Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Módní dům Gucci převyprávěl příběh ikonické Jackie 1961 s novým nádechem. Kabelku, která je známá svým půlměsícovým tvarem a elegantní sponou, představil v pondělí. Dostupná je v řadě velikostí, barev i materiálů. Cílí na jednoduchost a každodennost. Nemusíte se tedy bát ji vynést na obchodní jednání, ale třeba i na pláž nebo na jógu.

    Herečka Dakota Johnson je s Gucci spjata již od roku 2015. Není tedy vůbec náhodou, že si pro novou verzi kabelky firma vybrala právě ji. V nové kampani, kterou Gucci zveřejnil pro svou Jackie 1961, je herečka v centru pozornosti v různých prostředích Los Angeles. Kampaň fotografoval Glen Luchford a zachytil Dakotu, jak prochází každodenními okamžiky s různými verzemi Jackie, z nichž každá má svou vlastní osobnost a každá je dokonale sladěna s danou příležitostí.

    V jednoduchosti je krása

    Jak sám název napovídá, model Jackie debutoval v roce 1961. Od té doby zdobí mnoho slavných osobností po celém světě a stal se dlouholetou oporou tohoto domu. Je totiž kombinací dvou základních pozitiv. Jednoduchosti a krásy.

    Na výběr máte z několika barev a velikostí, od mini po medium. Každý si tedy může vybrat tu pravou. Nemusíte se vůbec bát, že kabelku neunosíte. Je laděna do velmi krásně kombinovatelných barev a k tomu bez zbytečného zdobení. Jediným dekorativním prvkem je velmi decentně laděná zlatá spona, která se nachází na přední straně všech modelů. Ceny se pohybují přibližně od 50 do 625 tisíc korun českých.

    Nejedná se o první aktualizaci kabelky. Původní model byl obnoven již v letech 1999 a 2009. Dnešní Jackie 1961 se snaží překonat tradici svou elegantní siluetou a univerzálním přístupem. K dispozici je v několika povrchových úpravách, včetně přírodní, lakované nebo ušlechtilé kůže. Jackie se dodává s delším, odnímatelným ramenním popruhem, který má dvě varianty. Masivní řetízek a kožený popruh.

    V roce 2023 módní dům představí i další kreativní interpretace Jackie 1961. Můžeme se těšit například na zajímavé kousky z tkané rafie a slámy nebo na sametové tapiseriové vzory. Nebude chybět ani symbolické plátno GG Supreme.

    Kabelky se již nemohla dočkat Leonie Hanne, která ji vynesla hned v úterý.

    Zdroj: Fashionnetwork, Gucci, Instagram

    Autor článku:

    ― Reklama ―

    Legendární kabelka Jackie 1961 od Gucci je zpět. V kampani září Dakota Johnson

    Módní dům Gucci převyprávěl příběh ikonické Jackie 1961 s novým nádechem. Kabelku, která je známá svým půlměsícovým tvarem a elegantní sponou, představil v pondělí. Dostupná je v řadě velikostí, barev i materiálů. Cílí na jednoduchost a každodennost. Nemusíte se tedy bát ji vynést na obchodní jednání, ale třeba i na pláž nebo na jógu.

    Herečka Dakota Johnson je s Gucci spjata již od roku 2015. Není tedy vůbec náhodou, že si pro novou verzi kabelky firma vybrala právě ji. V nové kampani, kterou Gucci zveřejnil pro svou Jackie 1961, je herečka v centru pozornosti v různých prostředích Los Angeles. Kampaň fotografoval Glen Luchford a zachytil Dakotu, jak prochází každodenními okamžiky s různými verzemi Jackie, z nichž každá má svou vlastní osobnost a každá je dokonale sladěna s danou příležitostí.

    V jednoduchosti je krása

    Jak sám název napovídá, model Jackie debutoval v roce 1961. Od té doby zdobí mnoho slavných osobností po celém světě a stal se dlouholetou oporou tohoto domu. Je totiž kombinací dvou základních pozitiv. Jednoduchosti a krásy.

    Na výběr máte z několika barev a velikostí, od mini po medium. Každý si tedy může vybrat tu pravou. Nemusíte se vůbec bát, že kabelku neunosíte. Je laděna do velmi krásně kombinovatelných barev a k tomu bez zbytečného zdobení. Jediným dekorativním prvkem je velmi decentně laděná zlatá spona, která se nachází na přední straně všech modelů. Ceny se pohybují přibližně od 50 do 625 tisíc korun českých.

    Nejedná se o první aktualizaci kabelky. Původní model byl obnoven již v letech 1999 a 2009. Dnešní Jackie 1961 se snaží překonat tradici svou elegantní siluetou a univerzálním přístupem. K dispozici je v několika povrchových úpravách, včetně přírodní, lakované nebo ušlechtilé kůže. Jackie se dodává s delším, odnímatelným ramenním popruhem, který má dvě varianty. Masivní řetízek a kožený popruh.

    V roce 2023 módní dům představí i další kreativní interpretace Jackie 1961. Můžeme se těšit například na zajímavé kousky z tkané rafie a slámy nebo na sametové tapiseriové vzory. Nebude chybět ani symbolické plátno GG Supreme.

    Kabelky se již nemohla dočkat Leonie Hanne, která ji vynesla hned v úterý.

    Zdroj: Fashionnetwork, Gucci, Instagram

    ― Reklama ―

    Balmain osiřel. Po 14 letech ho opouští kreativní ředitel Olivier Rousteing

    Vždy, když se zdá, že módní kolotoč změny kreativních ředitelů skončil, objeví se další náhlá změna. Tentokrát ze své vedoucí pozice odchází čtyřicetiletý návrhář Olivier Rousteing. Francouzský módní dům Balmain opouští po 14 letech v jeho čele. Za své působení dokázal značku propojit s popkulturou, zapojit ji do světa nových technologií a vytvořit vlastní Balmain Army.

    Svatební šaty hvězd diktují trendy. Inspirují styl i odvahu dalších nevěst

    Den, na který čeká téměř každá žena. Od romantického pokleknutí až po velkolepý obřad jde o cestu plnou emocí, očekávání a snů. Vše začíná jediným okamžikem, jiskřivým prstenem, pohledem plným lásky a slovy, která změní celý život. Od té chvíle se rozbíhá cesta plná plánování, představ a detailů, na nichž záleží. Šaty, které oblékají celebrity, pak inspirují miliony nevěst po celém světě, nastavují trendy a dokazují, že elegance a styl jsou nakažlivé. Výběr svatebních šatů bývá totiž momentem, kdy se žena poprvé uvidí jako nevěsta.

    Módní scénu zaplavily Vánoce. Značky chrlí sváteční kampaně

    Nastal čas, na kteří se někteří těší celý rok a jiní jeho příchod spíše oplakávají. Blížící se Vánoce totiž neznamenají pouze okamžiky radosti a potěšení, ale i stresu. Módní značky těží z touhy podobnému tlaku uniknout a nabízejí kampaně, umožňující krátký útěk před svátečním shonem. Odkazují na sílu lásky, jedinečného talentu či jednoduchého potěšení.

    Hútíové po téměř pěti letech propustili modelku. Porušovat měla „morální kódy“

    Jemenská modelka Intissar al-Hammadi je po téměř pěti letech opět na svobodě. O víkendu o tom reportovala agentura AFP. Pětadvacetiletá žena byla uvězněna v roce 2021 vojenskou skupinou Hútíové, jež od roku 2015 vládne části země. Jako důvod pro její zatčení tehdy uvedla "porušování lokálních morálních kódů", což lidskoprávní organizace označují za nepodložené.

    Chlupy, bradavky a byznys. Proč SKIMS dráždí veřejnost? 

    Značka SKIMS nedávno vyvolala rozruch novou kolekcí, která oslavuje přirozenost těla. Anebo ne? Na sociálních sítích se strhla bouře názorů, zda Kim Kardashian oslavuje přirozenost ženského těla a bourá tabu kůže bez jediného chloupku, či naopak posiluje nerealistické ideály krásy a tlak na „dokonalé“ tělo. Marketingový tým SKIMS však slaví úspěch, tanga s umělým ochlupením byla během pár dnů vyprodaná. 

    Historie elegance opět září. Pillbox hat slaví návrat na módní scénu

    Nenápadný, a přesto neodolatelně působivý. Klobouk ve tvaru krabičky, ​​známý jako pillbox hat, je symbolem kultivovaného vkusu, překračujícího generace i trendy. Ztělesňuje jednoduchost povýšenou na umění, spojenou s autoritou a jemností, která se nikdy neztrácí v davu. Není jen proto jen ozdobou. Je vyjádřením postoje, odkazem éry půvabu a poctou ženské elegance.

    První Pink Ball oživil Londýn. British Museum sklízí kvůli akci kritiku

    Exkluzivní Pink Ball zbarvil dne 18. října prostory British Museum do všech odstínů růžové. Vůbec první gala večer v tamních prostorách kontrastoval s končící výstavou Ancient India: Living Traditions, jejímž tématem náboženských tradic se rovněž inspiroval. Svět luxusu tak vládl mezi historickými artefakty Londýna, což ovšem vyvolalo také značnou kritiku. 

    LVMH a UNESCO rozšiřují spolupráci. Tiffany & Co. hodlá chránit oceány

    Luxusní skupina LVMH prohlubuje partnerství s UNESCO. Společně hodlají pracovat na dalším pětiletém plánu, tentokrát s názvem For the Beauty of Life. Nově se k němu přidá rovněž šperkařský dům Tiffany & Co., jehož cílem bude podpořit ochranu oceánů. V srdci spolupráce stojí snaha vytvořit udržitelná řešení, jež podpoří především lokální komunity po celém světě.

    Maison Margiela otvírá brány Dubaje. V metropoli nabízí exkluzivní rezidence

    Legendární francouzská značka pokračuje v překračování módních hranic. Maison Margiela tentokrát svou jedinečnou estetiku neaplikoval na dechberoucí návrhy, ale luxusní apartmány. Módní dům odhalil první exkluzivní rezidence, které vybudoval na ostrově Palm Jumeirah v Dubaji. Přidal se tak ke skupině značek, jež redefinují podobu současného luxusního průmyslu.

    Stella McCartney zdolala další milník. Představila první plant-based peří

    Nedávný Pařížský týden módy zažil důležitý debut. Na tamní přehlídková mola dorazily první návrhy z plant-based peří. Na svědomí je má britská návrhářka Stella McCartney, proslulá svým udržitelným a ekologickým přístupem. Inovativní materiál FEVVERS přitom nemá sloužit jako přesná napodobenina peří, jeho cílem je vytvořit podobnou, avšak jedinečnou estetiku.

    Balmain slaví 80. narozeniny. Jeho módní stopu vykreslí nový dokument

    Jedna z nejvýznamnějších značek módní historie slaví významný milník. Módní dům Balmain letos oslaví své 80. narozeniny. Na oslavu si nadělil nejen speciální výstavu One Night, Eight Decades v New Yorku, ale rovněž speciální dokument. Postaral se o něj uznávaný režisér Loïc Prigent, jenž vynesl na povrch archivní záznamy, které veřejnost ještě nikdy nespatřila.

    Julian Klausner se činí. Rozvíjí populární pánské tenisky Dries Van Noten

    Dries Van Noten vždy oblékal svět do poezie textilních kontrastů. Když ale na konci své kariéry představil nízké semišové tenisky, přidal ke svému odkazu nečekanou kapitolu. Precizní, civilní a zcela současnou podobu pánských bot. Ty se staly jeho tichým podpisem, který rezonoval i po jeho odchodu. Tento příběh nyní pokračuje pod vedením návrháře Juliana Klausner.

    Z holky od vedle je showgirl. Taylor Swift se novými outfity staví mezi legendy

    Už dlouho víme, že značka jménem Taylor Swift obsahuje mnohem víc než jen písničky s chytlavými refrény a chytrými texty. Nové album The Life of a Showgirl ukazuje umělkyni šťastně zamilovanou a pevně usazenou ve světě showbyznysu. Populární zpěvačka si skrze něj nejen hudebním, ale především módním jazykem a za pomocí promyšlené stylizace říká o pozici mezi opravdovými legendami.

    Prada odstartovala vánoční shon. Vydala letošní sváteční kampaň

    S postupujícím podzimem se nezadržitelně blíží i letošní sváteční období. Vánoční shon odstartovala mezi světovými módními domy společnost Prada. Koncem října vydala kampaň oslavující svátky s názvem A Winter's Tale. V jejím středu stojí ambasadoři značky, ale také klasický zimní archetyp představující cestu domů zasněženými vrcholky dechberoucích hor.

    Film Die, My Love láká na surovost. Jennifer Lawrence popouští uzdu emocí

    Herecké duo Jennifer Lawrence a Robert Pattinson jiskří v novém thrilleru. Snímek Die, My Love, který debutoval na letošním filmovém festivalu v Cannes, napětím přímo přetéká. Film sleduje děj založený na knize z pera Ariany Harwicz, v jehož srdci stojí výbušná, energetická a čím dál více ztracená Grace. Vypráví příběh ženy, jež se naplno poddá své surovosti.

    Móda v kostce: Ugg pojí síly se Sacai a Swarovski spolupracuje s Loop

    Módní svět nabízí nová partnerství. Slavná značka bot Ugg vytvořila po šesti letech speciální kolekci s japonskou společností Sacai. Swarovski pro změnu spolupracuje s výrobcem špuntů do uší Loop. Dior pak slaví 10. výročí projektu Dior Lady Art a Pandora odstartovala vlnu vánočních kampaní. Itálie vítá první výstavu oslavující návrhy z dílny Alaïa a Balenciaga.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―