Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Od zářijových týdnů módy uběhl dostatek času. Firma Tagwalk proto zanalyzovala, které z show nejvíce zaujaly a jaké trendy definují jaro a léto příštího roku. Mezi top značky zařadila Miu Miu, Chloé či Bottega Veneta. Průzkum z dílny Billion Dollar Boy zase odhalil rostoucí oblibu produktů známých influencerů.

    Styl špičkových módních domů se bude nadcházející jaro a léto ubírat podobným směrem. Firma Tagwalk na základě uplynulých týdnů módy vyhodnotila, že se značky od více delikátních a jemných kolekcí posunují k sice stále romantické tvorbě, ovšem protkané maskulinními prvky. Mezi top vyhledávaná jména posledních týdnů se proto zařadily společnosti Miu Miu, Chloé či Bottega Veneta.

    „Pozorujeme trochu více síly a asertivity, ovšem bez přehnané agresivity,“ vysvětlila zakladatelka Tagwalk Alexandra Van Houtte. Hned za zmíněnými značkami se umístil Saint Laurent a Valentino. Žebříčku 20 nejvyhledávanějších módních domů vévodily hlavně ty, odhalující své show v Paříži. Výjimkou se stala Prada a Gucci. Na seznamu však chyběla například Jil Sander či Balmain.

    Zdroj: Miu Miu

    Výjimečný úspěch pak díky své taktice zapojit influencerku Kylie Jenner a uspořádat show v Disneylandu oslavil rovněž módní dům Coperni. Dařilo se také značkám Alaïa a Ralph Lauren, a to především díky jejich rozhodnutí odhalit přehlídky na pro ně nezvyklých místech, tedy v New Yorku a Hamptons. Vyhledávání obou známých společností totiž vzrostlo o více než 400 procent.

    Kromě světových módních domu se daří i influencerům. Roste obliba jejich produktů

    Mezi nejčastěji vyhledávaný pojem zákazníků pak patřily pastelové barvy. Kromě toho je zaujaly také asymetrické střihy, HotPants či boudoir looky, představené mimo jiné i na přehlídce z dílny Chloé. Pokud jde o odstíny, narůstají na oblibě jemné barvy, od šedé přes růžovou až po trendy butter yellow. Vlastní výzkum současných trendů ovšem představila rovněž firma Billion Dollar Boy.

    Ta naopak zjistila, že trhu začínají dominovat produkty z dílny influencerů. Dle jejího průzkumu, zahrnujícího více než čtyři tisíce zákazníků a 500 tvůrců obsahu z USA a Spojeného království, totiž 65 procent zákazníků zakoupilo produkt či službu nějakého influencera. Úspěch slaví především mezi mladými generacemi. Zdá se tedy, že začínají mít navrch oproti klasickým značkám.

    Zdroje: WWD, Billion Dollar Boy, Tagwalk, X

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Foto:Chloé

    Značky Miu Miu, Chloé a Bottega Veneta ovládly jarní trendy. Úspěch slaví i tvorba influencerů

    Od zářijových týdnů módy uběhl dostatek času. Firma Tagwalk proto zanalyzovala, které z show nejvíce zaujaly a jaké trendy definují jaro a léto příštího roku. Mezi top značky zařadila Miu Miu, Chloé či Bottega Veneta. Průzkum z dílny Billion Dollar Boy zase odhalil rostoucí oblibu produktů známých influencerů.

    Styl špičkových módních domů se bude nadcházející jaro a léto ubírat podobným směrem. Firma Tagwalk na základě uplynulých týdnů módy vyhodnotila, že se značky od více delikátních a jemných kolekcí posunují k sice stále romantické tvorbě, ovšem protkané maskulinními prvky. Mezi top vyhledávaná jména posledních týdnů se proto zařadily společnosti Miu Miu, Chloé či Bottega Veneta.

    „Pozorujeme trochu více síly a asertivity, ovšem bez přehnané agresivity,“ vysvětlila zakladatelka Tagwalk Alexandra Van Houtte. Hned za zmíněnými značkami se umístil Saint Laurent a Valentino. Žebříčku 20 nejvyhledávanějších módních domů vévodily hlavně ty, odhalující své show v Paříži. Výjimkou se stala Prada a Gucci. Na seznamu však chyběla například Jil Sander či Balmain.

    Zdroj: Miu Miu

    Výjimečný úspěch pak díky své taktice zapojit influencerku Kylie Jenner a uspořádat show v Disneylandu oslavil rovněž módní dům Coperni. Dařilo se také značkám Alaïa a Ralph Lauren, a to především díky jejich rozhodnutí odhalit přehlídky na pro ně nezvyklých místech, tedy v New Yorku a Hamptons. Vyhledávání obou známých společností totiž vzrostlo o více než 400 procent.

    Kromě světových módních domu se daří i influencerům. Roste obliba jejich produktů

    Mezi nejčastěji vyhledávaný pojem zákazníků pak patřily pastelové barvy. Kromě toho je zaujaly také asymetrické střihy, HotPants či boudoir looky, představené mimo jiné i na přehlídce z dílny Chloé. Pokud jde o odstíny, narůstají na oblibě jemné barvy, od šedé přes růžovou až po trendy butter yellow. Vlastní výzkum současných trendů ovšem představila rovněž firma Billion Dollar Boy.

    Ta naopak zjistila, že trhu začínají dominovat produkty z dílny influencerů. Dle jejího průzkumu, zahrnujícího více než čtyři tisíce zákazníků a 500 tvůrců obsahu z USA a Spojeného království, totiž 65 procent zákazníků zakoupilo produkt či službu nějakého influencera. Úspěch slaví především mezi mladými generacemi. Zdá se tedy, že začínají mít navrch oproti klasickým značkám.

    Zdroje: WWD, Billion Dollar Boy, Tagwalk, X

    ― Reklama ―

    Nike vrací legendární spolupráci. S Martine Rose oslavuje e-sport a gaming

    Na módní scénu opět nastoupilo populární spojení dvou módních vizionářů. Britská návrhářka Martine Rose a americká značka Nike uvádí další spolupráci. Tentokrát vzdávají hold světu e-sportu a gamingu, který v jejich očích ztělesňuje demokracii. To vše zachycuje také nový model sneakers Shox MR4, propojující nadčasovou eleganci se sportovním duchem.

    Móda v kostce: Saint Laurent narůstá na oblibě a Anok Yai je modelkou roku

    Módní dům Saint Laurent slaví. Vyšplhal se na vrchol žebříčku platformy Lyst a stal se nejvíce "hot" značkou posledního čtvrtletí. Oslavy chystá i Anok Yai, jež bude na letošních Fashion Awards 2025 jmenována modelkou roku. Selfridges pak poctí Vánoce spolu s Disney a Dr. Martens vydává první voděodolnou obuv. Dakota Johnson září ve své první Valentino kampani.

    Pinterest spustil osobního asistenta. Pomůže s nákupem i psychickou pohodou

    Nová funkce Pinterest Assistant přetváří způsob, jakým nakupujeme online. Vizuální AI průvodce redefinuje nákupní digitální prostor a mění každou interakci s platformou Pinterest v osobní dialog s estetickou vizí. Uživatel vstupuje do prostředí, kde technologie chápe jeho vkus stejně citlivě jako lidský poradce. Personalizace probíhá okamžitě a každé doporučení rezonuje s individuálním stylem. Pomocník proměňuje scénu digitálního nakupování v prostor, kde estetika a praktičnost splývají.

    Rapper Rilès vydal nové album. Zpracování připomíná umělecký rituál

    Francouzský rapper Rilès proměnil vydání svého nového alba THE 25th HOUR ve vizuální událost, jakou Paříž dlouho nezažila. V galerii Ellia Art Gallery usedl na 24 hodin a 42 minut k pásu, po němž plynuly tisíce prázdných vinylových obalů. Každý z více než 20 tisíc kusů označil otiskem své ruky potřené červenou barvou, čímž je proměnil v limitovanou edici i symbol lidské vytrvalosti. Tento akt navazuje na jeho dřívější performanci, kdy uběhl přes 200 kilometrů na pásu během jednoho dne.

    TikTok Highlights: Podzimní trend vrací na scénu lásku k učení

    Sociální síť TikTok letos na podzim pohltil nový trend. Koncept zvaný "personal curriculums" vzbuzuje v uživatelích ztracenou lásku k učení, vzdělávání a rozvíjení sebe sama. V jeho srdci leží jednoduchý předpoklad, tedy vytvoření vlastního rozvrhu libovolných "předmětů". Jednat se může o touhu naučit se lépe vařit, zahradničit nebo konečně pochopit fyzikální zákony.

    Beauty segment posiluje. V roce 2025 poháněla luxusní byznys krása

    Rok 2025 se nese v duchu proměny krásy v jeden z nejvýraznějších pilířů globálního luxusního trhu. Beauty segment získává status klíčového motoru růstu a mění obchodní mapu velkých značek. Akvizice, nové řady a strategické vstupy do kosmetiky posouvají společnosti do sféry, kde se psychologie potkává s výkonem. V luxusním světě dnes vítězí to, co dokáže být osobní, a právě krása tuto rovnováhu ztělesňuje.

    Rýže jako nová „it“ složka parfémů. Svět vůní tíhne k čistotě

    Rýže se stává hvězdou moderní parfumerie. Pudrová, a přitom překvapivě všestranná, otevírá prostor pro neotřelé kompozice, jež kombinují smyslový komfort se sofistikovanou esencí. Parfuméři využívají rýži k dosažení hloubky, která výsledek dělí od komerčních vůní. Masivní popularita vonných produktů s rýží dokazují, že food složky definují aktuální "estetiku" luxusních parfémů.

    Stranger Things míří do finále. Comeback doplní beauty i módní spolupráce

    Konec listopadu přivítá návrat populárního seriálu Stranger Things. Na obrazovky se vrací se svou pátou a poslední sérií, která vyvrcholí poslední den letošního roku. Velké finále si žádá stejně významné oslavy. Na pomoc proto přispěchaly beauty a módní značky, jež nabízejí speciální spolupráce. Do Hawkins vás vtáhnou boty, kabelky, přívěsky nebo tematický make-up.

    Chlupy, bradavky a byznys. Proč SKIMS dráždí veřejnost? 

    Značka SKIMS nedávno vyvolala rozruch novou kolekcí, která oslavuje přirozenost těla. Anebo ne? Na sociálních sítích se strhla bouře názorů, zda Kim Kardashian oslavuje přirozenost ženského těla a bourá tabu kůže bez jediného chloupku, či naopak posiluje nerealistické ideály krásy a tlak na „dokonalé“ tělo. Marketingový tým SKIMS však slaví úspěch, tanga s umělým ochlupením byla během pár dnů vyprodaná. 

    Historie elegance opět září. Pillbox hat slaví návrat na módní scénu

    Nenápadný, a přesto neodolatelně působivý. Klobouk ve tvaru krabičky, ​​známý jako pillbox hat, je symbolem kultivovaného vkusu, překračujícího generace i trendy. Ztělesňuje jednoduchost povýšenou na umění, spojenou s autoritou a jemností, která se nikdy neztrácí v davu. Není jen proto jen ozdobou. Je vyjádřením postoje, odkazem éry půvabu a poctou ženské elegance.

    První Pink Ball oživil Londýn. British Museum sklízí kvůli akci kritiku

    Exkluzivní Pink Ball zbarvil dne 18. října prostory British Museum do všech odstínů růžové. Vůbec první gala večer v tamních prostorách kontrastoval s končící výstavou Ancient India: Living Traditions, jejímž tématem náboženských tradic se rovněž inspiroval. Svět luxusu tak vládl mezi historickými artefakty Londýna, což ovšem vyvolalo také značnou kritiku. 

    LVMH a UNESCO rozšiřují spolupráci. Tiffany & Co. hodlá chránit oceány

    Luxusní skupina LVMH prohlubuje partnerství s UNESCO. Společně hodlají pracovat na dalším pětiletém plánu, tentokrát s názvem For the Beauty of Life. Nově se k němu přidá rovněž šperkařský dům Tiffany & Co., jehož cílem bude podpořit ochranu oceánů. V srdci spolupráce stojí snaha vytvořit udržitelná řešení, jež podpoří především lokální komunity po celém světě.

    Maison Margiela otvírá brány Dubaje. V metropoli nabízí exkluzivní rezidence

    Legendární francouzská značka pokračuje v překračování módních hranic. Maison Margiela tentokrát svou jedinečnou estetiku neaplikoval na dechberoucí návrhy, ale luxusní apartmány. Módní dům odhalil první exkluzivní rezidence, které vybudoval na ostrově Palm Jumeirah v Dubaji. Přidal se tak ke skupině značek, jež redefinují podobu současného luxusního průmyslu.

    Stella McCartney zdolala další milník. Představila první plant-based peří

    Nedávný Pařížský týden módy zažil důležitý debut. Na tamní přehlídková mola dorazily první návrhy z plant-based peří. Na svědomí je má britská návrhářka Stella McCartney, proslulá svým udržitelným a ekologickým přístupem. Inovativní materiál FEVVERS přitom nemá sloužit jako přesná napodobenina peří, jeho cílem je vytvořit podobnou, avšak jedinečnou estetiku.

    Julian Klausner se činí. Rozvíjí populární pánské tenisky Dries Van Noten

    Dries Van Noten vždy oblékal svět do poezie textilních kontrastů. Když ale na konci své kariéry představil nízké semišové tenisky, přidal ke svému odkazu nečekanou kapitolu. Precizní, civilní a zcela současnou podobu pánských bot. Ty se staly jeho tichým podpisem, který rezonoval i po jeho odchodu. Tento příběh nyní pokračuje pod vedením návrháře Juliana Klausner.

    Z holky od vedle je showgirl. Taylor Swift se novými outfity staví mezi legendy

    Už dlouho víme, že značka jménem Taylor Swift obsahuje mnohem víc než jen písničky s chytlavými refrény a chytrými texty. Nové album The Life of a Showgirl ukazuje umělkyni šťastně zamilovanou a pevně usazenou ve světě showbyznysu. Populární zpěvačka si skrze něj nejen hudebním, ale především módním jazykem a za pomocí promyšlené stylizace říká o pozici mezi opravdovými legendami.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―