Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Pokud jste si mysleli, že zvířecí potisky už nemají co nabídnout, zkuste do šatníku zaintegrovat kraví potisk. Jde o možná trochu nečekaného hráče na módním poli, v poslední době se však stal skutečným králem mezi zvířecími vzory. Zatímco ty leopardí či hadí jsou již klasikou, černobílá a hnědá elegance přináší osvěžení a novou úroveň podzimní garderoby.

    Kraví potisk si svou cestu na módní výsluní prorazil pomalu, ale jistě. Spatřit jste ho mohli na přehlídkách předních světových značek jako Bottega Veneta či Acne Studios, jeho popularita ale narostla zejména díky kreativním interpretacím na sociálních sítích a v ulicích módních metropolí.

    Na rozdíl od jiných zvířecích vzorů je totiž kraví potisk přirozeně kombinovatelný. Skvěle se hodí k jednoduchým černobílým outfitům, ale zvládne i o něco výraznější kontrasty. Objevte s námi kousky, do kterých se letos na podzim rozhodně vyplatí investovat.

    Cow print je tím nejuniverzálnějším zvířecím potiskem. Dodává pocit módního uvědomění

    Cow print je překvapivě univerzální. Ať už sáhnete po kabátu, kabelce, nebo dokonce po výrazných botách, kraví potisk dodá vašemu outfitu nečekanou sofistikovanost. Při správných kombinacích tak doslova číší vkusem. 

    Často se setkáváme i s monochromatickými interpretacemi, ve kterých je do kravího potisku zahalen celý look. Stejně skvěle ale vypadá i samostatný „kraví“ prvek v jinak minimalistickém outfitu. Jak vidno, cow print je tím nejvkusnějším zvířecím potiskem.

    Nezáleží na interpretaci, ale na stylizaci. Vybírat můžete z černobílých, hnědých i členitých variant

    Kraví potisk je v podzimní módě více než jen zvířecím motivem, jde totiž o pomyslné čestné prohlášení o vašem vkusu. Ať už zvolíte klasickou černobílou, teplejší hnědou, nebo členitější variantu, stylizace hraje klíčovou roli. 

    Zdroj: Mr. Porter (Bottega Veneta)

    U Acne Studios se setkáte například s mnohem členitějším a barevnějším potiskem než u značky Bottega Veneta. Ta totiž předvedla ikonickou tote bag v přirozené hnědobílé interpretaci. Ať už zvolíte jakýkoliv podobný print, je důležité ho správně sladit se zbytkem looku.

    Buď zachovejte pouze jeden kraví kousek, nebo do něj zahalte celý look. Avšak oproti jiným zvířecím vzorům se držte pravidla, že rozdílné kraví printy nelze kombinovat, jak jsme tomu zvyklí například u hadí kůže.

    Perfektní kousky pořídíte u Acne Studios nebo Jimmy Choo. Oba brandy sáhly po členitějším výrazu

    Pokud hledáte výrazné kousky s kravím potiskem, které okamžitě upoutají pozornost, pak se zaměřte na nabídku značek Acne Studios a Jimmy Choo. Obě luxusní značky přinášejí do podzimních kolekcí členitější interpretace kravího vzoru, přičemž stále zachovávají jeho přirozenou schopnost jednoduchého začlenění do outfitu. V podstatě jde o jakousi kamufláž, podobně jako u maskáčových kousků.

    Zdroj: Acne Studios, Jimmy Choo

    Jimmy Choo letos kraví potisk ale zjemnil příjemným růžovým podtónem, který oproti Acne Studios dodává na ženskosti a jemnosti. Kromě univerzální kabelky Cinch můžete sáhnout i po botách Cece mules, a to ve stejném barevném provedení.

    Zdroj: Jimmy Choo

    Zvláště stylovou záležitostí jsou i cow print modely bot společnosti Moon Boot. Doporučujeme pořídit ty nejnižší z nich, jelikož se na podzim perfektně hodí k baggy džínům nebo černým kalhotám. Z minimalistického looku tak s nimi za minutu vytvoříte velmi esteticky záživnou podívanou.

    Zdroj: Farfetch

    Kraví potisk neznamená jen módní cítění. Můžete ho prolnout i do životního stylu

    Kraví potisk nachází své místo nejen ve světě módy, ale také v interiérovém designu. Dokáže totiž elegantně propojit surovost přírodních materiálů s avantgardním pohledem na svět. V domácnosti se tento vzor perfektně hodí do prostředí, kde dřevo, kámen a kov tvoří základní prvky. Dodává jim potřebný hravý, ale přesto sofistikovaný akcent. 

    Zdroj: Beliani

    Cow print se tak skvěle vyjímá na polštářích nebo kobercích, na kterých vytváří vizuální kontrast a zároveň je harmonizuje s přírodními materiály. Tento motiv oživuje prostor, ale také podtrhuje individuální přístup k designu, spojující tradiční prvky s moderními, nebo často až avantgardními, detaily. 

    Zdroje: Instagram

    Autor článku:
    Marek Wrbik
    Marek Wrbikhttps://fashionup.cz/
    Marek ve svých textech propojuje módu s popkulturou, ekonomikou i společenským kontextem. Zajímá ho, jak se oblečení stává odrazem doby a proč některé značky uspějí, zatímco jiné ztratí lesk. Pravidelně se objevuje na lokálních fashion akcích a sleduje tváře české módní scény. Rád rozkrývá příběhy za značkami i trendy, které zatím českému publiku zůstávají vzdálenější. Když zrovna nepíše, rád objevuje nové bary, galerie a podniky, kde jde cítit nápad. Módu bere jako koníček, ale i jako způsob, jak se dívat na svět.

    ― Reklama ―

    Kraví potisk jako král mezi zvířecími printy. Dejte mu na podzim šanci

    Pokud jste si mysleli, že zvířecí potisky už nemají co nabídnout, zkuste do šatníku zaintegrovat kraví potisk. Jde o možná trochu nečekaného hráče na módním poli, v poslední době se však stal skutečným králem mezi zvířecími vzory. Zatímco ty leopardí či hadí jsou již klasikou, černobílá a hnědá elegance přináší osvěžení a novou úroveň podzimní garderoby.

    Kraví potisk si svou cestu na módní výsluní prorazil pomalu, ale jistě. Spatřit jste ho mohli na přehlídkách předních světových značek jako Bottega Veneta či Acne Studios, jeho popularita ale narostla zejména díky kreativním interpretacím na sociálních sítích a v ulicích módních metropolí.

    Na rozdíl od jiných zvířecích vzorů je totiž kraví potisk přirozeně kombinovatelný. Skvěle se hodí k jednoduchým černobílým outfitům, ale zvládne i o něco výraznější kontrasty. Objevte s námi kousky, do kterých se letos na podzim rozhodně vyplatí investovat.

    Cow print je tím nejuniverzálnějším zvířecím potiskem. Dodává pocit módního uvědomění

    Cow print je překvapivě univerzální. Ať už sáhnete po kabátu, kabelce, nebo dokonce po výrazných botách, kraví potisk dodá vašemu outfitu nečekanou sofistikovanost. Při správných kombinacích tak doslova číší vkusem. 

    Často se setkáváme i s monochromatickými interpretacemi, ve kterých je do kravího potisku zahalen celý look. Stejně skvěle ale vypadá i samostatný „kraví“ prvek v jinak minimalistickém outfitu. Jak vidno, cow print je tím nejvkusnějším zvířecím potiskem.

    Nezáleží na interpretaci, ale na stylizaci. Vybírat můžete z černobílých, hnědých i členitých variant

    Kraví potisk je v podzimní módě více než jen zvířecím motivem, jde totiž o pomyslné čestné prohlášení o vašem vkusu. Ať už zvolíte klasickou černobílou, teplejší hnědou, nebo členitější variantu, stylizace hraje klíčovou roli. 

    Zdroj: Mr. Porter (Bottega Veneta)

    U Acne Studios se setkáte například s mnohem členitějším a barevnějším potiskem než u značky Bottega Veneta. Ta totiž předvedla ikonickou tote bag v přirozené hnědobílé interpretaci. Ať už zvolíte jakýkoliv podobný print, je důležité ho správně sladit se zbytkem looku.

    Buď zachovejte pouze jeden kraví kousek, nebo do něj zahalte celý look. Avšak oproti jiným zvířecím vzorům se držte pravidla, že rozdílné kraví printy nelze kombinovat, jak jsme tomu zvyklí například u hadí kůže.

    Perfektní kousky pořídíte u Acne Studios nebo Jimmy Choo. Oba brandy sáhly po členitějším výrazu

    Pokud hledáte výrazné kousky s kravím potiskem, které okamžitě upoutají pozornost, pak se zaměřte na nabídku značek Acne Studios a Jimmy Choo. Obě luxusní značky přinášejí do podzimních kolekcí členitější interpretace kravího vzoru, přičemž stále zachovávají jeho přirozenou schopnost jednoduchého začlenění do outfitu. V podstatě jde o jakousi kamufláž, podobně jako u maskáčových kousků.

    Zdroj: Acne Studios, Jimmy Choo

    Jimmy Choo letos kraví potisk ale zjemnil příjemným růžovým podtónem, který oproti Acne Studios dodává na ženskosti a jemnosti. Kromě univerzální kabelky Cinch můžete sáhnout i po botách Cece mules, a to ve stejném barevném provedení.

    Zdroj: Jimmy Choo

    Zvláště stylovou záležitostí jsou i cow print modely bot společnosti Moon Boot. Doporučujeme pořídit ty nejnižší z nich, jelikož se na podzim perfektně hodí k baggy džínům nebo černým kalhotám. Z minimalistického looku tak s nimi za minutu vytvoříte velmi esteticky záživnou podívanou.

    Zdroj: Farfetch

    Kraví potisk neznamená jen módní cítění. Můžete ho prolnout i do životního stylu

    Kraví potisk nachází své místo nejen ve světě módy, ale také v interiérovém designu. Dokáže totiž elegantně propojit surovost přírodních materiálů s avantgardním pohledem na svět. V domácnosti se tento vzor perfektně hodí do prostředí, kde dřevo, kámen a kov tvoří základní prvky. Dodává jim potřebný hravý, ale přesto sofistikovaný akcent. 

    Zdroj: Beliani

    Cow print se tak skvěle vyjímá na polštářích nebo kobercích, na kterých vytváří vizuální kontrast a zároveň je harmonizuje s přírodními materiály. Tento motiv oživuje prostor, ale také podtrhuje individuální přístup k designu, spojující tradiční prvky s moderními, nebo často až avantgardními, detaily. 

    Zdroje: Instagram

    ― Reklama ―

    Zlato, stříbro a transformace. Outhouse Jewellery redefinuje význam šperků

    Šaty s vlečkou z 24 karátového zlata a stříbrem vyšívané, ale princezna to není, jasný pane. I tak by se dala popsat práce Outhouse Jewellery, společnosti, která redefinovala nošení šperků. Už vám nemusí jen viset z uší nebo zdobit krk, do zlata se můžete doslova obléct a zazářit s ním na každém večírku. Úspěšná značka přichází s novou revoluční kolekcí Alchemy of 13. 

    Konečně romantika. Léto, kdy jsem zkrásněla přináší melancholického hrdinu

    Romantická "vztahovka" založená na milostném trojúhelníku? To už tady přece tolikrát bylo. Ano, ale obrovský úspěch a fanouškovský zásah třetí řady seriálu Léto, kdy jsem zkrásněla potvrdil, že každá generace potřebuje pořádnou dávku klasické romantiky. A také mužského hrdinu, který spíš mlčí, je otravně nedostupný, ale přesto přitažlivě tajemný.

    Ukradl Ralph Lauren Vánoce? Svátky ozdobí estetika amerického návrháře

    Letošní vánoční dekorace ovládl styl amerického návrháře Ralpha Lauren. Sociální síť TikTok praská ve švech návalem videí, jež sdílejí vánočními stromky zdobené interiéry plné kostkovaných přehozů, sametových látek a třpytivých křišťálových sklenic. Estetika Ralph Lauren Christmas připomíná tradiční Vánoce, ukrývá však nádech nostalgie a nadčasové elegance.

    Móda v kostce: Značky vydávají hvězdné kampaně a Rotate slaví debut

    Vánoce nejsou jediné téma, kolem kterého značky opřádají své nejnovější kampaně. Sarah Burton pro Givenchy obsadila do hlavní role resort kolekce Rooney Mara a Paula Simonon. Jacquemus a Stella McCartney pomocí hvězdných tváří propagují nejnovější kabelky a Canada Goose přizvala na pomoc hudebníka Willieho Nelson. Rotate zase slaví debutovou řadu obuvi.

    Louis Vuitton následuje světlo. Vánoční kampaní vzdává hold cestování

    Francouzský módní dům Louis Vuitton je další z řady luxusních značek, které vítají rychle se blížící Vánoce. Ve své sváteční kampani s názvem Le Voyage des Lumières se tentokrát vydává na dechberoucí cestu světla, kterou definuje zářící lampion. Vzdává tím hold své dlouhé historii, jejíž kořeny leží nejen v tradičním řemeslu, ale především touze po cestování.

    Nan Goldin představuje výstavu This Will Not End Well. Minulost mění ve film

    Nan Goldin představuje světu své nejnovější dílo s názvem This Will Not End Well. Rozsáhlá výstava okouzlila kritiky umění a v divácích vzbudila silné emoce. Umělkyně v ní vzpomíná na 80. léta a postupně se propracovává skrz minulost až do současnosti. Výsledná práce je složená jako film, jednotlivé statické snímky umně zachycují momenty obyčejného života. 

    Trend sober glow-up nabírá na síle. Odmítá alkohol a slibuje zářivější pleť

    Generace Z posiluje instagramový a tiktokový trend, který zasahuje oblast duševního zdraví a fyzické kondice, má ale také velký kosmetický přínos. Koncept známý jako sober glow-up vyzývá k dlouhodobé střízlivosti. Jako odměnu nabízí mimo jiné výraznou změnu obličeje, pozvednutí kontur a vyrýsování lícních kostí. Jako po zákroku estetického dermatologa.

    Londýn propadl světu filmů. Poznejte 10 nejlepších snímků BFI festivalu

    Filmový festival BFI, který by si neměl nechat ujít žádný filmový fanoušek, tradičně dorazil do Londýna. Letos uvedl 247 filmů pocházejících ze 79 různých zemí světa, z nichž 42 procent vzniklo z hlav režisérek nebo nebinárních tvůrců. Na jejich premiéře nechyběly filmové hvězdy a významné osobnosti, jako je Kristen Stewart nebo Elle Fanning. Event zahájil film Wake Up Dead Man: A Knives Out Mystery. 

    Gucci zdolává svahy. Zimní kolekce Altitude poprvé mísí luxus s technologií 

    Začala lyžařská sezóna a Gucci není pozadu. Jako správný zástupce Italů přichází se zimní kolekcí Altitude. Od těch předchozích se ovšem liší a to tím, že nabízí nejen luxus, ale i technické vybavení pro vrcholové výkony. Na sněhu se můžete blýsknout oblečením, které spojuje špičkovou technologii, precizní řemeslo a nezaměnitelnou estetiku módního domu. 

    Luxury Insights: Dubaj vítá další inovaci. Pohostí lesní nákupní centrum

    Luxusní nakupování nabývá nových rozměrů. Návštěva obchodních center už dávno není jen o výběru vysněných kousků, jedná se o unikátní zážitek. Přesně to slibuje nejnovější projekt společnosti Majid Al Futtaim, která v Dubaji vybuduje první tamní lesní nákupní centrum. Proroste ho totiž na více než milion stromů, ochlazujících často nesnesitelně horké prostředí.

    Nike vrací legendární spolupráci. S Martine Rose oslavuje e-sport a gaming

    Na módní scénu opět nastoupilo populární spojení dvou módních vizionářů. Britská návrhářka Martine Rose a americká značka Nike uvádí další spolupráci. Tentokrát vzdávají hold světu e-sportu a gamingu, který v jejich očích ztělesňuje demokracii. To vše zachycuje také nový model sneakers Shox MR4, propojující nadčasovou eleganci se sportovním duchem.

    Móda v kostce: Saint Laurent narůstá na oblibě a Anok Yai je modelkou roku

    Módní dům Saint Laurent slaví. Vyšplhal se na vrchol žebříčku platformy Lyst a stal se nejvíce "hot" značkou posledního čtvrtletí. Oslavy chystá i Anok Yai, jež bude na letošních Fashion Awards 2025 jmenována modelkou roku. Selfridges pak poctí Vánoce spolu s Disney a Dr. Martens vydává první voděodolnou obuv. Dakota Johnson září ve své první Valentino kampani.

    Pinterest spustil osobního asistenta. Pomůže s nákupem i psychickou pohodou

    Nová funkce Pinterest Assistant přetváří způsob, jakým nakupujeme online. Vizuální AI průvodce redefinuje nákupní digitální prostor a mění každou interakci s platformou Pinterest v osobní dialog s estetickou vizí. Uživatel vstupuje do prostředí, kde technologie chápe jeho vkus stejně citlivě jako lidský poradce. Personalizace probíhá okamžitě a každé doporučení rezonuje s individuálním stylem. Pomocník proměňuje scénu digitálního nakupování v prostor, kde estetika a praktičnost splývají.

    Rapper Rilès vydal nové album. Zpracování připomíná umělecký rituál

    Francouzský rapper Rilès proměnil vydání svého nového alba THE 25th HOUR ve vizuální událost, jakou Paříž dlouho nezažila. V galerii Ellia Art Gallery usedl na 24 hodin a 42 minut k pásu, po němž plynuly tisíce prázdných vinylových obalů. Každý z více než 20 tisíc kusů označil otiskem své ruky potřené červenou barvou, čímž je proměnil v limitovanou edici i symbol lidské vytrvalosti. Tento akt navazuje na jeho dřívější performanci, kdy uběhl přes 200 kilometrů na pásu během jednoho dne.

    Svatební šaty hvězd diktují trendy. Inspirují styl i odvahu dalších nevěst

    Den, na který čeká téměř každá žena. Od romantického pokleknutí až po velkolepý obřad jde o cestu plnou emocí, očekávání a snů. Vše začíná jediným okamžikem, jiskřivým prstenem, pohledem plným lásky a slovy, která změní celý život. Od té chvíle se rozbíhá cesta plná plánování, představ a detailů, na nichž záleží. Šaty, které oblékají celebrity, pak inspirují miliony nevěst po celém světě, nastavují trendy a dokazují, že elegance a styl jsou nakažlivé. Výběr svatebních šatů bývá totiž momentem, kdy se žena poprvé uvidí jako nevěsta.

    Módní scénu zaplavily Vánoce. Značky chrlí sváteční kampaně

    Nastal čas, na kteří se někteří těší celý rok a jiní jeho příchod spíše oplakávají. Blížící se Vánoce totiž neznamenají pouze okamžiky radosti a potěšení, ale i stresu. Módní značky těží z touhy podobnému tlaku uniknout a nabízejí kampaně, umožňující krátký útěk před svátečním shonem. Odkazují na sílu lásky, jedinečného talentu či jednoduchého potěšení.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―