Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Platforma Beauty Inc každoročně nabízí seznam svých oblíbenců za uplynulý rok. Letos jsme z výherců vybrali pět z nich, které rozhodně stojí za to sledovat. Patří mezi ně například všestranná paletka hnědých a béžových odstínů Danessa Myricks, luxusní parfém od Burberry, nová beauty řada značky Prada, ale také aktivační sérum od Westman Atelier i veškeré produkty RMS Beauty.

    Vstupte do nového roku s perfektní péčí. Zajistí ji aktivační sérum od Westman Atelier

    Sérum s názvem Skin Activator vytvářela luxusní značka Westman Atelier pět let. Na pomoc si totiž přizvala také dermatologa Rymonda Park. Společně tak letos představili emulzi, která umně napodobuje strukturu kůže a obsahuje na 15 aktivních složek.

    Patří mezi ně například čtyři různé kyseliny hyaluronové. Jedná se přitom o první produkt spadající do kategorie „péče“, kterou kreativní duo Westmanových zveřejnilo. Není tak divu, že od Beauty Inc získalo cenu produkt roku ze světa skin care.

    Zdroj: Westman Atelier

    Průlomovou značku letošního roku je RMS Beauty. Jedná se o organickou a elegantní volbu

    Porotce z Beauty Inc oslovila také make-up společnost RMS Beauty. Stala se totiž letošním průlomovým brandem. Už v roce 2009 ji založila make-up umělkyně Rose-Marie Swift. Od té doby si stanovila za cíl vytvářet produkty s organickými ingrediencemi. Postupem času a velmi dobře zvolenou kampaní na sociálních sítích se jí nakonec podařilo dosáhnout úspěchu. V současnosti tak nabízí snad veškeré make-up klasiky, které si jen může (eco)beauty milovník přát.

    Cenu za nejlepší make-up produkt si odnesla Danessa Myricks. Zazářila se svou multi-funkční paletkou

    Jednou z nejvíce sledovaných kategorií na Beauty Inc Awards 2023 byla samozřejmě ta týkající se make-upu. Letos si první místo v ní vydobyla společnost Danessa Myricks Beauty. Stejnojmenná majitelka značky totiž vytvořila paletku 10 neutrálních odstínů Groundwork Defining Neutrals. Speciálně je především tím, že se dá použít jak na oči, tak obličej, tváře nebo rty. Sloužit má hlavně pro kreativní hru se stínováním, ale také jako pomoc s tvarováním požadovaných rysů.

    Zdroj: Danessa Myricks

    Titul parfém roku získala společnost Burberry. Ohromila svou vůní Goddess

    Parfém Goddess od Burberry možná znáte díky kampani, ve které se v srpnu objevila herečka Emma Mackey. Letos na sebe upoutala pozornost především díky filmu Barbie. Známá je ale hlavně ze seriálu Sex Education. Cenu parfém roku však luxusní produkt získal hlavně kvůli svým perfektním ingrediencím. Jeho hlavní složkou je totiž vanilka, která se letos těšila velké oblibě. Kromě toho se jedná o první parfém licencovaný firmou Coty, jehož lahvička se dá znovu doplnit.

    Miuccia Prada ani tentokrát nešlápla vedle. Beauty řadou s L’Oréal si zajistila jasný úspěch

    Za nejvíce prestižní řadu letošního roku označila platforma Beauty Inc spolupráci mezi Pradou a L’Oréal. Značky totiž společně vytvořily kolekci skin care i make-up produktů. Jak kreativní ředitelka Miuccia Prada, tak její partner Raf Simons si totiž přáli vytvořit výrobky, které budou „reprezentovat osobnost, svobodu i sebe vyjádření“ zákazníků. Vedení L’Oréal tak jejich přání vyslyšelo a propojilo ho s texturami, vzory i barvami z archivů módního domu Prada.

    Zdroj: Prada

    Zdroje: WWD, Instagram, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Beauty Inc zná favority roku 2023. Patří mezi ně parfém Burberry, všestranná paletka i produkty Prada

    Platforma Beauty Inc každoročně nabízí seznam svých oblíbenců za uplynulý rok. Letos jsme z výherců vybrali pět z nich, které rozhodně stojí za to sledovat. Patří mezi ně například všestranná paletka hnědých a béžových odstínů Danessa Myricks, luxusní parfém od Burberry, nová beauty řada značky Prada, ale také aktivační sérum od Westman Atelier i veškeré produkty RMS Beauty.

    Vstupte do nového roku s perfektní péčí. Zajistí ji aktivační sérum od Westman Atelier

    Sérum s názvem Skin Activator vytvářela luxusní značka Westman Atelier pět let. Na pomoc si totiž přizvala také dermatologa Rymonda Park. Společně tak letos představili emulzi, která umně napodobuje strukturu kůže a obsahuje na 15 aktivních složek.

    Patří mezi ně například čtyři různé kyseliny hyaluronové. Jedná se přitom o první produkt spadající do kategorie „péče“, kterou kreativní duo Westmanových zveřejnilo. Není tak divu, že od Beauty Inc získalo cenu produkt roku ze světa skin care.

    Zdroj: Westman Atelier

    Průlomovou značku letošního roku je RMS Beauty. Jedná se o organickou a elegantní volbu

    Porotce z Beauty Inc oslovila také make-up společnost RMS Beauty. Stala se totiž letošním průlomovým brandem. Už v roce 2009 ji založila make-up umělkyně Rose-Marie Swift. Od té doby si stanovila za cíl vytvářet produkty s organickými ingrediencemi. Postupem času a velmi dobře zvolenou kampaní na sociálních sítích se jí nakonec podařilo dosáhnout úspěchu. V současnosti tak nabízí snad veškeré make-up klasiky, které si jen může (eco)beauty milovník přát.

    Cenu za nejlepší make-up produkt si odnesla Danessa Myricks. Zazářila se svou multi-funkční paletkou

    Jednou z nejvíce sledovaných kategorií na Beauty Inc Awards 2023 byla samozřejmě ta týkající se make-upu. Letos si první místo v ní vydobyla společnost Danessa Myricks Beauty. Stejnojmenná majitelka značky totiž vytvořila paletku 10 neutrálních odstínů Groundwork Defining Neutrals. Speciálně je především tím, že se dá použít jak na oči, tak obličej, tváře nebo rty. Sloužit má hlavně pro kreativní hru se stínováním, ale také jako pomoc s tvarováním požadovaných rysů.

    Zdroj: Danessa Myricks

    Titul parfém roku získala společnost Burberry. Ohromila svou vůní Goddess

    Parfém Goddess od Burberry možná znáte díky kampani, ve které se v srpnu objevila herečka Emma Mackey. Letos na sebe upoutala pozornost především díky filmu Barbie. Známá je ale hlavně ze seriálu Sex Education. Cenu parfém roku však luxusní produkt získal hlavně kvůli svým perfektním ingrediencím. Jeho hlavní složkou je totiž vanilka, která se letos těšila velké oblibě. Kromě toho se jedná o první parfém licencovaný firmou Coty, jehož lahvička se dá znovu doplnit.

    Miuccia Prada ani tentokrát nešlápla vedle. Beauty řadou s L’Oréal si zajistila jasný úspěch

    Za nejvíce prestižní řadu letošního roku označila platforma Beauty Inc spolupráci mezi Pradou a L’Oréal. Značky totiž společně vytvořily kolekci skin care i make-up produktů. Jak kreativní ředitelka Miuccia Prada, tak její partner Raf Simons si totiž přáli vytvořit výrobky, které budou „reprezentovat osobnost, svobodu i sebe vyjádření“ zákazníků. Vedení L’Oréal tak jejich přání vyslyšelo a propojilo ho s texturami, vzory i barvami z archivů módního domu Prada.

    Zdroj: Prada

    Zdroje: WWD, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Móda v kostce: Saint Laurent narůstá na oblibě a Anok Yai je modelkou roku

    Módní dům Saint Laurent slaví. Vyšplhal se na vrchol žebříčku platformy Lyst a stal se nejvíce "hot" značkou posledního čtvrtletí. Oslavy chystá i Anok Yai, jež bude na letošních Fashion Awards 2025 jmenována modelkou roku. Selfridges pak poctí Vánoce spolu s Disney a Dr. Martens vydává první voděodolnou obuv. Dakota Johnson září ve své první Valentino kampani.

    Pinterest spustil osobního asistenta. Pomůže s nákupem i psychickou pohodou

    Nová funkce Pinterest Assistant přetváří způsob, jakým nakupujeme online. Vizuální AI průvodce redefinuje nákupní digitální prostor a mění každou interakci s platformou Pinterest v osobní dialog s estetickou vizí. Uživatel vstupuje do prostředí, kde technologie chápe jeho vkus stejně citlivě jako lidský poradce. Personalizace probíhá okamžitě a každé doporučení rezonuje s individuálním stylem. Pomocník proměňuje scénu digitálního nakupování v prostor, kde estetika a praktičnost splývají.

    Rapper Rilès vydal nové album. Zpracování připomíná umělecký rituál

    Francouzský rapper Rilès proměnil vydání svého nového alba THE 25th HOUR ve vizuální událost, jakou Paříž dlouho nezažila. V galerii Ellia Art Gallery usedl na 24 hodin a 42 minut k pásu, po němž plynuly tisíce prázdných vinylových obalů. Každý z více než 20 tisíc kusů označil otiskem své ruky potřené červenou barvou, čímž je proměnil v limitovanou edici i symbol lidské vytrvalosti. Tento akt navazuje na jeho dřívější performanci, kdy uběhl přes 200 kilometrů na pásu během jednoho dne.

    Balmain osiřel. Po 14 letech ho opouští kreativní ředitel Olivier Rousteing

    Vždy, když se zdá, že módní kolotoč změny kreativních ředitelů skončil, objeví se další náhlá změna. Tentokrát ze své vedoucí pozice odchází čtyřicetiletý návrhář Olivier Rousteing. Francouzský módní dům Balmain opouští po 14 letech v jeho čele. Za své působení dokázal značku propojit s popkulturou, zapojit ji do světa nových technologií a vytvořit vlastní Balmain Army.

    Beauty segment posiluje. V roce 2025 poháněla luxusní byznys krása

    Rok 2025 se nese v duchu proměny krásy v jeden z nejvýraznějších pilířů globálního luxusního trhu. Beauty segment získává status klíčového motoru růstu a mění obchodní mapu velkých značek. Akvizice, nové řady a strategické vstupy do kosmetiky posouvají společnosti do sféry, kde se psychologie potkává s výkonem. V luxusním světě dnes vítězí to, co dokáže být osobní, a právě krása tuto rovnováhu ztělesňuje.

    Rýže jako nová „it“ složka parfémů. Svět vůní tíhne k čistotě

    Rýže se stává hvězdou moderní parfumerie. Pudrová, a přitom překvapivě všestranná, otevírá prostor pro neotřelé kompozice, jež kombinují smyslový komfort se sofistikovanou esencí. Parfuméři využívají rýži k dosažení hloubky, která výsledek dělí od komerčních vůní. Masivní popularita vonných produktů s rýží dokazují, že food složky definují aktuální "estetiku" luxusních parfémů.

    Stranger Things míří do finále. Comeback doplní beauty i módní spolupráce

    Konec listopadu přivítá návrat populárního seriálu Stranger Things. Na obrazovky se vrací se svou pátou a poslední sérií, která vyvrcholí poslední den letošního roku. Velké finále si žádá stejně významné oslavy. Na pomoc proto přispěchaly beauty a módní značky, jež nabízejí speciální spolupráce. Do Hawkins vás vtáhnou boty, kabelky, přívěsky nebo tematický make-up.

    Chlupy, bradavky a byznys. Proč SKIMS dráždí veřejnost? 

    Značka SKIMS nedávno vyvolala rozruch novou kolekcí, která oslavuje přirozenost těla. Anebo ne? Na sociálních sítích se strhla bouře názorů, zda Kim Kardashian oslavuje přirozenost ženského těla a bourá tabu kůže bez jediného chloupku, či naopak posiluje nerealistické ideály krásy a tlak na „dokonalé“ tělo. Marketingový tým SKIMS však slaví úspěch, tanga s umělým ochlupením byla během pár dnů vyprodaná. 

    Historie elegance opět září. Pillbox hat slaví návrat na módní scénu

    Nenápadný, a přesto neodolatelně působivý. Klobouk ve tvaru krabičky, ​​známý jako pillbox hat, je symbolem kultivovaného vkusu, překračujícího generace i trendy. Ztělesňuje jednoduchost povýšenou na umění, spojenou s autoritou a jemností, která se nikdy neztrácí v davu. Není jen proto jen ozdobou. Je vyjádřením postoje, odkazem éry půvabu a poctou ženské elegance.

    První Pink Ball oživil Londýn. British Museum sklízí kvůli akci kritiku

    Exkluzivní Pink Ball zbarvil dne 18. října prostory British Museum do všech odstínů růžové. Vůbec první gala večer v tamních prostorách kontrastoval s končící výstavou Ancient India: Living Traditions, jejímž tématem náboženských tradic se rovněž inspiroval. Svět luxusu tak vládl mezi historickými artefakty Londýna, což ovšem vyvolalo také značnou kritiku. 

    LVMH a UNESCO rozšiřují spolupráci. Tiffany & Co. hodlá chránit oceány

    Luxusní skupina LVMH prohlubuje partnerství s UNESCO. Společně hodlají pracovat na dalším pětiletém plánu, tentokrát s názvem For the Beauty of Life. Nově se k němu přidá rovněž šperkařský dům Tiffany & Co., jehož cílem bude podpořit ochranu oceánů. V srdci spolupráce stojí snaha vytvořit udržitelná řešení, jež podpoří především lokální komunity po celém světě.

    Maison Margiela otvírá brány Dubaje. V metropoli nabízí exkluzivní rezidence

    Legendární francouzská značka pokračuje v překračování módních hranic. Maison Margiela tentokrát svou jedinečnou estetiku neaplikoval na dechberoucí návrhy, ale luxusní apartmány. Módní dům odhalil první exkluzivní rezidence, které vybudoval na ostrově Palm Jumeirah v Dubaji. Přidal se tak ke skupině značek, jež redefinují podobu současného luxusního průmyslu.

    Stella McCartney zdolala další milník. Představila první plant-based peří

    Nedávný Pařížský týden módy zažil důležitý debut. Na tamní přehlídková mola dorazily první návrhy z plant-based peří. Na svědomí je má britská návrhářka Stella McCartney, proslulá svým udržitelným a ekologickým přístupem. Inovativní materiál FEVVERS přitom nemá sloužit jako přesná napodobenina peří, jeho cílem je vytvořit podobnou, avšak jedinečnou estetiku.

    Balmain slaví 80. narozeniny. Jeho módní stopu vykreslí nový dokument

    Jedna z nejvýznamnějších značek módní historie slaví významný milník. Módní dům Balmain letos oslaví své 80. narozeniny. Na oslavu si nadělil nejen speciální výstavu One Night, Eight Decades v New Yorku, ale rovněž speciální dokument. Postaral se o něj uznávaný režisér Loïc Prigent, jenž vynesl na povrch archivní záznamy, které veřejnost ještě nikdy nespatřila.

    Z holky od vedle je showgirl. Taylor Swift se novými outfity staví mezi legendy

    Už dlouho víme, že značka jménem Taylor Swift obsahuje mnohem víc než jen písničky s chytlavými refrény a chytrými texty. Nové album The Life of a Showgirl ukazuje umělkyni šťastně zamilovanou a pevně usazenou ve světě showbyznysu. Populární zpěvačka si skrze něj nejen hudebním, ale především módním jazykem a za pomocí promyšlené stylizace říká o pozici mezi opravdovými legendami.

    Prada odstartovala vánoční shon. Vydala letošní sváteční kampaň

    S postupujícím podzimem se nezadržitelně blíží i letošní sváteční období. Vánoční shon odstartovala mezi světovými módními domy společnost Prada. Koncem října vydala kampaň oslavující svátky s názvem A Winter's Tale. V jejím středu stojí ambasadoři značky, ale také klasický zimní archetyp představující cestu domů zasněženými vrcholky dechberoucích hor.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―