Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Kreativní ředitelka módní značky Jimmy Choo Sandra Choi oznámila spolupráci s autorkou oblíbené mangy Pretty Guardian Sailor Moon. Jedná se o anime známé díky svým postavám s ikonickým citem pro módu. Luxusní výrobce obuvi proto představí speciální kolekci zaměřenou na jeho hrdinky.

    Módní značka Jimmy Choo zveřejní v polovině února speciální kousky zaměřené na hlavní hrdinky japonské mangy Sailor Moon. Do své kolekce tak zapracuje postavy Sailor Mercury, Mars, Jupiter, Venus nebo jejich mentorku a kočku Lunu, spolu s hlavní hrdinkou Pretty Guardian Sailor Moon. Představí tak nejen páry bot zaměřené na jednotlivé postavy, ale také tematické doplňky.

    „Spolupráce podtrhuje naše společné hodnoty jako je podpora práv žen, ale také víra ve schopnost módy inspirovat a podporovat individualitu,“ okomentovala speciální kolekci kreativní ředitelka Jimmy Choo Sandra Choi. Na její tvorbě se podílela s autorkou mangy Naoko Takeuchi. Projekt má podle ní podtrhnout jak vliv anime na pop kulturu, tak „luxus a půvab“ spojený se známým výrobcem bot Jimmy Choo.

    Foto: Instagram Jimmy Choo

    Nová kolekce zároveň oslaví 30 let od prvního vydání celosvětově oblíbené mangy. Značka každé z jejích hlavních hrdinek věnovala vlastní pár bot vyrobený v barvě, která je pro ně ikonická. „Mají vyzdvihnout jejich osobitost a charakter,“ popsala návrhy módní společnost. Zákazníci si budou moct vybrat například mezi kozačkami, koženými kotníkovými botami, lodičkami nebo botami na podpatku se silnou platformou.

    Fanoušci mangy se mohou těšit i na psaníčko nebo kozačky zdobené krystaly

    „Jsem nadšená, že postavy a příběhy vytvořené z mé představivosti jsou nyní zbožňované tolika lidmi po celém světě,“ vyjádřila se ke speciální kolekci Takeuchi. Kromě bot se budou moct fanoušci mangy těšit také na kabelky s černobílými ilustracemi z originální mangy. Značka nabídnde také luxusní psaníčko ve tvaru kočky Luny. Její limitovanou verzi ozdobenou krystaly pak společnost vyrobí pouze pro 25 šťastlivců na světě.

    Foto: Instagram Jimmy Choo

    Na vyžádání také společnost vyrobí luxusní pár zářivě růžových kozaček ozdobených krystaly Swarovski a doplněných ikonickým Jimmy Choo podpatkem. Kolekci naleznete v londýnském obchodě Selfridges od 14. února. Dostupná bude ale i v dalších kamenných prodejnách nebo online. „Sailor Moon je unikátní globální fenomén, který rezonuje napříč kulturami i jazyky. Promlouvá k různým generacím a všechny nás propojuje,“ dodala Choi.

    Zdroj: WWD, i-D, Fashion United, Jimmy Choo, Instagram

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Jimmy Choo představí speciální spolupráci. Oslaví známou japonskou mangu Sailor Moon

    Kreativní ředitelka módní značky Jimmy Choo Sandra Choi oznámila spolupráci s autorkou oblíbené mangy Pretty Guardian Sailor Moon. Jedná se o anime známé díky svým postavám s ikonickým citem pro módu. Luxusní výrobce obuvi proto představí speciální kolekci zaměřenou na jeho hrdinky.

    - Reklama -

    Módní značka Jimmy Choo zveřejní v polovině února speciální kousky zaměřené na hlavní hrdinky japonské mangy Sailor Moon. Do své kolekce tak zapracuje postavy Sailor Mercury, Mars, Jupiter, Venus nebo jejich mentorku a kočku Lunu, spolu s hlavní hrdinkou Pretty Guardian Sailor Moon. Představí tak nejen páry bot zaměřené na jednotlivé postavy, ale také tematické doplňky.

    „Spolupráce podtrhuje naše společné hodnoty jako je podpora práv žen, ale také víra ve schopnost módy inspirovat a podporovat individualitu,“ okomentovala speciální kolekci kreativní ředitelka Jimmy Choo Sandra Choi. Na její tvorbě se podílela s autorkou mangy Naoko Takeuchi. Projekt má podle ní podtrhnout jak vliv anime na pop kulturu, tak „luxus a půvab“ spojený se známým výrobcem bot Jimmy Choo.

    Foto: Instagram Jimmy Choo

    - Reklama -

    Nová kolekce zároveň oslaví 30 let od prvního vydání celosvětově oblíbené mangy. Značka každé z jejích hlavních hrdinek věnovala vlastní pár bot vyrobený v barvě, která je pro ně ikonická. „Mají vyzdvihnout jejich osobitost a charakter,“ popsala návrhy módní společnost. Zákazníci si budou moct vybrat například mezi kozačkami, koženými kotníkovými botami, lodičkami nebo botami na podpatku se silnou platformou.

    Fanoušci mangy se mohou těšit i na psaníčko nebo kozačky zdobené krystaly

    „Jsem nadšená, že postavy a příběhy vytvořené z mé představivosti jsou nyní zbožňované tolika lidmi po celém světě,“ vyjádřila se ke speciální kolekci Takeuchi. Kromě bot se budou moct fanoušci mangy těšit také na kabelky s černobílými ilustracemi z originální mangy. Značka nabídnde také luxusní psaníčko ve tvaru kočky Luny. Její limitovanou verzi ozdobenou krystaly pak společnost vyrobí pouze pro 25 šťastlivců na světě.

    Foto: Instagram Jimmy Choo

    Na vyžádání také společnost vyrobí luxusní pár zářivě růžových kozaček ozdobených krystaly Swarovski a doplněných ikonickým Jimmy Choo podpatkem. Kolekci naleznete v londýnském obchodě Selfridges od 14. února. Dostupná bude ale i v dalších kamenných prodejnách nebo online. „Sailor Moon je unikátní globální fenomén, který rezonuje napříč kulturami i jazyky. Promlouvá k různým generacím a všechny nás propojuje,“ dodala Choi.

    Zdroj: WWD, i-D, Fashion United, Jimmy Choo, Instagram

    ― Reklama ―

    TikTok highlights: Výzva Great Lock In zachrání zbytek vašeho roku

    S rychle se ochlazujícím počasím přichází i známý plíživý pocit, jenž jde tradičně ruku v ruce s končícím rokem. Nastává čas na paniku z nedokončených projektů, nesplněných cílů a nepřečtených knih. Do cesty nepříjemnému stavu se však letos postavil trend s názvem Great Lock In. Uživatelé TikToku za pomocí něj hodlají ukončit rok s vysněnou hrdostí.

    New York rozproudil módní kolotoč. Týden módy je v plném proudu

    Září představuje jeden z nejrušnějších měsíců módní scény. Kolotoč očekávaných fashion weeků odstartoval minulý týden New York. Své kolekce tak stihly představit módní domy jako Calvin Klein, Prabal Gurung, Khaite, Anna Sui nebo Altuzarra. Společně tak reagují na současné politické dění, DNA vlastních návrhů či potřeby moderní ženy.

    Tenisový náramek dostal jméno díky nehodě. Dnes rozzáří každý outfit

    Málokterý doplněk umí spojit výraznou eleganci s nenápadným luxusem jako tenisový náramek. Jednoduchý design v podobě drobných diamantů se stal ikonou červeného koberce i běžného kancelářského outfitu. Jeho historie sahá do první poloviny 20. století, svůj název si ale vysloužil díky úsměvné události na jedné z největších tenisových soutěží světa.

    Necítíte parfém více než pár hodin? Zachrání vás vrstvení vůní

    Některé oblíbené doplňky se nemusí blyštit na míle daleko. Například parfémy patří mezi součást outfitu, bez které mnoho z nás nevychází z domu. Někdy ale stačí přijít do kanceláře nebo na schůzku a líbezné tóny z kůže už pomalu vyprchávají. Klíčem k úspěchu je totiž vrstvení, krok, na který mnoho lidí zapomíná. Z obyčejného nanesení parfému se najednou stává kosmetický rituál zajišťující mnohačetné komplimenty.

    TikTok radí, jak zachránit den. Nový trend klade důraz na maličkosti

    Sociální síť TikTok přichází s dalším trendem, který slibuje pohodovější běžné dny. Koncept s názvem "Save the Day", tedy "Zachraň den" radí, jak překonat hodiny naplněné pouze prací a neztratit u toho sám sebe. Klíčem k vyrovnanější náladě jsou dle něj drobné aktivity, které nás opět "ukotví". Může jít o čtení knížky, procházku nebo hovor s kamarádem.

    Rosalía oblékla Calvin Klein. Zpěvačka září v čerstvé kampani

    Módní dům Calvin Klein naverboval do své nejnovější kampaně další známou osobnost. Jeho ikonické spodní prádlo tentokrát v reklamě pro letošní podzim oblékla španělská zpěvačka Rosalía. Na fotografiích, o které se postarala fotografka Carlijn Jacobs, pózuje v kolekcích Icon Cotton Modal a Heritage Cotton, a to ve vaně, baggy džínách i s krajtou.

    Tokyo Fashion Week highlights. Týden módy se nesl v novém duchu

    Uplynulý Tokyo Fashion Week pro sezónu jaro/léto 2026 ukázal, že i po více než 20 letech dokáže překvapit. Organizátoři letos výrazně zredukovali počet přehlídek a znovu vsadili na fyzickou přítomnost. Tím se celá akce zpřehlednila, zintenzivnila a získala větší mezinárodní přesah. V centru dění nestála pouze estetika, ale rovněž otázka, jak reagovat na reálné japonské klima a jak vnést do módy lehkost.

    Jacquemus připíjí s Veuve Clicquot. Společně vzdávají hold silným ženám

    Francouzský módní dům Jacquemus a výrobce luxusního šampaňského Veuve Clicquot představují poetickou spolupráci. V jejím srdci leží limitovaná edice lahve La Grande Dame 2018 vintage a skulpturální chladicí set. Značky spojuje nejen láska pro tradici a řemeslo, ale i úcta k silným ženám. Obojí podtrhuje obliba žluté barvy symbolizující radost.

    M.A.C Cosmetics má novou tvář. Beauty značku zastoupí Doja Cat

    Zpěvačka Doja Cat odhalila novou beauty spolupráci. Na uplynulém předávání ocenění MTV Video Music Awards potvrdila, že se stala novou globální ambasadorkou společnosti M.A.C Cosmetics. Na červeném koberci totiž předvedla klasickou rudou rtěnku v odstínu Lady Danger. Přihlížející ovšem vzápětí překvapila, když si z ní s chutí ukousla.

    Po stopách módních ikon: Jak Marc Jacobs ztělesnil módní ironii

    Marc Jacobs patří mezi nejvlivnější tvůrce současné módy. Od 80. let až po současné přehlídky dokáže každé kolekci vtisknout vlastní výrazný cit, značnou ironii a pestrou odvahu. Jeho rukopis stojí na nečekaných kontrastech. Ať už mezi ulicí a haute couture, nebo popovou kulturou a tradicí. Právě díky tomu se stal ikonickým návrhářem, který se nebojí experimentovat s barevnou paletou i materiálovou extravagancí.

    Protest na Pařížské není na místě. Móda za nespokojenost mladých nemůže

    Skupina MayDay minulý týden v Pařížské ulici uspořádala protest proti luxusu. Její členové se oblékli do bílých kukel a trik tvořících nápis "useless". Odkazovali na to, že drahé oblečení odvádí pozornost od důležitějších hodnot. Argument však působí prázdně, protože pravá příčina tlaku na mladé lidi pramení odjinud. Luxusní butiky v tomto kontextu plní spíše roli kulisy, než aby představovaly zdroje problému.

    Na Větrné hůrce čeká nová adaptace. První ukázky rozdělují internet

    První útržky očekávané nové adaptace románu Na větrné hůrce vyvolaly v divácích rozporuplné reakce. Režisérka Emerald Fennell totiž pojala snímek ve svém klasickém stylu. Oproti předloze má tedy o dost více sexuální ráz. Fanoušky knihy pobouřily nejen odvážné záběry, ale také kontroverzní obsazení. To vše podtrhl soundtrack z dílny Charli XCX.

    To nejlepší z Benátek. Na jaké filmy se můžete těšit tentokrát?

    Mezinárodní filmový festival v Benátkách letos oslavil svůj 82. ročník. Někteří kritici sice označují letošní filmový line-up za spíše slabší, i tentokrát se ovšem na plátnech objevilo několik snímků, které vyvolaly silné emoce a získaly si publikum. Vybrali jsme pět filmů, které by vám v následujících měsících rozhodně neměly uniknout. Od politicky naléhavého dokumentu přes černou satiru až po gotický velkofilm.

    Móda v kostce: Naomi Campbell tančí v Pucci a Tilda Swinton má vlastní výstavu

    Pucci naverboval supermodelku Naomi Campbell, která roztančila jeho podzimní řadu. Značka Boucheron zase za svou tvář zvolila herečku Daisy Edgar Jones. Eye Filmmuseum v Amsterdamu chystá výstavu o Tildě Swinton a La Galerie Dior pro změnu odhalí exhibici s Azzedine Alaïa Foundation. Stella McCartney pak spolupracuje s Jeffem Koons.

    Pánské must-haves na podzim 2025. Vede nadčasová klasika

    Pánové, přichází podzim a s ním i čas posunout své outfity na vyšší úroveň. Letošní sezóna přináší styl, který je uvolněný, ale přitom promyšlený až do posledního detailu. Do hry se vrací nadčasové ikonické kousky v moderním pojetí, se kterými zazáříte. Připravili jsme pro vás proto seznam klíčových podzimních must-haves, jež zajistí, že budete vypadat sebevědomě a trendy při každé příležitosti.

    Přívěsky s létem neodchází. Na podzim ozdobí i rozevláté sukně

    Letošní rok zaznamenal významný comeback přívěsků, které definují počátek milénia. Zpočátku se začaly objevovat na luxusních kabelkách, postupně ale přesídlily rovněž na tenisky nebo sandály. Začíná být ovšem jasné, že módní scénu po úspěšném létě neopustí ani na podzim. Tentokrát se ale přesunou na další kousek z vašeho šatníku, a to sukně.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―