Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Uživatelé Robloxu se od pátku do 30. července ponoří do virtuálního světa značky Fenty Beauty. V něm se mohou vydat na lov produktů nebo průchod labyrintem, ale i započít vlastní kreativní cestu. Vytvořit si totiž budou moct vlastní lesk na rty.

    Cílem virtuálního světa Fenty Beauty není jenom vytvořit zábavnou hru pro fanoušky slavné značky, ale také kreativní proces, do kterého se mohou zapojit. Při tvorbě vlastní verze Gloss Bomb Universal Lip Luminizer si budou moct vybrat vlastní ingredience, efekty, obal, uzávěr i aplikátor lesku. Uživatelé ho následně vystaví na odiv v takzvané Sephora Experience, kde ostatním umožní pro nový produkt hlasovat.

    Na konci každého týdne v období od pátku do 30. července se pak 100 nejlepších výtvorů dostane na speciální seznam. Po skončení čtyřtýdenního cyklu vybere Rihanna ze 400 finalistů jeden nejlepší produkt. Na základě nej vytvoří novou verzi Gloss Bomb, která se v roce 2024 dostane na skutečný trh. „Beauty zážitky mají být zábava. Proto jsem nadšená, že můžu všem a všude nabídnout náhled do našeho světa,“ popsala Rihanna.

    Uživatelé Roblox pak mohou ve hře sbírat také ingredience pro vytvoření vlastního čistícího gelu na obličej. Následně totiž získají virtuální Fenty Skin Beanie. Po tvorbě zmíněného lesku na rty zase hráči dostanou Fenty Beauty Gloss Bomb Backpack. Kromě toho se mohou fanoušci Fenty pustit do labyrintu, ve kterém se skrývá parfémovaná voda Fenty. Pobíhat tak mohou světem plným pomerančových hájů a kopců z bambuckého másla.

    Roblox hra propojí nejen virtuální a reálný svět, ale i zákazníky a vedení Fenty

    Z virtuálního světa si tak beauty společnost Fenty udělala obrovskou laboratoř. „Jedná se o příležitost, jak z digitálního světa vytvořit fyzický produkt. Jak myšlenku z metaverse převést do reálného života,“ okomentovala dále projekt značka. Mezi další módní nebo beauty firmy spolupracující se světem Roblox pak patří například Gucci, Urban Decay, NARS, Givenchy, Nyx Professional Makeup nebo Essence Cosmetics.

    Značka Fenty se tedy snaží vytvořit svět, který poctí demokracii, inkluzi a diverzitu. Z podobného projektu proto těží jak firma, tak její zákazníci. Ti se totiž díky zábavné hře mohou cítit jako součást známé společnosti. Její vedení zase platformu využije pro testování a vývoj nových produktů. Slavná zpěvačka Rihanna má navíc v současnosti na svoji beauty společnost více času. Nedávno totiž odstoupila z pozice šéfky značky spodního prádla Savage x Fenty.

    Zdroj: WWD, Glossy, Eprimefeed, Twitter, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Fenty Beauty objevuje Roblox. Uživatelům umožní tvorbu vlastního lesku na rty

    ― Reklama ―

    Uživatelé Robloxu se od pátku do 30. července ponoří do virtuálního světa značky Fenty Beauty. V něm se mohou vydat na lov produktů nebo průchod labyrintem, ale i započít vlastní kreativní cestu. Vytvořit si totiž budou moct vlastní lesk na rty.

    Cílem virtuálního světa Fenty Beauty není jenom vytvořit zábavnou hru pro fanoušky slavné značky, ale také kreativní proces, do kterého se mohou zapojit. Při tvorbě vlastní verze Gloss Bomb Universal Lip Luminizer si budou moct vybrat vlastní ingredience, efekty, obal, uzávěr i aplikátor lesku. Uživatelé ho následně vystaví na odiv v takzvané Sephora Experience, kde ostatním umožní pro nový produkt hlasovat.

    Na konci každého týdne v období od pátku do 30. července se pak 100 nejlepších výtvorů dostane na speciální seznam. Po skončení čtyřtýdenního cyklu vybere Rihanna ze 400 finalistů jeden nejlepší produkt. Na základě nej vytvoří novou verzi Gloss Bomb, která se v roce 2024 dostane na skutečný trh. „Beauty zážitky mají být zábava. Proto jsem nadšená, že můžu všem a všude nabídnout náhled do našeho světa,“ popsala Rihanna.

    Uživatelé Roblox pak mohou ve hře sbírat také ingredience pro vytvoření vlastního čistícího gelu na obličej. Následně totiž získají virtuální Fenty Skin Beanie. Po tvorbě zmíněného lesku na rty zase hráči dostanou Fenty Beauty Gloss Bomb Backpack. Kromě toho se mohou fanoušci Fenty pustit do labyrintu, ve kterém se skrývá parfémovaná voda Fenty. Pobíhat tak mohou světem plným pomerančových hájů a kopců z bambuckého másla.

    Roblox hra propojí nejen virtuální a reálný svět, ale i zákazníky a vedení Fenty

    Z virtuálního světa si tak beauty společnost Fenty udělala obrovskou laboratoř. „Jedná se o příležitost, jak z digitálního světa vytvořit fyzický produkt. Jak myšlenku z metaverse převést do reálného života,“ okomentovala dále projekt značka. Mezi další módní nebo beauty firmy spolupracující se světem Roblox pak patří například Gucci, Urban Decay, NARS, Givenchy, Nyx Professional Makeup nebo Essence Cosmetics.

    Značka Fenty se tedy snaží vytvořit svět, který poctí demokracii, inkluzi a diverzitu. Z podobného projektu proto těží jak firma, tak její zákazníci. Ti se totiž díky zábavné hře mohou cítit jako součást známé společnosti. Její vedení zase platformu využije pro testování a vývoj nových produktů. Slavná zpěvačka Rihanna má navíc v současnosti na svoji beauty společnost více času. Nedávno totiž odstoupila z pozice šéfky značky spodního prádla Savage x Fenty.

    Zdroj: WWD, Glossy, Eprimefeed, Twitter, YouTube

    ― Reklama ―

    Móda v kostce: Versace rýsuje svou budoucnost a Fendi ctí Emily in Paris

    Streamovací služba Netflix přivítala pátou sezónu seriálu Emily in Paris. Hold jí vzdává i módní dům Fendi, který představil jí inspirovanou řadu kabelek. Asics zvedá vlny novým hybridním modelem Gel-Kinetic SP a Dior přibližuje vizi Jonathana Anderson pomocí Pre-Fall 2026. Chanel zabalil na Vánoce vlajkovou pobočku a Versace začíná vidět svou budoucnost.

    Prada chce druhou šanci. Indické sandály vyrobí s lokálními řemeslníky

    Napodobeniny designových triček s odřeným logem nebo rádoby luxusní kabelky z levné kůže (bohužel) představují neodmyslitelnou součást odvrácené stránky módy. Že k inspiraci bez uznání původního zdroje přistoupí i Prada však čekal málokdo. Módní dům nyní doufá, že své jméno očistí. Kulturní apropriaci indických sandálů hodlá napravit oficiální spoluprací.

    Closer look na Chanel Métiers d’Art 2026. Blazy se opět ukázal v nejlepším kabátu

    Show Chanel Métiers d’Art 2026 v New Yorku přinesla pohled, který si říká o zpomalení a soustředění. Druhá kolekce od Matthieu Blazy pro módní dům Chanel působí sebevědomě a přesně. Místo okázalého vyprávění staví na detailech, gestech a vrstveném čtení. Každý look funguje jako samostatná kapitola i součást širší kompozice. A v této koncentraci spočívá její síla.

    Lunární nový rok 2026 hraje Burberry do karet. Definuje ho znamení koně

    Konec roku předznamenává také začátek něčeho nového. Módní dům Burberry proto hledí vpřed a již nyní vítá lunární nový rok 2026. Vydal proto speciální kolekci věnovanou znamení koně, které nadcházející měsíce definuje. Symbol tentokrát hraje britské značce do karet, jelikož ladí s jejím historickým logem jezdce. Právě to značí většinu kousků nejnovější řady.

    St. Moritz opět dobývá sociální sítě. V čem tkví jeho kouzlo?

    Zimní sociální sítě letos opět zaplavuje estetika, která připomíná staré filmové kotouče, zrnité fotografie aristokracie a atmosféru, jež voní po dřevě, sněhu a drahém alkoholu. St. Moritz se každé předvánoční období vrací do popředí jako kulturní symbol zimního luxusu s patinou minulých dekád. Vintage snímky horských hotelů, kožešin, brýlí s masivními obroučkami a sluncem zalitých svahů budí touhu po atmosféře, jež se v moderním světě těžko replikuje.

    Styl v rádoby nudném kabátu? Odstín Cloud Dancer šéfuje roku 2026

    Cloud Dancer je Pantone barvou roku 2026. Na první pohled působí jako čistě bílá, ve skutečnosti ale obsahuje jemné teplé i studené podtóny, díky kterým je harmonická a vyvážená. Patří do rodiny bílých odstínů, které v nás vyvolávají pocit nového začátku. Outfity v této barvě přitom rozhodně nemusí působit nudně. Díky práci s texturou materiálů, propracovanému střihu a jemným detailům se z Cloud Dancer stává výrazný a elegantní prvek, jenž vynikne i bez barevných kontrastů.

    Móda v kostce: Louis Vuitton má novou tvář a Sabato De Sarno napsal knihu

    Louis Vuitton rozšiřuje svůj arzenál hvězdných tváří. Za nejnovější ambasadorku jmenoval herečku Chase Infiniti. Značka oznámila také partnerství s legendárním závodem Formule 1 Monaco Grand Prix. Valentino vydává pre-fall 2026 řadu plnou ikonických Rockstud detailů a Met Gala 2026 zná své spolupředsedy. Návrhář Sabato De Sarno vydává knihu o Neapoli.

    Vánoční dress code dle módních domů. Jak by vás oblékl Chanel nebo Dior? 

    Vánoce už nesměle klepou na dveře a přípravy jedou na plné obrátky. Sváteční sezóna je jako stvořená k tomu, obléknout si outfity, které zvýrazní vaši jedinečnost a osobitý styl, či u štědrovečerního stolu dokonce na chvilku umlčí překvapené prarodiče. Každý rok přicházejí módní domy s novými trendy, jež udávají tón vánočnímu dress code a inspirují nás k tomu, abychom se během svátků cítili výjimečně.

    Vánoční wishlist vašeho oblíbeného magazínu je tu. Nové tváře, nové touhy, stejně velké sny

    Rok 2025 už má sbaleno a my opět sedíme nad seznamy přání, které se tváří nenáročně, ale ve skutečnosti by přivedly k pláči nejednoho elfího účetního. Redakce se promíchala, omladila, rozšířila a s ní se proměnily i naše dárkové ambice. Udělejte si pohodlí, realita počká. Tady je náš vánoční wishlist, v němž se opět potvrzuje, že kreativita je krásná... ale taky drahá.

    TikTok Highlights: Zimní nehty zdivočely. Hailey Bieber boří tradici

    Influencerka a podnikatelka Hailey Bieber má TikTok v hrsti. Nezáleží příliš na tom, jaký odstín tvářenky, očních stínů nebo rtěnky zvolí. Svou možná původně i bezmyšlenkovitou volbou odstartuje nový virální trend. Výjimkou nejsou ani její zimní nehty, které vyzývají tradici na souboj. Jemné třpytky nebo uhlazený glow totiž Hailey Bieber nahradila zvířecím potiskem.

    Pinterest čte rok 2026. Předpovídá nostalgii a optimistický eskapismus

    Dnešní doba plná neustálého ruchu a o pozornost bojujících sociálních sítí žádá autenticitu, pohodlí a optimismus. Přesně tyto hodnoty definují dle nejnovější předpovědi platformy Pinterest rychle se blížící rok 2026. Odvíjí se od nich proto také trendy, které nás hodlají příští rok doprovázet. Patří mezi ně temná knižní estetika, neladící nehty nebo neutuchající láska k zelí.

    Nudný maloobchod je mrtvý. Retail prochází extrémní proměnou

    Maloobchod vstoupil do období, v němž se úspěch obchodů odvíjí od atmosféry a výrazného prostorového řešení. Zákazník sleduje autenticitu místa a reaguje na prostředí, které má charakter a jasnou identitu. Luxusní domy i fast fashion řetězce pracují s interiérem jako s nástrojem prožívání módy. Obchody se proto pod jejich vizí mění v ucelené městské události.

    Konec veganství? Trend jedné dekády tiše mizí z mainstreamu

    Ještě před světovou pandemií to vypadalo, že budoucnost patří čistě rostlinné stravě. Vzpomínáte na to, že rok 2019 byl vyhlášený rokem veganství? Dávné vize se ovšem nenaplnily a v současnosti se zdá, že veganství ustupuje nejen z běžných jídelníčků, ale také z kulturního a mediálního mainstreamu.

    Nejkrásnější vánoční stromky Claridge’s. Znáte tradici svátečního Londýna?

    Vánoční stromky Claridge’s patří k nejkrásnějším londýnským momentům prosincové sezóny. Každý rok přetváří hotelové lobby instalace, jež přináší noblesu, fantazii a velkorysou kreativitu. Strom vždy získá podobu připomínající couture objekt a pracuje s prostorem stejně přirozeně jako šperk s tělem. Hosté přicházejí za atmosférou, která v sobě nese jasný rukopis světového návrháře. Claridge’s tak každé Vánoce startuje období, které ovlivňuje vkus i očekávání celého Londýna.

    Kdo obsadí volný flek u Versace? Spekulace nabírají na obrátkách

    Versace stojí na prahu další kapitoly. Po odchodu Daria Vitale se módní svět zaměřuje na tvůrce, kteří dokážou kult ikonické značky dále rozšiřovat a dát mu nový impuls. Připravenost několika výrazných osobností vytváří mimořádně živý prostor pro strategické úvahy. Představa nového vedení kreativního směru Versace rezonuje celým odvětvím. Módní dům otevírá pole pro talenty, jež umí pracovat s dramatem, elegancí a přítomností okamžiku.

    Chappell Roan zkouší novou roli. Svou tvář propůjčí MAC Cosmetics

    Popová hvězda Chappell Roan mění směr. Poté, co prohlásila, že svou tvář nepropůjčí žádné známé značce, překvapila nečekaným oznámením. Stala se totiž novou ambasadorkou MAC Cosmetics. Mezi důvody, proč změnila názor, zpěvačka uvedla sdílené hodnoty a dlouhodobou podporu, jež společnost věnuje LGBTQI+ komunitě již od svého založení v 80. letech.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―