ikony, jejichž styl neztrácí dech ani dekády po jejich odchodu. Princezna Diana patří k těm, které se nevpisují jen do historie šlechtických rodů, ale i do šatníků žen napříč generacemi. Její kombinace elegance, odvahy a autenticity nastavila laťku tak vysoko, že dodnes inspiruje módní návrháře, celebrity i milovníky módy. Nyní přichází okamžik, kdy se od inspirace můžete posunout k realitě. Aukční dům Julien’s Auctions nabízí šaty, kabáty a doplňky, kdysi patřící Dianě.

    Milán zatáhl módní oponu. Pánská móda putuje do Paříže

    Milánský menswear týden módy skončil několika vysoce očekávanými přehlídkami. I když samotný Giorgio Armani nemohl na odhalení své kolekce dorazit, přesto přihlížející více než ohromilo. Dojem zanechala také show z dílny britské značky Dunhill a pánská řada Vivienne Westwood. Milán tak předal štafetu Paříži, kde týden módy pokračuje.

    Na prstech lžičky, na krku nesourodé perly. V létě zazáří šperky s historií

    Letos v létě se tradice setká s individualitou. Čím větší příběh se za šperkem skrývá, tím lépe. V popředí stojí kousky spojené s bohatou historií, ať už jde o původně zásnubní prsteny ze lžiček, perly staré několik tisíciletí, nebo výrazné náramky inspirované starověkými civilizacemi. S letošními trendy šperky podpoříte udržitelnost, ale zároveň najdete prostor pro hravost a doplnění osobitého stylu. 

    Výstup z komfortní zóny. Make-up tutoriály nabourají zavedenou rutinu

    Zavedená rutina má své kouzlo. Ale stejně jako máme s nově přicházející sezónou tendence obměnit šatník, i kosmetická taštička si občas žádá čerstvý impulz. Na stálicích není nic špatného, ale make-up často nabízí víc, než na co jsme byly celé ty roky zvyklé. S vystoupením z komfortní zóny pomohou drobnosti, ale také trendy TikTok video.

    Dovolená bez kompromisů. Objevte stylové a bezpečné destinace pro sólo cestovatelky

    Sedíte na terase s výhledem na oceán, na kůži vás hřejí sluneční paprsky a nikdo po vás nic nechce. Sólo cestování se stává nejen mezi ženami stále oblíbenějším. Jde totiž o cenný čas, který trávíte vlastním tempem a máte možnost napojit se znovu sami na sebe. Zároveň je to ale velký krok, který vyžaduje odvahu vystoupit z komfortní zóny. Pohodlnosti se ale vzdávat nemusíte. Pokud vyberete správnou destinaci, dovolená bude naplněna pohodou, klidem a pocitem bezpečí.

    Hydratace s elegancí. Zažeňte žízeň trendy letními drinky

    Horké letní dny s sebou nenesou pouze vysněné momenty u pláže či bazénu, ale také nepříjemnosti spojené s rychle stoupajícími teplotami. Zpříjemněte si teplé měsíce trendy drinky, které kromě hydratace ukrývají i další výhody. Ochlaďte se domácí kombuchou, zmraženými zázvorovými "panáky" nebo koktejly, ukrývajícími elektrolyty.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―