Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Mainstreamové snímky měly odjakživa velkou sílu. Dokázaly ovlivnit nejen módní, ale i beauty nebo design trendy. Jinak tomu není ani u nového filmu z dílny Tima Burton s názvem Beetlejuice Beetlejuice. Jeho fanoušci si z jeho temného světa převzali inspiraci pro své outfity i make-up.

    Film Beetlejuice Beetlejuice navazuje na hollywoodský trend, který se nás jen tak nepustí. Jedná se totiž o sequel k originálu z roku 1988, s jednodušším názvem Beetlejuice. Čím dál více snímků z 80. nebo 90. let minulého století nyní dostává šanci se opět v moderní verzi vetřít do paměti diváků. Podobnou touhu po starých časech pak reflektuje i současná módní a beauty scéna.

    Možná proto na ní zanechal Beetlejuice Beetlejuice nečekaně velkou stopu. Do podvědomí totiž navrací goth a grunge módu. Důvodem jsou nejen dech beroucí kostýmy herců z premiér či filmových festivalů, ale také jedinečné kostýmy. Postarala se o ně totiž talentovaná návrhářka Colleen Atwood. Postavám tak dala moderní twist, lákající k jeho napodobení.

    Zdroj: Primark

    Někteří možná zatouží se filmem inspirovat doslova, například pomocí řady, kterou kostymérka vytvořila s řetězcem Primark. Jiní ale nejspíše zvolí nenápadnější cestu. Atwood totiž do kostýmů zapojila temné, ale stylové prvky, připomínající nejen konec 20. století, ale i viktoriánské období. Postavám tak můžete „ukrást“ kožené červené rukavice, na míru šité blazery či dlouhé sukně.

    Srdce TikToku zíkal gotický Beetlejuice make-up. Nechte ho však na doma

    Inspirace snímkem Beetlejuice Beetlejuice však přesahuje i hranice módy. Svůj pečlivě připravený „filmový“ outfit proto můžete doplnit pomocí speciálního make-upu. Sociální síť TikTok si zamilovala zejména zeleno-černé rty, připomínající samotného filmového démona. Virální trend z nich učinila Adrianna Kalisz, která natočila jednoduchý návod k jejich dosažení.

    @_hello_adri ib: @Luara Reisinger • I'm The Ghost With The Most, Babe 🪲💚🖤 #makeup #zebralips #beetlejuice ♬ Say My Name – Alex Brightman & Sophia Anne Caruso & Kerry Butler & Rob McClure

    Trik spočívá v tom, že rtěnku vyměníte za tekuté zelené oční stíny. Po jejich zaschnutí musíte našpulit rty a vydržet. Následně na ně totiž nanesete černé oční stíny, které po povolení vytvoří žádoucí „popraskaný“ efekt. Výsledek bychom ovšem doporučili jen na domácí experimenty nebo halloweenský večírek. Ne vše, co funguje ve filmu, totiž ohromí i v realitě.

    Zdroje: Mashable, Variety, Refinery29, Instagram, TikTok

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Beetlejuice Beetlejuice vrací na scénu goth módu. Odstartoval i trendy make-up

    Mainstreamové snímky měly odjakživa velkou sílu. Dokázaly ovlivnit nejen módní, ale i beauty nebo design trendy. Jinak tomu není ani u nového filmu z dílny Tima Burton s názvem Beetlejuice Beetlejuice. Jeho fanoušci si z jeho temného světa převzali inspiraci pro své outfity i make-up.

    Film Beetlejuice Beetlejuice navazuje na hollywoodský trend, který se nás jen tak nepustí. Jedná se totiž o sequel k originálu z roku 1988, s jednodušším názvem Beetlejuice. Čím dál více snímků z 80. nebo 90. let minulého století nyní dostává šanci se opět v moderní verzi vetřít do paměti diváků. Podobnou touhu po starých časech pak reflektuje i současná módní a beauty scéna.

    Možná proto na ní zanechal Beetlejuice Beetlejuice nečekaně velkou stopu. Do podvědomí totiž navrací goth a grunge módu. Důvodem jsou nejen dech beroucí kostýmy herců z premiér či filmových festivalů, ale také jedinečné kostýmy. Postarala se o ně totiž talentovaná návrhářka Colleen Atwood. Postavám tak dala moderní twist, lákající k jeho napodobení.

    Zdroj: Primark

    Někteří možná zatouží se filmem inspirovat doslova, například pomocí řady, kterou kostymérka vytvořila s řetězcem Primark. Jiní ale nejspíše zvolí nenápadnější cestu. Atwood totiž do kostýmů zapojila temné, ale stylové prvky, připomínající nejen konec 20. století, ale i viktoriánské období. Postavám tak můžete „ukrást“ kožené červené rukavice, na míru šité blazery či dlouhé sukně.

    Srdce TikToku zíkal gotický Beetlejuice make-up. Nechte ho však na doma

    Inspirace snímkem Beetlejuice Beetlejuice však přesahuje i hranice módy. Svůj pečlivě připravený „filmový“ outfit proto můžete doplnit pomocí speciálního make-upu. Sociální síť TikTok si zamilovala zejména zeleno-černé rty, připomínající samotného filmového démona. Virální trend z nich učinila Adrianna Kalisz, která natočila jednoduchý návod k jejich dosažení.

    @_hello_adri ib: @Luara Reisinger • I'm The Ghost With The Most, Babe 🪲💚🖤 #makeup #zebralips #beetlejuice ♬ Say My Name – Alex Brightman & Sophia Anne Caruso & Kerry Butler & Rob McClure

    Trik spočívá v tom, že rtěnku vyměníte za tekuté zelené oční stíny. Po jejich zaschnutí musíte našpulit rty a vydržet. Následně na ně totiž nanesete černé oční stíny, které po povolení vytvoří žádoucí „popraskaný“ efekt. Výsledek bychom ovšem doporučili jen na domácí experimenty nebo halloweenský večírek. Ne vše, co funguje ve filmu, totiž ohromí i v realitě.

    Zdroje: Mashable, Variety, Refinery29, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Darujte nadčasový klenot. Pánské hodinky ovládá retro i tradice

    Nabídka pánských hodinek letos na Vánoce překračuje hranice obvyklého dárku. Vedle kultovních jmen, jako je Audemars Piguet nebo Breguet, stojí Tissot, Citizen či Casio. Značky, které dokazují, že i rozumná investice může mít špičkový design a charisma. Trendy ukazují dvě linie. Návrat k tradičním "maskulinním" hodinkám a fascinaci digitální retro estetikou. Ať už jde o titanové chronografy, mramorované ciferníky, nebo ručně rytá loga, letošní výběr má společný cíl. Udělat z času zážitek.

    Elie Saab rozšiřuje působení. Navrhne design tryskáče Bombardier

    Luxusní značka Elie Saab zkoumá nové vody. Módní dům známý především pro své dechberoucí haute couture kolekce již dříve okusil navrhování exkluzivních rezidencí, hotelů nebo jacht. S nejnovějším projektem se ovšem podívá až do oblak. Navrhne totiž interiér tryskáče z dílny společnosti Bombardier. Design modelu Global 8000 hodlají společně odhalit příští rok.

    TikTok Highlights: Sociální síť pohltila obsese „peptide stacking“

    Milovníci wellness a fitness tipů na platformě TikTok podlehli nové vášni. Tentokrát mezi sebou sdílejí metodu přezdívanou "peptide stacking". Jedná se o kombinace peptidů, od nichž si slibují rychlejší spalování tuků a regeneraci po posilování nebo více energie. Virální trik však nepodporují relevantní ověřené studie a odborníci proto radí se mu raději obloukem vyhnout.

    Z módy rovnou na talíř. Retro jídlo oslavuje svůj návrat

    Na stolech se znovu lesknou stříbrné podnosy, v koktejlových sklenkách tančí červené třešně a plátky okurky se stáčejí do spirál, jako by chtěly vyprávět příběh elegance minulých dekád. Gastronomie objevuje půvab retra. Ne jako nostalgii, ale staronový styl luxusu. V době minimalistických menu se vrací šarm opulentních receptů, které slaví detail, barvu i rituál.

    Kosmický přešlap Vogue. Nový cover s Timothée Chalamet schytal kritiku

    Americký Vogue uzavírá rok vizuálním experimentem, který vyvolává bouři napříč módním světem. Prosincové číslo s Timothée Chalamet mělo být poctou fantazii i technologické spolupráci s NASA. Místo toho rozpoutalo debatu o hranicích vkusu, konceptu a autenticity. Fotografka Annie Leibovitz přetvořila herce v kosmickou siluetu, která však působí překvapivě ploše. Internet reaguje s intenzitou, jakou si Vogue skrze svou popularitu zaslouží. Avšak s nekompromisním pohledem. Navíc jde o poslední číslo vytvořené pod vedením odcházející Anny Wintour.

    Shein dobývá Paříž. Navzdory skandálu láká desítky tisíc návštěvníků

    Fast-fashion řetězec Shein slaví v Paříži navzdory nedávnému skandálu i trvajícím protestům úspěch. Před týdnem otevřel v historickém nákupním centru BHV svou první kamennou pobočku. Ve stejnou dobu ovšem musel čelit tvrdé kritice kvůli prodeji sex panenek připomínajících děti. Přesto první pobočka Shein dosud přivítala na několik desítek tisíc návštěvníků.

    CFDA/Vogue Fashion Fund 2025 má výherce. Vycházející hvězdou je Ashlynn Park

    Americká módní scéna oslavuje vycházející hvězdu. Návrhářka Ashlynn Park vyhrála v pondělí CFDA/Vogue Fashion Fund 2025. Ocenění ji zajistí dotaci ve výši 300 tisíc dolarů a účast v mentorském programu. Na letošních CFDA Fashion Awards získala titul American Emerging Designer of the Year. O designérce a její značce Ashlyn tak rozhodně neslyšíme naposledy.

    TikTok Highlights: Populární Cosy Cardio připomíná potěšení z pohybu

    S podzimem se na TikTok scénu vrací tak trochu zapomenutý trend. Cvičení s názvem Cosy Cardio narůstá na oblibě již od roku 2023. Jedná se o způsob, jak snadno a z pohodlí domova překonat nechuť k pohybu. Ať už kvůli tomu, že čelíte zotavení po úrazu, nebo vás sterilní prostředí posiloven odrazuje. Zapalte si svíčku, zapněte oblíbený seriál a hurá do toho.

    Móda v hávu Vánoc. Luxusní značky opět vítají čas svátků

    Kouzelné momenty před praskajícím krbem, sněhem zaváté krajiny a dárky v klasickém červeno-zeleném balicím papíru. Přesně tak vypadá módní svět, který už naplno opustil ruch podzimních týdnů módy a obrátil svou pozornost směrem k blížícím se svátkům. Vlastní pojetí Vánoc představily i značky Loro Piana, Ferragamo, Maison Margiela, Sephora či Tory Burch.

    Místo čokolády kalhotky. Skims uvádí adventní kalendář plný svůdností

    Značka Skims nezklamala a opět dokazuje, že umí překvapit. Spolu se zimní kolekcí přišla společnost s adventním kalendářem, jenž rozhodně není obyčejnou vánoční klasikou. Stvořený je pro všechny "fashionistky", jež rády kombinují pohodlí s luxusem a milují každý den odhalit malý módní zážitek. Co je na něm tak jedinečného? Obsahuje 25 párů kalhotek, které zpestří každé ráno a udělají z čekání na Vánoce opravdovou radost.

    Fíky ovládají sociální sítě. Je libo smoothie nebo carpaccio?

    Fíky vstupují do světa kulinárního glamour jako neodolatelný vizuální magnet. Jejich příjemná textura a medové tóny okamžitě promění talíř ve fotografii hodnou instagramového feedu. Influenceři i food blogeři si je zamilovali pro jejich schopnost kombinovat eleganci s hravostí. Od carpaccia až po smoothie bowls. Fík dává jídlu šmrnc, který se fotí sám. Je symbolem sofistikovaného, moderního životního stylu, kde estetika a zdraví tančí ruku v ruce.

    Koncern LVMH pod taktovkou jedné rodiny. Arnaultovi vlastní většinu jeho akcií

    Zakladatel a dlouholetý lídr skupiny LVMH Bernard Arnault završil klíčovou etapu své celoživotní strategie. Série cílených nákupů akcií v hodnotě 1,6 miliardy dolarů přiblížila jeho rodinu k absolutnímu ovládnutí největšího luxusního konglomerátu světa. Francouzská média potvrzují, že Arnaultovi nyní drží více než polovinu akcií společnosti. V době, kdy trh s luxusem prochází zpomalením, posílil byznysmen svou pozici s přesností, která definuje jeho podnikání.

    Louis Vuitton následuje světlo. Vánoční kampaní vzdává hold cestování

    Francouzský módní dům Louis Vuitton je další z řady luxusních značek, které vítají rychle se blížící Vánoce. Ve své sváteční kampani s názvem Le Voyage des Lumières se tentokrát vydává na dechberoucí cestu světla, kterou definuje zářící lampion. Vzdává tím hold své dlouhé historii, jejíž kořeny leží nejen v tradičním řemeslu, ale především touze po cestování.

    Nan Goldin představuje výstavu This Will Not End Well. Minulost mění ve film

    Nan Goldin představuje světu své nejnovější dílo s názvem This Will Not End Well. Rozsáhlá výstava okouzlila kritiky umění a v divácích vzbudila silné emoce. Umělkyně v ní vzpomíná na 80. léta a postupně se propracovává skrz minulost až do současnosti. Výsledná práce je složená jako film, jednotlivé statické snímky umně zachycují momenty obyčejného života. 

    Londýn propadl světu filmů. Poznejte 10 nejlepších snímků BFI festivalu

    Filmový festival BFI, který by si neměl nechat ujít žádný filmový fanoušek, tradičně dorazil do Londýna. Letos uvedl 247 filmů pocházejících ze 79 různých zemí světa, z nichž 42 procent vzniklo z hlav režisérek nebo nebinárních tvůrců. Na jejich premiéře nechyběly filmové hvězdy a významné osobnosti, jako je Kristen Stewart nebo Elle Fanning. Event zahájil film Wake Up Dead Man: A Knives Out Mystery. 

    Gucci zdolává svahy. Zimní kolekce Altitude poprvé mísí luxus s technologií 

    Začala lyžařská sezóna a Gucci není pozadu. Jako správný zástupce Italů přichází se zimní kolekcí Altitude. Od těch předchozích se ovšem liší a to tím, že nabízí nejen luxus, ale i technické vybavení pro vrcholové výkony. Na sněhu se můžete blýsknout oblečením, které spojuje špičkovou technologii, precizní řemeslo a nezaměnitelnou estetiku módního domu. 

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―