Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Kdyby se v módním průmyslu vyhlašovalo slovo roku, jedním z nadějných kandidátů by jistě bylo Loewe. Značka sice oproti minulému čtvrtletí ztratila první místo v popularitě (předběhla ji Miu Miu), ale jedinečný pohled Jonathana Anderson na svět nás nepřestává bavit a kabelky nejsou výjimkou. Které z nich jsou podle nás must-have?

    Squeeze Bag

    Našim pozorným očím samozřejmě nemohla uniknout horká podzimní novinka s názvem Squeeze Bag, kterou jsme také zařadili do našeho říjnového nákupního seznamu! Její design v sobě krásně spojuje všechny osobité vlastnosti španělského módního domu – inovativnost, unikátnost, tradiční řemeslo a hravou kreativitu. Je vyrobena z na dotek jemné jehněčí kůže Nappa. Lze ji považovat za kabelku ve tvaru půlměsíce, ale právě díky mimořádně měkkému materiálu je její tvar velmi přizpůsobivý a fluidní.

    Výrazným prvkem je takzvaný donutový zlatý (v případě modré varianty stříbrný) řetízek, který je do značné míry nastavitelný. Na první pohled zaujme řasený detail podél otvoru. Otevírání a zavírání funguje na principu magnetu. Vnitřní prostor je veliký a najdete v něm také kapsu na zip. Název kabelky je inspirován měkkou koženou rukojetí na samém vrchu, kterou lze zmáčknout.

    Velikost small je k dispozici v čokoládově hnědé, černé, křídové, olivové, světle hnědé a azurově modré barvě. Její větší sestra medium zase v černé, burgundy, olivové a světle hnědé. Velikost medium vás vyjde na zhruba 89 tisíc korun, ale budete si muset počkat, momentálně je vyprodaná.

    Zdroj: Loewe

    Verdikt?

    Loewe Squeeze Bag byla během zářijových týdnů módy streetstylovým hitem a my se tomu nedivíme! Letošní rok byl pro značku velmi úspěšný díky originální a odvážné vizi Jonathana Anderson a taška Squeeze Bag do tohoto konceptu dokonale zapadá. Model je velmi sofistikovaný a zároveň designově nekonvenční. Díky svým rozměrům je ideální kabelkou pro každodenní nošení všech nezbytností. Zahlédli jsme ji na Insta story Kendall Jenner, ale také na rameni Emily Ratajkowski, Jennifer Lawrence, Sophie Richie Grainge a Camily Coelho.

    @loewe

    In case you were wondering, it’s LO-WEH-VAY Guests of the LOEWE Spring Summer 2024 show say our name. #LOEWE #LOEWESS24

    ♬ original sound – LOEWE

    Puzzle Bag

    Debutová kabelka Jonathana Anderson, tehdy čerstvého kreativního ředitele, brzy oslaví 10. narozeniny. Její popularita však ani po tolika letech výrazně neklesá. Za oblibu může opět vděčit zajímavému, hravému a nadčasovému designu z kreativní studnice Andersona. Má tvar kvádru. Kouzlo přichází v podobě sešitých dílů z telecí kůže ve stylu origami, které lze skládat, dokud není kabelka zcela plochá. Zavírá se na zip a snadno ji uchopíte pomocí rukojeti, případně na rameno či cross-body díky přidanému popruhu. Na zadní straně tašky se nachází také kapsa na zip.

    Můžete si ji pořídit ve velikostech mini, small a medium. Samozřejmostí je široká škála barev a materiálů a nelze nezmínit spolupráci se Studiem Ghibli. Designovou podstatu Puzzle nesou i příbuzné tašky Cropped Puzzle Fold Bag a Puzzle Fold Tote. Ta klasická z telecí kůže ve velikosti small stojí cca 64 tisíc korun.

    Zdroj: Loewe

    Verdikt?

    Za nás má Puzzle Bag jednoznačně nadčasový a elegantní potenciál, který se jen tak neztratí. Zaujal nás ovšem také model Puzzle Tote, který lze doslova složit do plochého čtverce a momentálně se těší velké oblibě. Svědčí o tom i sedmé místo v žebříčku nejžádanějších produktů ve čtvrtletním reportu Lyst Index. Rozruch v dobrém slova smyslu způsobila v uplynulém týdnu také nejnovější kampaň značky Loewe s Maggie Smith. Rezonovala především její fotografie s tmavě zelenou Puzzle.

    Zdroje: Loewe, Lyst, Who What Wear, The Purse Blog, Instagram

    Autor článku:
    Ema Kmeťová
    Ema Kmeťováhttps://fashionup.cz/
    Ema nejčastěji přispívá články do módní rubriky, ale občas nám také přibližuje i aktuální dění ve světě beauty, zejména pokud ji zaujme nějaká kosmetická novinka nebo trend. Nejvíce si však užívá psaní o místních i zahraničních mladých módních talentech nebo analyzování přehlídek a kolekcí. Do módní žurnalistiky se zamilovala už na střední škole, když dělala svůj první rozhovor s lokálním návrhářem pro školní časopis.

    ― Reklama ―

    It bags jako investice: Které modely od Loewe se vyplatí?

    ― Reklama ―

    Kdyby se v módním průmyslu vyhlašovalo slovo roku, jedním z nadějných kandidátů by jistě bylo Loewe. Značka sice oproti minulému čtvrtletí ztratila první místo v popularitě (předběhla ji Miu Miu), ale jedinečný pohled Jonathana Anderson na svět nás nepřestává bavit a kabelky nejsou výjimkou. Které z nich jsou podle nás must-have?

    Squeeze Bag

    Našim pozorným očím samozřejmě nemohla uniknout horká podzimní novinka s názvem Squeeze Bag, kterou jsme také zařadili do našeho říjnového nákupního seznamu! Její design v sobě krásně spojuje všechny osobité vlastnosti španělského módního domu – inovativnost, unikátnost, tradiční řemeslo a hravou kreativitu. Je vyrobena z na dotek jemné jehněčí kůže Nappa. Lze ji považovat za kabelku ve tvaru půlměsíce, ale právě díky mimořádně měkkému materiálu je její tvar velmi přizpůsobivý a fluidní.

    Výrazným prvkem je takzvaný donutový zlatý (v případě modré varianty stříbrný) řetízek, který je do značné míry nastavitelný. Na první pohled zaujme řasený detail podél otvoru. Otevírání a zavírání funguje na principu magnetu. Vnitřní prostor je veliký a najdete v něm také kapsu na zip. Název kabelky je inspirován měkkou koženou rukojetí na samém vrchu, kterou lze zmáčknout.

    Velikost small je k dispozici v čokoládově hnědé, černé, křídové, olivové, světle hnědé a azurově modré barvě. Její větší sestra medium zase v černé, burgundy, olivové a světle hnědé. Velikost medium vás vyjde na zhruba 89 tisíc korun, ale budete si muset počkat, momentálně je vyprodaná.

    Zdroj: Loewe

    Verdikt?

    Loewe Squeeze Bag byla během zářijových týdnů módy streetstylovým hitem a my se tomu nedivíme! Letošní rok byl pro značku velmi úspěšný díky originální a odvážné vizi Jonathana Anderson a taška Squeeze Bag do tohoto konceptu dokonale zapadá. Model je velmi sofistikovaný a zároveň designově nekonvenční. Díky svým rozměrům je ideální kabelkou pro každodenní nošení všech nezbytností. Zahlédli jsme ji na Insta story Kendall Jenner, ale také na rameni Emily Ratajkowski, Jennifer Lawrence, Sophie Richie Grainge a Camily Coelho.

    @loewe

    In case you were wondering, it’s LO-WEH-VAY Guests of the LOEWE Spring Summer 2024 show say our name. #LOEWE #LOEWESS24

    ♬ original sound – LOEWE

    Puzzle Bag

    Debutová kabelka Jonathana Anderson, tehdy čerstvého kreativního ředitele, brzy oslaví 10. narozeniny. Její popularita však ani po tolika letech výrazně neklesá. Za oblibu může opět vděčit zajímavému, hravému a nadčasovému designu z kreativní studnice Andersona. Má tvar kvádru. Kouzlo přichází v podobě sešitých dílů z telecí kůže ve stylu origami, které lze skládat, dokud není kabelka zcela plochá. Zavírá se na zip a snadno ji uchopíte pomocí rukojeti, případně na rameno či cross-body díky přidanému popruhu. Na zadní straně tašky se nachází také kapsa na zip.

    Můžete si ji pořídit ve velikostech mini, small a medium. Samozřejmostí je široká škála barev a materiálů a nelze nezmínit spolupráci se Studiem Ghibli. Designovou podstatu Puzzle nesou i příbuzné tašky Cropped Puzzle Fold Bag a Puzzle Fold Tote. Ta klasická z telecí kůže ve velikosti small stojí cca 64 tisíc korun.

    Zdroj: Loewe

    Verdikt?

    Za nás má Puzzle Bag jednoznačně nadčasový a elegantní potenciál, který se jen tak neztratí. Zaujal nás ovšem také model Puzzle Tote, který lze doslova složit do plochého čtverce a momentálně se těší velké oblibě. Svědčí o tom i sedmé místo v žebříčku nejžádanějších produktů ve čtvrtletním reportu Lyst Index. Rozruch v dobrém slova smyslu způsobila v uplynulém týdnu také nejnovější kampaň značky Loewe s Maggie Smith. Rezonovala především její fotografie s tmavě zelenou Puzzle.

    Zdroje: Loewe, Lyst, Who What Wear, The Purse Blog, Instagram

    ― Reklama ―

    Pinterest čte rok 2026. Předpovídá nostalgii a optimistický eskapismus

    Dnešní doba plná neustálého ruchu a o pozornost bojujících sociálních sítí žádá autenticitu, pohodlí a optimismus. Přesně tyto hodnoty definují dle nejnovější předpovědi platformy Pinterest rychle se blížící rok 2026. Odvíjí se od nich proto také trendy, které nás hodlají příští rok doprovázet. Patří mezi ně temná knižní estetika, neladící nehty nebo neutuchající láska k zelí.

    Nudný maloobchod je mrtvý. Retail prochází extrémní proměnou

    Maloobchod vstoupil do období, v němž se úspěch obchodů odvíjí od atmosféry a výrazného prostorového řešení. Zákazník sleduje autenticitu místa a reaguje na prostředí, které má charakter a jasnou identitu. Luxusní domy i fast fashion řetězce pracují s interiérem jako s nástrojem prožívání módy. Obchody se proto pod jejich vizí mění v ucelené městské události.

    Konec veganství? Trend jedné dekády tiše mizí z mainstreamu

    Ještě před světovou pandemií to vypadalo, že budoucnost patří čistě rostlinné stravě. Vzpomínáte na to, že rok 2019 byl vyhlášený rokem veganství? Dávné vize se ovšem nenaplnily a v současnosti se zdá, že veganství ustupuje nejen z běžných jídelníčků, ale také z kulturního a mediálního mainstreamu.

    Nejkrásnější vánoční stromky Claridge’s. Znáte tradici svátečního Londýna?

    Vánoční stromky Claridge’s patří k nejkrásnějším londýnským momentům prosincové sezóny. Každý rok přetváří hotelové lobby instalace, jež přináší noblesu, fantazii a velkorysou kreativitu. Strom vždy získá podobu připomínající couture objekt a pracuje s prostorem stejně přirozeně jako šperk s tělem. Hosté přicházejí za atmosférou, která v sobě nese jasný rukopis světového návrháře. Claridge’s tak každé Vánoce startuje období, které ovlivňuje vkus i očekávání celého Londýna.

    Versace řadí zpátečku. Dario Vitale opouští po necelém roku vedení

    Návrhář Dario Vitale je opět bez práce. Po necelém roku opouští pozici kreativního ředitele módního domu Versace. V pozici letos v dubnu nahradil ikonickou Donatellu Versace. Oznámení přichází jen pár dní po oficiálním převzetí značky společností Prada Group, která má dle všeho jasnou vizi nové éry Versace. Kdo Vitaleho nahradí ale její zástupci prozatím neprozradili.

    Zara Larsson překročila hranice hudební scény. Do módy vnáší žhavé pohodlí

    Zara Larsson nepatří k ženám, které běžně nosí podprsenky, a právě tento osobní postoj ji přivedl k založení vlastní značky sexy spodního prádla. Její první kolekce s názvem MAIN ROSE představuje projekt, v němž může naplno vyjádřit svou estetiku i tvůrčí pohled. Spolupracovala na ní se zkušeným týmem skandinávských odborníků, jež tvořili pro jména jako Acne Studios nebo Eytys. Impulsem ke vzniku značky byla její touha rozšířit tvůrčí aktivity mimo oblast hudby.

    Co se stane, když zemřeme? Film Navždy s tebou prozrazuje tajemství smrti

    Kde se ocitneme, až náš čas na zemi skončí? Každý z nás si tuto otázku někdy položil. Nová romantická komedie Navždy s tebou barvitě ukazuje, jak si posmrtný život můžeme představovat. Zapomeňte na polehávání na obláčkách či rajskou zahradu. Vlak vás totiž doveze na rozcestí, kde máte jen týden na to vybrat si ze škály „věčností“, v nichž spočine vaše duše. 

    Demna rýsuje svou vizi Gucci. Pre-fall 2026 řada uctívá odkaz Toma Ford

    Nová verze Gucci pomalu nastupuje na scénu. Návrhář Demna Gvasalia odhalil teprve druhou kolekci ve své nové pozici kreativního ředitele. Upřesnil tak obrysy vize, kterou představil již letos na podzim v Miláně. Řada Pre-fall 2026 však potvrzuje jeho úctu k archivním kapitolám značky, především pak k ikonické éře 90. let, jež vznikla pod taktovkou Toma Ford.

    Když luxus smrdí. Tod’s ukazuje realitu „Made in Italy“

    Pověstný italský luxus se hroutí jako domeček z karet. Ránu mu tentokrát zasadila aféra značky Tod's, jež je známá pro své kožené výrobky. Dle milánského soudu docházelo v továrnách jejích čínských dodavatelů k zneužívání pracovní síly, přičemž společnost o této skutečnosti věděla. Italský gigant nyní čelí sankci v podobě šestiměsíčního zákazu jakékoli propagace.

    Vystupovat, stanice Chanel. Show Métiers d’Art zazářila v newyorském metru

    Návrhář Matthieu Blazy odhalil světu teprve svou druhou kolekci Chanel. S úterní show Métiers d'Art ovšem pouze potvrdil to, co mnozí po jeho debutu v Paříži již tušili. Že je designér na správném místě. Nedávno jmenovaný kreativní ředitel představil nejnovější show v podzemní stanici newyorského metra. Skloubil tak underground velkoměsta s francouzskou elegancí.

    Rozhovor: Od školních sešitů k Hermès. Úspěch české kaligrafky, která okouzlila svět

    Kaligrafka Lucie Špatenková se už na střední škole zamilovala do krásně nadepsaných sešitů. Po vysoké škole založila značku Ta usměvavá, s níž pořádá workshopy krasopsaní, jezdí na eventy zkrášlovat různorodé produkty a písmem vylepšuje i výrobky nejdražších luxusních značek světa. Kromě spolupráce se značkami Prada, Cartier či Hermès vede tým kaligrafů, vychovává malou dceru a rozšiřuje povědomí o krasopísmu v Česku. 

    A$AP Rocky a Puma mění svět sneakers. Speedcat Racing zvou na divokou jízdu

    A$AP Rocky je zpět na módní scéně. Tentokrát opět spojil síly se sportovní značkou Puma. Společně vytvořili sneakers s názvem napovídajícím mnohé, tedy Speedcat Racing. A$AP Rocky přichází do světa bot se sexy divokým detailem. Teniska nádherně propojuje motorsportovou estetiku a osobní streetwearový styl samotného legendárního rapera. 

    Generace Z propadá body scrubs. Vidí v nich záblesk drobného luxusu

    Z běžných self-care pomocníků se v očích generace Z stává speciální sběratelský předmět. Ať už díky rozlišným značkám, nespočtu vůní měnících se s každou sezónou, nebo limitovaným edicím, klasický peeling přitahuje v koupelně čím dál větší pozornost. Stal se z něj drobný záblesk světa luxusu, který nabízí okamžité uspokojení a komercí podpořený pocit sebelásky.

    Módní rok kulminuje. Konec roku zpečetilo předávání Fashion Awards

    První prosincové pondělí předznamenalo rychle se blížící konec letošního roku. Odstartovalo ho slavnostní předávání Fashion Awards, tradičně pořádané British Fashion Council Foundation. Módní svět tak řádně ocenil největší ikony definující rok 2025. Patří mezi ně mimo jiné návrháři jako Jonathan Anderson, Sarah Burton, Grace Wales Bonner nebo modelka Anok Yai.

    Chanel obléká rappera. Novým ambasadorem značky je A$AP Rocky

    Herečka Margaret Qualley a rapper A$AP Rocky čeká hvězdná svatba. Alespoň v alternativním vesmíru Chanel. Módní dům odhalil krátké video z dílny režiséra Michela Gondry, v němž slavného hudebníka představuje jako svého nejnovějšího ambasadora. Zároveň se jedná o teaser k chystané show s názvem Métiers d’Art, kterou v úterý 2. prosince přivítá New York.

    LVMH loví talenty, Kering loví značky. Oba velikáni formují budoucnost luxusu

    LVMH i Kering vstupují do nové etapy růstu. Skupiny formující tvář globálního luxusu posouvají portfolia směrem k budoucnosti. LVMH sází na čerstvé talenty a řemeslné mistrovství. Kering buduje investiční jednotku, jež mapuje značky, technologie i subkulturní směry. Oba giganti sledují proměnu zákazníka a reagují s vizí přesahující hranice tradičního luxusu.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―