Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Značka Michale Kors oznámila v úterý na svém Instagramu nejnovější globální ambasadorku. Stala se jí korejská zpěvačka a členka k-popové skupiny Twice přezdívaná Dahyun. Newyorská módní společnost tím odráží svůj cíl zaměřit se na zákazníky v Asii.

    O nejnovější ambasadorce dala společnost Michael Kors světu vědět na svém instagramovém účtu. Na zveřejněné fotografii drží známá korejská zpěvačka Dahyun ikonickou kabelku značky Logo Heather. Přes ramena má pak přehozenou ladící bundu s kožíškem a zlatým logem Michael Kors. Pětadvacetiletá členka k-popové skupiny Twice se objeví v nadcházející podzimní a zimní kampani.

    Naplánované má ale také další projekty na příští rok a také propagaci jarní kolekce. „Jsem nadšený, že se můžeme ponořit do světa hudby právě s Dahyun. Je energetická a navíc zjevně zachytila pozornost globálního publika,“ vyjádřil se k nejnovější tváři módní společnosti Michael Kors. Označil ji rovněž za perfektní osobnost pro reprezentaci značky. „Má úžasný talent a jedinečný styl,“ doplnil.

    Se jménem Michael Kors už je přitom Dahyun spojována nějakou dobu. Objevila se totiž jak na jarních, tak podzimních přehlídkách značky, konaných při příležitosti Newyorského týdnu módy. Loni na podzim navíc pomohla zvýšit sledovanost sociálních médií známé módní společnosti, když zveřejnila instagramový post zachycující její příchod na přehlídku. Podle průzkumu firmy ListenFirst zajistil přes 600 tisíc interakcí uživatelů.

    Své fanoušky zaujala Dahyun především svou vyrovnaností a charismatem

    Zpěvačka přezdívaná Dahyun, vlastním jménem Kim Da-hyun, je členkou k-popové skupiny Twice od roku 2015. Dalšími jejími členkami jsou Nayeon, Jeongyeon, Momo, Sana, Jihyo, Mina, Chaeyoung a Tzuyu. Propojila je korejská firma JYP Entertainment. Samotnou Dahyun si pak její zástupci vybrali v realitní TV show a soutěži s názvem Sixteen. Tehdy se stala třetí členkou Twice.

    „Důvod, proč jsme tě vybrali je ten, že dokážeš zaujmout publikum. Máš v sobě jistou vyrovnanost a charisma,“ prohlásil tehdy ředitel JYP Entertainment Park Jin-young. Zajímavé rovněž je, že byla korejská zpěvačka zpočátku známá především díky své oblibě měnit barvu vlasů. Dříve také prohlásila, že se o oblečení a kosmetiku příliš nezajímá. V současnosti ovšem patří mezi známé jihokorejské módní ikony.

    Zdroje: WWD, Fashion Network, South China Morning Post, Instagram, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Michael Kors cílí na fanoušky z Asie. Za novou ambasadorku si vybral korejskou zpěvačku Dahyun

    ― Reklama ―

    Značka Michale Kors oznámila v úterý na svém Instagramu nejnovější globální ambasadorku. Stala se jí korejská zpěvačka a členka k-popové skupiny Twice přezdívaná Dahyun. Newyorská módní společnost tím odráží svůj cíl zaměřit se na zákazníky v Asii.

    O nejnovější ambasadorce dala společnost Michael Kors světu vědět na svém instagramovém účtu. Na zveřejněné fotografii drží známá korejská zpěvačka Dahyun ikonickou kabelku značky Logo Heather. Přes ramena má pak přehozenou ladící bundu s kožíškem a zlatým logem Michael Kors. Pětadvacetiletá členka k-popové skupiny Twice se objeví v nadcházející podzimní a zimní kampani.

    Naplánované má ale také další projekty na příští rok a také propagaci jarní kolekce. „Jsem nadšený, že se můžeme ponořit do světa hudby právě s Dahyun. Je energetická a navíc zjevně zachytila pozornost globálního publika,“ vyjádřil se k nejnovější tváři módní společnosti Michael Kors. Označil ji rovněž za perfektní osobnost pro reprezentaci značky. „Má úžasný talent a jedinečný styl,“ doplnil.

    Se jménem Michael Kors už je přitom Dahyun spojována nějakou dobu. Objevila se totiž jak na jarních, tak podzimních přehlídkách značky, konaných při příležitosti Newyorského týdnu módy. Loni na podzim navíc pomohla zvýšit sledovanost sociálních médií známé módní společnosti, když zveřejnila instagramový post zachycující její příchod na přehlídku. Podle průzkumu firmy ListenFirst zajistil přes 600 tisíc interakcí uživatelů.

    Své fanoušky zaujala Dahyun především svou vyrovnaností a charismatem

    Zpěvačka přezdívaná Dahyun, vlastním jménem Kim Da-hyun, je členkou k-popové skupiny Twice od roku 2015. Dalšími jejími členkami jsou Nayeon, Jeongyeon, Momo, Sana, Jihyo, Mina, Chaeyoung a Tzuyu. Propojila je korejská firma JYP Entertainment. Samotnou Dahyun si pak její zástupci vybrali v realitní TV show a soutěži s názvem Sixteen. Tehdy se stala třetí členkou Twice.

    „Důvod, proč jsme tě vybrali je ten, že dokážeš zaujmout publikum. Máš v sobě jistou vyrovnanost a charisma,“ prohlásil tehdy ředitel JYP Entertainment Park Jin-young. Zajímavé rovněž je, že byla korejská zpěvačka zpočátku známá především díky své oblibě měnit barvu vlasů. Dříve také prohlásila, že se o oblečení a kosmetiku příliš nezajímá. V současnosti ovšem patří mezi známé jihokorejské módní ikony.

    Zdroje: WWD, Fashion Network, South China Morning Post, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Luxury Insights: Jak vypadá špičkový ranč? Tom Ford čerpá z Divokého západu 

    Ranč Cerro Pelon Toma Ford je rozhodně místo, kde by každý chtěl strávit alespoň pár hodin svého života. Atmosféra velkolepého domu připomíná futuristický Divoký západ a vyzývá návštěvníky skočit do sedla a uhánět do zapadajícího slunce. Tato luxusní residence se rozléhá v Novém Mexiku a je nyní v rukou anonymního majitele. Jak takový luxus vypadá? 

    Winter is coming. Na mráz vás připraví Haider Ackermann a Canada Goose 

    Haider Ackermann opět posouvá hranice zimní módy. Kolumbijsko-francouzský designér uvedl svou již třetí zimní kolekci pro značku Canada Goose. Tentokrát ovšem zvolil odvážné barvy. Zkombinoval totiž fluorescenční jarní tóny s klasickými tlumivými zemitými odstíny, které přidají trochu optimismu a potřebného tepla do jinak pochmurných zimních dnů. 

    Beauty svět má jasno. CreatorIQ zná nejvirálnější značky roku 2025

    Konec roku nevyhnutelně doprovází i zhodnocení uplynulých měsíců. K ohlédnutí do minulosti proto přistoupila také beauty scéna. Platforma CreatorIQ zveřejnila svůj tradiční žebříček značek, sestavený na základě jejich Earned Media Value (EMV), tedy metriky posuzující hodnotu organického mediálního pokrytí. Pomyslná korunka "virálnosti" letos patří L'Oréal Paris.

    Když tradice notuje designu. Robyn Lynch uvádí uniformy pro Guinness

    Irská designérka Robyn Lynch přetváří klasické uniformy Guinness Storehouse. Její kolekce spojuje funkčnost s estetickými detaily. Inspiraci pro nezvyklý projekt čerpala z irské historie a kultury a dala tak vzniknout něčemu neotřelému, přesto elegantnímu. Dílo reflektuje nejen bohaté dědictví světově uznávaného pivovaru, ale i osobitý styl nadané návrhářky. 

    Vánoční wishlist vašeho oblíbeného magazínu je tu. Nové tváře, nové touhy, stejně velké sny

    Rok 2025 už má sbaleno a my opět sedíme nad seznamy přání, které se tváří nenáročně, ale ve skutečnosti by přivedly k pláči nejednoho elfího účetního. Redakce se promíchala, omladila, rozšířila a s ní se proměnily i naše dárkové ambice. Udělejte si pohodlí, realita počká. Tady je náš vánoční wishlist, v němž se opět potvrzuje, že kreativita je krásná... ale taky drahá.

    TikTok Highlights: Zimní nehty zdivočely. Hailey Bieber boří tradici

    Influencerka a podnikatelka Hailey Bieber má TikTok v hrsti. Nezáleží příliš na tom, jaký odstín tvářenky, očních stínů nebo rtěnky zvolí. Svou možná původně i bezmyšlenkovitou volbou odstartuje nový virální trend. Výjimkou nejsou ani její zimní nehty, které vyzývají tradici na souboj. Jemné třpytky nebo uhlazený glow totiž Hailey Bieber nahradila zvířecím potiskem.

    Pinterest čte rok 2026. Předpovídá nostalgii a optimistický eskapismus

    Dnešní doba plná neustálého ruchu a o pozornost bojujících sociálních sítí žádá autenticitu, pohodlí a optimismus. Přesně tyto hodnoty definují dle nejnovější předpovědi platformy Pinterest rychle se blížící rok 2026. Odvíjí se od nich proto také trendy, které nás hodlají příští rok doprovázet. Patří mezi ně temná knižní estetika, neladící nehty nebo neutuchající láska k zelí.

    Nudný maloobchod je mrtvý. Retail prochází extrémní proměnou

    Maloobchod vstoupil do období, v němž se úspěch obchodů odvíjí od atmosféry a výrazného prostorového řešení. Zákazník sleduje autenticitu místa a reaguje na prostředí, které má charakter a jasnou identitu. Luxusní domy i fast fashion řetězce pracují s interiérem jako s nástrojem prožívání módy. Obchody se proto pod jejich vizí mění v ucelené městské události.

    Konec veganství? Trend jedné dekády tiše mizí z mainstreamu

    Ještě před světovou pandemií to vypadalo, že budoucnost patří čistě rostlinné stravě. Vzpomínáte na to, že rok 2019 byl vyhlášený rokem veganství? Dávné vize se ovšem nenaplnily a v současnosti se zdá, že veganství ustupuje nejen z běžných jídelníčků, ale také z kulturního a mediálního mainstreamu.

    Nejkrásnější vánoční stromky Claridge’s. Znáte tradici svátečního Londýna?

    Vánoční stromky Claridge’s patří k nejkrásnějším londýnským momentům prosincové sezóny. Každý rok přetváří hotelové lobby instalace, jež přináší noblesu, fantazii a velkorysou kreativitu. Strom vždy získá podobu připomínající couture objekt a pracuje s prostorem stejně přirozeně jako šperk s tělem. Hosté přicházejí za atmosférou, která v sobě nese jasný rukopis světového návrháře. Claridge’s tak každé Vánoce startuje období, které ovlivňuje vkus i očekávání celého Londýna.

    New York opouští kožešinu. Po rozhodnutí CFDA kráčí ve šlépějích Londýna

    Kožešina má v New Yorku utrum. Tedy alespoň na jeho vyhlášeném týdnu módy. Asociace pořádající tamní fashion week, Council of Fashion Designers of America (CFDA), kontroverzní materiál oficiálně zakázala. Kopíruje tak rozhodnutí Londýna, který od jeho využívání odstoupil již v roce 2023. Zůstává ovšem otázkou, zda bude metropoli následovat i Paříž a Milán.

    Kdo obsadí volný flek u Versace? Spekulace nabírají na obrátkách

    Versace stojí na prahu další kapitoly. Po odchodu Daria Vitale se módní svět zaměřuje na tvůrce, kteří dokážou kult ikonické značky dále rozšiřovat a dát mu nový impuls. Připravenost několika výrazných osobností vytváří mimořádně živý prostor pro strategické úvahy. Představa nového vedení kreativního směru Versace rezonuje celým odvětvím. Módní dům otevírá pole pro talenty, jež umí pracovat s dramatem, elegancí a přítomností okamžiku.

    Chappell Roan zkouší novou roli. Svou tvář propůjčí MAC Cosmetics

    Popová hvězda Chappell Roan mění směr. Poté, co prohlásila, že svou tvář nepropůjčí žádné známé značce, překvapila nečekaným oznámením. Stala se totiž novou ambasadorkou MAC Cosmetics. Mezi důvody, proč změnila názor, zpěvačka uvedla sdílené hodnoty a dlouhodobou podporu, jež společnost věnuje LGBTQI+ komunitě již od svého založení v 80. letech.

    Pro nádobí až do Dubaje? Martha Stewart zve do nových butiků

    Dubaj opět potvrzuje schopnost přitahovat světové ikony. Tentokrát vítá ženu, která proměnila každodenní život v estetickou disciplínu. Martha Stewart otevřela své první samostatné obchody právě v této metropoli. Daleko od amerických předměstí, kde její značka vznikla. Do prostoru, kde se luxus chápe jako životní taktika, přináší svět poctivě navrženého domova.

    Móda v kostce: Skims vyráží do hor s The North Face a Miu Miu je značkou roku

    Společnost Skims vrací na scénu svou úspěšnou spolupráci s The North Face. Novou kolekci představil i Ralph Lauren, tentokrát ji ovšem věnoval americkým olympijským sportovcům. Nike odhalil model Air Force 1 Bouclé, odkazující na Chanel Graffiti Bag. Bottega Veneta oslaví Vánoce s luxusním koktejlovým setem a Miu Miu je dle platformy Lyst značkou roku.

    Shay Mitchell uvádí dětskou kosmetiku Rini. Je rozkošná, nebo nebezpečná? 

    Herečka Shay Mitchell uvedla na trh kosmetickou řadu Rini, která okamžitě vzbudila smíšené reakce. Produkty jsou totiž určeny výhradně pro děti od 3 do 12 let. Řada proto rozdělila internet. Je doopravdy nutné, aby děti od tak ranného věku pečovaly o svou pleť, nebo jde jen o další marketingový tah? Rini se stává jedním z nejdiskutovanějších debutů roku. 

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―