Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Po celý rok vyhledáváme způsoby, jak zařídit, aby náš domov krásně voněl, zvláště pak na podzim. Najít příjemnou a dlouhotrvající vůni je ale často složité. Svíčky by se navíc neměly nechat bez dozoru a aroma lampa vyžaduje neustálou obsluhu. Difuzéry jsou proto perfektní a elegantní variantou.

    Skleněná lahvička s několika dřívky, šířící vonný olej do prostoru. Podobně jednoduché difuzéry už jsou dávno pasé. Princip sice zůstává, značky se však předhánějí v tom, kdo vytvoří nejvíce designový model. Základem jsou vždy porézní tyčinky, vedoucí esenciální nebo parfémový olej vzhůru, kde se pomalu odpařuje. Díky tomu se vůně line rovnoměrně a dá se snadno redukovat.

    Difuzéry jsou zdravější variantou bytových vůní. Nešetřete na nich

    Každý bytový doplněk obohacující prostor vůní má něco do sebe. Neznamená to, že svíčky nebo oleje do aroma lamp jsou pro každodenní použití nevhodné. Difuzéry ale přináší oproti jiným metodám řadu především zdravotních pozitiv. V prvé řadě nevyžadují oheň, tudíž mohou pracovat bez rizika požáru. Ze stejného důvodu neprodukují žádné chemikálie uvolněné spalováním.

    Ačkoliv jsou svíčky krásným doplňkem a nabízí výběr zajímavých vůní, bývají často vyrobené z parafínu. Ten při spalování produkuje benzen a toluen, karcinogenní látky, problematické především v nevětraných místnostech. Vytváří taky kouř, dráždící především citlivější jedince. U difuzérů se ničeho takového bát nemusíte, navíc často obsahují přírodní oleje, které pomáhají při relaxaci.

    Co se týče nezdravotních benefitů, difuzéry uvolňují vůni neustále po celý den. Jsou i ekologičtější, stačí doplnit náhradní tekutinu do již existující lahvičky. Navíc rozptylují vůni po místnosti rovnoměrně a stálým tempem, nikoliv jen ve své bezprostřední blízkosti. I z tohoto důvodu se vyplatí při koupi sáhnout po kvalitnějších kouscích. Rozdíl ve vůni je oproti těm levnějším skutečně znatelný.

    I minimalisté najdou to svoje. Nabízí se jim černobílé kombinace

    Pokud patříte mezi fanoušky klasických designů, budou pro vás představovat to pravé značky Jo Malone nebo Replica. Obě navíc nabízí průřez nespočtem vůní, od těch dřevitých přes květinové až po sladké.. Replica se svou vůni Jazz Club a Jo Malone s English Pear & Freesia tak nabídnou vytoužené podzimní tóny, každý v jiném kabátku. Lahvička však zůstává vždy čistá a elegantní.

    Zdroj: Jo Malone, Replica

    Nebojte se orientálních vůní. Probudí váš interiér

    Neobvykle tvarovaná lahvička z dílny L’Objet představuje výrazný prvek. Zakladatel této značky pochází z Izraele, což se projevuje právě v uměleckém pojetí jeho výrobků. Naopak francouzská firma Trudon sází na okázalou eleganci, a to ve formě různobarevných nádobek se zlatými prvky. Konkrétně řada Abd El Kader vám do domu přinese marockou tržnici provoněnou čajem.

    Zdroj: L’Objet, Trudon

    Sbíráte ikonické kousky? S těmito difuzéry nešlápnete vedle

    Značka Acqua di Parma už díky svému názvu evokuje italský styl a exkluzivitu. Její kreativní vůně vás přenesou do svěžího Středomoří, a to za doprovodu tónů citrusů a květin. Oproti tomu Tom Dixon sází na neotřelé a skutečně originální prvky, připomínající dekadentní alchymistické produkty. Nabízí unikátní skladby, jako je čaj Earl Grey, máta a bergamot nebo kouř a dřevo. Něco pro každého.

    Zdroj: Acqua di Parma, Tom Dixon

    Zdroje: Ïnstagram, Jo Malone, Replica, L’Objet, Trudon, Acqua di Parma, Tom Dixon

    Autor článku:
    Anita Hofmannová
    Anita Hofmannováhttps://fashionup.cz/
    Anita kromě redaktorské práce pro FashionUP hledá svoji módní inspiraci ve své druhé práci. Organizuje eventy pro beauty a fashion značky, což ji často přivádí k nápadům na zajímavé články. Kromě tipů a vychytávek v módním i kosmetickém světě se ve svých textech věnuje zamýšlením nad aktuálními trendy, jelikož až příliš ráda věci komentuje ze svého úhlu pohledu. Její psací kariéru odstartovaly spíše roztomilé pokusy o literární díla v první třídě, což se postupem času rozvinulo do práce v novinách a studium žurnalistiky a evropských studií, kde se ovšem věnovala spíše vědeckým textům.

    ― Reklama ―

    Foto:Trudon

    Difuzéry nabízí víc než jen líbivé vůně. Zkrášlí místnost a ochrání vaše zdraví

    Po celý rok vyhledáváme způsoby, jak zařídit, aby náš domov krásně voněl, zvláště pak na podzim. Najít příjemnou a dlouhotrvající vůni je ale často složité. Svíčky by se navíc neměly nechat bez dozoru a aroma lampa vyžaduje neustálou obsluhu. Difuzéry jsou proto perfektní a elegantní variantou.

    - Reklama -

    Skleněná lahvička s několika dřívky, šířící vonný olej do prostoru. Podobně jednoduché difuzéry už jsou dávno pasé. Princip sice zůstává, značky se však předhánějí v tom, kdo vytvoří nejvíce designový model. Základem jsou vždy porézní tyčinky, vedoucí esenciální nebo parfémový olej vzhůru, kde se pomalu odpařuje. Díky tomu se vůně line rovnoměrně a dá se snadno redukovat.

    Difuzéry jsou zdravější variantou bytových vůní. Nešetřete na nich

    Každý bytový doplněk obohacující prostor vůní má něco do sebe. Neznamená to, že svíčky nebo oleje do aroma lamp jsou pro každodenní použití nevhodné. Difuzéry ale přináší oproti jiným metodám řadu především zdravotních pozitiv. V prvé řadě nevyžadují oheň, tudíž mohou pracovat bez rizika požáru. Ze stejného důvodu neprodukují žádné chemikálie uvolněné spalováním.

    Ačkoliv jsou svíčky krásným doplňkem a nabízí výběr zajímavých vůní, bývají často vyrobené z parafínu. Ten při spalování produkuje benzen a toluen, karcinogenní látky, problematické především v nevětraných místnostech. Vytváří taky kouř, dráždící především citlivější jedince. U difuzérů se ničeho takového bát nemusíte, navíc často obsahují přírodní oleje, které pomáhají při relaxaci.

    - Reklama -

    Co se týče nezdravotních benefitů, difuzéry uvolňují vůni neustále po celý den. Jsou i ekologičtější, stačí doplnit náhradní tekutinu do již existující lahvičky. Navíc rozptylují vůni po místnosti rovnoměrně a stálým tempem, nikoliv jen ve své bezprostřední blízkosti. I z tohoto důvodu se vyplatí při koupi sáhnout po kvalitnějších kouscích. Rozdíl ve vůni je oproti těm levnějším skutečně znatelný.

    I minimalisté najdou to svoje. Nabízí se jim černobílé kombinace

    Pokud patříte mezi fanoušky klasických designů, budou pro vás představovat to pravé značky Jo Malone nebo Replica. Obě navíc nabízí průřez nespočtem vůní, od těch dřevitých přes květinové až po sladké.. Replica se svou vůni Jazz Club a Jo Malone s English Pear & Freesia tak nabídnou vytoužené podzimní tóny, každý v jiném kabátku. Lahvička však zůstává vždy čistá a elegantní.

    Zdroj: Jo Malone, Replica

    Nebojte se orientálních vůní. Probudí váš interiér

    Neobvykle tvarovaná lahvička z dílny L’Objet představuje výrazný prvek. Zakladatel této značky pochází z Izraele, což se projevuje právě v uměleckém pojetí jeho výrobků. Naopak francouzská firma Trudon sází na okázalou eleganci, a to ve formě různobarevných nádobek se zlatými prvky. Konkrétně řada Abd El Kader vám do domu přinese marockou tržnici provoněnou čajem.

    Zdroj: L’Objet, Trudon

    Sbíráte ikonické kousky? S těmito difuzéry nešlápnete vedle

    Značka Acqua di Parma už díky svému názvu evokuje italský styl a exkluzivitu. Její kreativní vůně vás přenesou do svěžího Středomoří, a to za doprovodu tónů citrusů a květin. Oproti tomu Tom Dixon sází na neotřelé a skutečně originální prvky, připomínající dekadentní alchymistické produkty. Nabízí unikátní skladby, jako je čaj Earl Grey, máta a bergamot nebo kouř a dřevo. Něco pro každého.

    Zdroj: Acqua di Parma, Tom Dixon

    Zdroje: Ïnstagram, Jo Malone, Replica, L’Objet, Trudon, Acqua di Parma, Tom Dixon

    ― Reklama ―

    Carolina Herrera přenesla runway za oceán. New York nahradil Madrid

    Madrid ve čtvrtek večer přivítal americkou značku Carolina Herrera. Módní dům totiž poprvé v historii představil svou hlavní kolekci mimo Newyorský týden módy. Jeho kreativní ředitel Wes Gordon odhalil návrhy pro nadcházející jaro a léto na ikonickém náměstí Plaza Mayor. Do řady vetkal odkazy na slavné velkoměsto, kterému tím vzdal hold.

    Když vyhraje pohodlí. Celebrity na Emmy bouraly tradice červeného koberce

    Na letošním předávání cen Emmy zazářily celebrity, které se rozhodly pro pohodlí. Pedro Pascal ukázal, že i boty vycházející ze sneakers můžou vypadat neskutečně elegantně. Noah Wyle zase vynesl smoking ušitý z materiálu používaného pro lékařské pláště. A komička Meg Stalter svým outfitem kromě politického statementu spustila džínovou revoluci.

    Dopřejte si trochu nadhledu. Objevte luxusní střešní bary Evropy

    Jeden z nejlepších způsobů, jak objevit nové město, je spatřit ho z dostatečné vzdálenosti. Střešní bary nabízejí perfektní lokaci, která vám dané místo nabídne jako na dlani. Pozvedněte svůj příští luxusní výlet na vyšší úroveň a objevte evropská velkoměsta z nového úhlu. Stačí si objednat oblíbené bublinky, pohodlně se uvelebit a už jen vychutnávat.

    Pánská móda Christiana Louboutin má novou tvář. Povede ji Jaden Smith

    Módní svět ve středu překvapila novinka ikonického návrháře Christiana Louboutin. Oznámil totiž, že pánskou módu své červenou barvou protkané značky svěří do rukou herce a rappera Jadena Smith. Je to poprvé, co bude designér s někým sdílet kreativní vedení společnosti, již založil roku 1991. Debut Smith odhalí začátkem příštího roku v Paříži.

    Balenciaga otevírá novou kapitolu vůní. Parfémy ukrývají DNA značky

    Balenciaga se po letech znovu hlásí o slovo ve světě parfémů. Tentokrát ne jednou, ale hned 10 vůněmi, které mají za cíl stát se současnými ikonami. Kolekce zahrnuje také znovuzrození legendárního parfému Le Dix, na němž si Cristóbal Balenciaga v roce 1947 zakládal stejně pečlivě jako na svých couture modelech. Návrat do beauty segmentu zároveň doplňuje otevření první parfumerie na historické adrese módního domu.

    Vogue čeká nová éra. Je Chloe Malle reálná Andy Sachs?

    V čele amerického vydání Vogue stojí od začátku Newyorského týdne módy jeho nová šéfredaktorka Chloe Malle. Stále se ale zodpovídá Anně Wintour, která zůstává globální šéfredaktorkou. Co můžeme od nové editorky čekat a jakou budoucnost si pro módní magazín představuje? Je možné, že Vogue převzala reálná podoba fiktivní Andy Sachs?

    Jak vybrat správný kožich? Přípravy na podzim a zimu jsou v plném proudu

    Kožich se stal jedním z hlavních pilířů podzimní a zimní sezóny a jeho podoba se mění podle toho, kam směřuje váš osobní styl. Luxusní, streetwear i subkulturní verze mají společného jmenovatele. Hřejivost, výraz a možnost stát se hvězdou outfitu. Není nutné hledat kompromis, když existuje varianta, která dokonale odpovídá vašemu šatníku.

    Hnědá je nová černá. Letos definuje podzimní pánský šatník

    Většina z módních trendů má tendenci být pomíjivá. Investice do extravagantních doplňků, specifické obuvi nebo konkrétního trička tak bývá ošemetná. Podzimní pánskou módu však letos naštěstí definuje i hnědá barva, která osloví svou nadčasovostí....

    Gustaf Westman redefinuje sváteční design. Tentokrát ve spolupráci s IKEA

    Gustaf Westman patří k nejvýraznějším jménům designu a opět potvrzuje, že jeho tvorba přesahuje hranice tradičního pojetí interiéru. Po nedávné spolupráci s automobilkou BMW přichází další projekt, tentokrát s IKEA. Kolekce Home of Celebration spojuje energii barev, organické tvary a rukopis Westmana s dostupným světem švédské značky. Výsledkem je 12 objektů, jež mění pohled na sváteční stolování.

    Michael Kors nabízí únik. Kolekci pro jaro a léto 2026 ponořil do klidu

    Svou nejnovější kolekci sice již ve středu odhalil Ralph Lauren, oficiální kalendář Newyorského týdne módy však odstartoval návrhář Michael Kors. Na Manhattanu představil své návrhy pro nadcházející jaro a léto. Při jejich tvorbě čerpal z léta plného cestování a vytouženého pocitu úniku. Splývavé dlouhé siluety a jemné materiály nabídly závan klidu.

    Frankenstein okusil luxus. Filmové kostýmy doplnily šperky od Tiffany & Co.

    Slavný šperkařský dům Tiffany & Co. pomohl probudit k životu tajemný příběh Frankensteina. Značka spolupracovala na kostýmech nejnovějšího filmového zpracování legendárního románu. Snímku propůjčila na 27 archivních i moderních kousků svých luxusních šperků. Ozdobila jimi především looky postavy Elizabeth, kterou ztvárnila herečka Mia Goth.

    Gen Z plní vlastní šálky. Trend „Fill your own cup“ radí, jak nevyhořet

    Z prázdného šálku nejde nalévat. Nejnovější trend "fill your own cup" mladé generaci na sociálních sítích připomíná, že péče o sebe není sobeckost, ale základní předpoklad psychického a fyzického zdraví. V době neutichajících notifikací a téměř nekonečných povinností se stává nezbytností zpomalit, dobít energii, a teprve pak ji opět rozdávat dál.

    Padesátkrát a stále poprvé. Trenčkoty umí překvapit, nebojte se trendy obměn

    Trenčkoty jsou letos znovu v módě, i když z ní vlastně nikdy neodešly. Ikonický béžový kousek prošel evolucí a obchody jej nyní jako na běžícím páse nabízí v roztodivných variacích. Módní domy a jejich návrháři dokazují, že jeden z nejpraktičtějších prvků vašeho šatníků je takzvaným statement piece, zapadajícím do každé generace i stylu.

    Ralph Lauren vidí trojbarevně. Odstartoval Newyorský týden módy

    Započal kolotoč zářijových týdnů módy. Přehlídky odhalující kolekce pro jaro a léto 2026 neoficiálně odstartovala show z dílny Ralph Lauren. Návrhář nabídl decentní eleganci, kterou podtrhla výrazná paleta barev. Skládala se totiž pouze ze tří odstínů, černé, bílé a červené. Designér tak učinil krok stranou od klasického preppy stylu a pronikl do modernismu.

    Gentle Monster boduje. Perfektní kampaně doplňuje příkladový marketing

    Gentle Monster patří mezi značky, které proměnily způsob, jakým móda komunikuje se svými zákazníky. Z korejského výrobce brýlí se stal kulturní hráč, jenž dokáže spojit architekturu, umění a marketing do jednoho dokonalého celku. Každá kolekce působí jako kapitola příběhu, který se odehrává v digitálních kampaních, ale i ve fyzickém prostoru.

    TikTok radí, jak zachránit den. Nový trend klade důraz na maličkosti

    Sociální síť TikTok přichází s dalším trendem, který slibuje pohodovější běžné dny. Koncept s názvem "Save the Day", tedy "Zachraň den" radí, jak překonat hodiny naplněné pouze prací a neztratit u toho sám sebe. Klíčem k vyrovnanější náladě jsou dle něj drobné aktivity, které nás opět "ukotví". Může jít o čtení knížky, procházku nebo hovor s kamarádem.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―