Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Minimalistická domácnost vytváří prostor, kde klid a láska k jednoduchosti představují základní prvky půvabného bydlení. Představte si vaše obydlí jako čisté plátno, na němž můžete vytvořit mistrovské dílo pomocí správných tahů štětců. Tyto tahy zahrnují vhodně zvolený nábytek, precizní dekorace a především dostatek prázdného prostoru. Jak vidno, nyní se ponoříme do hloubky minimalistického kouzla, které by neměl opomenout žádný nadšenec do interiérů!

    Strohý minimalismus nejlépe uvidíte na veškerých nádobách

    Kodaň – jedno z evropských měst, které doslova ožívá díky svým interiérovým designérům. Pro dnešek jsme si vybrali značku jménem Rawii. Právě teď tu můžete objevit kolekci nazvanou Strøm, která se s minimalismem pohrává zcela novým způsobem, inspirovaným kubismem. Hraje si s přírodními odstíny a zároveň oslavuje tradiční výrobní techniky. Všechny předměty z této kolekce vypadají jako základní vzory, které známe, ale mají něco navíc. Značka Rawii je nechala právě tak, jak jsou, a tím vytvořila magii celé kolekce.

    Foto: Rawii

    I svítidla mohou být minimalistická

    Osvětlení může být v mnoha domácnostech problémem. Někde ho není dost a jinde zase přebývá. Řešením, jak s tímto dilematem naložit, je pořízení více světelných instalací. Světlo si tak můžete nastavit podle svých preferencí. Kvalitní minimalistické lampy a lustry nabízí značka Iittala. Tento brand, který od roku 1881 postupně vyrostl z malé vesnické sklárny v mezinárodní designovou ikonu, staví na jednoduchých a symetrických liniích. Svítidla od Iittaly se vyznačují čistotou a bez nadbytečných prvků.

    Foto: Iittala

    Minimalismus nikdy nebyl pohodlnější


    V kategorii „sezení“ bychom doporučili obchod Polspotten. V jejich aktuální kolekci budete moci pořídit nejen minimalistická a pohodlná sezení, ale i sedačky, křesla a taburety v širokém výběru barev. Minimalistický přístup zde spočívá zejména v důrazu na detaily, a proto tímto pruhovaným materiálem určitě zazáříte. Skvěle také vypadá kombinace různých barev, jak můžete vidět na prvním obrázku. V jasném interiéru se tyto kousky opravdu vyjímají.

    Foto: Polspotten

    Zrcadla jsou nepostradatelná složka jakéhokoliv designu


    Zrcadla jsou více než jen praktickými předměty. Kromě toho, že nám nabízejí fyzický obraz, také odrážejí záhadnou podstatu celého domova. Odpočíváte na pohovce, s chutí si dopřáváte sklenku oblíbeného nápoje a při pohledu na zrcadlo z různých úhlů spatříte neustále něco nového. Jedenkrát je to dokonalá květina, kterou máte za zády, jindy odlesk ještě dokonalejší stěny. Zrcadlo skvěle propojuje všechny tyto prvky. Designový dům Project 213A vytvořil právě takové zrcadlo, které tuto magii dokonale zprostředkovává.

    Foto: Project 213A

    Nezapomeňte na minimalistickou techniku

    V dnešní moderní domácnosti je technická výbava zásadní. A ani v oblasti designu to nezůstává pozadu. Co by to byl za domov bez kvalitního ozvučení? Slavná značka audio zařízení, Bang & Olufsen, představila reproduktor, který bravurně skloubuje všechny trendy minimalistického designu. Udržuje si pravidelné linie, ale přitom zůstává zcela originální. Navíc je celý vyrobený z kovového materiálu, který je momentálně velmi in. Co se týče technických parametrů, můžete se těšit například na funkci, která automaticky nasměruje zvuk k posluchačům.

    Foto: Bang & Olufsen

    Autor článku:
    Marek Wrbik
    Marek Wrbikhttps://fashionup.cz/
    Marek ve svých textech propojuje módu s popkulturou, ekonomikou i společenským kontextem. Zajímá ho, jak se oblečení stává odrazem doby a proč některé značky uspějí, zatímco jiné ztratí lesk. Pravidelně se objevuje na lokálních fashion akcích a sleduje tváře české módní scény. Rád rozkrývá příběhy za značkami i trendy, které zatím českému publiku zůstávají vzdálenější. Když zrovna nepíše, rád objevuje nové bary, galerie a podniky, kde jde cítit nápad. Módu bere jako koníček, ale i jako způsob, jak se dívat na svět.

    ― Reklama ―

    Foto:Iittala

    Méně znamená více a každá linie má svůj hlas. Vytvořte z vašeho domova místo, kde se krása skrývá v té nejčistší podobě

    Minimalistická domácnost vytváří prostor, kde klid a láska k jednoduchosti představují základní prvky půvabného bydlení. Představte si vaše obydlí jako čisté plátno, na němž můžete vytvořit mistrovské dílo pomocí správných tahů štětců. Tyto tahy zahrnují vhodně zvolený nábytek, precizní dekorace a především dostatek prázdného prostoru. Jak vidno, nyní se ponoříme do hloubky minimalistického kouzla, které by neměl opomenout žádný nadšenec do interiérů!

    Strohý minimalismus nejlépe uvidíte na veškerých nádobách

    Kodaň – jedno z evropských měst, které doslova ožívá díky svým interiérovým designérům. Pro dnešek jsme si vybrali značku jménem Rawii. Právě teď tu můžete objevit kolekci nazvanou Strøm, která se s minimalismem pohrává zcela novým způsobem, inspirovaným kubismem. Hraje si s přírodními odstíny a zároveň oslavuje tradiční výrobní techniky. Všechny předměty z této kolekce vypadají jako základní vzory, které známe, ale mají něco navíc. Značka Rawii je nechala právě tak, jak jsou, a tím vytvořila magii celé kolekce.

    Foto: Rawii

    I svítidla mohou být minimalistická

    Osvětlení může být v mnoha domácnostech problémem. Někde ho není dost a jinde zase přebývá. Řešením, jak s tímto dilematem naložit, je pořízení více světelných instalací. Světlo si tak můžete nastavit podle svých preferencí. Kvalitní minimalistické lampy a lustry nabízí značka Iittala. Tento brand, který od roku 1881 postupně vyrostl z malé vesnické sklárny v mezinárodní designovou ikonu, staví na jednoduchých a symetrických liniích. Svítidla od Iittaly se vyznačují čistotou a bez nadbytečných prvků.

    Foto: Iittala

    Minimalismus nikdy nebyl pohodlnější


    V kategorii „sezení“ bychom doporučili obchod Polspotten. V jejich aktuální kolekci budete moci pořídit nejen minimalistická a pohodlná sezení, ale i sedačky, křesla a taburety v širokém výběru barev. Minimalistický přístup zde spočívá zejména v důrazu na detaily, a proto tímto pruhovaným materiálem určitě zazáříte. Skvěle také vypadá kombinace různých barev, jak můžete vidět na prvním obrázku. V jasném interiéru se tyto kousky opravdu vyjímají.

    Foto: Polspotten

    Zrcadla jsou nepostradatelná složka jakéhokoliv designu


    Zrcadla jsou více než jen praktickými předměty. Kromě toho, že nám nabízejí fyzický obraz, také odrážejí záhadnou podstatu celého domova. Odpočíváte na pohovce, s chutí si dopřáváte sklenku oblíbeného nápoje a při pohledu na zrcadlo z různých úhlů spatříte neustále něco nového. Jedenkrát je to dokonalá květina, kterou máte za zády, jindy odlesk ještě dokonalejší stěny. Zrcadlo skvěle propojuje všechny tyto prvky. Designový dům Project 213A vytvořil právě takové zrcadlo, které tuto magii dokonale zprostředkovává.

    Foto: Project 213A

    Nezapomeňte na minimalistickou techniku

    V dnešní moderní domácnosti je technická výbava zásadní. A ani v oblasti designu to nezůstává pozadu. Co by to byl za domov bez kvalitního ozvučení? Slavná značka audio zařízení, Bang & Olufsen, představila reproduktor, který bravurně skloubuje všechny trendy minimalistického designu. Udržuje si pravidelné linie, ale přitom zůstává zcela originální. Navíc je celý vyrobený z kovového materiálu, který je momentálně velmi in. Co se týče technických parametrů, můžete se těšit například na funkci, která automaticky nasměruje zvuk k posluchačům.

    Foto: Bang & Olufsen

    ― Reklama ―

    Koncern LVMH pod taktovkou jedné rodiny. Arnaultovi vlastní většinu jeho akcií

    Zakladatel a dlouholetý lídr skupiny LVMH Bernard Arnault završil klíčovou etapu své celoživotní strategie. Série cílených nákupů akcií v hodnotě 1,6 miliardy dolarů přiblížila jeho rodinu k absolutnímu ovládnutí největšího luxusního konglomerátu světa. Francouzská média potvrzují, že Arnaultovi nyní drží více než polovinu akcií společnosti. V době, kdy trh s luxusem prochází zpomalením, posílil byznysmen svou pozici s přesností, která definuje jeho podnikání.

    Louis Vuitton následuje světlo. Vánoční kampaní vzdává hold cestování

    Francouzský módní dům Louis Vuitton je další z řady luxusních značek, které vítají rychle se blížící Vánoce. Ve své sváteční kampani s názvem Le Voyage des Lumières se tentokrát vydává na dechberoucí cestu světla, kterou definuje zářící lampion. Vzdává tím hold své dlouhé historii, jejíž kořeny leží nejen v tradičním řemeslu, ale především touze po cestování.

    Nan Goldin představuje výstavu This Will Not End Well. Minulost mění ve film

    Nan Goldin představuje světu své nejnovější dílo s názvem This Will Not End Well. Rozsáhlá výstava okouzlila kritiky umění a v divácích vzbudila silné emoce. Umělkyně v ní vzpomíná na 80. léta a postupně se propracovává skrz minulost až do současnosti. Výsledná práce je složená jako film, jednotlivé statické snímky umně zachycují momenty obyčejného života. 

    Trend sober glow-up nabírá na síle. Odmítá alkohol a slibuje zářivější pleť

    Generace Z posiluje instagramový a tiktokový trend, který zasahuje oblast duševního zdraví a fyzické kondice, má ale také velký kosmetický přínos. Koncept známý jako sober glow-up vyzývá k dlouhodobé střízlivosti. Jako odměnu nabízí mimo jiné výraznou změnu obličeje, pozvednutí kontur a vyrýsování lícních kostí. Jako po zákroku estetického dermatologa.

    Po stopách ikon: Ann Demeulemeester servíruje poetickou temnotu

    Ann Demeulemeester patří mezi nejtajemnější a zároveň nejvlivnější postavy belgické avantgardy. Její jméno se stalo synonymem černé, světla a poezie v oděvní formě. Od debutu v 80. letech kultivuje estetiku temného ticha. Paradoxně jde o avantgardní minimalismus, jenž dýchá hlubokou emocí. Vytváří šaty, pohybující se mezi měkkostí a autoritou, mezi kůží a hedvábím, mezi Leonardem Cohen a punkem. Každá kolekce je spíše pomyslným žalozpěvem než módním statementem.

    CFDA rozdala svá ocenění. Tentokrát slaví Ralph Lauren i Thom Browne

    New York přivítal v pondělí večer jednu z nejdůležitějších událostí roku. CFDA Awards totiž představují módní protiklad Oscarů a slouží jako významné ocenění amerických designérů. Cenu si tentokrát domů odnesli návrháři Ralph Lauren, Thom Browne, Donatella Versace nebo sestry Olsenovy. Ocenění módní ikony zase od Anny Wintour převzal rapper A$AP Rocky.

    Nevěsty podzimu 2026 mají jasno. Svatební šaty vlají v rytmu ikon

    Nedávný Bridal Fashion Week v New Yorku promluvil. Deklaroval trendy podzimu 2026 a potvrdil to, co mnozí očekávali. Svatební šaty budoucí sezóny čerpají z uplynulých i teprve připravovaných svateb slavných ikon. Značky reflektují šaty Seleny Gomez, Charli XCX a odhadují, jaké oblékne Taylor Swift. To vše doplňuje záplava krajky a volánů ve stylu Marie Antoinette.

    Coperni přepisuje bodycare. Oblečení napouští prospěšnými bakteriemi

    Značka Coperni ví, jak vytvořit virální moment a posunout hranice nemožného. Ať už to byly šaty modelky Belly Hadid ve spreji, nebo robotičtí psi na módní přehlídce. Tentokrát se však její zakladatelé Sébastien Meyer a Arnaud Vaillant rozhodli vydat komerčnějším směrem a představit kolekci oděvů napuštěných synbiotickou směsí, jež byste jinak našli ve své ledničce.

    Zemřela Marina Yee. Jako členka Antverpské šestky přepsala pravidla módy

    Módní svět opustila významná návrhářská ikona, designérka Marina Yee. Zemřela dne 1. listopadu po boji s rakovinou, a to ve věku 67 let. Známá byla především jako členka proslulé skupiny Antverpská šestka, která koncem 80. let přepsala pravidla tehdejší módy. Většinu své kariéry však strávila mimo světla módních reflektorů, a to jako učitelka renomovaných univerzit.

    Prada přetváří diváka. Instalace „The Audience“ na Frieze Week mění roli publika 

    Prada se tradičně účastní jednoho z nejvýznamnějších uměleckých a kulturních týdnů. Frieze Week je událost konající se v Londýně, na které se prezentují nová díla, instalace a performance světově uznávanými umělci, galeristy a designéry. Instalace patřící Pradě se stává každý rok strategií, jak módu propojit se světem umění. A značka každoročně sklízí na Frieze Weeku úspěch. Ani tento rok nebude výjimkou. 

    Kosmetická taštička je již pasé. Na její místo nastupují beauty charms

    Letošní lavina trendy přívěsků nabírá na obrátkách. Zatímco létu dominovaly virální plyšáci Labubu nebo hravé doplňky, podzimu vévodí takzvané beauty charms. Jedná se o miniaturní verze základních pomocníků z tradičních kosmetických taštiček. Na současné scéně signalizují nejen trvající vládu maximalismu, ale také touhu milovníků módy ukázat svůj status.

    TikTok Highlights: Podzimní trend vrací na scénu lásku k učení

    Sociální síť TikTok letos na podzim pohltil nový trend. Koncept zvaný "personal curriculums" vzbuzuje v uživatelích ztracenou lásku k učení, vzdělávání a rozvíjení sebe sama. V jeho srdci leží jednoduchý předpoklad, tedy vytvoření vlastního rozvrhu libovolných "předmětů". Jednat se může o touhu naučit se lépe vařit, zahradničit nebo konečně pochopit fyzikální zákony.

    Beauty segment posiluje. V roce 2025 poháněla luxusní byznys krása

    Rok 2025 se nese v duchu proměny krásy v jeden z nejvýraznějších pilířů globálního luxusního trhu. Beauty segment získává status klíčového motoru růstu a mění obchodní mapu velkých značek. Akvizice, nové řady a strategické vstupy do kosmetiky posouvají společnosti do sféry, kde se psychologie potkává s výkonem. V luxusním světě dnes vítězí to, co dokáže být osobní, a právě krása tuto rovnováhu ztělesňuje.

    Rýže jako nová „it“ složka parfémů. Svět vůní tíhne k čistotě

    Rýže se stává hvězdou moderní parfumerie. Pudrová, a přitom překvapivě všestranná, otevírá prostor pro neotřelé kompozice, jež kombinují smyslový komfort se sofistikovanou esencí. Parfuméři využívají rýži k dosažení hloubky, která výsledek dělí od komerčních vůní. Masivní popularita vonných produktů s rýží dokazují, že food složky definují aktuální "estetiku" luxusních parfémů.

    Chlupy, bradavky a byznys. Proč SKIMS dráždí veřejnost? 

    Značka SKIMS nedávno vyvolala rozruch novou kolekcí, která oslavuje přirozenost těla. Anebo ne? Na sociálních sítích se strhla bouře názorů, zda Kim Kardashian oslavuje přirozenost ženského těla a bourá tabu kůže bez jediného chloupku, či naopak posiluje nerealistické ideály krásy a tlak na „dokonalé“ tělo. Marketingový tým SKIMS však slaví úspěch, tanga s umělým ochlupením byla během pár dnů vyprodaná. 

    Historie elegance opět září. Pillbox hat slaví návrat na módní scénu

    Nenápadný, a přesto neodolatelně působivý. Klobouk ve tvaru krabičky, ​​známý jako pillbox hat, je symbolem kultivovaného vkusu, překračujícího generace i trendy. Ztělesňuje jednoduchost povýšenou na umění, spojenou s autoritou a jemností, která se nikdy neztrácí v davu. Není jen proto jen ozdobou. Je vyjádřením postoje, odkazem éry půvabu a poctou ženské elegance.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―