Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Mít ve své sbírce neodolatelný kousek z dílny Hermès je jako výhra v kabelkové loterii. Bezpochyby se jedná o modely, které se dědí z generace na generaci. Pro mnoho zájemců je ovšem nemožné takový kousek získat. Proto přinášíme několik užitečných rad, které vám mohou pomoci na cestě za vaší vyvolenou kabelkou.

    Jak funguje systém prodeje kabelek u Hermès?

    Ve světě módy je nákup kabelky této slavné francouzské značky hrou na kočku a myš. Nemůžete jen tak napochodovat do butiku a získat svůj vytoužený kousek nebo si ho koupit na jejich webových stránkách.

    Francouzský dům si dává na úrovni své prestiže opravdu záležet. Z tohoto důvodu má pro prodej kabelek zaveden systém, kdy musí potenciální zájemci o luxusní kabelky prokázat určitou úroveň věrnosti značce.

    Neočekávejte však přesně stanovená pravidla, která zajistí úspěšný nákup. Zkušenosti šťastlivců jsou různé. Jejich příběhy o tom, jak získaly svou první kabelku Hermès, se liší. Vše záleží na konkrétních buticích, jejich manažerech a asistentech prodeje.

    Důležité je seznámit se se systémem kvót, který značka používá. V praxi se kabelky dělí na takzvané kvótní a nekvótní. Od toho se odvíjí i jejich dostupnost. Každý zákazník si takovou kabelkou může udělat radost maximálně dvakrát do roka.

    Modely Birkin a Kelly lze také jistě považovat za kvótní. V některých buticích však do této kategorie spadají i další, například Constance.

    U modelů bez kvót by to mělo být o něco jednodušší. Některé z nich se dokonce čas od času objeví na webových stránkách značky a můžete si je objednat. V poslední době je však poptávka vysoká a zásoby nízké. Sehnat jakoukoli kabelku tak může připomínat olympijskou disciplínu.

    Zdroj: Hermès

    Asistent prodeje bude vaší pomocnou rukou

    Prvním krokem na cestě k vysněné kabelce je navázání vztahu s asistentem prodeje v butiku Hermès. Lidově se mu také říká SA (sales associate). Je to právě on, kdo vám může sehnat a nabídnout váš vysněný kousek.

    Asistent je vaší spojkou, zná vaše preferované barvy a designy. Můžete mu například posílat své seznamy přání na konkrétní produkty. Pokud se v butiku nějaká kabelka objeví, může vám ji na určitý čas podržet. Je tím, na koho se obrátíte, když vaše srdce zatouží po určitém kousku.

    Přátelský vztah můžete pěstovat i díky koupi doplňků, vybavení do domácnosti, šperků nebo oblečení s jeho pomocí. Váš SA za takové nákupy získává provize.

    Možná si budete muset vybudovat svůj zákaznický profil

    Filozofie domu vyznává především zákazníky, kteří ztělesňují životní styl Hermès. Jsou věrní jejich výrobkům. Pokud si chcete pořídit kabelku, profil zákazníka s bohatou nákupní historií vám zajistí dobré renomé u asistentů, kteří vám mohou tašku nabídnout.

    Zachází Hermès se svým přístupem příliš daleko?

    Otázkou zůstává, kam by měla exkluzivita domu sahat. Jejich mistrovské řemeslo je nezpochybnitelné. Jednotlivé modely jsou ikonické. Představují celoživotní investici, které nebudete litovat.

    Cenovky tašek se však i tak šplhají do závratných výšek. Kabelka za několik set tisíc není levná záležitost. Taková investice je sama o sobě projevem věrnosti. Proč by měl potenciální zákazník utratit dalších několik stovek tisíc, aby byl vůbec hoden kabelky jako Birkin nebo Kelly?

    Každá mince má dvě strany. Koneckonců je to na vás. Možná vás nadchne právě nedostupnost těchto kabelek. Ten pocit, když vám asistent prodeje v butiku nabídne luxusní model, je k nezaplacení.

    Nebo naopak nevidíte smysl ve hře na kočku a myš. Raději si nový kousek pořídíte ihned u nezávislých prodejců.

    Zdroje: Youtube, Purse Bop

    Autor článku:
    Ema Kmeťová
    Ema Kmeťováhttps://fashionup.cz/
    Ema nejčastěji přispívá články do módní rubriky, ale občas nám také přibližuje i aktuální dění ve světě beauty, zejména pokud ji zaujme nějaká kosmetická novinka nebo trend. Nejvíce si však užívá psaní o místních i zahraničních mladých módních talentech nebo analyzování přehlídek a kolekcí. Do módní žurnalistiky se zamilovala už na střední škole, když dělala svůj první rozhovor s lokálním návrhářem pro školní časopis.

    ― Reklama ―

    Jak dosáhnout i zdánlivě nemožného? Několik rad, na které nesmíte zapomenout při nákupu své první kabelky od Hermès

    Mít ve své sbírce neodolatelný kousek z dílny Hermès je jako výhra v kabelkové loterii. Bezpochyby se jedná o modely, které se dědí z generace na generaci. Pro mnoho zájemců je ovšem nemožné takový kousek získat. Proto přinášíme několik užitečných rad, které vám mohou pomoci na cestě za vaší vyvolenou kabelkou.

    - Reklama -

    Jak funguje systém prodeje kabelek u Hermès?

    Ve světě módy je nákup kabelky této slavné francouzské značky hrou na kočku a myš. Nemůžete jen tak napochodovat do butiku a získat svůj vytoužený kousek nebo si ho koupit na jejich webových stránkách.

    Francouzský dům si dává na úrovni své prestiže opravdu záležet. Z tohoto důvodu má pro prodej kabelek zaveden systém, kdy musí potenciální zájemci o luxusní kabelky prokázat určitou úroveň věrnosti značce.

    Neočekávejte však přesně stanovená pravidla, která zajistí úspěšný nákup. Zkušenosti šťastlivců jsou různé. Jejich příběhy o tom, jak získaly svou první kabelku Hermès, se liší. Vše záleží na konkrétních buticích, jejich manažerech a asistentech prodeje.

    - Reklama -

    Důležité je seznámit se se systémem kvót, který značka používá. V praxi se kabelky dělí na takzvané kvótní a nekvótní. Od toho se odvíjí i jejich dostupnost. Každý zákazník si takovou kabelkou může udělat radost maximálně dvakrát do roka.

    Modely Birkin a Kelly lze také jistě považovat za kvótní. V některých buticích však do této kategorie spadají i další, například Constance.

    U modelů bez kvót by to mělo být o něco jednodušší. Některé z nich se dokonce čas od času objeví na webových stránkách značky a můžete si je objednat. V poslední době je však poptávka vysoká a zásoby nízké. Sehnat jakoukoli kabelku tak může připomínat olympijskou disciplínu.

    Zdroj: Hermès

    Asistent prodeje bude vaší pomocnou rukou

    Prvním krokem na cestě k vysněné kabelce je navázání vztahu s asistentem prodeje v butiku Hermès. Lidově se mu také říká SA (sales associate). Je to právě on, kdo vám může sehnat a nabídnout váš vysněný kousek.

    Asistent je vaší spojkou, zná vaše preferované barvy a designy. Můžete mu například posílat své seznamy přání na konkrétní produkty. Pokud se v butiku nějaká kabelka objeví, může vám ji na určitý čas podržet. Je tím, na koho se obrátíte, když vaše srdce zatouží po určitém kousku.

    Přátelský vztah můžete pěstovat i díky koupi doplňků, vybavení do domácnosti, šperků nebo oblečení s jeho pomocí. Váš SA za takové nákupy získává provize.

    Možná si budete muset vybudovat svůj zákaznický profil

    Filozofie domu vyznává především zákazníky, kteří ztělesňují životní styl Hermès. Jsou věrní jejich výrobkům. Pokud si chcete pořídit kabelku, profil zákazníka s bohatou nákupní historií vám zajistí dobré renomé u asistentů, kteří vám mohou tašku nabídnout.

    Zachází Hermès se svým přístupem příliš daleko?

    Otázkou zůstává, kam by měla exkluzivita domu sahat. Jejich mistrovské řemeslo je nezpochybnitelné. Jednotlivé modely jsou ikonické. Představují celoživotní investici, které nebudete litovat.

    Cenovky tašek se však i tak šplhají do závratných výšek. Kabelka za několik set tisíc není levná záležitost. Taková investice je sama o sobě projevem věrnosti. Proč by měl potenciální zákazník utratit dalších několik stovek tisíc, aby byl vůbec hoden kabelky jako Birkin nebo Kelly?

    Každá mince má dvě strany. Koneckonců je to na vás. Možná vás nadchne právě nedostupnost těchto kabelek. Ten pocit, když vám asistent prodeje v butiku nabídne luxusní model, je k nezaplacení.

    Nebo naopak nevidíte smysl ve hře na kočku a myš. Raději si nový kousek pořídíte ihned u nezávislých prodejců.

    Zdroje: Youtube, Purse Bop

    ― Reklama ―

    „White, hot and horny“. V Hollywoodu opět vedou anti-woke témata

    Být „woke“ už v Hollywoodu a americké popkultuře není in. Po poměrně krátké éře diverzity a inkluze se nyní průmysl vrací k více tradičním narativům. Namísto menšinových hlasů či queer autorů dostávají prostor projekty, které sází na tradiční jistotu, tedy atraktivní, sexuálně nespoutané a většinově bílé charaktery. Důvodem posunu zpět je mimo jiné i současná politika.

    Karl Lagerfeld opět překvapil. Do nové kampaně dosadil Paris Hilton

    O značce Karl Lagerfeld nebylo v posledních měsících příliš slyšet. Nyní na sebe ovšem strhává pozornost módního světa, a to díky čerstvé kampani pro letošní podzim a zimu. Její tváří se totiž stala proslulá podnikatelka a influencerka Paris Hilton. K zesnulému návrháři měla blízko a stejně jako on pomohla definovat celou jednu éru.

    Gap vyhrál denim loterii. Značka slaví úspěch s virální kampaní

    Občas se vyplatí vsadit na starou osvědčenou klasiku. Důkazem je nedávno vydaná kampaň značky Gap. Společnost totiž uspěla s videem představujícím rozmanitou dívčí skupinu Katseye, která zatančila na populární hit Milkshake. Choreografie se okamžitě stala virální a přinesla značce nečekanou pozornost a chválu.

    Když touha po odlišnosti vytvoří uniformu. Popularita Crocs bohužel neumírá

    Pohodlí je ceněným módním prvkem, občas však přesáhne hranice vkusu. Plastová bota, původně vyrobená pro rybáře, se v průběhu let stala viditelným trendem. Crocs jsou roztomilé na dětech a praktické na zahradě, již delší dobu se ale objevují také na módních molech, ve sbírkách celebrit i v limitovaných a rychle vyprodaných edicích.

    Carrie Bradshaw je pro Gen Z nerelevantní. Označuje ji za „pick me girl“

    Carrie Bradshaw se kdysi stala ikonou ženské nezávislosti, New Yorku i nekonečných debat o lásce. Pro jednu generaci byla hlasem, který normalizoval ženská přátelství, sexualitu a touhu po kariéře a luxusu. Jenže pro generaci Z se z Carrie stal spíš relikt, jenž už neodpovídá jejich hodnotám. V očích mladších divaček se proměnila z inspirace v toxickou „pick me girl“, jejíž příběhy působí zastarale až problematicky.

    Nebojte se červenat. Shy Girl make-up look tvářenkou nešetří

    Na beauty scénu dorazil další trend. Tentokrát potěší především ty z nás, které jen s těžkostmi zakrývají své rozpaky, stud nebo nadšení. Ve středu populárního make-up looku totiž stojí honosná vrstva růžové tvářenky. Takzvaný Shy Girl vzhled má za cíl napodobovat romantickou ostýchavost, jež má ve zvyku zabarvovat tváře do sytých odstínů.

    Móda v kostce: Addison Rae navrhla džíny a Post Malone odhalí vlastní brand

    Slavné osobnosti postupují hlouběji do světa módy. Zpěvačka Addison Rae navrhla pro značku Lucky Brand vlastní džíny. Zpěvák Post Malone zase oznámil vlastní brand Austin Post a herečka Cate Blanchett se stala ambasadorkou Uniqlo. Nové kampani Ugg vévodí herečka Sarah Jessica Parker a značka Seleny Gomez, Rare Beauty, vydala spicy novinku.

    Podzimní svatby jsou v kurzu. Dovolte si dekadentní barvy a počasí se nebojte

    Podzimní svatby mají své nezaměnitelné kouzlo. Zatímco letní oslavy sází na lehkost a vzdušnost, ty podzimní nabízejí hlubší tóny, bohatší textury a zatím neokoukanou atmosféru. Být hostem na takové svatbě ovšem znamená skloubit slavnostní náladu s proměnlivým počasím a najít rovnováhu mezi pohodlím a žádanou elegancí. Dovolí vám to ale rovněž luxusní detaily, které by v létě působily možná "až moc".

    Aleksandre Akhalkatsishvili dobývá svět módy. Neznáme sebejistější rukopis

    Z Tbilisi se už pár let line nová vlna módy, jež má v sobě něco syrového, architektonického a svůdného. Jedním z jejích nejvýraznějších hlasů je návrhář Aleksandre Akhalkatsishvili, který dokázal propojit dekonstruovaný minimalismus s ženskou sebejistotou a svým jedinečným gruzínským akcentem. Jeho řady jsou jako dobře vyprávěný příběh, každý model je kapitola, ale dohromady tvoří silný celek.

    Podzimní trendy konečně myslí na normální pleť. Vrací se ale i obávané concealer lips

    Ať už patříte mezi milovníky léta, nebo nadšeně vyhlížíte podzim, barevné roční období je v módě důležitým časem. Pozadu však není ani beauty průmysl. Letošní podzimní trendy už pomalu klepou na dveře a nabízí opravdu originální portfolio make-up novinek. Vypadá to, že nás čeká jak návrat do minulosti, tak překvapivé nové styly líčení.

    Pinterest předpovídá trendy podzimu. Kraluje jim láska k second handům

    Platforma Pinterest odhalila report předpokládající trendy letošního podzimu. Založený je především na vyhledávání jejích Gen Z uživatelů. Ti si zamilovali především nakupování z druhé ruky a vintage kousky. Na scénu ovšem vrací také preppy styl nebo módu 60. let. Zalíbení našli rovněž v outfitech inspirovaných jejich oblíbenými kofeinovými nápoji.

    Pravý luxus nemá logo. Nadčasová „logoless“ móda je stále nejlepší investicí

    V módním světě plném křiklavých log a výrazných monogramů stojí na opačném konci spektra hnutí, jenž si nepotřebuje dokazovat svou hodnotu. Logoless styl, tedy luxus bez loga. Mluví kvalitou materiálů, dokonalým střihem a pečlivými detaily. Navzdory trendy maximalismu zůstává pevně zakotvený v nadčasové eleganci, kterou trendy neovlivní.

    Znáte pohnutou pověst Dolce & Gabbana? Kontroverze střídá výsměch

    Italské duo návrhářů Dolce & Gabbana vytvořilo jednu z nejvýraznějších značek luxusní módy posledních dekád. Její estetika je odvážná, teatrální a hluboce zakořeněná v italské kultuře. Jenže vedle zlatých brokátů, krajkových rób a ikonických kabelek se na povrch opakovaně dostávají provokativní skandály. Módní dům Dolce & Gabbana se tak ocitá v unikátní pozici, je totiž obdivována i nenáviděna zároveň.

    Módní značky přivítaly podzim. Na pomoc si pozvaly známé tváře

    Blíží se podzim a spolu s ním se do popředí derou čerstvé módní kampaně. Značky si pro propagaci nových kolekcí opět přizvaly známé tváře. Skims, společnost z dílny Kim Kardashian, odhalila spolupráci se zpěvákem Post Malone. Tváří podzimní řady Michael Kors je zpěvačka Suki Waterhouse a u Alexandra McQueen září modelka Alex Consani.

    Všechno nejlepší, Coco. Ikonická kabelka Chanel 2.55 zdobí módní scénu už 70 let

    Někdy se celý svět vleze jen do jedné kabelky. Od roku 1955 se právě takovou taškou stal ikonický model 2.55 od Chanel, který i o 70 let později imponuje kupujícím svou nadčasovostí. Praktičnost se spojila s luxusem a Coco Chanel ženám po celém světě dala přesně to, co potřebovaly. Jednoduše proto, že ji unavovalo nosit kabelku v ruce.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―