Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Rukavice se staly absolutním hitem pro nadcházející sezóny podzim a zimu 2024 a nelze je tak přehlédnout. Dramatický doplněk se proměnil v klíčový prvek jak pánských, tak dámských kolekcí a pro svůj unisex charakter dominoval na molech nespočtu světových designérů.

    Klasické rukavice jsou jedním z nejdůležitějších módních doplňků nadcházející sezóny. Nejen, že poskytují ochranu před chladem, ale staly se i výrazným módním „statementem“, který diktoval trendy přehlídek po celém světě. Designéři jako Bottega Veneta, Prada a Givenchy představili ve svých kolekcích jejich různé styly. Od minimalistických kožených modelů až po extravagantní varianty s výrazným zdobením. 

    Výběr je více než pestrý. Naše favority předvedly značky Versace nebo Givenchy

    Letošní podzim tak definuje také návrat dlouhých opera rukavic, přinášejících do zimní garderoby eleganci a extrémní dávku dramatičnosti. Takové modely byly vidět například u Dries Van Noten nebo Versace, kde je módní domy nejčastěji zkombinovaly s oversized saky a obleky. Společnost Givenchy zase nabídla rukavice z pletených materiálů, které působí hravě a vyzařují komfortem, podobně jako u JW Anderson.

    Zdroj: Givenchy, Dries Van Noten, JW Anderson

    Italská značka Fendi se ovšem rozhodla pro rozdílný styling, jelikož modelům na molech oblékla pouze jednu rukavici, nebo spíše návlek, a vytvořila tak zcela jinou harmonii výsledného outfitu. Kombinace zemitých barev, typických pro podzim, jako je burgundy nebo tmavě zelená, pak působí nesmírně aktuálně.

    Zdroj: Fendi

    Podobné návleky kromě klasických rukavic dominovaly také u nejnovější přehlídky designéra, nikoliv módního domu, Dries Van Noten. Mají však své pro i proti. Nezahřejí totiž prsty, což je v zimě žádoucí. Avšak na druhé straně se vám bude lépe zacházet s jakoukoliv dotykovou obrazovkou.

    Začlenění do šatníku je jednoduché. Zprvu se zdají extravagantní, následně bez nich nebudete chtít odejít z domu

    Přivítat trendy rukavice do svého šatníku zvládnete opravdu snadno. Na první pohled sice působí tak trochu extravagantně a možná až příliš výrazně, ale jakmile je jednou vyzkoušíte, stanou se nepostradatelným doplňkem. Nebudete si tak bez něj chtít představit už žádný podzimní nebo zimní outfit.

    Zdroj: Versace

    Rukavice snadno zkombinujete s neutrálními či zemitými odstíny, nebo je naopak využijete jako barevný akcent, který dodá zimním kabátům potřebný šmrnc. Doplněk daruje outfitu texturu a hloubku, ať už zvolíte klasické kožené modely, nebo zdobené varianty, přitahující pohledy. Překvapivě se hodí jak k elegantnímu, tak k ležérnímu stylu. Vyrazit tak s nimi můžete do práce, na večírek nebo pochůzky po městě.

    Nadcházející sezóna podzim/zima 2024 jasně ukazuje, že rukavice hrají nejen praktickou roli, ale také se stávají módním must-have. Ať už sáhnete po klasickém stylu, nebo zvolíte něco odvážnějšího, rukavice by ve vašem podzimním šatníku neměly chybět. Trend přináší jak styl, tak univerzálnost, což znamená, že s dobře vybraným párem snadno zvládnete celou sezónu.

    Zdroje: Instagram, WWD, Grazia

    Autor článku:
    Marek Wrbik
    Marek Wrbikhttps://fashionup.cz/
    Marek je redaktorem a správcem sociálních sítí FashionUP. Ve svých textech propojuje módu s popkulturou, ekonomikou i společenským kontextem. Zajímá ho, jak se oblečení stává odrazem doby a proč některé značky uspějí, zatímco jiné ztratí lesk. Pravidelně se objevuje na lokálních fashion akcích a sleduje tváře české módní scény. Rád rozkrývá příběhy za značkami i trendy, které zatím českému publiku zůstávají vzdálenější.

    ― Reklama ―

    Letošnímu podzimnímu šatníku dominují rukavice. Unisex doplněk oživí každý look

    Rukavice se staly absolutním hitem pro nadcházející sezóny podzim a zimu 2024 a nelze je tak přehlédnout. Dramatický doplněk se proměnil v klíčový prvek jak pánských, tak dámských kolekcí a pro svůj unisex charakter dominoval na molech nespočtu světových designérů.

    - Reklama -

    Klasické rukavice jsou jedním z nejdůležitějších módních doplňků nadcházející sezóny. Nejen, že poskytují ochranu před chladem, ale staly se i výrazným módním „statementem“, který diktoval trendy přehlídek po celém světě. Designéři jako Bottega Veneta, Prada a Givenchy představili ve svých kolekcích jejich různé styly. Od minimalistických kožených modelů až po extravagantní varianty s výrazným zdobením. 

    Výběr je více než pestrý. Naše favority předvedly značky Versace nebo Givenchy

    Letošní podzim tak definuje také návrat dlouhých opera rukavic, přinášejících do zimní garderoby eleganci a extrémní dávku dramatičnosti. Takové modely byly vidět například u Dries Van Noten nebo Versace, kde je módní domy nejčastěji zkombinovaly s oversized saky a obleky. Společnost Givenchy zase nabídla rukavice z pletených materiálů, které působí hravě a vyzařují komfortem, podobně jako u JW Anderson.

    Zdroj: Givenchy, Dries Van Noten, JW Anderson

    - Reklama -

    Italská značka Fendi se ovšem rozhodla pro rozdílný styling, jelikož modelům na molech oblékla pouze jednu rukavici, nebo spíše návlek, a vytvořila tak zcela jinou harmonii výsledného outfitu. Kombinace zemitých barev, typických pro podzim, jako je burgundy nebo tmavě zelená, pak působí nesmírně aktuálně.

    Zdroj: Fendi

    Podobné návleky kromě klasických rukavic dominovaly také u nejnovější přehlídky designéra, nikoliv módního domu, Dries Van Noten. Mají však své pro i proti. Nezahřejí totiž prsty, což je v zimě žádoucí. Avšak na druhé straně se vám bude lépe zacházet s jakoukoliv dotykovou obrazovkou.

    Začlenění do šatníku je jednoduché. Zprvu se zdají extravagantní, následně bez nich nebudete chtít odejít z domu

    Přivítat trendy rukavice do svého šatníku zvládnete opravdu snadno. Na první pohled sice působí tak trochu extravagantně a možná až příliš výrazně, ale jakmile je jednou vyzkoušíte, stanou se nepostradatelným doplňkem. Nebudete si tak bez něj chtít představit už žádný podzimní nebo zimní outfit.

    Zdroj: Versace

    Rukavice snadno zkombinujete s neutrálními či zemitými odstíny, nebo je naopak využijete jako barevný akcent, který dodá zimním kabátům potřebný šmrnc. Doplněk daruje outfitu texturu a hloubku, ať už zvolíte klasické kožené modely, nebo zdobené varianty, přitahující pohledy. Překvapivě se hodí jak k elegantnímu, tak k ležérnímu stylu. Vyrazit tak s nimi můžete do práce, na večírek nebo pochůzky po městě.

    Nadcházející sezóna podzim/zima 2024 jasně ukazuje, že rukavice hrají nejen praktickou roli, ale také se stávají módním must-have. Ať už sáhnete po klasickém stylu, nebo zvolíte něco odvážnějšího, rukavice by ve vašem podzimním šatníku neměly chybět. Trend přináší jak styl, tak univerzálnost, což znamená, že s dobře vybraným párem snadno zvládnete celou sezónu.

    Zdroje: Instagram, WWD, Grazia

    ― Reklama ―

    Módní výstavy ve zlaté éře. Vybírat si můžete napříč metropolemi

    Módní výstavy se staly kulturními událostmi, jež přitahují davy návštěvníků stejně silně jako koncerty či premiéry. Galerie a muzea se proměňují v pomyslná pódia, na nichž oděv získává novou dimenzi a stává se symbolem estetiky, inovace i kulturní identity. Letošní rok potvrzuje, že móda vydobyla pevné místo mezi velkými uměleckými disciplínami a neustále přináší nové fascinující projekty.

    „White, hot and horny“. V Hollywoodu opět vedou anti-woke témata

    Být „woke“ už v Hollywoodu a americké popkultuře není in. Po poměrně krátké éře diverzity a inkluze se nyní průmysl vrací k více tradičním narativům. Namísto menšinových hlasů či queer autorů dostávají prostor projekty, které sází na tradiční jistotu, tedy atraktivní, sexuálně nespoutané a většinově bílé charaktery. Důvodem posunu zpět je mimo jiné i současná politika.

    Karl Lagerfeld opět překvapil. Do nové kampaně dosadil Paris Hilton

    O značce Karl Lagerfeld nebylo v posledních měsících příliš slyšet. Nyní na sebe ovšem strhává pozornost módního světa, a to díky čerstvé kampani pro letošní podzim a zimu. Její tváří se totiž stala proslulá podnikatelka a influencerka Paris Hilton. K zesnulému návrháři měla blízko a stejně jako on pomohla definovat celou jednu éru.

    Gap vyhrál denim loterii. Značka slaví úspěch s virální kampaní

    Občas se vyplatí vsadit na starou osvědčenou klasiku. Důkazem je nedávno vydaná kampaň značky Gap. Společnost totiž uspěla s videem představujícím rozmanitou dívčí skupinu Katseye, která zatančila na populární hit Milkshake. Choreografie se okamžitě stala virální a přinesla značce nečekanou pozornost a chválu.

    Móda vkročila do hravé éry. Úzkost schovává za trendy nostalgií

    Šklebící se postavičky Labubu, hravé korálky na kotnících a nespočet přívěsků upoutaných k tkaničkám trendy tenisek. Móda v uplynulých měsících přelila silná vlna nostalgie a touhy po hravějších, snadnějších a nevinnějších časech. Takzvaná kidcore estetika ukazuje, že i pomíjivé trendy ukrývají hlubší pravdu o společnosti a tom, co doopravdy chce.

    Carrie Bradshaw je pro Gen Z nerelevantní. Označuje ji za „pick me girl“

    Carrie Bradshaw se kdysi stala ikonou ženské nezávislosti, New Yorku i nekonečných debat o lásce. Pro jednu generaci byla hlasem, který normalizoval ženská přátelství, sexualitu a touhu po kariéře a luxusu. Jenže pro generaci Z se z Carrie stal spíš relikt, jenž už neodpovídá jejich hodnotám. V očích mladších divaček se proměnila z inspirace v toxickou „pick me girl“, jejíž příběhy působí zastarale až problematicky.

    Nebojte se červenat. Shy Girl make-up look tvářenkou nešetří

    Na beauty scénu dorazil další trend. Tentokrát potěší především ty z nás, které jen s těžkostmi zakrývají své rozpaky, stud nebo nadšení. Ve středu populárního make-up looku totiž stojí honosná vrstva růžové tvářenky. Takzvaný Shy Girl vzhled má za cíl napodobovat romantickou ostýchavost, jež má ve zvyku zabarvovat tváře do sytých odstínů.

    Móda v kostce: Addison Rae navrhla džíny a Post Malone odhalí vlastní brand

    Slavné osobnosti postupují hlouběji do světa módy. Zpěvačka Addison Rae navrhla pro značku Lucky Brand vlastní džíny. Zpěvák Post Malone zase oznámil vlastní brand Austin Post a herečka Cate Blanchett se stala ambasadorkou Uniqlo. Nové kampani Ugg vévodí herečka Sarah Jessica Parker a značka Seleny Gomez, Rare Beauty, vydala spicy novinku.

    Podzimní svatby jsou v kurzu. Dovolte si dekadentní barvy a počasí se nebojte

    Podzimní svatby mají své nezaměnitelné kouzlo. Zatímco letní oslavy sází na lehkost a vzdušnost, ty podzimní nabízejí hlubší tóny, bohatší textury a zatím neokoukanou atmosféru. Být hostem na takové svatbě ovšem znamená skloubit slavnostní náladu s proměnlivým počasím a najít rovnováhu mezi pohodlím a žádanou elegancí. Dovolí vám to ale rovněž luxusní detaily, které by v létě působily možná "až moc".

    Aleksandre Akhalkatsishvili dobývá svět módy. Neznáme sebejistější rukopis

    Z Tbilisi se už pár let line nová vlna módy, jež má v sobě něco syrového, architektonického a svůdného. Jedním z jejích nejvýraznějších hlasů je návrhář Aleksandre Akhalkatsishvili, který dokázal propojit dekonstruovaný minimalismus s ženskou sebejistotou a svým jedinečným gruzínským akcentem. Jeho řady jsou jako dobře vyprávěný příběh, každý model je kapitola, ale dohromady tvoří silný celek.

    Podzimní trendy konečně myslí na normální pleť. Vrací se ale i obávané concealer lips

    Ať už patříte mezi milovníky léta, nebo nadšeně vyhlížíte podzim, barevné roční období je v módě důležitým časem. Pozadu však není ani beauty průmysl. Letošní podzimní trendy už pomalu klepou na dveře a nabízí opravdu originální portfolio make-up novinek. Vypadá to, že nás čeká jak návrat do minulosti, tak překvapivé nové styly líčení.

    Pinterest předpovídá trendy podzimu. Kraluje jim láska k second handům

    Platforma Pinterest odhalila report předpokládající trendy letošního podzimu. Založený je především na vyhledávání jejích Gen Z uživatelů. Ti si zamilovali především nakupování z druhé ruky a vintage kousky. Na scénu ovšem vrací také preppy styl nebo módu 60. let. Zalíbení našli rovněž v outfitech inspirovaných jejich oblíbenými kofeinovými nápoji.

    Pravý luxus nemá logo. Nadčasová „logoless“ móda je stále nejlepší investicí

    V módním světě plném křiklavých log a výrazných monogramů stojí na opačném konci spektra hnutí, jenž si nepotřebuje dokazovat svou hodnotu. Logoless styl, tedy luxus bez loga. Mluví kvalitou materiálů, dokonalým střihem a pečlivými detaily. Navzdory trendy maximalismu zůstává pevně zakotvený v nadčasové eleganci, kterou trendy neovlivní.

    My Oxford Year vzbudil módní vlnu zájmu. Preppy styl však není novinkou

    Jakmile Netflix ohlásí nový film s romantickou zápletkou v univerzitním prostředí, vypukne panika. Na filmech s podkresem britských vysokých škol a zapovězenou láskou zkrátka něco je. Není proto divu, že i módní kousky využité v těchto snímcích se pravidelně derou na vrchol oblíbenosti. Nadčasový anglický preppy styl je tak opět v popředí.

    Módní značky přivítaly podzim. Na pomoc si pozvaly známé tváře

    Blíží se podzim a spolu s ním se do popředí derou čerstvé módní kampaně. Značky si pro propagaci nových kolekcí opět přizvaly známé tváře. Skims, společnost z dílny Kim Kardashian, odhalila spolupráci se zpěvákem Post Malone. Tváří podzimní řady Michael Kors je zpěvačka Suki Waterhouse a u Alexandra McQueen září modelka Alex Consani.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―