Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Pokud jste si mysleli, že zvířecí potisky už nemají co nabídnout, zkuste do šatníku zaintegrovat kraví potisk. Jde o možná trochu nečekaného hráče na módním poli, v poslední době se však stal skutečným králem mezi zvířecími vzory. Zatímco ty leopardí či hadí jsou již klasikou, černobílá a hnědá elegance přináší osvěžení a novou úroveň podzimní garderoby.

    Kraví potisk si svou cestu na módní výsluní prorazil pomalu, ale jistě. Spatřit jste ho mohli na přehlídkách předních světových značek jako Bottega Veneta či Acne Studios, jeho popularita ale narostla zejména díky kreativním interpretacím na sociálních sítích a v ulicích módních metropolí.

    Na rozdíl od jiných zvířecích vzorů je totiž kraví potisk přirozeně kombinovatelný. Skvěle se hodí k jednoduchým černobílým outfitům, ale zvládne i o něco výraznější kontrasty. Objevte s námi kousky, do kterých se letos na podzim rozhodně vyplatí investovat.

    Cow print je tím nejuniverzálnějším zvířecím potiskem. Dodává pocit módního uvědomění

    Cow print je překvapivě univerzální. Ať už sáhnete po kabátu, kabelce, nebo dokonce po výrazných botách, kraví potisk dodá vašemu outfitu nečekanou sofistikovanost. Při správných kombinacích tak doslova číší vkusem. 

    Často se setkáváme i s monochromatickými interpretacemi, ve kterých je do kravího potisku zahalen celý look. Stejně skvěle ale vypadá i samostatný „kraví“ prvek v jinak minimalistickém outfitu. Jak vidno, cow print je tím nejvkusnějším zvířecím potiskem.

    Nezáleží na interpretaci, ale na stylizaci. Vybírat můžete z černobílých, hnědých i členitých variant

    Kraví potisk je v podzimní módě více než jen zvířecím motivem, jde totiž o pomyslné čestné prohlášení o vašem vkusu. Ať už zvolíte klasickou černobílou, teplejší hnědou, nebo členitější variantu, stylizace hraje klíčovou roli. 

    Zdroj: Mr. Porter (Bottega Veneta)

    U Acne Studios se setkáte například s mnohem členitějším a barevnějším potiskem než u značky Bottega Veneta. Ta totiž předvedla ikonickou tote bag v přirozené hnědobílé interpretaci. Ať už zvolíte jakýkoliv podobný print, je důležité ho správně sladit se zbytkem looku.

    Buď zachovejte pouze jeden kraví kousek, nebo do něj zahalte celý look. Avšak oproti jiným zvířecím vzorům se držte pravidla, že rozdílné kraví printy nelze kombinovat, jak jsme tomu zvyklí například u hadí kůže.

    Perfektní kousky pořídíte u Acne Studios nebo Jimmy Choo. Oba brandy sáhly po členitějším výrazu

    Pokud hledáte výrazné kousky s kravím potiskem, které okamžitě upoutají pozornost, pak se zaměřte na nabídku značek Acne Studios a Jimmy Choo. Obě luxusní značky přinášejí do podzimních kolekcí členitější interpretace kravího vzoru, přičemž stále zachovávají jeho přirozenou schopnost jednoduchého začlenění do outfitu. V podstatě jde o jakousi kamufláž, podobně jako u maskáčových kousků.

    Zdroj: Acne Studios, Jimmy Choo

    Jimmy Choo letos kraví potisk ale zjemnil příjemným růžovým podtónem, který oproti Acne Studios dodává na ženskosti a jemnosti. Kromě univerzální kabelky Cinch můžete sáhnout i po botách Cece mules, a to ve stejném barevném provedení.

    Zdroj: Jimmy Choo

    Zvláště stylovou záležitostí jsou i cow print modely bot společnosti Moon Boot. Doporučujeme pořídit ty nejnižší z nich, jelikož se na podzim perfektně hodí k baggy džínům nebo černým kalhotám. Z minimalistického looku tak s nimi za minutu vytvoříte velmi esteticky záživnou podívanou.

    Zdroj: Farfetch

    Kraví potisk neznamená jen módní cítění. Můžete ho prolnout i do životního stylu

    Kraví potisk nachází své místo nejen ve světě módy, ale také v interiérovém designu. Dokáže totiž elegantně propojit surovost přírodních materiálů s avantgardním pohledem na svět. V domácnosti se tento vzor perfektně hodí do prostředí, kde dřevo, kámen a kov tvoří základní prvky. Dodává jim potřebný hravý, ale přesto sofistikovaný akcent. 

    Zdroj: Beliani

    Cow print se tak skvěle vyjímá na polštářích nebo kobercích, na kterých vytváří vizuální kontrast a zároveň je harmonizuje s přírodními materiály. Tento motiv oživuje prostor, ale také podtrhuje individuální přístup k designu, spojující tradiční prvky s moderními, nebo často až avantgardními, detaily. 

    Zdroje: Instagram

    Autor článku:
    Marek Wrbik
    Marek Wrbikhttps://fashionup.cz/
    Marek ve svých textech propojuje módu s popkulturou, ekonomikou i společenským kontextem. Zajímá ho, jak se oblečení stává odrazem doby a proč některé značky uspějí, zatímco jiné ztratí lesk. Pravidelně se objevuje na lokálních fashion akcích a sleduje tváře české módní scény. Rád rozkrývá příběhy za značkami i trendy, které zatím českému publiku zůstávají vzdálenější. Když zrovna nepíše, rád objevuje nové bary, galerie a podniky, kde jde cítit nápad. Módu bere jako koníček, ale i jako způsob, jak se dívat na svět.

    ― Reklama ―

    Kraví potisk jako král mezi zvířecími printy. Dejte mu na podzim šanci

    Pokud jste si mysleli, že zvířecí potisky už nemají co nabídnout, zkuste do šatníku zaintegrovat kraví potisk. Jde o možná trochu nečekaného hráče na módním poli, v poslední době se však stal skutečným králem mezi zvířecími vzory. Zatímco ty leopardí či hadí jsou již klasikou, černobílá a hnědá elegance přináší osvěžení a novou úroveň podzimní garderoby.

    - Reklama -

    Kraví potisk si svou cestu na módní výsluní prorazil pomalu, ale jistě. Spatřit jste ho mohli na přehlídkách předních světových značek jako Bottega Veneta či Acne Studios, jeho popularita ale narostla zejména díky kreativním interpretacím na sociálních sítích a v ulicích módních metropolí.

    Na rozdíl od jiných zvířecích vzorů je totiž kraví potisk přirozeně kombinovatelný. Skvěle se hodí k jednoduchým černobílým outfitům, ale zvládne i o něco výraznější kontrasty. Objevte s námi kousky, do kterých se letos na podzim rozhodně vyplatí investovat.

    Cow print je tím nejuniverzálnějším zvířecím potiskem. Dodává pocit módního uvědomění

    Cow print je překvapivě univerzální. Ať už sáhnete po kabátu, kabelce, nebo dokonce po výrazných botách, kraví potisk dodá vašemu outfitu nečekanou sofistikovanost. Při správných kombinacích tak doslova číší vkusem. 

    - Reklama -

    Často se setkáváme i s monochromatickými interpretacemi, ve kterých je do kravího potisku zahalen celý look. Stejně skvěle ale vypadá i samostatný „kraví“ prvek v jinak minimalistickém outfitu. Jak vidno, cow print je tím nejvkusnějším zvířecím potiskem.

    Nezáleží na interpretaci, ale na stylizaci. Vybírat můžete z černobílých, hnědých i členitých variant

    Kraví potisk je v podzimní módě více než jen zvířecím motivem, jde totiž o pomyslné čestné prohlášení o vašem vkusu. Ať už zvolíte klasickou černobílou, teplejší hnědou, nebo členitější variantu, stylizace hraje klíčovou roli. 

    Zdroj: Mr. Porter (Bottega Veneta)

    U Acne Studios se setkáte například s mnohem členitějším a barevnějším potiskem než u značky Bottega Veneta. Ta totiž předvedla ikonickou tote bag v přirozené hnědobílé interpretaci. Ať už zvolíte jakýkoliv podobný print, je důležité ho správně sladit se zbytkem looku.

    Buď zachovejte pouze jeden kraví kousek, nebo do něj zahalte celý look. Avšak oproti jiným zvířecím vzorům se držte pravidla, že rozdílné kraví printy nelze kombinovat, jak jsme tomu zvyklí například u hadí kůže.

    Perfektní kousky pořídíte u Acne Studios nebo Jimmy Choo. Oba brandy sáhly po členitějším výrazu

    Pokud hledáte výrazné kousky s kravím potiskem, které okamžitě upoutají pozornost, pak se zaměřte na nabídku značek Acne Studios a Jimmy Choo. Obě luxusní značky přinášejí do podzimních kolekcí členitější interpretace kravího vzoru, přičemž stále zachovávají jeho přirozenou schopnost jednoduchého začlenění do outfitu. V podstatě jde o jakousi kamufláž, podobně jako u maskáčových kousků.

    Zdroj: Acne Studios, Jimmy Choo

    Jimmy Choo letos kraví potisk ale zjemnil příjemným růžovým podtónem, který oproti Acne Studios dodává na ženskosti a jemnosti. Kromě univerzální kabelky Cinch můžete sáhnout i po botách Cece mules, a to ve stejném barevném provedení.

    Zdroj: Jimmy Choo

    Zvláště stylovou záležitostí jsou i cow print modely bot společnosti Moon Boot. Doporučujeme pořídit ty nejnižší z nich, jelikož se na podzim perfektně hodí k baggy džínům nebo černým kalhotám. Z minimalistického looku tak s nimi za minutu vytvoříte velmi esteticky záživnou podívanou.

    Zdroj: Farfetch

    Kraví potisk neznamená jen módní cítění. Můžete ho prolnout i do životního stylu

    Kraví potisk nachází své místo nejen ve světě módy, ale také v interiérovém designu. Dokáže totiž elegantně propojit surovost přírodních materiálů s avantgardním pohledem na svět. V domácnosti se tento vzor perfektně hodí do prostředí, kde dřevo, kámen a kov tvoří základní prvky. Dodává jim potřebný hravý, ale přesto sofistikovaný akcent. 

    Zdroj: Beliani

    Cow print se tak skvěle vyjímá na polštářích nebo kobercích, na kterých vytváří vizuální kontrast a zároveň je harmonizuje s přírodními materiály. Tento motiv oživuje prostor, ale také podtrhuje individuální přístup k designu, spojující tradiční prvky s moderními, nebo často až avantgardními, detaily. 

    Zdroje: Instagram

    ― Reklama ―

    Fendi v obložení atraktivních barev. Módní dům naservíroval perfektní paletu

    Paleta barev z dílny Fendi pro letošní podzim a zimu funguje jako obraz římské oblohy při západu slunce. Tmavě listnatá zelená, hluboká zemitá hnědá a šedá grafitová, s nádechem petrolejově modré, přecházejí do světlých, skoro až rozbředlých tónů terakoty a práškově růžové. Šarlatová a "bubblegum pink" dodávají nečekaný akcent. Výsledek působí jako harmonická kompozice, v níž má každý odstín přesnou roli.

    Prada zkoumá identitu. Její proměnlivost ztvárnila Scarlett Johansson

    Módní dům Prada vydal další kampaň představující jeho ikonickou kabelku Galleria. Její tváří se již potřetí stala herečka Scarlett Johansson, tentokrát pod taktovkou režiséra Yorgose Lanthimos. Související krátký film popisuje proměnlivost našich identit, reflektující rovněž různé podoby, které za uplynulé roky nabyla i samotná taška.

    Proč se z módního světa vytratily večírky? Bujarost střídá sofistikovanost

    Večírky patří k módě stejně jako přehlídková mola. V 90. letech i před pandemií určovaly rytmus celé éry a staly se laboratoří ikonických obrazů. Paparazzi tehdy přinášeli snímky plné kouře, šampaňského a hedvábných rób, jež později definovaly pojem glamour. Kdo chtěl mluvit o módě, musel znát i atmosféru elitních parties. Co se tedy změnilo?

    Francie zavádí „eco-score“. Prozradí dopad módy na životní prostředí

    Módní scénu ve Francii čeká významná změna. Tamní oděvní průmysl musí od začátku října začít aplikovat nové environmentální značení, známé také jako "eco-score". To dle přesně daných kritérií přiřadí oblečení body indikující jeho dopad na životní prostředí. Francouzská vláda plánuje související veřejnou kampaň na začátek příštího roku.

    Michael Kors nabízí únik. Kolekci pro jaro a léto 2026 ponořil do klidu

    Svou nejnovější kolekci sice již ve středu odhalil Ralph Lauren, oficiální kalendář Newyorského týdne módy však odstartoval návrhář Michael Kors. Na Manhattanu představil své návrhy pro nadcházející jaro a léto. Při jejich tvorbě čerpal z léta plného cestování a vytouženého pocitu úniku. Splývavé dlouhé siluety a jemné materiály nabídly závan klidu.

    Frankenstein okusil luxus. Filmové kostýmy doplnily šperky od Tiffany & Co.

    Slavný šperkařský dům Tiffany & Co. pomohl probudit k životu tajemný příběh Frankensteina. Značka spolupracovala na kostýmech nejnovějšího filmového zpracování legendárního románu. Snímku propůjčila na 27 archivních i moderních kousků svých luxusních šperků. Ozdobila jimi především looky postavy Elizabeth, kterou ztvárnila herečka Mia Goth.

    Gen Z plní vlastní šálky. Trend „Fill your own cup“ radí, jak nevyhořet

    Z prázdného šálku nejde nalévat. Nejnovější trend "fill your own cup" mladé generaci na sociálních sítích připomíná, že péče o sebe není sobeckost, ale základní předpoklad psychického a fyzického zdraví. V době neutichajících notifikací a téměř nekonečných povinností se stává nezbytností zpomalit, dobít energii, a teprve pak ji opět rozdávat dál.

    Padesátkrát a stále poprvé. Trenčkoty umí překvapit, nebojte se trendy obměn

    Trenčkoty jsou letos znovu v módě, i když z ní vlastně nikdy neodešly. Ikonický béžový kousek prošel evolucí a obchody jej nyní jako na běžícím páse nabízí v roztodivných variacích. Módní domy a jejich návrháři dokazují, že jeden z nejpraktičtějších prvků vašeho šatníků je takzvaným statement piece, zapadajícím do každé generace i stylu.

    Ralph Lauren vidí trojbarevně. Odstartoval Newyorský týden módy

    Započal kolotoč zářijových týdnů módy. Přehlídky odhalující kolekce pro jaro a léto 2026 neoficiálně odstartovala show z dílny Ralph Lauren. Návrhář nabídl decentní eleganci, kterou podtrhla výrazná paleta barev. Skládala se totiž pouze ze tří odstínů, černé, bílé a červené. Designér tak učinil krok stranou od klasického preppy stylu a pronikl do modernismu.

    Pánská obuv si pohrává s kontrastem. Paříž diktuje podzimní footwear

    Pánská obuv na Pařížském týdnu módy pro podzim a zimu 2025 působila jako nejpřímější indikátor současných trendů. Z přehlídek i showroomů totiž vzešly modely, které pracují s jasnými kontrasty. Těšit se můžeme na sportovní základ převedený do luxusu, klasiku přeformátovanou do experimentu nebo minimalistické tvary postavené proti maximalismu.

    Gentle Monster boduje. Perfektní kampaně doplňuje příkladový marketing

    Gentle Monster patří mezi značky, které proměnily způsob, jakým móda komunikuje se svými zákazníky. Z korejského výrobce brýlí se stal kulturní hráč, jenž dokáže spojit architekturu, umění a marketing do jednoho dokonalého celku. Každá kolekce působí jako kapitola příběhu, který se odehrává v digitálních kampaních, ale i ve fyzickém prostoru.

    TikTok radí, jak zachránit den. Nový trend klade důraz na maličkosti

    Sociální síť TikTok přichází s dalším trendem, který slibuje pohodovější běžné dny. Koncept s názvem "Save the Day", tedy "Zachraň den" radí, jak překonat hodiny naplněné pouze prací a neztratit u toho sám sebe. Klíčem k vyrovnanější náladě jsou dle něj drobné aktivity, které nás opět "ukotví". Může jít o čtení knížky, procházku nebo hovor s kamarádem.

    Rosalía oblékla Calvin Klein. Zpěvačka září v čerstvé kampani

    Módní dům Calvin Klein naverboval do své nejnovější kampaně další známou osobnost. Jeho ikonické spodní prádlo tentokrát v reklamě pro letošní podzim oblékla španělská zpěvačka Rosalía. Na fotografiích, o které se postarala fotografka Carlijn Jacobs, pózuje v kolekcích Icon Cotton Modal a Heritage Cotton, a to ve vaně, baggy džínách i s krajtou.

    Tokyo Fashion Week highlights. Týden módy se nesl v novém duchu

    Uplynulý Tokyo Fashion Week pro sezónu jaro/léto 2026 ukázal, že i po více než 20 letech dokáže překvapit. Organizátoři letos výrazně zredukovali počet přehlídek a znovu vsadili na fyzickou přítomnost. Tím se celá akce zpřehlednila, zintenzivnila a získala větší mezinárodní přesah. V centru dění nestála pouze estetika, ale rovněž otázka, jak reagovat na reálné japonské klima a jak vnést do módy lehkost.

    M.A.C Cosmetics má novou tvář. Beauty značku zastoupí Doja Cat

    Zpěvačka Doja Cat odhalila novou beauty spolupráci. Na uplynulém předávání ocenění MTV Video Music Awards potvrdila, že se stala novou globální ambasadorkou společnosti M.A.C Cosmetics. Na červeném koberci totiž předvedla klasickou rudou rtěnku v odstínu Lady Danger. Přihlížející ovšem vzápětí překvapila, když si z ní s chutí ukousla.

    Po stopách módních ikon: Jak Marc Jacobs ztělesnil módní ironii

    Marc Jacobs patří mezi nejvlivnější tvůrce současné módy. Od 80. let až po současné přehlídky dokáže každé kolekci vtisknout vlastní výrazný cit, značnou ironii a pestrou odvahu. Jeho rukopis stojí na nečekaných kontrastech. Ať už mezi ulicí a haute couture, nebo popovou kulturou a tradicí. Právě díky tomu se stal ikonickým návrhářem, který se nebojí experimentovat s barevnou paletou i materiálovou extravagancí.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―