Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Slavný kostkovaný vzor nechal tentokrát návrhář Daniel Lee vyniknout na pozadí moře a písčitých pláží. Letní kolekci pro Burberry odhalil za pomocí fotek i videa zachycujících modelky a modely užívajících si slunečných dní v nejnovějších kouscích luxusní značky.

    Fotografie k nejnovější letní kolekci módní společnosti Burberry nafotil fotograf Tyrone Lebon. Jedná se o stejného umělce, který pomohl vytvořit první fotky zveřejněné na Instagramu značky po převzetí pozice kreativního ředitele Danielem Lee. Odrážejí proto podobnou atmosféru. Tentokrát ale zachycují modely a modelky, jak si nejnovější kousky Burberry užívají na pláži, nikoli ulicích Londýna. Někteří z nich se válí na písku, další se sluní na lodi nebo plavou v průzračné vodě.

    Všechny ale spojuje ústřední motiv, tedy ikonický kostkovaný vzor. Letošní letní kolekci totiž jednoznačně vévodí. Objevil se na bikinách, pánských plavkách, šortkách, županech, ručnících, kloboucích i plážových taškách. Výjimkou je set černých dámských plavek, na nichž kostkovaná látka vykukuje pouze na jejich okrajích. „Jedná se o ódu na útěk,“ popsala pak značka vlastní kampaň, kterou nazvala Burberry Summer.

    Dalším spojovacím prvek nově zveřejněných fotografií je logo Burberry. Znázorňuje rytíře jedoucího na koni buď v bílé nebo elektricky modré barvě. Původní design loga vyhrál v otevřené soutěži konané roku 1901. Patří k němu také latinský nápis prorsum, který v překladu znamená kupředu. Vystihovat má závazek značky k inovaci a pokroku. V minulosti ho hodně využíval také bývalý kreativní ředitel Burberry Christopher Bailey. K životu ho opět přivedl právě Daniel Lee.

    Letní kolekce je dalším krokem Daniela Lee v postupné renovaci značky Burberry

    Sérii fotografií pak doplňuje také video vytvořené za pomocí britského producenta Vegyn. Ten je známý mimo jiné prací na filmech umělce Frank Ocean s názvy Blonde a Endless. Mezi slavné modely a modelky pózující na fotkách i ve videu pak patří například Alex Schlab, Angelina Kendall, Sophie Alice, Tess Carter nebo Tianna St. Louis. Kolekce je pak dalším krokem v renovaci módního domu, kterou Lee zahájil na únorovém Londýnském týdnu módy.

    Jednalo se totiž o jeho první kolekci pro známou britskou značku. V ní nechal vyniknout především výrazné barvy. Mělo se jednat o jeho odkaz na archiv Burberry plný „dobrodružství“, stejně jako o poklonu pestrosti města Londýn. „Jdete po ulici a jste obklopeni lidmi s tolika odlišnými příběhy, žijícími pospolu,“ okomentoval svoji myšlenku návrhář. Britská módní společnost má pak také nového ředitele, Jonathana Akeroyda.

    Zdroj: WWD, Fashionotography, Wallpaper, Instagram, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Londýnské ulice vyměnil Daniel Lee za pláže. Představil letní kolekci pro Burberry

    Slavný kostkovaný vzor nechal tentokrát návrhář Daniel Lee vyniknout na pozadí moře a písčitých pláží. Letní kolekci pro Burberry odhalil za pomocí fotek i videa zachycujících modelky a modely užívajících si slunečných dní v nejnovějších kouscích luxusní značky.

    Fotografie k nejnovější letní kolekci módní společnosti Burberry nafotil fotograf Tyrone Lebon. Jedná se o stejného umělce, který pomohl vytvořit první fotky zveřejněné na Instagramu značky po převzetí pozice kreativního ředitele Danielem Lee. Odrážejí proto podobnou atmosféru. Tentokrát ale zachycují modely a modelky, jak si nejnovější kousky Burberry užívají na pláži, nikoli ulicích Londýna. Někteří z nich se válí na písku, další se sluní na lodi nebo plavou v průzračné vodě.

    Všechny ale spojuje ústřední motiv, tedy ikonický kostkovaný vzor. Letošní letní kolekci totiž jednoznačně vévodí. Objevil se na bikinách, pánských plavkách, šortkách, županech, ručnících, kloboucích i plážových taškách. Výjimkou je set černých dámských plavek, na nichž kostkovaná látka vykukuje pouze na jejich okrajích. „Jedná se o ódu na útěk,“ popsala pak značka vlastní kampaň, kterou nazvala Burberry Summer.

    Dalším spojovacím prvek nově zveřejněných fotografií je logo Burberry. Znázorňuje rytíře jedoucího na koni buď v bílé nebo elektricky modré barvě. Původní design loga vyhrál v otevřené soutěži konané roku 1901. Patří k němu také latinský nápis prorsum, který v překladu znamená kupředu. Vystihovat má závazek značky k inovaci a pokroku. V minulosti ho hodně využíval také bývalý kreativní ředitel Burberry Christopher Bailey. K životu ho opět přivedl právě Daniel Lee.

    Letní kolekce je dalším krokem Daniela Lee v postupné renovaci značky Burberry

    Sérii fotografií pak doplňuje také video vytvořené za pomocí britského producenta Vegyn. Ten je známý mimo jiné prací na filmech umělce Frank Ocean s názvy Blonde a Endless. Mezi slavné modely a modelky pózující na fotkách i ve videu pak patří například Alex Schlab, Angelina Kendall, Sophie Alice, Tess Carter nebo Tianna St. Louis. Kolekce je pak dalším krokem v renovaci módního domu, kterou Lee zahájil na únorovém Londýnském týdnu módy.

    Jednalo se totiž o jeho první kolekci pro známou britskou značku. V ní nechal vyniknout především výrazné barvy. Mělo se jednat o jeho odkaz na archiv Burberry plný „dobrodružství“, stejně jako o poklonu pestrosti města Londýn. „Jdete po ulici a jste obklopeni lidmi s tolika odlišnými příběhy, žijícími pospolu,“ okomentoval svoji myšlenku návrhář. Britská módní společnost má pak také nového ředitele, Jonathana Akeroyda.

    Zdroj: WWD, Fashionotography, Wallpaper, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Generace Z propadá body scrubs. Vidí v nich záblesk drobného luxusu

    Z běžných self-care pomocníků se v očích generace Z stává speciální sběratelský předmět. Ať už díky rozlišným značkám, nespočtu vůní měnících se s každou sezónou, nebo limitovaným edicím, klasický peeling přitahuje v koupelně čím dál větší pozornost. Stal se z něj drobný záblesk světa luxusu, který nabízí okamžité uspokojení a komercí podpořený pocit sebelásky.

    Módní rok kulminuje. Konec roku zpečetilo předávání Fashion Awards

    První prosincové pondělí předznamenalo rychle se blížící konec letošního roku. Odstartovalo ho slavnostní předávání Fashion Awards, tradičně pořádané British Fashion Council Foundation. Módní svět tak řádně ocenil největší ikony definující rok 2025. Patří mezi ně mimo jiné návrháři jako Jonathan Anderson, Sarah Burton, Grace Wales Bonner nebo modelka Anok Yai.

    Dreaming Eli učí sexy sebelásce. Módní nováček dobývá Londýn

    Dreaming Eli patří k nejvýraznějším novým hlasům londýnské módní scény. Značka dobyla London Fashion Week svou kolekcí, kterou připravila pro jaro 2026. Její tvorba propojuje jemnost s drsností, zranitelnost se silou a experiment s romantikou. Svou jedinečností si zajistila pozornost módních kritiků a stabilní místo na světově proslulém týdnu módy.

    Chanel obléká rappera. Novým ambasadorem značky je A$AP Rocky

    Herečka Margaret Qualley a rapper A$AP Rocky čeká hvězdná svatba. Alespoň v alternativním vesmíru Chanel. Módní dům odhalil krátké video z dílny režiséra Michela Gondry, v němž slavného hudebníka představuje jako svého nejnovějšího ambasadora. Zároveň se jedná o teaser k chystané show s názvem Métiers d’Art, kterou v úterý 2. prosince přivítá New York.

    Vánoce očima Burberry. Daniel Lee vyměnil trenčkoty za stromeček

    Luxusní hotel Claridge's v srdci Londýna tradičně vkládá výzdobu svého vánočního stromečku do rukou důležitého jména módní scény. Letos dle vlastní vize proměnil sváteční dekorace kreativní ředitel Burberry Daniel Lee. Jednotlivé ozdoby odkazují na dlouholetou tradici značky, zatímco ikonický kostkovaný vzor pohltí zbytek luxusního interiéru hotelového lobby.

    Shein pod palbou. Čelí žalobě francouzských obchodníků i výzvě poslanců

    Potíže fast fashion řetězce Shein ve Francii nekončí. Nově čelí žalobě ze strany francouzských maloobchodníků. Na 12 federací a několik značek zahájilo proti značce soudní řízení. Olej do ohně kritiky přilévají také tamní poslanci. Více než 80 z nich vydalo oficiální prohlášení, v němž požadují zákaz Shein, a to ve jménu "ochrany pracovníků, veřejného zdraví a planety".

    Bottega Veneta uvádí Jenga set. Jeho cenovka je opravdu vesmírná

    Bottega Veneta uvádí Jenga set, který posouvá domácí zábavu do sféry investičních objektů. Luxusní dům využívá své signifikantní prvky a transformuje mezinárodně známou hru do podoby kultivovaného designového předmětu. Každý jednotlivý prvek získává charakter artefaktu, s důrazem na materiál a přesnost zpracování. Soubor působí jako tichý symbol pohodlí, vkusu a sebevědomého vkročení do segmentu zábavy pro dospělé. Ano, společnost na svých stránkách opravdu uvádí, že nejde o hračku pro děti.

    TikTok Highlights: Trendy videa sdílejí vytoužený „flow state“

    Vaše soustředění směřuje k dané aktivitě, okolí se rozplývá a vy nemyslíte na nic jiného než přítomnost. I tak by mnozí uživatelé sociální sítě TikTok popsali "flow state". Tedy stav, který momentálně vyzdvihuje lavina virálních videí. Sdílejí totiž momenty, kdy lidé při často obyčejných aktivitách zapomínají na vše ostatní a ocitají se ve chvíli stvořené jen a pouze pro ně.

    Versace překračuje milník. Prada značku v prosinci přivítá pod svá křídla

    Luxusní skupina Prada Group letos v dubnu překvapila módní svět, když oznámila svou koupi módního domu Versace. Dohoda za 1,25 miliardy eur následovala krátce poté, co z pozice kreativní ředitelky značky odešla Donatella Versace. Teprve v úterý 2. prosince však společnost plně vstoupí do vesmíru Prada. Čeká ji nová éra kombinující její legendární historii a inovaci.

    REFY přináší chromový launch. Nová kolekce svítí sama o sobě

    REFY je značka, která evokuje dokonale upravené obočí. Každá žena si ji spojuje s její krásnou zakladatelkou a jejím netypickým vzhledem, jenž proměnila ve svou přednost. Vytvořila značku, jejímž posláním je dodat ženám sebevědomí, především v oblasti obočí. Při příležitosti výročí existence značky REFY představuje limitovanou edici Chrome Collection.

    Róby Alžběty II. znovu září. Velká výstava odhaluje příběhy jejího stylu

    Výstava věnovaná Alžbětě II. představuje desítky jejích ikonických rób i doplňků, které dlouho formovaly vizuální podobu britské monarchie. Návštěvníci mohou nahlédnout do zákulisí stylu Alžběty II., jeho symboliky i vývoje napříč dekádami. Expozice odhaluje nejen propracované detaily oděvů, ale také příběhy návrhářů, tradic a událostí, jež se do nich otiskly.

    Greenpeace našel nebezpečné látky v oblečení Shein. Překračují limity EU

    Fast fashion řetězec Shein čelí v Evropě další kauze. Německá odnož neziskové organizace Greenpeace odhalila nejnovější report, dle kterého v jeho oblečení našla nebezpečné látky. Jejich množství přitom přesahuje hranice předepsané Evropskou unií. Potenciálně toxické chemikálie pak mohou vést k řadě onemocnění, poškozují ovšem také životní prostředí.

    Paříž dobývá čerstvý designový skvost. Café Nuances otevírá novou pobočku

    Nová pobočka Café Nuances v Paříži se mění v magnet pro generaci, která vyhledává design s naprostou vizuální razancí. Le Marais získává prostor, jenž pracuje s intenzivní estetikou a přitahuje pozornost rychlostí virálního postu. Atmosféra vibruje kovovým leskem, červeným světlem a podmanivým minimalismem. Kavárna posouvá běžný rituál do sféry, kde se design stává zážitkem. Zapisuje se mezi lokace, jež sdílení podporují jako součást své identity.

    Magazín Complex zveřejnil seznam módních ikon. Je ale opravdu relevantní?

    Magazín Complex zveřejnil seznam 25 módních ikon 21. století a potvrdil tím svou fascinaci popkulturními stálicemi. Výběr sestavený ze jmen, která vládnou globálním trendům a obálkám časopisů, zvýrazňuje sílu mainstreamu. Žebříček prezentuje osobnosti s obří mediální gravitací a odhodláním tvořit vlastní vizuální jazyk. Reflektuje současnou touhu po ikonách, jež dokáží okamžitě rezonovat s publikem. Zapomíná ale, že módní scéna dýchá i jinými barvami a touží po nových tvářích.

    Krása je jeho jazykem. Tom Ford ji přenesl z módy na filmové plátno

    Tom Ford, původně uznávaný módní návrhář a bývalý kreativní ředitel značek Gucci a Yves Saint Laurent, se stal jedním z mála designérů, kterým se podařilo úspěšně proniknout také do světa filmu. Svou preciznost, smysl pro detail a estetickou vytříbenost přenesl z přehlídkových mol na filmové plátno, kde zaujal snímky A Single Man nebo Nocturnal Animals. 

    Když pouliční styl vzývá luxus. Pharrell Williams čerpá ze skateboardové obuvi

    Skateboardová obuv zaznamenává výrazný návrat na módní scénu, a právě na tento trend reaguje i Pharrell Williams. Pro Louis Vuitton představil model LV Tilted, který spojuje pouliční estetiku s luxusem francouzské značky. Nové pánské tenisky vycházejí z vintage nízkých skateboardových bot z přelomu milénia, jejichž siluetu reinterpretují v moderním duchu.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―