Více

    ― Reklama ―

    Jeden z nejvíce očekávaných módních debutů letošního roku odhalí belgický módní dům Dries Van Noten. Na místo stejnojmenného návrháře nastoupí jeho blízký spolupracovník, Julian Klausner. I když se očekává, že bude „obnova“ značky bezproblémová, zůstává otázka toho, zda mladý designér zvládne módní svět oslovit stejně jako jeho mentor.

    Od chvíle, kdy belgický návrhář Dries Van Noten oznámil loni v červnu svůj odchod z vedení vlastní značky, na ni módní svět upírá svůj zrak. Ikonický designér založil vlastní módní dům v roce 1986. Za 38 let své kariéry si na módní scéně vybudoval špičkovou pověst, a to především díky návrhům, kombinujícím extravagantní barvy, preppy výšivky či odlesky zlaté a stříbrné.

    Až do začátku prosince loňského roku nebylo jasné, kdo na místo úspěšného návrháře nastoupí. Za svého následníka Dries Van Noten nakonec jmenoval blízkého spolupracovníka, Juliana Klausner. Po jeho boku vytrvale pracuje už od roku 2018. Od té doby mu pomáhá vytvářet jednu z nejúspěšnějších značek současnosti. Svůj vysoce očekávaný debut představí v Paříži letos v březnu.

    „Jeho hluboké chápání značky a jejich hodnot zaručí bezproblémový přechod a zářivou budoucnost,“ prohlásil o blížící se změně Dries Van Noten. Sám bude nadále dohlížet na beauty řadu módního domu. Klausner je pak známý především pro svou pečlivost, lásku k detailům a jemný přístup, podobně jako jeho mentor. Zůstává však otázkou, zda jejich „blízkost“ bude tentokrát stačit.

    Cílem není imitace. Klausner hodlá nastavit nový módní směr

    Třiatřicetiletý Julian Klausner pochází, stejně jako Dries Van Noten, z Belgie. V Bruselu vystudoval La Cambre, školu, ze které vyšli i návrháři jako Anthony Vaccarello, Matthieu Blazy nebo Julien Dossena. Po stážích u značek Thom Browne a Kenzo nastoupil v roce 2016 na pozici junior designéra u módního domu Maison Margiela. Hned dva roky poté už ale pracoval u Dries Van Noten.

    „Imitovat Dries je to poslední, co bych chtěl,“ popsal Klasuner. „Těším se na to, až najdu vlastní hlas. S týmem jsme začali pracovat na novém směru,“ dodal pro server i-D. První náznaky jeho práce mohli módní nadšenci spatřit už v nejnovějším lookbooku pánské módy, který režíroval. První runway dámské módy však představí až na nadcházejícím březnovém fashion weeku.

    Zdroje: Wallpaper, Knotoryus, i-D, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Dries Van Noten čeká znovuzrození. Novou verzi módní ikony představí Julian Klausner

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Jeden z nejvíce očekávaných módních debutů letošního roku odhalí belgický módní dům Dries Van Noten. Na místo stejnojmenného návrháře nastoupí jeho blízký spolupracovník, Julian Klausner. I když se očekává, že bude „obnova“ značky bezproblémová, zůstává otázka toho, zda mladý designér zvládne módní svět oslovit stejně jako jeho mentor.

    - Reklama -

    Od chvíle, kdy belgický návrhář Dries Van Noten oznámil loni v červnu svůj odchod z vedení vlastní značky, na ni módní svět upírá svůj zrak. Ikonický designér založil vlastní módní dům v roce 1986. Za 38 let své kariéry si na módní scéně vybudoval špičkovou pověst, a to především díky návrhům, kombinujícím extravagantní barvy, preppy výšivky či odlesky zlaté a stříbrné.

    Až do začátku prosince loňského roku nebylo jasné, kdo na místo úspěšného návrháře nastoupí. Za svého následníka Dries Van Noten nakonec jmenoval blízkého spolupracovníka, Juliana Klausner. Po jeho boku vytrvale pracuje už od roku 2018. Od té doby mu pomáhá vytvářet jednu z nejúspěšnějších značek současnosti. Svůj vysoce očekávaný debut představí v Paříži letos v březnu.

    „Jeho hluboké chápání značky a jejich hodnot zaručí bezproblémový přechod a zářivou budoucnost,“ prohlásil o blížící se změně Dries Van Noten. Sám bude nadále dohlížet na beauty řadu módního domu. Klausner je pak známý především pro svou pečlivost, lásku k detailům a jemný přístup, podobně jako jeho mentor. Zůstává však otázkou, zda jejich „blízkost“ bude tentokrát stačit.

    - Reklama -

    Cílem není imitace. Klausner hodlá nastavit nový módní směr

    Třiatřicetiletý Julian Klausner pochází, stejně jako Dries Van Noten, z Belgie. V Bruselu vystudoval La Cambre, školu, ze které vyšli i návrháři jako Anthony Vaccarello, Matthieu Blazy nebo Julien Dossena. Po stážích u značek Thom Browne a Kenzo nastoupil v roce 2016 na pozici junior designéra u módního domu Maison Margiela. Hned dva roky poté už ale pracoval u Dries Van Noten.

    „Imitovat Dries je to poslední, co bych chtěl,“ popsal Klasuner. „Těším se na to, až najdu vlastní hlas. S týmem jsme začali pracovat na novém směru,“ dodal pro server i-D. První náznaky jeho práce mohli módní nadšenci spatřit už v nejnovějším lookbooku pánské módy, který režíroval. První runway dámské módy však představí až na nadcházejícím březnovém fashion weeku.

    Zdroje: Wallpaper, Knotoryus, i-D, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Zapomeňte na neladící mikiny. Na teplé večery vytáhněte trendy vrstvy

    Pozdní jaro a barevné léto mají v oblasti módy důležité místo. Ačkoliv není vždy snadné vymyslet perfektní outfit s minimálním počtem kousků oblečení, teplé měsíce otvírají prostor pro poklady skryté v zimním šatníku. Na milované jarní a letní večery tak čekají chic vrstvy. Dejte sbohem nevzhledným mikinám, na scénu přichází vyladěné svršky.

    Luxusní módní domy na nic nečekají. Dior a Valentino vyhlíží letošní podzim

    Módní svět je vždy o krok napřed. Důkazem jsou luxusní značky, které navzdory rozkvétajícímu jaru hledí směrem k nadcházejícímu podzimu. Kreativní ředitelka Dior Maria Grazia Chiuri odhalila v Kjótu svou pre-fall ready-to-wear řadu. Návrhář Alessandro Michele pro změnu u módního domu Valentino představil pre-fall kampaň volající po zpomalení.

    Jarní závan v kosmetické taštičce. Multilíčidla navrací slávu make-upovému minimalismu

    Minimalismus si probojovává svoji cestičku i do make-upových taštiček. Jarní závan může být v kosmetickém arzenálu vítaným odlehčením, svěží roční období navíc přímo vybízí k vytřídění nepoužívané kosmetiky. Jestliže si občas povzdychnete, že máte produktů až příliš, dobrým řešením pro vás budou v současnosti tak trendy multilíčidla.

    Kožešiny shodily nepříjemné stigma. Comeback jim zařídila generace Z

    Objevit se na veřejnosti v pravé kožešině je v módním světě už dlouhá léta tabu. Mnoho módních společností proto oficiálně upustilo od jejich využívání. Uplynulá sezóna týdnů módy však navrátila kožešiny zpět do světla reflektorů. Na oblibě rostou především díky generaci Z, která se zamilovala do jejich vintage verzí, umožňujících "morální propustku".

    Elegantní vestičky boří stereotypy. Naučte se je nastylizovat podle typu postavy

    Původně mužský kousek oděvu ze středověku zažívá v poslední době nevídaný boom. A co víc, změnil dokonce gender a s velkou slávou se objevil i v dámských kolekcích. Není divu, charismatické vestičky perfektně balancují mezi autoritou a svůdností. Jestliže jste tomuto trendu doposud odolávaly, stojí za to ponořit se do něj po hlavě.

    Móda v područí celebrit. Outfity hvězd manifestují jejich vysněné role

    Zdá se, že volby rób slavných osobností skrývají mnohem více než jen dechberoucí módu. Jednat by se mohlo o nápovědu ohledně jejich vysněných rolí. Šatník hereček jako Millie Bobby Brown nebo Ariany Grande vyzařuje v poslední době energii Britney Spears a Audrey Hepburn, tedy osobností, které by si toužily ztvárnit na filmovém plátně.

    Luxusní značky daly sbohem zimě. Jejich kampaně protkaly jarní paprsky

    Jaro se pomalu ale jistě vplížilo také do kampaní luxusních značek. S čím dál častějšími slunečními paprsky daly oficiálně sbohem zimě a naplno obrátily svou pozornost k letošní teplé sezóně. Tu pak v jejich pojetí definují ikonické kabelky i pestrobarevné šperky. Jako červená nit ji ale protkává rovněž nádech retro nostalgie a boho romantismu.

    Rozhraní mezi dekonstrukcí, kubismem a punkem. Junya Watanabe opět v akci

    Junya Watanabe letos znovu dokazuje, že móda může být vizuálním uměním i inženýrskou disciplínou. Designér mísí punkovou rebelii s geometrickou přesností a vytváří kolekci, která je v podstatě matematickým experimentem, ale i manifestem futuristického oděvu. Navíc se přidává do skupiny návrhářů, jež jako textilii používá vlasy.

    Kam nechodí slunce, tam chodí lékař. Některé účinné látky ale před zářením schovejte

    Staré rčení o potřebě slunce, které léčí všechny neduhy, je pravdou jen z části. Sluneční paprsky sice pomáhají tělu vytvářet vitamin D a blahodárný účinek mají rovněž na psychiku. To vše ale platí jen s dostatečnou ochranou před škodlivým UV zářením. A pokud ve své skin care rutině používáte účinné látky, platí to pro vás dvojnásob.

    Móda v kostce: Chanel spojil síly s Angèle a Swarovski dorazil do Milána

    Módní svět nepřestává překypovat novinkami. Značka Chanel představí spolu se zpěvačkou Angèle nový parfém. Balenciaga pro změnu spojil síly s výrobcem bot Scholl a novou tváří L'Orèal Paris je herečka ze seriálu Emily In Paris Philippine Leroy-Beaulieu. Swarovski dorazil do Milána na tamní design week a Prada se blíží k odkoupení Versace.

    Pastelové odstíny vkročily do světa make-upu. Ztělesňují jarní optimismus

    Může se zdát, že jsou pastelové odstíny v jarním období asi tak originální jako květinové vzory. Přesto obojí zažívá letos comeback. Návrat jemných barev souvisí mimo jiné i s oblibou období z počátku milénia, tedy y2k. Beauty nadšenci v nich však zároveň hledají jakýsi optimismus a téměř dětské experimenty rozjasňující současné dění.

    Designové střípky u vás doma. Usaďte jarní květiny do luxusní vázy

    Jaro s sebou kromě teplejších dnů přináší i záplavy květin. Nejeden dům umí tento živý doplněk rozzářit a v interiéru tak vypadá vždycky skvěle. Umístit kytici ale může být občas oříšek, jelikož ne do každé vázy se svazek hodí. Pokud proto u vás nastal čas na pořízení pořádné výbavy, vyberte si z kvalitních produktů. Závidět vám bude každá návštěva.

    Milánský design week protnul dva světy. Akce spojuje luxusní interiér a módu

    Milán představuje nejen jedno z hlavních měst módy, ale také metropoli sdružující špičky ze světa kultury, architektury a luxusních interiérů. Symbolem propojení různých scén je Milánský design week, jehož se tradičně účastní i světové módní domy. Vlastní výstavy nebo prezentace tentokrát odhalily značky jako Gucci, Loro Piana, Loewe či Louis Vuitton.

    Naloďte se na nový trend. Letošní jaro ovládne námořnická fisherman estetika

    Letošní jaro pohltí vlna námořnického stylu. Takzvaná fisherman estetika spojuje to nejlepší z loňské "Coastal Grandma", klasického tichého luxusu i mořem inspirovaných prvků. Její nástup nadiktovala již předpověď platformy Pinterest pro rok 2025, potvrdily ji ale rovněž přehlídky z dílny Jean Paul Gaultier, Miu Miu nebo Louis Vuitton.

    Girl boss jako životní styl. Cílevědomou ženu tvoří padnoucí oblečení i umění odpočívat

    Fenomén girl boss dávno opustil virální prostor sociálních sítí a místo toho vstoupil do opravdových životů. Schopné a samostatné ženy nejsou žádnou novinkou, dnešní doba jim ale dává více prostoru zářit. Definicí takové ženy je její pracovitost, zároveň však vypadá stále upraveně a má skoro vždy dobrou náladu. Dá se vůbec takového skóre docílit?

    Ceny Anděl jako přehlídka přírodních úkazů. Akce opět neměla s módou nic společného

    Zajímalo by vás, kde je možné sledovat takzvanou elitu národa v jejích "přirozených" módních kreacích? Pokud ano, stačí si počkat na předávání cen Anděl. Akce zkrátka nemá s módou nic společného. Na červeném koberci se opět střídala oblaka nevkusu, tornáda kýče a záplavy otazníků. Eleganci nahradila kalamita, které patří spíš varování od Českého hydrometeorologického ústavu než od módních redaktorů.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―