Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Manikúra je kosmetickým rituálem, který si jednou za čas ráda dopřeje každá žena. Pokud vás ale nebaví docházet do salónu, vyzkoušejte naše tipy na ty nejžhavější novinky z pohodlí domova. Perfektní manikúra vám je zase o krok blíž, nechte se unést záplavou barev a hravosti.

    SUNDAYS – PEARL COLLECTION

    Toužíte-li stejně jako hollywoodské hvězdy po perlové dokonalosti, máme pro vás na výběr hned ze tří variant. Značka Sundays vydává novou kolekci Pearl, která má za úkol očarovat vaše oči. Ať už lak vynesete do společnosti, nebo jen tak na doma, věřte, že na sluníčku vám vykouzlí úsměv na rtech. Vyrábí se v růžovo-fialové, klasické bílé nebo šmrncovní modré. Značka zaručuje nejen kvalitu, ale také příval neskutečné energie, která se vám z dobře nalakovaných nehtů stoprocentně dostaví. Cena jednoho perlového laku se pohybuje okolo 20 EUR.

    Foto: Sundays

    Dior – VERNIS TOP COAT 309 COSMIC

    Hledáte dokonalost v podobě závěrečné vrchní vrstvy? Dior přichází s ověřeným parťákem Vernis Top Coat 309 Cosmic. Tento rok si pro vás jako ozvláštnění připravil třpytivě zlatý podtón, který dodá vašemu konečnému vzhledu na elegantnosti. Máte hned dvě možnosti, jak lak nosit. Naneste Vernis na váš barevný lak a zvýrazněte tak vzhled nehtů, nebo ho použijte jako samostatnou jednotku. Vykouzlíte jemný a elegantní detail. Ceny Vernis se pohybují okolo 30 EUR.

    Foto: Dior

    NAILS.INC LONDON – NAIL ART PEN

    Pokud vás stejně jako nás lákají jarní syté barvy, stanou se pro vás nová pera od Nails.inc úplným miláčkem. Nemusíte být ani profesionálními malíři, abyste to zvládli. Vše je naprosto jednoduché, stačí si například nakreslit čáry, tečky nebo květiny a vaše nehty budou ihned zářit veselejším tónem. Za zkoušku stojí i bílá barva, vytvoříte si s ní jednoduchou francouzskou manikúru během pár minut. Značka samozřejmě doporučuje, abyste jakékoliv vaše dílo ještě přetřeli vrchním průhledným lakem pro zachování kvality. Cena jednoho pera se pohybuje okolo 5 EUR.

    O. P. I. – NATURE STRONG

    O. P. I. představil novinku a tou je Nature strong řada ekologických laků. Můžete si vybrat z několika barev, čekat na vás bude i podkladová báze a závěrečná vrstva. A pokud se ptáte, jak můžou být laky ekologické, máme pro vás odpověď! Řada obsahuje až 75% derivátů rostlinných přísad, jako je například cukrová třtina, brambory či kukuřice. A co třpytky? I ty jsou přírodní. Jsou vyrobené z celulózy a eukalyptu. Na závěr tu máme i ekologický obal. Každé víčko je totiž vyrobeno z již použitého plastového materiálu, každý tedy dostane úplný unikát. Cena jednoho laku se pohybuje kolem 16 EUR.

    Foto: O.P.I.

    Protože inspirace nikdy není dost, přidáváme video, jak si poradit s manikúrou na jarní, sluncem zalité dny.

    @nailsbydaliaa colorful french 🎨 #nailsummer #nailsinspo #nailideas #ongles #lyon ♬ original sound – speedxsoundzxz

    Zdroj: Sundays, O.P.I., Dior, Nails.inc, TikTok, Instagram

    Autor článku:

    ― Reklama ―

    Horké novinky předních beauty brandů. Vytvořte si doma nehtové studio

    Manikúra je kosmetickým rituálem, který si jednou za čas ráda dopřeje každá žena. Pokud vás ale nebaví docházet do salónu, vyzkoušejte naše tipy na ty nejžhavější novinky z pohodlí domova. Perfektní manikúra vám je zase o krok blíž, nechte se unést záplavou barev a hravosti.

    SUNDAYS – PEARL COLLECTION

    Toužíte-li stejně jako hollywoodské hvězdy po perlové dokonalosti, máme pro vás na výběr hned ze tří variant. Značka Sundays vydává novou kolekci Pearl, která má za úkol očarovat vaše oči. Ať už lak vynesete do společnosti, nebo jen tak na doma, věřte, že na sluníčku vám vykouzlí úsměv na rtech. Vyrábí se v růžovo-fialové, klasické bílé nebo šmrncovní modré. Značka zaručuje nejen kvalitu, ale také příval neskutečné energie, která se vám z dobře nalakovaných nehtů stoprocentně dostaví. Cena jednoho perlového laku se pohybuje okolo 20 EUR.

    Foto: Sundays

    Dior – VERNIS TOP COAT 309 COSMIC

    Hledáte dokonalost v podobě závěrečné vrchní vrstvy? Dior přichází s ověřeným parťákem Vernis Top Coat 309 Cosmic. Tento rok si pro vás jako ozvláštnění připravil třpytivě zlatý podtón, který dodá vašemu konečnému vzhledu na elegantnosti. Máte hned dvě možnosti, jak lak nosit. Naneste Vernis na váš barevný lak a zvýrazněte tak vzhled nehtů, nebo ho použijte jako samostatnou jednotku. Vykouzlíte jemný a elegantní detail. Ceny Vernis se pohybují okolo 30 EUR.

    Foto: Dior

    NAILS.INC LONDON – NAIL ART PEN

    Pokud vás stejně jako nás lákají jarní syté barvy, stanou se pro vás nová pera od Nails.inc úplným miláčkem. Nemusíte být ani profesionálními malíři, abyste to zvládli. Vše je naprosto jednoduché, stačí si například nakreslit čáry, tečky nebo květiny a vaše nehty budou ihned zářit veselejším tónem. Za zkoušku stojí i bílá barva, vytvoříte si s ní jednoduchou francouzskou manikúru během pár minut. Značka samozřejmě doporučuje, abyste jakékoliv vaše dílo ještě přetřeli vrchním průhledným lakem pro zachování kvality. Cena jednoho pera se pohybuje okolo 5 EUR.

    O. P. I. – NATURE STRONG

    O. P. I. představil novinku a tou je Nature strong řada ekologických laků. Můžete si vybrat z několika barev, čekat na vás bude i podkladová báze a závěrečná vrstva. A pokud se ptáte, jak můžou být laky ekologické, máme pro vás odpověď! Řada obsahuje až 75% derivátů rostlinných přísad, jako je například cukrová třtina, brambory či kukuřice. A co třpytky? I ty jsou přírodní. Jsou vyrobené z celulózy a eukalyptu. Na závěr tu máme i ekologický obal. Každé víčko je totiž vyrobeno z již použitého plastového materiálu, každý tedy dostane úplný unikát. Cena jednoho laku se pohybuje kolem 16 EUR.

    Foto: O.P.I.

    Protože inspirace nikdy není dost, přidáváme video, jak si poradit s manikúrou na jarní, sluncem zalité dny.

    @nailsbydaliaa colorful french 🎨 #nailsummer #nailsinspo #nailideas #ongles #lyon ♬ original sound – speedxsoundzxz

    Zdroj: Sundays, O.P.I., Dior, Nails.inc, TikTok, Instagram

    ― Reklama ―

    Z módy rovnou na talíř. Retro jídlo oslavuje svůj návrat

    Na stolech se znovu lesknou stříbrné podnosy, v koktejlových sklenkách tančí červené třešně a plátky okurky se stáčejí do spirál, jako by chtěly vyprávět příběh elegance minulých dekád. Gastronomie objevuje půvab retra. Ne jako nostalgii, ale staronový styl luxusu. V době minimalistických menu se vrací šarm opulentních receptů, které slaví detail, barvu i rituál.

    Met Gala 2026 zná své téma. Costume Art propojí vysokou módu s uměním

    Metropolitní muzeum umění v New Yorku již nyní přesouvá svou pozornost na příští rok. Zástupci tamního Costume Institute totiž v pondělí oznámili téma příští módní výstavy. Odvíjí se od něj rovněž dress code, v němž se v roce 2026 ponese proslulé Met Gala. Exhibice s názvem Costume Art připomene červenou nit napevno spojující klasické umění a svět vysoké módy.

    Trendy kabelky mažou hranice soukromí. Jaro 2026 definuje zranitelnost

    Příští jarní a letní sezóna působí na pozadí usychajícího listí a neoblomného chladu jako na míle vzdálená. Módní svět má přesto již nyní jasno, co ji definuje. Poslední vlna světových týdnů módy promluvila jasně, soukromí posouvá své hranice. Návrháři odhalili otevřené kabelky, často jen s jedním uchem, jež reflektují bouřlivou dobu a lákají svou zranitelností.

    Dior bloudí v magickém labyrintu. Módní dům vítá letošní Vánoce

    Sváteční atmosféra dolehla i na módní dům Dior. Značka koncem minulého týdne odkryla letošní téma vánoční kampaně. V Paříži navíc slavnostně odhalila výzdobu rodného domu Dior na 30 Avenue Montaigne. Jeho výzdoba odkazuje na nejnovější cruise kolekci, kterou ještě návrhářka Maria Grazia Chiuri představila v tajemných římských zahradách Villa Albani Torlonia.

    TikTok Highlights: Populární Cosy Cardio připomíná potěšení z pohybu

    S podzimem se na TikTok scénu vrací tak trochu zapomenutý trend. Cvičení s názvem Cosy Cardio narůstá na oblibě již od roku 2023. Jedná se o způsob, jak snadno a z pohodlí domova překonat nechuť k pohybu. Ať už kvůli tomu, že čelíte zotavení po úrazu, nebo vás sterilní prostředí posiloven odrazuje. Zapalte si svíčku, zapněte oblíbený seriál a hurá do toho.

    Móda v hávu Vánoc. Luxusní značky opět vítají čas svátků

    Kouzelné momenty před praskajícím krbem, sněhem zaváté krajiny a dárky v klasickém červeno-zeleném balicím papíru. Přesně tak vypadá módní svět, který už naplno opustil ruch podzimních týdnů módy a obrátil svou pozornost směrem k blížícím se svátkům. Vlastní pojetí Vánoc představily i značky Loro Piana, Ferragamo, Maison Margiela, Sephora či Tory Burch.

    Místo čokolády kalhotky. Skims uvádí adventní kalendář plný svůdností

    Značka Skims nezklamala a opět dokazuje, že umí překvapit. Spolu se zimní kolekcí přišla společnost s adventním kalendářem, jenž rozhodně není obyčejnou vánoční klasikou. Stvořený je pro všechny "fashionistky", jež rády kombinují pohodlí s luxusem a milují každý den odhalit malý módní zážitek. Co je na něm tak jedinečného? Obsahuje 25 párů kalhotek, které zpestří každé ráno a udělají z čekání na Vánoce opravdovou radost.

    Fíky ovládají sociální sítě. Je libo smoothie nebo carpaccio?

    Fíky vstupují do světa kulinárního glamour jako neodolatelný vizuální magnet. Jejich příjemná textura a medové tóny okamžitě promění talíř ve fotografii hodnou instagramového feedu. Influenceři i food blogeři si je zamilovali pro jejich schopnost kombinovat eleganci s hravostí. Od carpaccia až po smoothie bowls. Fík dává jídlu šmrnc, který se fotí sám. Je symbolem sofistikovaného, moderního životního stylu, kde estetika a zdraví tančí ruku v ruce.

    Koncern LVMH pod taktovkou jedné rodiny. Arnaultovi vlastní většinu jeho akcií

    Zakladatel a dlouholetý lídr skupiny LVMH Bernard Arnault završil klíčovou etapu své celoživotní strategie. Série cílených nákupů akcií v hodnotě 1,6 miliardy dolarů přiblížila jeho rodinu k absolutnímu ovládnutí největšího luxusního konglomerátu světa. Francouzská média potvrzují, že Arnaultovi nyní drží více než polovinu akcií společnosti. V době, kdy trh s luxusem prochází zpomalením, posílil byznysmen svou pozici s přesností, která definuje jeho podnikání.

    Louis Vuitton následuje světlo. Vánoční kampaní vzdává hold cestování

    Francouzský módní dům Louis Vuitton je další z řady luxusních značek, které vítají rychle se blížící Vánoce. Ve své sváteční kampani s názvem Le Voyage des Lumières se tentokrát vydává na dechberoucí cestu světla, kterou definuje zářící lampion. Vzdává tím hold své dlouhé historii, jejíž kořeny leží nejen v tradičním řemeslu, ale především touze po cestování.

    Nan Goldin představuje výstavu This Will Not End Well. Minulost mění ve film

    Nan Goldin představuje světu své nejnovější dílo s názvem This Will Not End Well. Rozsáhlá výstava okouzlila kritiky umění a v divácích vzbudila silné emoce. Umělkyně v ní vzpomíná na 80. léta a postupně se propracovává skrz minulost až do současnosti. Výsledná práce je složená jako film, jednotlivé statické snímky umně zachycují momenty obyčejného života. 

    Trend sober glow-up nabírá na síle. Odmítá alkohol a slibuje zářivější pleť

    Generace Z posiluje instagramový a tiktokový trend, který zasahuje oblast duševního zdraví a fyzické kondice, má ale také velký kosmetický přínos. Koncept známý jako sober glow-up vyzývá k dlouhodobé střízlivosti. Jako odměnu nabízí mimo jiné výraznou změnu obličeje, pozvednutí kontur a vyrýsování lícních kostí. Jako po zákroku estetického dermatologa.

    Londýn propadl světu filmů. Poznejte 10 nejlepších snímků BFI festivalu

    Filmový festival BFI, který by si neměl nechat ujít žádný filmový fanoušek, tradičně dorazil do Londýna. Letos uvedl 247 filmů pocházejících ze 79 různých zemí světa, z nichž 42 procent vzniklo z hlav režisérek nebo nebinárních tvůrců. Na jejich premiéře nechyběly filmové hvězdy a významné osobnosti, jako je Kristen Stewart nebo Elle Fanning. Event zahájil film Wake Up Dead Man: A Knives Out Mystery. 

    Gucci zdolává svahy. Zimní kolekce Altitude poprvé mísí luxus s technologií 

    Začala lyžařská sezóna a Gucci není pozadu. Jako správný zástupce Italů přichází se zimní kolekcí Altitude. Od těch předchozích se ovšem liší a to tím, že nabízí nejen luxus, ale i technické vybavení pro vrcholové výkony. Na sněhu se můžete blýsknout oblečením, které spojuje špičkovou technologii, precizní řemeslo a nezaměnitelnou estetiku módního domu. 

    Nike vrací legendární spolupráci. S Martine Rose oslavuje e-sport a gaming

    Na módní scénu opět nastoupilo populární spojení dvou módních vizionářů. Britská návrhářka Martine Rose a americká značka Nike uvádí další spolupráci. Tentokrát vzdávají hold světu e-sportu a gamingu, který v jejich očích ztělesňuje demokracii. To vše zachycuje také nový model sneakers Shox MR4, propojující nadčasovou eleganci se sportovním duchem.

    Móda v kostce: Saint Laurent narůstá na oblibě a Anok Yai je modelkou roku

    Módní dům Saint Laurent slaví. Vyšplhal se na vrchol žebříčku platformy Lyst a stal se nejvíce "hot" značkou posledního čtvrtletí. Oslavy chystá i Anok Yai, jež bude na letošních Fashion Awards 2025 jmenována modelkou roku. Selfridges pak poctí Vánoce spolu s Disney a Dr. Martens vydává první voděodolnou obuv. Dakota Johnson září ve své první Valentino kampani.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―