Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    I když léto nabízí posledních pár prosluněných dní, do dveří se již dere podzim. Potvrdily to rovněž nejnovější kampaně známých značek. Například módní dům Alaïa představil kolekci v kinematografických fotografiích, zatímco Chloé se vrací do bohémských 70. let. Tommy Hilfiger objevuje svět F1 a Antonio Marras putuje domů.

    Alaïa mísí módní a filmovou scénu. Vzdává hold oblíbeným snímkům

    Podzimní kolekci představil v čerstvé kampani mimo jiné také módní dům Alaïa. Jeho kreativní ředitel Pieter Mulier se při tvorbě nejnovější reklamy inspiroval svými oblíbenými filmy. Patří mezi ně díla od režisérů, jako je třeba Lars von Trier, Stanley Kubrick nebo Jane Campion. Kampaň tak byla „záměrně vytvořená jako film, s myšlenkou pohybu, který je pro Alaïa tak fundamentální“.

    O fotografie se pak postaral Tyrone Lebon, zatímco režii tentokrát převzal Frank Lebon. Zároveň se jednalo o první kampaň značky, která byla celá zachycená venku, a to na severním pobřeží Francie. Hlavními tvářemi kolekce se pak staly modelky Loli Bahia a Nastassia Legrand. Obě totiž dle prohlášení společnosti zachycují Alaïa ženu, která je silná, svobodná, čistá a divoká.

    Antonio Marras odcestoval domů. Na Sardínii přivítal Sharon Stone

    Módní dům Antionio Marras pojal svou novou podzimní kampaň podobným způsobem. Také on totiž vycházel ze světa filmu a fotografie chápal jako útržky romantického snímku. Do hlavní role totiž dosadil herečku Sharon Stone, která v poslední kolekci od návrháře vyhlíží svého milence, který odjel na moře. Kampaň nafotil designér ve svém rodném městě Alghero na Sardínii.

    Zdroj: Antonio Marras

    Chloé vrací na scénu 70. léta. Sychravý podzim a zimu odmítá

    O něco jinak pak ke své podzimní kampani přistoupila značka Chloé. Fotografie z dílny Davida Sims totiž zachycují spíše poslední letní dny než sychravé podzimní večery. Jejich středobodem je totiž Francouzská riviéra mimo sezónu, naplněná klidem a vytouženým odpočinkem. Lákavou atmosféru doplňují návrhy inspirované 70. lety, které oblékla modelka Grace Hartzel.

    Zdroj: Chloé

    Tommy Hilfiger nehodlá prohrát. Na pomoc povolal i Claudii Schiffer

    Designér Tommy Hilfiger pak pro změnu svou podzimní kampaň, nafocenou Glenem Luchford, věnoval blyštivému světu F1. Série fotografií s názvem The Hilfiger Racing Club umně mísí motosport, nostalgii a klasický preppy styl s moderním twistem. Návrhář si tentokrát na pomoc do pomyslného závodnického týmu přizval herečku Claudii Schiffer a herce Nicholase Hoult.

    Zdroje: WWD, The Fashion Network, Instagram, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Foto:Chloé

    Módní svět otevřel dveře podzimu. Vítá ho pomocí kreativních kampaní

    I když léto nabízí posledních pár prosluněných dní, do dveří se již dere podzim. Potvrdily to rovněž nejnovější kampaně známých značek. Například módní dům Alaïa představil kolekci v kinematografických fotografiích, zatímco Chloé se vrací do bohémských 70. let. Tommy Hilfiger objevuje svět F1 a Antonio Marras putuje domů.

    - Reklama -

    Alaïa mísí módní a filmovou scénu. Vzdává hold oblíbeným snímkům

    Podzimní kolekci představil v čerstvé kampani mimo jiné také módní dům Alaïa. Jeho kreativní ředitel Pieter Mulier se při tvorbě nejnovější reklamy inspiroval svými oblíbenými filmy. Patří mezi ně díla od režisérů, jako je třeba Lars von Trier, Stanley Kubrick nebo Jane Campion. Kampaň tak byla „záměrně vytvořená jako film, s myšlenkou pohybu, který je pro Alaïa tak fundamentální“.

    O fotografie se pak postaral Tyrone Lebon, zatímco režii tentokrát převzal Frank Lebon. Zároveň se jednalo o první kampaň značky, která byla celá zachycená venku, a to na severním pobřeží Francie. Hlavními tvářemi kolekce se pak staly modelky Loli Bahia a Nastassia Legrand. Obě totiž dle prohlášení společnosti zachycují Alaïa ženu, která je silná, svobodná, čistá a divoká.

    Antonio Marras odcestoval domů. Na Sardínii přivítal Sharon Stone

    Módní dům Antionio Marras pojal svou novou podzimní kampaň podobným způsobem. Také on totiž vycházel ze světa filmu a fotografie chápal jako útržky romantického snímku. Do hlavní role totiž dosadil herečku Sharon Stone, která v poslední kolekci od návrháře vyhlíží svého milence, který odjel na moře. Kampaň nafotil designér ve svém rodném městě Alghero na Sardínii.

    - Reklama -

    Zdroj: Antonio Marras

    Chloé vrací na scénu 70. léta. Sychravý podzim a zimu odmítá

    O něco jinak pak ke své podzimní kampani přistoupila značka Chloé. Fotografie z dílny Davida Sims totiž zachycují spíše poslední letní dny než sychravé podzimní večery. Jejich středobodem je totiž Francouzská riviéra mimo sezónu, naplněná klidem a vytouženým odpočinkem. Lákavou atmosféru doplňují návrhy inspirované 70. lety, které oblékla modelka Grace Hartzel.

    Zdroj: Chloé

    Tommy Hilfiger nehodlá prohrát. Na pomoc povolal i Claudii Schiffer

    Designér Tommy Hilfiger pak pro změnu svou podzimní kampaň, nafocenou Glenem Luchford, věnoval blyštivému světu F1. Série fotografií s názvem The Hilfiger Racing Club umně mísí motosport, nostalgii a klasický preppy styl s moderním twistem. Návrhář si tentokrát na pomoc do pomyslného závodnického týmu přizval herečku Claudii Schiffer a herce Nicholase Hoult.

    Zdroje: WWD, The Fashion Network, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Uniforma ve službách luxusu. Regimental jackets povládnou podzimu a zimě

    Letošní podzim a zima přináší návrat vojenské estetiky, tentokrát ve zpracování, které osciluje mezi elegancí a teatrálností. Regimental jackets, saka inspirovaná vojenskými uniformami, se objevují napříč kolekcemi Dior, Giorgio Armani, Chloé i Valentino a stávají se symbolem sezóny. Výrazná ramena, zdobené knoflíky a přísná silueta působí jako uniforma do moderního módního boje.

    Módní výstavy ve zlaté éře. Vybírat si můžete napříč metropolemi

    Módní výstavy se staly kulturními událostmi, jež přitahují davy návštěvníků stejně silně jako koncerty či premiéry. Galerie a muzea se proměňují v pomyslná pódia, na nichž oděv získává novou dimenzi a stává se symbolem estetiky, inovace i kulturní identity. Letošní rok potvrzuje, že móda vydobyla pevné místo mezi velkými uměleckými disciplínami a neustále přináší nové fascinující projekty.

    „White, hot and horny“. V Hollywoodu opět vedou anti-woke témata

    Být „woke“ už v Hollywoodu a americké popkultuře není in. Po poměrně krátké éře diverzity a inkluze se nyní průmysl vrací k více tradičním narativům. Namísto menšinových hlasů či queer autorů dostávají prostor projekty, které sází na tradiční jistotu, tedy atraktivní, sexuálně nespoutané a většinově bílé charaktery. Důvodem posunu zpět je mimo jiné i současná politika.

    Karl Lagerfeld opět překvapil. Do nové kampaně dosadil Paris Hilton

    O značce Karl Lagerfeld nebylo v posledních měsících příliš slyšet. Nyní na sebe ovšem strhává pozornost módního světa, a to díky čerstvé kampani pro letošní podzim a zimu. Její tváří se totiž stala proslulá podnikatelka a influencerka Paris Hilton. K zesnulému návrháři měla blízko a stejně jako on pomohla definovat celou jednu éru.

    Nazí jen na první pohled. Transparentní modely míří z mola rovnou do ulic

    Transparentní oblečení letos kraluje nejen letním večírkům. Jeho hvězda by měla zářit i během rychle se blížícího podzimu a zimy. Průsvitná látka totiž dávno není jen výstřelkem přehlídkových mol, pomalu se integruje také do běžných životů. A to nejspíše proto, že každodenním outfitům dodává lehkost, smyslnost a hravý kontrast.

    Móda vkročila do hravé éry. Úzkost schovává za trendy nostalgií

    Šklebící se postavičky Labubu, hravé korálky na kotnících a nespočet přívěsků upoutaných k tkaničkám trendy tenisek. Móda v uplynulých měsících přelila silná vlna nostalgie a touhy po hravějších, snadnějších a nevinnějších časech. Takzvaná kidcore estetika ukazuje, že i pomíjivé trendy ukrývají hlubší pravdu o společnosti a tom, co doopravdy chce.

    Carrie Bradshaw je pro Gen Z nerelevantní. Označuje ji za „pick me girl“

    Carrie Bradshaw se kdysi stala ikonou ženské nezávislosti, New Yorku i nekonečných debat o lásce. Pro jednu generaci byla hlasem, který normalizoval ženská přátelství, sexualitu a touhu po kariéře a luxusu. Jenže pro generaci Z se z Carrie stal spíš relikt, jenž už neodpovídá jejich hodnotám. V očích mladších divaček se proměnila z inspirace v toxickou „pick me girl“, jejíž příběhy působí zastarale až problematicky.

    Nebojte se červenat. Shy Girl make-up look tvářenkou nešetří

    Na beauty scénu dorazil další trend. Tentokrát potěší především ty z nás, které jen s těžkostmi zakrývají své rozpaky, stud nebo nadšení. Ve středu populárního make-up looku totiž stojí honosná vrstva růžové tvářenky. Takzvaný Shy Girl vzhled má za cíl napodobovat romantickou ostýchavost, jež má ve zvyku zabarvovat tváře do sytých odstínů.

    Móda v kostce: Addison Rae navrhla džíny a Post Malone odhalí vlastní brand

    Slavné osobnosti postupují hlouběji do světa módy. Zpěvačka Addison Rae navrhla pro značku Lucky Brand vlastní džíny. Zpěvák Post Malone zase oznámil vlastní brand Austin Post a herečka Cate Blanchett se stala ambasadorkou Uniqlo. Nové kampani Ugg vévodí herečka Sarah Jessica Parker a značka Seleny Gomez, Rare Beauty, vydala spicy novinku.

    Podzimní svatby jsou v kurzu. Dovolte si dekadentní barvy a počasí se nebojte

    Podzimní svatby mají své nezaměnitelné kouzlo. Zatímco letní oslavy sází na lehkost a vzdušnost, ty podzimní nabízejí hlubší tóny, bohatší textury a zatím neokoukanou atmosféru. Být hostem na takové svatbě ovšem znamená skloubit slavnostní náladu s proměnlivým počasím a najít rovnováhu mezi pohodlím a žádanou elegancí. Dovolí vám to ale rovněž luxusní detaily, které by v létě působily možná "až moc".

    Aleksandre Akhalkatsishvili dobývá svět módy. Neznáme sebejistější rukopis

    Z Tbilisi se už pár let line nová vlna módy, jež má v sobě něco syrového, architektonického a svůdného. Jedním z jejích nejvýraznějších hlasů je návrhář Aleksandre Akhalkatsishvili, který dokázal propojit dekonstruovaný minimalismus s ženskou sebejistotou a svým jedinečným gruzínským akcentem. Jeho řady jsou jako dobře vyprávěný příběh, každý model je kapitola, ale dohromady tvoří silný celek.

    Podzimní trendy konečně myslí na normální pleť. Vrací se ale i obávané concealer lips

    Ať už patříte mezi milovníky léta, nebo nadšeně vyhlížíte podzim, barevné roční období je v módě důležitým časem. Pozadu však není ani beauty průmysl. Letošní podzimní trendy už pomalu klepou na dveře a nabízí opravdu originální portfolio make-up novinek. Vypadá to, že nás čeká jak návrat do minulosti, tak překvapivé nové styly líčení.

    Pinterest předpovídá trendy podzimu. Kraluje jim láska k second handům

    Platforma Pinterest odhalila report předpokládající trendy letošního podzimu. Založený je především na vyhledávání jejích Gen Z uživatelů. Ti si zamilovali především nakupování z druhé ruky a vintage kousky. Na scénu ovšem vrací také preppy styl nebo módu 60. let. Zalíbení našli rovněž v outfitech inspirovaných jejich oblíbenými kofeinovými nápoji.

    Znáte pohnutou pověst Dolce & Gabbana? Kontroverze střídá výsměch

    Italské duo návrhářů Dolce & Gabbana vytvořilo jednu z nejvýraznějších značek luxusní módy posledních dekád. Její estetika je odvážná, teatrální a hluboce zakořeněná v italské kultuře. Jenže vedle zlatých brokátů, krajkových rób a ikonických kabelek se na povrch opakovaně dostávají provokativní skandály. Módní dům Dolce & Gabbana se tak ocitá v unikátní pozici, je totiž obdivována i nenáviděna zároveň.

    My Oxford Year vzbudil módní vlnu zájmu. Preppy styl však není novinkou

    Jakmile Netflix ohlásí nový film s romantickou zápletkou v univerzitním prostředí, vypukne panika. Na filmech s podkresem britských vysokých škol a zapovězenou láskou zkrátka něco je. Není proto divu, že i módní kousky využité v těchto snímcích se pravidelně derou na vrchol oblíbenosti. Nadčasový anglický preppy styl je tak opět v popředí.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―