Více

    ― Reklama ―

    Jarní měsíce jsou tu a s nimi i teplé dny, plné slunce a zábavy. A co by mohlo být lepšího než si užít sezónu s dokonalou vůní? V tomto článku se podíváme na nejatraktivnější parfémy pro teplé dny. Od osvěžujících citrusových vůní až po květinové esence, které vám dodají potřebnou dávku svěžesti a energie. Ať už jste na pláži, v kanceláři nebo venku s přáteli, tyto parfémy vás budou provázet po celý den.

    Dámské parfémy

    Naším jarním favoritem se stala vůně SYCOMORE LES EXCLUSIFS DE CHANEL. Jde o mírně kořenitou vůni s dokonalým propojením vanilky, vetiveru a kosatce. V majestátním flakonu tak najdete ztělesněné jaro 2023. Jemné tóny vanilky se starají o sladký půvab a vetiver parfému vdechuje pocit jarní kreativity. Podle samotné Coco Chanel byste parfém měli nanést na všechna místa, která by měla být políbena.

    Foto: Chanel

    O dávku jarní radosti se postará Gucci Flora Georgeous. Novinka od Gucci zhmotnila krásný italský dům s ještě krásnější rozkvetlou zahradou. S touto esencí nezklamete ani ve formě dárku. Jedná se totiž o klasickou květinou vůni s ovocným podtextem.

    Foto: Gucci

    Co by to bylo za jaro bez růží? To si nedovedeme představit. Proto za další nezbytný parfém považujeme Tom Ford ROSE PRICK. Kořeněný základ s bulharskou růží vás přenesou do růžové utopie. Sám Tom Ford pro tento parfém sbíral inspiraci ve své zahradě.

    Foto: Tom Ford

    Pánské parfémy

    Jarní svěžest s propojením těžších tónů kůže a oudu má na svém kontě label Acqua di Parma. Pro letošek klasické řadové vůně ozvláštnil umělec Samuel Ross. Limitované edice všech parfémů z řady Colonia představuje jaro ve všech odstínech. Na výběr máte z tří barev flakonu. Pokud tedy chcete dát průchod těžkým esencím s italským volnomyšlenkářstvím, dejte šanci Acqua di Parma Colonia designed by Samuel Ross.

    Foto: Acqua di Parma

    Nedílnou součástí poličky s parfémy pro muže je Vodka on the Rocks by Kilian. Pokud v horkých dnech toužíte po ochlazení, Kilian připravil parfém, který připomíná vychlazenou lahev vodky v bucketu plném ledových kostek. Základ otevírá koriandr a v pozadí je cítit konvalinka se santalovým dřevem.

    Foto: Kilian

    A nakonec jeden citrus. Roja Fetish se nese v již zmíněném citrusovém nádechu. Mezitím však prodává svou duši svůdnosti a testuje tak meze neslušnosti. Ostrá limetka a fíky vedou k nezkrotitelnému egu a pocitu neodolatelnosti.

    Foto: Roja

    Autor článku:
    Marek Wrbik
    Marek Wrbikhttps://fashionup.cz/
    Marek je redaktorem a správcem sociálních sítí FashionUP. Ve svých textech propojuje módu s popkulturou, ekonomikou i společenským kontextem. Zajímá ho, jak se oblečení stává odrazem doby a proč některé značky uspějí, zatímco jiné ztratí lesk. Pravidelně se objevuje na lokálních fashion akcích a sleduje tváře české módní scény. Rád rozkrývá příběhy za značkami i trendy, které zatím českému publiku zůstávají vzdálenější.

    ― Reklama ―

    Foto:Pixabay

    Jaro i léto v jednom flakonu. Přivítejte slunečné dny s novým parfémem

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Jarní měsíce jsou tu a s nimi i teplé dny, plné slunce a zábavy. A co by mohlo být lepšího než si užít sezónu s dokonalou vůní? V tomto článku se podíváme na nejatraktivnější parfémy pro teplé dny. Od osvěžujících citrusových vůní až po květinové esence, které vám dodají potřebnou dávku svěžesti a energie. Ať už jste na pláži, v kanceláři nebo venku s přáteli, tyto parfémy vás budou provázet po celý den.

    - Reklama -

    Dámské parfémy

    Naším jarním favoritem se stala vůně SYCOMORE LES EXCLUSIFS DE CHANEL. Jde o mírně kořenitou vůni s dokonalým propojením vanilky, vetiveru a kosatce. V majestátním flakonu tak najdete ztělesněné jaro 2023. Jemné tóny vanilky se starají o sladký půvab a vetiver parfému vdechuje pocit jarní kreativity. Podle samotné Coco Chanel byste parfém měli nanést na všechna místa, která by měla být políbena.

    Foto: Chanel

    O dávku jarní radosti se postará Gucci Flora Georgeous. Novinka od Gucci zhmotnila krásný italský dům s ještě krásnější rozkvetlou zahradou. S touto esencí nezklamete ani ve formě dárku. Jedná se totiž o klasickou květinou vůni s ovocným podtextem.

    - Reklama -

    Foto: Gucci

    Co by to bylo za jaro bez růží? To si nedovedeme představit. Proto za další nezbytný parfém považujeme Tom Ford ROSE PRICK. Kořeněný základ s bulharskou růží vás přenesou do růžové utopie. Sám Tom Ford pro tento parfém sbíral inspiraci ve své zahradě.

    Foto: Tom Ford

    Pánské parfémy

    Jarní svěžest s propojením těžších tónů kůže a oudu má na svém kontě label Acqua di Parma. Pro letošek klasické řadové vůně ozvláštnil umělec Samuel Ross. Limitované edice všech parfémů z řady Colonia představuje jaro ve všech odstínech. Na výběr máte z tří barev flakonu. Pokud tedy chcete dát průchod těžkým esencím s italským volnomyšlenkářstvím, dejte šanci Acqua di Parma Colonia designed by Samuel Ross.

    Foto: Acqua di Parma

    Nedílnou součástí poličky s parfémy pro muže je Vodka on the Rocks by Kilian. Pokud v horkých dnech toužíte po ochlazení, Kilian připravil parfém, který připomíná vychlazenou lahev vodky v bucketu plném ledových kostek. Základ otevírá koriandr a v pozadí je cítit konvalinka se santalovým dřevem.

    Foto: Kilian

    A nakonec jeden citrus. Roja Fetish se nese v již zmíněném citrusovém nádechu. Mezitím však prodává svou duši svůdnosti a testuje tak meze neslušnosti. Ostrá limetka a fíky vedou k nezkrotitelnému egu a pocitu neodolatelnosti.

    Foto: Roja

    ― Reklama ―

    Zrozeno z moře, poháněno světlem. Iris van Herpen oživila haute couture

    Když Iris van Herpen otevřela svou kolekci Sympoiesis na Paris Haute Couture Week podmanivým živým lookem, svět módy se na chvíli zastavil. Před publikem se vynořila modelka oděná do bioluminiscenčního zázraku tvořeného 125 miliony řas, které reagují na světlo a teplotu. Výsledkem není pouhý oděv, ale živoucí organismus.

    Svět zrychluje, gen Z zpomaluje. Ruční práce jsou zpět

    V době, kdy jsou naše dny přeplněné notifikacemi a nekonečným scrollováním, se mladá generace obrací k činnostem připomínajícím dobu před nástupem chytrých technologií. Gen Z si nachází cestu k tvůrčím koníčkům, které nejsou jen estetické, ale i terapeutické. Jedná se o širší kulturní signál, že si jako společnost začínáme vážit autenticity a klidu. Ruční práce do tohoto modelu perfektně zapadají.

    Pánové, letos je trendem zazářit. Je to i vaše svatba

    Tradiční svatební outfity už dávno nejsou „cool“. Díky neustálému boji za genderovou rovnoprávnost se dnes na svatbách rozhodně netočí vše jen kolem nevěsty. Pánská svatební móda se rychle mění a nabírá na odvaze. Moderní svatební outfity pro muže nabízí například značka Tanner Fletcher. Trendu „It’s his wedding too“ však v posledních týdnech vévodí profesionální hráč NFL Kylen Granson a jeho bílý plášť.

    Módní dům Pucci vstává z mrtvých. Deklaruje Pucci Girl Summer

    Popkulturní estetiky v posledních letech směle ovládají nejen naše instagramové feedy, ale i životní styl a šatník. V létě 2023 jsme byli posedlí Barbiecore, zatímco minulý rok se nesl ve znamení Brat Summer, pod taktovkou zpěvačky Charli XCX. Jaký trend ale kraluje letošnímu létu? No přeci styl Pucci Girl Summer, který si získal sympatie internetových it-girls jako Hailey Bieber nebo Alexandra Saint Mleux.

    Návrat modernizované Phantom kabelky. Zájem o Celine ikonu astronomicky stoupá

    S nástupem návrháře Michaela Rider do čela Celine se módní dům vydal cestou, která spojuje úctu k minulosti s vizí budoucnosti. Designér, jenž dříve u značky pracoval po boku Phoebe Philo, uvedl svou první kolekci. Pevně ji zakotvil v estetice, jež milovníci Celine dodnes obdivují. Jedním z nejsilnějších momentů debutu byl návrat ikonické kabelky Phantom.

    Armani startuje další projekt. V Emirátech postaví své první plážové vily

    Módní domy často nezůstávají pouze u módy a s radostí zasahují i do dalších částí luxusního odvětví. V poslední době čím dál častěji investují do soukromých rezortů, rezidencí nebo klubů. Výjimkou není ani Giorgio Armani. Italský návrhář totiž oznámil plány na výstavbu svých prvních plážových vil na světě, a to ve Spojených arabských emirátech.

    Co znamená pánský streetwear? Jeho finální proměna trvala roky

    Pánský streetwear ušel dlouhou cestu od ulic, kde kdysi vládly oversized hoodies a baggy jeans, až po současnou podobu, která připomíná spíše sofistikovanější verzi gentlemanova šatníku. Jeho DNA stále patří městu, ale formu čerpá z tradice. Zahrnuje saka i košile, boty s aerodynamickou siluetou místo masivních tvarů a kombinace, jež by ještě před několika lety ve stejném kontextu působily nepatřičně.

    Móda v kostce: Fabergé má nového majitele a Burberry se vrací do města

    Módní dům Burberry ohlašuje konec léta. Po kampaních naplněných festivalovou atmosférou putuje zpět do Londýna. Herečka Ashley Tisdale a její značka Being Frenshe vydávají produkty na rty a ruský výrobce luxusních šperků Fabergé má nového majitele. Aukční síň Julien's Auctions pak uspořádala dražbu kousků Whitney Houston.

    Flip phone je zpět. Vrací se v moderní a futuristické podobě

    Kdysi působil jako nezbytný módní doplněk Paris Hilton. Dnes se k němu vrací generace Z, módní svět i technologické značky. Zaklápěcí telefon, dříve symbol stylu a později relikt doby, se stává ikonou, která už dávno neslouží jen k volání. Flip phone v sobě nyní spojuje nostalgii s moderní technologií a estetiku s přesvědčením, že offline je nový luxus.

    Torpedo tenisky dávají sbohem objemu. Na řadu přichází aerodynamika

    V módě se často střídají extrémy. Po éře objemných tenisek, robustních podrážek a nepřehlédnutelné siluety přichází protipól. Torpedo tenisky, jak se říká novému typu subtilní obuvi, se letos stávají odpovědí na únavu z chunky sneaker trendu. Jsou štíhlé, hladké, až aerodynamické. Přinášejí zpět jistou samozřejmost a nenápadnou eleganci, která kontrastuje s energickým a často přehnaným stylem generace Z.

    Archiv přestal být vzpomínkou. Dnes určuje, co považujeme za nové

    Trend slow fashion není tím hlavním důvodem, proč návrháři v poslední době sahají do vlastních archivů. Marketingová oddělení reagují na rostoucí zájem o vizuály z minulého století. Fotografie a videa z 80. a 90. let sbírají na sociálních sítích statisíce likes a sdílení. Právě takové okamžiky dokazují, že veřejnost stále miluje dobovou pompéznost a ikonický glam z doby, kdy trh nebyl tak přesycený jako v současnosti.

    Adidas a Willy Chavarria sdílí omluvu. Mexiko je viní z přivlastnění tradiční obuvi

    Společnost Adidas a návrhář Willy Chavarria čelí tvrdé kritice poté, co odhalili nejnovější spolupráci v podobě tenisek Oaxaca Slip On. Jedná se o obuv, která odkazuje na tradiční kožené mexické "huarache" sandály. Inspiraci ovšem tvůrci zpočátku neuznali. O víkendu ovšem vydali oficiální omluvu poté, co je Mexiko obvinilo z kulturního přivlastňování.

    Jachty jako symbol luxusního léta. Nesou v sobě příběh i odraz dnešního světa

    Ležíte na přídi, příjemně vás ovívá mořský vánek, na kůži dopadají sluneční paprsky a pod vámi se třpytí tyrkysová hladina. Sociální sítě oslavují jachty jako symbol perfektního léta. Trend jachtingu má za sebou bohatou historii. Zatímco dříve jachty ohromovaly zlatými detaily, dnes vynikají tichou elegancí. Jachty odrážejí hodnoty i náladu současné doby. Proměňují se spolu s naší představou o skutečném bohatství.

    Relax s přidanou hodnotou. Objevte v letní pauze feministické knihy

    Typicky letní čtení evokuje vášnivé romány nebo dobrodružné příběhy. Vytoužená pauza však může sloužit také jako vhodný čas pro edukaci. Spojte odpočinek se vzděláváním a otevřete letos v létě feministické knihy, které vás jen tak nepustí. Dozvědět se můžete více o roli intimity nejen ve vztazích, menstruaci nebo toxických aspektech ženskosti.

    Moodboardy střídají influencery. Pinterest je největší trendsetter všech dob

    Mění se způsob, jakým sledujeme a předvídáme módu. Zatímco dříve dominovali influenceři, dnes stále více z nás, včetně návrhářů a módních značek, sahá po jiném nástroji. V roce 2025 je Pinterest považovaný za nezbytnou sociální síť pro každého, kdo chce být v obraze. Nejde jen o platformu pro ukládání hezkých obrázků, ale o silný predikční nástroj, který udává směr nejen v módě, ale také beauty a vizuální kultuře.

    Od popelnic k Pradě. Harris Dickinson září před i za kamerou

    Když značka Prada letos v lednu oznámila, že jednou z jejích nových tváří bude britský herec Harris Dickinson, sázela na jeho civilnost. V kampani neztělesňuje žádnou roli, je hlavní postavou svého vlastního příběhu. A ten se rozběhl opravdu naplno. Dickinson na festivalu v Cannes uvedl povedený režisérský debut Pobuda. Chystá se také na roli Johna Lennona a spekuluje se, že by mohl být novým agentem 007.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―