Více

    ― Reklama ―

    Ne vždy je obsah kosmetické taštičky v reprezentativním stavu. Ošoupané obaly a nedržící víčka jsou už skoro klasika. Jestli vaše make-upová výbava volá po obměně, vyberte si nové produkty v prvotřídní kvalitě, a navíc s nápaditým vzhledem. Už se nebudete muset stydět vytahovat líčidla na veřejnosti, ostatní vám je budou naopak závidět.

    Nesoudit knihu podle obalu je pravdivé, avšak někdy složité pravidlo. Občas si nemůžete pomoct a o nových kosmetických přírůstcích rozhodnou hlavně jejich obaly. Pokud proto váháte nad koupí nové rtěnky, pudru či tvářenky, které vám budou dělat i radost vizuální, vyberte si očima. Některé značky opravdu vsadily na estetično a jejich výtvory jsou hodny samostatné výstavy v galerii.

    Nanášení rtěnky nikdy nebylo dekadentnější. Vytáhněte diamanty, nebo rozepněte náhrdelník

    Nesmírně populárním trendem v oblasti krásně vypadající kosmetiky jsou rtěnky Rouge G od značky Guerlain. Vyrábí se k nim totiž obaly, které můžete přizpůsobit podle sebe. Vyberete si tedy nejen barvu samotného produktu, ale rovněž vzhled dané rtěnky. Zvolit si můžete princeznovské diamanty, sexy gepardí potisk nebo třeba víčko s luxusním koženým efektem.

    Zdroj: Guerlain, Christian Louboutin

    O něco extravagantnější cestou se vydal Christian Louboutin. Rtěnka od této značky na první pohled připomíná jen honosněji zašpičatělý obal. Po podrobnějším prozkoumání si ale všimnete drobného kovového očka na špičce. Slouží totiž k pověšení na krk, takže rtěnku už budete mít vždy po ruce. A pokud zatoužíte po maximalistickém doplňku, pověste jich na řetízek vícero.

    Zvířecí potisk i balení pro princeznu. Mezi obaly najdete hotové klenoty

    Jestliže na vás platí spíše minimalistické obaly, u značky Westman Atelier si vyberete přesně podle svého gusta. Mezi její populární produkty patří například tvářenka v tyčince, jejíž obal představuje minimalistickou pastvu pro oči. Při zavírání vás navíc možná uchvátí uspokojující magnetický systém, díky kterému se vám už nikdy nepodaří produkt uzavřít nešikovně.

    Zdroj: Westman Atelier, Estée Lauder

    Společnost Estée Lauder se zase ve své kolekci pudrů inspirovala letošním čínským rokem hada. Do své sbírky přírodních a zvířecích vzorů pudřenek tak zařadila obal s červenými a růžovými akcenty na zlatém podkladě, připomínajícím hadí šupiny. Pokud vás proto zaujaly produkty s motivem nového lunárního roku, tenhle kompaktní pudr by vám neměl ve sbírce chybět.

    Zdroj: Buly 1803, House of Sillage

    Produkt od Buly 1803 pak připomíná výbavu na královský ples. Balzám na rty v krabičce si totiž můžete personalizovat. Kromě barvy a textury víčka si na něj můžete vyrazit iniciály, takže i při častém půjčování najde cestu zpět k vám. Honosně působí i atomizér od House of Sillage. Značka navíc v podobném duchu prodává také rtěnky a parfémové flakony, takže můžete vlastnit ladící kolekci.

    Autor článku:
    Anita Hofmannová
    Anita Hofmannováhttps://fashionup.cz/
    Anita kromě redaktorské práce pro FashionUP hledá svoji módní inspiraci ve své druhé práci. Organizuje eventy pro beauty a fashion značky, což ji často přivádí k nápadům na zajímavé články. Kromě tipů a vychytávek v módním i kosmetickém světě se ve svých textech věnuje zamýšlením nad aktuálními trendy, jelikož až příliš ráda věci komentuje ze svého úhlu pohledu. Její psací kariéru odstartovaly spíše roztomilé pokusy o literární díla v první třídě, což se postupem času rozvinulo do práce v novinách a studium žurnalistiky a evropských studií, kde se ovšem věnovala spíše vědeckým textům.

    ― Reklama ―

    Make-upové obaly jako výtvarné umění. S těmito líčidly se na veřejnosti nemusíte stydět

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Ne vždy je obsah kosmetické taštičky v reprezentativním stavu. Ošoupané obaly a nedržící víčka jsou už skoro klasika. Jestli vaše make-upová výbava volá po obměně, vyberte si nové produkty v prvotřídní kvalitě, a navíc s nápaditým vzhledem. Už se nebudete muset stydět vytahovat líčidla na veřejnosti, ostatní vám je budou naopak závidět.

    - Reklama -

    Nesoudit knihu podle obalu je pravdivé, avšak někdy složité pravidlo. Občas si nemůžete pomoct a o nových kosmetických přírůstcích rozhodnou hlavně jejich obaly. Pokud proto váháte nad koupí nové rtěnky, pudru či tvářenky, které vám budou dělat i radost vizuální, vyberte si očima. Některé značky opravdu vsadily na estetično a jejich výtvory jsou hodny samostatné výstavy v galerii.

    Nanášení rtěnky nikdy nebylo dekadentnější. Vytáhněte diamanty, nebo rozepněte náhrdelník

    Nesmírně populárním trendem v oblasti krásně vypadající kosmetiky jsou rtěnky Rouge G od značky Guerlain. Vyrábí se k nim totiž obaly, které můžete přizpůsobit podle sebe. Vyberete si tedy nejen barvu samotného produktu, ale rovněž vzhled dané rtěnky. Zvolit si můžete princeznovské diamanty, sexy gepardí potisk nebo třeba víčko s luxusním koženým efektem.

    Zdroj: Guerlain, Christian Louboutin

    - Reklama -

    O něco extravagantnější cestou se vydal Christian Louboutin. Rtěnka od této značky na první pohled připomíná jen honosněji zašpičatělý obal. Po podrobnějším prozkoumání si ale všimnete drobného kovového očka na špičce. Slouží totiž k pověšení na krk, takže rtěnku už budete mít vždy po ruce. A pokud zatoužíte po maximalistickém doplňku, pověste jich na řetízek vícero.

    Zvířecí potisk i balení pro princeznu. Mezi obaly najdete hotové klenoty

    Jestliže na vás platí spíše minimalistické obaly, u značky Westman Atelier si vyberete přesně podle svého gusta. Mezi její populární produkty patří například tvářenka v tyčince, jejíž obal představuje minimalistickou pastvu pro oči. Při zavírání vás navíc možná uchvátí uspokojující magnetický systém, díky kterému se vám už nikdy nepodaří produkt uzavřít nešikovně.

    Zdroj: Westman Atelier, Estée Lauder

    Společnost Estée Lauder se zase ve své kolekci pudrů inspirovala letošním čínským rokem hada. Do své sbírky přírodních a zvířecích vzorů pudřenek tak zařadila obal s červenými a růžovými akcenty na zlatém podkladě, připomínajícím hadí šupiny. Pokud vás proto zaujaly produkty s motivem nového lunárního roku, tenhle kompaktní pudr by vám neměl ve sbírce chybět.

    Zdroj: Buly 1803, House of Sillage

    Produkt od Buly 1803 pak připomíná výbavu na královský ples. Balzám na rty v krabičce si totiž můžete personalizovat. Kromě barvy a textury víčka si na něj můžete vyrazit iniciály, takže i při častém půjčování najde cestu zpět k vám. Honosně působí i atomizér od House of Sillage. Značka navíc v podobném duchu prodává také rtěnky a parfémové flakony, takže můžete vlastnit ladící kolekci.

    ― Reklama ―

    Čtení je opět v módě. Interiérový trend diktuje nekonečné zásoby knih

    Čtení je koníček, kteří mnozí z nás s rozmachem moderních technologií opustili. Zdá se ovšem, že opět přichází do módy. Svět interiérového designu totiž dobývá trend s názvem Bookshelf Wealth. Jeho esencí je láska ke knihám, která diktuje zaplněné police oblíbených příběhů a předmětů od podlahy ke stropu. Klíčem k úspěchu je však autenticita.

    Kim Kardashian jako kulturní zbraň značky Balenciaga. Co bude dál?

    Když Kim Kardashian poprvé vkročila na červený koberec zahalená v černém body Balenciaga, zakrývající i obličej, bylo jasné, že se rodí zásadní módní moment. Spojení Kim a návrháře Demny Gvasalia přerostlo běžné partnerství mezi celebritou a značkou. Jejich vztah se stal kulturním fenoménem a zapsal se do historie stejně jako Alexander McQueen a Kate Moss. Oba redefinovali, co znamená být ikonou.

    Česko má jasno. Do boje o Oscara pošle dokument Ještě nejsem, kým chci být

    Dokument režisérky Kláry Tasovské Ještě nejsem, kým chci být získal další uznání. Česká filmová a televizní akademie ho vyšle do boje o Oscara. Usilovat bude o výhru v kategorii mezinárodní celovečerní film. Snímek sleduje příběh fotografky Libuše Jarcovjákové a zachycuje underground 80. let v Československu i útěk do Západního Berlína.

    Valentino čekají změny. Jacopo Venturini opouští pozici CEO značky

    Módní dům Valentino ve čtvrtek oznámil nečekanou zprávu. Zveřejnil totiž, že se na základě oboustranné dohody rozhodl propustit dosavadního generálního ředitele Jacopa Venturini. Příčinou odchodu jsou osobní důvody. Prozatím není jasné, kdo na prázdné křeslo CEO usedne nyní. Alessandro Michele však zůstává kreativním ředitelem.

    Flip phone je zpět. Vrací se v moderní a futuristické podobě

    Kdysi působil jako nezbytný módní doplněk Paris Hilton. Dnes se k němu vrací generace Z, módní svět i technologické značky. Zaklápěcí telefon, dříve symbol stylu a později relikt doby, se stává ikonou, která už dávno neslouží jen k volání. Flip phone v sobě nyní spojuje nostalgii s moderní technologií a estetiku s přesvědčením, že offline je nový luxus.

    Torpedo tenisky dávají sbohem objemu. Na řadu přichází aerodynamika

    V módě se často střídají extrémy. Po éře objemných tenisek, robustních podrážek a nepřehlédnutelné siluety přichází protipól. Torpedo tenisky, jak se říká novému typu subtilní obuvi, se letos stávají odpovědí na únavu z chunky sneaker trendu. Jsou štíhlé, hladké, až aerodynamické. Přinášejí zpět jistou samozřejmost a nenápadnou eleganci, která kontrastuje s energickým a často přehnaným stylem generace Z.

    Archiv přestal být vzpomínkou. Dnes určuje, co považujeme za nové

    Trend slow fashion není tím hlavním důvodem, proč návrháři v poslední době sahají do vlastních archivů. Marketingová oddělení reagují na rostoucí zájem o vizuály z minulého století. Fotografie a videa z 80. a 90. let sbírají na sociálních sítích statisíce likes a sdílení. Právě takové okamžiky dokazují, že veřejnost stále miluje dobovou pompéznost a ikonický glam z doby, kdy trh nebyl tak přesycený jako v současnosti.

    Adidas a Willy Chavarria sdílí omluvu. Mexiko je viní z přivlastnění tradiční obuvi

    Společnost Adidas a návrhář Willy Chavarria čelí tvrdé kritice poté, co odhalili nejnovější spolupráci v podobě tenisek Oaxaca Slip On. Jedná se o obuv, která odkazuje na tradiční kožené mexické "huarache" sandály. Inspiraci ovšem tvůrci zpočátku neuznali. O víkendu ovšem vydali oficiální omluvu poté, co je Mexiko obvinilo z kulturního přivlastňování.

    Jachty jako symbol luxusního léta. Nesou v sobě příběh i odraz dnešního světa

    Ležíte na přídi, příjemně vás ovívá mořský vánek, na kůži dopadají sluneční paprsky a pod vámi se třpytí tyrkysová hladina. Sociální sítě oslavují jachty jako symbol perfektního léta. Trend jachtingu má za sebou bohatou historii. Zatímco dříve jachty ohromovaly zlatými detaily, dnes vynikají tichou elegancí. Jachty odrážejí hodnoty i náladu současné doby. Proměňují se spolu s naší představou o skutečném bohatství.

    Relax s přidanou hodnotou. Objevte v letní pauze feministické knihy

    Typicky letní čtení evokuje vášnivé romány nebo dobrodružné příběhy. Vytoužená pauza však může sloužit také jako vhodný čas pro edukaci. Spojte odpočinek se vzděláváním a otevřete letos v létě feministické knihy, které vás jen tak nepustí. Dozvědět se můžete více o roli intimity nejen ve vztazích, menstruaci nebo toxických aspektech ženskosti.

    Spoilery zatloukají hřebík do rakve filmů. Ničí sociální sítě zážitek z kina?

    Natáčení pokračování ikonického snímku Ďábel nosí Pradu vyvolalo nejen vlnu nadšení, ale i kritiky. Nekonečné spoilery v podobě fotek z natáčení a podrobných analýz jednotlivých outfitů vyvolávají obavy nejen ze strany zatvrzelých fanoušků. Co s takovým tempem z teprve chystaného filmu zbyde? A nekazí sociální sítě klasické filmové kouzlo?

    Moodboardy střídají influencery. Pinterest je největší trendsetter všech dob

    Mění se způsob, jakým sledujeme a předvídáme módu. Zatímco dříve dominovali influenceři, dnes stále více z nás, včetně návrhářů a módních značek, sahá po jiném nástroji. V roce 2025 je Pinterest považovaný za nezbytnou sociální síť pro každého, kdo chce být v obraze. Nejde jen o platformu pro ukládání hezkých obrázků, ale o silný predikční nástroj, který udává směr nejen v módě, ale také beauty a vizuální kultuře.

    Od popelnic k Pradě. Harris Dickinson září před i za kamerou

    Když značka Prada letos v lednu oznámila, že jednou z jejích nových tváří bude britský herec Harris Dickinson, sázela na jeho civilnost. V kampani neztělesňuje žádnou roli, je hlavní postavou svého vlastního příběhu. A ten se rozběhl opravdu naplno. Dickinson na festivalu v Cannes uvedl povedený režisérský debut Pobuda. Chystá se také na roli Johna Lennona a spekuluje se, že by mohl být novým agentem 007.

    Zastavte nákupy s expirací. Poděkuje vám peněženka i váš styl

    Ve světě módy čelíme neustálému tlaku. Nejen, že se střídají sezóny, ale i mikro trendy. Co se v pondělí objeví na TikToku, může být ve středu vyprodané a v pátek zastaralé. Koloběh vytváří negativní fenomén, takzvané nákupy s expirací. Produkty, které nejsou stvořené pro dlouhodobé nošení, ale momentální uspokojení. Jako bychom si místo oblečení kupovali krátkodobý dopaminový boost.

    Vlasový parfém dobývá beauty svět. Dopřejte svému účesu vlastní vůni

    Vlasový parfém nesmí chybět. Svět vůní zažívá v poslední době drobnou, přesto výraznou proměnu. Klasické parfémy doplňuje nová generace voňavých produktů, která přináší nejen krásnou vůni, ale i péči. Vlasové parfémy se z okrajové kategorie tiše přesunuly mezi must-have položky a vypadá to, že letošek bude jejich definitivním průlomem.

    Zendaya posiluje partnerství s On. Spolu s Law Roach navrhla tenisky

    Herečka Zendaya zahájila další kapitolu spolupráce se značkou On. Ve čtvrtek totiž odhalila tenisky s názvem Cloudzone Moon, které navrhla společně se svým stylistou Law Roach. Doprovodná kampaň Be Every You se točí kolem motivů pohybu a duality. Zendaya v ní navíc nabádá k tomu, abychom se nebáli přijmout všechny stránky naší osobnosti.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―