Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Návštěvníci obchodního domu Macy’s v New Yorku se mohou mimo luxusních produktů těšit také na tisíce květin, rostlin a stromů. Při příležitosti 48. květinové show zaplní jeho výkladní skříně, prostory i balkon. Na jedinečné výstavě hodlá spolupracovat i značka Dior.

    Obchodní dům Macy’s oznámil svého prvního beauty sponzora pro letošní ročník své výroční květinové show. Na výstavě trvající od 26. března do 10. dubna bude pracovat společně s módní společností Dior. Návštěvníci pobočky v New Yorku se tak po propletení se tisíce květinami a rostlinami všech druhů a barev mohou podívat také na balkon. Tam na ně bude čekat nabídka parfémů právě známé francouzské značky.

    Kromě toho si ale budou moct vybrat také ze speciálních ručně malovaných lahviček nebo přívěsků MyABCDior. Brand přichystá i jedinečné události jako například workshopy s experty na parfémy z laboratoře Dior. „Mimořádná show v této květinové říši snů ve spolupráci s Dior ještě více oživí smysly našich návštěvníků,“ vyjádřil se k chystané akci její producent Will Coss. S francouzskou značkou pak obchod Macy’s spolupracoval také loni.

    Značka Dior letos představí především své tři hlavní parfémy. Jedním z nich je Miss Dior plný infuzí ze sametové růže. Jedná se o produkt velice symbolický pro Francii a kraj, ve kterém růže vyrostly. Další vůní v nabídce bude J’adore, tvořená především jasmínem, který pracovníci Dior sbírají za rozbřesku v regionu Grasse. Ten pro sběr květin kdysi vybral samotný Christian Dior. Posledním produktem je Sauvage plný intenzivní vůně levandule. Ta zase roste na kraji skalnatých hor a sklizená je v největším letním horku.

    Zákazníci se mohou těšit na unikátní podívanou, domů si však květiny neodnesou

    Výroční květinová show nabízí návštěvníkům obchodního domu jedinečnou podívanou na tisíce druhů květin, rostlin i stromů. A to jak ve výlohách Macy’s, tak v jeho hlavních prostorách. Obchodní dům se pro své zákazníky snaží vytvořit kombinaci různorodých květin, které by se v takovém mixu v přírodě nikdy nevyskytovaly. Svůj původ pak mají ve státech po celém světě. Show je přístupná veřejnosti zdarma, žádné z květin ovšem na prodej nebudou.

    Loni pak řetězec Macy’s spolupracoval také se značkami, jako je Carolina Herrera, Marc Jacobs, Valentino nebo Viktor&Rolf. „Květinové designy se soustředí na energii, odvážný modernismus, těžké vůně a zářivé barvy,“ okomentovalo tehdy show vedení obchodu. Květiny se vynuly kolem schodišť nebo sloupů. Tvořily také instalace umístěné mezi samotnými produkty. Na zákazníky čekaly v horních patrech obchodu také skleníky, ve kterých mohli najít samotné parfémy, obklopené ničím jiným než dalšími květinami.

    Zdroj: WWD, Macy’s Official, TimeOut, Instagram, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Macy’s vítá zákazníky do luxusního světa květin. Na pomoc si přizve vůně značky Dior

    Návštěvníci obchodního domu Macy’s v New Yorku se mohou mimo luxusních produktů těšit také na tisíce květin, rostlin a stromů. Při příležitosti 48. květinové show zaplní jeho výkladní skříně, prostory i balkon. Na jedinečné výstavě hodlá spolupracovat i značka Dior.

    Obchodní dům Macy’s oznámil svého prvního beauty sponzora pro letošní ročník své výroční květinové show. Na výstavě trvající od 26. března do 10. dubna bude pracovat společně s módní společností Dior. Návštěvníci pobočky v New Yorku se tak po propletení se tisíce květinami a rostlinami všech druhů a barev mohou podívat také na balkon. Tam na ně bude čekat nabídka parfémů právě známé francouzské značky.

    Kromě toho si ale budou moct vybrat také ze speciálních ručně malovaných lahviček nebo přívěsků MyABCDior. Brand přichystá i jedinečné události jako například workshopy s experty na parfémy z laboratoře Dior. „Mimořádná show v této květinové říši snů ve spolupráci s Dior ještě více oživí smysly našich návštěvníků,“ vyjádřil se k chystané akci její producent Will Coss. S francouzskou značkou pak obchod Macy’s spolupracoval také loni.

    Značka Dior letos představí především své tři hlavní parfémy. Jedním z nich je Miss Dior plný infuzí ze sametové růže. Jedná se o produkt velice symbolický pro Francii a kraj, ve kterém růže vyrostly. Další vůní v nabídce bude J’adore, tvořená především jasmínem, který pracovníci Dior sbírají za rozbřesku v regionu Grasse. Ten pro sběr květin kdysi vybral samotný Christian Dior. Posledním produktem je Sauvage plný intenzivní vůně levandule. Ta zase roste na kraji skalnatých hor a sklizená je v největším letním horku.

    Zákazníci se mohou těšit na unikátní podívanou, domů si však květiny neodnesou

    Výroční květinová show nabízí návštěvníkům obchodního domu jedinečnou podívanou na tisíce druhů květin, rostlin i stromů. A to jak ve výlohách Macy’s, tak v jeho hlavních prostorách. Obchodní dům se pro své zákazníky snaží vytvořit kombinaci různorodých květin, které by se v takovém mixu v přírodě nikdy nevyskytovaly. Svůj původ pak mají ve státech po celém světě. Show je přístupná veřejnosti zdarma, žádné z květin ovšem na prodej nebudou.

    Loni pak řetězec Macy’s spolupracoval také se značkami, jako je Carolina Herrera, Marc Jacobs, Valentino nebo Viktor&Rolf. „Květinové designy se soustředí na energii, odvážný modernismus, těžké vůně a zářivé barvy,“ okomentovalo tehdy show vedení obchodu. Květiny se vynuly kolem schodišť nebo sloupů. Tvořily také instalace umístěné mezi samotnými produkty. Na zákazníky čekaly v horních patrech obchodu také skleníky, ve kterých mohli najít samotné parfémy, obklopené ničím jiným než dalšími květinami.

    Zdroj: WWD, Macy’s Official, TimeOut, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Luxury Insights: Missoni bourá vlastní hranice. Láká na apartmány v Dubaji

    Hranice vysoké módy a dalších odvětví luxusního průmyslu začínají blednout. Missoni je jen jednou z řady legendárních značek, jež v poslední době zkoumají svět exkluzivních nemovitostí. Módní dům koncem listopadu oznámil svou nejnovější investici, a to rezidenční projekt na Dubajských ostrovech. Spolupracuje na něm s tamní společnosti Octa Development.

    Je rapper EsDeeKid herec Timothée Chalamet? Konspirační teorie nabírá na obrátkách

    Internet pracuje ve zvláštním rytmu. Chvíli sklouzává k absurditě, chvíli k fascinující přesnosti. Nejnovější virální konspirační teorie přiřazuje Timothéeho Chalamet k anonymnímu rapperovi EsDeeKid, hvězdě současné britské scény. Oba spojuje záhadná aura, stejné oči a schopnost přitahovat pozornost milionů. Trend se rozvíjí rychlostí, která připomíná spíše kulturní experiment než klasický bulvární příběh. Vzniká tím fenomén, jenž si nárokuje vlastní místo v digitálním panoptiku.

    Móda v kostce: Zemřela designérka Pam Hogg a Jacquemus má první skiwear řadu

    Zemřela skotská návrhářka Pam Hogg, jež oblékala Kate Moss, Kylie Minogue i Rihannu. Jonathan Anderson odhalil první vizi pánské kolekce pro podzim roku 2026 a Jacquemus společně s Nike představil svou první skiwear řadu. Gucci zamíří se svou příští cruise kolekcí do New Yorku a společnost EssilorLuxottica je připravená odkoupit podíl značky Giorgio Armani.

    Kim Kardashian dělí internet. Vynesla kontroverzní Birkin bag ze sloní kůže

    Kim Kardashian se v seriálu All’s Fair objevila s kabelkou Birkin, která dle znalců pochází z kůže afrického slona. Luxusní svět okamžitě vytvořil dva tábory. Na jedné straně stojí hlasití kritici, na druhé fascinovaní sběratelé. Elephant Leather Birkin patří k nejvzácnějším kabelkám Hermès, jejichž výroba však skončila před několila dekádami. Sociální sítě se po odvysílání epizody změnily v jeviště, kde vedle morálního rozhořčení roste posedlost cenovkou a investičním potenciálem.

    Když pouliční styl vzývá luxus. Pharrell Williams čerpá ze skateboardové obuvi

    Skateboardová obuv zaznamenává výrazný návrat na módní scénu, a právě na tento trend reaguje i Pharrell Williams. Pro Louis Vuitton představil model LV Tilted, který spojuje pouliční estetiku s luxusem francouzské značky. Nové pánské tenisky vycházejí z vintage nízkých skateboardových bot z přelomu milénia, jejichž siluetu reinterpretují v moderním duchu.

    Zima se neúprosně blíží. Jak se stát ledovou královnou letošní sezóny?

    Pomalu nám venku přituhuje a všichni už oprašujeme kabáty a kožichy na letošní zimu. Pokud chcete vládnout sněhovému počasí, zapomeňte na minimalismus a šeď. Prosviťte mráz a tmu třpytem, metalickými tóny, zvířecími vzory a elegancí hodné královny. Ať už si zvolíte look městské bohyně, nebo princezny mrazu, nebojte se svého půvabu a síly vlastního stylu.

    Móda v kostce: Swarovski rozzářil Paříž a Marty Supreme má merch

    Značky vítají Vánoce pomocí kampaní, ale i speciálních výloh či pop-upů. Výjimkou není ani společnost Swarovski, jež letos rozsvítila Avenue des Champs-Élysées. Louis Vuitton oznámil, že cruise kolekci pro rok 2027 odhalí v New Yorku. Dr. Martens a Marc Jacobs revidují Kiki Boot a Nike servíruje polívku v Číně. Timothée Chalamet vydal merch k filmu Marty Supreme.

    Louis Vuitton a Assouline vydali knihu. Vypráví 150 let historie módního domu

    Vydavatelství Assouline ve spolupráci s Louis Vuitton uvádí knihu From Louis to Vuitton. Sleduje vývoj módního domu od jeho založení až po současnost. Autor Arthur Dreyfus zpracoval 406 stran a 320 obrazových materiálů do formy vizuální kroniky značky, jež definuje francouzský luxus. Předmluvu napsal prezident a CEO Louis Vuitton Pietro Beccari. Kniha již vyšla a okamžitě se stala jedním z nejdiskutovanějších titulů letošní módní knihovny.

    Luxury Insights: Sen pouště na obzoru. Saúdská Arábie plánuje první luxusní vlak

    Saúdská Arábie posouvá hranice lokálního luxusu. Koncem příštího roku přivítá svůj první luxusní vlak s názvem The Dream of the Desert. Na cestě dlouhé až 1300 kilometrů představí klenoty země, a to jak za okny, tak uvnitř vytříbeného interiéru. Veřejnost koncem října dostala možnost spatřit první návrhy exkluzivního projektu slibujícího nezapomenutelné zážitky.

    Dialog dvou velikánů. La Galerie Dior pohostí tvorbu Azzedine Alaïa

    La Galerie Dior vzdává hold jednomu z největších jmen módního světa. Od středy 19. listopadu zpřístupní výstavu Azzedine Alaïa's Dior Collection, jež připomíná odkaz věhlasného tuniského návrháře. Designér proslul nejen svými bodycon róbami, ale i vášní pro sběratelství vysoké módy. Značnou část jeho sbírky pak tvořily právě návrhy z dílny samotného Christiana Dior.

    Valentino Rockstud se vrací. Uspěje řada i mimo šatníky poběhlic z Prahy 1?

    Podpatky Valentino Rockstud se nečekaně objevily v teaseru Ďábel nosí Pradu 2 a na pár sekund ovládly internet. Detail, který kdysi symbolizoval italskou představu o okázalém luxusu, získává nový popkulturní moment. Značka i film pracují s obuvnickým dramatem, díky němuž získává Rockstud čerstvý impulz. Vizuální síla traileru připomíná, že pro Valentino typické kování není zatraceno, jak se v posledních letech mohlo zdát. Otázka však míří jinam. Co tenhle návrat udělá s jeho pověstí v módním mini světě Praha 1?

    Darujte nadčasový klenot. Pánské hodinky ovládá retro i tradice

    Nabídka pánských hodinek letos na Vánoce překračuje hranice obvyklého dárku. Vedle kultovních jmen, jako je Audemars Piguet nebo Breguet, stojí Tissot, Citizen či Casio. Značky, které dokazují, že i rozumná investice může mít špičkový design a charisma. Trendy ukazují dvě linie. Návrat k tradičním "maskulinním" hodinkám a fascinaci digitální retro estetikou. Ať už jde o titanové chronografy, mramorované ciferníky, nebo ručně rytá loga, letošní výběr má společný cíl. Udělat z času zážitek.

    Elie Saab rozšiřuje působení. Navrhne design tryskáče Bombardier

    Luxusní značka Elie Saab zkoumá nové vody. Módní dům známý především pro své dechberoucí haute couture kolekce již dříve okusil navrhování exkluzivních rezidencí, hotelů nebo jacht. S nejnovějším projektem se ovšem podívá až do oblak. Navrhne totiž interiér tryskáče z dílny společnosti Bombardier. Design modelu Global 8000 hodlají společně odhalit příští rok.

    TikTok Highlights: Sociální síť pohltila obsese „peptide stacking“

    Milovníci wellness a fitness tipů na platformě TikTok podlehli nové vášni. Tentokrát mezi sebou sdílejí metodu přezdívanou "peptide stacking". Jedná se o kombinace peptidů, od nichž si slibují rychlejší spalování tuků a regeneraci po posilování nebo více energie. Virální trik však nepodporují relevantní ověřené studie a odborníci proto radí se mu raději obloukem vyhnout.

    Met Gala 2026 zná své téma. Costume Art propojí vysokou módu s uměním

    Metropolitní muzeum umění v New Yorku již nyní přesouvá svou pozornost na příští rok. Zástupci tamního Costume Institute totiž v pondělí oznámili téma příští módní výstavy. Odvíjí se od něj rovněž dress code, v němž se v roce 2026 ponese proslulé Met Gala. Exhibice s názvem Costume Art připomene červenou nit napevno spojující klasické umění a svět vysoké módy.

    Trendy kabelky mažou hranice soukromí. Jaro 2026 definuje zranitelnost

    Příští jarní a letní sezóna působí na pozadí usychajícího listí a neoblomného chladu jako na míle vzdálená. Módní svět má přesto již nyní jasno, co ji definuje. Poslední vlna světových týdnů módy promluvila jasně, soukromí posouvá své hranice. Návrháři odhalili otevřené kabelky, často jen s jedním uchem, jež reflektují bouřlivou dobu a lákají svou zranitelností.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―