Více

    ― Reklama ―

    Džíny 501 značky Levi’s znázorňují ideální a klasický kousek, se kterým můžete prožít celý život. Společnost se proto při příležitosti jejich 150. narozenin rozhodla věnovat jim vlastní reklamní kampaň. Zahájila ji na předávání cen Grammy v neděli 5. února.

    Společnost Levi’s se rozhodla vyprávět příběh svých nejznámějších džín s názvem 501. V kampani pod názvem The Greatest Story Ever Worn proto představila dva krátké filmy. Poprvé je zveřejnila při předávání cen Grammy v neděli. Módní značka je totiž s hudbou neodmyslitelně spojená. „Hudba si vybrala nás, ne my ji. Tohle manželství nám ovšem vyhovuje,“ okomentoval kampaň viceprezident Levi’s Chris Jackman.

    Filmy přichystala společnost při příležitosti 150. narozenin svých nejvíce ikonických džínů. Krátké snímky proto popíší různé způsoby toho, jak důležitou součástí života se oblíbený módní kousek pro mnohé zákazníky stal. Snímek Precious Cargo například vypráví příběh z Jamajky ze 70. let minulého století. Tehdy se obyvatelé jejího hlavního města Kingston s džínami „poprvé setkali“. A následně jim vtiskli vlastní unikátní styl.

    Druhý film nazvaný Legends Never Die zase ukazuje skutečný příběh muže, který si přál být ve svých džínech 501 pohřbený. Všichni účastníci jeho pohřbu si pak museli stejný kousek rovněž obléci. „Máme jedinečnou pozici. Milníku 150 let jen tak nějaká značka nedosáhne,“ dodal Jackman. Podobně staré jsou totiž módní společnosti spíše v Evropě než ve Spojených státech amerických.

    Společně s novou kampaní představí Levi’s také limitované produkty

    Džíny 501 vznikly, když krejčí Jacob Davis poprvé na plátěné pracovní kalhoty použil měděné nýty. Společně s Levi Strauss pak experimentovali s denimem, dokud v roce 1873 nepředstavili dnes už tolik známé jeans. „Jedná se o produkt, který ustál tok času a i nadále činí značku Levi’s silnější, než kdy dříve,“ vysvětlila budoucí šéfka Levi’s Michelle Gass.

    Roli má totiž brzy převzít od současného ředitele společnosti Chip Bergh. Jako součást kampaně pak Levi’s hodlá zveřejnit také nové a limitoavné produkty. Patří mezi ně například inovace vůbec prvních modrých džínů z roku 1873 zvaných XX Waist Overalls. Upravit se značka hodlá také pánský model 501 ’54 a dámský 501 ’81. Podobné kampaně pak značka představila už dříve, například ve spolupráci se společností Denim Tears.

    Zdroj: WWD, HypeBeast, HeadTopics, YouTube, Instagram

    ― Reklama ―

    Levi’s slaví 150 let svého nejvíce ikonického kousku. Džínům 501 vzdává hold v nové kampani

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Džíny 501 značky Levi’s znázorňují ideální a klasický kousek, se kterým můžete prožít celý život. Společnost se proto při příležitosti jejich 150. narozenin rozhodla věnovat jim vlastní reklamní kampaň. Zahájila ji na předávání cen Grammy v neděli 5. února.

    - Reklama -

    Společnost Levi’s se rozhodla vyprávět příběh svých nejznámějších džín s názvem 501. V kampani pod názvem The Greatest Story Ever Worn proto představila dva krátké filmy. Poprvé je zveřejnila při předávání cen Grammy v neděli. Módní značka je totiž s hudbou neodmyslitelně spojená. „Hudba si vybrala nás, ne my ji. Tohle manželství nám ovšem vyhovuje,“ okomentoval kampaň viceprezident Levi’s Chris Jackman.

    Filmy přichystala společnost při příležitosti 150. narozenin svých nejvíce ikonických džínů. Krátké snímky proto popíší různé způsoby toho, jak důležitou součástí života se oblíbený módní kousek pro mnohé zákazníky stal. Snímek Precious Cargo například vypráví příběh z Jamajky ze 70. let minulého století. Tehdy se obyvatelé jejího hlavního města Kingston s džínami „poprvé setkali“. A následně jim vtiskli vlastní unikátní styl.

    Druhý film nazvaný Legends Never Die zase ukazuje skutečný příběh muže, který si přál být ve svých džínech 501 pohřbený. Všichni účastníci jeho pohřbu si pak museli stejný kousek rovněž obléci. „Máme jedinečnou pozici. Milníku 150 let jen tak nějaká značka nedosáhne,“ dodal Jackman. Podobně staré jsou totiž módní společnosti spíše v Evropě než ve Spojených státech amerických.

    - Reklama -

    Společně s novou kampaní představí Levi’s také limitované produkty

    Džíny 501 vznikly, když krejčí Jacob Davis poprvé na plátěné pracovní kalhoty použil měděné nýty. Společně s Levi Strauss pak experimentovali s denimem, dokud v roce 1873 nepředstavili dnes už tolik známé jeans. „Jedná se o produkt, který ustál tok času a i nadále činí značku Levi’s silnější, než kdy dříve,“ vysvětlila budoucí šéfka Levi’s Michelle Gass.

    Roli má totiž brzy převzít od současného ředitele společnosti Chip Bergh. Jako součást kampaně pak Levi’s hodlá zveřejnit také nové a limitoavné produkty. Patří mezi ně například inovace vůbec prvních modrých džínů z roku 1873 zvaných XX Waist Overalls. Upravit se značka hodlá také pánský model 501 ’54 a dámský 501 ’81. Podobné kampaně pak značka představila už dříve, například ve spolupráci se společností Denim Tears.

    Zdroj: WWD, HypeBeast, HeadTopics, YouTube, Instagram

    ― Reklama ―

    Trend „No-Makeup“ stále posiluje. Už nejde jen o přirozený vzhled, ale opravdu nahou tvář

    Když hvězda 90. let Pamela Anderson na podzim loňského roku dorazila na Pařížský fashion week, způsobila poprask. Měla na sobě zářivě žlutou róbu, na obličeji ale ani stopu make-upu. Její tvář byla doslova nahá. Radikální „No-Makeup“ přístup inspiruje také další celebrity. Nenalíčený vzhled čím dál častěji zaznamenávají i sociální sítě a přehlídková mola.

    Eklekticismus prostoupil do náhrdelníků. Jejich vrstvení však vyžaduje výcvik

    Trendy uplynulých měsíců mají jasno. Eklekticismus ovládá nejen módní, ale i šperkařskou scénu. Čím dál více outfitů proto zdobí téměř nepřehledná směs navrstvených náhrdelníků. Jedná se ovšem o look, který vyžaduje značný výcvik. Jinak hrozí přeplácaný a nevydařený výsledek, křičící nevkusem.

    Móda v kostce: Lancôme má novou tvář a 5th Avenue slaví 200. výročí

    Louis Vuitton do svých řad přivítal nového ambasadora, herce Calluma Turner. Novou tvář má i značka Lancôme, a to zpěvačku Olivii Rodrigo. Dior pro změnu slaví přesun své výstavy Designer of Dreams do Saudské Arábie. Vlastní exhibici pak odhalilo i vedení Moschino. Na velké oslavy se chystá také 5th Avenue, slavící 200. výročí.

    Příběh za Revenge Dress princezny Diany. Pořiďte si moderní verzi ikonických šatů

    Jedny z nejznámějších šatů módní historie vynesla princezna Diana. Takzvané Revenge Dress se proto následně vžily jako pojem pro šaty, kterými žena ukazuje vnitřní sílu. Originální model už neoblečete, před 27 lety se vydražil za milion korun. I dnes ale najdete podobné kousky, odpovídající stejnému účelu.

    Značka Elie Saab oslavila 45. výročí. Na hvězdnou akci dorazila i Celine Dion

    Známá libanonská značka Elie Saab oslavila významné narozeniny. Letošní 45. výročí se rozhodla oslavit řádně hvězdnou oslavou. Na velkolepou akci do Rijádu proto pozvala řadu supermodelek, hereček i zpěvaček. Dech beroucí haute couture show tak doplnila čísla od Celine Dion, Jennifer Lopez či Camily Cabello.

    Letošní Vánoce vybočí z tradice. Rudé rty vystřídají trendy movie lips

    Vánoční make-up se stejně jako samotné svátky drží nadčasových tradic. Nejnovější beauty trend ovšem napovídá, že letošní sváteční čas vybočí z řady. Na popularitě totiž narůstají takzvané movie lips. Odrážet mají přirozenou, ale lehce narůžovělou barvu filmových hrdinek z dobových filmů.

    Naučte se správně vybírat šperky. Stačí základní kousky v nadčasové kvalitě

    Šperky umí rozzářit každý outfit, i kdyby měl být striktně jednoduchý. Ženy si bez nich často připadají nahé a často tak sahají po svých favoritech. Není divu, kvalitní kousky pozdvihnou look na novou úroveň a dodají pocit vkusu i luxusu. Ve šperkovnici přitom nemusíte mít víc než pár kousků, podtrhujících snahu o perfektní vzhled.

    Módní scéna zažívá další změny. Se svými designéry se loučí Helmut Lang i 3.1 Phillip Lim

    Seznam módních domů hledajících nové kreativní ředitele se nadále rozšiřuje. Designér Peter Do totiž ve středu oznámil svůj odchod z vedení Helmut Lang. U značky přitom pracoval jen dva roky. Změnu zažije také společnost 3.1 Phillip Lim. Po 20 letech se rozloučí se svým návrhářem i spoluzakladatelem Phillipem Lim.

    Zima nemusí zvítězit. Správná skin care porazí mráz i suchou pokožku

    S pomalu se snižujícími teplotami vzrůstá riziko podráždění naší pokožky. Čelit musí nejen mrazu, ale také nedostatku vlhkosti a suchému vzduchu, zesílenému "záchrannými" horkými koupelemi. Nad blížící se zimou však hravě zvítězí správná skin care rutina, založená na hydrataci i správných aktivních látkách.

    Letošní Vánoce znají své favority. Barevným trendům dominuje luxusní blush pink

    Každé svátky doprovází notná dávka klasické temně zelené, červené a bílé. I Vánoce ovšem podléhají krátkodobým trendům, a tak je vždy ovládnou barevné trendy, diktující vzhled dárků, dekorací či baněk. Mezi letošní favority patří především blush pink, tedy jemně růžová, podtrhující luxus blížících se svátečních dnů.

    Klimatická konference COP29 čelí nízké „docházce“. Odstup si udržují i módní značky

    Letošní klimatickou konferenci COP29 obklopují značné kontroverze. Oproti minulým ročníkům se jí z různých důvodů zúčastní menší počet světových lídrů i organizací. Jednou z příčin je bojkot události kvůli místu jejího konání. Ázerbájdžán je totiž jedním z největších producentů fosilních paliv. Odstup si přitom letos udržuje i módní průmysl.

    Módní ikony ve školním věku diktují trendy. Které slavné děti se vyplatí sledovat?

    Od narození je sleduje celý svět a každý kousek, který obléknou, přitáhne obrovskou pozornost. Když slavní rodiče podporují své potomky v hledání vlastního stylu, mohou už v útlém věku dosáhnout role trendsetterů. Některé z nich si tak dokonce zajistí místo na módních přehlídkách hned vedle legendární Anny Wintour.

    Odborníci varují před trendy botox party. V domácím podání se může zvrtnout

    Když se mluví o omlazení, zkrášlování a vyhlazení vrásek, málokdo si vybaví přátelské domácí setkání. Přesto se takzvané botox party stávají v poslední době čím dál populárnějšími i v Evropě. Trend totiž nepřekvapivě pochází z USA. Na první pohled tak mohou botoxové večírky vypadat neškodně, opak je však pravdou.

    Módní novinky v kostce: Emma Chamberlain září v kolekci Jareda Ellner a Claire’s vítá Paris Hilton

    Šanghaj pohostila výstavu Salone del Mobile.Milano, zatímco Paříž se chystá na trh luxusních produktů z druhé ruky, Pre-Loved Luxury Show. Muzeum Louvre navíc spolu s L'Oréal přivítá exhibici De Toutes Beautés! Paris Hilton v nové spolupráci s Claire's oslovuje nejmladší fanoušky a Emma Chamberlain láká na první kolekci Jareda Ellner.

    Stylové na mole i v ulicích. Naučte se okopírovat nenucený Model-Off-Duty look

    Modelky působí jako samostatný živočišný druh. Okouzlující a dech beroucí jsou nejen na přehlídkovém mole, přirozeně nádherné zůstávají i při obíhání pochůzek. Geny se nám obejít nepodaří, přesto si na jejich stylu můžeme všimnout určité šablony. Trend Model-Off-Duty tak přišel s jednotlivými kroky, se kterými stejného looku dosáhne každý.

    Podzim zná své favority. Boty, které odráží diktát módních trendů

    Stejně jako každý jiný módní sektor, i ten obuvní ovládají pomíjivé trendy. Mezi letošní podzimní favority ovšem patří kousky, se kterými nešlápnete vedle ještě několik sezón. Nadčasové mokasíny, stylové kozačky či sportovní tenisky totiž patří mezi modely, neustále se vracející na pódium módní scény.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―