Více

    ― Reklama ―

    Na světě jsou dva typy lidí: ti, kteří používají krém s SPF, a ti, kteří si jeho kouzlo a sílu zatím neuvědomili. Základem pro dokonalou pleť je pravidelné používání ochranného krému s SPF faktorem každé ráno, bez ohledu na to, jaké je počasí. Ať svítí slunce nebo je obloha zatažená, začlenění ochrany do naší denní rutiny je klíčem k ochraně naší pleti.

    Jak aplikovat SPF krém a proč je důležitý, jsme již psali. Tentokrát jsme však udělali průzkum pro milovníky make-upu a představíme si největší miláčky na trhu. Tyto krémy nejen že perfektně spolupracují s vaší kosmetikou, ale zároveň poskytují silnou ochranu pleti bez nežádoucího bílého filmu.

    O perfektním SPF už nemusíte snít. Seznamte se se značkou By Terry a pořiďte si svůj elixír věčného mládí

    Zářivá a šťavnatá pleť byla vždy prioritou pro francouzskou vizážistku Terry de Gunzburg. Tato legenda v oblasti krásy je známá především svou spoluprací s Yves Saint Laurent a vytvořením ikonického korektoru Touché Eclat. Později se rozhodla založit svou vlastní značku By Terry, která nabízí ultraluxusní produkty s úžasnými výsledky. Během let získala mnoho ocenění a některé z jejích produktů jsou považovány za Rolls Royce kosmetického průmyslu.

    Zdroj: By Terry

    Jedním z dechberoucích produktů je báze pod makeup INVISIBLE SUNSCREEN PRIMER s SPF 50. Připravíte, zdokonalíte a ochráníte svůj obličej před nežádoucími vlivy s touto krémově gelovou texturou. Okamžitě se vstřebává do pleti bez barevného efektu a zároveň disponuje nemastným saténovým finišem, čímž se stává ideálním parťákem pro každého.

    Fazolka do kapsy na cestování. Kosas SPF 40 zajistí pleti celodenní hydrataci a šťavnaté projasnění

    Kosas nepotřebuje žádné zvláštní představení, jelikož se jedná o velmi oblíbenou značku, kterou používají mnohé celebrity jako například modelky Hailey Bieber nebo Emily Ratajowski. Do svého portfolia zařadila dvě verze skvělého SPF 40 PA++++ krému DREAMBEAM. První verze s názvem RADIANT FINISH poskytuje pleti růžový, projasněný vzhled, zatímco druhá verze s názvem GOLDEN GLOW dodává pleti sluncem políbený efekt.

    Zdroj: Kosas

    Peptidy, ceramidy a kyselina hyaluronová zajišťují extra hydrataci, vyhlazení a zpevnění pokožky při pravidelném používání. Díky menší velikosti se perfektně vejde do kabelky. Klinické studie dokonce potvrzují, že DREAMBEAM neucpává póry a nezanechává mastný povrch.

    Objevte SPF krém hodnocený 10/10. Dominující Trinny London si zamilujete

    Pokud jste ještě neslyšeli o Trinny London, měli byste vědět, že jde o jednu z nejrychleji rostoucích značek v Evropě. Založila ji v roce 2017 Trinny Woodall, známá televizní moderátorka s více než dvacetiletou zkušeností ve světě módy a krásy. Woodall založila tuto značku s jasným cílem: nabídnout jednoduché, personalizované řešení krásy pro lidi všech věkových kategorií.

    Zdroj: Trinny London

    Ve své kolekci nabízí širokou škálu produktů, včetně SPF 50+ krému SEE THE LIGHT, který překračuje běžnou ochranu díky svému hodnocení PA++++ (čím více +, tím vyšší ochrana). Produkt tedy nabízí nejvyšší úroveň ochrany proti UV paprskům a zároveň poskytuje hlubokou hydrataci díky extraktu z malinových listů.

    S Fenty Skin HYDRA VIZOR dosáhnete zdravé pleti během chvíle. Neviditelný pomocník k bezchybnému vzhledu

    Poslední rok se kolem značky Fenty Skin vytvořil oprávněný hype. Rihanna založila tuto značku s cílem oslovit všechny milovníky péče o pleť, přičemž její produkty jsou vhodné pro každý typ pleti. A jaká by to byla péče o pleť, kdyby neposkytovala ochranu proti slunci? Naštěstí Fenty Skin nabízí HYDRA VIZOR INVISIBLE, okouzlující krém s SPF 30, který pleti poskytuje hydrataci a pocit výživy.

    Zdroj: Fenty Skin

    Obsahuje oblíbenou kyselinu hyaluronovou a niacinamid, což znamená, že krásně hydratuje, vyrovnává tón pleti a redukuje pigmentové skvrny. Pokud na svém obličeji zaregistrujete více mdlých míst, doporučíme vyzkoušet tento produkt. Navíc, pokud vám bude vyhovovat, můžete si dokoupit pouze náplň a nemusíte znovu kupovat celé balení.

    Dopřejte pleti pocit relaxace s MAC Cosmetics luxusní řadou PREP + PRIME

    S oslavou 40 let od vzniku kanadské značky MAC Cosmetics si představíme jejich SPF 50 z řady PREP + PRIME. Makeup Artist Cosmetics, zkráceně MAC, je známý díky svým produktům zaměřujícím se na dekorativní kosmetiku pro vizážisty. Poslední dobou dominují i v kategorii péči o pleť s jejich řadou PREP + PRIME a HYPER REAL.

    Zdroj: Mac Cosmetics

    PREP + PRIME SPF 50 vás překvapí svojí mléčnou a lehkou texturou, která nechá vaší pleť dýchat, projasní a neucpává póry. Je obohacen o levandulový extrakt, který zklidňuje pokožku. Malý tip: Můžete smíchat tuto bázi se svým make-upem, ale dávejte pozor! Váš make-up by měl být na vodní bázi, aby nedošlo k drolení.

    Zdroje: Youtube, By Terry, Kosas, Trinny London, Fenty Skin, MAC Cosmetics, Women’s Health

    ― Reklama ―

    Foto:Kosas

    Krém SPF jako nejdůležitější krok ranní rutiny. Najděte ideál, který spolupracuje s make-upem

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Na světě jsou dva typy lidí: ti, kteří používají krém s SPF, a ti, kteří si jeho kouzlo a sílu zatím neuvědomili. Základem pro dokonalou pleť je pravidelné používání ochranného krému s SPF faktorem každé ráno, bez ohledu na to, jaké je počasí. Ať svítí slunce nebo je obloha zatažená, začlenění ochrany do naší denní rutiny je klíčem k ochraně naší pleti.

    - Reklama -

    Jak aplikovat SPF krém a proč je důležitý, jsme již psali. Tentokrát jsme však udělali průzkum pro milovníky make-upu a představíme si největší miláčky na trhu. Tyto krémy nejen že perfektně spolupracují s vaší kosmetikou, ale zároveň poskytují silnou ochranu pleti bez nežádoucího bílého filmu.

    O perfektním SPF už nemusíte snít. Seznamte se se značkou By Terry a pořiďte si svůj elixír věčného mládí

    Zářivá a šťavnatá pleť byla vždy prioritou pro francouzskou vizážistku Terry de Gunzburg. Tato legenda v oblasti krásy je známá především svou spoluprací s Yves Saint Laurent a vytvořením ikonického korektoru Touché Eclat. Později se rozhodla založit svou vlastní značku By Terry, která nabízí ultraluxusní produkty s úžasnými výsledky. Během let získala mnoho ocenění a některé z jejích produktů jsou považovány za Rolls Royce kosmetického průmyslu.

    Zdroj: By Terry

    - Reklama -

    Jedním z dechberoucích produktů je báze pod makeup INVISIBLE SUNSCREEN PRIMER s SPF 50. Připravíte, zdokonalíte a ochráníte svůj obličej před nežádoucími vlivy s touto krémově gelovou texturou. Okamžitě se vstřebává do pleti bez barevného efektu a zároveň disponuje nemastným saténovým finišem, čímž se stává ideálním parťákem pro každého.

    Fazolka do kapsy na cestování. Kosas SPF 40 zajistí pleti celodenní hydrataci a šťavnaté projasnění

    Kosas nepotřebuje žádné zvláštní představení, jelikož se jedná o velmi oblíbenou značku, kterou používají mnohé celebrity jako například modelky Hailey Bieber nebo Emily Ratajowski. Do svého portfolia zařadila dvě verze skvělého SPF 40 PA++++ krému DREAMBEAM. První verze s názvem RADIANT FINISH poskytuje pleti růžový, projasněný vzhled, zatímco druhá verze s názvem GOLDEN GLOW dodává pleti sluncem políbený efekt.

    Zdroj: Kosas

    Peptidy, ceramidy a kyselina hyaluronová zajišťují extra hydrataci, vyhlazení a zpevnění pokožky při pravidelném používání. Díky menší velikosti se perfektně vejde do kabelky. Klinické studie dokonce potvrzují, že DREAMBEAM neucpává póry a nezanechává mastný povrch.

    Objevte SPF krém hodnocený 10/10. Dominující Trinny London si zamilujete

    Pokud jste ještě neslyšeli o Trinny London, měli byste vědět, že jde o jednu z nejrychleji rostoucích značek v Evropě. Založila ji v roce 2017 Trinny Woodall, známá televizní moderátorka s více než dvacetiletou zkušeností ve světě módy a krásy. Woodall založila tuto značku s jasným cílem: nabídnout jednoduché, personalizované řešení krásy pro lidi všech věkových kategorií.

    Zdroj: Trinny London

    Ve své kolekci nabízí širokou škálu produktů, včetně SPF 50+ krému SEE THE LIGHT, který překračuje běžnou ochranu díky svému hodnocení PA++++ (čím více +, tím vyšší ochrana). Produkt tedy nabízí nejvyšší úroveň ochrany proti UV paprskům a zároveň poskytuje hlubokou hydrataci díky extraktu z malinových listů.

    S Fenty Skin HYDRA VIZOR dosáhnete zdravé pleti během chvíle. Neviditelný pomocník k bezchybnému vzhledu

    Poslední rok se kolem značky Fenty Skin vytvořil oprávněný hype. Rihanna založila tuto značku s cílem oslovit všechny milovníky péče o pleť, přičemž její produkty jsou vhodné pro každý typ pleti. A jaká by to byla péče o pleť, kdyby neposkytovala ochranu proti slunci? Naštěstí Fenty Skin nabízí HYDRA VIZOR INVISIBLE, okouzlující krém s SPF 30, který pleti poskytuje hydrataci a pocit výživy.

    Zdroj: Fenty Skin

    Obsahuje oblíbenou kyselinu hyaluronovou a niacinamid, což znamená, že krásně hydratuje, vyrovnává tón pleti a redukuje pigmentové skvrny. Pokud na svém obličeji zaregistrujete více mdlých míst, doporučíme vyzkoušet tento produkt. Navíc, pokud vám bude vyhovovat, můžete si dokoupit pouze náplň a nemusíte znovu kupovat celé balení.

    Dopřejte pleti pocit relaxace s MAC Cosmetics luxusní řadou PREP + PRIME

    S oslavou 40 let od vzniku kanadské značky MAC Cosmetics si představíme jejich SPF 50 z řady PREP + PRIME. Makeup Artist Cosmetics, zkráceně MAC, je známý díky svým produktům zaměřujícím se na dekorativní kosmetiku pro vizážisty. Poslední dobou dominují i v kategorii péči o pleť s jejich řadou PREP + PRIME a HYPER REAL.

    Zdroj: Mac Cosmetics

    PREP + PRIME SPF 50 vás překvapí svojí mléčnou a lehkou texturou, která nechá vaší pleť dýchat, projasní a neucpává póry. Je obohacen o levandulový extrakt, který zklidňuje pokožku. Malý tip: Můžete smíchat tuto bázi se svým make-upem, ale dávejte pozor! Váš make-up by měl být na vodní bázi, aby nedošlo k drolení.

    Zdroje: Youtube, By Terry, Kosas, Trinny London, Fenty Skin, MAC Cosmetics, Women’s Health

    ― Reklama ―

    Maximalismus má novou tvář. Seznamte se s trendy estetikou Boom Boom

    Opulentní maximalismus opět dobývá módní mola. Nedávné přehlídky dokázaly, že se po několikaleté nadvládě tichého luxusu prodral zase do popředí, a to v podobě takzvané Boom Boom estetiky. Zapomeňte ovšem na nevkusnou logománii, bohatství, ať už domnělé, či opravdové, dejte na odiv pomocí širokých ramen, kožešin nebo zářivých šperků.

    Denimu stále vládnou rifle. Džínovinu však letos obléknete od hlavy až k patě

    Nadčasovou látkou vhodnou do téměř každého šatníku je bez pochyby denim. Materiál původně zamýšlený pro kovboje a dělníky dnes zaplňuje věšáky obchodů v nejrůznějších střizích a barvách. Dávno přitom nezůstává jen u riflí, probojoval se i do dalších oblastí módy. Letošní trendy jsou denim experimentům nakloněny, nenechte si je proto ujít.

    Proč znát Issey Miyake? Japonská ikona experimentuje se skulpturami

    ​​Issey Miyake je již dávno symbolem nekonvenčního přístupu k módě, ve kterém se technologie střetávají s uměním a tradiční řemeslo s budoucností. Japonský návrhář změnil vnímání oděvu ze statického na dynamický prvek plný formy a experimentu. Dokazuje to i nejnovější řada, která zkoumá vztah těla s oděvem ve formě sochařských kreací.

    Móda v kostce: Miu Miu objevuje kouzlo historické malby a Loop závodí s F1

    Konec týdne zaznamenal hned několik novinek. Šperkařský dům Tiffany & Co. zveřejnil novou kampaň ke své kolekci nejdražších šperků. Značka Miu Miu pohlédla do historie a odhalila fotky kabelek Wander a Arcadie v podobě obrazů. Společnost Loop pro změnu představila partnerství se závodním týmem F1. Issey Miyake pak navštíví letošní ročník Pitti.

    Večeře se žraloky a oběd s chobotnicí. Maledivy jsou rájem podvodních restaurací

    Při debatě o luxusní dovolené se mnoha lidem vybaví Maledivy. Nabízí totiž ostrovy s bílými plážemi, tyrkysovou vodou a luxusními domečky pár metrů od pobřeží. Kromě toho ukrývají několik turisticky oblíbených restaurací. Jejich zvláštnost spočívá v umístění, jsou totiž pod vodou. Během jídla si tak můžete bohatý mořský život prohlížet nejen na talíři.

    Sarah Burton zpět v záři reflektorů. S Givenchy navrací na scénu ženskou sílu

    Uplynulý Pařížský týden módy světu představil jeden z vysoce očekávaných návrhářských debutů. Designérka Sarah Burton totiž odhalila první kolekci pro módní dům Givenchy. Jedná se o dosavadní vrchol její kariéry, už tak definované široce uznávanou tvorbou. Nová pozice ji ale vnáší do popředí a dává prostor potřebné ženské energii.

    Okořeňte si dovolenou divokým výletem. I do pouště vynesete trendy outfity

    Přelom zimy a jara vyloženě láká k odjezdu na exotickou dovolenou. Chladné měsíce tu byly už příliš dlouho a tělo si říká o pořádnou dávku horkého slunce. Ať už se chystáte do jakékoliv destinace, pokud máte možnost navštívit při svém výletu místní poušť, neváhejte. Nabídne vám perfektní zážitky, jedinečné aktivity, a navíc i dechberoucí fotky.

    Vpusťte do domova jaro. K životu ho přivedou trendy interiérové doplňky

    S blížícím se jarem přichází čas na nové projekty. Tím může být také obnova vašeho zimou znuděného domova. Nemusí se ovšem jednat o velké renovace, ani investice. Pokoje vám rozzáří nálož trendy interiérových doplňků, které doslova křičí prosluněnými dny. Zaměřte se především na výrazné odstíny, ale rovněž hravé a nezvyklé tvary.

    Další noodle boy láme sociální sítě. Hvězda Mark Eydelshteyn boduje ve filmu Anora

    Ruský herec Mark Eydelshteyn se za několik měsíců stal jménem, které rezonuje jak v Hollywoodu, tak na sociálních sítích. Jeho výkon ve filmu Anora, kde ztvárnil syna oligarchy, jenž se ožení se striptérkou, mu vynesl přirovnání k Timothée Chalamet. Nemá jen talent a šarm, navíc dokonale zapadá do fenoménu „noodle boy“, který kraluje internetu.

    Milovníci módy ocenili tradici. Report Tagwalk odhalil úspěch Fendi a Burberry

    Většina pozornosti módní scény se uplynulé týdny módy upírala na značky zažívající změny ve vedení. Report společnosti Tagwalk, sledující nejvíce vyhledávané přehlídky svých uživatelů, ale zjistil, že se módním domům vyplatil také důraz na tradici. Mezi pět nejčastěji hledaných shows patřily i ty od Fendi nebo Burberry, zdůrazňující jejich DNA.

    Podzim podle Paříže. Týden módy odkryl trendy letošní chladné sezóny

    I když hlavních měst módy existuje hned několik, dá se Paříž považovat za jejich neoficiální královnu. Není proto divu, že se zrak módních nadšenců obrátil k jejímu nedávnému týdnu módy. Na základě něj totiž předpovídají trendy definující letošní chladné období. Podzim přivítá extra nízké pasy, široká ramena, výrazné doplňky i divoké zvířecí vzory.

    Módní dům Versace dal sbohem ikoně. Donatellu nahradí Dario Vitale

    Další z proslulých módních domů mění své kreativní vedení. Tentokrát se ovšem jedná o odchod opravdové ikony. Italskou značku Versace už totiž nadále nepovede sestra jejího zakladatele Donatella Versace. Po téměř třech dekádách ji v její pozici nahradí návrhář Dario Vitale. I když jeho jméno zná jen málokdo, má za sebou úspěšnou kariéru u Miu Miu.

    Je Demna Gvasalia pro Gucci tím pravým ořechovým? Reakce jsou rozporuplné

    Módní svět zaznamenal významnou změnu. Demna Gvasalia, známý zkráceně jako Demna, byl jmenován novým kreativním ředitelem Gucci. Krok vyvolal rozporuplné reakce mezi investory, módními odborníky i veřejností. Zatímco někteří očekávají revoluci, jiní se obávají, že Demnův kontroverzní přístup naruší ikonickou identitu značky. 

    Móda v kostce: Bad Bunny oblékl Calvin Klein a Jacquemus vyráží do oblak

    I když návrhářka Donatella Versace opustila dosavadní pozici kreativní ředitelky Versace, rozhodně se nenudí. Stala se totiž předsedkyní poroty 2025 International Woolmark Prize. Calvin Klein pro změnu odhalil svého nejnovějšího ambasadora, hudebníka Bad Bunny. Havaianas zase hodlá zastupovat Gigi Hadid a Jacquemus vzlétl do oblak s Air France.

    Kolekce Coperni FW25 byla opět extra. Herní sešlost proměnila v módní hřiště

    Značka Coperni to opět dokázala. Když už si myslíte, že Sebastien Meyer a Arnaud Vaillant nemohou překvapit, přijdou s něčím, co nejen šokuje, ale doslova posune hranice módního průmyslu. Po loňské show v Disneylandu se vrhli do světa gamingu a odhalili přehlídku, odrážející sen každého fanouška videoher. LAN party se proměnila v módní hřiště.

    Gucci putuje do Šanghaje. Věnuje speciální výstavu kabelce Bamboo 1947

    Luxusní kabelka Bamboo 1947 patří mezi jedny z nejvíce ikonických produktů Gucci. Módní dům se ji proto rozhodl uctít další výstavou v Šanghaji. Výběr lokace vychází z čínského chápání bambusu jako symbolu ctnosti a vytrvalosti. Italská značka kabelku v metropoli již jednou představila, a to před dvěma roky na exhibici Gucci Cosmos.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―