Více

    Červené koberce se v posledních letech zaplňují celebritami, jež svou slávu získaly často podivným způsobem. Nemůžete si je vybavit z filmů, hudebních klipů, ani sportovních utkání. Jejich kořeny totiž pramení z TikToku. Vyhrát pozornost tamních uživatelů se podařilo i Haley Kalil, která se téměř přes noc stala z aspirující vědkyně modelkou a „it girl“.

    Kariéra modelky a influencerky Haley Kalil je ukázkovým příkladem toho, jak moc náhodným způsobem lze v současné době získat slávu. Kdysi aspirující vědkyně a „normální“ studentka univerzity se totiž v současnosti pyšní více než 13 miliony sledujících na sociální síti TikTok. Stačilo přitom málo a slávy by se nedočkala. Virální se přitom stala díky videu jiného tvůrce, a to Caleba Simpson.

    Ten své jméno na TikToku proslavil pomocí videí, ve kterých oslovuje náhodné kolemjdoucí a ptá se na výši jejich nájmu. Následně je poprosí o tour daného apartmánu. Právě v této sérii se objevila také Haley Kalil, jež v New Yorku do té doby pracovala jako modelka. Přesně v tu dobu však uvažovala o tom, že se odstěhuje zpět do rodné Minnesoty, aby se ucházela o místo na lékařské fakultě.

    Zdroj: Profimedia

    Měla v tu chvíli po krk životu modelky, který jí rovněž spadl do klína tak trochu omylem. V roce 2018 totiž vyhrála casting časopisu Sports Illustrated. Do té doby přitom studovala na St. Cloud State University, kde získala titul z lékařské biologie, psychologie a chemie. Její domnělá životní trasa však obrátila směr ve chvíli, kdy se zmíněné tour jejího apartmánu stalo virální a získalo si internet.

    Haley Kalil nezaváhala. Moment slávy obrátila v prosperující TikTok účet

    Haley Kalil v tu chvíli neváhala a rozhodla se náhodnou chvilku slávy využít ve svůj prospěch. Začala se sama věnovat tvorbě videí. Její obsah zahrnuje krátké komediální výstupy, ale i sociální komentáře nebo krátké útržky z jejího života. Typická je pro ni tvorba, ve které si utahuje ze svých sledujících. Dlouho třeba předstírala, že její honosný apartmán v New Yorku patří jejímu bohatému příteli.

    @haleyybaylee

    Its been a crazy almost 2 years

    ♬ original sound – edited audios

    Od té doby spolupracovala s hvězdami, jako je herečka Courteney Cox nebo zpěvák Ed Sheeran. Prošla se rovněž po molu NYFW nebo Miami Swim Week. Nafotila také kampaně pro značky Hugo Boss, L’Oréal či CeraVe. Nechybí ani na červených kobercích prestižních akcí jako jsou Oscaři, předávání cen Grammy či ples Met Gala. Stačilo přitom tak málo a málem se současnou „it girl“ nestala.

    Zdroje: The Rollling Stone, Variety, Creators Instagram, Bode Magazine, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Foto:Reuters

    Od vědkyně přes modelku po „it girl“. Jak Haley Kalil vyhrála TikTok

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Červené koberce se v posledních letech zaplňují celebritami, jež svou slávu získaly často podivným způsobem. Nemůžete si je vybavit z filmů, hudebních klipů, ani sportovních utkání. Jejich kořeny totiž pramení z TikToku. Vyhrát pozornost tamních uživatelů se podařilo i Haley Kalil, která se téměř přes noc stala z aspirující vědkyně modelkou a „it girl“.

    - Reklama -

    Kariéra modelky a influencerky Haley Kalil je ukázkovým příkladem toho, jak moc náhodným způsobem lze v současné době získat slávu. Kdysi aspirující vědkyně a „normální“ studentka univerzity se totiž v současnosti pyšní více než 13 miliony sledujících na sociální síti TikTok. Stačilo přitom málo a slávy by se nedočkala. Virální se přitom stala díky videu jiného tvůrce, a to Caleba Simpson.

    Ten své jméno na TikToku proslavil pomocí videí, ve kterých oslovuje náhodné kolemjdoucí a ptá se na výši jejich nájmu. Následně je poprosí o tour daného apartmánu. Právě v této sérii se objevila také Haley Kalil, jež v New Yorku do té doby pracovala jako modelka. Přesně v tu dobu však uvažovala o tom, že se odstěhuje zpět do rodné Minnesoty, aby se ucházela o místo na lékařské fakultě.

    Zdroj: Profimedia

    - Reklama -

    Měla v tu chvíli po krk životu modelky, který jí rovněž spadl do klína tak trochu omylem. V roce 2018 totiž vyhrála casting časopisu Sports Illustrated. Do té doby přitom studovala na St. Cloud State University, kde získala titul z lékařské biologie, psychologie a chemie. Její domnělá životní trasa však obrátila směr ve chvíli, kdy se zmíněné tour jejího apartmánu stalo virální a získalo si internet.

    Haley Kalil nezaváhala. Moment slávy obrátila v prosperující TikTok účet

    Haley Kalil v tu chvíli neváhala a rozhodla se náhodnou chvilku slávy využít ve svůj prospěch. Začala se sama věnovat tvorbě videí. Její obsah zahrnuje krátké komediální výstupy, ale i sociální komentáře nebo krátké útržky z jejího života. Typická je pro ni tvorba, ve které si utahuje ze svých sledujících. Dlouho třeba předstírala, že její honosný apartmán v New Yorku patří jejímu bohatému příteli.

    @haleyybaylee

    Its been a crazy almost 2 years

    ♬ original sound – edited audios

    Od té doby spolupracovala s hvězdami, jako je herečka Courteney Cox nebo zpěvák Ed Sheeran. Prošla se rovněž po molu NYFW nebo Miami Swim Week. Nafotila také kampaně pro značky Hugo Boss, L’Oréal či CeraVe. Nechybí ani na červených kobercích prestižních akcí jako jsou Oscaři, předávání cen Grammy či ples Met Gala. Stačilo přitom tak málo a málem se současnou „it girl“ nestala.

    Zdroje: The Rollling Stone, Variety, Creators Instagram, Bode Magazine, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Móda jako politický statement. Co znamenají trička Protect the Dolls?

    Sociální sítě v posledních týdnech zaplavila nepřehlédnutelná trička s nápisem Protect the Dolls. Pozornost na ně přitáhnuli Pedro Pascal a Tilda Swinton nebo popový zpěvák Troye Sivan. Virální úspěch však jejich autor, mladý návrhář Conner Ives, nečekal. Návrh, který vznikl jako jeho první politický statement, oblékl na defilé své nedávné show.

    Boho styl není jen pro „hippies“. Nebojte se propadnout staronové obsesi

    Boho styl. Synonymum svobody, nespoutanosti a romantiky se opět vrací na výsluní. Ale co když se nechceme oblékat jako moderní hippie od hlavy až k patě? Co když nás láká poetika, ale zároveň si zakládáme na čisté a střídmé estetice? Boho nemusí vždy znamenat maximalismus. Lze ho uchopit i jinak. Minimalisticky, sofistikovaně a nadčasově.

    Jak vypadal MBPFW podzim/zima 2025? Týden módy mluvil jazykem paměti i inovace

    Od nostalgie po dekonstrukci, od mladých hlasů po etablované vizionáře. Letošní jarní edice Mercedes-Benz Prague Fashion Week (MBPFW) pro podzim a zimu 2025 ukázala, že móda dnes není jen o vzhledu, ale také výpovědi. Designéři mluvili o minulosti a přítomnosti, těle jako médiu a oděvu jako formě dialogu. Na molech se proto střídaly poetické vzkazy, osobní příběhy, ale rovněž technická preciznost.

    Móda v kostce: Choupette oslavuje Hublot a Drake vydává parfém

    Konec týdne přináší hned několik módních novinek. Luxusní výrobce hodinek Hublot oslavuje kolekci Big Bang spolu s jednou z největších ikon, kočkou Karla Lagerfeld jménem Choupette. Gucci a Kate Spade zase lákají na letní kampaně a rapper Drake vydal svůj první parfém. Značky Prada a Miu Miu pak odhalily úspěšné výsledky za první čtvrtletí.

    Nejdražší kůže a kožešiny na světě. K některým budete potřebovat pas

    Na světě existuje luxus, který překračuje hranice běžného vkusu, a to doslova. Kůže a kožešiny z nejexkluzivnějších materiálů nelze volně převážet bez speciální dokumentace. Ať už jde o kůži aligátora z Mississippi, pštrosa z jižní Afriky, či vzácnou himálajskou kozí srst, v módním průmyslu existují materiály, u nichž zlatá karta nestačí.

    Nadčasová móda, která uklidňuje i dusí. Seriál Severance vrátil do hry korporátní styl

    Sterilní a minimalistické outfity v neutrálních barvách. Žádné překvapení, ani sex-appeal. Popírání individuality. Přesně tak působí kostýmy v seriálu Severance z dílny Apple TV. Pro seriálové hrdiny a hrdinky je nudná móda dalším nástrojem korporátního útlaku. Zajímavé je, že prvky přítomné v seriálu se objevují i na módních molech.

    Giorgio Armani slaví naplno. Své 20. výročí v haute couture poctí výstavou

    Ikonický návrhář Giorgio Armani nebere letošní rok na lehkou váhu. Představuje pro něj totiž hned dvě významná výročí. Slavit hodlá nejen 50. narozeniny vlastní značky, ale také 20. výročí v haute couture. Druhé důležité události hodlá věnovat vlastní výstavu. Exhibice s názvem Giorgio Armani Privé 2005-2025 odstartuje 20. května v Miláně.

    Nevěsty mají jasno. Jaro 2026 pohltí labutí píseň i záplava krajek

    New York není jenom hostem jednoho z nejdůležitějších světových týdnů módy. Pravidelně hostí rovněž Bridal Fashion Week, tedy řadu přehlídek věnovaných svatebním šatům. Poslední dávka kolekcí pro jaro 2026 odhalila nejdůležitější prvky, které budou nadcházející nevěsty definovat. Patří mezi ně korzety, krajky nebo načechrané tylové sukně.

    Móda pod vedením amatérských AI umělců. Přivádí k životu ty nejbujnější fantazie

    Na platformách jako TikTok, Instagram či Pinterest se rozmáhá nová kategorie digitální kreativity. Není to ani móda, ani čistě umění. Je to hybridní estetický vesmír, který vzniká díky generativní AI a vizím uživatelů bez formálního vzdělání v módním designu. Přesto právě tito „amatéři“ často přichází s nápady, které by si módní domy do svých showroomů netroufly ani vysnít. A publikum? To je z nich nadšené.

    Co byste si chtěli v budoucnu dokázat? Mít „swag“ jako Rihanna

    Rihanna je ten typ ženy, který může přijít pozdě na vlastní koncert a stejně vám to bude připadat jako stylový tah. Už roky nevydala album, a přesto je pořád všude. V kampaních, ve vzduchu, ve vašem "feedu". Jak to dělá? To je otázka, kterou si klademe všichni. A odpověď je překvapivě jednoduchá. Rihanna nemá swag. Ona je swag.

    Nejen šaty dělají člověka. Naučte se pod outfity volit správný typ podprsenky

    Podprsenky už dávno nejsou nutným a otravným kouskem oblečení. Ne každá žena se je proto rozhodne nosit, ovšem pokud ano, zůstává věčná otázka nad jejich vhodností a variabilitou. Ne každé spodní prádlo se totiž hodí pod libovolný outfit. Někdy je třeba promyslet jednotlivé střihy o trochu víc a zvolit ten, díky kterému váš look správně vynikne.

    Móda v kostce: David Beckham tvoří pro Boss a Dior vítá Ashley Park

    Luxusní skupina Kering, pod kterou spadá i společnost Gucci, oznámila propad příjmů v uplynulém čtvrtletí o 14 procent, tedy více než analytici odhadovali. Módní dům Dior jmenoval herečku Ashley Park novou ambasadorkou a David Beckham představil svou vlastní kolekci pro Boss. Značka Mulberry se pak v nové kampani vrací ke svým kořenům.

    Fashion scénu čeká událost roku. Met Gala vzdá letos hold pánské módě

    Spolu s pokračujícím jarem se blíží rovněž módní událost roku. Proslulý ples Met Gala se tradičně pořádá první pondělí v květnu a představuje jednu z nejdůležitějších akcí módního světa. Slouží jako zahájení speciálních výstav v Metropolitním muzeu umění, jedná se ale i o sjezd nejslavnějších osobností. Letošní téma gala pak patří pánské módě.

    Bar nemusí být strašák. Stylová rutina zažene kocovinu i zbytečné kalorie

    Navštívit jednou za čas s přáteli bar patří ke společenskému životu. V takový večer byste určitě neměli přehnaně řešit nevhodnost ponocování nebo konzumace nezdravého jídla. Přesto se ale občas chceme další den cítit čerstvě a netoužíme ani nutně naplnit svůj kalorický příděl během pár hodin. V takovém případě pomůže jednoduchá barová rutina.

    Nasaďte skin care třešničku na dortu. K dokonalosti ji dovede toner

    Pleťové tonery vynesla v posledních měsících do popředí řada trendy produktů. Díky nim se začaly častěji objevovat na sociálních sítích i v doporučení oblíbených influencerů. Může se tak zdát, že tvoří nepostradatelnou součást skin care taštičky. Doopravdy však představují spíše perfektní třešničku na dortu vaší každodenní péče.

    Runway na Velké čínské zdi i Fontáně di Trevi. Znáte ikonické kolekce Fendi?

    V historii módy existuje jen pár momentů, které se nesmazatelně vryly do kolektivní paměti. Značka Fendi je bezesporu jedním z jejich tvůrců. Její přehlídky jsou sice tradiční prezentací ready-to-wear, zároveň ale také velkolepými performancemi, které ctí historii a architekturu míst, kde se konají. Od barokních kašen po starověké monumenty, Fendi přetváří ikonické lokace na nejexkluzivnější módní mola na světě.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―