Mezi stávající tváře značky Hugo Boss přichází topmodelka Gigi Hadid, která zapadne do konceptu „Claim 5“. Firma se před rokem rozhodla pozměnit svoji strategii a zacílit se svými výrobky spíše na mladší generaci. Svoje kousky předvede již 15. března na přehlídce „see now, buy now“, která se bude konat v Miami.
Značka Hugo Boss se v minulém roce rozhodla, že rapidně změní svoji strategii. Do jejího hledáčku se dostala převážně generace Z, na kterou se se svými produkty a sociálními sítěmi rozhodla zacílit. S tím se samozřejmě pojí i výběr tváří, proto si značka vybrala světoznámou topmodelku Gigi Hadid. Americká modelka pro Hugo Boss pracovala již dříve, v roce 2021 zahajovala přehlídku na milánském týdnu módy, kde německá značka uvedla spolupráci s americkou značkou sportovního oblečení Russell Athletic.
Zdroj: Hugo Boss
V nové kampani se objeví také Naomi Campbell, kolumbijský zpěvák Maluma, jihokorejský herec Lee Min-ho a italský tenista Matteo Berrettini. Společnost ve vyjádření uvedla, že potřebuje mladé lidi, aby sdíleli svoji trnitou cestu na vrchol. To však také znamená zvýšení výdajů na propagaci na sociálních sítích.
„Gigi začala s modelingem, když byla ještě batole, a v šestnácti letech podepsala smlouvu s významnou agenturou. Je pro naši značku velmi důležitá, dokáže nás spojit s mladší generací,“ uvedl šéf Hugo Boss Daniel Grieder na otázku, proč si společnost vybrala právě ji.
„Do roku 2030 bude generace Z tvořit největší spotřebitelský segment na světě. Kampaně proto byly navrženy tak, aby rezonovaly s mladšími spotřebiteli, kteří se následně stanou zákazníky. Chceme přilákat nové spotřebitele, ale také si chceme udržet naše stávající zákazníky,“ dodal Grieder.
Co se týká konečného zhodnocení, tento krok byl pro značku Hugo Boss zatím velkým přínosem. Zápal pro mladší generaci se promítl do vyšších tržeb společnosti v roce 2022. Minulý týden společnost zveřejnila předběžné údaje za rok 2022. Nárůst činil 27 %, což bylo celkem 3,65 miliardy eur.
Názory jsou však rozporuplné. Někteří analytici mají obavy z příliš velkého optimismu, který panuje ve firmě. Jiní zase potvrzují, že oficiální statistiky, které budou potvrzeny na začátku března, mírně překonají očekávání trhu.
Transformace, dříve spíše tradiční značky, na mladší klientelu, je patrná i z upoutávky na novou kolekci.
Zdroj: WWD, Hugo Boss