Více

    ― Reklama ―

    Platforma Beauty Inc každoročně nabízí seznam svých oblíbenců za uplynulý rok. Letos jsme z výherců vybrali pět z nich, které rozhodně stojí za to sledovat. Patří mezi ně například všestranná paletka hnědých a béžových odstínů Danessa Myricks, luxusní parfém od Burberry, nová beauty řada značky Prada, ale také aktivační sérum od Westman Atelier i veškeré produkty RMS Beauty.

    Vstupte do nového roku s perfektní péčí. Zajistí ji aktivační sérum od Westman Atelier

    Sérum s názvem Skin Activator vytvářela luxusní značka Westman Atelier pět let. Na pomoc si totiž přizvala také dermatologa Rymonda Park. Společně tak letos představili emulzi, která umně napodobuje strukturu kůže a obsahuje na 15 aktivních složek.

    Patří mezi ně například čtyři různé kyseliny hyaluronové. Jedná se přitom o první produkt spadající do kategorie „péče“, kterou kreativní duo Westmanových zveřejnilo. Není tak divu, že od Beauty Inc získalo cenu produkt roku ze světa skin care.

    Zdroj: Westman Atelier

    Průlomovou značku letošního roku je RMS Beauty. Jedná se o organickou a elegantní volbu

    Porotce z Beauty Inc oslovila také make-up společnost RMS Beauty. Stala se totiž letošním průlomovým brandem. Už v roce 2009 ji založila make-up umělkyně Rose-Marie Swift. Od té doby si stanovila za cíl vytvářet produkty s organickými ingrediencemi. Postupem času a velmi dobře zvolenou kampaní na sociálních sítích se jí nakonec podařilo dosáhnout úspěchu. V současnosti tak nabízí snad veškeré make-up klasiky, které si jen může (eco)beauty milovník přát.

    Cenu za nejlepší make-up produkt si odnesla Danessa Myricks. Zazářila se svou multi-funkční paletkou

    Jednou z nejvíce sledovaných kategorií na Beauty Inc Awards 2023 byla samozřejmě ta týkající se make-upu. Letos si první místo v ní vydobyla společnost Danessa Myricks Beauty. Stejnojmenná majitelka značky totiž vytvořila paletku 10 neutrálních odstínů Groundwork Defining Neutrals. Speciálně je především tím, že se dá použít jak na oči, tak obličej, tváře nebo rty. Sloužit má hlavně pro kreativní hru se stínováním, ale také jako pomoc s tvarováním požadovaných rysů.

    Zdroj: Danessa Myricks

    Titul parfém roku získala společnost Burberry. Ohromila svou vůní Goddess

    Parfém Goddess od Burberry možná znáte díky kampani, ve které se v srpnu objevila herečka Emma Mackey. Letos na sebe upoutala pozornost především díky filmu Barbie. Známá je ale hlavně ze seriálu Sex Education. Cenu parfém roku však luxusní produkt získal hlavně kvůli svým perfektním ingrediencím. Jeho hlavní složkou je totiž vanilka, která se letos těšila velké oblibě. Kromě toho se jedná o první parfém licencovaný firmou Coty, jehož lahvička se dá znovu doplnit.

    Miuccia Prada ani tentokrát nešlápla vedle. Beauty řadou s L’Oréal si zajistila jasný úspěch

    Za nejvíce prestižní řadu letošního roku označila platforma Beauty Inc spolupráci mezi Pradou a L’Oréal. Značky totiž společně vytvořily kolekci skin care i make-up produktů. Jak kreativní ředitelka Miuccia Prada, tak její partner Raf Simons si totiž přáli vytvořit výrobky, které budou „reprezentovat osobnost, svobodu i sebe vyjádření“ zákazníků. Vedení L’Oréal tak jejich přání vyslyšelo a propojilo ho s texturami, vzory i barvami z archivů módního domu Prada.

    Zdroj: Prada

    Zdroje: WWD, Instagram, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Beauty Inc zná favority roku 2023. Patří mezi ně parfém Burberry, všestranná paletka i produkty Prada

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Platforma Beauty Inc každoročně nabízí seznam svých oblíbenců za uplynulý rok. Letos jsme z výherců vybrali pět z nich, které rozhodně stojí za to sledovat. Patří mezi ně například všestranná paletka hnědých a béžových odstínů Danessa Myricks, luxusní parfém od Burberry, nová beauty řada značky Prada, ale také aktivační sérum od Westman Atelier i veškeré produkty RMS Beauty.

    - Reklama -

    Vstupte do nového roku s perfektní péčí. Zajistí ji aktivační sérum od Westman Atelier

    Sérum s názvem Skin Activator vytvářela luxusní značka Westman Atelier pět let. Na pomoc si totiž přizvala také dermatologa Rymonda Park. Společně tak letos představili emulzi, která umně napodobuje strukturu kůže a obsahuje na 15 aktivních složek.

    Patří mezi ně například čtyři různé kyseliny hyaluronové. Jedná se přitom o první produkt spadající do kategorie „péče“, kterou kreativní duo Westmanových zveřejnilo. Není tak divu, že od Beauty Inc získalo cenu produkt roku ze světa skin care.

    Zdroj: Westman Atelier

    - Reklama -

    Průlomovou značku letošního roku je RMS Beauty. Jedná se o organickou a elegantní volbu

    Porotce z Beauty Inc oslovila také make-up společnost RMS Beauty. Stala se totiž letošním průlomovým brandem. Už v roce 2009 ji založila make-up umělkyně Rose-Marie Swift. Od té doby si stanovila za cíl vytvářet produkty s organickými ingrediencemi. Postupem času a velmi dobře zvolenou kampaní na sociálních sítích se jí nakonec podařilo dosáhnout úspěchu. V současnosti tak nabízí snad veškeré make-up klasiky, které si jen může (eco)beauty milovník přát.

    Cenu za nejlepší make-up produkt si odnesla Danessa Myricks. Zazářila se svou multi-funkční paletkou

    Jednou z nejvíce sledovaných kategorií na Beauty Inc Awards 2023 byla samozřejmě ta týkající se make-upu. Letos si první místo v ní vydobyla společnost Danessa Myricks Beauty. Stejnojmenná majitelka značky totiž vytvořila paletku 10 neutrálních odstínů Groundwork Defining Neutrals. Speciálně je především tím, že se dá použít jak na oči, tak obličej, tváře nebo rty. Sloužit má hlavně pro kreativní hru se stínováním, ale také jako pomoc s tvarováním požadovaných rysů.

    Zdroj: Danessa Myricks

    Titul parfém roku získala společnost Burberry. Ohromila svou vůní Goddess

    Parfém Goddess od Burberry možná znáte díky kampani, ve které se v srpnu objevila herečka Emma Mackey. Letos na sebe upoutala pozornost především díky filmu Barbie. Známá je ale hlavně ze seriálu Sex Education. Cenu parfém roku však luxusní produkt získal hlavně kvůli svým perfektním ingrediencím. Jeho hlavní složkou je totiž vanilka, která se letos těšila velké oblibě. Kromě toho se jedná o první parfém licencovaný firmou Coty, jehož lahvička se dá znovu doplnit.

    Miuccia Prada ani tentokrát nešlápla vedle. Beauty řadou s L’Oréal si zajistila jasný úspěch

    Za nejvíce prestižní řadu letošního roku označila platforma Beauty Inc spolupráci mezi Pradou a L’Oréal. Značky totiž společně vytvořily kolekci skin care i make-up produktů. Jak kreativní ředitelka Miuccia Prada, tak její partner Raf Simons si totiž přáli vytvořit výrobky, které budou „reprezentovat osobnost, svobodu i sebe vyjádření“ zákazníků. Vedení L’Oréal tak jejich přání vyslyšelo a propojilo ho s texturami, vzory i barvami z archivů módního domu Prada.

    Zdroj: Prada

    Zdroje: WWD, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Jelly sandals opět na scéně. Módní svět pohlcuje hluboká nostalgie

    Už od začátku letošního roku je jasné, jaký vliv definuje letošní trendy. Jistá cykličnost patřila k módnímu světu odnepaměti, rok 2025 však naplno uchvátila nostalgie. Do šatních skříní se vkrádá touha po hravosti, dávné nevinnosti a autenticitě, které spojujeme s již zapomenutými kousky. Důkazem je i návrat klasických jelly sandals.

    Léto ve znamení zelené. Barevným trendům vévodí „koprový“ odstín

    Sociální síť Pinterest vydala svůj tradiční report trendů. Na základě vyhledávání uživatelů určila rovněž barvu, jež povládne letošnímu létu. Nad "butter yellow" a "cherry red" tentokrát vyhrála takzvaná dill green. Koprový odstín zelené zároveň představuje návrat k přírodě, offline detox a touhu po autenticitě, vzdálené světu sociálních sítí.

    Marc Jacobs potvrdil svůj rukopis. Na molo vrátil snové oversized siluety

    Pondělní večer v New Yorku se nesl ve znamení Marca Jacobs. Návrhář představil svou kolekci pro rok 2026, a to v již dříve využitých prostorách Newyorské veřejné knihovny. Jeho 19 umně zpracovaných looků potvrdilo rukopis, který designér buduje již několik sezón. Opět totiž nabídl strukturované a oversized siluety připomínající panenky.

    Old money, balet a F1. Letní obuv sází na nadčasovost

    Léto každoročně volá po lehkých a pohodlných botách, které vás budou ve stylu provázet horkými dny. Letos spatříme na nohou jak novinky, tak staré dobré kousky, které známe už od dětství. Všechnu letošní trendy obuv ale spojuje jedno, a to ambice propojit pohodlí a styl.

    Chcete se oblékat jako princezna Diana? Nikdy to nebylo jednodušší

    Existují módní ikony, jejichž styl neztrácí dech ani dekády po jejich odchodu. Princezna Diana patří k těm, které se nevpisují jen do historie šlechtických rodů, ale i do šatníků žen napříč generacemi. Její kombinace elegance, odvahy a autenticity nastavila laťku tak vysoko, že dodnes inspiruje módní návrháře, celebrity i milovníky módy. Nyní přichází okamžik, kdy se od inspirace můžete posunout k realitě. Aukční dům Julien’s Auctions nabízí šaty, kabáty a doplňky, kdysi patřící Dianě.

    Milán zatáhl módní oponu. Pánská móda putuje do Paříže

    Milánský menswear týden módy skončil několika vysoce očekávanými přehlídkami. I když samotný Giorgio Armani nemohl na odhalení své kolekce dorazit, přesto přihlížející více než ohromilo. Dojem zanechala také show z dílny britské značky Dunhill a pánská řada Vivienne Westwood. Milán tak předal štafetu Paříži, kde týden módy pokračuje.

    Na prstech lžičky, na krku nesourodé perly. V létě zazáří šperky s historií

    Letos v létě se tradice setká s individualitou. Čím větší příběh se za šperkem skrývá, tím lépe. V popředí stojí kousky spojené s bohatou historií, ať už jde o původně zásnubní prsteny ze lžiček, perly staré několik tisíciletí, nebo výrazné náramky inspirované starověkými civilizacemi. S letošními trendy šperky podpoříte udržitelnost, ale zároveň najdete prostor pro hravost a doplnění osobitého stylu. 

    Výstup z komfortní zóny. Make-up tutoriály nabourají zavedenou rutinu

    Zavedená rutina má své kouzlo. Ale stejně jako máme s nově přicházející sezónou tendence obměnit šatník, i kosmetická taštička si občas žádá čerstvý impulz. Na stálicích není nic špatného, ale make-up často nabízí víc, než na co jsme byly celé ty roky zvyklé. S vystoupením z komfortní zóny pomohou drobnosti, ale také trendy TikTok video.

    Milán zaplavila pánská móda. Ohromila Prada, Dolce & Gabbana i Armani

    Pánská móda zná trendy příštího roku. Koncem minulého týdne odstartoval v Miláně menswear fashion week a nabídl módní scéně hned několik dechberoucích přehlídek. Módní domy jako Prada, Dolce & Gabbana a Emporio Armani nabídly vhled do roku 2026. Budoucí léto vidí jako kombinaci sporty chic, italské elegance a nadčasových střihů.

    Dovolená bez kompromisů. Objevte stylové a bezpečné destinace pro sólo cestovatelky

    Sedíte na terase s výhledem na oceán, na kůži vás hřejí sluneční paprsky a nikdo po vás nic nechce. Sólo cestování se stává nejen mezi ženami stále oblíbenějším. Jde totiž o cenný čas, který trávíte vlastním tempem a máte možnost napojit se znovu sami na sebe. Zároveň je to ale velký krok, který vyžaduje odvahu vystoupit z komfortní zóny. Pohodlnosti se ale vzdávat nemusíte. Pokud vyberete správnou destinaci, dovolená bude naplněna pohodou, klidem a pocitem bezpečí.

    Hydratace s elegancí. Zažeňte žízeň trendy letními drinky

    Horké letní dny s sebou nenesou pouze vysněné momenty u pláže či bazénu, ale také nepříjemnosti spojené s rychle stoupajícími teplotami. Zpříjemněte si teplé měsíce trendy drinky, které kromě hydratace ukrývají i další výhody. Ochlaďte se domácí kombuchou, zmraženými zázvorovými "panáky" nebo koktejly, ukrývajícími elektrolyty.

    Montblanc pronikl do světa filmu. Naverboval režiséra Wese Anderson

    Luxusní značka Montblanc rozšiřuje své portfolio. V nejnovější kampani totiž objevuje filmovou scénu. Ve čtvrtek odhalila spolupráci se světově uznávaným režisérem Wesem Anderson. Ten pro značku vytvořil speciální krátký film, doplněný také o fotografie, a to za asistence svých oblíbených herců. Režisér se v kampani dokonce sám objevuje.

    Má nový Harry Potter šanci? Chystaný seriál budí kontroverze

    Kouzelnický svět Harryho Pottera se opět probouzí k životu. Sociální sítě křižují vášnivé diskuze o chystaném seriálu, založeném na sedmi původních knihách, jenž má na televizní obrazovky dorazit koncem roku 2026. Nedávné informace o castingu pak rozvířily pochyby o tom, zda má nejnovější projekt z dílny HBO u věrných fanoušků vůbec šanci.

    Marni má volný trůn. Módní dům oznámil odchod návrháře Francesca Risso

    Zdá se, že kolotoč výměny kreativních ředitelů ještě nekončí. Ticho, které na módní scéně nastalo po dosazení Jonathana Anderson do vedení všech sekcí Dior, skončilo. Přerušilo ho nečekané oznámení módního domu Marni. Po téměř 10 letech se loučí se svým kreativním ředitelem, Francescem Risso. Kdo ho nahradí je prozatím neznámé.

    Léto volá po extra péči. Změny žádá i pánská kosmetika

    Letní paprsky neznamenají pouze slibně třpytící se hladinu jezer, rozpouštějící se lahodnou zmrzlinu a teplem prosycené dny. Spolu s jejich sílou roste rovněž nutnost obměny kosmetické taštičky. Výjimkou není ani pánská skin care, jež si v následujících horkých měsících žádá revizi. Neobejdete se bez hydratačních, ani zklidňujících pomocníků.

    Proč byste měli znát umělkyni Lisu Jahovic? Přetváří předměty na kinetické sochy

    Věci, které většina lidí přehlédne, ona pozoruje se zneklidňující intenzitou. Lisa Jahovic, britská umělkyně působící v Londýně, se nespecializuje na monumentální plátna, ani výkřiky instalací. Její disciplína se těžko zařazuje. Osciluje mezi fotografií, filmem a sochařstvím, a přitom zůstává osobitá. Zatímco jiní umělci hledají inspiraci ve výjimečných událostech, Jahovic se obrací k obyčejnosti.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―