Více

    ― Reklama ―

    Pařížský týden pánské módy zakončila přehlídka z dílny Jacquemus. Návrhář odhalil svou kolekci pro jaro a léto příštího roku v ohromujících prostorách L’Orangerie ve Versailles. S řadou Le Paysan tentokrát oslavil své venkovské kořeny, jimž vzdal hold lehkými střihy, přírodními materiály a nenucenými siluetami, odkazujícími na jeho domov.

    Talentovaný návrhář Simon Porte Jacquemus do své nejnovější kolekce vložil kus svého dětství. Řadou pro jaro a léto roku 2026 odkázal na své venkovské kořeny. Pochází totiž z Provence, kde jeho rodina pěstuje mrkve, artyčoky nebo špenát. Designér proto tentokrát vyprávěl příběh nejen o svém domově, ale také splněném dětském snu. Odpovídal tomu i samotný design očekávané show.

    Modelky totiž do dechberoucího sálu L’Orangerie ve Versailles vpustil blonďatý chlapec, připomínající samotného návrháře. Ten se objevil také ve videích, kterými Jacquemus na přehlídku lákal. Designér tím chtěl poukázat rovněž na to, jak ho rodina ve zdánlivě nemožných cílech podporovala. Navzdory svým skromným prostředkům ho od pro ně neobvyklé kariéry nikdy neodrazovala.

    Zdroj: Jacquemus

    Kolekce představená v neděli nazvaná Le Paysan, v překladu rolník, upustila od jinak obvyklé módní opulence. Návrhy navrátila k minimalistickým střihům, přírodním materiálům a vzdušnému vrstvení. Rovněž paleta barev zůstala nenucená, v tónech bílé, krémové, černé, případně jemně růžové, modré nebo žluté. Venkov pak připomínalo rovněž několik chytře zvolených doplňků.

    Jacquemus zakončil Pařížský týden pánské módy. Naváže na něj týden haute couture

    Některé modelky totiž vynesly psaníčko připomínající pórek, modelové si zase na hruď tiskli klasický slaměný klobouk. Sukně střižené do A připomínaly zástěry, zároveň se ovšem nechávaly pohltit geometrickými tvary. Nabírané sukně doplňovaly lehké tuniky nebo uvolněné košile. Jacquemus při tvorbě vycházel i z vlastní rodiny, na jeho mood board umístil rovněž fotku své babičky Claire.

    Zdroj: Reuters

    Simon Porte Jacquemus se k oficiálnímu kalendáři týdnů módy navrátil již v lednu, a to po letech, kdy show organizoval dle vlastního gusta. Nyní jeho přehlídka sloužila jako pomyslný konec Pařížského týdne pánské módy a most k Haute Couture Week, který se koná od 7. do 10. července. Ten přinese mimo jiné debut Michaela Rider pro Celine a Glenna Martens pro Maison Margiela.

    Zdroje: WWD, The Fashion Network, Instagram, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Jacquemus sebral módě opulenci. Navrátil se k venkovským kořenům

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Pařížský týden pánské módy zakončila přehlídka z dílny Jacquemus. Návrhář odhalil svou kolekci pro jaro a léto příštího roku v ohromujících prostorách L’Orangerie ve Versailles. S řadou Le Paysan tentokrát oslavil své venkovské kořeny, jimž vzdal hold lehkými střihy, přírodními materiály a nenucenými siluetami, odkazujícími na jeho domov.

    - Reklama -

    Talentovaný návrhář Simon Porte Jacquemus do své nejnovější kolekce vložil kus svého dětství. Řadou pro jaro a léto roku 2026 odkázal na své venkovské kořeny. Pochází totiž z Provence, kde jeho rodina pěstuje mrkve, artyčoky nebo špenát. Designér proto tentokrát vyprávěl příběh nejen o svém domově, ale také splněném dětském snu. Odpovídal tomu i samotný design očekávané show.

    Modelky totiž do dechberoucího sálu L’Orangerie ve Versailles vpustil blonďatý chlapec, připomínající samotného návrháře. Ten se objevil také ve videích, kterými Jacquemus na přehlídku lákal. Designér tím chtěl poukázat rovněž na to, jak ho rodina ve zdánlivě nemožných cílech podporovala. Navzdory svým skromným prostředkům ho od pro ně neobvyklé kariéry nikdy neodrazovala.

    Zdroj: Jacquemus

    - Reklama -

    Kolekce představená v neděli nazvaná Le Paysan, v překladu rolník, upustila od jinak obvyklé módní opulence. Návrhy navrátila k minimalistickým střihům, přírodním materiálům a vzdušnému vrstvení. Rovněž paleta barev zůstala nenucená, v tónech bílé, krémové, černé, případně jemně růžové, modré nebo žluté. Venkov pak připomínalo rovněž několik chytře zvolených doplňků.

    Jacquemus zakončil Pařížský týden pánské módy. Naváže na něj týden haute couture

    Některé modelky totiž vynesly psaníčko připomínající pórek, modelové si zase na hruď tiskli klasický slaměný klobouk. Sukně střižené do A připomínaly zástěry, zároveň se ovšem nechávaly pohltit geometrickými tvary. Nabírané sukně doplňovaly lehké tuniky nebo uvolněné košile. Jacquemus při tvorbě vycházel i z vlastní rodiny, na jeho mood board umístil rovněž fotku své babičky Claire.

    Zdroj: Reuters

    Simon Porte Jacquemus se k oficiálnímu kalendáři týdnů módy navrátil již v lednu, a to po letech, kdy show organizoval dle vlastního gusta. Nyní jeho přehlídka sloužila jako pomyslný konec Pařížského týdne pánské módy a most k Haute Couture Week, který se koná od 7. do 10. července. Ten přinese mimo jiné debut Michaela Rider pro Celine a Glenna Martens pro Maison Margiela.

    Zdroje: WWD, The Fashion Network, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Bon voyage. Se správnou skin care zvládnete hory i dovolenou pod širákem

    Skin care má ve známém prostředí většinou jasný řád. Když ale přijde na cestování na lehko, i ta nejlépe promyšlená rutina musí projít jistou redukcí. Být připraven neznamená sbalit celou koupelnovou poličku, ale chytře sestavit funkční, avšak minimalistický arsenál. Nezabere celý batoh, ale přesto pleti efektivně dopřeje vše, co jí náleží.

    Snídaně jako nejdůležitější jídlo dne. Longevity odborníci nesouhlasí

    Na snídani má každý názor. Někdo ji miluje, jiný považuje za ztrátu času. Někdo snídá hned po probuzení, jiný ranní rituál nechá až na jedenáctou, nebo ho nepodstoupí vůbec. Zatímco večeře je společenská událost a oběd čas na pauzu, snídaně bývá často přehlížená. Ale právě v tom tkví její kouzlo. Není o pravidlech, ale o zvyku. A přitom je to právě první jídlo dne, které ukrývá sílu určit, jak se budete cítit celý den.

    Dries Van Noten, Yohji Yamamoto i Rick Owens. Pařížský týden módy nekončí

    Paříž zaplavila móda a nikam se nechystá. Tamní týden pánské módy ještě nekončí. Řadu pro jaro a léto roku 2026 představil například Rick Owens, který modely v dekonstruovaných návrzích nechal projít vodou. Dries Van Noten odhalil první pánskou kolekci nového kreativního ředitele Juliana Klausner a Yohji Yamamoto zreflektoval současné dění.

    Pánové, sandály jsou povoleny. Dokonce i s ponožkami

    Letní sezóna 2025 přináší pro pánská chodidla jednu jasnou zprávu. Ukazovat prsty je naprosto v pořádku. Z červených koberců mizí lakované polobotky, místo nich nastupují páskové sandály, Birkenstocks, a dokonce i žabky od luxusních značek. Jonathan Bailey se v Londýně ukázal v minimalistických flip flops od The Row, zatímco Simon Baker si v Sardinii vystačil s Birkenstock Kyoto. 

    Hydratace s elegancí. Zažeňte žízeň trendy letními drinky

    Horké letní dny s sebou nenesou pouze vysněné momenty u pláže či bazénu, ale také nepříjemnosti spojené s rychle stoupajícími teplotami. Zpříjemněte si teplé měsíce trendy drinky, které kromě hydratace ukrývají i další výhody. Ochlaďte se domácí kombuchou, zmraženými zázvorovými "panáky" nebo koktejly, ukrývajícími elektrolyty.

    Montblanc pronikl do světa filmu. Naverboval režiséra Wese Anderson

    Luxusní značka Montblanc rozšiřuje své portfolio. V nejnovější kampani totiž objevuje filmovou scénu. Ve čtvrtek odhalila spolupráci se světově uznávaným režisérem Wesem Anderson. Ten pro značku vytvořil speciální krátký film, doplněný také o fotografie, a to za asistence svých oblíbených herců. Režisér se v kampani dokonce sám objevuje.

    Má nový Harry Potter šanci? Chystaný seriál budí kontroverze

    Kouzelnický svět Harryho Pottera se opět probouzí k životu. Sociální sítě křižují vášnivé diskuze o chystaném seriálu, založeném na sedmi původních knihách, jenž má na televizní obrazovky dorazit koncem roku 2026. Nedávné informace o castingu pak rozvířily pochyby o tom, zda má nejnovější projekt z dílny HBO u věrných fanoušků vůbec šanci.

    Marni má volný trůn. Módní dům oznámil odchod návrháře Francesca Risso

    Zdá se, že kolotoč výměny kreativních ředitelů ještě nekončí. Ticho, které na módní scéně nastalo po dosazení Jonathana Anderson do vedení všech sekcí Dior, skončilo. Přerušilo ho nečekané oznámení módního domu Marni. Po téměř 10 letech se loučí se svým kreativním ředitelem, Francescem Risso. Kdo ho nahradí je prozatím neznámé.

    Krása střídá nádheru. Praktické SPF balzámy maskují ochranu za elegantní líčení

    Více produktů v jednom je vždy praktická volba. Ne vždy sice takový výrobek nutně znamená perfektní účinek na všech frontách, SPF balzámy se ale rozhodně řadí mezi svaté grály léta. Vylepší každodenní kosmetickou rutinu nejen ochranou proti slunci, zároveň nabídnou buď decentní zabarvení, nebo dokonce podmanivé zvýraznění rtů.

    Léto volá po extra péči. Změny žádá i pánská kosmetika

    Letní paprsky neznamenají pouze slibně třpytící se hladinu jezer, rozpouštějící se lahodnou zmrzlinu a teplem prosycené dny. Spolu s jejich sílou roste rovněž nutnost obměny kosmetické taštičky. Výjimkou není ani pánská skin care, jež si v následujících horkých měsících žádá revizi. Neobejdete se bez hydratačních, ani zklidňujících pomocníků.

    Proč byste měli znát umělkyni Lisu Jahovic? Přetváří předměty na kinetické sochy

    Věci, které většina lidí přehlédne, ona pozoruje se zneklidňující intenzitou. Lisa Jahovic, britská umělkyně působící v Londýně, se nespecializuje na monumentální plátna, ani výkřiky instalací. Její disciplína se těžko zařazuje. Osciluje mezi fotografií, filmem a sochařstvím, a přitom zůstává osobitá. Zatímco jiní umělci hledají inspiraci ve výjimečných událostech, Jahovic se obrací k obyčejnosti.

    Móda v kostce: Carolina Herrera vítá nový parfém a Max Mara láká na cruise 2026

    Italský módní dům Max Mara představil ve své cruise kolekci pro rok 2026 vrchol italské elegance. Překvapivě nenucenou resort řadu vydal pro Valentino také návrhář Alessandro Michele. Carolina Herrera uvádí nový parfém La Bomba a Emma Chamberlain spolupracuje s platformou Pinterest. Manolo Blahnik sponzoruje výstavu o Marii Antoinette.

    Léto ve znamení detoxu. Interiérové trendy čerpají z venkova

    Přehlcenost sociálních sítí, touha po hlubokém odpočinku a návrat k dávným kořenům. To vše definuje letošní léto nejen na poli módy. Interiérové trendy diktují útěk k přírodním materiálům, tlumeným tónům a vintage úlovkům. Jako inspirace slouží idylický venkovský život plný domácího chleba a šťavnatých úlovků z opečovávané zahrady.

    Zdání často klame. U těchto kousků si online nákupy raději odpusťte

    Online nákupy mají řadu nesporných výhod. Od úspory času až po obrovský výběr, ve většině případech jednoduše vyhrávají na plné čáře. Existují ovšem módní kousky, u kterých se pohodlnost při nákupu nevyplácí. Ne vždy lze velikost, střih a barvu odhadnout virtuálně. Mnohem lepší službu vám udělají "staré dobré" kamenné prodejny.

    Mezi dunami a dramatem. Letní kolekce Zegna 2026 voní Orientem

    Značka Zegna zvolila pro nejnovější přehlídku netradiční místo. Prostor Dubajské opery, na týden přetvořený v takzvanou Villa Zegna. Písek místo koberce, palmy jako kulisy a orientální klid převedený do pouštního jazyka. Bylo to poprvé po více než sto letech, kdy značka představila kolekci mimo Itálii. A rovnou na místě, které je synonymem pro monumentalitu. Výsledek? Překvapivě subtilní. V podstatě šlo o test, co se stane, když se klidný luxus potká s vyprahlým žárem.

    Saint Laurent objevuje neprobádané. Módní dům odstartoval filmovou produkci

    Kreativní ředitel módního domu Saint Laurent, Anthony Vaccarello, spojil dvě francouzské kulturní obsese, módu a film. V roce 2023 založil produkční společnost Saint Laurent Productions, která už má na svém kontě několik snímků uvedených na filmovém festivalu v Cannes, včetně kontroverzního filmu Emilia Pérez. Odvážný krok vstoupit do světa filmu potvrzuje usilovnou snahu brandů rozšířit svůj vliv za hranice módy.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―