Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Masážní pomůcky od svého boomu téměř nespadly z pomyslného obláčku nezbytností. Pokud jste taky propadli trendu gua sha kamenů, face rollerů a dalších kosmetických vymožeností, ale jen se vám na ně doma práší, možná potřebujete trochu popostrčit. Odměnou vám bude zdravá a zářivá pleť, ale také chvilka relaxu jen pro vás.

    Líbivé nástroje určené pro masáž obličeje se vyrábí v mnohých úpravách. Nejrůznější minerály doplňují roztodivné tvary, princip je ale vždy stejný. Ve chvíli, kdy práci s nimi přijdete na kloub, nebudete si už umět bez nich svou skincare rutinu představit. Stačí jen vámi vybraný kámen, olejíček a trocha disciplíny se správným postupem. Výsledky na sebe nenechají dlouho čekat.

    Gua shu vybírejte podle použitého krystalu. Pohyby povzbudíte lymfatický systém

    Gua sha svým tvarem nejčastěji připomíná srdce nebo jinak vykrojený krystal s trojúhelníkovým základem. V čínské medicíně se používá už tisíciletí, a to pro svou schopnost rozzářit pleť a rozproudit cirkulaci krve. Jedná se vlastně o posilování a cvičení obličejových svalů. Pohyby gua shou by pak vždy měly vést směrem ven z obličeje, abyste správně povzbudili funkci lymfatického systému.

    Zdroj: Herbivore

    Nejčastěji je gua sha vyráběna z jadeitu, známého právě pro posílení krevního oběhu, ale také srdce. Najdete ale i ametyst, růženín, křišťál nebo další různé krystaly. Před pořízením se proto podívejte, jaký má vámi vybraný minerál účinky, aby seděl vašim požadavkům. Obecně u drahých kamenů ale platí, že se vyplácí vybírat srdcem a zvolit ten, který vás instinktivně upoutá nejvíce.

    Správná technika je pro masážní pomůcky klíčová. Nezapomeňte ani na hydrataci

    Pokud jde o samotné masáže, ty lze kromě obličeje provádět po celém těle, typicky však na krku a dekoltu. Prvním krokem je vždy potřebná hydratace, aby masážní pomůcky mohly bezpečně klouzat po kůži. Nejlepší jsou oleje k tomu určené, například obličejová esence od Kiehl’s. Poslouží ale rovněž hutný hydratační krém. Potom už jen stačí přiložit vybrané nástroje k obličeji a začít.

    Gua sha je na manipulaci o něco složitější, zato ale o něco více ovlivňuje prokrvení obličeje. Začněte od brady a dva vrcholky masážní pomůcky veďte jemně směrem k uchu, a to pro uvolnění čelistí. Dále se posuňte výš a delší stranou gua shy kopírujte lícní kosti, znovu směrem od nosu k uchu. Další rutina zahrnuje tytéž pohyby, ovšem podél obočí, případně pod očima a na čele.

    Zdroj: Kiehl’s, Skin Gym

    Face roller funguje na podobné bázi. Prvním krokem je příprava obličeje, kdy provedete celou ranní či večerní rutinu a pleť pořádně hydratujete. Vezměte potom váleček a jeho delší stranou za použití mírného tlaku přejíždějte po obličeji od středu směrem ven. Případně na krku odspodu směrem vzhůru. Kromě cirkulace krve se tyto pohyby postarají také o prevenci vrásek.

    Zdroj: Angela Caglia, Mount Lai

    V současné nabídce kosmetických značek existují masážní pomůcky různých druhů. Naleznete proto také face roller s dvěma vrcholy, jako ten od značky Mount Lai, případně variantu s masážními výstupky. Oblíbené jsou i takzvané kryo koule, a to hlavně v létě, jelikož se přes noc dávají do lednice pro extra chladivý efekt. Zmírňují tak snadno otoky nebo otravné kruhy pod očima.

    Vždy se řiďte přirozeným tahem kůže. Netlačte ji proti žádoucímu směru, ať si nevytvoříte nechtěné vrásky. Stejně tak respektujte proudění lymfatického systému. Před tím, než si masážní pomůcky pořídíte, je vždy lepší pustit si tutoriál na některé z mnoha sociálních sítí. Zamezíte tím neopatrnému zacházení a zmenšíte pravděpodobnost toho, že se vám na nástroj bude později jen prášit.

    Zdroje: WWD, Beauty Bay, Skin Gym, YouTube

    Autor článku:
    Anita Hofmannová
    Anita Hofmannováhttps://fashionup.cz/
    Anita kromě redaktorské práce pro FashionUP hledá svoji módní inspiraci ve své druhé práci. Organizuje eventy pro beauty a fashion značky, což ji často přivádí k nápadům na zajímavé články. Kromě tipů a vychytávek v módním i kosmetickém světě se ve svých textech věnuje zamýšlením nad aktuálními trendy, jelikož až příliš ráda věci komentuje ze svého úhlu pohledu. Její psací kariéru odstartovaly spíše roztomilé pokusy o literární díla v první třídě, což se postupem času rozvinulo do práce v novinách a studium žurnalistiky a evropských studií, kde se ovšem věnovala spíše vědeckým textům.

    ― Reklama ―

    Foto:Pexels

    Oprašte trendy masážní pomůcky. Nový život jim vdechne správné použití

    ― Reklama ―

    Masážní pomůcky od svého boomu téměř nespadly z pomyslného obláčku nezbytností. Pokud jste taky propadli trendu gua sha kamenů, face rollerů a dalších kosmetických vymožeností, ale jen se vám na ně doma práší, možná potřebujete trochu popostrčit. Odměnou vám bude zdravá a zářivá pleť, ale také chvilka relaxu jen pro vás.

    Líbivé nástroje určené pro masáž obličeje se vyrábí v mnohých úpravách. Nejrůznější minerály doplňují roztodivné tvary, princip je ale vždy stejný. Ve chvíli, kdy práci s nimi přijdete na kloub, nebudete si už umět bez nich svou skincare rutinu představit. Stačí jen vámi vybraný kámen, olejíček a trocha disciplíny se správným postupem. Výsledky na sebe nenechají dlouho čekat.

    Gua shu vybírejte podle použitého krystalu. Pohyby povzbudíte lymfatický systém

    Gua sha svým tvarem nejčastěji připomíná srdce nebo jinak vykrojený krystal s trojúhelníkovým základem. V čínské medicíně se používá už tisíciletí, a to pro svou schopnost rozzářit pleť a rozproudit cirkulaci krve. Jedná se vlastně o posilování a cvičení obličejových svalů. Pohyby gua shou by pak vždy měly vést směrem ven z obličeje, abyste správně povzbudili funkci lymfatického systému.

    Zdroj: Herbivore

    Nejčastěji je gua sha vyráběna z jadeitu, známého právě pro posílení krevního oběhu, ale také srdce. Najdete ale i ametyst, růženín, křišťál nebo další různé krystaly. Před pořízením se proto podívejte, jaký má vámi vybraný minerál účinky, aby seděl vašim požadavkům. Obecně u drahých kamenů ale platí, že se vyplácí vybírat srdcem a zvolit ten, který vás instinktivně upoutá nejvíce.

    Správná technika je pro masážní pomůcky klíčová. Nezapomeňte ani na hydrataci

    Pokud jde o samotné masáže, ty lze kromě obličeje provádět po celém těle, typicky však na krku a dekoltu. Prvním krokem je vždy potřebná hydratace, aby masážní pomůcky mohly bezpečně klouzat po kůži. Nejlepší jsou oleje k tomu určené, například obličejová esence od Kiehl’s. Poslouží ale rovněž hutný hydratační krém. Potom už jen stačí přiložit vybrané nástroje k obličeji a začít.

    Gua sha je na manipulaci o něco složitější, zato ale o něco více ovlivňuje prokrvení obličeje. Začněte od brady a dva vrcholky masážní pomůcky veďte jemně směrem k uchu, a to pro uvolnění čelistí. Dále se posuňte výš a delší stranou gua shy kopírujte lícní kosti, znovu směrem od nosu k uchu. Další rutina zahrnuje tytéž pohyby, ovšem podél obočí, případně pod očima a na čele.

    Zdroj: Kiehl’s, Skin Gym

    Face roller funguje na podobné bázi. Prvním krokem je příprava obličeje, kdy provedete celou ranní či večerní rutinu a pleť pořádně hydratujete. Vezměte potom váleček a jeho delší stranou za použití mírného tlaku přejíždějte po obličeji od středu směrem ven. Případně na krku odspodu směrem vzhůru. Kromě cirkulace krve se tyto pohyby postarají také o prevenci vrásek.

    Zdroj: Angela Caglia, Mount Lai

    V současné nabídce kosmetických značek existují masážní pomůcky různých druhů. Naleznete proto také face roller s dvěma vrcholy, jako ten od značky Mount Lai, případně variantu s masážními výstupky. Oblíbené jsou i takzvané kryo koule, a to hlavně v létě, jelikož se přes noc dávají do lednice pro extra chladivý efekt. Zmírňují tak snadno otoky nebo otravné kruhy pod očima.

    Vždy se řiďte přirozeným tahem kůže. Netlačte ji proti žádoucímu směru, ať si nevytvoříte nechtěné vrásky. Stejně tak respektujte proudění lymfatického systému. Před tím, než si masážní pomůcky pořídíte, je vždy lepší pustit si tutoriál na některé z mnoha sociálních sítí. Zamezíte tím neopatrnému zacházení a zmenšíte pravděpodobnost toho, že se vám na nástroj bude později jen prášit.

    Zdroje: WWD, Beauty Bay, Skin Gym, YouTube

    ― Reklama ―

    Výběr pánské vůně vyžaduje přípravu. Zapomeňte na komerci a darujte originalitu

    Pánské vůně během Vánoc získávají zvláštní význam a zároveň jsou dárkem, jenž má vlastní přítomnost. Elegantním gestem se stává vůně nikoliv masová, předvídatelná a zaměnitelná, ale taková, která pracuje s prostorem, materiály i nositelem. Niche parfém dokáže tvořit atmosféru podobně jako umělecký objekt. Působí tiše, přesto křičí na celé okolí. V rukou obdarovaného získává funkci osobního talismanu, nikoliv flakonu, který si rozbalí další tisíce mužů v Česku.

    Versace řadí zpátečku. Dario Vitale opouští po necelém roku vedení

    Návrhář Dario Vitale je opět bez práce. Po necelém roku opouští pozici kreativního ředitele módního domu Versace. V pozici letos v dubnu nahradil ikonickou Donatellu Versace. Oznámení přichází jen pár dní po oficiálním převzetí značky společností Prada Group, která má dle všeho jasnou vizi nové éry Versace. Kdo Vitaleho nahradí ale její zástupci prozatím neprozradili.

    Zara Larsson překročila hranice hudební scény. Do módy vnáší žhavé pohodlí

    Zara Larsson nepatří k ženám, které běžně nosí podprsenky, a právě tento osobní postoj ji přivedl k založení vlastní značky sexy spodního prádla. Její první kolekce s názvem MAIN ROSE představuje projekt, v němž může naplno vyjádřit svou estetiku i tvůrčí pohled. Spolupracovala na ní se zkušeným týmem skandinávských odborníků, jež tvořili pro jména jako Acne Studios nebo Eytys. Impulsem ke vzniku značky byla její touha rozšířit tvůrčí aktivity mimo oblast hudby.

    Co se stane, když zemřeme? Film Navždy s tebou prozrazuje tajemství smrti

    Kde se ocitneme, až náš čas na zemi skončí? Každý z nás si tuto otázku někdy položil. Nová romantická komedie Navždy s tebou barvitě ukazuje, jak si posmrtný život můžeme představovat. Zapomeňte na polehávání na obláčkách či rajskou zahradu. Vlak vás totiž doveze na rozcestí, kde máte jen týden na to vybrat si ze škály „věčností“, v nichž spočine vaše duše. 

    Maison Margiela přepisuje anonymní DNA. Přizpůsobuje se éře virálů

    Říká se, že starého psa novým kouskům nenaučíš. V módě, kde rychle se měnící dynamika může zaskočit i nejsilnější hráče, to však neplatí. Pravidlům hry se musel podřídit i Maison Margiela. Zakladatel značky vybudoval byznys model na ideji brandu bez jména. Kreativní ředitel Glenn Martens ho ale pomalu přetváří. Uvádí ho do současnosti, kde vítězí relevance a pozornost.

    Čepice, které prolomí zimní prokletí. Tu správnou už nesundáte

    Zimní sezona znovu otevírá otázku, proč pletené čepice často působí únavněji než samotné mrazivé počasí. Mnoho tváří pod nimi ztratí proporce, linku čelisti i sebevědomý výraz. Móda však nabízí alternativy, jež pracují s architekturou hlavy mnohem chytřeji a dávají outfitu novou vertikálu. Struktura, historie, elegance a dramatický tvar dokáží proměnit běžné vrstvení ve skutečný styling. Není divu, že módní domy sázejí na čepice rámující obličej jako šperk, ne jako zimní nutnost.

    Military trend ovládá ulice. Z haute couture však míří na oltář rychlé módy

    Military trend ovládá ulice. Z haute couture však míří na oltář rychlé módy Military trend se z podzimních přehlídek přelévá do každodenní módy s takovou razancí, že si podmaňuje i fast fashion řetězce. Siluety inspirované uniformami, ramena ve zbrojní geometrii a zdobné knoflíky získávají masový dosah. Série kolekcí světových módních domů vytvořila atmosféru, jež přeje odvážně strukturovaným vrstvám. Publikum toužící po výrazném stylingu sahá po kouscích, které mají původ v aristokracii i frontových liniích. Ztrácí ale trend díky své oblibě původní kouzlo?

    Uvěřili jsme marketingovým lžím? The Ordinary bourá mýty skincare světa

    Značka The Ordinary řekla stop. Stop marketingovým beauty tipům, které nepřináší žádné viditelné změny. Stop lhaní. Svou novou kampaní s názvem The Periodic Fable chce zbořit mýty, jež svět skincare rutin vystavěl na barvitých termínech. Reklamou udělala společnost čáru za lákavými frázemi a marketingem, které vydělávají peníze, ale nepřináší ovoce. 

    Přeměňte zimní dny v radost. Zář jim dodají luxusní adventní kalendáře

    Přeměňte své Vánoce v kouzelné chvíle a vraťte se do dní, kdy jste byli dětmi. Čekání na Štědrý den může být dlouhé, ale s luxusním adventním kalendářem si ho rozhodně zkrátíte. Předčasným dárkem svátky ještě nikdo nikdy nezkazil. Jste milovníci vůní, sebepéče nebo make-upu? Potom vám roztomilé boxy z nabídky slavných značek jistě vyrazí dech.

    Luxury Insights: Missoni bourá vlastní hranice. Láká na apartmány v Dubaji

    Hranice vysoké módy a dalších odvětví luxusního průmyslu začínají blednout. Missoni je jen jednou z řady legendárních značek, jež v poslední době zkoumají svět exkluzivních nemovitostí. Módní dům koncem listopadu oznámil svou nejnovější investici, a to rezidenční projekt na Dubajských ostrovech. Spolupracuje na něm s tamní společnosti Octa Development.

    Je rapper EsDeeKid herec Timothée Chalamet? Konspirační teorie nabírá na obrátkách

    Internet pracuje ve zvláštním rytmu. Chvíli sklouzává k absurditě, chvíli k fascinující přesnosti. Nejnovější virální konspirační teorie přiřazuje Timothéeho Chalamet k anonymnímu rapperovi EsDeeKid, hvězdě současné britské scény. Oba spojuje záhadná aura, stejné oči a schopnost přitahovat pozornost milionů. Trend se rozvíjí rychlostí, která připomíná spíše kulturní experiment než klasický bulvární příběh. Vzniká tím fenomén, jenž si nárokuje vlastní místo v digitálním panoptiku.

    Móda v kostce: Zemřela designérka Pam Hogg a Jacquemus má první skiwear řadu

    Zemřela skotská návrhářka Pam Hogg, jež oblékala Kate Moss, Kylie Minogue i Rihannu. Jonathan Anderson odhalil první vizi pánské kolekce pro podzim roku 2026 a Jacquemus společně s Nike představil svou první skiwear řadu. Gucci zamíří se svou příští cruise kolekcí do New Yorku a společnost EssilorLuxottica je připravená odkoupit podíl značky Giorgio Armani.

    Kim Kardashian dělí internet. Vynesla kontroverzní Birkin bag ze sloní kůže

    Kim Kardashian se v seriálu All’s Fair objevila s kabelkou Birkin, která dle znalců pochází z kůže afrického slona. Luxusní svět okamžitě vytvořil dva tábory. Na jedné straně stojí hlasití kritici, na druhé fascinovaní sběratelé. Elephant Leather Birkin patří k nejvzácnějším kabelkám Hermès, jejichž výroba však skončila před několila dekádami. Sociální sítě se po odvysílání epizody změnily v jeviště, kde vedle morálního rozhořčení roste posedlost cenovkou a investičním potenciálem.

    Vánoce očima Burberry. Daniel Lee vyměnil trenčkoty za stromeček

    Luxusní hotel Claridge's v srdci Londýna tradičně vkládá výzdobu svého vánočního stromečku do rukou důležitého jména módní scény. Letos dle vlastní vize proměnil sváteční dekorace kreativní ředitel Burberry Daniel Lee. Jednotlivé ozdoby odkazují na dlouholetou tradici značky, zatímco ikonický kostkovaný vzor pohltí zbytek luxusního interiéru hotelového lobby.

    Bottega Veneta uvádí Jenga set. Jeho cenovka je opravdu vesmírná

    Bottega Veneta uvádí Jenga set, který posouvá domácí zábavu do sféry investičních objektů. Luxusní dům využívá své signifikantní prvky a transformuje mezinárodně známou hru do podoby kultivovaného designového předmětu. Každý jednotlivý prvek získává charakter artefaktu, s důrazem na materiál a přesnost zpracování. Soubor působí jako tichý symbol pohodlí, vkusu a sebevědomého vkročení do segmentu zábavy pro dospělé. Ano, společnost na svých stránkách opravdu uvádí, že nejde o hračku pro děti.

    TikTok Highlights: Trendy videa sdílejí vytoužený „flow state“

    Vaše soustředění směřuje k dané aktivitě, okolí se rozplývá a vy nemyslíte na nic jiného než přítomnost. I tak by mnozí uživatelé sociální sítě TikTok popsali "flow state". Tedy stav, který momentálně vyzdvihuje lavina virálních videí. Sdílejí totiž momenty, kdy lidé při často obyčejných aktivitách zapomínají na vše ostatní a ocitají se ve chvíli stvořené jen a pouze pro ně.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―