Francouzský módní dům Louis Vuitton je další z řady luxusních značek, které vítají rychle se blížící Vánoce. Ve své sváteční kampani s názvem Le Voyage des Lumières se tentokrát vydává na dechberoucí cestu světla, kterou definuje zářící lampion. Vzdává tím hold své dlouhé historii, jejíž kořeny leží nejen v tradičním řemeslu, ale především touze po cestování.
Vánoce jsou obdobím pohody, naděje a překvapivých momentů. Dechberoucí chvíle perfektně zachycuje archetyp světla, jenž do své sváteční kampaně s názvem Le Voyage des Lumières letos začlenil i módní dům Louis Vuitton. Doslova se proto vydal na cestu za světlem, které zachycuje tradiční lampion. Svým zákazníkům tak připomíná nejen pravou podstatu Vánoc, ale také svou historii a řemeslnou tradici.
Příběh zrežírovaný Jonasem Lindstroem, známým pro svou práci pro Hermès, De Beers nebo Audemars Piguet, totiž začíná v Asnières, kde se nacházely první dílny Louis Vuitton. Z pečlivě vyrobeného kufru Malle Courrier vykoukne lampion, jenž se následně vznese nad Paříž a vydá se na kouzelnou cestu do zamrzlých krajin. Postupně proplouvá snovými scenériemi, a to na pozadí polární září prosycené oblohy.





Zdroj: Louis Vuitton
Postupně nachází hřejivé momenty, jako je například zamilovaný pár hledící na zamrzlé jezero, skupina tančící vedle hřejivého táboráku nebo pár přátel hrající tradiční stolní hru. Příběh končí návratem do Paříže, kde nad historickým obloukem mostu Pont Neuf spatříme stovky lampionů, doprovázejících pohledy matky a malého dítěte. Louis Vuitton tím připomíná pravou podstatu Vánoc, tedy lásku a pospolitost.
Louis Vuitton odkazuje na proslulý festival. Cílí na nadějný asijský trh
Slavný francouzský módní dům navíc v nejnovější kampani odkazuje na své kořeny, a to lásku k cestování. Není proto náhodou, že Vánoce oslavuje za pomocí metafory daleké cesty. Louis Vuitton zároveň reklamu vydal ve chvíli, kdy se tisíce návštěvníků sjely do thajského města Chiang Mai, aby na vlastní kůži zažily festival lampionů Yi Peng. Světla lapená v rýžovém papíru slouží jako symbolické obětování Buddhovi.
Odkaz na proslulý festival lampionů tak potvrzuje také čím dál více zřejmou orientaci luxusních domů na pomalu vzkvétající asijský trh. Kampaň proto doplní také tři pop-upy, a to v Pekingu, Kuala Lumpur a Sydney. Zákazníci tak získají šanci zakoupit ikony módního domu zářící v samotné reklamě, jako jsou kabelky Speedy a My Capucines, batoh Christopher nebo parfémy Imagination a Attrape-Rêves.
Zdroje: WWD, cChic Style, Pause, Instagram, YouTube

