Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Herečka Angelina Jolie na svém Instagramu oznámila založení nového podniku. Chce za pomocí něj měnit současný módní průmysl. Značka Atelier Jolie má totiž do kreativního procesu zapojit nejen zákazníky, ale také začínající návrháře, uprchlíky nebo talenty z utlačovaných menšin.

    Společnost Atelier Jolie přináší do módního průmyslu revoluci. Snahu o větší udržitelnost a zodpovědnost vůči zákazníkům i zaměstnancům totiž posunuje na další úroveň. Herečka Angelina Jolie se totiž skrze projekt, který oznámila na svém Instagramu ve středu, snaží vytvořit jakýsi „kreativní kolektiv“. Tedy prostor, který milovníky módy přenese do centra tvůrčího dění a dovolí jim stát se jeho součástí.

    Zákazníci tak budou moct spolupracovat nejen s návrháři, ale také dalšími umělci, tvůrci vzorů nebo krejčími. „Všichni oceňujeme návrhy ostatních a necháváme se jimi ovlivňovat. Největší formou sebevyjádření, která je navíc nejzábavnější, je ale vlastní tvorba,“ přiblížila svůj nápad herečka. Bližší detaily o novém podniku ovšem nezveřejnila. Není proto dosud jasné, kdy značku spustí nebo kde bude sídlit.

    „Jsem spíše umělkyně než podnikatelka. Mějte se mnou proto strpení,“ vysvětlila Jolie. Prozatím ovšem sdílela instagramový účet společnosti @atelierjolieofficial. Dosavadní popis nové značky ovšem naznačuje tomu, že její hlavní cíl je „demokratizovat módní průmysl“. Kromě propojení zákazníků a módních tvůrců chce totiž do světa módy přinést i větší různorodost. Hodlá proto jako učně zapojit také uprchlíky nebo lidi z utlačovaných menšin.

    Angelina Jolie plánuje dát důraz nejen na krejčovské řemeslo, ale i udržitelnost

    Herečka chce totiž svým podnikem přitáhnout větší pozornost k samotným tvůrcům oblečení. „Krejčí jsou ti, kteří vysněný kousek přivedou na svět a já opravdu miluji s nimi spolupracovat. I přesto ale málokdy získají ocenění a respekt, který si zaslouží,“ zdůvodnila Jolie. Kromě myšlenky sebevyjádření a respektu ke kreativním komunitám se chce herečka zaměřit také na zodpovědné chování vůči životnímu prostředí.

    Využívat proto ve svém novém podniku hodlá pouze kurátorské kvalitní vintage materiály nebo takzvaný deadstock. Tedy textil, který už se nedá používat pro svůj původní účel. „Budete si moct opravit nebo vylepšit kousky ze svého šatníku, které toužíte obnovit. Vdechnete tak nový život oblečení, které by se jinak vyhodilo,“ uvedla jako příklad herečka. Podle ní pak podnik neotevře dříve než na podzim letošního roku. Další informace hodlá Jolie sdílet na svém Instagramu.

    Zdroj: WWD, Business Of Fashion, W Magazine, Instagram, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Angelina Jolie založila vlastní značku. Hodlá pomocí ní demokratizovat módu

    ― Reklama ―

    Herečka Angelina Jolie na svém Instagramu oznámila založení nového podniku. Chce za pomocí něj měnit současný módní průmysl. Značka Atelier Jolie má totiž do kreativního procesu zapojit nejen zákazníky, ale také začínající návrháře, uprchlíky nebo talenty z utlačovaných menšin.

    Společnost Atelier Jolie přináší do módního průmyslu revoluci. Snahu o větší udržitelnost a zodpovědnost vůči zákazníkům i zaměstnancům totiž posunuje na další úroveň. Herečka Angelina Jolie se totiž skrze projekt, který oznámila na svém Instagramu ve středu, snaží vytvořit jakýsi „kreativní kolektiv“. Tedy prostor, který milovníky módy přenese do centra tvůrčího dění a dovolí jim stát se jeho součástí.

    Zákazníci tak budou moct spolupracovat nejen s návrháři, ale také dalšími umělci, tvůrci vzorů nebo krejčími. „Všichni oceňujeme návrhy ostatních a necháváme se jimi ovlivňovat. Největší formou sebevyjádření, která je navíc nejzábavnější, je ale vlastní tvorba,“ přiblížila svůj nápad herečka. Bližší detaily o novém podniku ovšem nezveřejnila. Není proto dosud jasné, kdy značku spustí nebo kde bude sídlit.

    „Jsem spíše umělkyně než podnikatelka. Mějte se mnou proto strpení,“ vysvětlila Jolie. Prozatím ovšem sdílela instagramový účet společnosti @atelierjolieofficial. Dosavadní popis nové značky ovšem naznačuje tomu, že její hlavní cíl je „demokratizovat módní průmysl“. Kromě propojení zákazníků a módních tvůrců chce totiž do světa módy přinést i větší různorodost. Hodlá proto jako učně zapojit také uprchlíky nebo lidi z utlačovaných menšin.

    Angelina Jolie plánuje dát důraz nejen na krejčovské řemeslo, ale i udržitelnost

    Herečka chce totiž svým podnikem přitáhnout větší pozornost k samotným tvůrcům oblečení. „Krejčí jsou ti, kteří vysněný kousek přivedou na svět a já opravdu miluji s nimi spolupracovat. I přesto ale málokdy získají ocenění a respekt, který si zaslouží,“ zdůvodnila Jolie. Kromě myšlenky sebevyjádření a respektu ke kreativním komunitám se chce herečka zaměřit také na zodpovědné chování vůči životnímu prostředí.

    Využívat proto ve svém novém podniku hodlá pouze kurátorské kvalitní vintage materiály nebo takzvaný deadstock. Tedy textil, který už se nedá používat pro svůj původní účel. „Budete si moct opravit nebo vylepšit kousky ze svého šatníku, které toužíte obnovit. Vdechnete tak nový život oblečení, které by se jinak vyhodilo,“ uvedla jako příklad herečka. Podle ní pak podnik neotevře dříve než na podzim letošního roku. Další informace hodlá Jolie sdílet na svém Instagramu.

    Zdroj: WWD, Business Of Fashion, W Magazine, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Beauty svět má jasno. CreatorIQ zná nejvirálnější značky roku 2025

    Konec roku nevyhnutelně doprovází i zhodnocení uplynulých měsíců. K ohlédnutí do minulosti proto přistoupila také beauty scéna. Platforma CreatorIQ zveřejnila svůj tradiční žebříček značek, sestavený na základě jejich Earned Media Value (EMV), tedy metriky posuzující hodnotu organického mediálního pokrytí. Pomyslná korunka "virálnosti" letos patří L'Oréal Paris.

    Když tradice notuje designu. Robyn Lynch uvádí uniformy pro Guinness

    Irská designérka Robyn Lynch přetváří klasické uniformy Guinness Storehouse. Její kolekce spojuje funkčnost s estetickými detaily. Inspiraci pro nezvyklý projekt čerpala z irské historie a kultury a dala tak vzniknout něčemu neotřelému, přesto elegantnímu. Dílo reflektuje nejen bohaté dědictví světově uznávaného pivovaru, ale i osobitý styl nadané návrhářky. 

    TikTok Highlights: Tváře jako z Mrazíka. Zimní make-up diktuje omrzliny

    Uživatelé sociální sítě TikTok vyplodili další ze svých extrémně znějících make-up trendů. Tváře inspirované spáleninami po hodinách vyvalování se na sluníčku tentokrát vystřídala nová sezónní variace. Trend Frost Bitten Blush odkazuje na odstín tvářenky, za který by se nestyděla ani Marfuša z Mrazíka. Nechte své tváře pomyslně omrznout a darujte jim růžový nádech.

    Jak voní trendy sneakers? Onitsuka Tiger vydává první řadu parfémů

    Japonská značka proslulá ikonickými teniskami vstupuje do světa parfémů. Onitsuka Tiger přetvořila legendární sneakers do své první řady exkluzivních vůní. Na starost je dostal parfumér Mark Buxton, který stojí mimo jiné i za Le Labo Vetiver 46. Zlatavé lahvičky vyrobené v Provence tak spojují to nejlepší z japonské tradice, francouzské elegance a současného designu.

    Pinterest čte rok 2026. Předpovídá nostalgii a optimistický eskapismus

    Dnešní doba plná neustálého ruchu a o pozornost bojujících sociálních sítí žádá autenticitu, pohodlí a optimismus. Přesně tyto hodnoty definují dle nejnovější předpovědi platformy Pinterest rychle se blížící rok 2026. Odvíjí se od nich proto také trendy, které nás hodlají příští rok doprovázet. Patří mezi ně temná knižní estetika, neladící nehty nebo neutuchající láska k zelí.

    Nudný maloobchod je mrtvý. Retail prochází extrémní proměnou

    Maloobchod vstoupil do období, v němž se úspěch obchodů odvíjí od atmosféry a výrazného prostorového řešení. Zákazník sleduje autenticitu místa a reaguje na prostředí, které má charakter a jasnou identitu. Luxusní domy i fast fashion řetězce pracují s interiérem jako s nástrojem prožívání módy. Obchody se proto pod jejich vizí mění v ucelené městské události.

    Konec veganství? Trend jedné dekády tiše mizí z mainstreamu

    Ještě před světovou pandemií to vypadalo, že budoucnost patří čistě rostlinné stravě. Vzpomínáte na to, že rok 2019 byl vyhlášený rokem veganství? Dávné vize se ovšem nenaplnily a v současnosti se zdá, že veganství ustupuje nejen z běžných jídelníčků, ale také z kulturního a mediálního mainstreamu.

    Nejkrásnější vánoční stromky Claridge’s. Znáte tradici svátečního Londýna?

    Vánoční stromky Claridge’s patří k nejkrásnějším londýnským momentům prosincové sezóny. Každý rok přetváří hotelové lobby instalace, jež přináší noblesu, fantazii a velkorysou kreativitu. Strom vždy získá podobu připomínající couture objekt a pracuje s prostorem stejně přirozeně jako šperk s tělem. Hosté přicházejí za atmosférou, která v sobě nese jasný rukopis světového návrháře. Claridge’s tak každé Vánoce startuje období, které ovlivňuje vkus i očekávání celého Londýna.

    New York opouští kožešinu. Po rozhodnutí CFDA kráčí ve šlépějích Londýna

    Kožešina má v New Yorku utrum. Tedy alespoň na jeho vyhlášeném týdnu módy. Asociace pořádající tamní fashion week, Council of Fashion Designers of America (CFDA), kontroverzní materiál oficiálně zakázala. Kopíruje tak rozhodnutí Londýna, který od jeho využívání odstoupil již v roce 2023. Zůstává ovšem otázkou, zda bude metropoli následovat i Paříž a Milán.

    Kdo obsadí volný flek u Versace? Spekulace nabírají na obrátkách

    Versace stojí na prahu další kapitoly. Po odchodu Daria Vitale se módní svět zaměřuje na tvůrce, kteří dokážou kult ikonické značky dále rozšiřovat a dát mu nový impuls. Připravenost několika výrazných osobností vytváří mimořádně živý prostor pro strategické úvahy. Představa nového vedení kreativního směru Versace rezonuje celým odvětvím. Módní dům otevírá pole pro talenty, jež umí pracovat s dramatem, elegancí a přítomností okamžiku.

    Chappell Roan zkouší novou roli. Svou tvář propůjčí MAC Cosmetics

    Popová hvězda Chappell Roan mění směr. Poté, co prohlásila, že svou tvář nepropůjčí žádné známé značce, překvapila nečekaným oznámením. Stala se totiž novou ambasadorkou MAC Cosmetics. Mezi důvody, proč změnila názor, zpěvačka uvedla sdílené hodnoty a dlouhodobou podporu, jež společnost věnuje LGBTQI+ komunitě již od svého založení v 80. letech.

    Pro nádobí až do Dubaje? Martha Stewart zve do nových butiků

    Dubaj opět potvrzuje schopnost přitahovat světové ikony. Tentokrát vítá ženu, která proměnila každodenní život v estetickou disciplínu. Martha Stewart otevřela své první samostatné obchody právě v této metropoli. Daleko od amerických předměstí, kde její značka vznikla. Do prostoru, kde se luxus chápe jako životní taktika, přináší svět poctivě navrženého domova.

    Dámské hodinky pod stromeček? Darujte moment, který trvá celý rok

    V prosinci se svět zpomalí přesně ve chvíli, kdy žena rozváže vánoční stuhu. Uvnitř dárku se objeví předmět, který na nic nečeká. Jemné kovové články sklouznou do dlaně a studený povrch pouzdra kontrastuje s všudypřítomným teplem. Dámské hodinky v tom okamžiku získají vlastní život. Zacvaknou se na zápěstí a přenesou pozornost k detailu, jenž určuje rytmus dnů i večerů. Ne jako symbol, ale spíše jako přesný tón sjednocující křehký sváteční okamžik.

    Móda v kostce: Skims vyráží do hor s The North Face a Miu Miu je značkou roku

    Společnost Skims vrací na scénu svou úspěšnou spolupráci s The North Face. Novou kolekci představil i Ralph Lauren, tentokrát ji ovšem věnoval americkým olympijským sportovcům. Nike odhalil model Air Force 1 Bouclé, odkazující na Chanel Graffiti Bag. Bottega Veneta oslaví Vánoce s luxusním koktejlovým setem a Miu Miu je dle platformy Lyst značkou roku.

    Rekapitulace místo přátelství. Past jménem catch-up přechází z TikToku do reality

    Na TikToku frčí videa typu „let’s catch up“, v nichž tvůrci shrnují svůj život do pár minut. Jenže kultura rychlých updatů se nenápadně přesouvá i do offline světa. Přátelství dospělých se mění v sérii „catch-up schůzek“, které připomínají malé status meetingy víc než chvíle opravdového propojení. A právě sociální síť TikTok trend nejen pojmenovala, ale i normalizovala.

    TikTok Highlights: Birthday make-up rozděluje. Vyvolává překvapivé reakce

    Staronová bitva opět dobývá sociální sítě. Beauty TikTok trend známý jako birthday make-up rozděluje internet. Zatímco jeho zastánci ho vidí jako variantu "full-glam" looku, v jiných vyvolává překvapivé reakce. Někteří muži totiž pod video tutoriály ženám radí, aby se nemalovaly "jako Picasso" a blahosklonně je ujišťují, že "kvůli nim" si obličej líčit opravdu nemusí.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―