Více

    Sledujte nás na Instagramu

    Velké duo je zpět! Puma včera zveřejnila na svém instagramovém účtu příspěvek s oznámením návratu ikony. Hvězda a módní star se znovu vrhne do spolupráce s jedním z největších světových výrobců sportovního vybavení. Síly spojily už v roce 2014, kdy se zpěvačka stala kreativní ředitelkou dámského oddělení. Mějte se na pozoru, přichází nová vlna Fenty x Puma.

    Puma a Rihanna se opět spojily, aby společně vytvořily něco nového a inovativního pro módní průmysl. Poprvé začala Rihanna spolupracovat s Pumou v roce 2014 a to jako kreativní ředitelka dámské sekce. Byla to pro Pumu dobrá volba? Rozhodně ano! Rihanna vnesla značce novou energii a svůj unikátní styl. Partnerství bylo velmi úspěšné a přineslo mnoho nových fanoušků.

    V roce 2017 se však jejich cesty rozdělily a dokonalá Riri tak měla šanci pracovat na svých vlastních projektech. Nikdo z nás si nemohl být jistý, jestli tyto dvě značky ještě někdy spojí síly. Dnes je ale situace jiná a Puma přichází s velkou návratovou novinkou. Fanoušci se těší na dávku jedinečnosti a unikátnosti. Minulá spolupráce byla velmi úspěšná. Nikdy nezapomene na klasické tenisky Puma s vysokou podrážkou.

    Marketingový tah a sázka na jistotu

    Rihanna není ve světě módy žádným nováčkem, v minulosti jsme ji mohli mimo jiné vidět v čele značek jako jsou Armani, Adidas, River Isla nebo Dior. Nedávno oznámila Puma rekordní výsledky za uplynulý rok 2022 s tím, že v roce 2023 očekává zpomalení. Možná právě díky tomu zvolila jistotou v podobě značky Fenty. Bohužel s velkým jménem přijde i zvýšení ceny a tak si na koupi nových věcí budete muset sáhnout hluboko do kapsy. Cena vystřelí i díky větší poptávce po ikonické zpěvačce, která nedávno vystoupila na jedné z nejprestižnějších sportovních akcí, Super Bowlu. 

    Jistou indicii o možném návratu jsme dostali již před několika dny od samotné Riri. Ta po vystoupení vytáhla ikonické tenisky King Avanti Premium. Oba partneři přinášejí do této spolupráce své unikátní nápady a styl, takže můžeme očekávat jedinečné kousky, které opět osloví celý svět. Bližší informace o samotné kolekci nebo datu vydání jsou ale zatím zahalena tajemstvím.

    Zdroj: WWD, Papermag, Instagram

    Fenty x Puma. Ikonická Rihanna a sportovní značka obnovují úspěšnou spolupráci

    Louis Vuitton vyrazil do Číny. Nicolas Ghesquière odhalil pre-fall Voyager kolekci v Šanghaji

    Módní společnost Louis Vuitton se, stejně jako ostatní luxusní značky, čím dál více zaměřuje na trh v Číně. Není tedy překvapením, že se její kreativní ředitel Nicolas Ghesquière rozhodl odhalit svou pre-fall kolekci Voyager právě v Šanghaji. Při tvorbě návrhů navíc spolupracoval s tamními umělci.

    Nejprestižnější módní událost se blíží. Met Gala 2024 jako „Zahrada času“

    Costume Institute Gala, hovorově Met Gala, se letos koná v pondělí 6. května. Benefiční galavečer Metropolitního muzea v New Yorku uvedou Zendaya, Jennifer Lopéz, Chris Hemsworth a Bad Bunny. Téma "Zahrada času" navazuje na tamní výstavu Kostýmního institutu, s názvem Sleeping beauties: Reawakening Fashion. Objevte s námi všechny důležité informace a připomeňte si předešlé ročníky.

    Vláda quiet luxury trvá. Potvrdily to výsledky Brunello Cucinelli z prvního čtvrtletí

    Italská luxusní značka Brunello Cucinelli zveřejnila výsledky z prvního čtvrtletí. Na rozdíl od skupiny LVMH pak slaví značný úspěch. Její prodeje totiž v uplynulých třech měsících vzrostly o 16,5 procenta. Jedná se tedy také o ukazatel toho, že obliba stylu známého jako quiet luxury stále trvá.

    Uživatelé TikToku přetváří síť na „reálnější“ místo. Sdílí své nejhlubší myšlenky

    Sdílení problémů nám často přináší úlevu. Hlavně kvůli tomu, že vyslovení našich myšlenek nám pomáhá chápat, co nás trápí. Zároveň ale přichází naděje, slibující pochopení ostatních. Občas dokonce zjistíme, že jim na srdci leží stejná trápení. Také proto sociální síť TikTok uchvátil trend, podporující podobná přiznání.