Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Film Námi to končí je sice kasovní trhák, který za 10 dní od uvedení do kin vydělal přes 100 milionů dolarů, ale jeho mediální kampaň se ukazuje jako pravý opak. Světové premiéry a červené koberce totiž kromě extravagantních outfitů a květinové tematiky doprovází také drama mezi hlavními hvězdami. Veřejnost kritizuje i lehkovážný přístup k ústřednímu motivu snímku.

    Do kin přichází dlouho očekávaná filmová adaptace bestselleru spisovatelky Colleen Hoover. Ženskou protagonistku Lily Bloom si ve snímku Námi to končí zahrála herečka Blake Lively. Hlavní mužskou postavu, Ryla Kincaid, zase ztvárnil herec Justin Baldoni. Ten se pak ujal také režisérské taktovky. Příběh se zaměřuje na milostný vztah hlavních postav, který však přeroste v domácí násilí, a to ze strany Ryla.

    Mezi hvězdami to skřípe. Na světových premiérách se objevují odděleně

    Prvním náznakem zákulisního konfliktu mezi známými herci byla nepřítomnost Justina Baldoni na světových premiérách ve Spojených státech amerických i Evropě. Baldoni se neobjevil na červeném koberci, ani v rozhovorech s žádným ze svých hereckých kolegů. Na všech dosavadních propagačních akcích vystupoval samostatně. 

    Mnozí zpočátku považovali jeho absenci za chytrou marketingovou taktiku. Baldoni totiž ve filmu hraje násilnického partnera. Odstup mezi ním a Blake Lively tak měl signalizovat, že vztah mezi jejich postavami nemá být dychtivým publikem romantizován. 

    Zdroj: It Ends With Us Movie

    Fanoušci však prvotní teorii rychle vyvrátili poté, co herecké obsazení snímku přestalo kolektivně sledovat známého herce na Instagramu. Takový krok okamžitě spustil vlnu spekulací a hollywoodské drama fascinující celý internet bylo na světě.

    Příčinou konfliktu mohou být odlišné tvůrčí představy

    Podle anonymních zdrojů mohou být příčinou vzájemného konfliktu rozdílné vize při natáčení filmu. Baldoni a jeho produkční společnost Wayfarer Studios sice zakoupili práva na filmovou adaptaci původního bestselleru, ovšem ruku k dílu významně přiložila i Lively. Na filmu totiž pracovala také jako výkonná producentka.

    Takové nastavení mohlo pravděpodobně vést až ke kreativním neshodám. Představy o konečné podobě se prý natolik rozcházely, že Lively nechala vytvořit vlastní verzi snímku u jiného střihače. Na scénáři se dokonce podílel i hereččin manžel Ryan Reynolds, který údajně napsal značnou část dialogu pro ikonickou scénu, odehrávající se na střeše.

    Lively čelí kritice za zlehčování domácího násilí

    Mnohem větším problémem, než jsou interpersonální spory, se však ukazuje být samotné promo turné. Terčem ostré kritiky veřejnosti se stala zejména samotná Lively, a to kvůli bagatelizaci ústředního tématu celého filmu, tedy domácího násilí.

    Uživatelé sociálních sítí jí například vyčítají zejména propagování vlastní značky vlasové kosmetiky v rámci turné, plytké odpovědi v rozhovorech nebo vyhýbání se závažným otázkám o domácím násilí. Mnozí se ptají, zda si herečka knižní předlohu vůbec přečetla.

    Baldoni má o něco navrch. Zvolil opačnou taktiku

    Veřejnost pobouřil také lehkomyslný marketingový přístup, který film vykresluje jako bezstarostnou romantickou komedii. Ve videu zveřejněném na oficiálním tiktokovém profilu Námi to končí Lively radostně říká: Popadněte přátele, oblečte si květinové šaty a vyrazte se na něj podívat.

    Ve videích herci společně pečou sušenky, kreslí květiny nebo mají girl talk o znamení zvěrokruhu. Zdá se, že marketing se zaměřuje na všechno ostatní, jen ne na zvyšování povědomí o domácím násilí a jeho obětech.

    @evie.magazine

    The internet isn’t happy with how Blake Lively has been conducting herself in “It Ends With Us” PR, comparing her interviews to Justin Baldoni’s. After seeing interviews side-by-side, what do you think? #itendswithus #itendswithusmovie #itendswithusbook #blakelively #justinbaldoni

    ♬ original sound – Evie Girl Shop

    Pozitivní ohlasy si za osvětu naopak vysloužil Baldoni. V rozhovorech opakovaně vyzdvihoval důležitost obtížného tématu a zdůraznil, že existuje naděje pro ženy, nacházející se v podobné situaci jako Lily Bloom. Na svém instagramovém profilu pak nedávno zveřejnil diskusi s organizací No More, která bojuje proti genderově podmíněnému násilí a sexuálnímu zneužívání.

    Zdroje: The New York Times, Variety, Vanity Fair, The Cut, Forbes, Instagram, TikTok

    Autor článku:
    Ema Kmeťová
    Ema Kmeťováhttps://fashionup.cz/
    Ema nejčastěji přispívá články do módní rubriky, ale občas nám také přibližuje i aktuální dění ve světě beauty, zejména pokud ji zaujme nějaká kosmetická novinka nebo trend. Nejvíce si však užívá psaní o místních i zahraničních mladých módních talentech nebo analyzování přehlídek a kolekcí. Do módní žurnalistiky se zamilovala už na střední škole, když dělala svůj první rozhovor s lokálním návrhářem pro školní časopis.

    ― Reklama ―

    Foto:Reuters

    Blake Lively čelí kontroverzi. Propagační turné filmu Námi to končí sklízí kritiku za opomíjení problematiky domácího násilí

    ― Reklama ―

    Film Námi to končí je sice kasovní trhák, který za 10 dní od uvedení do kin vydělal přes 100 milionů dolarů, ale jeho mediální kampaň se ukazuje jako pravý opak. Světové premiéry a červené koberce totiž kromě extravagantních outfitů a květinové tematiky doprovází také drama mezi hlavními hvězdami. Veřejnost kritizuje i lehkovážný přístup k ústřednímu motivu snímku.

    Do kin přichází dlouho očekávaná filmová adaptace bestselleru spisovatelky Colleen Hoover. Ženskou protagonistku Lily Bloom si ve snímku Námi to končí zahrála herečka Blake Lively. Hlavní mužskou postavu, Ryla Kincaid, zase ztvárnil herec Justin Baldoni. Ten se pak ujal také režisérské taktovky. Příběh se zaměřuje na milostný vztah hlavních postav, který však přeroste v domácí násilí, a to ze strany Ryla.

    Mezi hvězdami to skřípe. Na světových premiérách se objevují odděleně

    Prvním náznakem zákulisního konfliktu mezi známými herci byla nepřítomnost Justina Baldoni na světových premiérách ve Spojených státech amerických i Evropě. Baldoni se neobjevil na červeném koberci, ani v rozhovorech s žádným ze svých hereckých kolegů. Na všech dosavadních propagačních akcích vystupoval samostatně. 

    Mnozí zpočátku považovali jeho absenci za chytrou marketingovou taktiku. Baldoni totiž ve filmu hraje násilnického partnera. Odstup mezi ním a Blake Lively tak měl signalizovat, že vztah mezi jejich postavami nemá být dychtivým publikem romantizován. 

    Zdroj: It Ends With Us Movie

    Fanoušci však prvotní teorii rychle vyvrátili poté, co herecké obsazení snímku přestalo kolektivně sledovat známého herce na Instagramu. Takový krok okamžitě spustil vlnu spekulací a hollywoodské drama fascinující celý internet bylo na světě.

    Příčinou konfliktu mohou být odlišné tvůrčí představy

    Podle anonymních zdrojů mohou být příčinou vzájemného konfliktu rozdílné vize při natáčení filmu. Baldoni a jeho produkční společnost Wayfarer Studios sice zakoupili práva na filmovou adaptaci původního bestselleru, ovšem ruku k dílu významně přiložila i Lively. Na filmu totiž pracovala také jako výkonná producentka.

    Takové nastavení mohlo pravděpodobně vést až ke kreativním neshodám. Představy o konečné podobě se prý natolik rozcházely, že Lively nechala vytvořit vlastní verzi snímku u jiného střihače. Na scénáři se dokonce podílel i hereččin manžel Ryan Reynolds, který údajně napsal značnou část dialogu pro ikonickou scénu, odehrávající se na střeše.

    Lively čelí kritice za zlehčování domácího násilí

    Mnohem větším problémem, než jsou interpersonální spory, se však ukazuje být samotné promo turné. Terčem ostré kritiky veřejnosti se stala zejména samotná Lively, a to kvůli bagatelizaci ústředního tématu celého filmu, tedy domácího násilí.

    Uživatelé sociálních sítí jí například vyčítají zejména propagování vlastní značky vlasové kosmetiky v rámci turné, plytké odpovědi v rozhovorech nebo vyhýbání se závažným otázkám o domácím násilí. Mnozí se ptají, zda si herečka knižní předlohu vůbec přečetla.

    Baldoni má o něco navrch. Zvolil opačnou taktiku

    Veřejnost pobouřil také lehkomyslný marketingový přístup, který film vykresluje jako bezstarostnou romantickou komedii. Ve videu zveřejněném na oficiálním tiktokovém profilu Námi to končí Lively radostně říká: Popadněte přátele, oblečte si květinové šaty a vyrazte se na něj podívat.

    Ve videích herci společně pečou sušenky, kreslí květiny nebo mají girl talk o znamení zvěrokruhu. Zdá se, že marketing se zaměřuje na všechno ostatní, jen ne na zvyšování povědomí o domácím násilí a jeho obětech.

    @evie.magazine

    The internet isn’t happy with how Blake Lively has been conducting herself in “It Ends With Us” PR, comparing her interviews to Justin Baldoni’s. After seeing interviews side-by-side, what do you think? #itendswithus #itendswithusmovie #itendswithusbook #blakelively #justinbaldoni

    ♬ original sound – Evie Girl Shop

    Pozitivní ohlasy si za osvětu naopak vysloužil Baldoni. V rozhovorech opakovaně vyzdvihoval důležitost obtížného tématu a zdůraznil, že existuje naděje pro ženy, nacházející se v podobné situaci jako Lily Bloom. Na svém instagramovém profilu pak nedávno zveřejnil diskusi s organizací No More, která bojuje proti genderově podmíněnému násilí a sexuálnímu zneužívání.

    Zdroje: The New York Times, Variety, Vanity Fair, The Cut, Forbes, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Výběr pánské vůně vyžaduje přípravu. Zapomeňte na komerci a darujte originalitu

    Pánské vůně během Vánoc získávají zvláštní význam a zároveň jsou dárkem, jenž má vlastní přítomnost. Elegantním gestem se stává vůně nikoliv masová, předvídatelná a zaměnitelná, ale taková, která pracuje s prostorem, materiály i nositelem. Niche parfém dokáže tvořit atmosféru podobně jako umělecký objekt. Působí tiše, přesto křičí na celé okolí. V rukou obdarovaného získává funkci osobního talismanu, nikoliv flakonu, který si rozbalí další tisíce mužů v Česku.

    Versace řadí zpátečku. Dario Vitale opouští po necelém roku vedení

    Návrhář Dario Vitale je opět bez práce. Po necelém roku opouští pozici kreativního ředitele módního domu Versace. V pozici letos v dubnu nahradil ikonickou Donatellu Versace. Oznámení přichází jen pár dní po oficiálním převzetí značky společností Prada Group, která má dle všeho jasnou vizi nové éry Versace. Kdo Vitaleho nahradí ale její zástupci prozatím neprozradili.

    Zara Larsson překročila hranice hudební scény. Do módy vnáší žhavé pohodlí

    Zara Larsson nepatří k ženám, které běžně nosí podprsenky, a právě tento osobní postoj ji přivedl k založení vlastní značky sexy spodního prádla. Její první kolekce s názvem MAIN ROSE představuje projekt, v němž může naplno vyjádřit svou estetiku i tvůrčí pohled. Spolupracovala na ní se zkušeným týmem skandinávských odborníků, jež tvořili pro jména jako Acne Studios nebo Eytys. Impulsem ke vzniku značky byla její touha rozšířit tvůrčí aktivity mimo oblast hudby.

    Co se stane, když zemřeme? Film Navždy s tebou prozrazuje tajemství smrti

    Kde se ocitneme, až náš čas na zemi skončí? Každý z nás si tuto otázku někdy položil. Nová romantická komedie Navždy s tebou barvitě ukazuje, jak si posmrtný život můžeme představovat. Zapomeňte na polehávání na obláčkách či rajskou zahradu. Vlak vás totiž doveze na rozcestí, kde máte jen týden na to vybrat si ze škály „věčností“, v nichž spočine vaše duše. 

    Maison Margiela přepisuje anonymní DNA. Přizpůsobuje se éře virálů

    Říká se, že starého psa novým kouskům nenaučíš. V módě, kde rychle se měnící dynamika může zaskočit i nejsilnější hráče, to však neplatí. Pravidlům hry se musel podřídit i Maison Margiela. Zakladatel značky vybudoval byznys model na ideji brandu bez jména. Kreativní ředitel Glenn Martens ho ale pomalu přetváří. Uvádí ho do současnosti, kde vítězí relevance a pozornost.

    Čepice, které prolomí zimní prokletí. Tu správnou už nesundáte

    Zimní sezona znovu otevírá otázku, proč pletené čepice často působí únavněji než samotné mrazivé počasí. Mnoho tváří pod nimi ztratí proporce, linku čelisti i sebevědomý výraz. Móda však nabízí alternativy, jež pracují s architekturou hlavy mnohem chytřeji a dávají outfitu novou vertikálu. Struktura, historie, elegance a dramatický tvar dokáží proměnit běžné vrstvení ve skutečný styling. Není divu, že módní domy sázejí na čepice rámující obličej jako šperk, ne jako zimní nutnost.

    Military trend ovládá ulice. Z haute couture však míří na oltář rychlé módy

    Military trend ovládá ulice. Z haute couture však míří na oltář rychlé módy Military trend se z podzimních přehlídek přelévá do každodenní módy s takovou razancí, že si podmaňuje i fast fashion řetězce. Siluety inspirované uniformami, ramena ve zbrojní geometrii a zdobné knoflíky získávají masový dosah. Série kolekcí světových módních domů vytvořila atmosféru, jež přeje odvážně strukturovaným vrstvám. Publikum toužící po výrazném stylingu sahá po kouscích, které mají původ v aristokracii i frontových liniích. Ztrácí ale trend díky své oblibě původní kouzlo?

    Uvěřili jsme marketingovým lžím? The Ordinary bourá mýty skincare světa

    Značka The Ordinary řekla stop. Stop marketingovým beauty tipům, které nepřináší žádné viditelné změny. Stop lhaní. Svou novou kampaní s názvem The Periodic Fable chce zbořit mýty, jež svět skincare rutin vystavěl na barvitých termínech. Reklamou udělala společnost čáru za lákavými frázemi a marketingem, které vydělávají peníze, ale nepřináší ovoce. 

    Přeměňte zimní dny v radost. Zář jim dodají luxusní adventní kalendáře

    Přeměňte své Vánoce v kouzelné chvíle a vraťte se do dní, kdy jste byli dětmi. Čekání na Štědrý den může být dlouhé, ale s luxusním adventním kalendářem si ho rozhodně zkrátíte. Předčasným dárkem svátky ještě nikdo nikdy nezkazil. Jste milovníci vůní, sebepéče nebo make-upu? Potom vám roztomilé boxy z nabídky slavných značek jistě vyrazí dech.

    Luxury Insights: Missoni bourá vlastní hranice. Láká na apartmány v Dubaji

    Hranice vysoké módy a dalších odvětví luxusního průmyslu začínají blednout. Missoni je jen jednou z řady legendárních značek, jež v poslední době zkoumají svět exkluzivních nemovitostí. Módní dům koncem listopadu oznámil svou nejnovější investici, a to rezidenční projekt na Dubajských ostrovech. Spolupracuje na něm s tamní společnosti Octa Development.

    Je rapper EsDeeKid herec Timothée Chalamet? Konspirační teorie nabírá na obrátkách

    Internet pracuje ve zvláštním rytmu. Chvíli sklouzává k absurditě, chvíli k fascinující přesnosti. Nejnovější virální konspirační teorie přiřazuje Timothéeho Chalamet k anonymnímu rapperovi EsDeeKid, hvězdě současné britské scény. Oba spojuje záhadná aura, stejné oči a schopnost přitahovat pozornost milionů. Trend se rozvíjí rychlostí, která připomíná spíše kulturní experiment než klasický bulvární příběh. Vzniká tím fenomén, jenž si nárokuje vlastní místo v digitálním panoptiku.

    Móda v kostce: Zemřela designérka Pam Hogg a Jacquemus má první skiwear řadu

    Zemřela skotská návrhářka Pam Hogg, jež oblékala Kate Moss, Kylie Minogue i Rihannu. Jonathan Anderson odhalil první vizi pánské kolekce pro podzim roku 2026 a Jacquemus společně s Nike představil svou první skiwear řadu. Gucci zamíří se svou příští cruise kolekcí do New Yorku a společnost EssilorLuxottica je připravená odkoupit podíl značky Giorgio Armani.

    Kim Kardashian dělí internet. Vynesla kontroverzní Birkin bag ze sloní kůže

    Kim Kardashian se v seriálu All’s Fair objevila s kabelkou Birkin, která dle znalců pochází z kůže afrického slona. Luxusní svět okamžitě vytvořil dva tábory. Na jedné straně stojí hlasití kritici, na druhé fascinovaní sběratelé. Elephant Leather Birkin patří k nejvzácnějším kabelkám Hermès, jejichž výroba však skončila před několila dekádami. Sociální sítě se po odvysílání epizody změnily v jeviště, kde vedle morálního rozhořčení roste posedlost cenovkou a investičním potenciálem.

    Vánoce očima Burberry. Daniel Lee vyměnil trenčkoty za stromeček

    Luxusní hotel Claridge's v srdci Londýna tradičně vkládá výzdobu svého vánočního stromečku do rukou důležitého jména módní scény. Letos dle vlastní vize proměnil sváteční dekorace kreativní ředitel Burberry Daniel Lee. Jednotlivé ozdoby odkazují na dlouholetou tradici značky, zatímco ikonický kostkovaný vzor pohltí zbytek luxusního interiéru hotelového lobby.

    Bottega Veneta uvádí Jenga set. Jeho cenovka je opravdu vesmírná

    Bottega Veneta uvádí Jenga set, který posouvá domácí zábavu do sféry investičních objektů. Luxusní dům využívá své signifikantní prvky a transformuje mezinárodně známou hru do podoby kultivovaného designového předmětu. Každý jednotlivý prvek získává charakter artefaktu, s důrazem na materiál a přesnost zpracování. Soubor působí jako tichý symbol pohodlí, vkusu a sebevědomého vkročení do segmentu zábavy pro dospělé. Ano, společnost na svých stránkách opravdu uvádí, že nejde o hračku pro děti.

    TikTok Highlights: Trendy videa sdílejí vytoužený „flow state“

    Vaše soustředění směřuje k dané aktivitě, okolí se rozplývá a vy nemyslíte na nic jiného než přítomnost. I tak by mnozí uživatelé sociální sítě TikTok popsali "flow state". Tedy stav, který momentálně vyzdvihuje lavina virálních videí. Sdílejí totiž momenty, kdy lidé při často obyčejných aktivitách zapomínají na vše ostatní a ocitají se ve chvíli stvořené jen a pouze pro ně.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―