Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Vánoce se blíží mílovými kroky, nepodceňte přípravu dárků a pojďte se s námi podívat na pár Fashion Jewelry náramků. Šperky jsou totiž již od dávných dob tím nejoblíbenějším darem. Zvýrazňují charakter a jsou symbolem luxusu.

    Hermés

    Fashion Jewelry od Hermés je zkrátka must-have. Velice populární a přesto nadčasové šperky, které podtrhnou vaši osobnost. Náramky s typickým písmenem „H“ najdeme v nepřeberném množství barev a vzorů. Hermés nabízí pánskou i dámskou řadu. Kolekce Click H pod stromečkem jistě potěší. Pokud nevíte, jakou barevnou kompozici vybrat, nebojte se zakoupit snad nejvíce ikonickou kombinaci zlaté a oranžové. Nenaruší ani jednobarevný outfit. Naopak každodenní look „rozsekne“ a celkový dojem působí opravdu luxusně. Na ruce perfektně vypadá i víc náramků najednou. My doporučujeme mixovat řadu Click H s řadou Rivale Mini. Ceny se aktuálně pohybují do 850 EUR.

    Foto: Hermés

    Christian Dior

    Mysleli jste si, že náramky přátelství najdete pouze ve stáncích se suvenýry na dovolené? Pokud ano, jste na omylu. Dior náramky jsou absolutní instagramový hit, který nechybí u žádné fashion influencerky. Jestli právě vybíráte dárek pro kamarádku nebo kamaráda, máte vybráno. Náramky z kolekce J’Adior jsou v balení hned dva. Můžete s nimi proto utvrdit již zmíněné přátelství či vztah. Každého zaručeně potěší. Na ruce se opět dají vrstvit a mají nastavitelnou velikost. V kombinaci s jinými Dior kousky krásně umocní celý vzhled. Ceny startují od 350 EUR.

    Vivienne Westwood

    Unisexové náramky pro streetové nadšence! Kdo by čekal, že tak extravagantní návrhářka, jako je Vivienne navrhne tak elegantní a přitom drsné šperky. Náramky Vivienne Westwood většinou zdobí typické visící logo značky, což ocení vyznavači decentní logománie. Náramky i jiné šperky od Vivienne vypadají lépe s extravagantnějším oblečením, přesně jako na jejím mole. Zápěstí obdarovaného tyto náramky můžou zdobit za cenu od 100 EUR.

    Foto: Vivienne Westwood

    Tiffany & Co.

    Domnívali jste se, že šperky od Tiffanyho seženeme pouze za horentní sumy? Není tomu tak. Tiffany připravilo celou řadu dámských šperků ze sterilizovaného stříbra, jejichž ceny začínají již od 180 EUR. Náramky z této kolekce jsou decentní a minimalistické, často jen s malým ozdobným prvkem. Vynést je můžeme prakticky s čímkoliv. Stříbrné provedení se stará o kompatibilitu se vším.

    Foto: Tiffany & Co.

    Kožené náramky

    Pro milovníky kožených výrobků jsme vybrali Pradu a Valentino. Fashion Jewelry těchto značek nám ruce ozdobí na výbornou. Příznivá je i jejich cena. Pánské i dámské verze opět aktuálně stojí kolem 170 EUR. Design těchto náramků je velmi mladistvý. Proto doporučujeme kombinaci se streetovějšími kousky.

    Foto: Prada, Valentino

    Gismondi

    Pokud si chcete dopřát opravdový luxus, tak tu pro vás máme jiné eso. Je to výhradně šperkařská značka s nádhernou historií. Rodinná firma, která se dědila z generace na generaci – Gismondi 1754. Dnešní majitel Massimo Gismondi je zástupcem již sedmé generace od založení. Šperkařská tradice je v této rodině tak dlouhá, jako je široká jejich nabídka. Gismondi v minulosti na Met Gala vynesla například Megan Fox nebo Emily Ratajkowski. Máme velké štěstí, že tyto dámské unikátní šperky v pražské pobočce také seženeme. Informace o cenách v butiku.

    Foto: Gismondi

    Zdroj: viviennewestwood.com, dior.com, hermes.com, gismondi.com, prada.com, valentino.com, tiffany.com, Instagram

    Autor článku:
    Marek Wrbik
    Marek Wrbikhttps://fashionup.cz/
    Marek ve svých textech propojuje módu s popkulturou, ekonomikou i společenským kontextem. Zajímá ho, jak se oblečení stává odrazem doby a proč některé značky uspějí, zatímco jiné ztratí lesk. Pravidelně se objevuje na lokálních fashion akcích a sleduje tváře české módní scény. Rád rozkrývá příběhy za značkami i trendy, které zatím českému publiku zůstávají vzdálenější. Když zrovna nepíše, rád objevuje nové bary, galerie a podniky, kde jde cítit nápad. Módu bere jako koníček, ale i jako způsob, jak se dívat na svět.

    ― Reklama ―

    Jak řekla Carrie Bradshaw: „Malý šperk by bohatě stačil“. Letos pod stromečkem zaválíte

    Vánoce se blíží mílovými kroky, nepodceňte přípravu dárků a pojďte se s námi podívat na pár Fashion Jewelry náramků. Šperky jsou totiž již od dávných dob tím nejoblíbenějším darem. Zvýrazňují charakter a jsou symbolem luxusu.

    Hermés

    Fashion Jewelry od Hermés je zkrátka must-have. Velice populární a přesto nadčasové šperky, které podtrhnou vaši osobnost. Náramky s typickým písmenem „H“ najdeme v nepřeberném množství barev a vzorů. Hermés nabízí pánskou i dámskou řadu. Kolekce Click H pod stromečkem jistě potěší. Pokud nevíte, jakou barevnou kompozici vybrat, nebojte se zakoupit snad nejvíce ikonickou kombinaci zlaté a oranžové. Nenaruší ani jednobarevný outfit. Naopak každodenní look „rozsekne“ a celkový dojem působí opravdu luxusně. Na ruce perfektně vypadá i víc náramků najednou. My doporučujeme mixovat řadu Click H s řadou Rivale Mini. Ceny se aktuálně pohybují do 850 EUR.

    Foto: Hermés

    Christian Dior

    Mysleli jste si, že náramky přátelství najdete pouze ve stáncích se suvenýry na dovolené? Pokud ano, jste na omylu. Dior náramky jsou absolutní instagramový hit, který nechybí u žádné fashion influencerky. Jestli právě vybíráte dárek pro kamarádku nebo kamaráda, máte vybráno. Náramky z kolekce J’Adior jsou v balení hned dva. Můžete s nimi proto utvrdit již zmíněné přátelství či vztah. Každého zaručeně potěší. Na ruce se opět dají vrstvit a mají nastavitelnou velikost. V kombinaci s jinými Dior kousky krásně umocní celý vzhled. Ceny startují od 350 EUR.

    Vivienne Westwood

    Unisexové náramky pro streetové nadšence! Kdo by čekal, že tak extravagantní návrhářka, jako je Vivienne navrhne tak elegantní a přitom drsné šperky. Náramky Vivienne Westwood většinou zdobí typické visící logo značky, což ocení vyznavači decentní logománie. Náramky i jiné šperky od Vivienne vypadají lépe s extravagantnějším oblečením, přesně jako na jejím mole. Zápěstí obdarovaného tyto náramky můžou zdobit za cenu od 100 EUR.

    Foto: Vivienne Westwood

    Tiffany & Co.

    Domnívali jste se, že šperky od Tiffanyho seženeme pouze za horentní sumy? Není tomu tak. Tiffany připravilo celou řadu dámských šperků ze sterilizovaného stříbra, jejichž ceny začínají již od 180 EUR. Náramky z této kolekce jsou decentní a minimalistické, často jen s malým ozdobným prvkem. Vynést je můžeme prakticky s čímkoliv. Stříbrné provedení se stará o kompatibilitu se vším.

    Foto: Tiffany & Co.

    Kožené náramky

    Pro milovníky kožených výrobků jsme vybrali Pradu a Valentino. Fashion Jewelry těchto značek nám ruce ozdobí na výbornou. Příznivá je i jejich cena. Pánské i dámské verze opět aktuálně stojí kolem 170 EUR. Design těchto náramků je velmi mladistvý. Proto doporučujeme kombinaci se streetovějšími kousky.

    Foto: Prada, Valentino

    Gismondi

    Pokud si chcete dopřát opravdový luxus, tak tu pro vás máme jiné eso. Je to výhradně šperkařská značka s nádhernou historií. Rodinná firma, která se dědila z generace na generaci – Gismondi 1754. Dnešní majitel Massimo Gismondi je zástupcem již sedmé generace od založení. Šperkařská tradice je v této rodině tak dlouhá, jako je široká jejich nabídka. Gismondi v minulosti na Met Gala vynesla například Megan Fox nebo Emily Ratajkowski. Máme velké štěstí, že tyto dámské unikátní šperky v pražské pobočce také seženeme. Informace o cenách v butiku.

    Foto: Gismondi

    Zdroj: viviennewestwood.com, dior.com, hermes.com, gismondi.com, prada.com, valentino.com, tiffany.com, Instagram

    ― Reklama ―

    Zlato, stříbro a transformace. Outhouse Jewellery redefinuje význam šperků

    Šaty s vlečkou z 24 karátového zlata a stříbrem vyšívané, ale princezna to není, jasný pane. I tak by se dala popsat práce Outhouse Jewellery, společnosti, která redefinovala nošení šperků. Už vám nemusí jen viset z uší nebo zdobit krk, do zlata se můžete doslova obléct a zazářit s ním na každém večírku. Úspěšná značka přichází s novou revoluční kolekcí Alchemy of 13. 

    Konečně romantika. Léto, kdy jsem zkrásněla přináší melancholického hrdinu

    Romantická "vztahovka" založená na milostném trojúhelníku? To už tady přece tolikrát bylo. Ano, ale obrovský úspěch a fanouškovský zásah třetí řady seriálu Léto, kdy jsem zkrásněla potvrdil, že každá generace potřebuje pořádnou dávku klasické romantiky. A také mužského hrdinu, který spíš mlčí, je otravně nedostupný, ale přesto přitažlivě tajemný.

    Ukradl Ralph Lauren Vánoce? Svátky ozdobí estetika amerického návrháře

    Letošní vánoční dekorace ovládl styl amerického návrháře Ralpha Lauren. Sociální síť TikTok praská ve švech návalem videí, jež sdílejí vánočními stromky zdobené interiéry plné kostkovaných přehozů, sametových látek a třpytivých křišťálových sklenic. Estetika Ralph Lauren Christmas připomíná tradiční Vánoce, ukrývá však nádech nostalgie a nadčasové elegance.

    Móda v kostce: Značky vydávají hvězdné kampaně a Rotate slaví debut

    Vánoce nejsou jediné téma, kolem kterého značky opřádají své nejnovější kampaně. Sarah Burton pro Givenchy obsadila do hlavní role resort kolekce Rooney Mara a Paula Simonon. Jacquemus a Stella McCartney pomocí hvězdných tváří propagují nejnovější kabelky a Canada Goose přizvala na pomoc hudebníka Willieho Nelson. Rotate zase slaví debutovou řadu obuvi.

    Louis Vuitton následuje světlo. Vánoční kampaní vzdává hold cestování

    Francouzský módní dům Louis Vuitton je další z řady luxusních značek, které vítají rychle se blížící Vánoce. Ve své sváteční kampani s názvem Le Voyage des Lumières se tentokrát vydává na dechberoucí cestu světla, kterou definuje zářící lampion. Vzdává tím hold své dlouhé historii, jejíž kořeny leží nejen v tradičním řemeslu, ale především touze po cestování.

    Nan Goldin představuje výstavu This Will Not End Well. Minulost mění ve film

    Nan Goldin představuje světu své nejnovější dílo s názvem This Will Not End Well. Rozsáhlá výstava okouzlila kritiky umění a v divácích vzbudila silné emoce. Umělkyně v ní vzpomíná na 80. léta a postupně se propracovává skrz minulost až do současnosti. Výsledná práce je složená jako film, jednotlivé statické snímky umně zachycují momenty obyčejného života. 

    Trend sober glow-up nabírá na síle. Odmítá alkohol a slibuje zářivější pleť

    Generace Z posiluje instagramový a tiktokový trend, který zasahuje oblast duševního zdraví a fyzické kondice, má ale také velký kosmetický přínos. Koncept známý jako sober glow-up vyzývá k dlouhodobé střízlivosti. Jako odměnu nabízí mimo jiné výraznou změnu obličeje, pozvednutí kontur a vyrýsování lícních kostí. Jako po zákroku estetického dermatologa.

    Londýn propadl světu filmů. Poznejte 10 nejlepších snímků BFI festivalu

    Filmový festival BFI, který by si neměl nechat ujít žádný filmový fanoušek, tradičně dorazil do Londýna. Letos uvedl 247 filmů pocházejících ze 79 různých zemí světa, z nichž 42 procent vzniklo z hlav režisérek nebo nebinárních tvůrců. Na jejich premiéře nechyběly filmové hvězdy a významné osobnosti, jako je Kristen Stewart nebo Elle Fanning. Event zahájil film Wake Up Dead Man: A Knives Out Mystery. 

    Gucci zdolává svahy. Zimní kolekce Altitude poprvé mísí luxus s technologií 

    Začala lyžařská sezóna a Gucci není pozadu. Jako správný zástupce Italů přichází se zimní kolekcí Altitude. Od těch předchozích se ovšem liší a to tím, že nabízí nejen luxus, ale i technické vybavení pro vrcholové výkony. Na sněhu se můžete blýsknout oblečením, které spojuje špičkovou technologii, precizní řemeslo a nezaměnitelnou estetiku módního domu. 

    Luxury Insights: Dubaj vítá další inovaci. Pohostí lesní nákupní centrum

    Luxusní nakupování nabývá nových rozměrů. Návštěva obchodních center už dávno není jen o výběru vysněných kousků, jedná se o unikátní zážitek. Přesně to slibuje nejnovější projekt společnosti Majid Al Futtaim, která v Dubaji vybuduje první tamní lesní nákupní centrum. Proroste ho totiž na více než milion stromů, ochlazujících často nesnesitelně horké prostředí.

    Nike vrací legendární spolupráci. S Martine Rose oslavuje e-sport a gaming

    Na módní scénu opět nastoupilo populární spojení dvou módních vizionářů. Britská návrhářka Martine Rose a americká značka Nike uvádí další spolupráci. Tentokrát vzdávají hold světu e-sportu a gamingu, který v jejich očích ztělesňuje demokracii. To vše zachycuje také nový model sneakers Shox MR4, propojující nadčasovou eleganci se sportovním duchem.

    Móda v kostce: Saint Laurent narůstá na oblibě a Anok Yai je modelkou roku

    Módní dům Saint Laurent slaví. Vyšplhal se na vrchol žebříčku platformy Lyst a stal se nejvíce "hot" značkou posledního čtvrtletí. Oslavy chystá i Anok Yai, jež bude na letošních Fashion Awards 2025 jmenována modelkou roku. Selfridges pak poctí Vánoce spolu s Disney a Dr. Martens vydává první voděodolnou obuv. Dakota Johnson září ve své první Valentino kampani.

    Pinterest spustil osobního asistenta. Pomůže s nákupem i psychickou pohodou

    Nová funkce Pinterest Assistant přetváří způsob, jakým nakupujeme online. Vizuální AI průvodce redefinuje nákupní digitální prostor a mění každou interakci s platformou Pinterest v osobní dialog s estetickou vizí. Uživatel vstupuje do prostředí, kde technologie chápe jeho vkus stejně citlivě jako lidský poradce. Personalizace probíhá okamžitě a každé doporučení rezonuje s individuálním stylem. Pomocník proměňuje scénu digitálního nakupování v prostor, kde estetika a praktičnost splývají.

    Rapper Rilès vydal nové album. Zpracování připomíná umělecký rituál

    Francouzský rapper Rilès proměnil vydání svého nového alba THE 25th HOUR ve vizuální událost, jakou Paříž dlouho nezažila. V galerii Ellia Art Gallery usedl na 24 hodin a 42 minut k pásu, po němž plynuly tisíce prázdných vinylových obalů. Každý z více než 20 tisíc kusů označil otiskem své ruky potřené červenou barvou, čímž je proměnil v limitovanou edici i symbol lidské vytrvalosti. Tento akt navazuje na jeho dřívější performanci, kdy uběhl přes 200 kilometrů na pásu během jednoho dne.

    Svatební šaty hvězd diktují trendy. Inspirují styl i odvahu dalších nevěst

    Den, na který čeká téměř každá žena. Od romantického pokleknutí až po velkolepý obřad jde o cestu plnou emocí, očekávání a snů. Vše začíná jediným okamžikem, jiskřivým prstenem, pohledem plným lásky a slovy, která změní celý život. Od té chvíle se rozbíhá cesta plná plánování, představ a detailů, na nichž záleží. Šaty, které oblékají celebrity, pak inspirují miliony nevěst po celém světě, nastavují trendy a dokazují, že elegance a styl jsou nakažlivé. Výběr svatebních šatů bývá totiž momentem, kdy se žena poprvé uvidí jako nevěsta.

    Módní scénu zaplavily Vánoce. Značky chrlí sváteční kampaně

    Nastal čas, na kteří se někteří těší celý rok a jiní jeho příchod spíše oplakávají. Blížící se Vánoce totiž neznamenají pouze okamžiky radosti a potěšení, ale i stresu. Módní značky těží z touhy podobnému tlaku uniknout a nabízejí kampaně, umožňující krátký útěk před svátečním shonem. Odkazují na sílu lásky, jedinečného talentu či jednoduchého potěšení.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―