Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Film Námi to končí je sice kasovní trhák, který za 10 dní od uvedení do kin vydělal přes 100 milionů dolarů, ale jeho mediální kampaň se ukazuje jako pravý opak. Světové premiéry a červené koberce totiž kromě extravagantních outfitů a květinové tematiky doprovází také drama mezi hlavními hvězdami. Veřejnost kritizuje i lehkovážný přístup k ústřednímu motivu snímku.

    Do kin přichází dlouho očekávaná filmová adaptace bestselleru spisovatelky Colleen Hoover. Ženskou protagonistku Lily Bloom si ve snímku Námi to končí zahrála herečka Blake Lively. Hlavní mužskou postavu, Ryla Kincaid, zase ztvárnil herec Justin Baldoni. Ten se pak ujal také režisérské taktovky. Příběh se zaměřuje na milostný vztah hlavních postav, který však přeroste v domácí násilí, a to ze strany Ryla.

    Mezi hvězdami to skřípe. Na světových premiérách se objevují odděleně

    Prvním náznakem zákulisního konfliktu mezi známými herci byla nepřítomnost Justina Baldoni na světových premiérách ve Spojených státech amerických i Evropě. Baldoni se neobjevil na červeném koberci, ani v rozhovorech s žádným ze svých hereckých kolegů. Na všech dosavadních propagačních akcích vystupoval samostatně. 

    Mnozí zpočátku považovali jeho absenci za chytrou marketingovou taktiku. Baldoni totiž ve filmu hraje násilnického partnera. Odstup mezi ním a Blake Lively tak měl signalizovat, že vztah mezi jejich postavami nemá být dychtivým publikem romantizován. 

    Zdroj: It Ends With Us Movie

    Fanoušci však prvotní teorii rychle vyvrátili poté, co herecké obsazení snímku přestalo kolektivně sledovat známého herce na Instagramu. Takový krok okamžitě spustil vlnu spekulací a hollywoodské drama fascinující celý internet bylo na světě.

    Příčinou konfliktu mohou být odlišné tvůrčí představy

    Podle anonymních zdrojů mohou být příčinou vzájemného konfliktu rozdílné vize při natáčení filmu. Baldoni a jeho produkční společnost Wayfarer Studios sice zakoupili práva na filmovou adaptaci původního bestselleru, ovšem ruku k dílu významně přiložila i Lively. Na filmu totiž pracovala také jako výkonná producentka.

    Takové nastavení mohlo pravděpodobně vést až ke kreativním neshodám. Představy o konečné podobě se prý natolik rozcházely, že Lively nechala vytvořit vlastní verzi snímku u jiného střihače. Na scénáři se dokonce podílel i hereččin manžel Ryan Reynolds, který údajně napsal značnou část dialogu pro ikonickou scénu, odehrávající se na střeše.

    Lively čelí kritice za zlehčování domácího násilí

    Mnohem větším problémem, než jsou interpersonální spory, se však ukazuje být samotné promo turné. Terčem ostré kritiky veřejnosti se stala zejména samotná Lively, a to kvůli bagatelizaci ústředního tématu celého filmu, tedy domácího násilí.

    Uživatelé sociálních sítí jí například vyčítají zejména propagování vlastní značky vlasové kosmetiky v rámci turné, plytké odpovědi v rozhovorech nebo vyhýbání se závažným otázkám o domácím násilí. Mnozí se ptají, zda si herečka knižní předlohu vůbec přečetla.

    Baldoni má o něco navrch. Zvolil opačnou taktiku

    Veřejnost pobouřil také lehkomyslný marketingový přístup, který film vykresluje jako bezstarostnou romantickou komedii. Ve videu zveřejněném na oficiálním tiktokovém profilu Námi to končí Lively radostně říká: Popadněte přátele, oblečte si květinové šaty a vyrazte se na něj podívat.

    Ve videích herci společně pečou sušenky, kreslí květiny nebo mají girl talk o znamení zvěrokruhu. Zdá se, že marketing se zaměřuje na všechno ostatní, jen ne na zvyšování povědomí o domácím násilí a jeho obětech.

    @evie.magazine

    The internet isn’t happy with how Blake Lively has been conducting herself in “It Ends With Us” PR, comparing her interviews to Justin Baldoni’s. After seeing interviews side-by-side, what do you think? #itendswithus #itendswithusmovie #itendswithusbook #blakelively #justinbaldoni

    ♬ original sound – Evie Girl Shop

    Pozitivní ohlasy si za osvětu naopak vysloužil Baldoni. V rozhovorech opakovaně vyzdvihoval důležitost obtížného tématu a zdůraznil, že existuje naděje pro ženy, nacházející se v podobné situaci jako Lily Bloom. Na svém instagramovém profilu pak nedávno zveřejnil diskusi s organizací No More, která bojuje proti genderově podmíněnému násilí a sexuálnímu zneužívání.

    Zdroje: The New York Times, Variety, Vanity Fair, The Cut, Forbes, Instagram, TikTok

    Autor článku:
    Ema Kmeťová
    Ema Kmeťováhttps://fashionup.cz/
    Ema nejčastěji přispívá články do módní rubriky, ale občas nám také přibližuje i aktuální dění ve světě beauty, zejména pokud ji zaujme nějaká kosmetická novinka nebo trend. Nejvíce si však užívá psaní o místních i zahraničních mladých módních talentech nebo analyzování přehlídek a kolekcí. Do módní žurnalistiky se zamilovala už na střední škole, když dělala svůj první rozhovor s lokálním návrhářem pro školní časopis.

    ― Reklama ―

    Foto:Reuters

    Blake Lively čelí kontroverzi. Propagační turné filmu Námi to končí sklízí kritiku za opomíjení problematiky domácího násilí

    Film Námi to končí je sice kasovní trhák, který za 10 dní od uvedení do kin vydělal přes 100 milionů dolarů, ale jeho mediální kampaň se ukazuje jako pravý opak. Světové premiéry a červené koberce totiž kromě extravagantních outfitů a květinové tematiky doprovází také drama mezi hlavními hvězdami. Veřejnost kritizuje i lehkovážný přístup k ústřednímu motivu snímku.

    Do kin přichází dlouho očekávaná filmová adaptace bestselleru spisovatelky Colleen Hoover. Ženskou protagonistku Lily Bloom si ve snímku Námi to končí zahrála herečka Blake Lively. Hlavní mužskou postavu, Ryla Kincaid, zase ztvárnil herec Justin Baldoni. Ten se pak ujal také režisérské taktovky. Příběh se zaměřuje na milostný vztah hlavních postav, který však přeroste v domácí násilí, a to ze strany Ryla.

    Mezi hvězdami to skřípe. Na světových premiérách se objevují odděleně

    Prvním náznakem zákulisního konfliktu mezi známými herci byla nepřítomnost Justina Baldoni na světových premiérách ve Spojených státech amerických i Evropě. Baldoni se neobjevil na červeném koberci, ani v rozhovorech s žádným ze svých hereckých kolegů. Na všech dosavadních propagačních akcích vystupoval samostatně. 

    Mnozí zpočátku považovali jeho absenci za chytrou marketingovou taktiku. Baldoni totiž ve filmu hraje násilnického partnera. Odstup mezi ním a Blake Lively tak měl signalizovat, že vztah mezi jejich postavami nemá být dychtivým publikem romantizován. 

    Zdroj: It Ends With Us Movie

    Fanoušci však prvotní teorii rychle vyvrátili poté, co herecké obsazení snímku přestalo kolektivně sledovat známého herce na Instagramu. Takový krok okamžitě spustil vlnu spekulací a hollywoodské drama fascinující celý internet bylo na světě.

    Příčinou konfliktu mohou být odlišné tvůrčí představy

    Podle anonymních zdrojů mohou být příčinou vzájemného konfliktu rozdílné vize při natáčení filmu. Baldoni a jeho produkční společnost Wayfarer Studios sice zakoupili práva na filmovou adaptaci původního bestselleru, ovšem ruku k dílu významně přiložila i Lively. Na filmu totiž pracovala také jako výkonná producentka.

    Takové nastavení mohlo pravděpodobně vést až ke kreativním neshodám. Představy o konečné podobě se prý natolik rozcházely, že Lively nechala vytvořit vlastní verzi snímku u jiného střihače. Na scénáři se dokonce podílel i hereččin manžel Ryan Reynolds, který údajně napsal značnou část dialogu pro ikonickou scénu, odehrávající se na střeše.

    Lively čelí kritice za zlehčování domácího násilí

    Mnohem větším problémem, než jsou interpersonální spory, se však ukazuje být samotné promo turné. Terčem ostré kritiky veřejnosti se stala zejména samotná Lively, a to kvůli bagatelizaci ústředního tématu celého filmu, tedy domácího násilí.

    Uživatelé sociálních sítí jí například vyčítají zejména propagování vlastní značky vlasové kosmetiky v rámci turné, plytké odpovědi v rozhovorech nebo vyhýbání se závažným otázkám o domácím násilí. Mnozí se ptají, zda si herečka knižní předlohu vůbec přečetla.

    Baldoni má o něco navrch. Zvolil opačnou taktiku

    Veřejnost pobouřil také lehkomyslný marketingový přístup, který film vykresluje jako bezstarostnou romantickou komedii. Ve videu zveřejněném na oficiálním tiktokovém profilu Námi to končí Lively radostně říká: Popadněte přátele, oblečte si květinové šaty a vyrazte se na něj podívat.

    Ve videích herci společně pečou sušenky, kreslí květiny nebo mají girl talk o znamení zvěrokruhu. Zdá se, že marketing se zaměřuje na všechno ostatní, jen ne na zvyšování povědomí o domácím násilí a jeho obětech.

    @evie.magazine

    The internet isn’t happy with how Blake Lively has been conducting herself in “It Ends With Us” PR, comparing her interviews to Justin Baldoni’s. After seeing interviews side-by-side, what do you think? #itendswithus #itendswithusmovie #itendswithusbook #blakelively #justinbaldoni

    ♬ original sound – Evie Girl Shop

    Pozitivní ohlasy si za osvětu naopak vysloužil Baldoni. V rozhovorech opakovaně vyzdvihoval důležitost obtížného tématu a zdůraznil, že existuje naděje pro ženy, nacházející se v podobné situaci jako Lily Bloom. Na svém instagramovém profilu pak nedávno zveřejnil diskusi s organizací No More, která bojuje proti genderově podmíněnému násilí a sexuálnímu zneužívání.

    Zdroje: The New York Times, Variety, Vanity Fair, The Cut, Forbes, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Krása je jeho jazykem. Tom Ford ji přenesl z módy na filmové plátno

    Tom Ford, původně uznávaný módní návrhář a bývalý kreativní ředitel značek Gucci a Yves Saint Laurent, se stal jedním z mála designérů, kterým se podařilo úspěšně proniknout také do světa filmu. Svou preciznost, smysl pro detail a estetickou vytříbenost přenesl z přehlídkových mol na filmové plátno, kde zaujal snímky A Single Man nebo Nocturnal Animals. 

    Když pouliční styl vzývá luxus. Pharrell Williams čerpá ze skateboardové obuvi

    Skateboardová obuv zaznamenává výrazný návrat na módní scénu, a právě na tento trend reaguje i Pharrell Williams. Pro Louis Vuitton představil model LV Tilted, který spojuje pouliční estetiku s luxusem francouzské značky. Nové pánské tenisky vycházejí z vintage nízkých skateboardových bot z přelomu milénia, jejichž siluetu reinterpretují v moderním duchu.

    Zima se neúprosně blíží. Jak se stát ledovou královnou letošní sezóny?

    Pomalu nám venku přituhuje a všichni už oprašujeme kabáty a kožichy na letošní zimu. Pokud chcete vládnout sněhovému počasí, zapomeňte na minimalismus a šeď. Prosviťte mráz a tmu třpytem, metalickými tóny, zvířecími vzory a elegancí hodné královny. Ať už si zvolíte look městské bohyně, nebo princezny mrazu, nebojte se svého půvabu a síly vlastního stylu.

    Móda v kostce: Swarovski rozzářil Paříž a Marty Supreme má merch

    Značky vítají Vánoce pomocí kampaní, ale i speciálních výloh či pop-upů. Výjimkou není ani společnost Swarovski, jež letos rozsvítila Avenue des Champs-Élysées. Louis Vuitton oznámil, že cruise kolekci pro rok 2027 odhalí v New Yorku. Dr. Martens a Marc Jacobs revidují Kiki Boot a Nike servíruje polívku v Číně. Timothée Chalamet vydal merch k filmu Marty Supreme.

    Zlato, stříbro a transformace. Outhouse Jewellery redefinuje význam šperků

    Šaty s vlečkou z 24 karátového zlata a stříbrem vyšívané, ale princezna to není, jasný pane. I tak by se dala popsat práce Outhouse Jewellery, společnosti, která redefinovala nošení šperků. Už vám nemusí jen viset z uší nebo zdobit krk, do zlata se můžete doslova obléct a zazářit s ním na každém večírku. Úspěšná značka přichází s novou revoluční kolekcí Alchemy of 13. 

    Konečně romantika. Léto, kdy jsem zkrásněla přináší melancholického hrdinu

    Romantická "vztahovka" založená na milostném trojúhelníku? To už tady přece tolikrát bylo. Ano, ale obrovský úspěch a fanouškovský zásah třetí řady seriálu Léto, kdy jsem zkrásněla potvrdil, že každá generace potřebuje pořádnou dávku klasické romantiky. A také mužského hrdinu, který spíš mlčí, je otravně nedostupný, ale přesto přitažlivě tajemný.

    Ukradl Ralph Lauren Vánoce? Svátky ozdobí estetika amerického návrháře

    Letošní vánoční dekorace ovládl styl amerického návrháře Ralpha Lauren. Sociální síť TikTok praská ve švech návalem videí, jež sdílejí vánočními stromky zdobené interiéry plné kostkovaných přehozů, sametových látek a třpytivých křišťálových sklenic. Estetika Ralph Lauren Christmas připomíná tradiční Vánoce, ukrývá však nádech nostalgie a nadčasové elegance.

    Móda v kostce: Značky vydávají hvězdné kampaně a Rotate slaví debut

    Vánoce nejsou jediné téma, kolem kterého značky opřádají své nejnovější kampaně. Sarah Burton pro Givenchy obsadila do hlavní role resort kolekce Rooney Mara a Paula Simonon. Jacquemus a Stella McCartney pomocí hvězdných tváří propagují nejnovější kabelky a Canada Goose přizvala na pomoc hudebníka Willieho Nelson. Rotate zase slaví debutovou řadu obuvi.

    Společenský útlak má nové jméno. Spodní prádlo jako nový zdroj sebevědomí

    Po několika letech, kdy módní scéně dominovalo heslo „Free the Nipple“, se role obrátily. Do popředí opět proniklo nošení spodního prádla, a to hlavně sexy krajky a podprsenek. Trend, který byl dříve spojován se společenským útlakem žen, dnes dostává nový význam. Prádlo totiž nemusí jen zahalovat bradavky a dávat prsům dokonalý tvar, ale může se stát prostředníkem k vyjádření nově nabytého sebevědomí. 

    Marketing nultých let. Proč je po dvou dekádách tak přitažlivý?

    Marketing nultých let definovala vizuální odvážnost a nekompromisní styl. Značky jako Sony, H&M nebo PlayStation experimentovaly s dynamickými vizuály, futuristickými barevnými paletami a ikonickými tvářemi popkultury. Reklamy kombinovaly hudbu, módu a technologii v harmonii, která oslovovala mladé publikum a nastavovala nové standardy vkusu. Dnes se právě tato vizuální odvaha vrací, rezonuje na sociálních sítích a inspiruje moderní marketingové kampaně.

    Generaci Z dohnala nostalgie. Její šatník formují trendy divokých devadesátek

    Noční můra rodičů generace Z opět zaťukala na dveře. Když se projdete po ulici, máte občas pocit, jako byste použili stroj času a vrátili se do dob divokých devadesátek. Toto desetiletí je známé pestrostí stylu, která se často odvíjela od populární hudby a definovala, jak vás ostatní vnímali. A hlavně diktovalo způsob, jakým se oblečete. Metal, pop, rock, grunge, indie rock a další. Hned na první pohled měl každý jasno, kam patříte. 

    Balmain má po 14 letech novou tvář. Módní dům povede Antonin Tron

    Legendární francouzská značka Balmain začátkem týdne oznámila nečekanou zprávu. Její kreativní vedení po 14 letech opouští návrhář Olivier Rousteing. Módní dům už ovšem zná svou novou tvář, kterou se stane designér Antonin Tron. Známý je svým vlastním labelem Atlein. Z jeho vedení ovšem nyní odejde, aby mohl svou tvůrčí činnost naplno zaměřit na Balmain.

    Kosmický přešlap Vogue. Nový cover s Timothée Chalamet schytal kritiku

    Americký Vogue uzavírá rok vizuálním experimentem, který vyvolává bouři napříč módním světem. Prosincové číslo s Timothée Chalamet mělo být poctou fantazii i technologické spolupráci s NASA. Místo toho rozpoutalo debatu o hranicích vkusu, konceptu a autenticity. Fotografka Annie Leibovitz přetvořila herce v kosmickou siluetu, která však působí překvapivě ploše. Internet reaguje s intenzitou, jakou si Vogue skrze svou popularitu zaslouží. Avšak s nekompromisním pohledem. Navíc jde o poslední číslo vytvořené pod vedením odcházející Anny Wintour.

    Shein dobývá Paříž. Navzdory skandálu láká desítky tisíc návštěvníků

    Fast-fashion řetězec Shein slaví v Paříži navzdory nedávnému skandálu i trvajícím protestům úspěch. Před týdnem otevřel v historickém nákupním centru BHV svou první kamennou pobočku. Ve stejnou dobu ovšem musel čelit tvrdé kritice kvůli prodeji sex panenek připomínajících děti. Přesto první pobočka Shein dosud přivítala na několik desítek tisíc návštěvníků.

    TikTok Highlights: Populární Cosy Cardio připomíná potěšení z pohybu

    S podzimem se na TikTok scénu vrací tak trochu zapomenutý trend. Cvičení s názvem Cosy Cardio narůstá na oblibě již od roku 2023. Jedná se o způsob, jak snadno a z pohodlí domova překonat nechuť k pohybu. Ať už kvůli tomu, že čelíte zotavení po úrazu, nebo vás sterilní prostředí posiloven odrazuje. Zapalte si svíčku, zapněte oblíbený seriál a hurá do toho.

    Móda v hávu Vánoc. Luxusní značky opět vítají čas svátků

    Kouzelné momenty před praskajícím krbem, sněhem zaváté krajiny a dárky v klasickém červeno-zeleném balicím papíru. Přesně tak vypadá módní svět, který už naplno opustil ruch podzimních týdnů módy a obrátil svou pozornost směrem k blížícím se svátkům. Vlastní pojetí Vánoc představily i značky Loro Piana, Ferragamo, Maison Margiela, Sephora či Tory Burch.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―