Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Kabelka ve tvaru půlměsíce je nejnovějším přírůstkem, který se může pyšnit statusem „it bag“. Její skulpturální design na sebe poprvé upozornil před několika lety a pomalu si budoval své momentum. Svůj vrchol zažívá zejména během letošního roku, kdy se tašky ve tvaru půlměsíce objevují na ramenou Kendall Jenner, Emily Ratajkowski nebo Hailey Bieber. Proč by právě tato kabelka mohla být tou správnou investicí na více než jen jednu sezónu, a které kousky stojí za vaši pozornost?

    Kabelka ve tvaru půlměsíce a její nadčasovost

    Luxusní kabelky a boty spadají v módě do kategorie „těch není nikdy dost“. Pro mnoho značek jsou doplňky a obuv vlajkovou lodí úspěšného prodeje a celkového profitu. Kultura kolem zbožňovaných „it bags“ se žene neúprosně kupředu a získává si stále více příznivců. Nedávno do této síně slávy stylově vstoupila taška přes rameno ve tvaru půlměsíce. Vůbec nás to nepřekvapuje. Má zajímavý design, není příliš velká, ale ani příliš malá a dokonale zapadá do estetiky vedoucích trendů “ quiet luxury“ nebo “ old money“. Právě design a zaoblená silueta jí dodávají potřebnou nadčasovou hodnotu, která hravě přežije velké množství sezón a stane se vždy relevantní, podobně jako Fendi Baguette nebo Lady Dior. „It bags“ potřebují své „it girls“, a proto jsme měli možnost tyto minimalistické kabelky mnohokrát spatřit na Kendall Jenner, Else Hosk nebo Jennifer Lopez.

    The Row- Half Moon Bag

    Hlavním a často beznadějně vyprodaným lídrem skupiny půlměsíčních kabelek je bezpochyby ta od The Row. Má ergonomický tvar, vyrábí se z telecí kůže a je podšitá semišem. K dostání je v klasické černé a bílé barvě nebo v různých odstínech hnědé. Její cena se pohybuje kolem 38 496 korun.

    Zdroj: The Row

    Coach- Ergo Bag

    S hravými kabelkami Ergo od značky Coach se rozhodně nebudete nudit. Na výběr je 9 pestrobarevných odstínů. Dvě verze jsou dokonce potaženy vzorem třešní a jahod podle kresby od Sabriny Lau. Kabelka je vyrobena z nejméně 48 % z recyklovaných materiálů. Cenový strop za speciální vzorovanou ovocnou verzi je 8376 korun.

    Zdroj: Coach

    Staud- Moon Bag

    Kabelky od Staud perfektně vystihují vizuální dokonalost designu ve tvaru půlměsíce. Všechny verze jsou ve vysoce kvalitních a jednoduchých barevných provedeních, ta nejodvážnější z celé kolekce je v metalických odlescích. Co se týče velikosti, máte na výběr z mikro, střední a velké. Za tašku Moon Bag ve střední velikosti zaplatíte zhruba 6900 korun.

    Zdroj: Staud

    Zdroje: L’Officiel, Who What Wear, Editorialist, Heuritech, Coach

    Autor článku:
    Ema Kmeťová
    Ema Kmeťováhttps://fashionup.cz/
    Ema nejčastěji přispívá články do módní rubriky, ale občas nám také přibližuje i aktuální dění ve světě beauty, zejména pokud ji zaujme nějaká kosmetická novinka nebo trend. Nejvíce si však užívá psaní o místních i zahraničních mladých módních talentech nebo analyzování přehlídek a kolekcí. Do módní žurnalistiky se zamilovala už na střední škole, když dělala svůj první rozhovor s lokálním návrhářem pro školní časopis.

    ― Reklama ―

    Kabelka ve tvaru půlměsíce je nepřehlédnutelným hitem nadcházející sezóny

    ― Reklama ―

    Kabelka ve tvaru půlměsíce je nejnovějším přírůstkem, který se může pyšnit statusem „it bag“. Její skulpturální design na sebe poprvé upozornil před několika lety a pomalu si budoval své momentum. Svůj vrchol zažívá zejména během letošního roku, kdy se tašky ve tvaru půlměsíce objevují na ramenou Kendall Jenner, Emily Ratajkowski nebo Hailey Bieber. Proč by právě tato kabelka mohla být tou správnou investicí na více než jen jednu sezónu, a které kousky stojí za vaši pozornost?

    Kabelka ve tvaru půlměsíce a její nadčasovost

    Luxusní kabelky a boty spadají v módě do kategorie „těch není nikdy dost“. Pro mnoho značek jsou doplňky a obuv vlajkovou lodí úspěšného prodeje a celkového profitu. Kultura kolem zbožňovaných „it bags“ se žene neúprosně kupředu a získává si stále více příznivců. Nedávno do této síně slávy stylově vstoupila taška přes rameno ve tvaru půlměsíce. Vůbec nás to nepřekvapuje. Má zajímavý design, není příliš velká, ale ani příliš malá a dokonale zapadá do estetiky vedoucích trendů “ quiet luxury“ nebo “ old money“. Právě design a zaoblená silueta jí dodávají potřebnou nadčasovou hodnotu, která hravě přežije velké množství sezón a stane se vždy relevantní, podobně jako Fendi Baguette nebo Lady Dior. „It bags“ potřebují své „it girls“, a proto jsme měli možnost tyto minimalistické kabelky mnohokrát spatřit na Kendall Jenner, Else Hosk nebo Jennifer Lopez.

    The Row- Half Moon Bag

    Hlavním a často beznadějně vyprodaným lídrem skupiny půlměsíčních kabelek je bezpochyby ta od The Row. Má ergonomický tvar, vyrábí se z telecí kůže a je podšitá semišem. K dostání je v klasické černé a bílé barvě nebo v různých odstínech hnědé. Její cena se pohybuje kolem 38 496 korun.

    Zdroj: The Row

    Coach- Ergo Bag

    S hravými kabelkami Ergo od značky Coach se rozhodně nebudete nudit. Na výběr je 9 pestrobarevných odstínů. Dvě verze jsou dokonce potaženy vzorem třešní a jahod podle kresby od Sabriny Lau. Kabelka je vyrobena z nejméně 48 % z recyklovaných materiálů. Cenový strop za speciální vzorovanou ovocnou verzi je 8376 korun.

    Zdroj: Coach

    Staud- Moon Bag

    Kabelky od Staud perfektně vystihují vizuální dokonalost designu ve tvaru půlměsíce. Všechny verze jsou ve vysoce kvalitních a jednoduchých barevných provedeních, ta nejodvážnější z celé kolekce je v metalických odlescích. Co se týče velikosti, máte na výběr z mikro, střední a velké. Za tašku Moon Bag ve střední velikosti zaplatíte zhruba 6900 korun.

    Zdroj: Staud

    Zdroje: L’Officiel, Who What Wear, Editorialist, Heuritech, Coach

    ― Reklama ―

    Výběr pánské vůně vyžaduje přípravu. Zapomeňte na komerci a darujte originalitu

    Pánské vůně během Vánoc získávají zvláštní význam a zároveň jsou dárkem, jenž má vlastní přítomnost. Elegantním gestem se stává vůně nikoliv masová, předvídatelná a zaměnitelná, ale taková, která pracuje s prostorem, materiály i nositelem. Niche parfém dokáže tvořit atmosféru podobně jako umělecký objekt. Působí tiše, přesto křičí na celé okolí. V rukou obdarovaného získává funkci osobního talismanu, nikoliv flakonu, který si rozbalí další tisíce mužů v Česku.

    Versace řadí zpátečku. Dario Vitale opouští po necelém roku vedení

    Návrhář Dario Vitale je opět bez práce. Po necelém roku opouští pozici kreativního ředitele módního domu Versace. V pozici letos v dubnu nahradil ikonickou Donatellu Versace. Oznámení přichází jen pár dní po oficiálním převzetí značky společností Prada Group, která má dle všeho jasnou vizi nové éry Versace. Kdo Vitaleho nahradí ale její zástupci prozatím neprozradili.

    Zara Larsson překročila hranice hudební scény. Do módy vnáší žhavé pohodlí

    Zara Larsson nepatří k ženám, které běžně nosí podprsenky, a právě tento osobní postoj ji přivedl k založení vlastní značky sexy spodního prádla. Její první kolekce s názvem MAIN ROSE představuje projekt, v němž může naplno vyjádřit svou estetiku i tvůrčí pohled. Spolupracovala na ní se zkušeným týmem skandinávských odborníků, jež tvořili pro jména jako Acne Studios nebo Eytys. Impulsem ke vzniku značky byla její touha rozšířit tvůrčí aktivity mimo oblast hudby.

    Co se stane, když zemřeme? Film Navždy s tebou prozrazuje tajemství smrti

    Kde se ocitneme, až náš čas na zemi skončí? Každý z nás si tuto otázku někdy položil. Nová romantická komedie Navždy s tebou barvitě ukazuje, jak si posmrtný život můžeme představovat. Zapomeňte na polehávání na obláčkách či rajskou zahradu. Vlak vás totiž doveze na rozcestí, kde máte jen týden na to vybrat si ze škály „věčností“, v nichž spočine vaše duše. 

    Maison Margiela přepisuje anonymní DNA. Přizpůsobuje se éře virálů

    Říká se, že starého psa novým kouskům nenaučíš. V módě, kde rychle se měnící dynamika může zaskočit i nejsilnější hráče, to však neplatí. Pravidlům hry se musel podřídit i Maison Margiela. Zakladatel značky vybudoval byznys model na ideji brandu bez jména. Kreativní ředitel Glenn Martens ho ale pomalu přetváří. Uvádí ho do současnosti, kde vítězí relevance a pozornost.

    Čepice, které prolomí zimní prokletí. Tu správnou už nesundáte

    Zimní sezona znovu otevírá otázku, proč pletené čepice často působí únavněji než samotné mrazivé počasí. Mnoho tváří pod nimi ztratí proporce, linku čelisti i sebevědomý výraz. Móda však nabízí alternativy, jež pracují s architekturou hlavy mnohem chytřeji a dávají outfitu novou vertikálu. Struktura, historie, elegance a dramatický tvar dokáží proměnit běžné vrstvení ve skutečný styling. Není divu, že módní domy sázejí na čepice rámující obličej jako šperk, ne jako zimní nutnost.

    Military trend ovládá ulice. Z haute couture však míří na oltář rychlé módy

    Military trend ovládá ulice. Z haute couture však míří na oltář rychlé módy Military trend se z podzimních přehlídek přelévá do každodenní módy s takovou razancí, že si podmaňuje i fast fashion řetězce. Siluety inspirované uniformami, ramena ve zbrojní geometrii a zdobné knoflíky získávají masový dosah. Série kolekcí světových módních domů vytvořila atmosféru, jež přeje odvážně strukturovaným vrstvám. Publikum toužící po výrazném stylingu sahá po kouscích, které mají původ v aristokracii i frontových liniích. Ztrácí ale trend díky své oblibě původní kouzlo?

    Uvěřili jsme marketingovým lžím? The Ordinary bourá mýty skincare světa

    Značka The Ordinary řekla stop. Stop marketingovým beauty tipům, které nepřináší žádné viditelné změny. Stop lhaní. Svou novou kampaní s názvem The Periodic Fable chce zbořit mýty, jež svět skincare rutin vystavěl na barvitých termínech. Reklamou udělala společnost čáru za lákavými frázemi a marketingem, které vydělávají peníze, ale nepřináší ovoce. 

    Přeměňte zimní dny v radost. Zář jim dodají luxusní adventní kalendáře

    Přeměňte své Vánoce v kouzelné chvíle a vraťte se do dní, kdy jste byli dětmi. Čekání na Štědrý den může být dlouhé, ale s luxusním adventním kalendářem si ho rozhodně zkrátíte. Předčasným dárkem svátky ještě nikdo nikdy nezkazil. Jste milovníci vůní, sebepéče nebo make-upu? Potom vám roztomilé boxy z nabídky slavných značek jistě vyrazí dech.

    Luxury Insights: Missoni bourá vlastní hranice. Láká na apartmány v Dubaji

    Hranice vysoké módy a dalších odvětví luxusního průmyslu začínají blednout. Missoni je jen jednou z řady legendárních značek, jež v poslední době zkoumají svět exkluzivních nemovitostí. Módní dům koncem listopadu oznámil svou nejnovější investici, a to rezidenční projekt na Dubajských ostrovech. Spolupracuje na něm s tamní společnosti Octa Development.

    Je rapper EsDeeKid herec Timothée Chalamet? Konspirační teorie nabírá na obrátkách

    Internet pracuje ve zvláštním rytmu. Chvíli sklouzává k absurditě, chvíli k fascinující přesnosti. Nejnovější virální konspirační teorie přiřazuje Timothéeho Chalamet k anonymnímu rapperovi EsDeeKid, hvězdě současné britské scény. Oba spojuje záhadná aura, stejné oči a schopnost přitahovat pozornost milionů. Trend se rozvíjí rychlostí, která připomíná spíše kulturní experiment než klasický bulvární příběh. Vzniká tím fenomén, jenž si nárokuje vlastní místo v digitálním panoptiku.

    Móda v kostce: Zemřela designérka Pam Hogg a Jacquemus má první skiwear řadu

    Zemřela skotská návrhářka Pam Hogg, jež oblékala Kate Moss, Kylie Minogue i Rihannu. Jonathan Anderson odhalil první vizi pánské kolekce pro podzim roku 2026 a Jacquemus společně s Nike představil svou první skiwear řadu. Gucci zamíří se svou příští cruise kolekcí do New Yorku a společnost EssilorLuxottica je připravená odkoupit podíl značky Giorgio Armani.

    Kim Kardashian dělí internet. Vynesla kontroverzní Birkin bag ze sloní kůže

    Kim Kardashian se v seriálu All’s Fair objevila s kabelkou Birkin, která dle znalců pochází z kůže afrického slona. Luxusní svět okamžitě vytvořil dva tábory. Na jedné straně stojí hlasití kritici, na druhé fascinovaní sběratelé. Elephant Leather Birkin patří k nejvzácnějším kabelkám Hermès, jejichž výroba však skončila před několila dekádami. Sociální sítě se po odvysílání epizody změnily v jeviště, kde vedle morálního rozhořčení roste posedlost cenovkou a investičním potenciálem.

    Vánoce očima Burberry. Daniel Lee vyměnil trenčkoty za stromeček

    Luxusní hotel Claridge's v srdci Londýna tradičně vkládá výzdobu svého vánočního stromečku do rukou důležitého jména módní scény. Letos dle vlastní vize proměnil sváteční dekorace kreativní ředitel Burberry Daniel Lee. Jednotlivé ozdoby odkazují na dlouholetou tradici značky, zatímco ikonický kostkovaný vzor pohltí zbytek luxusního interiéru hotelového lobby.

    Bottega Veneta uvádí Jenga set. Jeho cenovka je opravdu vesmírná

    Bottega Veneta uvádí Jenga set, který posouvá domácí zábavu do sféry investičních objektů. Luxusní dům využívá své signifikantní prvky a transformuje mezinárodně známou hru do podoby kultivovaného designového předmětu. Každý jednotlivý prvek získává charakter artefaktu, s důrazem na materiál a přesnost zpracování. Soubor působí jako tichý symbol pohodlí, vkusu a sebevědomého vkročení do segmentu zábavy pro dospělé. Ano, společnost na svých stránkách opravdu uvádí, že nejde o hračku pro děti.

    TikTok Highlights: Trendy videa sdílejí vytoužený „flow state“

    Vaše soustředění směřuje k dané aktivitě, okolí se rozplývá a vy nemyslíte na nic jiného než přítomnost. I tak by mnozí uživatelé sociální sítě TikTok popsali "flow state". Tedy stav, který momentálně vyzdvihuje lavina virálních videí. Sdílejí totiž momenty, kdy lidé při často obyčejných aktivitách zapomínají na vše ostatní a ocitají se ve chvíli stvořené jen a pouze pro ně.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―