Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Sezóna dovolených a přímého pálícího slunce představuje pro vlasy období té největší zátěže. Často se stává, že po létě si všimneme větší suchosti, krepatění a chybějící esence života doplněné o přirozený lesk. TikTok je v současné době studnicí moudrosti, která se zaměřuje na různé způsoby, jak navrátit vlasům jejich zdraví. Představíme vám dva hlavní trendy z oblasti péče, které mohou být pro vás to pravé ořechové.

    Hair cycling

    Jedním z nejvýraznějších termínů letošního roku v oblasti péče se stal tzv. hair cycling. Jeho přirozeným předchůdcem byl původně skin cycling zaměřený na pleť. Vlasy však nejsou výjimkou. Primárním principem se stává přizpůsobování produktů na základě období, kterými si vlasy procházejí. Jde například o hormonální změny, kdy se pokožka hlavy může více mastit, nebo právě o střídání ročních období, když nastane zima a nás trápí lupy a svědění hlavy. Zásadním krokem je jednoduše nepoužívat stále stejné produkty, ale pravidelně je střídat podle toho, po čem vaše vlasy touží.

    Univerzální motto: „Detox, posílení a dokonalý styling!“

    V praxi je zapotřebí si ujasnit, na jaké problémy se chcete zaměřit a na základě toho sestavit rutinu. Pokud si myjete vlasy například třikrát týdně, použijte princip cykličnosti a pro každé mytí zvolte jiný typ šamponu a doplňkových produktů v závislosti na cílových problémech. Pokud hledáte alespoň základní inspiraci, v prvním cyklu je dobré soustředit se na detoxikaci a používat například čisticí šampon a kondicionér pro obnovení hydratace. Ve druhém na posílení a ve třetím na přípravu vlasů k dosažení požadovaného stylingu.

    Zdroj: Grown Alchemist, Olaplex, Morrocanoil

    I pokožka hlavy si zaslouží vaši plnou pozornost

    Pokožka hlavy je tichým společníkem ve vztahu se zdravými vlasy. Je stejně důležitá, ale často opomíjená. Začíná však získávat zaslouženou slávu. Jde o jednoduchou rovnici. Zdravá pokožka hlavy rovná se silnější a vitálnější vlasy. Při výběru je důležité mít na paměti, že většinu ošetřujících přípravků je třeba nechat působit delší dobu, ideální je tedy aplikovat je před mytím nebo před spaním. Velkým fenoménem se v této oblasti stává také exfoliace, která zabraňuje tvorbě lupů, zbavuje nahromaděných nečistot a zanechává příjemný pocit. Pro výživu a zklidnění podrážděné pokožky může být skvělé také speciální sérum nebo olej.

    Zdroj: Kérastase, Fable & Mane, rahua

    Zdroje: TikTok, W Mgazine

    Autor článku:
    Ema Kmeťová
    Ema Kmeťováhttps://fashionup.cz/
    Ema nejčastěji přispívá články do módní rubriky, ale občas nám také přibližuje i aktuální dění ve světě beauty, zejména pokud ji zaujme nějaká kosmetická novinka nebo trend. Nejvíce si však užívá psaní o místních i zahraničních mladých módních talentech nebo analyzování přehlídek a kolekcí. Do módní žurnalistiky se zamilovala už na střední škole, když dělala svůj první rozhovor s lokálním návrhářem pro školní časopis.

    ― Reklama ―

    Foto:Pexels

    Letní trendy na TikToku: vše, co potřebujete vědět pro dosažení nádherných vlasů

    Sezóna dovolených a přímého pálícího slunce představuje pro vlasy období té největší zátěže. Často se stává, že po létě si všimneme větší suchosti, krepatění a chybějící esence života doplněné o přirozený lesk. TikTok je v současné době studnicí moudrosti, která se zaměřuje na různé způsoby, jak navrátit vlasům jejich zdraví. Představíme vám dva hlavní trendy z oblasti péče, které mohou být pro vás to pravé ořechové.

    - Reklama -

    Hair cycling

    Jedním z nejvýraznějších termínů letošního roku v oblasti péče se stal tzv. hair cycling. Jeho přirozeným předchůdcem byl původně skin cycling zaměřený na pleť. Vlasy však nejsou výjimkou. Primárním principem se stává přizpůsobování produktů na základě období, kterými si vlasy procházejí. Jde například o hormonální změny, kdy se pokožka hlavy může více mastit, nebo právě o střídání ročních období, když nastane zima a nás trápí lupy a svědění hlavy. Zásadním krokem je jednoduše nepoužívat stále stejné produkty, ale pravidelně je střídat podle toho, po čem vaše vlasy touží.

    Univerzální motto: „Detox, posílení a dokonalý styling!“

    V praxi je zapotřebí si ujasnit, na jaké problémy se chcete zaměřit a na základě toho sestavit rutinu. Pokud si myjete vlasy například třikrát týdně, použijte princip cykličnosti a pro každé mytí zvolte jiný typ šamponu a doplňkových produktů v závislosti na cílových problémech. Pokud hledáte alespoň základní inspiraci, v prvním cyklu je dobré soustředit se na detoxikaci a používat například čisticí šampon a kondicionér pro obnovení hydratace. Ve druhém na posílení a ve třetím na přípravu vlasů k dosažení požadovaného stylingu.

    Zdroj: Grown Alchemist, Olaplex, Morrocanoil

    - Reklama -

    I pokožka hlavy si zaslouží vaši plnou pozornost

    Pokožka hlavy je tichým společníkem ve vztahu se zdravými vlasy. Je stejně důležitá, ale často opomíjená. Začíná však získávat zaslouženou slávu. Jde o jednoduchou rovnici. Zdravá pokožka hlavy rovná se silnější a vitálnější vlasy. Při výběru je důležité mít na paměti, že většinu ošetřujících přípravků je třeba nechat působit delší dobu, ideální je tedy aplikovat je před mytím nebo před spaním. Velkým fenoménem se v této oblasti stává také exfoliace, která zabraňuje tvorbě lupů, zbavuje nahromaděných nečistot a zanechává příjemný pocit. Pro výživu a zklidnění podrážděné pokožky může být skvělé také speciální sérum nebo olej.

    Zdroj: Kérastase, Fable & Mane, rahua

    Zdroje: TikTok, W Mgazine

    ― Reklama ―

    New York rozproudil módní kolotoč. Týden módy je v plném proudu

    Září představuje jeden z nejrušnějších měsíců módní scény. Kolotoč očekávaných fashion weeků odstartoval minulý týden New York. Své kolekce tak stihly představit módní domy jako Calvin Klein, Prabal Gurung, Khaite, Anna Sui nebo Altuzarra. Společně tak reagují na současné politické dění, DNA vlastních návrhů či potřeby moderní ženy.

    Tenisový náramek dostal jméno díky nehodě. Dnes rozzáří každý outfit

    Málokterý doplněk umí spojit výraznou eleganci s nenápadným luxusem jako tenisový náramek. Jednoduchý design v podobě drobných diamantů se stal ikonou červeného koberce i běžného kancelářského outfitu. Jeho historie sahá do první poloviny 20. století, svůj název si ale vysloužil díky úsměvné události na jedné z největších tenisových soutěží světa.

    Necítíte parfém více než pár hodin? Zachrání vás vrstvení vůní

    Některé oblíbené doplňky se nemusí blyštit na míle daleko. Například parfémy patří mezi součást outfitu, bez které mnoho z nás nevychází z domu. Někdy ale stačí přijít do kanceláře nebo na schůzku a líbezné tóny z kůže už pomalu vyprchávají. Klíčem k úspěchu je totiž vrstvení, krok, na který mnoho lidí zapomíná. Z obyčejného nanesení parfému se najednou stává kosmetický rituál zajišťující mnohačetné komplimenty.

    Balenciaga otevírá novou kapitolu vůní. Parfémy ukrývají DNA značky

    Balenciaga se po letech znovu hlásí o slovo ve světě parfémů. Tentokrát ne jednou, ale hned 10 vůněmi, které mají za cíl stát se současnými ikonami. Kolekce zahrnuje také znovuzrození legendárního parfému Le Dix, na němž si Cristóbal Balenciaga v roce 1947 zakládal stejně pečlivě jako na svých couture modelech. Návrat do beauty segmentu zároveň doplňuje otevření první parfumerie na historické adrese módního domu.

    Rosalía oblékla Calvin Klein. Zpěvačka září v čerstvé kampani

    Módní dům Calvin Klein naverboval do své nejnovější kampaně další známou osobnost. Jeho ikonické spodní prádlo tentokrát v reklamě pro letošní podzim oblékla španělská zpěvačka Rosalía. Na fotografiích, o které se postarala fotografka Carlijn Jacobs, pózuje v kolekcích Icon Cotton Modal a Heritage Cotton, a to ve vaně, baggy džínách i s krajtou.

    Tokyo Fashion Week highlights. Týden módy se nesl v novém duchu

    Uplynulý Tokyo Fashion Week pro sezónu jaro/léto 2026 ukázal, že i po více než 20 letech dokáže překvapit. Organizátoři letos výrazně zredukovali počet přehlídek a znovu vsadili na fyzickou přítomnost. Tím se celá akce zpřehlednila, zintenzivnila a získala větší mezinárodní přesah. V centru dění nestála pouze estetika, ale rovněž otázka, jak reagovat na reálné japonské klima a jak vnést do módy lehkost.

    Jacquemus připíjí s Veuve Clicquot. Společně vzdávají hold silným ženám

    Francouzský módní dům Jacquemus a výrobce luxusního šampaňského Veuve Clicquot představují poetickou spolupráci. V jejím srdci leží limitovaná edice lahve La Grande Dame 2018 vintage a skulpturální chladicí set. Značky spojuje nejen láska pro tradici a řemeslo, ale i úcta k silným ženám. Obojí podtrhuje obliba žluté barvy symbolizující radost.

    M.A.C Cosmetics má novou tvář. Beauty značku zastoupí Doja Cat

    Zpěvačka Doja Cat odhalila novou beauty spolupráci. Na uplynulém předávání ocenění MTV Video Music Awards potvrdila, že se stala novou globální ambasadorkou společnosti M.A.C Cosmetics. Na červeném koberci totiž předvedla klasickou rudou rtěnku v odstínu Lady Danger. Přihlížející ovšem vzápětí překvapila, když si z ní s chutí ukousla.

    Po stopách módních ikon: Jak Marc Jacobs ztělesnil módní ironii

    Marc Jacobs patří mezi nejvlivnější tvůrce současné módy. Od 80. let až po současné přehlídky dokáže každé kolekci vtisknout vlastní výrazný cit, značnou ironii a pestrou odvahu. Jeho rukopis stojí na nečekaných kontrastech. Ať už mezi ulicí a haute couture, nebo popovou kulturou a tradicí. Právě díky tomu se stal ikonickým návrhářem, který se nebojí experimentovat s barevnou paletou i materiálovou extravagancí.

    Protest na Pařížské není na místě. Móda za nespokojenost mladých nemůže

    Skupina MayDay minulý týden v Pařížské ulici uspořádala protest proti luxusu. Její členové se oblékli do bílých kukel a trik tvořících nápis "useless". Odkazovali na to, že drahé oblečení odvádí pozornost od důležitějších hodnot. Argument však působí prázdně, protože pravá příčina tlaku na mladé lidi pramení odjinud. Luxusní butiky v tomto kontextu plní spíše roli kulisy, než aby představovaly zdroje problému.

    Na Větrné hůrce čeká nová adaptace. První ukázky rozdělují internet

    První útržky očekávané nové adaptace románu Na větrné hůrce vyvolaly v divácích rozporuplné reakce. Režisérka Emerald Fennell totiž pojala snímek ve svém klasickém stylu. Oproti předloze má tedy o dost více sexuální ráz. Fanoušky knihy pobouřily nejen odvážné záběry, ale také kontroverzní obsazení. To vše podtrhl soundtrack z dílny Charli XCX.

    To nejlepší z Benátek. Na jaké filmy se můžete těšit tentokrát?

    Mezinárodní filmový festival v Benátkách letos oslavil svůj 82. ročník. Někteří kritici sice označují letošní filmový line-up za spíše slabší, i tentokrát se ovšem na plátnech objevilo několik snímků, které vyvolaly silné emoce a získaly si publikum. Vybrali jsme pět filmů, které by vám v následujících měsících rozhodně neměly uniknout. Od politicky naléhavého dokumentu přes černou satiru až po gotický velkofilm.

    Móda v kostce: Naomi Campbell tančí v Pucci a Tilda Swinton má vlastní výstavu

    Pucci naverboval supermodelku Naomi Campbell, která roztančila jeho podzimní řadu. Značka Boucheron zase za svou tvář zvolila herečku Daisy Edgar Jones. Eye Filmmuseum v Amsterdamu chystá výstavu o Tildě Swinton a La Galerie Dior pro změnu odhalí exhibici s Azzedine Alaïa Foundation. Stella McCartney pak spolupracuje s Jeffem Koons.

    Maximalismus pronikl i do interiérů. Na scénu vrací Art Deco

    Nedávný report platformy Pinterest potvrdil, že maximalismus ovládá rovněž trendy na poli interiérového designu. Odhalil totiž nárůst vyhledávání inspirace spojené se stylem Art Deco. Hluboké barvy, bohaté textury a symetrické tvary, to vše bude definovat podzimní domácnosti. Není přitom třeba velkých renovací, stačí jen pár jednoduchých úprav.

    Přívěsky s létem neodchází. Na podzim ozdobí i rozevláté sukně

    Letošní rok zaznamenal významný comeback přívěsků, které definují počátek milénia. Zpočátku se začaly objevovat na luxusních kabelkách, postupně ale přesídlily rovněž na tenisky nebo sandály. Začíná být ovšem jasné, že módní scénu po úspěšném létě neopustí ani na podzim. Tentokrát se ale přesunou na další kousek z vašeho šatníku, a to sukně.

    Maison Margiela rozšiřuje portfolio. Daroval nový význam číslu 2

    Módní dům Maison Margiela prohlubuje své ikonické číselné řazení. Nedávno odhalil svůj nový sektor s názvem Line 2. Číslovka totiž dosud žádné projekty neukrývala. Značka pod ní nyní ovšem hodlá schovávat umělecké instalace, kampaně nebo rozhovory. Projekt odstartuje začátkem září v Soulu výstava s názvem Elsewhere, Rhem, Open Torso.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―