Kosmetická značka L’Oreal Paris se poslední dobou snaží zaměřovat i na Generaci Z. K jejímu oslovení by jí měla pomoci nejnovější globální ambasadorka společnosti Kendall Jenner. Slavná modelka se v první kampani objeví od září, stane se v ní tváří řady make upu.
Supermodelka Kendall Jenner se v úterý zařadila po bok hvězd jako Kate Winslet, Leïla Bekthi, Eva Longoria, Helen Mirren nebo Jane Fonda. Podobně jako ony se totiž stala globální ambasadorkou kosmetické značky L’Oreal Paris. Pomoci má společnosti zaměřit se na mladší zákazníky, tedy Generaci Z. Díky své kariéře je totiž jednou z nejvíce vlivných mladých žen. Její Instagram je proto dvanáctým nejvíce sledovaným na světě.
Proslavila se mimo jiné také díky své rodině, je totiž sestra modelky Kylie Jenner a nevlastní sestra Kim Kardashian. „Představuje vše, čeho si Generace Z váží. Hrdě si stojí sama za sebou a věří si, čímž inspiruje ostatní,“ vysvětlila mezinárodní ředitelka L’Oreal Paris Délphine Viguier-Hovasse. „Chceme zaručit, že se značka sladí se současnou kulturou a mladou generací,“ dodala. V první kampani se Jenner objeví začátkem září.
Kendall Jenner has been named new global ambassador for L’Oréal Paris, taking the lead on its makeup campaigns beginning in September. https://t.co/y9Y2X18kYh
— WWD (@wwd) July 18, 2023
Na starosti bude mít především propagaci řady make upu. „Jsem nadšená, že se mohu stát součástí týmu, který má velkou vášeň a vidí tolik smyslu v tom, co dělá,“ okomentovala zase svou novou roli supermodelka. Doplnila, že značkou L’Oreal byla obklopená od dětství, jelikož ji používala její maminka. „Musím jí poděkovat za to, co mě naučila,“ popsala Kendall Jenner.
Stojím za to, hlásá Jenner v nejnovějším klipu společnost L’Oreal Paris
Odhalení nové globální ambasadorky společnost L’Oreal doplnila o krátké video. V něm Jenner opakuje dlouhodobé motto značky, tedy větu: „Stojím za to“. „Jde o to pochopit a znát svou hodnotu, což je podle mě v dnešní době čím dál důležitější,“ vysvětlila modelka. Přesně pro takovou „message“ je Jenner dle značky perfektní. „Hned první den natáčení jsem jí řekla, že mám pocit, jako by u nás byla odjakživa,“ prohlásila ředitelka L’Oreal.
Ve své první kampani Jenner představí dlouhotrvající rtěnku Infallible, v překladu znamenající „neomylnost“. Reklama bude proto doplněná o tag line: „Nejsem neomylná, ale můj make up ano“. Slavná modelka pak v minulosti pracovala pro luxusní módní společnosti jako Prada, Versace, Jacquemus nebo Burberry. Roku 2014 se rovněž stala tváří Estée Lauder. Poprvé do byznysu vstoupila, když jí bylo pouhých 13 let.
Zdroje: Fashion Network, WWD, People, Twitter, YouTube