Více

    Sledujte nás na Instagramu

    Film Námi to končí je sice kasovní trhák, který za 10 dní od uvedení do kin vydělal přes 100 milionů dolarů, ale jeho mediální kampaň se ukazuje jako pravý opak. Světové premiéry a červené koberce totiž kromě extravagantních outfitů a květinové tematiky doprovází také drama mezi hlavními hvězdami. Veřejnost kritizuje i lehkovážný přístup k ústřednímu motivu snímku.

    Do kin přichází dlouho očekávaná filmová adaptace bestselleru spisovatelky Colleen Hoover. Ženskou protagonistku Lily Bloom si ve snímku Námi to končí zahrála herečka Blake Lively. Hlavní mužskou postavu, Ryla Kincaid, zase ztvárnil herec Justin Baldoni. Ten se pak ujal také režisérské taktovky. Příběh se zaměřuje na milostný vztah hlavních postav, který však přeroste v domácí násilí, a to ze strany Ryla.

    Mezi hvězdami to skřípe. Na světových premiérách se objevují odděleně

    Prvním náznakem zákulisního konfliktu mezi známými herci byla nepřítomnost Justina Baldoni na světových premiérách ve Spojených státech amerických i Evropě. Baldoni se neobjevil na červeném koberci, ani v rozhovorech s žádným ze svých hereckých kolegů. Na všech dosavadních propagačních akcích vystupoval samostatně. 

    Mnozí zpočátku považovali jeho absenci za chytrou marketingovou taktiku. Baldoni totiž ve filmu hraje násilnického partnera. Odstup mezi ním a Blake Lively tak měl signalizovat, že vztah mezi jejich postavami nemá být dychtivým publikem romantizován. 

    Zdroj: It Ends With Us Movie

    Fanoušci však prvotní teorii rychle vyvrátili poté, co herecké obsazení snímku přestalo kolektivně sledovat známého herce na Instagramu. Takový krok okamžitě spustil vlnu spekulací a hollywoodské drama fascinující celý internet bylo na světě.

    Příčinou konfliktu mohou být odlišné tvůrčí představy

    Podle anonymních zdrojů mohou být příčinou vzájemného konfliktu rozdílné vize při natáčení filmu. Baldoni a jeho produkční společnost Wayfarer Studios sice zakoupili práva na filmovou adaptaci původního bestselleru, ovšem ruku k dílu významně přiložila i Lively. Na filmu totiž pracovala také jako výkonná producentka.

    Takové nastavení mohlo pravděpodobně vést až ke kreativním neshodám. Představy o konečné podobě se prý natolik rozcházely, že Lively nechala vytvořit vlastní verzi snímku u jiného střihače. Na scénáři se dokonce podílel i hereččin manžel Ryan Reynolds, který údajně napsal značnou část dialogu pro ikonickou scénu, odehrávající se na střeše.

    Lively čelí kritice za zlehčování domácího násilí

    Mnohem větším problémem, než jsou interpersonální spory, se však ukazuje být samotné promo turné. Terčem ostré kritiky veřejnosti se stala zejména samotná Lively, a to kvůli bagatelizaci ústředního tématu celého filmu, tedy domácího násilí.

    Uživatelé sociálních sítí jí například vyčítají zejména propagování vlastní značky vlasové kosmetiky v rámci turné, plytké odpovědi v rozhovorech nebo vyhýbání se závažným otázkám o domácím násilí. Mnozí se ptají, zda si herečka knižní předlohu vůbec přečetla.

    Baldoni má o něco navrch. Zvolil opačnou taktiku

    Veřejnost pobouřil také lehkomyslný marketingový přístup, který film vykresluje jako bezstarostnou romantickou komedii. Ve videu zveřejněném na oficiálním tiktokovém profilu Námi to končí Lively radostně říká: Popadněte přátele, oblečte si květinové šaty a vyrazte se na něj podívat.

    Ve videích herci společně pečou sušenky, kreslí květiny nebo mají girl talk o znamení zvěrokruhu. Zdá se, že marketing se zaměřuje na všechno ostatní, jen ne na zvyšování povědomí o domácím násilí a jeho obětech.

    @evie.magazine

    The internet isn’t happy with how Blake Lively has been conducting herself in “It Ends With Us” PR, comparing her interviews to Justin Baldoni’s. After seeing interviews side-by-side, what do you think? #itendswithus #itendswithusmovie #itendswithusbook #blakelively #justinbaldoni

    ♬ original sound – Evie Girl Shop

    Pozitivní ohlasy si za osvětu naopak vysloužil Baldoni. V rozhovorech opakovaně vyzdvihoval důležitost obtížného tématu a zdůraznil, že existuje naděje pro ženy, nacházející se v podobné situaci jako Lily Bloom. Na svém instagramovém profilu pak nedávno zveřejnil diskusi s organizací No More, která bojuje proti genderově podmíněnému násilí a sexuálnímu zneužívání.

    Zdroje: The New York Times, Variety, Vanity Fair, The Cut, Forbes, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Foto:Reuters

    Blake Lively čelí kontroverzi. Propagační turné filmu Námi to končí sklízí kritiku za opomíjení problematiky domácího násilí

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Sledujte nás na Instagramu

    Film Námi to končí je sice kasovní trhák, který za 10 dní od uvedení do kin vydělal přes 100 milionů dolarů, ale jeho mediální kampaň se ukazuje jako pravý opak. Světové premiéry a červené koberce totiž kromě extravagantních outfitů a květinové tematiky doprovází také drama mezi hlavními hvězdami. Veřejnost kritizuje i lehkovážný přístup k ústřednímu motivu snímku.

    - Reklama -

    Do kin přichází dlouho očekávaná filmová adaptace bestselleru spisovatelky Colleen Hoover. Ženskou protagonistku Lily Bloom si ve snímku Námi to končí zahrála herečka Blake Lively. Hlavní mužskou postavu, Ryla Kincaid, zase ztvárnil herec Justin Baldoni. Ten se pak ujal také režisérské taktovky. Příběh se zaměřuje na milostný vztah hlavních postav, který však přeroste v domácí násilí, a to ze strany Ryla.

    Mezi hvězdami to skřípe. Na světových premiérách se objevují odděleně

    Prvním náznakem zákulisního konfliktu mezi známými herci byla nepřítomnost Justina Baldoni na světových premiérách ve Spojených státech amerických i Evropě. Baldoni se neobjevil na červeném koberci, ani v rozhovorech s žádným ze svých hereckých kolegů. Na všech dosavadních propagačních akcích vystupoval samostatně. 

    Mnozí zpočátku považovali jeho absenci za chytrou marketingovou taktiku. Baldoni totiž ve filmu hraje násilnického partnera. Odstup mezi ním a Blake Lively tak měl signalizovat, že vztah mezi jejich postavami nemá být dychtivým publikem romantizován. 

    - Reklama -

    Zdroj: It Ends With Us Movie

    Fanoušci však prvotní teorii rychle vyvrátili poté, co herecké obsazení snímku přestalo kolektivně sledovat známého herce na Instagramu. Takový krok okamžitě spustil vlnu spekulací a hollywoodské drama fascinující celý internet bylo na světě.

    Příčinou konfliktu mohou být odlišné tvůrčí představy

    Podle anonymních zdrojů mohou být příčinou vzájemného konfliktu rozdílné vize při natáčení filmu. Baldoni a jeho produkční společnost Wayfarer Studios sice zakoupili práva na filmovou adaptaci původního bestselleru, ovšem ruku k dílu významně přiložila i Lively. Na filmu totiž pracovala také jako výkonná producentka.

    Takové nastavení mohlo pravděpodobně vést až ke kreativním neshodám. Představy o konečné podobě se prý natolik rozcházely, že Lively nechala vytvořit vlastní verzi snímku u jiného střihače. Na scénáři se dokonce podílel i hereččin manžel Ryan Reynolds, který údajně napsal značnou část dialogu pro ikonickou scénu, odehrávající se na střeše.

    Lively čelí kritice za zlehčování domácího násilí

    Mnohem větším problémem, než jsou interpersonální spory, se však ukazuje být samotné promo turné. Terčem ostré kritiky veřejnosti se stala zejména samotná Lively, a to kvůli bagatelizaci ústředního tématu celého filmu, tedy domácího násilí.

    Uživatelé sociálních sítí jí například vyčítají zejména propagování vlastní značky vlasové kosmetiky v rámci turné, plytké odpovědi v rozhovorech nebo vyhýbání se závažným otázkám o domácím násilí. Mnozí se ptají, zda si herečka knižní předlohu vůbec přečetla.

    Baldoni má o něco navrch. Zvolil opačnou taktiku

    Veřejnost pobouřil také lehkomyslný marketingový přístup, který film vykresluje jako bezstarostnou romantickou komedii. Ve videu zveřejněném na oficiálním tiktokovém profilu Námi to končí Lively radostně říká: Popadněte přátele, oblečte si květinové šaty a vyrazte se na něj podívat.

    Ve videích herci společně pečou sušenky, kreslí květiny nebo mají girl talk o znamení zvěrokruhu. Zdá se, že marketing se zaměřuje na všechno ostatní, jen ne na zvyšování povědomí o domácím násilí a jeho obětech.

    @evie.magazine

    The internet isn’t happy with how Blake Lively has been conducting herself in “It Ends With Us” PR, comparing her interviews to Justin Baldoni’s. After seeing interviews side-by-side, what do you think? #itendswithus #itendswithusmovie #itendswithusbook #blakelively #justinbaldoni

    ♬ original sound – Evie Girl Shop

    Pozitivní ohlasy si za osvětu naopak vysloužil Baldoni. V rozhovorech opakovaně vyzdvihoval důležitost obtížného tématu a zdůraznil, že existuje naděje pro ženy, nacházející se v podobné situaci jako Lily Bloom. Na svém instagramovém profilu pak nedávno zveřejnil diskusi s organizací No More, která bojuje proti genderově podmíněnému násilí a sexuálnímu zneužívání.

    Zdroje: The New York Times, Variety, Vanity Fair, The Cut, Forbes, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Zázrak skrytý v pár kapkách vody. Toužíte-li po svěží pleti, bez pleťové vody se neobejdete

    Pleťové vody už dávno nejsou jen další zbytečný krok v pravidelné péči o pleť. Naopak, jsou jednou z nejdůležitějších součástí každodenní rutiny, která může výrazně zlepšit zdraví a vzhled vaší pokožky. Odhalte proto, jaké druhy těchto nepostradatelných pomocníků existují, pro koho jsou určení a jak mohou prospět.

    Milánský týden módy úspěšně zahájily show od Fendi a Marni. Fiorucci však neohromil

    Módními přehlídkami napěchované září pomalu vrcholí, a tak po New Yorku a Londýnu přišel na řadu také Milán. Očekávaný fashion week v italské metropoli odstartovaly bezchybné show módních domů Fendi či Marni. Na rozdíl od kolekce z dílny Fiorucci tak návštěvníky více než uspokojily.

    Překvapte svůj interiér. Design trendům vévodí nečekaná červená

    Červená barva má ve světě módy, beauty i designu své pevné místo. Dokáže rozjasnit no-makeup look nebo zvýraznit jinak monochromatický outfit. Svým kouzlem ovšem ovládá i interiérové trendy. Jak jinak vysvětlit, že sociální síť TikTok propadla teorii "unexpected red".

    Avantgardní alchymie mezi formou a funkcí. Heliot Emil halí módu do temnoty

    Už jste někdy viděli značku, která by vkusně propojila zdánlivě neslučitelné? Pokud ne, brand Heliot Emil představuje perfektní možnost, jak zkombinovat avantgardu, eleganci i moderní streetwear. Většina kousků je navíc laděna pouze do černé barvy, čímž značka nabírá na autentickém rázu.

    Michael Kors oživil eleganci 50. let. Skloubil ji s ostrostí „devadesátek“

    Při tvorbě své nejnovější kolekce otevřel návrhář Michael Kors dveře hned několika protikladným inspiracím. Jeho návrhy pro jaro a léto 2025 tak spojují eleganci 50. let minulého století, s o něco divočejšími "devadesátkami". Ruce si v jeho řadě podala také typická resort a městská móda.

    Pryč s nevkusnými dýňovými dekoracemi. Podzimní interiérové trendy diktují nadčasovost

    Podzim 2024 přináší do interiérů svěží vítr v podobě nových trendů, kombinujících nostalgii s moderní surovostí. Zaměřují se jak na útulnost, tak přirozenou nadčasovou osobitost. Pryč jsou proto časy klasických podzimních dekorací, jako jsou všudypřítomné nevkusné dýně nebo ozdoby do oken.

    Cica, zázračná ingredience korejské kosmetiky. Vyzkoušejte její účinky na vlastní kůži

    Cica, známá také jako pupečník asijský, je jedním z tajemných pokladů přírody, který si své místo v luxusní kosmetice získal zcela zaslouženě. Rostlina je v korejské péči o pleť doslova hvězdou a postupně si nachází cestu i na náš trh. Pleti vdechne nový život, zbaví ji vrásek a omezí citlivost nebo akné.

    Za hranicí běžně nositelného. Palomo Spain nezná genderové limity

    Značka Palomo Spain nikdy nešla s proudem. Od svého vzniku si buduje pozici jednoho z nejvýraznějších hráčů na poli androgynního módního světa, kde pohlaví nehraje roli a hranice slouží jen k tomu, aby se překračovaly. Společnost proto provokuje a oslavuje rozmanitost, ve které propojuje španělskou historii s moderním nadhledem.

    Trojice velikánů nadchla New York. Coach, Tory Burch a Carolina Herrera vítají jaro

    Za okny se na nás začíná mračit zatažená obloha a promáčené chodníky. Největší značky módního světa ovšem ve svých snových přehlídkách vítají nadcházející sezónu, tedy jaro a léto 2025. Sychravé počasí tak rozzářily svými kolekcemi plnými optimismu, hravosti a pochopení pro generaci Z.

    Nejpřekvapivější comeback letošního roku patří brožím. V popředí zůstanou i na podzim

    Pojem brož vyvolává hned několik asociací, současný trend mezi nimi však až do letošního roku nebyl. Návrat doplňků, často spojovaných spíše se staršími dámami než s aktuální módní scénou, tak letos opravdu zaskočil. Zdá se ovšem, že brože povládnou i nadcházejícímu podzimu.

    Ulice New Yorku pohltila móda. Překvapila svým optimismem i hravostí

    Září s sebou ve světě módy nese velká očekávání. Slavné módní domy v něm totiž odhalují kolekce, diktující trendy příštího jara a léta. Tento úkol v uplynulých dnech zaštítil New York, ve kterém řada fashion weeků startuje. Svá překvapivě optimistická díla představily značky jako Sandy Liang, Khaite, Alaïa, Prabal Gurung nebo Off-White.

    Slavné metropole zaplaví fashion weeky. Oči módní scény se však upírají na Paříž

    Pro někoho znamená září začátek školního roku nebo návrat do práce, módní svět v něm ale vidí nejdůležitější měsíc roku. Odehrávají se v něm totiž jedny z nejočekávanějších přehlídek. Letos to platí dvojnásob, jelikož zrak všech módních nadšenců se soustředí na Paříž.

    Glamour v Clam-Gallasově paláci. MBPFW předvedl „demure“ modely i perfektní street style

    Mercedes-Benz Prague Fashion Week 2024 v Clam-Gallasově paláci nabídl pohled na nejnovější tvorbu předních módních návrhářů, kteří přinesli nositelné kolekce, ale i zajímavé příběhy. Výjimečné show představili Alexandra Gnidiak a Valérie Jurčíková, Tomáš Němec, Hana Valtová v rámci Van Graaf Junior Talent nebo Balvin Couture.

    Seriál Sex ve městě oslavuje svůj comeback. Rozděluje generaci Z

    Na Netflix se před pár měsíci vrátil ikonický seriál Sex ve městě. Jeho comeback však vyvolal rozporuplné reakce. Rozdělil hlavně zástupce generace Z, kteří si na něj vytvořili rozdílné názory. Někteří na něm oceňují přátelství čtyř kamarádek i jejich módu a otevřené konverzace o sexu. Jiní ho považují za zastaralý propadák.

    Zájem o pánské návrhy Miu Miu rapidně narůstá. Dle TikToku zvyšují mužskou atraktivitu

    Značka Miu Miu, známá hravými a jemně provokativními kolekcemi, se opět vrací k pánským návrhům. I když se mužská konfekce objevuje jen v omezeném množství, stává se nečekaným masovým hitem, rezonujícím napříč sociálními sítěmi. Muži se navíc nebojí ani kombinací s ryze ženskými kousky, které přetváří na unisex. 

    New York rozehřála show Ralph Lauren. Týden módy přivítala i Zegna a Uniqlo

    Ralph Lauren se stal dalším módním domem, předbíhajícím oficiální program Newyorského týdne módy. Americký návrhář představil nejnovější kolekci hvězdným hostům v Hamptons. Fashion week přivítaly různorodými událostmi také značky Zegna, Jacquemus nebo Uniqlo.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―