Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Oslava Valentýna se nezadržitelně blíží a přináší s sebou záplavu růžových a červených pyžámek, podprsenek, ale také doplňků. Nezáleží na tom, jestli tento svátek prožíváte naplno, či nikoliv, pusťte si i tak trochu lásky také k sobě domů. Koneckonců, rovněž sebelásku je důležité pravidelně uctívat a vkusné dekorace vám s tím pomohou.

    Už dávno není Valentýn svátkem jen pro zamilované. Láska totiž nemusí být pouze romantická, takže se nebojte oslavit i tu rodinnou či přátelskou. Ať už plánujete velké akce, malé posezení, nebo si prostě jen chcete vesele vyzdobit byt, trh se hemží dekoracemi symbolizujícími lásku. Při výběru nezapomeňte na udržitelnost, aby vám doplňky dělaly radost déle než jen jeden den v roce.

    Láska prochází žaludkem. Zaplňte srdíčky i svůj jídelní stůl

    Kdo by neměl rád srdcový vzor? Blížící se Valentýn přímo vybízí pořídit si nějakou zamilovanou dekoraci také do domácnosti. Ikonický láskyplný tvar je navíc tak univerzální, že ho v druhé polovině února rozhodně nemusíte sklízet a schovávat až na příští rok. Třeba populární skleničky od Anthropologie mají nového zástupce s motivem létajících srdíček, který se určitě neztratí ani v létě.

    Zdroj: Anthropologie, The White Company

    Stejně tak i zapékací mísa od The White Company najde uplatnění v každé kuchyni. Narozeninový dort, slaný koláč nebo zeleninový salát, to vše bude v roztomilé míse vypadat zase o něco lépe. Kameninu navíc smíte vložit do trouby i do mrazáku, takže vám podobné nádobí poslouží téměř celou věčnost. Jako bonus je mísa ručně vyráběná v Portugalsku, což potěší nejednoho kuchaře.

    Valentýn oslavte klidně doma. Udělejte si z něj svátek podle svého gusta

    Vyrazit na Valentýna na předem připravený program může být dokonale romantické. Dobrá večeře nebo famózní zážitek určitě potěší každého, bez ohledu na aktuální vztahový status. Někdy je ale lepší zůstat doma, v pohodlí komfortní zóny. Objednat si sushi a vyskládat jej na tác pokrytý polibky od značky Jonathan Adler, i to může být to pravé pro pohodový valentýnský večer.

    Zdroj: Jonathan Adler, Butlers

    Toužíte-li po dekoracích, které vám do domova přinesou svěží vítr, zkuste cokoliv, co vám pokoj doslova prosvítí. Světýlka vyzařují útulnost vždy a decentní žárovka ve tvaru srdce, jako ta od značky Butlers, určitě přiměje každého hosta pochválit váš vkus. A pokud na Valentýna, nebo kdykoliv jindy, očekáváte květiny, romantická váza jim dodá ten správný designový efekt.

    Zdroj: Anthropologie, The White Company

    Zdroje: Instagram

    Autor článku:
    Anita Hofmannová
    Anita Hofmannováhttps://fashionup.cz/
    Anita kromě redaktorské práce pro FashionUP hledá svoji módní inspiraci ve své druhé práci. Organizuje eventy pro beauty a fashion značky, což ji často přivádí k nápadům na zajímavé články. Kromě tipů a vychytávek v módním i kosmetickém světě se ve svých textech věnuje zamýšlením nad aktuálními trendy, jelikož až příliš ráda věci komentuje ze svého úhlu pohledu. Její psací kariéru odstartovaly spíše roztomilé pokusy o literární díla v první třídě, což se postupem času rozvinulo do práce v novinách a studium žurnalistiky a evropských studií, kde se ovšem věnovala spíše vědeckým textům.

    ― Reklama ―

    Láska visí ve vzduchu. Valentýn volá i po zamilovaných dekoracích

    ― Reklama ―

    Oslava Valentýna se nezadržitelně blíží a přináší s sebou záplavu růžových a červených pyžámek, podprsenek, ale také doplňků. Nezáleží na tom, jestli tento svátek prožíváte naplno, či nikoliv, pusťte si i tak trochu lásky také k sobě domů. Koneckonců, rovněž sebelásku je důležité pravidelně uctívat a vkusné dekorace vám s tím pomohou.

    Už dávno není Valentýn svátkem jen pro zamilované. Láska totiž nemusí být pouze romantická, takže se nebojte oslavit i tu rodinnou či přátelskou. Ať už plánujete velké akce, malé posezení, nebo si prostě jen chcete vesele vyzdobit byt, trh se hemží dekoracemi symbolizujícími lásku. Při výběru nezapomeňte na udržitelnost, aby vám doplňky dělaly radost déle než jen jeden den v roce.

    Láska prochází žaludkem. Zaplňte srdíčky i svůj jídelní stůl

    Kdo by neměl rád srdcový vzor? Blížící se Valentýn přímo vybízí pořídit si nějakou zamilovanou dekoraci také do domácnosti. Ikonický láskyplný tvar je navíc tak univerzální, že ho v druhé polovině února rozhodně nemusíte sklízet a schovávat až na příští rok. Třeba populární skleničky od Anthropologie mají nového zástupce s motivem létajících srdíček, který se určitě neztratí ani v létě.

    Zdroj: Anthropologie, The White Company

    Stejně tak i zapékací mísa od The White Company najde uplatnění v každé kuchyni. Narozeninový dort, slaný koláč nebo zeleninový salát, to vše bude v roztomilé míse vypadat zase o něco lépe. Kameninu navíc smíte vložit do trouby i do mrazáku, takže vám podobné nádobí poslouží téměř celou věčnost. Jako bonus je mísa ručně vyráběná v Portugalsku, což potěší nejednoho kuchaře.

    Valentýn oslavte klidně doma. Udělejte si z něj svátek podle svého gusta

    Vyrazit na Valentýna na předem připravený program může být dokonale romantické. Dobrá večeře nebo famózní zážitek určitě potěší každého, bez ohledu na aktuální vztahový status. Někdy je ale lepší zůstat doma, v pohodlí komfortní zóny. Objednat si sushi a vyskládat jej na tác pokrytý polibky od značky Jonathan Adler, i to může být to pravé pro pohodový valentýnský večer.

    Zdroj: Jonathan Adler, Butlers

    Toužíte-li po dekoracích, které vám do domova přinesou svěží vítr, zkuste cokoliv, co vám pokoj doslova prosvítí. Světýlka vyzařují útulnost vždy a decentní žárovka ve tvaru srdce, jako ta od značky Butlers, určitě přiměje každého hosta pochválit váš vkus. A pokud na Valentýna, nebo kdykoliv jindy, očekáváte květiny, romantická váza jim dodá ten správný designový efekt.

    Zdroj: Anthropologie, The White Company

    Zdroje: Instagram

    ― Reklama ―

    TikTok Highlights: Zimní nehty zdivočely. Hailey Bieber boří tradici

    Influencerka a podnikatelka Hailey Bieber má TikTok v hrsti. Nezáleží příliš na tom, jaký odstín tvářenky, očních stínů nebo rtěnky zvolí. Svou možná původně i bezmyšlenkovitou volbou odstartuje nový virální trend. Výjimkou nejsou ani její zimní nehty, které vyzývají tradici na souboj. Jemné třpytky nebo uhlazený glow totiž Hailey Bieber nahradila zvířecím potiskem.

    Pinterest čte rok 2026. Předpovídá nostalgii a optimistický eskapismus

    Dnešní doba plná neustálého ruchu a o pozornost bojujících sociálních sítí žádá autenticitu, pohodlí a optimismus. Přesně tyto hodnoty definují dle nejnovější předpovědi platformy Pinterest rychle se blížící rok 2026. Odvíjí se od nich proto také trendy, které nás hodlají příští rok doprovázet. Patří mezi ně temná knižní estetika, neladící nehty nebo neutuchající láska k zelí.

    Nudný maloobchod je mrtvý. Retail prochází extrémní proměnou

    Maloobchod vstoupil do období, v němž se úspěch obchodů odvíjí od atmosféry a výrazného prostorového řešení. Zákazník sleduje autenticitu místa a reaguje na prostředí, které má charakter a jasnou identitu. Luxusní domy i fast fashion řetězce pracují s interiérem jako s nástrojem prožívání módy. Obchody se proto pod jejich vizí mění v ucelené městské události.

    Konec veganství? Trend jedné dekády tiše mizí z mainstreamu

    Ještě před světovou pandemií to vypadalo, že budoucnost patří čistě rostlinné stravě. Vzpomínáte na to, že rok 2019 byl vyhlášený rokem veganství? Dávné vize se ovšem nenaplnily a v současnosti se zdá, že veganství ustupuje nejen z běžných jídelníčků, ale také z kulturního a mediálního mainstreamu.

    Výběr pánské vůně vyžaduje přípravu. Zapomeňte na komerci a darujte originalitu

    Pánské vůně během Vánoc získávají zvláštní význam a zároveň jsou dárkem, jenž má vlastní přítomnost. Elegantním gestem se stává vůně nikoliv masová, předvídatelná a zaměnitelná, ale taková, která pracuje s prostorem, materiály i nositelem. Niche parfém dokáže tvořit atmosféru podobně jako umělecký objekt. Působí tiše, přesto křičí na celé okolí. V rukou obdarovaného získává funkci osobního talismanu, nikoliv flakonu, který si rozbalí další tisíce mužů v Česku.

    Versace řadí zpátečku. Dario Vitale opouští po necelém roku vedení

    Návrhář Dario Vitale je opět bez práce. Po necelém roku opouští pozici kreativního ředitele módního domu Versace. V pozici letos v dubnu nahradil ikonickou Donatellu Versace. Oznámení přichází jen pár dní po oficiálním převzetí značky společností Prada Group, která má dle všeho jasnou vizi nové éry Versace. Kdo Vitaleho nahradí ale její zástupci prozatím neprozradili.

    Zara Larsson překročila hranice hudební scény. Do módy vnáší žhavé pohodlí

    Zara Larsson nepatří k ženám, které běžně nosí podprsenky, a právě tento osobní postoj ji přivedl k založení vlastní značky sexy spodního prádla. Její první kolekce s názvem MAIN ROSE představuje projekt, v němž může naplno vyjádřit svou estetiku i tvůrčí pohled. Spolupracovala na ní se zkušeným týmem skandinávských odborníků, jež tvořili pro jména jako Acne Studios nebo Eytys. Impulsem ke vzniku značky byla její touha rozšířit tvůrčí aktivity mimo oblast hudby.

    Co se stane, když zemřeme? Film Navždy s tebou prozrazuje tajemství smrti

    Kde se ocitneme, až náš čas na zemi skončí? Každý z nás si tuto otázku někdy položil. Nová romantická komedie Navždy s tebou barvitě ukazuje, jak si posmrtný život můžeme představovat. Zapomeňte na polehávání na obláčkách či rajskou zahradu. Vlak vás totiž doveze na rozcestí, kde máte jen týden na to vybrat si ze škály „věčností“, v nichž spočine vaše duše. 

    Demna rýsuje svou vizi Gucci. Pre-fall 2026 řada uctívá odkaz Toma Ford

    Nová verze Gucci pomalu nastupuje na scénu. Návrhář Demna Gvasalia odhalil teprve druhou kolekci ve své nové pozici kreativního ředitele. Upřesnil tak obrysy vize, kterou představil již letos na podzim v Miláně. Řada Pre-fall 2026 však potvrzuje jeho úctu k archivním kapitolám značky, především pak k ikonické éře 90. let, jež vznikla pod taktovkou Toma Ford.

    Když luxus smrdí. Tod’s ukazuje realitu „Made in Italy“

    Pověstný italský luxus se hroutí jako domeček z karet. Ránu mu tentokrát zasadila aféra značky Tod's, jež je známá pro své kožené výrobky. Dle milánského soudu docházelo v továrnách jejích čínských dodavatelů k zneužívání pracovní síly, přičemž společnost o této skutečnosti věděla. Italský gigant nyní čelí sankci v podobě šestiměsíčního zákazu jakékoli propagace.

    Vystupovat, stanice Chanel. Show Métiers d’Art zazářila v newyorském metru

    Návrhář Matthieu Blazy odhalil světu teprve svou druhou kolekci Chanel. S úterní show Métiers d'Art ovšem pouze potvrdil to, co mnozí po jeho debutu v Paříži již tušili. Že je designér na správném místě. Nedávno jmenovaný kreativní ředitel představil nejnovější show v podzemní stanici newyorského metra. Skloubil tak underground velkoměsta s francouzskou elegancí.

    Rozhovor: Od školních sešitů k Hermès. Úspěch české kaligrafky, která okouzlila svět

    Kaligrafka Lucie Špatenková se už na střední škole zamilovala do krásně nadepsaných sešitů. Po vysoké škole založila značku Ta usměvavá, s níž pořádá workshopy krasopsaní, jezdí na eventy zkrášlovat různorodé produkty a písmem vylepšuje i výrobky nejdražších luxusních značek světa. Kromě spolupráce se značkami Prada, Cartier či Hermès vede tým kaligrafů, vychovává malou dceru a rozšiřuje povědomí o krasopísmu v Česku. 

    A$AP Rocky a Puma mění svět sneakers. Speedcat Racing zvou na divokou jízdu

    A$AP Rocky je zpět na módní scéně. Tentokrát opět spojil síly se sportovní značkou Puma. Společně vytvořili sneakers s názvem napovídajícím mnohé, tedy Speedcat Racing. A$AP Rocky přichází do světa bot se sexy divokým detailem. Teniska nádherně propojuje motorsportovou estetiku a osobní streetwearový styl samotného legendárního rapera. 

    Generace Z propadá body scrubs. Vidí v nich záblesk drobného luxusu

    Z běžných self-care pomocníků se v očích generace Z stává speciální sběratelský předmět. Ať už díky rozlišným značkám, nespočtu vůní měnících se s každou sezónou, nebo limitovaným edicím, klasický peeling přitahuje v koupelně čím dál větší pozornost. Stal se z něj drobný záblesk světa luxusu, který nabízí okamžité uspokojení a komercí podpořený pocit sebelásky.

    Dreaming Eli učí sexy sebelásce. Módní nováček dobývá Londýn

    Dreaming Eli patří k nejvýraznějším novým hlasům londýnské módní scény. Značka dobyla London Fashion Week svou kolekcí, kterou připravila pro jaro 2026. Její tvorba propojuje jemnost s drsností, zranitelnost se silou a experiment s romantikou. Svou jedinečností si zajistila pozornost módních kritiků a stabilní místo na světově proslulém týdnu módy.

    Chanel obléká rappera. Novým ambasadorem značky je A$AP Rocky

    Herečka Margaret Qualley a rapper A$AP Rocky čeká hvězdná svatba. Alespoň v alternativním vesmíru Chanel. Módní dům odhalil krátké video z dílny režiséra Michela Gondry, v němž slavného hudebníka představuje jako svého nejnovějšího ambasadora. Zároveň se jedná o teaser k chystané show s názvem Métiers d’Art, kterou v úterý 2. prosince přivítá New York.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―