Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Masážní pomůcky od svého boomu téměř nespadly z pomyslného obláčku nezbytností. Pokud jste taky propadli trendu gua sha kamenů, face rollerů a dalších kosmetických vymožeností, ale jen se vám na ně doma práší, možná potřebujete trochu popostrčit. Odměnou vám bude zdravá a zářivá pleť, ale také chvilka relaxu jen pro vás.

    Líbivé nástroje určené pro masáž obličeje se vyrábí v mnohých úpravách. Nejrůznější minerály doplňují roztodivné tvary, princip je ale vždy stejný. Ve chvíli, kdy práci s nimi přijdete na kloub, nebudete si už umět bez nich svou skincare rutinu představit. Stačí jen vámi vybraný kámen, olejíček a trocha disciplíny se správným postupem. Výsledky na sebe nenechají dlouho čekat.

    Gua shu vybírejte podle použitého krystalu. Pohyby povzbudíte lymfatický systém

    Gua sha svým tvarem nejčastěji připomíná srdce nebo jinak vykrojený krystal s trojúhelníkovým základem. V čínské medicíně se používá už tisíciletí, a to pro svou schopnost rozzářit pleť a rozproudit cirkulaci krve. Jedná se vlastně o posilování a cvičení obličejových svalů. Pohyby gua shou by pak vždy měly vést směrem ven z obličeje, abyste správně povzbudili funkci lymfatického systému.

    Zdroj: Herbivore

    Nejčastěji je gua sha vyráběna z jadeitu, známého právě pro posílení krevního oběhu, ale také srdce. Najdete ale i ametyst, růženín, křišťál nebo další různé krystaly. Před pořízením se proto podívejte, jaký má vámi vybraný minerál účinky, aby seděl vašim požadavkům. Obecně u drahých kamenů ale platí, že se vyplácí vybírat srdcem a zvolit ten, který vás instinktivně upoutá nejvíce.

    Správná technika je pro masážní pomůcky klíčová. Nezapomeňte ani na hydrataci

    Pokud jde o samotné masáže, ty lze kromě obličeje provádět po celém těle, typicky však na krku a dekoltu. Prvním krokem je vždy potřebná hydratace, aby masážní pomůcky mohly bezpečně klouzat po kůži. Nejlepší jsou oleje k tomu určené, například obličejová esence od Kiehl’s. Poslouží ale rovněž hutný hydratační krém. Potom už jen stačí přiložit vybrané nástroje k obličeji a začít.

    Gua sha je na manipulaci o něco složitější, zato ale o něco více ovlivňuje prokrvení obličeje. Začněte od brady a dva vrcholky masážní pomůcky veďte jemně směrem k uchu, a to pro uvolnění čelistí. Dále se posuňte výš a delší stranou gua shy kopírujte lícní kosti, znovu směrem od nosu k uchu. Další rutina zahrnuje tytéž pohyby, ovšem podél obočí, případně pod očima a na čele.

    Zdroj: Kiehl’s, Skin Gym

    Face roller funguje na podobné bázi. Prvním krokem je příprava obličeje, kdy provedete celou ranní či večerní rutinu a pleť pořádně hydratujete. Vezměte potom váleček a jeho delší stranou za použití mírného tlaku přejíždějte po obličeji od středu směrem ven. Případně na krku odspodu směrem vzhůru. Kromě cirkulace krve se tyto pohyby postarají také o prevenci vrásek.

    Zdroj: Angela Caglia, Mount Lai

    V současné nabídce kosmetických značek existují masážní pomůcky různých druhů. Naleznete proto také face roller s dvěma vrcholy, jako ten od značky Mount Lai, případně variantu s masážními výstupky. Oblíbené jsou i takzvané kryo koule, a to hlavně v létě, jelikož se přes noc dávají do lednice pro extra chladivý efekt. Zmírňují tak snadno otoky nebo otravné kruhy pod očima.

    Vždy se řiďte přirozeným tahem kůže. Netlačte ji proti žádoucímu směru, ať si nevytvoříte nechtěné vrásky. Stejně tak respektujte proudění lymfatického systému. Před tím, než si masážní pomůcky pořídíte, je vždy lepší pustit si tutoriál na některé z mnoha sociálních sítí. Zamezíte tím neopatrnému zacházení a zmenšíte pravděpodobnost toho, že se vám na nástroj bude později jen prášit.

    Zdroje: WWD, Beauty Bay, Skin Gym, YouTube

    Autor článku:
    Anita Hofmannová
    Anita Hofmannováhttps://fashionup.cz/
    Anita kromě redaktorské práce pro FashionUP hledá svoji módní inspiraci ve své druhé práci. Organizuje eventy pro beauty a fashion značky, což ji často přivádí k nápadům na zajímavé články. Kromě tipů a vychytávek v módním i kosmetickém světě se ve svých textech věnuje zamýšlením nad aktuálními trendy, jelikož až příliš ráda věci komentuje ze svého úhlu pohledu. Její psací kariéru odstartovaly spíše roztomilé pokusy o literární díla v první třídě, což se postupem času rozvinulo do práce v novinách a studium žurnalistiky a evropských studií, kde se ovšem věnovala spíše vědeckým textům.

    ― Reklama ―

    Foto:Pexels

    Oprašte trendy masážní pomůcky. Nový život jim vdechne správné použití

    ― Reklama ―

    Masážní pomůcky od svého boomu téměř nespadly z pomyslného obláčku nezbytností. Pokud jste taky propadli trendu gua sha kamenů, face rollerů a dalších kosmetických vymožeností, ale jen se vám na ně doma práší, možná potřebujete trochu popostrčit. Odměnou vám bude zdravá a zářivá pleť, ale také chvilka relaxu jen pro vás.

    Líbivé nástroje určené pro masáž obličeje se vyrábí v mnohých úpravách. Nejrůznější minerály doplňují roztodivné tvary, princip je ale vždy stejný. Ve chvíli, kdy práci s nimi přijdete na kloub, nebudete si už umět bez nich svou skincare rutinu představit. Stačí jen vámi vybraný kámen, olejíček a trocha disciplíny se správným postupem. Výsledky na sebe nenechají dlouho čekat.

    Gua shu vybírejte podle použitého krystalu. Pohyby povzbudíte lymfatický systém

    Gua sha svým tvarem nejčastěji připomíná srdce nebo jinak vykrojený krystal s trojúhelníkovým základem. V čínské medicíně se používá už tisíciletí, a to pro svou schopnost rozzářit pleť a rozproudit cirkulaci krve. Jedná se vlastně o posilování a cvičení obličejových svalů. Pohyby gua shou by pak vždy měly vést směrem ven z obličeje, abyste správně povzbudili funkci lymfatického systému.

    Zdroj: Herbivore

    Nejčastěji je gua sha vyráběna z jadeitu, známého právě pro posílení krevního oběhu, ale také srdce. Najdete ale i ametyst, růženín, křišťál nebo další různé krystaly. Před pořízením se proto podívejte, jaký má vámi vybraný minerál účinky, aby seděl vašim požadavkům. Obecně u drahých kamenů ale platí, že se vyplácí vybírat srdcem a zvolit ten, který vás instinktivně upoutá nejvíce.

    Správná technika je pro masážní pomůcky klíčová. Nezapomeňte ani na hydrataci

    Pokud jde o samotné masáže, ty lze kromě obličeje provádět po celém těle, typicky však na krku a dekoltu. Prvním krokem je vždy potřebná hydratace, aby masážní pomůcky mohly bezpečně klouzat po kůži. Nejlepší jsou oleje k tomu určené, například obličejová esence od Kiehl’s. Poslouží ale rovněž hutný hydratační krém. Potom už jen stačí přiložit vybrané nástroje k obličeji a začít.

    Gua sha je na manipulaci o něco složitější, zato ale o něco více ovlivňuje prokrvení obličeje. Začněte od brady a dva vrcholky masážní pomůcky veďte jemně směrem k uchu, a to pro uvolnění čelistí. Dále se posuňte výš a delší stranou gua shy kopírujte lícní kosti, znovu směrem od nosu k uchu. Další rutina zahrnuje tytéž pohyby, ovšem podél obočí, případně pod očima a na čele.

    Zdroj: Kiehl’s, Skin Gym

    Face roller funguje na podobné bázi. Prvním krokem je příprava obličeje, kdy provedete celou ranní či večerní rutinu a pleť pořádně hydratujete. Vezměte potom váleček a jeho delší stranou za použití mírného tlaku přejíždějte po obličeji od středu směrem ven. Případně na krku odspodu směrem vzhůru. Kromě cirkulace krve se tyto pohyby postarají také o prevenci vrásek.

    Zdroj: Angela Caglia, Mount Lai

    V současné nabídce kosmetických značek existují masážní pomůcky různých druhů. Naleznete proto také face roller s dvěma vrcholy, jako ten od značky Mount Lai, případně variantu s masážními výstupky. Oblíbené jsou i takzvané kryo koule, a to hlavně v létě, jelikož se přes noc dávají do lednice pro extra chladivý efekt. Zmírňují tak snadno otoky nebo otravné kruhy pod očima.

    Vždy se řiďte přirozeným tahem kůže. Netlačte ji proti žádoucímu směru, ať si nevytvoříte nechtěné vrásky. Stejně tak respektujte proudění lymfatického systému. Před tím, než si masážní pomůcky pořídíte, je vždy lepší pustit si tutoriál na některé z mnoha sociálních sítí. Zamezíte tím neopatrnému zacházení a zmenšíte pravděpodobnost toho, že se vám na nástroj bude později jen prášit.

    Zdroje: WWD, Beauty Bay, Skin Gym, YouTube

    ― Reklama ―

    TikTok Highlights: Birthday make-up rozděluje. Vyvolává překvapivé reakce

    Staronová bitva opět dobývá sociální sítě. Beauty TikTok trend známý jako birthday make-up rozděluje internet. Zatímco jeho zastánci ho vidí jako variantu "full-glam" looku, v jiných vyvolává překvapivé reakce. Někteří muži totiž pod video tutoriály ženám radí, aby se nemalovaly "jako Picasso" a blahosklonně je ujišťují, že "kvůli nim" si obličej líčit opravdu nemusí.

    Milán zdobí luxusní kluziště. Na svědomí ho má hotel z dílny Ferragamo

    Vánoční duch posedl také italské hlavní město módy. Milán tentokrát ozdobilo luxusní sváteční kluziště z dílny módního domu Ferragamo. Rozzářilo dvůr jeho věhlasného hotelu Portrait. Koncept The Gift však letos o Vánocích přináší mnohem více. Návštěvníci mohou po odložení bruslí ochutnat to nejlepší z tamní gastronomie nebo nakoupit dárky v tamních pop-upech.

    Velkolepé návraty do USA. Módní domy na jaře ovládnou Severní Ameriku

    Příští rok se vykresluje jako okamžik, kdy se Spojené státy změní v epicentrum globální módy. Chanel míří do New Yorku, Dior do Los Angeles a Moncler do zasněženého Aspenu. Gucci přistává na Manhattanu, zatímco Louis Vuitton volí stejnou metropoli jako symbolický bod návratu. Severní Amerika se stává místem, kde evropské domy nacházejí staronový rytmus. Každá z prezentací posouvá atmosféru země do vlastního vizuálního jazyka a dodává jarní sezóně jedinečný americký puls.

    Výběr pánské vůně vyžaduje přípravu. Zapomeňte na komerci a darujte originalitu

    Pánské vůně během Vánoc získávají zvláštní význam a zároveň jsou dárkem, jenž má vlastní přítomnost. Elegantním gestem se stává vůně nikoliv masová, předvídatelná a zaměnitelná, ale taková, která pracuje s prostorem, materiály i nositelem. Niche parfém dokáže tvořit atmosféru podobně jako umělecký objekt. Působí tiše, přesto křičí na celé okolí. V rukou obdarovaného získává funkci osobního talismanu, nikoliv flakonu, který si rozbalí další tisíce mužů v Česku.

    LVMH loví talenty, Kering loví značky. Oba velikáni formují budoucnost luxusu

    LVMH i Kering vstupují do nové etapy růstu. Skupiny formující tvář globálního luxusu posouvají portfolia směrem k budoucnosti. LVMH sází na čerstvé talenty a řemeslné mistrovství. Kering buduje investiční jednotku, jež mapuje značky, technologie i subkulturní směry. Oba giganti sledují proměnu zákazníka a reagují s vizí přesahující hranice tradičního luxusu.

    Šaty už nestačí. Elie Saab přetváří sny v luxusní rezidence z betonu a zlata

    Značka Elie Saab rozšiřuje svůj vytříbený estetický svět. Představila projekt Stellar by Elie Saab, první značkový rezidenční komplex na ostrově Yas v Abú Dhabí. Tímto krokem navazuje na svou globální expanzi do segmentu luxusních nemovitostí. Stopy její značky lze nalézt po celém světě, od Karibiku přes Maledivy až po švýcarské Alpy, stejně jako na nedávno uvedené debutové jachtě Elie Saab.

    Příběh touhy a vzdoru. Vivienne Westwood probouzí k životu mangu NANA

    Milovnící anime a módy, nastal váš čas. Vivienne Westwood si nachystala podzimní překvapení plné mangy. Značka spolu s Ai Yazawa vytvořila kolekci, jež se inspirovala slavnými japonskými manga komiksy. Spolupráce, která propojuje melancholii tokijských nocí s nezkrotným britským duchem, oživuje šperky, látky i siluety, jež v manze vypráví o svobodě, touze a vzdoru.

    Maison Margiela přepisuje anonymní DNA. Přizpůsobuje se éře virálů

    Říká se, že starého psa novým kouskům nenaučíš. V módě, kde rychle se měnící dynamika může zaskočit i nejsilnější hráče, to však neplatí. Pravidlům hry se musel podřídit i Maison Margiela. Zakladatel značky vybudoval byznys model na ideji brandu bez jména. Kreativní ředitel Glenn Martens ho ale pomalu přetváří. Uvádí ho do současnosti, kde vítězí relevance a pozornost.

    Čepice, které prolomí zimní prokletí. Tu správnou už nesundáte

    Zimní sezona znovu otevírá otázku, proč pletené čepice často působí únavněji než samotné mrazivé počasí. Mnoho tváří pod nimi ztratí proporce, linku čelisti i sebevědomý výraz. Móda však nabízí alternativy, jež pracují s architekturou hlavy mnohem chytřeji a dávají outfitu novou vertikálu. Struktura, historie, elegance a dramatický tvar dokáží proměnit běžné vrstvení ve skutečný styling. Není divu, že módní domy sázejí na čepice rámující obličej jako šperk, ne jako zimní nutnost.

    Military trend ovládá ulice. Z haute couture však míří na oltář rychlé módy

    Military trend ovládá ulice. Z haute couture však míří na oltář rychlé módy Military trend se z podzimních přehlídek přelévá do každodenní módy s takovou razancí, že si podmaňuje i fast fashion řetězce. Siluety inspirované uniformami, ramena ve zbrojní geometrii a zdobné knoflíky získávají masový dosah. Série kolekcí světových módních domů vytvořila atmosféru, jež přeje odvážně strukturovaným vrstvám. Publikum toužící po výrazném stylingu sahá po kouscích, které mají původ v aristokracii i frontových liniích. Ztrácí ale trend díky své oblibě původní kouzlo?

    Uvěřili jsme marketingovým lžím? The Ordinary bourá mýty skincare světa

    Značka The Ordinary řekla stop. Stop marketingovým beauty tipům, které nepřináší žádné viditelné změny. Stop lhaní. Svou novou kampaní s názvem The Periodic Fable chce zbořit mýty, jež svět skincare rutin vystavěl na barvitých termínech. Reklamou udělala společnost čáru za lákavými frázemi a marketingem, které vydělávají peníze, ale nepřináší ovoce. 

    Přeměňte zimní dny v radost. Zář jim dodají luxusní adventní kalendáře

    Přeměňte své Vánoce v kouzelné chvíle a vraťte se do dní, kdy jste byli dětmi. Čekání na Štědrý den může být dlouhé, ale s luxusním adventním kalendářem si ho rozhodně zkrátíte. Předčasným dárkem svátky ještě nikdo nikdy nezkazil. Jste milovníci vůní, sebepéče nebo make-upu? Potom vám roztomilé boxy z nabídky slavných značek jistě vyrazí dech.

    Luxury Insights: Missoni bourá vlastní hranice. Láká na apartmány v Dubaji

    Hranice vysoké módy a dalších odvětví luxusního průmyslu začínají blednout. Missoni je jen jednou z řady legendárních značek, jež v poslední době zkoumají svět exkluzivních nemovitostí. Módní dům koncem listopadu oznámil svou nejnovější investici, a to rezidenční projekt na Dubajských ostrovech. Spolupracuje na něm s tamní společnosti Octa Development.

    Je rapper EsDeeKid herec Timothée Chalamet? Konspirační teorie nabírá na obrátkách

    Internet pracuje ve zvláštním rytmu. Chvíli sklouzává k absurditě, chvíli k fascinující přesnosti. Nejnovější virální konspirační teorie přiřazuje Timothéeho Chalamet k anonymnímu rapperovi EsDeeKid, hvězdě současné britské scény. Oba spojuje záhadná aura, stejné oči a schopnost přitahovat pozornost milionů. Trend se rozvíjí rychlostí, která připomíná spíše kulturní experiment než klasický bulvární příběh. Vzniká tím fenomén, jenž si nárokuje vlastní místo v digitálním panoptiku.

    Kim Kardashian dělí internet. Vynesla kontroverzní Birkin bag ze sloní kůže

    Kim Kardashian se v seriálu All’s Fair objevila s kabelkou Birkin, která dle znalců pochází z kůže afrického slona. Luxusní svět okamžitě vytvořil dva tábory. Na jedné straně stojí hlasití kritici, na druhé fascinovaní sběratelé. Elephant Leather Birkin patří k nejvzácnějším kabelkám Hermès, jejichž výroba však skončila před několila dekádami. Sociální sítě se po odvysílání epizody změnily v jeviště, kde vedle morálního rozhořčení roste posedlost cenovkou a investičním potenciálem.

    Vánoce očima Burberry. Daniel Lee vyměnil trenčkoty za stromeček

    Luxusní hotel Claridge's v srdci Londýna tradičně vkládá výzdobu svého vánočního stromečku do rukou důležitého jména módní scény. Letos dle vlastní vize proměnil sváteční dekorace kreativní ředitel Burberry Daniel Lee. Jednotlivé ozdoby odkazují na dlouholetou tradici značky, zatímco ikonický kostkovaný vzor pohltí zbytek luxusního interiéru hotelového lobby.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―