Více

    ― Reklama ―

    Kosmetická značka L’Oreal Paris se poslední dobou snaží zaměřovat i na Generaci Z. K jejímu oslovení by jí měla pomoci nejnovější globální ambasadorka společnosti Kendall Jenner. Slavná modelka se v první kampani objeví od září, stane se v ní tváří řady make upu.

    Supermodelka Kendall Jenner se v úterý zařadila po bok hvězd jako Kate Winslet, Leïla Bekthi, Eva Longoria, Helen Mirren nebo Jane Fonda. Podobně jako ony se totiž stala globální ambasadorkou kosmetické značky L’Oreal Paris. Pomoci má společnosti zaměřit se na mladší zákazníky, tedy Generaci Z. Díky své kariéře je totiž jednou z nejvíce vlivných mladých žen. Její Instagram je proto dvanáctým nejvíce sledovaným na světě.

    Proslavila se mimo jiné také díky své rodině, je totiž sestra modelky Kylie Jenner a nevlastní sestra Kim Kardashian. „Představuje vše, čeho si Generace Z váží. Hrdě si stojí sama za sebou a věří si, čímž inspiruje ostatní,“ vysvětlila mezinárodní ředitelka L’Oreal Paris Délphine Viguier-Hovasse. „Chceme zaručit, že se značka sladí se současnou kulturou a mladou generací,“ dodala. V první kampani se Jenner objeví začátkem září.

    Na starosti bude mít především propagaci řady make upu. „Jsem nadšená, že se mohu stát součástí týmu, který má velkou vášeň a vidí tolik smyslu v tom, co dělá,“ okomentovala zase svou novou roli supermodelka. Doplnila, že značkou L’Oreal byla obklopená od dětství, jelikož ji používala její maminka. „Musím jí poděkovat za to, co mě naučila,“ popsala Kendall Jenner.

    Stojím za to, hlásá Jenner v nejnovějším klipu společnost L’Oreal Paris

    Odhalení nové globální ambasadorky společnost L’Oreal doplnila o krátké video. V něm Jenner opakuje dlouhodobé motto značky, tedy větu: „Stojím za to“. „Jde o to pochopit a znát svou hodnotu, což je podle mě v dnešní době čím dál důležitější,“ vysvětlila modelka. Přesně pro takovou „message“ je Jenner dle značky perfektní. „Hned první den natáčení jsem jí řekla, že mám pocit, jako by u nás byla odjakživa,“ prohlásila ředitelka L’Oreal.

    Ve své první kampani Jenner představí dlouhotrvající rtěnku Infallible, v překladu znamenající „neomylnost“. Reklama bude proto doplněná o tag line: „Nejsem neomylná, ale můj make up ano“. Slavná modelka pak v minulosti pracovala pro luxusní módní společnosti jako Prada, Versace, Jacquemus nebo Burberry. Roku 2014 se rovněž stala tváří Estée Lauder. Poprvé do byznysu vstoupila, když jí bylo pouhých 13 let.

    Zdroje: Fashion Network, WWD, People, Twitter, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    L’Oreal Paris má novou globální tvář. Stala se jí modelka Kendall Jenner

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Kosmetická značka L’Oreal Paris se poslední dobou snaží zaměřovat i na Generaci Z. K jejímu oslovení by jí měla pomoci nejnovější globální ambasadorka společnosti Kendall Jenner. Slavná modelka se v první kampani objeví od září, stane se v ní tváří řady make upu.

    - Reklama -

    Supermodelka Kendall Jenner se v úterý zařadila po bok hvězd jako Kate Winslet, Leïla Bekthi, Eva Longoria, Helen Mirren nebo Jane Fonda. Podobně jako ony se totiž stala globální ambasadorkou kosmetické značky L’Oreal Paris. Pomoci má společnosti zaměřit se na mladší zákazníky, tedy Generaci Z. Díky své kariéře je totiž jednou z nejvíce vlivných mladých žen. Její Instagram je proto dvanáctým nejvíce sledovaným na světě.

    Proslavila se mimo jiné také díky své rodině, je totiž sestra modelky Kylie Jenner a nevlastní sestra Kim Kardashian. „Představuje vše, čeho si Generace Z váží. Hrdě si stojí sama za sebou a věří si, čímž inspiruje ostatní,“ vysvětlila mezinárodní ředitelka L’Oreal Paris Délphine Viguier-Hovasse. „Chceme zaručit, že se značka sladí se současnou kulturou a mladou generací,“ dodala. V první kampani se Jenner objeví začátkem září.

    Na starosti bude mít především propagaci řady make upu. „Jsem nadšená, že se mohu stát součástí týmu, který má velkou vášeň a vidí tolik smyslu v tom, co dělá,“ okomentovala zase svou novou roli supermodelka. Doplnila, že značkou L’Oreal byla obklopená od dětství, jelikož ji používala její maminka. „Musím jí poděkovat za to, co mě naučila,“ popsala Kendall Jenner.

    - Reklama -

    Stojím za to, hlásá Jenner v nejnovějším klipu společnost L’Oreal Paris

    Odhalení nové globální ambasadorky společnost L’Oreal doplnila o krátké video. V něm Jenner opakuje dlouhodobé motto značky, tedy větu: „Stojím za to“. „Jde o to pochopit a znát svou hodnotu, což je podle mě v dnešní době čím dál důležitější,“ vysvětlila modelka. Přesně pro takovou „message“ je Jenner dle značky perfektní. „Hned první den natáčení jsem jí řekla, že mám pocit, jako by u nás byla odjakživa,“ prohlásila ředitelka L’Oreal.

    Ve své první kampani Jenner představí dlouhotrvající rtěnku Infallible, v překladu znamenající „neomylnost“. Reklama bude proto doplněná o tag line: „Nejsem neomylná, ale můj make up ano“. Slavná modelka pak v minulosti pracovala pro luxusní módní společnosti jako Prada, Versace, Jacquemus nebo Burberry. Roku 2014 se rovněž stala tváří Estée Lauder. Poprvé do byznysu vstoupila, když jí bylo pouhých 13 let.

    Zdroje: Fashion Network, WWD, People, Twitter, YouTube

    ― Reklama ―

    Cannes přinesl nečekanou módní ikonu. Letos překvapil Alexander Skarsgård

    Letošní filmový festival v Cannes nabídl nespočet dechberoucích outfitů, a to navzdory novému a přísnějšímu dresscodu. Mezi módní ikony červeného koberce se nečekaně zařadil také švédský herec Alexander Skarsgård. Slavnostní události se účastnil poprvé, rozhodně ale zanechal značný dojem. Sociální sítě explodovaly jeho hravými outfity.

    It-girl Formule 1. Alexandra Saint Mleux vnáší do paddocku ladnou eleganci

    Možná ji znáte z televizních záběrů, jak fandí svému příteli Charlesovi Leclerc, tedy jezdci Formule 1 z týmu Ferrari. Jedno je ale jisté, Alexandra Saint Mleux se zbavuje pouhé nálepky „přítelkyně“ a buduje si vlastní osobní značku i mimo svět F1. Díky nezaměnitelnému stylu si získala příznivce zejména v módních kruzích a na sociálních sítích.

    Dior potvrdil nevyhnutelné. Maria Grazia Chiuri po devíti letech odchází

    Módní scéna se ve čtvrtek konečně dočkala zprávy, kterou již několik měsíců očekávala. Zástupci Dior oznámili oficiální odchod kreativní ředitelky dámských kolekcí Marie Grazie Chiuri. Návrhářka opustí slavný módní dům po devíti letech. Do historie se zapsala především díky svým feministickým kolekcím. Prozatím není jasné, kdo ji v pozici nahradí.

    Burberry otevře vlastní galerii. Dočkáme se jí v roce 2027

    Britská módní značka Burberry spojila síly s prestižním londýnským muzeem Victoria and Albert Museum a v roce 2027 tak představí vlastní galerii. Projekt, který přetvoří stávající Fashion Gallery na zcela nový výstavní prostor s názvem The Burberry Gallery, je považován za významný krok nejen pro britskou kulturu, ale i pro samotný brand Burberry, jenž se snaží znovu upevnit svou pozici na trhu luxusní módy.

    Netflix má nového favorita. Seriál Niterná tajemství odkrývá temná zákoutí privilegií

    Nový dánský thriller Niterná tajemství ukazuje, že i tento často ohraný žánr má stále co nabídnout. Od své premiéry v polovině května dobývá žebříčky platformy Netflix a těší se výjimečně pozitivním hodnocením. Nabízí totiž nejen klasické napětí a zamotané pátrání po vrahovi, ale i sociální komentář, poukazující na zakalené vody bohatství a privilegií.

    Štěstí přeje připraveným. Domácí beauty příprava zajistí hladké léto

    Léto se nezadržitelně blíží a s ním i touha cítit se skvěle ve vlastním těle. Ať jde o oblečení, zdravě vypadající kůži, nebo výbavu kosmetické taštičky, nyní nastává ideální čas na srovnání priorit. Beauty příprava v podobě drobných úkonů vám sice nezabere mnoho času, ale jednoduše zajistí, že se v horkých dnech budete cítit naprosto skvěle.

    Blíží se konec vysoké platformy? Maison Margiela i Prada zahajují novou éru

    Platformy za sebou mají dlouhou sezónu slávy. Od návratu 2000s stylu y2k až po goth revival, postupně si prošly fází sportovní, punkové i bizarně přerostlé „ugly“ estetiky. Ovšem nyní, když se na přehlídkových molech a sociálních sítích začíná objevovat o něco subtilnější obuv, to vypadá, že jejich nadvláda možná pomalu, ale jistě končí.

    Návrat ve velkém stylu. Eva Longoria zazářila v Cannes

    Může se zdát, že se Eva Longoria na čas stáhla do ústraní. Jenže stačila jedna zlatá róba a ikonická festivalová scéna a svět si na ni opět vzpomněl. Herečka, producentka a módní ikona, kterou generace Z možná míjela, se v roce 2025 vrací do centra dění, a to rovnou na největší glamour událost sezóny, tedy filmový festival v Cannes.

    Přichází pánský šatníkový upgrade. Len se stane vaším nejlepším přítelem

    Léto si žádá změnu nejen v tempu, ale i v materiálech. Pokud má pánský šatník jeden trik na to, jak zvládnout teploty s elegancí, pak je to len. Přírodní materiál je lehký, prodyšný, antibakteriální a s každým nošením příjemnější. Kdo si ho jednou oblékne ve třicetistupňovém horku, většinou už se nikdy ke klasickému bavlněnému tričku nevrátí.

    Louis Vuitton vzkřísil středověk. V cruise kolekci protnul hranice času

    Další značka poodkryla oponu své letošní cruise kolekce. Louis Vuitton se tentokrát za odhalením dovolenkové řady vydal do malebného města Avignon. V tamním proslulém Palais des Papes představil návrhy spojující středověk se současností a špetkou modernity. Návrhář Nicolas Ghesquière tak opět dokázal, že má módní scéně stále ještě co ukázat.

    Král americké módy. Thom Browne mění nudné obleky v avantgardní mistrovská díla

    Když se řekne americká móda, vybaví se nám ležérní estetika spojená se jmény jako Ralph Lauren nebo Calvin Klein. Stereotypní představu v současnosti redefinuje několik návrhářů, avšak z davu vyčnívá hlavně jeden z nich, Thom Browne. Rodák z Pensylvánie, proslulý „scvrklými“ obleky, dosáhl za více než 20 let od založení své značky módního vrcholu a my si myslíme, že byste se s ním rozhodně měli seznámit.

    Valentino Garavani a Giancarlo Giammetti přináší první výstavu. Vzdávají hold rudé

    Nadace návrháře Valentina Garavani a obchodníka Giancarla Giammetti funguje již od roku 2016. Kreativní duo ovšem teprve nyní odhalí svou první výstavu, uspořádanou v nově otevřeném centru PM23, stojícího kousek od římského ředitelství značky Valentino. První exhibici, kterou zahájí 25. května, věnovali rudé barvě, s módním domem tak spjatou.

    Florence Pugh vzkřísila s Thunderbolts Marvel. Herečka bourá hranice filmu

    Svět filmů z dílny Marvel zažívá poslední roky nevítaný útlum. Snímkům o populárních superhrdinech se dlouhodobě nedaří získat žádaný ohlas. Zdá se ovšem, že by studio k jeho zašlé slávě mohl vynést nejnovější projekt, film Thunderbolts. V něm září úspěšná herečka Florence Pugh, která opět dokazuje, že se nebojí bourat předem zavedené hranice.

    Letní románek na obzoru. Romantické kabelky zaplňují luxusní obchody

    Teplý vzduch nasycený květinami, sluneční paprsky na tváři a lehoučké šaty vlající kolem kolen. Máloco je romantičtější než evropské léto. Do této estetiky perfektně spadají i letošní "it" kabelky. Proutěné, tkané, pletené či plátěné, to vše můžeme v letních outfitech čekat. A všechny krásné, ale zároveň praktické trendy vítáme s otevřenou náručí.

    Móda v kostce: Giorgio Armani odstartoval výstavu a Chanel trápí propad zisků

    Návrhář Giorgio Armani v úterý večer odhalil výstavu, oslavující jeho haute couture řadu. Letos totiž slaví 20. výročí. Značka Missoni zase uvedla nejnovější spolupráci s aerolinkou Delta. Její součástí je vylepšená kosmetická taštička i set na spaní. Chanel se potýká s klesajícími zisky a Gabriela Hearst představuje službu Tailored Bespoke.

    Rapová scéna ovládá haute couture. I Chanel ví, že tvíd bez beatu nikoho nezajímá

    Když se Chanel rozhodne jmenovat Kendricka Lamar ambasadorem, je jasné, že módní pravidla se přepisují. Elegantní značka, proslulá tvídem, perlami a věrností odkazu Coco Chanel, najednou mluví jazykem hiphopové kultury. A není v tom sama. Lanvin svěřil jednu z divizí rapperovi Future a A$AP Rocky vede design Ray-Ban. Luxusní brandy pochopily, že úspěch leží v populární kultuře. A tou hýbe právě rap.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―