Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Naštěstí existují dárky, které osloví každého, bez ohledu na věk i pohlaví. Obchody ovšem praskají ve švech a lidé se předbíhají ve frontách, a to i před butiky v Pařížské ulici. My vám ale celý proces ulehčíme, protože budete přesně vědět, pro co si jdete. Stačí, když sales asistentům ukážete obrázek z následující galerie, dostupnost většiny produktů jsme ověřili. Dobu strávenou v butiku tak zkracujeme o několik desítek minut.

    Náramek Clic HH od Hermés je vždy správná volba. Skvěle se kombinuje a darovat ho můžete i jako couple gift

    Ikonický náramek od Hermés znají snad všichni. Influencerky ho milují a na sociálních sítích se s ním setkáváme velmi často. V nabídce naleznete kromě základních barev i nespočet dalších. Avšak dostupnost jsme ověřili pouze u těch, které vidíte níže. Pokud tedy vyberete jiný, na oficiálních stránkách stačí kliknout na políčko „FIND IN STORE“. Ušetříte si tak spoustu času.

    Kromě skvělého dárku navíc darujete i nadpřirozenou kombinovatelnost. Všechny náramky od Hermés mezi sebou můžete mixovat podle nálady. Perfektně vypadá i opěvovaný mix zlata se stříbrem, a to navzdory tomu, že to nemusí být každého první volba.

    Zdroj: Hermés

    Sofistikovaný outfitový hráč jménem silk scarf. Zaručeně ho využijí ženy i muži

    Jemný hedvábný šátek není pouze módním doplňkem kolem krku, může být vkusným detailem ve vlasech nebo elegantním prvkem přivázaným ke kabelce. Muži jej mohou využít jako náhradu za tradiční kravatu nebo s ním oživit přední kapsičku na saku. Možností, kdy vyniknout s tímto šátkem je tedy mnoho. Záleží jen na vaší kreativitě a vkusu.

    Jako zástupce tohoto skvělého outfitového hráče jsme zvolili nápadité kousky od britské společnosti Burberry. Doporučujeme sáhnout po ikonickém printu, který se v posledním roce pod vedením Daniela Lee značně zmodernizoval. Jednat se tedy bude o zaručeně trendy dárek.

    Zdroj: Burberry

    Triomphe kšiltovka i klobouček se hodí ke každé příležitosti. Decentní a vkusná logománie

    Unisexové pokrývky hlavy vyzdvihnou každodenní outfit na úplně jiný level. Céline Triomphe logo je sice dost výrazné, ale přesto působí decentně a nekřičí laciným „předváděním“ značek. Obě varianty, tedy kšiltovka i klobouček, se dají nakombinovat prakticky s čímkoliv. Nebáli bychom se je vynést i k elegantním business outfitům. Obě pokrývky jsou ve všech velikostech v pražském butiku Céline dostupné.

    Zdroj: Céline

    Kávové hrnečky i v odstínech Peach Fuzz. Darujte stylovou dekoraci do každého domova

    Nedávno jsme psali článek o kouscích v jemném odstínu Peach Fuzz, avšak zapomněli jsme na sadu hrnečků od Tiffany&Co. Set v barvě roku 2024 sice v pražském butiku nemají, ale pokud ho objednáte dnes nebo zítra, značka garantuje doručení do Vánoc. S nákupem tedy neotálejte a objednejte dar nejlépe nyní.

    Zdroj: Tiffany&Co.

    Nejsou ponožky jako ponožky. Gucci socks vytvoří skvěle promyšlený detail

    Dalším unisexovým dárkem, kterým nikoho nemůžete zklamat, jsou Gucci ponožky. Dokonale vypadají například s Horsebit mokasíny, nebo v dámské variantě se sukní. Ve chvíli, kdy si kdekoliv dáte při sezení nohu přes nohu a kousek ponožek vám vykoukne, zaručujeme bezvadnou podívanou. Možná to bude poprvé, kdy vám nebude vadit dát na obdiv své ponožky.

    Zdroj: Gucci

    Netroufnete si vybrat ten správný parfém? Zkuste vybrat vůni do auta od Diptyque

    Osvědčenou jistotou při pořizování dárků je pražský butik Diptyque. Zde pořídíte naprosto vše, co je k dosažení úsměvu u vánočního stromečku zapotřebí. Od parfémů přes domácí difuzéry až po vůně do auta. Jde o originální dárek, který stejnou mírou potěší muže i ženy. Nám moc voní například difuzér 34 Boulevard Saint Germain.

    Zdroj: Diptyque

    Chystáte se na hory? Sbalte vše potřebné do zavazadel Rimowa

    Ikonické, jednoduché, čisté a sterilní. Přesně tak vypadají zavazadla od značky Rimowa. Jistě je znáte z filmů i od svých oblíbených fashion icons. Pokud je tedy prozatím nevlastníte, je nyní ten správný moment pro jejich pořízení. k dispozici jsou samozřejmě různé velikosti i barvy. Opět ale jejich naskladnění doporučujeme ověřit prostřednictvím oficiálních stránek.

    Zdroj: Rimowa

    Autor článku:
    Marek Wrbik
    Marek Wrbikhttps://fashionup.cz/
    Marek ve svých textech propojuje módu s popkulturou, ekonomikou i společenským kontextem. Zajímá ho, jak se oblečení stává odrazem doby a proč některé značky uspějí, zatímco jiné ztratí lesk. Pravidelně se objevuje na lokálních fashion akcích a sleduje tváře české módní scény. Rád rozkrývá příběhy za značkami i trendy, které zatím českému publiku zůstávají vzdálenější. Když zrovna nepíše, rád objevuje nové bary, galerie a podniky, kde jde cítit nápad. Módu bere jako koníček, ale i jako způsob, jak se dívat na svět.

    ― Reklama ―

    Foto:Gucci

    Dárky na poslední chvíli. Nezoufejte, s těmito doplňky zaručeně zabodujete

    Naštěstí existují dárky, které osloví každého, bez ohledu na věk i pohlaví. Obchody ovšem praskají ve švech a lidé se předbíhají ve frontách, a to i před butiky v Pařížské ulici. My vám ale celý proces ulehčíme, protože budete přesně vědět, pro co si jdete. Stačí, když sales asistentům ukážete obrázek z následující galerie, dostupnost většiny produktů jsme ověřili. Dobu strávenou v butiku tak zkracujeme o několik desítek minut.

    Náramek Clic HH od Hermés je vždy správná volba. Skvěle se kombinuje a darovat ho můžete i jako couple gift

    Ikonický náramek od Hermés znají snad všichni. Influencerky ho milují a na sociálních sítích se s ním setkáváme velmi často. V nabídce naleznete kromě základních barev i nespočet dalších. Avšak dostupnost jsme ověřili pouze u těch, které vidíte níže. Pokud tedy vyberete jiný, na oficiálních stránkách stačí kliknout na políčko „FIND IN STORE“. Ušetříte si tak spoustu času.

    Kromě skvělého dárku navíc darujete i nadpřirozenou kombinovatelnost. Všechny náramky od Hermés mezi sebou můžete mixovat podle nálady. Perfektně vypadá i opěvovaný mix zlata se stříbrem, a to navzdory tomu, že to nemusí být každého první volba.

    Zdroj: Hermés

    Sofistikovaný outfitový hráč jménem silk scarf. Zaručeně ho využijí ženy i muži

    Jemný hedvábný šátek není pouze módním doplňkem kolem krku, může být vkusným detailem ve vlasech nebo elegantním prvkem přivázaným ke kabelce. Muži jej mohou využít jako náhradu za tradiční kravatu nebo s ním oživit přední kapsičku na saku. Možností, kdy vyniknout s tímto šátkem je tedy mnoho. Záleží jen na vaší kreativitě a vkusu.

    Jako zástupce tohoto skvělého outfitového hráče jsme zvolili nápadité kousky od britské společnosti Burberry. Doporučujeme sáhnout po ikonickém printu, který se v posledním roce pod vedením Daniela Lee značně zmodernizoval. Jednat se tedy bude o zaručeně trendy dárek.

    Zdroj: Burberry

    Triomphe kšiltovka i klobouček se hodí ke každé příležitosti. Decentní a vkusná logománie

    Unisexové pokrývky hlavy vyzdvihnou každodenní outfit na úplně jiný level. Céline Triomphe logo je sice dost výrazné, ale přesto působí decentně a nekřičí laciným „předváděním“ značek. Obě varianty, tedy kšiltovka i klobouček, se dají nakombinovat prakticky s čímkoliv. Nebáli bychom se je vynést i k elegantním business outfitům. Obě pokrývky jsou ve všech velikostech v pražském butiku Céline dostupné.

    Zdroj: Céline

    Kávové hrnečky i v odstínech Peach Fuzz. Darujte stylovou dekoraci do každého domova

    Nedávno jsme psali článek o kouscích v jemném odstínu Peach Fuzz, avšak zapomněli jsme na sadu hrnečků od Tiffany&Co. Set v barvě roku 2024 sice v pražském butiku nemají, ale pokud ho objednáte dnes nebo zítra, značka garantuje doručení do Vánoc. S nákupem tedy neotálejte a objednejte dar nejlépe nyní.

    Zdroj: Tiffany&Co.

    Nejsou ponožky jako ponožky. Gucci socks vytvoří skvěle promyšlený detail

    Dalším unisexovým dárkem, kterým nikoho nemůžete zklamat, jsou Gucci ponožky. Dokonale vypadají například s Horsebit mokasíny, nebo v dámské variantě se sukní. Ve chvíli, kdy si kdekoliv dáte při sezení nohu přes nohu a kousek ponožek vám vykoukne, zaručujeme bezvadnou podívanou. Možná to bude poprvé, kdy vám nebude vadit dát na obdiv své ponožky.

    Zdroj: Gucci

    Netroufnete si vybrat ten správný parfém? Zkuste vybrat vůni do auta od Diptyque

    Osvědčenou jistotou při pořizování dárků je pražský butik Diptyque. Zde pořídíte naprosto vše, co je k dosažení úsměvu u vánočního stromečku zapotřebí. Od parfémů přes domácí difuzéry až po vůně do auta. Jde o originální dárek, který stejnou mírou potěší muže i ženy. Nám moc voní například difuzér 34 Boulevard Saint Germain.

    Zdroj: Diptyque

    Chystáte se na hory? Sbalte vše potřebné do zavazadel Rimowa

    Ikonické, jednoduché, čisté a sterilní. Přesně tak vypadají zavazadla od značky Rimowa. Jistě je znáte z filmů i od svých oblíbených fashion icons. Pokud je tedy prozatím nevlastníte, je nyní ten správný moment pro jejich pořízení. k dispozici jsou samozřejmě různé velikosti i barvy. Opět ale jejich naskladnění doporučujeme ověřit prostřednictvím oficiálních stránek.

    Zdroj: Rimowa

    ― Reklama ―

    JW Anderson má novou múzu. V nové kampani září John Malkovich

    Módní kampaň získala neobvyklou tvář. Legendární herec John Malkovich se stal novou múzou značky JW Anderson. Propaguje její resort a jarní kolekci pro rok 2026, ale především kabelku Loafer Bag. Společnost tím rozšiřuje svou novou image, kterou odhalila poté, co její zakladatel Jonathan Anderson přijal nabídku šéfovat dámské i pánské divizi Dior.

    TikTok Highlights: Úspěšný den pomůže odstartovat trendy rutina 3×3 by 12

    Sociální sítě milují zjednodušování. Příkladem je trendy lifestyle rutina s názvem 3x3 by 12. V jejím srdci leží tři jednoduché cíle, které je nutné dokončit ještě před polednem. Radí totiž ujít alespoň tři tisíce kroků, vypít třetinu vody z denního cíle a sníst 30 gramů proteinu. Autorka metody slibuje, že podobným startem dne dosáhnete zdravějšího a šťastnějšího já.

    Chanel chrání červené korály. Značka prodloužila partnerský výzkum v Monaku

    Klenot oceánů. I tak je známý červený korál ze Středomoří, Corallium rubrum. Klimatická změna, znečištění a nadměrný rybolov však podkopávají jeho krásu, ale i důležitou roli v podmořském ekosystému. O jeho bližší poznání, slibující nové možnosti jeho ochrany, usiluje také módní dům Chanel. Obnovil totiž jeho partnerský výzkum s Monaco Scientific Center.

    Móda zná výsledky třetího čtvrtletí. Zveřejnil je Kering, Hermès i L’Oréal

    Luxusní módní skupiny zveřejnily své výsledky z třetího čtvrtletí letošního roku. Zatímco Kering a Hermès slaví, L'Oréal překvapil propadem prodejů. Společnost odhalila čísla nedosahující na předpoklady analytiků. Zástupce Kering pro změnu potěšil menší propad příjmů, než očekávali. Značka Hermès za svůj růst tentokrát vděčí ready-to-wear kolekcím.

    Luxury Insights: Nejdražší lyžařská střediska lákají na zimní pohádku

    Zima má dozajista své kouzlo, v těch nejluxusnějších koutech světa ovšem září magií. Prémiová lyžařská střediska sahají daleko za hranice sjezdovek. Návštěvníkům nabízí pohled na nejnovější módní kolekce na svah, nezapomenutelné zážitky a eleganci na úrovni. Zimní dovolená zde nabírá na obrátkách, bez ohledu na to, kde přesně se nacházíte.

    Designblok myslí i na módu. V soutěži Diploma Selection zazářily mladé talenty

    Předposlední den mezinárodního festivalu designu a módy se opět nesl ve znamení nové generace tvůrců. Začínající návrháři a absolventi z celé Evropy měli možnost představit své diplomové práce v rámci prestižní soutěže Designblok Diploma Selection, která se tentokrát konala v prostorách Nové Spirály. Po nabitém dni plném módních shows odborná porota vybrala jako vítězku designérku Andreu Rehbein, přičemž druhé a třetí místo obsadili návrháři Šimon Žák a Kári Þór Barry.

    Dvě ikony, dva střihy. Kim Kardashian a Pamela Anderson šokovaly Paříž

    Paříž opět ukázala, že účes může nést stejně silné sdělení jako couture šaty. Nejvýrazněji se do podvědomí uplynulého týdne módy zapsaly dvě ženy, které redefinují pojem "ikonická proměna". Kim Kardashian a Pamela Anderson. Každá z nich uchopila krátké vlasy jako nástroj vyjádření nové éry krásy a osobní síly. Jejich účesy se staly vizuálními odrazy ženské autonomie, estetické preciznosti i smyslu pro okamžik. Paříž tak zrodila dva účesy, jež určitě vstoupí do kadeřnických salonů.

    Véronique Nichanian končí. Po 37 letech opouští pánskou divizi Hermès

    Legendární módní stálice končí. Návrhářka Véronique Nichanian odchází po 37 letech ze své pozice kreativní ředitelky pánské sekce módního domu Hermès. Rozhodnutí prozradila ve čtvrtek ve svém rozhovoru pro francouzský deník Le Figaro. Vedení jedné z nejsilnějších značek na současném luxusním trhu však prozatím jejího nástupce nebo nástupkyni neoznámilo.

    Síla nové éry Chanel spočívá v detailu. Matthieu Blazy nabídl perfektní kreace

    Jarní kolekce Chanel si žádá pohled zblízka. Matthieu Blazy ve své debutové jarní a letní řadě proměnil každý detail v kompas staronové estetiky. V každém stehu, ve struktuře tvídu i v nečekaných tvarech kabelek se zrcadlí jeho přesnost a cit pro tradici. Pařížský Grand Palais se stal laboratoří řemesla, kde luxus získává hmatatelnou podobu v tradičním pojetí krásy. Chanel pod jeho vedením vypráví příběh skrze nuance, formující celou galaxii stylů.

    Z blondýny brunetou kvůli počasí? Nový TikTok trend vybízí k radikální změně

    Snad s každým novým ročním obdobím zaplaví sociální síť TikTok nová vlna beauty proměn. Aktuálně jí dominuje trend s názvem "go darker for autumn", kvůli kterému se blondýnky vzdávají svých plavých tónů ve prospěch těch bohatě kaštanových nebo čokoládových. Není už ale trochu bláznovství měnit dlouho zavedený styl jen kvůli pár spadlým listům?

    Ikonický náramek Love slaví comeback. Cartier ho v nové verzi navrací po 58 letech

    Dlouhých 58 let po svém vzniku se ikonický náramek Love od Cartier proměňuje v novou formu. Pružnou, plynulou, dokonale soudržnou se zápěstím. Nový model Love Unlimited přináší pohyb tam, kde kdysi vládla přesnost a nedynamická strohost. V každém detailu zůstává duch Alda Cipullo, konstruktéra emocí, který kdysi zlatem vyjádřil trvalost citu. Šperkařský dům Cartier nyní přepisuje jeho myšlenku do nové éry.

    Andílci opět na scéně. Značka Victoria’s Secret odhalila letošní show

    Velkolepá tradiční show z dílny Victoria's Secret na sebe opět strhla pozornost. Značka se na scénu vrátila po roce a představila teprve druhou přehlídku od své dlouhodobé pauzy, následující po lavině silné kritiky. Její nová image má zahrnovat o něco více různorodý a inkluzivní přístup. Zdá se, že společnosti se comeback daří, sklidila totiž značný úspěch.

    Trápí vás vrásky ve dvaceti? Řešení vyžaduje pozornost a disciplínu

    První vrásky, jež se do vaší pleti vkradou již ve dvaceti umí překvapit. Pleť, která se ještě nedávno probouzela s ranním jasem, reaguje na životní rytmus, stres i slunce. Každý pohled do zrcadla připomíná, že i mladá kůže má svůj vlastní kalendář. Signály, jež vysílá, bývají jemné, ale přesto přesné. Právě v nich se ukrývá návod, jak s pletí vědomě pracovat již nyní.

    Capri pants překračují hranice šatníků. Vstupují i do pánské módy?

    Zdá se, že jeden z dominantních trendů letošního léta nehodlá ustoupit do pozadí. Capri pants až do nedávna dominovaly především dámským šatníkům. Postupně ale překračují pomyslnou hranici a derou se také na pánskou scénu. Nejčastější je jejich baggy varianta, k vidění jsou ovšem i odvážnější užší siluety. Jde o pokračování trendu, nebo vzestup před pádem?

    Pivo jako stylová inspirace. House of Guinness zkoumá odstíny černé a nenudí

    První sérii fanoušci zhltli jako dobře natočeného Guinnesse a už volají po druhé rundě. Na úspěchu seriálu House of Guinness z produkce Netflix se do velké míry podílí atraktivní vizuál. Tvůrci se nenechali chytit do historické pasti a na 19. století se cíleně dívají dnešníma očima. Propojení minulosti a současnosti v jejich podání funguje skvěle.

    Retailboss hlásí návrat k detailu. Brože jako symbol dostupného luxusu 

    Server Retailboss potvrzuje, že brože vstoupily do své renesance s energií, která proměňuje módní trh. Z doplňku, kdysi vnímaného jako odkaz na minulost, se stává klíčový symbol současného stylu. Statistiky ukazují růst tržeb o více než 200 procent za poslední tři měsíce. Tento skok vyjadřuje hlubokou proměnu vztahu mezi módou a emocí. Brož se mění v tichý luxus, který paradoxně vypráví příběh o maximalismu.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―