Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Značka Loewe nezůstala bez vedení dlouho. Týden po odchodu jejího dosavadního dlouholetého kreativního ředitele Jonathana Anderson jmenovala nástupce. Na pomyslný trůn tak usedne ikonické designérské duo z Proenza Schouler. Jack McCollough a Lazaro Hernandez dobyli módní scénu svou dokonalou krejčovinou a avantgardním nádechem.

    Oznámení o novém vedení módního domu Loewe je spíše potvrzením očekávání než překvapením. Módní scéna totiž již dlouho debatovala o tom, že pokud návrhář Jonathan Anderson ze svého dosavadního trůnu kreativního ředitele odejde, mohli by ho nahradit právě designéři z Proenza Schouler. Španělská značka potvrdila spekulace v pondělí, tedy přesně týden po odchodu Andersona.

    Designérské duo Jack McCollough a Lazaro Hernandez opustilo svou značku Proenza Schouler, kterou založilo již v roce 2002, loni v lednu a od té doby za sebe hledá tu správnou náhradu. Zdá se ovšem, že nyní budou mít návrháři o kus práce navíc, do vedení Loewe mají totiž nastoupit už v pondělí 7. dubna. Není ovšem prozatím jasné, kdy by mohli odhalit očekávanou debutovou kolekci.

    „Jejich vize a kreativita jsou dokonalou shodou pro kódy domu, který jsme vybudovali, těším se proto na to, až budou tvarovat jeho budoucnost,“ okomentovala dle serveru WWD novinku ředitelka Loewe Pascale Lepoivre. Designérské duo z Proenza Schouler nebude mít navzdory své pověsti lehký úkol. Anderson totiž za své působení dostal značku na samý vrchol módní scény.

    Loewe nečeká zásadní proměna. Proenza Schouler tvoří na podobné vlně

    „Jsme neuvěřitelně poctěni tím, že se můžeme připojit k Loewe, tedy domu, jehož hodnoty a mise blízce souzní s těmi našimi,“ popsali pak samotní návrháři. Ještě před přestěhováním z New Yorku do Paříže je čeká pobyt v Madridu, kde budou mít za úkol seznámit se s archivy značky, založené již v roce 1846. Očekává se ovšem, že nástup bude díky jejich typickému stylu spíše hladký.

    Zdroj: Loewe

    Tvorba designéru totiž od návrhů Jonathana Anderson tak odlišná není. Rovněž se zaměřuje na vysokou krejčovinu i mírně avantgardní, modernistické a někdy až surrealistické prvky. Přechod k novému vedení tak zcela jistě nebude představovat radikální proměnu Loewe tak, jak ho známe a milujeme. I přesto bude módní svět se zatajeným dechem očekávat, co oblíbené duo předvede.

    Zdroje: WWD, The Fashion Network, W Magazine, Instagram, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Foto:Reuters

    Loewe povede oblíbené fashion duo. Módní dům přebírají návrháři z Proenza Schouler

    Značka Loewe nezůstala bez vedení dlouho. Týden po odchodu jejího dosavadního dlouholetého kreativního ředitele Jonathana Anderson jmenovala nástupce. Na pomyslný trůn tak usedne ikonické designérské duo z Proenza Schouler. Jack McCollough a Lazaro Hernandez dobyli módní scénu svou dokonalou krejčovinou a avantgardním nádechem.

    - Reklama -

    Oznámení o novém vedení módního domu Loewe je spíše potvrzením očekávání než překvapením. Módní scéna totiž již dlouho debatovala o tom, že pokud návrhář Jonathan Anderson ze svého dosavadního trůnu kreativního ředitele odejde, mohli by ho nahradit právě designéři z Proenza Schouler. Španělská značka potvrdila spekulace v pondělí, tedy přesně týden po odchodu Andersona.

    Designérské duo Jack McCollough a Lazaro Hernandez opustilo svou značku Proenza Schouler, kterou založilo již v roce 2002, loni v lednu a od té doby za sebe hledá tu správnou náhradu. Zdá se ovšem, že nyní budou mít návrháři o kus práce navíc, do vedení Loewe mají totiž nastoupit už v pondělí 7. dubna. Není ovšem prozatím jasné, kdy by mohli odhalit očekávanou debutovou kolekci.

    „Jejich vize a kreativita jsou dokonalou shodou pro kódy domu, který jsme vybudovali, těším se proto na to, až budou tvarovat jeho budoucnost,“ okomentovala dle serveru WWD novinku ředitelka Loewe Pascale Lepoivre. Designérské duo z Proenza Schouler nebude mít navzdory své pověsti lehký úkol. Anderson totiž za své působení dostal značku na samý vrchol módní scény.

    - Reklama -

    Loewe nečeká zásadní proměna. Proenza Schouler tvoří na podobné vlně

    „Jsme neuvěřitelně poctěni tím, že se můžeme připojit k Loewe, tedy domu, jehož hodnoty a mise blízce souzní s těmi našimi,“ popsali pak samotní návrháři. Ještě před přestěhováním z New Yorku do Paříže je čeká pobyt v Madridu, kde budou mít za úkol seznámit se s archivy značky, založené již v roce 1846. Očekává se ovšem, že nástup bude díky jejich typickému stylu spíše hladký.

    Zdroj: Loewe

    Tvorba designéru totiž od návrhů Jonathana Anderson tak odlišná není. Rovněž se zaměřuje na vysokou krejčovinu i mírně avantgardní, modernistické a někdy až surrealistické prvky. Přechod k novému vedení tak zcela jistě nebude představovat radikální proměnu Loewe tak, jak ho známe a milujeme. I přesto bude módní svět se zatajeným dechem očekávat, co oblíbené duo předvede.

    Zdroje: WWD, The Fashion Network, W Magazine, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Alaïa zkoumá nový minimalismus. Nabízí hybrid tichého luxusu

    Pieter Mulier představil v Paříži kolekci Alaïa SS26. Každý krok modelek plynul s přesností, která diktovala novou formu minimalistického klidu. V prostoru naplněném odlesky zrcadel se zrodila móda, jež dýchá vlastním rytmem. Pomalým, přesným a podmanivým. Pieter Mulier vytváří architekturu oděvu, v níž se dekonstrukce a třásně stávají jazykem ženskosti. Alaïa se opět ukázal jako módní dům, který nepotřebuje senzaci, aby zaujal.

    Loewe a On opět spolupracují. Přináší první společné tenisky Cloudsolo

    Španělský módní dům Loewe a švýcarská sportovní značka On opět spojily své síly. Pro letošní podzimní a zimní kolekci připravily své první společně navržené tenisky s názvem Cloudsolo. Model spojuje jedinečný přístup k módě a pokročilou inovaci. Jeho cílem je splnit moderní potřeby pohodlí při neustálém pohybu v rušných světových velkoměstech.

    Balenciaga vítá novou éru. Pierpaolo Piccioli inovuje identitu značky

    Když Pierpaolo Piccioli poprvé vstoupil do pařížského sídla Balenciagy, zůstal v tichu, které obvykle předchází revoluci. V archivu módního domu strávil tři dny, v nichž se z historie stala hmota a z paměti textura. Tam, mezi záhyby taftu a zvlněnými siluetami, našel novou odpověď na otázku moderní elegance. Jeho debut pro jaro a léto 2026 otevírá kapitolu, jež propojuje čistotu formy s designovou těžkostí. Balenciaga se mění v chrám, kde látka mluví hlasem streetwear současnosti.

    TikTok Highlights: Tradiční kávě konkuruje trendy mushroom coffee

    Milovníci wellness a lifestyle tipů i triků na sociální síti TikTok již před pár lety objevili alternativu tradiční kávy s názvem mushroom coffee. Takzvaná houbová káva však v posledních měsících narůstá na popularitě. Dle jejích zatvrzelých fanoušků totiž slibuje přísun energie, ovšem bez rizika úzkosti a s bonusem posílení imunity, zlepšení pozornosti a snížení zánětů.

    Marc by Sofia klouže po povrchu. Film definuje třpyt, nikoli hloubka

    Režisérka Sofia Coppola rozčeřila filmové vody, když na letošním ročníku filmového festivalu v Benátkách odhalila svůj první dokument. Snímek s názvem Marc by Sofia věnovala svému blízkému příteli a slavnému návrháři Marcu Jacobs. Film sice sklidil úspěch, nečekejte od něj však hluboký vhled za oponu. Jedná se spíše o třpytivý obraz módní ikony.

    Matthieu Blazy míří až ke hvězdám. Chanel vdechl nový život

    Paříž se včera stala svědkem posledního očekávaného debutu, jenž okamžitě vyšplhal na vrchol seznamu uplynulých módních premiér. Matthieu Blazy odhalil svou vizi Chanel, kterou módnímu domu vdechl nový život. Ukázal značku v novém světle, které nikdo nečekal, ale všichni ho milují.

    Sbohem, diverzito! Plus size modelky nenápadně mizí z fashion světa

    Plus size modelek je na molech rok od roku čím dál méně. Kritici spekulují, že snaha o diverzitu v módním světě možná nikdy nebyla myšlená upřímně. Smrtelnou ránu jí ovšem nedávno zasadilo masivní rozšíření léku na hubnutí s názvem Ozempic. Prohlásit světové hnutí body positivity za neúspěch by ovšem bylo až příliš unáhlené.

    Podzim patří okurkám. Sociální sítě získala pickle girl

    Beauty a fashion scénu v posledních sezónách ovládají trendy inspirované populárním jídlem. Zatímco v létě slavily svou popularitu sardinky, podzim patří kyselým okurkám. Sociální sítě získala takzvaná pickle girl. Jedná se o estetiku, která žádá nejen bezbřehou lásku k nakládané zelenině, ale rovněž módní kousky v zelených odstínech trendy pochutiny.

    Balenciaga má novou tvář. Pierpaolo Piccioli odhalil svůj debut

    Sobotní večer v Paříži zaznamenal další očekávanou módní premiéru. Tentokrát svůj debut představil návrhář Pierpaolo Piccioli, nový kreativní ředitel značky Balenciaga. Designérův první počin si vysloužil potlesk ve stoje a není se čemu divit. V kolekci pro nadcházející jaro a léto umně propojil vlastní rukopis plný struktur a výrazných barev s tradicí módního domu.

    Další trend na obzoru. Příští jaro povládnou harémové kalhoty

    Dosavadní přehlídky světových týdnů módy promluvily jasně. Harémové kalhoty hodlají definovat nadcházející jaro i léto. Na módní mola dorazily v moderní podobě, pohrávající si s různorodými styly a materiály. Jejich kouzlo spočívá ve variabilitě, perfektně je doplní volný svetr, nadčasová košile i vypasovaná kožená bunda. Stačí vybrat, po čem váš šatník touží.

    Generace Alpha má svou skin care. Stojí za ní poradci Rhode a třináctiletá slečna

    Generace Alpha pomalu roste. Důkazem je trh, který neúprosně začíná cílit na zákazníky narozené roku 2013 a později. Skin care brandy nezahálí a již v říjnu se objeví čerstvý hráč. Yes Day vytvořila třináctiletá Coco Granderson a míří vysoko. Není divu, za vývojem produktů stojí externí poradce pro populární značku Rhode, založenou Hailey Bieber.

    Newyorská luxusní scéna vítá nováčka. Ohromí restaurace Seahorse

    Luxusní gastronomická mapa New Yorku má dlouho očekávaného nováčka. Úspěšný restauratér John McDonald otevřel po více než třech letech příprav restauraci Seahorse, nacházející se na Union Square v čerstvě opraveném W Hotel. Hosty láká na minimalistické pokrmy plné ryb a mořských plodů, ale také promyšlené drinky a dechberoucí interiér.

    Žít jako v pohádce. Evropské hrady a zámky nabízí luxusní ubytování pro náročné

    Stát se královnou či králem bylo zbožným přáním nejednoho dítěte. Hrad s velkou bránou a rozlehlé zámecké sály evokují bohatství a kouzelný život. Naštěstí, dospělí mají své možnosti. Vydejte se na luxusní dovolenou a vyzkoušejte si, jaké to je bydlet v podobném panství. Budete se cítit jako v pohádce, a navíc o vás bude královsky postaráno.

    Pánské parfémy sezóny překvapí. Rozvoní citrusy i luxusní koňak

    Podzim kromě nových módních inspirací přináší i parfémové novinky a dlouho očekávané twisty zajetých klasik. Nejen dámy, ale také pánové se mají na co těšit. Letošní vůně se drží dřevitých a jantarových tónů, často ale s překvapivým závěrem. Ať se jedná o citrus, nebo koňak, jisté je, že si muži vyberou svého favorita jak do kanceláře, tak na formální večeři.

    Paříž pohltila móda. Na řadu přišel Mugler, Schiaparelli i Rick Owens

    Týden módy v Paříži pokračuje a spolu s ním nastupují na scénu kolekce pro jaro a léto 2026. Čerstvou vizi představil mimo jiné nový kreativní ředitel Mugler, Miguel Castro Freitas. Navzdory tomu, že na sebe pozornost módního světa strhávají hlavně očekávané debuty, však úspěšné řady odhalily rovněž značky Schiaparelli a Rick Owens.

    Po stopách ikon: Alessandro Michele vdechl módě fantazii

    Alessandro Michele představuje fascinující spojení intelektu a extravagance. Římský rodák s duší sběratele příběhů vdechl Gucci svěžest, jež se zapsala do dějin módní scény a nyní formuje novou éru u Valentino. Jeho vize překračují rámec trendů a proměňují značky v poetické prostory, kde se mísí filosofie, romantika a nečekaná svoboda.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―