Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Masážní pomůcky od svého boomu téměř nespadly z pomyslného obláčku nezbytností. Pokud jste taky propadli trendu gua sha kamenů, face rollerů a dalších kosmetických vymožeností, ale jen se vám na ně doma práší, možná potřebujete trochu popostrčit. Odměnou vám bude zdravá a zářivá pleť, ale také chvilka relaxu jen pro vás.

    Líbivé nástroje určené pro masáž obličeje se vyrábí v mnohých úpravách. Nejrůznější minerály doplňují roztodivné tvary, princip je ale vždy stejný. Ve chvíli, kdy práci s nimi přijdete na kloub, nebudete si už umět bez nich svou skincare rutinu představit. Stačí jen vámi vybraný kámen, olejíček a trocha disciplíny se správným postupem. Výsledky na sebe nenechají dlouho čekat.

    Gua shu vybírejte podle použitého krystalu. Pohyby povzbudíte lymfatický systém

    Gua sha svým tvarem nejčastěji připomíná srdce nebo jinak vykrojený krystal s trojúhelníkovým základem. V čínské medicíně se používá už tisíciletí, a to pro svou schopnost rozzářit pleť a rozproudit cirkulaci krve. Jedná se vlastně o posilování a cvičení obličejových svalů. Pohyby gua shou by pak vždy měly vést směrem ven z obličeje, abyste správně povzbudili funkci lymfatického systému.

    Zdroj: Herbivore

    Nejčastěji je gua sha vyráběna z jadeitu, známého právě pro posílení krevního oběhu, ale také srdce. Najdete ale i ametyst, růženín, křišťál nebo další různé krystaly. Před pořízením se proto podívejte, jaký má vámi vybraný minerál účinky, aby seděl vašim požadavkům. Obecně u drahých kamenů ale platí, že se vyplácí vybírat srdcem a zvolit ten, který vás instinktivně upoutá nejvíce.

    Správná technika je pro masážní pomůcky klíčová. Nezapomeňte ani na hydrataci

    Pokud jde o samotné masáže, ty lze kromě obličeje provádět po celém těle, typicky však na krku a dekoltu. Prvním krokem je vždy potřebná hydratace, aby masážní pomůcky mohly bezpečně klouzat po kůži. Nejlepší jsou oleje k tomu určené, například obličejová esence od Kiehl’s. Poslouží ale rovněž hutný hydratační krém. Potom už jen stačí přiložit vybrané nástroje k obličeji a začít.

    Gua sha je na manipulaci o něco složitější, zato ale o něco více ovlivňuje prokrvení obličeje. Začněte od brady a dva vrcholky masážní pomůcky veďte jemně směrem k uchu, a to pro uvolnění čelistí. Dále se posuňte výš a delší stranou gua shy kopírujte lícní kosti, znovu směrem od nosu k uchu. Další rutina zahrnuje tytéž pohyby, ovšem podél obočí, případně pod očima a na čele.

    Zdroj: Kiehl’s, Skin Gym

    Face roller funguje na podobné bázi. Prvním krokem je příprava obličeje, kdy provedete celou ranní či večerní rutinu a pleť pořádně hydratujete. Vezměte potom váleček a jeho delší stranou za použití mírného tlaku přejíždějte po obličeji od středu směrem ven. Případně na krku odspodu směrem vzhůru. Kromě cirkulace krve se tyto pohyby postarají také o prevenci vrásek.

    Zdroj: Angela Caglia, Mount Lai

    V současné nabídce kosmetických značek existují masážní pomůcky různých druhů. Naleznete proto také face roller s dvěma vrcholy, jako ten od značky Mount Lai, případně variantu s masážními výstupky. Oblíbené jsou i takzvané kryo koule, a to hlavně v létě, jelikož se přes noc dávají do lednice pro extra chladivý efekt. Zmírňují tak snadno otoky nebo otravné kruhy pod očima.

    Vždy se řiďte přirozeným tahem kůže. Netlačte ji proti žádoucímu směru, ať si nevytvoříte nechtěné vrásky. Stejně tak respektujte proudění lymfatického systému. Před tím, než si masážní pomůcky pořídíte, je vždy lepší pustit si tutoriál na některé z mnoha sociálních sítí. Zamezíte tím neopatrnému zacházení a zmenšíte pravděpodobnost toho, že se vám na nástroj bude později jen prášit.

    Zdroje: WWD, Beauty Bay, Skin Gym, YouTube

    Autor článku:
    Anita Hofmannová
    Anita Hofmannováhttps://fashionup.cz/
    Anita kromě redaktorské práce pro FashionUP hledá svoji módní inspiraci ve své druhé práci. Organizuje eventy pro beauty a fashion značky, což ji často přivádí k nápadům na zajímavé články. Kromě tipů a vychytávek v módním i kosmetickém světě se ve svých textech věnuje zamýšlením nad aktuálními trendy, jelikož až příliš ráda věci komentuje ze svého úhlu pohledu. Její psací kariéru odstartovaly spíše roztomilé pokusy o literární díla v první třídě, což se postupem času rozvinulo do práce v novinách a studium žurnalistiky a evropských studií, kde se ovšem věnovala spíše vědeckým textům.

    ― Reklama ―

    Foto:Pexels

    Oprašte trendy masážní pomůcky. Nový život jim vdechne správné použití

    Masážní pomůcky od svého boomu téměř nespadly z pomyslného obláčku nezbytností. Pokud jste taky propadli trendu gua sha kamenů, face rollerů a dalších kosmetických vymožeností, ale jen se vám na ně doma práší, možná potřebujete trochu popostrčit. Odměnou vám bude zdravá a zářivá pleť, ale také chvilka relaxu jen pro vás.

    Líbivé nástroje určené pro masáž obličeje se vyrábí v mnohých úpravách. Nejrůznější minerály doplňují roztodivné tvary, princip je ale vždy stejný. Ve chvíli, kdy práci s nimi přijdete na kloub, nebudete si už umět bez nich svou skincare rutinu představit. Stačí jen vámi vybraný kámen, olejíček a trocha disciplíny se správným postupem. Výsledky na sebe nenechají dlouho čekat.

    Gua shu vybírejte podle použitého krystalu. Pohyby povzbudíte lymfatický systém

    Gua sha svým tvarem nejčastěji připomíná srdce nebo jinak vykrojený krystal s trojúhelníkovým základem. V čínské medicíně se používá už tisíciletí, a to pro svou schopnost rozzářit pleť a rozproudit cirkulaci krve. Jedná se vlastně o posilování a cvičení obličejových svalů. Pohyby gua shou by pak vždy měly vést směrem ven z obličeje, abyste správně povzbudili funkci lymfatického systému.

    Zdroj: Herbivore

    Nejčastěji je gua sha vyráběna z jadeitu, známého právě pro posílení krevního oběhu, ale také srdce. Najdete ale i ametyst, růženín, křišťál nebo další různé krystaly. Před pořízením se proto podívejte, jaký má vámi vybraný minerál účinky, aby seděl vašim požadavkům. Obecně u drahých kamenů ale platí, že se vyplácí vybírat srdcem a zvolit ten, který vás instinktivně upoutá nejvíce.

    Správná technika je pro masážní pomůcky klíčová. Nezapomeňte ani na hydrataci

    Pokud jde o samotné masáže, ty lze kromě obličeje provádět po celém těle, typicky však na krku a dekoltu. Prvním krokem je vždy potřebná hydratace, aby masážní pomůcky mohly bezpečně klouzat po kůži. Nejlepší jsou oleje k tomu určené, například obličejová esence od Kiehl’s. Poslouží ale rovněž hutný hydratační krém. Potom už jen stačí přiložit vybrané nástroje k obličeji a začít.

    Gua sha je na manipulaci o něco složitější, zato ale o něco více ovlivňuje prokrvení obličeje. Začněte od brady a dva vrcholky masážní pomůcky veďte jemně směrem k uchu, a to pro uvolnění čelistí. Dále se posuňte výš a delší stranou gua shy kopírujte lícní kosti, znovu směrem od nosu k uchu. Další rutina zahrnuje tytéž pohyby, ovšem podél obočí, případně pod očima a na čele.

    Zdroj: Kiehl’s, Skin Gym

    Face roller funguje na podobné bázi. Prvním krokem je příprava obličeje, kdy provedete celou ranní či večerní rutinu a pleť pořádně hydratujete. Vezměte potom váleček a jeho delší stranou za použití mírného tlaku přejíždějte po obličeji od středu směrem ven. Případně na krku odspodu směrem vzhůru. Kromě cirkulace krve se tyto pohyby postarají také o prevenci vrásek.

    Zdroj: Angela Caglia, Mount Lai

    V současné nabídce kosmetických značek existují masážní pomůcky různých druhů. Naleznete proto také face roller s dvěma vrcholy, jako ten od značky Mount Lai, případně variantu s masážními výstupky. Oblíbené jsou i takzvané kryo koule, a to hlavně v létě, jelikož se přes noc dávají do lednice pro extra chladivý efekt. Zmírňují tak snadno otoky nebo otravné kruhy pod očima.

    Vždy se řiďte přirozeným tahem kůže. Netlačte ji proti žádoucímu směru, ať si nevytvoříte nechtěné vrásky. Stejně tak respektujte proudění lymfatického systému. Před tím, než si masážní pomůcky pořídíte, je vždy lepší pustit si tutoriál na některé z mnoha sociálních sítí. Zamezíte tím neopatrnému zacházení a zmenšíte pravděpodobnost toho, že se vám na nástroj bude později jen prášit.

    Zdroje: WWD, Beauty Bay, Skin Gym, YouTube

    ― Reklama ―

    Zima se neúprosně blíží. Jak se stát ledovou královnou letošní sezóny?

    Pomalu nám venku přituhuje a všichni už oprašujeme kabáty a kožichy na letošní zimu. Pokud chcete vládnout sněhovému počasí, zapomeňte na minimalismus a šeď. Prosviťte mráz a tmu třpytem, metalickými tóny, zvířecími vzory a elegancí hodné královny. Ať už si zvolíte look městské bohyně, nebo princezny mrazu, nebojte se svého půvabu a síly vlastního stylu.

    Móda v kostce: Swarovski rozzářil Paříž a Marty Supreme má merch

    Značky vítají Vánoce pomocí kampaní, ale i speciálních výloh či pop-upů. Výjimkou není ani společnost Swarovski, jež letos rozsvítila Avenue des Champs-Élysées. Louis Vuitton oznámil, že cruise kolekci pro rok 2027 odhalí v New Yorku. Dr. Martens a Marc Jacobs revidují Kiki Boot a Nike servíruje polívku v Číně. Timothée Chalamet vydal merch k filmu Marty Supreme.

    Louis Vuitton a Assouline vydali knihu. Vypráví 150 let historie módního domu

    Vydavatelství Assouline ve spolupráci s Louis Vuitton uvádí knihu From Louis to Vuitton. Sleduje vývoj módního domu od jeho založení až po současnost. Autor Arthur Dreyfus zpracoval 406 stran a 320 obrazových materiálů do formy vizuální kroniky značky, jež definuje francouzský luxus. Předmluvu napsal prezident a CEO Louis Vuitton Pietro Beccari. Kniha již vyšla a okamžitě se stala jedním z nejdiskutovanějších titulů letošní módní knihovny.

    Luxury Insights: Sen pouště na obzoru. Saúdská Arábie plánuje první luxusní vlak

    Saúdská Arábie posouvá hranice lokálního luxusu. Koncem příštího roku přivítá svůj první luxusní vlak s názvem The Dream of the Desert. Na cestě dlouhé až 1300 kilometrů představí klenoty země, a to jak za okny, tak uvnitř vytříbeného interiéru. Veřejnost koncem října dostala možnost spatřit první návrhy exkluzivního projektu slibujícího nezapomenutelné zážitky.

    Ukradl Ralph Lauren Vánoce? Svátky ozdobí estetika amerického návrháře

    Letošní vánoční dekorace ovládl styl amerického návrháře Ralpha Lauren. Sociální síť TikTok praská ve švech návalem videí, jež sdílejí vánočními stromky zdobené interiéry plné kostkovaných přehozů, sametových látek a třpytivých křišťálových sklenic. Estetika Ralph Lauren Christmas připomíná tradiční Vánoce, ukrývá však nádech nostalgie a nadčasové elegance.

    Móda v kostce: Značky vydávají hvězdné kampaně a Rotate slaví debut

    Vánoce nejsou jediné téma, kolem kterého značky opřádají své nejnovější kampaně. Sarah Burton pro Givenchy obsadila do hlavní role resort kolekce Rooney Mara a Paula Simonon. Jacquemus a Stella McCartney pomocí hvězdných tváří propagují nejnovější kabelky a Canada Goose přizvala na pomoc hudebníka Willieho Nelson. Rotate zase slaví debutovou řadu obuvi.

    Společenský útlak má nové jméno. Spodní prádlo jako nový zdroj sebevědomí

    Po několika letech, kdy módní scéně dominovalo heslo „Free the Nipple“, se role obrátily. Do popředí opět proniklo nošení spodního prádla, a to hlavně sexy krajky a podprsenek. Trend, který byl dříve spojován se společenským útlakem žen, dnes dostává nový význam. Prádlo totiž nemusí jen zahalovat bradavky a dávat prsům dokonalý tvar, ale může se stát prostředníkem k vyjádření nově nabytého sebevědomí. 

    Marketing nultých let. Proč je po dvou dekádách tak přitažlivý?

    Marketing nultých let definovala vizuální odvážnost a nekompromisní styl. Značky jako Sony, H&M nebo PlayStation experimentovaly s dynamickými vizuály, futuristickými barevnými paletami a ikonickými tvářemi popkultury. Reklamy kombinovaly hudbu, módu a technologii v harmonii, která oslovovala mladé publikum a nastavovala nové standardy vkusu. Dnes se právě tato vizuální odvaha vrací, rezonuje na sociálních sítích a inspiruje moderní marketingové kampaně.

    Generaci Z dohnala nostalgie. Její šatník formují trendy divokých devadesátek

    Noční můra rodičů generace Z opět zaťukala na dveře. Když se projdete po ulici, máte občas pocit, jako byste použili stroj času a vrátili se do dob divokých devadesátek. Toto desetiletí je známé pestrostí stylu, která se často odvíjela od populární hudby a definovala, jak vás ostatní vnímali. A hlavně diktovalo způsob, jakým se oblečete. Metal, pop, rock, grunge, indie rock a další. Hned na první pohled měl každý jasno, kam patříte. 

    Balmain má po 14 letech novou tvář. Módní dům povede Antonin Tron

    Legendární francouzská značka Balmain začátkem týdne oznámila nečekanou zprávu. Její kreativní vedení po 14 letech opouští návrhář Olivier Rousteing. Módní dům už ovšem zná svou novou tvář, kterou se stane designér Antonin Tron. Známý je svým vlastním labelem Atlein. Z jeho vedení ovšem nyní odejde, aby mohl svou tvůrčí činnost naplno zaměřit na Balmain.

    Kosmický přešlap Vogue. Nový cover s Timothée Chalamet schytal kritiku

    Americký Vogue uzavírá rok vizuálním experimentem, který vyvolává bouři napříč módním světem. Prosincové číslo s Timothée Chalamet mělo být poctou fantazii i technologické spolupráci s NASA. Místo toho rozpoutalo debatu o hranicích vkusu, konceptu a autenticity. Fotografka Annie Leibovitz přetvořila herce v kosmickou siluetu, která však působí překvapivě ploše. Internet reaguje s intenzitou, jakou si Vogue skrze svou popularitu zaslouží. Avšak s nekompromisním pohledem. Navíc jde o poslední číslo vytvořené pod vedením odcházející Anny Wintour.

    Shein dobývá Paříž. Navzdory skandálu láká desítky tisíc návštěvníků

    Fast-fashion řetězec Shein slaví v Paříži navzdory nedávnému skandálu i trvajícím protestům úspěch. Před týdnem otevřel v historickém nákupním centru BHV svou první kamennou pobočku. Ve stejnou dobu ovšem musel čelit tvrdé kritice kvůli prodeji sex panenek připomínajících děti. Přesto první pobočka Shein dosud přivítala na několik desítek tisíc návštěvníků.

    CFDA/Vogue Fashion Fund 2025 má výherce. Vycházející hvězdou je Ashlynn Park

    Americká módní scéna oslavuje vycházející hvězdu. Návrhářka Ashlynn Park vyhrála v pondělí CFDA/Vogue Fashion Fund 2025. Ocenění ji zajistí dotaci ve výši 300 tisíc dolarů a účast v mentorském programu. Na letošních CFDA Fashion Awards získala titul American Emerging Designer of the Year. O designérce a její značce Ashlyn tak rozhodně neslyšíme naposledy.

    TikTok Highlights: Populární Cosy Cardio připomíná potěšení z pohybu

    S podzimem se na TikTok scénu vrací tak trochu zapomenutý trend. Cvičení s názvem Cosy Cardio narůstá na oblibě již od roku 2023. Jedná se o způsob, jak snadno a z pohodlí domova překonat nechuť k pohybu. Ať už kvůli tomu, že čelíte zotavení po úrazu, nebo vás sterilní prostředí posiloven odrazuje. Zapalte si svíčku, zapněte oblíbený seriál a hurá do toho.

    Místo čokolády kalhotky. Skims uvádí adventní kalendář plný svůdností

    Značka Skims nezklamala a opět dokazuje, že umí překvapit. Spolu se zimní kolekcí přišla společnost s adventním kalendářem, jenž rozhodně není obyčejnou vánoční klasikou. Stvořený je pro všechny "fashionistky", jež rády kombinují pohodlí s luxusem a milují každý den odhalit malý módní zážitek. Co je na něm tak jedinečného? Obsahuje 25 párů kalhotek, které zpestří každé ráno a udělají z čekání na Vánoce opravdovou radost.

    Fíky ovládají sociální sítě. Je libo smoothie nebo carpaccio?

    Fíky vstupují do světa kulinárního glamour jako neodolatelný vizuální magnet. Jejich příjemná textura a medové tóny okamžitě promění talíř ve fotografii hodnou instagramového feedu. Influenceři i food blogeři si je zamilovali pro jejich schopnost kombinovat eleganci s hravostí. Od carpaccia až po smoothie bowls. Fík dává jídlu šmrnc, který se fotí sám. Je symbolem sofistikovaného, moderního životního stylu, kde estetika a zdraví tančí ruku v ruce.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―