Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Minimalistická domácnost vytváří prostor, kde klid a láska k jednoduchosti představují základní prvky půvabného bydlení. Představte si vaše obydlí jako čisté plátno, na němž můžete vytvořit mistrovské dílo pomocí správných tahů štětců. Tyto tahy zahrnují vhodně zvolený nábytek, precizní dekorace a především dostatek prázdného prostoru. Jak vidno, nyní se ponoříme do hloubky minimalistického kouzla, které by neměl opomenout žádný nadšenec do interiérů!

    Strohý minimalismus nejlépe uvidíte na veškerých nádobách

    Kodaň – jedno z evropských měst, které doslova ožívá díky svým interiérovým designérům. Pro dnešek jsme si vybrali značku jménem Rawii. Právě teď tu můžete objevit kolekci nazvanou Strøm, která se s minimalismem pohrává zcela novým způsobem, inspirovaným kubismem. Hraje si s přírodními odstíny a zároveň oslavuje tradiční výrobní techniky. Všechny předměty z této kolekce vypadají jako základní vzory, které známe, ale mají něco navíc. Značka Rawii je nechala právě tak, jak jsou, a tím vytvořila magii celé kolekce.

    Foto: Rawii

    I svítidla mohou být minimalistická

    Osvětlení může být v mnoha domácnostech problémem. Někde ho není dost a jinde zase přebývá. Řešením, jak s tímto dilematem naložit, je pořízení více světelných instalací. Světlo si tak můžete nastavit podle svých preferencí. Kvalitní minimalistické lampy a lustry nabízí značka Iittala. Tento brand, který od roku 1881 postupně vyrostl z malé vesnické sklárny v mezinárodní designovou ikonu, staví na jednoduchých a symetrických liniích. Svítidla od Iittaly se vyznačují čistotou a bez nadbytečných prvků.

    Foto: Iittala

    Minimalismus nikdy nebyl pohodlnější


    V kategorii „sezení“ bychom doporučili obchod Polspotten. V jejich aktuální kolekci budete moci pořídit nejen minimalistická a pohodlná sezení, ale i sedačky, křesla a taburety v širokém výběru barev. Minimalistický přístup zde spočívá zejména v důrazu na detaily, a proto tímto pruhovaným materiálem určitě zazáříte. Skvěle také vypadá kombinace různých barev, jak můžete vidět na prvním obrázku. V jasném interiéru se tyto kousky opravdu vyjímají.

    Foto: Polspotten

    Zrcadla jsou nepostradatelná složka jakéhokoliv designu


    Zrcadla jsou více než jen praktickými předměty. Kromě toho, že nám nabízejí fyzický obraz, také odrážejí záhadnou podstatu celého domova. Odpočíváte na pohovce, s chutí si dopřáváte sklenku oblíbeného nápoje a při pohledu na zrcadlo z různých úhlů spatříte neustále něco nového. Jedenkrát je to dokonalá květina, kterou máte za zády, jindy odlesk ještě dokonalejší stěny. Zrcadlo skvěle propojuje všechny tyto prvky. Designový dům Project 213A vytvořil právě takové zrcadlo, které tuto magii dokonale zprostředkovává.

    Foto: Project 213A

    Nezapomeňte na minimalistickou techniku

    V dnešní moderní domácnosti je technická výbava zásadní. A ani v oblasti designu to nezůstává pozadu. Co by to byl za domov bez kvalitního ozvučení? Slavná značka audio zařízení, Bang & Olufsen, představila reproduktor, který bravurně skloubuje všechny trendy minimalistického designu. Udržuje si pravidelné linie, ale přitom zůstává zcela originální. Navíc je celý vyrobený z kovového materiálu, který je momentálně velmi in. Co se týče technických parametrů, můžete se těšit například na funkci, která automaticky nasměruje zvuk k posluchačům.

    Foto: Bang & Olufsen

    Autor článku:
    Marek Wrbik
    Marek Wrbikhttps://fashionup.cz/
    Marek ve svých textech propojuje módu s popkulturou, ekonomikou i společenským kontextem. Zajímá ho, jak se oblečení stává odrazem doby a proč některé značky uspějí, zatímco jiné ztratí lesk. Pravidelně se objevuje na lokálních fashion akcích a sleduje tváře české módní scény. Rád rozkrývá příběhy za značkami i trendy, které zatím českému publiku zůstávají vzdálenější. Když zrovna nepíše, rád objevuje nové bary, galerie a podniky, kde jde cítit nápad. Módu bere jako koníček, ale i jako způsob, jak se dívat na svět.

    ― Reklama ―

    Foto:Iittala

    Méně znamená více a každá linie má svůj hlas. Vytvořte z vašeho domova místo, kde se krása skrývá v té nejčistší podobě

    Minimalistická domácnost vytváří prostor, kde klid a láska k jednoduchosti představují základní prvky půvabného bydlení. Představte si vaše obydlí jako čisté plátno, na němž můžete vytvořit mistrovské dílo pomocí správných tahů štětců. Tyto tahy zahrnují vhodně zvolený nábytek, precizní dekorace a především dostatek prázdného prostoru. Jak vidno, nyní se ponoříme do hloubky minimalistického kouzla, které by neměl opomenout žádný nadšenec do interiérů!

    Strohý minimalismus nejlépe uvidíte na veškerých nádobách

    Kodaň – jedno z evropských měst, které doslova ožívá díky svým interiérovým designérům. Pro dnešek jsme si vybrali značku jménem Rawii. Právě teď tu můžete objevit kolekci nazvanou Strøm, která se s minimalismem pohrává zcela novým způsobem, inspirovaným kubismem. Hraje si s přírodními odstíny a zároveň oslavuje tradiční výrobní techniky. Všechny předměty z této kolekce vypadají jako základní vzory, které známe, ale mají něco navíc. Značka Rawii je nechala právě tak, jak jsou, a tím vytvořila magii celé kolekce.

    Foto: Rawii

    I svítidla mohou být minimalistická

    Osvětlení může být v mnoha domácnostech problémem. Někde ho není dost a jinde zase přebývá. Řešením, jak s tímto dilematem naložit, je pořízení více světelných instalací. Světlo si tak můžete nastavit podle svých preferencí. Kvalitní minimalistické lampy a lustry nabízí značka Iittala. Tento brand, který od roku 1881 postupně vyrostl z malé vesnické sklárny v mezinárodní designovou ikonu, staví na jednoduchých a symetrických liniích. Svítidla od Iittaly se vyznačují čistotou a bez nadbytečných prvků.

    Foto: Iittala

    Minimalismus nikdy nebyl pohodlnější


    V kategorii „sezení“ bychom doporučili obchod Polspotten. V jejich aktuální kolekci budete moci pořídit nejen minimalistická a pohodlná sezení, ale i sedačky, křesla a taburety v širokém výběru barev. Minimalistický přístup zde spočívá zejména v důrazu na detaily, a proto tímto pruhovaným materiálem určitě zazáříte. Skvěle také vypadá kombinace různých barev, jak můžete vidět na prvním obrázku. V jasném interiéru se tyto kousky opravdu vyjímají.

    Foto: Polspotten

    Zrcadla jsou nepostradatelná složka jakéhokoliv designu


    Zrcadla jsou více než jen praktickými předměty. Kromě toho, že nám nabízejí fyzický obraz, také odrážejí záhadnou podstatu celého domova. Odpočíváte na pohovce, s chutí si dopřáváte sklenku oblíbeného nápoje a při pohledu na zrcadlo z různých úhlů spatříte neustále něco nového. Jedenkrát je to dokonalá květina, kterou máte za zády, jindy odlesk ještě dokonalejší stěny. Zrcadlo skvěle propojuje všechny tyto prvky. Designový dům Project 213A vytvořil právě takové zrcadlo, které tuto magii dokonale zprostředkovává.

    Foto: Project 213A

    Nezapomeňte na minimalistickou techniku

    V dnešní moderní domácnosti je technická výbava zásadní. A ani v oblasti designu to nezůstává pozadu. Co by to byl za domov bez kvalitního ozvučení? Slavná značka audio zařízení, Bang & Olufsen, představila reproduktor, který bravurně skloubuje všechny trendy minimalistického designu. Udržuje si pravidelné linie, ale přitom zůstává zcela originální. Navíc je celý vyrobený z kovového materiálu, který je momentálně velmi in. Co se týče technických parametrů, můžete se těšit například na funkci, která automaticky nasměruje zvuk k posluchačům.

    Foto: Bang & Olufsen

    ― Reklama ―

    Louis Vuitton a Assouline vydali knihu. Vypráví 150 let historie módního domu

    Vydavatelství Assouline ve spolupráci s Louis Vuitton uvádí knihu From Louis to Vuitton. Sleduje vývoj módního domu od jeho založení až po současnost. Autor Arthur Dreyfus zpracoval 406 stran a 320 obrazových materiálů do formy vizuální kroniky značky, jež definuje francouzský luxus. Předmluvu napsal prezident a CEO Louis Vuitton Pietro Beccari. Kniha již vyšla a okamžitě se stala jedním z nejdiskutovanějších titulů letošní módní knihovny.

    Luxury Insights: Sen pouště na obzoru. Saúdská Arábie plánuje první luxusní vlak

    Saúdská Arábie posouvá hranice lokálního luxusu. Koncem příštího roku přivítá svůj první luxusní vlak s názvem The Dream of the Desert. Na cestě dlouhé až 1300 kilometrů představí klenoty země, a to jak za okny, tak uvnitř vytříbeného interiéru. Veřejnost koncem října dostala možnost spatřit první návrhy exkluzivního projektu slibujícího nezapomenutelné zážitky.

    Dialog dvou velikánů. La Galerie Dior pohostí tvorbu Azzedine Alaïa

    La Galerie Dior vzdává hold jednomu z největších jmen módního světa. Od čtvrtka 19. listopadu zpřístupní výstavu Azzedine Alaïa's Dior Collection, jež připomíná odkaz věhlasného tuniského návrháře. Designér proslul nejen svými bodycon róbami, ale i vášní pro sběratelství vysoké módy. Značnou část jeho sbírky pak tvořily právě návrhy z dílny samotného Christiana Dior.

    Valentino Rockstud se vrací. Uspěje řada i mimo šatníky poběhlic z Prahy 1?

    Podpatky Valentino Rockstud se nečekaně objevily v teaseru Ďábel nosí Pradu 2 a na pár sekund ovládly internet. Detail, který kdysi symbolizoval italskou představu o okázalém luxusu, získává nový popkulturní moment. Značka i film pracují s obuvnickým dramatem, díky němuž získává Rockstud čerstvý impulz. Vizuální síla traileru připomíná, že pro Valentino typické kování není zatraceno, jak se v posledních letech mohlo zdát. Otázka však míří jinam. Co tenhle návrat udělá s jeho pověstí v módním mini světě Praha 1?

    Společenský útlak má nové jméno. Spodní prádlo jako nový zdroj sebevědomí

    Po několika letech, kdy módní scéně dominovalo heslo „Free the Nipple“, se role obrátily. Do popředí opět proniklo nošení spodního prádla, a to hlavně sexy krajky a podprsenek. Trend, který byl dříve spojován se společenským útlakem žen, dnes dostává nový význam. Prádlo totiž nemusí jen zahalovat bradavky a dávat prsům dokonalý tvar, ale může se stát prostředníkem k vyjádření nově nabytého sebevědomí. 

    Marketing nultých let. Proč je po dvou dekádách tak přitažlivý?

    Marketing nultých let definovala vizuální odvážnost a nekompromisní styl. Značky jako Sony, H&M nebo PlayStation experimentovaly s dynamickými vizuály, futuristickými barevnými paletami a ikonickými tvářemi popkultury. Reklamy kombinovaly hudbu, módu a technologii v harmonii, která oslovovala mladé publikum a nastavovala nové standardy vkusu. Dnes se právě tato vizuální odvaha vrací, rezonuje na sociálních sítích a inspiruje moderní marketingové kampaně.

    Generaci Z dohnala nostalgie. Její šatník formují trendy divokých devadesátek

    Noční můra rodičů generace Z opět zaťukala na dveře. Když se projdete po ulici, máte občas pocit, jako byste použili stroj času a vrátili se do dob divokých devadesátek. Toto desetiletí je známé pestrostí stylu, která se často odvíjela od populární hudby a definovala, jak vás ostatní vnímali. A hlavně diktovalo způsob, jakým se oblečete. Metal, pop, rock, grunge, indie rock a další. Hned na první pohled měl každý jasno, kam patříte. 

    Balmain má po 14 letech novou tvář. Módní dům povede Antonin Tron

    Legendární francouzská značka Balmain začátkem týdne oznámila nečekanou zprávu. Její kreativní vedení po 14 letech opouští návrhář Olivier Rousteing. Módní dům už ovšem zná svou novou tvář, kterou se stane designér Antonin Tron. Známý je svým vlastním labelem Atlein. Z jeho vedení ovšem nyní odejde, aby mohl svou tvůrčí činnost naplno zaměřit na Balmain.

    Kosmický přešlap Vogue. Nový cover s Timothée Chalamet schytal kritiku

    Americký Vogue uzavírá rok vizuálním experimentem, který vyvolává bouři napříč módním světem. Prosincové číslo s Timothée Chalamet mělo být poctou fantazii i technologické spolupráci s NASA. Místo toho rozpoutalo debatu o hranicích vkusu, konceptu a autenticity. Fotografka Annie Leibovitz přetvořila herce v kosmickou siluetu, která však působí překvapivě ploše. Internet reaguje s intenzitou, jakou si Vogue skrze svou popularitu zaslouží. Avšak s nekompromisním pohledem. Navíc jde o poslední číslo vytvořené pod vedením odcházející Anny Wintour.

    Shein dobývá Paříž. Navzdory skandálu láká desítky tisíc návštěvníků

    Fast-fashion řetězec Shein slaví v Paříži navzdory nedávnému skandálu i trvajícím protestům úspěch. Před týdnem otevřel v historickém nákupním centru BHV svou první kamennou pobočku. Ve stejnou dobu ovšem musel čelit tvrdé kritice kvůli prodeji sex panenek připomínajících děti. Přesto první pobočka Shein dosud přivítala na několik desítek tisíc návštěvníků.

    CFDA/Vogue Fashion Fund 2025 má výherce. Vycházející hvězdou je Ashlynn Park

    Americká módní scéna oslavuje vycházející hvězdu. Návrhářka Ashlynn Park vyhrála v pondělí CFDA/Vogue Fashion Fund 2025. Ocenění ji zajistí dotaci ve výši 300 tisíc dolarů a účast v mentorském programu. Na letošních CFDA Fashion Awards získala titul American Emerging Designer of the Year. O designérce a její značce Ashlyn tak rozhodně neslyšíme naposledy.

    TikTok Highlights: Populární Cosy Cardio připomíná potěšení z pohybu

    S podzimem se na TikTok scénu vrací tak trochu zapomenutý trend. Cvičení s názvem Cosy Cardio narůstá na oblibě již od roku 2023. Jedná se o způsob, jak snadno a z pohodlí domova překonat nechuť k pohybu. Ať už kvůli tomu, že čelíte zotavení po úrazu, nebo vás sterilní prostředí posiloven odrazuje. Zapalte si svíčku, zapněte oblíbený seriál a hurá do toho.

    Móda v hávu Vánoc. Luxusní značky opět vítají čas svátků

    Kouzelné momenty před praskajícím krbem, sněhem zaváté krajiny a dárky v klasickém červeno-zeleném balicím papíru. Přesně tak vypadá módní svět, který už naplno opustil ruch podzimních týdnů módy a obrátil svou pozornost směrem k blížícím se svátkům. Vlastní pojetí Vánoc představily i značky Loro Piana, Ferragamo, Maison Margiela, Sephora či Tory Burch.

    Místo čokolády kalhotky. Skims uvádí adventní kalendář plný svůdností

    Značka Skims nezklamala a opět dokazuje, že umí překvapit. Spolu se zimní kolekcí přišla společnost s adventním kalendářem, jenž rozhodně není obyčejnou vánoční klasikou. Stvořený je pro všechny "fashionistky", jež rády kombinují pohodlí s luxusem a milují každý den odhalit malý módní zážitek. Co je na něm tak jedinečného? Obsahuje 25 párů kalhotek, které zpestří každé ráno a udělají z čekání na Vánoce opravdovou radost.

    Koncern LVMH pod taktovkou jedné rodiny. Arnaultovi vlastní většinu jeho akcií

    Zakladatel a dlouholetý lídr skupiny LVMH Bernard Arnault završil klíčovou etapu své celoživotní strategie. Série cílených nákupů akcií v hodnotě 1,6 miliardy dolarů přiblížila jeho rodinu k absolutnímu ovládnutí největšího luxusního konglomerátu světa. Francouzská média potvrzují, že Arnaultovi nyní drží více než polovinu akcií společnosti. V době, kdy trh s luxusem prochází zpomalením, posílil byznysmen svou pozici s přesností, která definuje jeho podnikání.

    Louis Vuitton následuje světlo. Vánoční kampaní vzdává hold cestování

    Francouzský módní dům Louis Vuitton je další z řady luxusních značek, které vítají rychle se blížící Vánoce. Ve své sváteční kampani s názvem Le Voyage des Lumières se tentokrát vydává na dechberoucí cestu světla, kterou definuje zářící lampion. Vzdává tím hold své dlouhé historii, jejíž kořeny leží nejen v tradičním řemeslu, ale především touze po cestování.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―