Více

    ― Reklama ―

    Návrháři Simonu Porte Jacquemus se splnil sen. Po usilovném hledání konečně našel vhodného investora pro svou nezávislou pařížskou značku. Důvodů na oslavu je ovšem více, výsledkem exkluzivního partnerství s konglomerátem L’Oréal bude totiž kromě menšinového podílu i exkluzivní beauty řada Jacquemus.

    L’Oréal nemá v plánu Jacquemus ovládnout. Značce přinese svou beauty expertízu

    Záměr najít investora pro svou rychle rostoucí značku potvrdil návrhář Simon Porte Jacquemus už loni v listopadu, a to na konferenci pořádané platformou Business of Fashion. Zdůraznil rovněž, že pro svůj nezávislý byznys hledá investora s menšinovým podílem. A zdá se, že se mu vytoužený cíl podařilo do nového roku úspěšné splnit.

    Zdroj: Jacquemus

    Dle L’Oréal uzavřou společnosti exkluzivní partnerství, jehož hlavním cílem bude expandovat značku Jacquemus do kosmetického sektoru. Zmíněná menšinová investice má pak podpořit nezávislý růst známého módního domu. Kosmetická řada Jacquemus bude součástí portfolia L’Oréal Luxe, tedy divize, do které patří i značky jako Lancôme, Urban Decay a Aesop.

    Vytvoření vlastní vůně bylo součástí vize Simona Porte Jacquemus už ve chvíli, kdy značku zakládal, a tak se právě parfém stane úvodním produktem. Mnozí spekulují, zda budou jeho tóny odkazovat na sluncem zalitou Provence, jeho rodný kraj. Právě jih Francie je pro designéra neustálou inspirací, a to jak při tvorbě oděvů, tak výběru lokace přehlídek.

    Původně měl módní dům Jacquemus rozvířit vody ve světě kosmetiky již před několika lety. V roce 2021 totiž podepsal smlouvu o vytvoření kosmetické řady se španělskou společností Puig. Z očekávané dohody však nakonec sešlo a známý návrhář se místo toho raději soustředil na rozvoj svého vzkvétajícího módního byznysu.

    Jacquemus má na přeplněném kosmetickém trhu šanci. L’Oréal zná recept na úspěch

    Značka Jacquemus se stala úspěšným příkladem toho, jak uspět v odvětví, kterému dominují velcí hráči jako LVMH nebo Kering. Její minimalistická chic estetika, nápadité kampaně, inovativní marketingové strategie a větší cenová dostupnost rezonují u zákazníků napříč módním spektrem. Od loňského roku navíc najdete její butiky jak v Londýně, tak New Yorku nebo Los Angeles. 

    Ve znamení expanze se nesl uplynulý rok i pro L’Oréal. V únoru získal kosmetickou licenci na značku Miu Miu, dříve vlastněnou koncernem Coty. První výrobky módního domu by se měly na trhu objevit v druhé polovině roku 2025. L’Oréal tak není v luxusním beauty průmyslu žádným nováčkem. Stojí mimo jiné také za kosmetikou Yves Saint Laurent a Armani nebo parfémy Maison Margiela.

    Zdroje: Business of Fashion, Fashion Network, WWD, L’Oréal Group, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Jacquemus na vrcholu. Kromě milovaných reklamních kampaní zazáří i vlastní kosmetikou

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Návrháři Simonu Porte Jacquemus se splnil sen. Po usilovném hledání konečně našel vhodného investora pro svou nezávislou pařížskou značku. Důvodů na oslavu je ovšem více, výsledkem exkluzivního partnerství s konglomerátem L’Oréal bude totiž kromě menšinového podílu i exkluzivní beauty řada Jacquemus.

    - Reklama -

    L’Oréal nemá v plánu Jacquemus ovládnout. Značce přinese svou beauty expertízu

    Záměr najít investora pro svou rychle rostoucí značku potvrdil návrhář Simon Porte Jacquemus už loni v listopadu, a to na konferenci pořádané platformou Business of Fashion. Zdůraznil rovněž, že pro svůj nezávislý byznys hledá investora s menšinovým podílem. A zdá se, že se mu vytoužený cíl podařilo do nového roku úspěšné splnit.

    Zdroj: Jacquemus

    Dle L’Oréal uzavřou společnosti exkluzivní partnerství, jehož hlavním cílem bude expandovat značku Jacquemus do kosmetického sektoru. Zmíněná menšinová investice má pak podpořit nezávislý růst známého módního domu. Kosmetická řada Jacquemus bude součástí portfolia L’Oréal Luxe, tedy divize, do které patří i značky jako Lancôme, Urban Decay a Aesop.

    - Reklama -

    Vytvoření vlastní vůně bylo součástí vize Simona Porte Jacquemus už ve chvíli, kdy značku zakládal, a tak se právě parfém stane úvodním produktem. Mnozí spekulují, zda budou jeho tóny odkazovat na sluncem zalitou Provence, jeho rodný kraj. Právě jih Francie je pro designéra neustálou inspirací, a to jak při tvorbě oděvů, tak výběru lokace přehlídek.

    Původně měl módní dům Jacquemus rozvířit vody ve světě kosmetiky již před několika lety. V roce 2021 totiž podepsal smlouvu o vytvoření kosmetické řady se španělskou společností Puig. Z očekávané dohody však nakonec sešlo a známý návrhář se místo toho raději soustředil na rozvoj svého vzkvétajícího módního byznysu.

    Jacquemus má na přeplněném kosmetickém trhu šanci. L’Oréal zná recept na úspěch

    Značka Jacquemus se stala úspěšným příkladem toho, jak uspět v odvětví, kterému dominují velcí hráči jako LVMH nebo Kering. Její minimalistická chic estetika, nápadité kampaně, inovativní marketingové strategie a větší cenová dostupnost rezonují u zákazníků napříč módním spektrem. Od loňského roku navíc najdete její butiky jak v Londýně, tak New Yorku nebo Los Angeles. 

    Ve znamení expanze se nesl uplynulý rok i pro L’Oréal. V únoru získal kosmetickou licenci na značku Miu Miu, dříve vlastněnou koncernem Coty. První výrobky módního domu by se měly na trhu objevit v druhé polovině roku 2025. L’Oréal tak není v luxusním beauty průmyslu žádným nováčkem. Stojí mimo jiné také za kosmetikou Yves Saint Laurent a Armani nebo parfémy Maison Margiela.

    Zdroje: Business of Fashion, Fashion Network, WWD, L’Oréal Group, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    New York diktuje beauty trendy. Do popředí vnáší maximalismus

    Uplynulé přehlídky na Newyorském týdnu módy neodhalily jenom kousky, které nadcházející podzim a zimu zaplní naše šatníky. Představily rovněž beauty prvky, bez nichž bychom se následující chladné období neobešly. Sychravé počasí totiž rozzáří maximalismus, ať už v podobě peří, výrazných tvářenek, nebo klasických smokey eyes.

    Daniel Lee stojí na rozcestí. Chystá se na poslední show pro Burberry?

    Módní karty ještě nejsou zcela rozdané. Dále se spekuluje hned o několika změnách ve vedení světových značek. Jednou z nich je také Burberry, v jejímž čele stojí návrhář Daniel Lee. Společnosti totiž nepřinesl tak ohromující úspěch, jak očekávala. Spekuluje se proto o tom, že by jeho pondělní show v Londýně mohla být ta poslední.

    Miu Miu drží status nejžádanější značky. Karty mezi velkými hráči zamíchaly Coach a Ugg

    Platforma Lyst provedla módní bilanci za poslední čtvrtletí roku 2024. Dlouho očekávaná zpráva Lyst Index potvrdila neutuchající oblibu značky Miu Miu. Přinesla však překvapení. Do žebříčku hot brandů se probojovaly cenově dostupnější firmy jako Ugg a COS, zatímco seznamu nejvyhledávanějších produktů dominovala kabelka Brooklyn od Coach.

    Spotify osvěžil dávný trend. Pink Pilates Princess zaplňuje posilovny i mola

    Hudební streamovací služba Spotify s koncem roku hodnotí zvyky svých posluchačů. Loni například udělila milovníkům trendy pozitivního popu nálepku Pink Pilates Princess. Obnovila tak již existující pojem, kdysi dominující platformě TikTok. Životní styl romantizující denní rituály a pilates, se špetkou pastelově růžové, se tak opět prodral na povrch.

    Povlečení pro náročné. Vyměňte staré ložní prádlo za luxusní materiály

    Ložnice patří u mnohých z nás mezi nejoblíbenější místa v bytě. Po otevření dveří udeří do nosu vůně vypraného prádla, všude je čisto a nic nebrání ulehnutí do delikátního povlečení. Máte ale peřiny i polštář zabalené ve správné látce? Na materiálu při každodenním používání nesmírně záleží. Nejlepší službu vám udělá hedvábí, len či mušelín.

    Alex Consani pokračuje na vzestupu. Mění význam slova modelka

    Uplynulý rok opět ukázal, že i svět zdánlivě podobných modelek dokáže vyprodukovat nečekané překvapení. Tentokrát se jím stala zářící hvězda Alex Consani. Jednadvacetiletá ikona nejen, že získala titul modelky roku, především si získala srdce mnohých milovníků módy. Oceňují na ní její vytříbený vkus, ale především vzácnou hravost, upřímnost a humor.

    Pád rapové ikony. Jak si Kanye West vyšlapal cestu k sebezničení?

    Kdysi inovátor a průkopník hudebního průmyslu, nyní ztělesnění skandálu a nenávisti. Kanye West překročil hranice provokace a jeho činy už nejsou jen excentrickým vyjádřením, ale otevřeným šířením extremismu. Od antisemitismu přes manipulaci se svou ženou až po šokující obsah na sociálních sítích. Jeho pád nabírá neuvěřitelnou rychlost.

    Hvězdy mezi poraženými. Společnosti Hermès a Moncler Group překonaly očekávání

    Módní společnosti začínají hodnotit výsledky z posledního čtvrtletí loňského roku. Navzdory nepříznivým ekonomickým podmínkám se tentokrát na bojovém poli, posetém silnou konkurencí, podařilo zvítězit Hermès a Moncler Group. Obě společnosti totiž úspěšně překonaly odhady analytiků. Do nového roku tak vstupují s čerstvým optimismem.

    Z divočiny přímo na mola. Zvířecí vzory v roce 2025 přitvrzují

    Zvířecí vzory jsou stálice, která nikdy úplně nezmizela. V posledním roce dostala nový impuls, a to díky trendy vlně inspirované mafiánskými manželkami i návratem maximalismu. Svět módy navíc nikdy neusíná na vavřínech, a tak letošek přináší zvířecí vzory v surovější, neotesané a přirozenější podobě. Nezapomněl ale ani na jejich sourozence, kožešinu.

    Temnota, glamour i drama. Khaite FW25 definuje aktuální trendy

    New York Fashion Week přinesl další sezonu plnou ikonických momentů a jedním z vrcholů byla bezpochyby přehlídka Khaite FW25. Catherine Holstein, kreativní síla stojící za značkou, představila kolekci, která dokonale vystihuje, kam se móda v roce 2025 ubírá. Minimalismus se setkal s dramatem, ženskost s maskulinními prvky a tradice s nečekanými detaily. Výsledek? Kolekce, která definuje současný styl. 

    Móda v kostce: Burberry oslavuje filmovou romanci a Thom Browne uzavřel NYFW

    Newyorský týden módy skončil ve velkém. Svou přehlídkou ho uzavřel Thom Browne. Ostatní značky se mezitím soustředí na nové kampaně. Burberry vydal reklamu, založenou na filmových romantických chvílích v Londýně. Módní dům Miu Miu pro změnu odhalil film, vyprávějící příběh kabelky Wander a značka DKNY do svých řad přijala Lily Moss.

    Svěží jarní závan ocení i vaše terasa. Zkrášlete ji houpačkou či moderními světly

    První teplé dny, romantické jarní večery a perfektní společnost. Mnozí se nemohou dočkat, až tyto chvíle s přicházejícím jarem nastanou. Pokud na svůj moment čeká i vaše zahrada či terasa, dopřejte jim svěží vylepšení. Ať už se ve velkém vrhnete na obměnu nábytku, nebo jen dodáte atmosféru doplňky, vytvoříte zajisté vaše nejoblíbenější místo.

    Dívejte se na svět se stylem. Zbystřete pomocí letošních trendy brýlí

    Brýle už dávno nejsou jen nezbytným pomocníkem. Především v posledních sezónách slavné módní domy zařídily, aby se z nich stal také klíčový doplněk. Stejně jako jiné součásti šatníku, také ony však spadají pod přísný diktát trendů. Letos tedy zazáříte jak v maximalistických obroučkách, tak retro pilotkách nebo klasicky kulatých rámech.

    Michael Kors zná potřeby moderní ženy. Nabídl novou tvář minimalismu

    Newyorský týden módy skončil. Jednou z posledních přehlídek očekávané události se stala ta z dílny Michael Kors. Návrhář v kolekci pro letošní podzim a zimu opět dokázal, že dokonale rozumí potřebám moderní ženy. Jeho návrhy totiž lákaly na svou funkčnost i pohodlnost. Nečekaná hra s texturami pak pozvedla minimalismus na novou úroveň.

    Když luxus potká rychlost. Louis Vuitton mění pravidla hry Formule 1

    Světy vysokorychlostního motorsportu a luxusní módy se nikdy nepřiblížily tak těsně jako nyní. Louis Vuitton oficiálně vstoupil do partnerství s Formulí 1. Desetiletá smlouva přinese nejen proměnu vizuální identity sportu, ale i redefinici vztahu módy a automobilismu. Nový krok potvrzuje rostoucí důležitost sportu pro módní průmysl. 

    Newyorské klasiky opět zazářily. Úspěch sklidil Coach, Tory Burch i Carolina Herrera

    Týden módy v New Yorku je v plném proudu. Po rušném víkendu odhalily řady další stálice hlavního amerického města módy. Tory Burch zabrousila do sportswear a potvrdila svou fascinaci praktičností. Coach oslnil pohledem do minulosti a módní dům Carolina Herrera představil vlastní pojetí podzimu. Místo spadaných listů věnoval show květinám.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―