Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Podzim a zima s sebou nenesou pouze výběr nového kabátu či bundy. Aby tyto složky vypadaly opravdu perfektně, nesmíte zapomenout na doplňky. V tomto ročním období se klíčovými prvky k dokonalému outfitu stávají šály, kravaty, stylové pokrývky hlavy, ale i sluneční brýle. Letos se nemusíte bát sáhnout po nekonvenčních tvarech i experimentálních materiálech, které se letos projevily hlavně v sekci šperků, mezi nimiž dominují velké náhrdelníky i brože. 

    Zachumlejte se!

    Ačkoliv jsme tomu na začátku aktuální sezóny moc nevěřili, na módním dějišti stále více trendují laicky řečeno velké šály, do kterých se doslova zachumláte. Někteří z designérů dokonce takové šály přetvořili v celý komplet s bundou či kabátem. Jil Sander nebo módní dům Toteme si v těchto kouscích libují. Jil dokonce připravil šály, které jsou ve stejném materiálu i barvách jako matchující puffer bundy. Naše doporučení je ale lehce konzervativnější. Přikláníme se spíše ke klasickým vzorům i materiálům. Velice trendy jsou kostky i pruhy. U Burberry pořídíte i praktičtější kousky s kapucí, které oceníte v případě kabátu či bundy bez ní.

    Foto: Burberry

    Vyzkoušejte kravatu

    Kravata dodá pánskému i dámskému looku velký wow efekt. Podtrhne eleganci a zároveň působí sexy, zvláště v dámském podání. Značka Valentino pro dámy připravila dvě minimalistické verze, které lze namixovat s jakýmkoliv elegantním outfitem. Lépe samozřejmě kravaty vyniknou na bílé košili, ale perfektně budou působit i s černou košilí. Vynikne tak zlatý detail, který dodá looku umírněný draze vyhlížející vzhled. Se zavazováním si hlavu lámat nemusíte, oba kousky jsou navrženy tak, aby zapínání bylo co nejsnadnější.

    Foto: Valentino

    Poohlédněte se po stylové ušance

    Ušanku vnímáme jako královnu pokrývek hlavy. Bohužel nutno dodat, že je to záležitost pouze pro některé z nás. Ušanka vám musí sedět a nedeformovat vzhled a proporce obličeje. Pokud si nejste jistí, raději ji vynechte. Pokud vám ušanka nebude slušet, celý outfit tím zastíníte. Ušanku lze pořídit v buticích s kožešinou nebo ve výběrových second handech. Najít tu správnou může trvat dlouho, proto se na ni více zaměřte.

    Klasické tvary slunečních brýlí pro letošek odložte

    Sluneční brýle v posledních letech zaznamenávají velký nárůst atypických tvarů. A neobejde se bez nich i letošní zima. Zaznamenáváme také velkou oblibu sady retro aspektů, které letošní kolekce velmi ovlivňují. Jedny z nejpopulárnějších tvoří Céline, letos jsme je zpozorovali snad u všech fashion influencerek. A protože nás mainstream baví jen částečně, vybrali jsme podobnou variantu v podání značky Gentle Monster. Tyto brýle budou totiž vypadat velice stylově s ušankou i kravatou dohromady!

    Foto: Gentle Monster

    Cool girls nosí pantera

    Nová kolekce šperků od Cartier se vyznačuje exkluzivními motivy zvířat, přičemž největší hvězdou jsou šperky s podobiznami ikonického pantera či elegantní zebry. Bez ohledu na individualitu si zde každý nalezne svůj unikátní kousek, ať už preferuje zlaté nebo stříbrné provedení. Náhrdelníky a náramky z této řady září nejen svou kvalitou, ale i velice draze vyhlížejícím designem, což oceníte zvláště v případě, že se chystáte na jakoukoliv speciální příležitost, kde je stanovený „nudný“ dresscode. Tyto šperky nejenže dotáhnou váš outfit na úplně nový level, ale také dokážou prolomit monotónnost jednolitého outfitu.

    Foto: Cartier

    Zdroj: Instagram

    Autor článku:
    Marek Wrbik
    Marek Wrbikhttps://fashionup.cz/
    Marek ve svých textech propojuje módu s popkulturou, ekonomikou i společenským kontextem. Zajímá ho, jak se oblečení stává odrazem doby a proč některé značky uspějí, zatímco jiné ztratí lesk. Pravidelně se objevuje na lokálních fashion akcích a sleduje tváře české módní scény. Rád rozkrývá příběhy za značkami i trendy, které zatím českému publiku zůstávají vzdálenější. Když zrovna nepíše, rád objevuje nové bary, galerie a podniky, kde jde cítit nápad. Módu bere jako koníček, ale i jako způsob, jak se dívat na svět.

    ― Reklama ―

    Lekce stylu: Rozzařte své podzimní outfity k nepoznání s trendy doplňky

    ― Reklama ―

    Podzim a zima s sebou nenesou pouze výběr nového kabátu či bundy. Aby tyto složky vypadaly opravdu perfektně, nesmíte zapomenout na doplňky. V tomto ročním období se klíčovými prvky k dokonalému outfitu stávají šály, kravaty, stylové pokrývky hlavy, ale i sluneční brýle. Letos se nemusíte bát sáhnout po nekonvenčních tvarech i experimentálních materiálech, které se letos projevily hlavně v sekci šperků, mezi nimiž dominují velké náhrdelníky i brože. 

    Zachumlejte se!

    Ačkoliv jsme tomu na začátku aktuální sezóny moc nevěřili, na módním dějišti stále více trendují laicky řečeno velké šály, do kterých se doslova zachumláte. Někteří z designérů dokonce takové šály přetvořili v celý komplet s bundou či kabátem. Jil Sander nebo módní dům Toteme si v těchto kouscích libují. Jil dokonce připravil šály, které jsou ve stejném materiálu i barvách jako matchující puffer bundy. Naše doporučení je ale lehce konzervativnější. Přikláníme se spíše ke klasickým vzorům i materiálům. Velice trendy jsou kostky i pruhy. U Burberry pořídíte i praktičtější kousky s kapucí, které oceníte v případě kabátu či bundy bez ní.

    Foto: Burberry

    Vyzkoušejte kravatu

    Kravata dodá pánskému i dámskému looku velký wow efekt. Podtrhne eleganci a zároveň působí sexy, zvláště v dámském podání. Značka Valentino pro dámy připravila dvě minimalistické verze, které lze namixovat s jakýmkoliv elegantním outfitem. Lépe samozřejmě kravaty vyniknou na bílé košili, ale perfektně budou působit i s černou košilí. Vynikne tak zlatý detail, který dodá looku umírněný draze vyhlížející vzhled. Se zavazováním si hlavu lámat nemusíte, oba kousky jsou navrženy tak, aby zapínání bylo co nejsnadnější.

    Foto: Valentino

    Poohlédněte se po stylové ušance

    Ušanku vnímáme jako královnu pokrývek hlavy. Bohužel nutno dodat, že je to záležitost pouze pro některé z nás. Ušanka vám musí sedět a nedeformovat vzhled a proporce obličeje. Pokud si nejste jistí, raději ji vynechte. Pokud vám ušanka nebude slušet, celý outfit tím zastíníte. Ušanku lze pořídit v buticích s kožešinou nebo ve výběrových second handech. Najít tu správnou může trvat dlouho, proto se na ni více zaměřte.

    Klasické tvary slunečních brýlí pro letošek odložte

    Sluneční brýle v posledních letech zaznamenávají velký nárůst atypických tvarů. A neobejde se bez nich i letošní zima. Zaznamenáváme také velkou oblibu sady retro aspektů, které letošní kolekce velmi ovlivňují. Jedny z nejpopulárnějších tvoří Céline, letos jsme je zpozorovali snad u všech fashion influencerek. A protože nás mainstream baví jen částečně, vybrali jsme podobnou variantu v podání značky Gentle Monster. Tyto brýle budou totiž vypadat velice stylově s ušankou i kravatou dohromady!

    Foto: Gentle Monster

    Cool girls nosí pantera

    Nová kolekce šperků od Cartier se vyznačuje exkluzivními motivy zvířat, přičemž největší hvězdou jsou šperky s podobiznami ikonického pantera či elegantní zebry. Bez ohledu na individualitu si zde každý nalezne svůj unikátní kousek, ať už preferuje zlaté nebo stříbrné provedení. Náhrdelníky a náramky z této řady září nejen svou kvalitou, ale i velice draze vyhlížejícím designem, což oceníte zvláště v případě, že se chystáte na jakoukoliv speciální příležitost, kde je stanovený „nudný“ dresscode. Tyto šperky nejenže dotáhnou váš outfit na úplně nový level, ale také dokážou prolomit monotónnost jednolitého outfitu.

    Foto: Cartier

    Zdroj: Instagram

    ― Reklama ―

    Rekapitulace místo přátelství. Past jménem catch-up přechází z TikToku do reality

    Na TikToku frčí videa typu „let’s catch up“, v nichž tvůrci shrnují svůj život do pár minut. Jenže kultura rychlých updatů se nenápadně přesouvá i do offline světa. Přátelství dospělých se mění v sérii „catch-up schůzek“, které připomínají malé status meetingy víc než chvíle opravdového propojení. A právě sociální síť TikTok trend nejen pojmenovala, ale i normalizovala.

    TikTok Highlights: Birthday make-up rozděluje. Vyvolává překvapivé reakce

    Staronová bitva opět dobývá sociální sítě. Beauty TikTok trend známý jako birthday make-up rozděluje internet. Zatímco jeho zastánci ho vidí jako variantu "full-glam" looku, v jiných vyvolává překvapivé reakce. Někteří muži totiž pod video tutoriály ženám radí, aby se nemalovaly "jako Picasso" a blahosklonně je ujišťují, že "kvůli nim" si obličej líčit opravdu nemusí.

    Milán zdobí luxusní kluziště. Na svědomí ho má hotel z dílny Ferragamo

    Vánoční duch posedl také italské hlavní město módy. Milán tentokrát ozdobilo luxusní sváteční kluziště z dílny módního domu Ferragamo. Rozzářilo dvůr jeho věhlasného hotelu Portrait. Koncept The Gift však letos o Vánocích přináší mnohem více. Návštěvníci mohou po odložení bruslí ochutnat to nejlepší z tamní gastronomie nebo nakoupit dárky v tamních pop-upech.

    Velkolepé návraty do USA. Módní domy na jaře ovládnou Severní Ameriku

    Příští rok se vykresluje jako okamžik, kdy se Spojené státy změní v epicentrum globální módy. Chanel míří do New Yorku, Dior do Los Angeles a Moncler do zasněženého Aspenu. Gucci přistává na Manhattanu, zatímco Louis Vuitton volí stejnou metropoli jako symbolický bod návratu. Severní Amerika se stává místem, kde evropské domy nacházejí staronový rytmus. Každá z prezentací posouvá atmosféru země do vlastního vizuálního jazyka a dodává jarní sezóně jedinečný americký puls.

    Chanel obléká rappera. Novým ambasadorem značky je A$AP Rocky

    Herečka Margaret Qualley a rapper A$AP Rocky čeká hvězdná svatba. Alespoň v alternativním vesmíru Chanel. Módní dům odhalil krátké video z dílny režiséra Michela Gondry, v němž slavného hudebníka představuje jako svého nejnovějšího ambasadora. Zároveň se jedná o teaser k chystané show s názvem Métiers d’Art, kterou v úterý 2. prosince přivítá New York.

    LVMH loví talenty, Kering loví značky. Oba velikáni formují budoucnost luxusu

    LVMH i Kering vstupují do nové etapy růstu. Skupiny formující tvář globálního luxusu posouvají portfolia směrem k budoucnosti. LVMH sází na čerstvé talenty a řemeslné mistrovství. Kering buduje investiční jednotku, jež mapuje značky, technologie i subkulturní směry. Oba giganti sledují proměnu zákazníka a reagují s vizí přesahující hranice tradičního luxusu.

    Šaty už nestačí. Elie Saab přetváří sny v luxusní rezidence z betonu a zlata

    Značka Elie Saab rozšiřuje svůj vytříbený estetický svět. Představila projekt Stellar by Elie Saab, první značkový rezidenční komplex na ostrově Yas v Abú Dhabí. Tímto krokem navazuje na svou globální expanzi do segmentu luxusních nemovitostí. Stopy její značky lze nalézt po celém světě, od Karibiku přes Maledivy až po švýcarské Alpy, stejně jako na nedávno uvedené debutové jachtě Elie Saab.

    Příběh touhy a vzdoru. Vivienne Westwood probouzí k životu mangu NANA

    Milovnící anime a módy, nastal váš čas. Vivienne Westwood si nachystala podzimní překvapení plné mangy. Značka spolu s Ai Yazawa vytvořila kolekci, jež se inspirovala slavnými japonskými manga komiksy. Spolupráce, která propojuje melancholii tokijských nocí s nezkrotným britským duchem, oživuje šperky, látky i siluety, jež v manze vypráví o svobodě, touze a vzdoru.

    Maison Margiela přepisuje anonymní DNA. Přizpůsobuje se éře virálů

    Říká se, že starého psa novým kouskům nenaučíš. V módě, kde rychle se měnící dynamika může zaskočit i nejsilnější hráče, to však neplatí. Pravidlům hry se musel podřídit i Maison Margiela. Zakladatel značky vybudoval byznys model na ideji brandu bez jména. Kreativní ředitel Glenn Martens ho ale pomalu přetváří. Uvádí ho do současnosti, kde vítězí relevance a pozornost.

    Čepice, které prolomí zimní prokletí. Tu správnou už nesundáte

    Zimní sezona znovu otevírá otázku, proč pletené čepice často působí únavněji než samotné mrazivé počasí. Mnoho tváří pod nimi ztratí proporce, linku čelisti i sebevědomý výraz. Móda však nabízí alternativy, jež pracují s architekturou hlavy mnohem chytřeji a dávají outfitu novou vertikálu. Struktura, historie, elegance a dramatický tvar dokáží proměnit běžné vrstvení ve skutečný styling. Není divu, že módní domy sázejí na čepice rámující obličej jako šperk, ne jako zimní nutnost.

    Military trend ovládá ulice. Z haute couture však míří na oltář rychlé módy

    Military trend ovládá ulice. Z haute couture však míří na oltář rychlé módy Military trend se z podzimních přehlídek přelévá do každodenní módy s takovou razancí, že si podmaňuje i fast fashion řetězce. Siluety inspirované uniformami, ramena ve zbrojní geometrii a zdobné knoflíky získávají masový dosah. Série kolekcí světových módních domů vytvořila atmosféru, jež přeje odvážně strukturovaným vrstvám. Publikum toužící po výrazném stylingu sahá po kouscích, které mají původ v aristokracii i frontových liniích. Ztrácí ale trend díky své oblibě původní kouzlo?

    Uvěřili jsme marketingovým lžím? The Ordinary bourá mýty skincare světa

    Značka The Ordinary řekla stop. Stop marketingovým beauty tipům, které nepřináší žádné viditelné změny. Stop lhaní. Svou novou kampaní s názvem The Periodic Fable chce zbořit mýty, jež svět skincare rutin vystavěl na barvitých termínech. Reklamou udělala společnost čáru za lákavými frázemi a marketingem, které vydělávají peníze, ale nepřináší ovoce. 

    Přeměňte zimní dny v radost. Zář jim dodají luxusní adventní kalendáře

    Přeměňte své Vánoce v kouzelné chvíle a vraťte se do dní, kdy jste byli dětmi. Čekání na Štědrý den může být dlouhé, ale s luxusním adventním kalendářem si ho rozhodně zkrátíte. Předčasným dárkem svátky ještě nikdo nikdy nezkazil. Jste milovníci vůní, sebepéče nebo make-upu? Potom vám roztomilé boxy z nabídky slavných značek jistě vyrazí dech.

    Luxury Insights: Missoni bourá vlastní hranice. Láká na apartmány v Dubaji

    Hranice vysoké módy a dalších odvětví luxusního průmyslu začínají blednout. Missoni je jen jednou z řady legendárních značek, jež v poslední době zkoumají svět exkluzivních nemovitostí. Módní dům koncem listopadu oznámil svou nejnovější investici, a to rezidenční projekt na Dubajských ostrovech. Spolupracuje na něm s tamní společnosti Octa Development.

    Móda v kostce: Zemřela designérka Pam Hogg a Jacquemus má první skiwear řadu

    Zemřela skotská návrhářka Pam Hogg, jež oblékala Kate Moss, Kylie Minogue i Rihannu. Jonathan Anderson odhalil první vizi pánské kolekce pro podzim roku 2026 a Jacquemus společně s Nike představil svou první skiwear řadu. Gucci zamíří se svou příští cruise kolekcí do New Yorku a společnost EssilorLuxottica je připravená odkoupit podíl značky Giorgio Armani.

    Kim Kardashian dělí internet. Vynesla kontroverzní Birkin bag ze sloní kůže

    Kim Kardashian se v seriálu All’s Fair objevila s kabelkou Birkin, která dle znalců pochází z kůže afrického slona. Luxusní svět okamžitě vytvořil dva tábory. Na jedné straně stojí hlasití kritici, na druhé fascinovaní sběratelé. Elephant Leather Birkin patří k nejvzácnějším kabelkám Hermès, jejichž výroba však skončila před několila dekádami. Sociální sítě se po odvysílání epizody změnily v jeviště, kde vedle morálního rozhořčení roste posedlost cenovkou a investičním potenciálem.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―