Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Značka Moët & Chandon se rozhodla uctít své narozeniny. Na pomoc si tentokrát přizvala Pharrella Williams, který pro ni navrhl speciální kolekci a stal se rovnou i její tváří. Ikonické lahve tekutého zlata pro tuto příležitost doplnil působivými mašlemi. Opravdovou třešničkou na dortu se ovšem stal sběratelský kousek v ceně 30 tisíc eur.

    Pharrell Williams je ideální volbou. Moët & Chandon skrze něj oslovuje mladou generaci

    Prominentní producent šampaňského nemusel pro tvář své kampaně daleko. V širokém portfoliu koncernu LVMH, jeho vlastníka, totiž vyniká hudebník a kreativní ředitel pánské divize Louis Vuitton Pharrell Williams. Podle CEO Moët & Chandon Sibylle Scherer tak byl přirozenou volbou. Představuje kulturní ikonu, která spojuje a vytváří okamžiky radosti skrze využití hudby, módy a designu.

    „Nejde jen o šampaňské. Jde o kolektivního ducha, optimismus a lidské pouto, které inspiruje. Narozeniny jsou se svou čistou radostí a sdíleným štěstím nejuniverzálnější a nejosobnější oslavou,“ uvedla Scherer pro magazín Forbes. Cílem spolupráce proto bylo vytvořit speciální sérii lahví, reinterpretující tradiční ikonografii značky a zachycující její přítomnost při významných momentech.

    Kolekce je protkána archivy. Lahve zdobí impozantní mašle pocházející z 19. století

    Limitovaná kolekce šampaňského vstoupila celosvětově do prodeje už 1. března a zahrnuje několik jedinečných výtvorů. Hlavní hvězdou jsou velké odnímatelné mašle z řady Bow Creation, které designér Pharrell Williams vytáhl z bohatých archivů Moët & Chandon. Spatříte je velmi snadno, jsou připevněny na lahvích Brut Impérial, Nectar Impérial Rosé, ale rovněž Grand Vintage 2003.

    Zdroj: Moët & Chandon

    Skutečnou třešničkou na dortu je však třílitrové šampaňské Jeroboam Brut Impérial. Jedná se o termín vycházející z tradice pojmenovávání velkých lahví tohoto tekutého zlata podle biblických postav. Kromě nadměrné velikosti však design ohromí i svým zrcadlově chromovaným povrchem a ručně zdobenými nápisy s reliéfními perlami, které vytvořila umělkyně Astrid de Chaillé.

    Zdroj: Moët & Chandon

    Na hrdle se vyjímá nadměrná mašle pokrytá sedmi tisíci perleťovými korálky. Za úchvatným výtvorem stojí až 300 hodin ruční práce specializované dílny Atelier Baqué Molinié, jež vytvořila rovněž ostatní mašle v kolekci. Jeroboam Brut Impérial se tak rozhodně řadí mezi sběratelské kousky. V rámci kolekce je vyrobeno pouze 30 kusů s astronomickou cenovkou 30 tisíc eur za lahev.

    Zdroje: LVMH, Moët & Chandon, Forbes, WWD, Instagram

    Autor článku:
    Ema Kmeťová
    Ema Kmeťováhttps://fashionup.cz/
    Ema nejčastěji přispívá články do módní rubriky, ale občas nám také přibližuje i aktuální dění ve světě beauty, zejména pokud ji zaujme nějaká kosmetická novinka nebo trend. Nejvíce si však užívá psaní o místních i zahraničních mladých módních talentech nebo analyzování přehlídek a kolekcí. Do módní žurnalistiky se zamilovala už na střední škole, když dělala svůj první rozhovor s lokálním návrhářem pro školní časopis.

    ― Reklama ―

    Narozeniny s dotekem luxusu. Pharrell Williams vydává kolekci šampaňského s Moët & Chandon

    Značka Moët & Chandon se rozhodla uctít své narozeniny. Na pomoc si tentokrát přizvala Pharrella Williams, který pro ni navrhl speciální kolekci a stal se rovnou i její tváří. Ikonické lahve tekutého zlata pro tuto příležitost doplnil působivými mašlemi. Opravdovou třešničkou na dortu se ovšem stal sběratelský kousek v ceně 30 tisíc eur.

    - Reklama -

    Pharrell Williams je ideální volbou. Moët & Chandon skrze něj oslovuje mladou generaci

    Prominentní producent šampaňského nemusel pro tvář své kampaně daleko. V širokém portfoliu koncernu LVMH, jeho vlastníka, totiž vyniká hudebník a kreativní ředitel pánské divize Louis Vuitton Pharrell Williams. Podle CEO Moët & Chandon Sibylle Scherer tak byl přirozenou volbou. Představuje kulturní ikonu, která spojuje a vytváří okamžiky radosti skrze využití hudby, módy a designu.

    „Nejde jen o šampaňské. Jde o kolektivního ducha, optimismus a lidské pouto, které inspiruje. Narozeniny jsou se svou čistou radostí a sdíleným štěstím nejuniverzálnější a nejosobnější oslavou,“ uvedla Scherer pro magazín Forbes. Cílem spolupráce proto bylo vytvořit speciální sérii lahví, reinterpretující tradiční ikonografii značky a zachycující její přítomnost při významných momentech.

    Kolekce je protkána archivy. Lahve zdobí impozantní mašle pocházející z 19. století

    Limitovaná kolekce šampaňského vstoupila celosvětově do prodeje už 1. března a zahrnuje několik jedinečných výtvorů. Hlavní hvězdou jsou velké odnímatelné mašle z řady Bow Creation, které designér Pharrell Williams vytáhl z bohatých archivů Moët & Chandon. Spatříte je velmi snadno, jsou připevněny na lahvích Brut Impérial, Nectar Impérial Rosé, ale rovněž Grand Vintage 2003.

    - Reklama -

    Zdroj: Moët & Chandon

    Skutečnou třešničkou na dortu je však třílitrové šampaňské Jeroboam Brut Impérial. Jedná se o termín vycházející z tradice pojmenovávání velkých lahví tohoto tekutého zlata podle biblických postav. Kromě nadměrné velikosti však design ohromí i svým zrcadlově chromovaným povrchem a ručně zdobenými nápisy s reliéfními perlami, které vytvořila umělkyně Astrid de Chaillé.

    Zdroj: Moët & Chandon

    Na hrdle se vyjímá nadměrná mašle pokrytá sedmi tisíci perleťovými korálky. Za úchvatným výtvorem stojí až 300 hodin ruční práce specializované dílny Atelier Baqué Molinié, jež vytvořila rovněž ostatní mašle v kolekci. Jeroboam Brut Impérial se tak rozhodně řadí mezi sběratelské kousky. V rámci kolekce je vyrobeno pouze 30 kusů s astronomickou cenovkou 30 tisíc eur za lahev.

    Zdroje: LVMH, Moët & Chandon, Forbes, WWD, Instagram

    ― Reklama ―

    Z blondýny brunetou kvůli počasí? Nový TikTok trend vybízí k radikální změně

    Snad s každým novým ročním obdobím zaplaví sociální síť TikTok nová vlna beauty proměn. Aktuálně jí dominuje trend s názvem "go darker for autumn", kvůli kterému se blondýnky vzdávají svých plavých tónů ve prospěch těch bohatě kaštanových nebo čokoládových. Není už ale trochu bláznovství měnit dlouho zavedený styl jen kvůli pár spadlým listům?

    Ikonický náramek Love slaví comeback. Cartier ho v nové verzi navrací po 58 letech

    Dlouhých 58 let po svém vzniku se ikonický náramek Love od Cartier proměňuje v novou formu. Pružnou, plynulou, dokonale soudržnou se zápěstím. Nový model Love Unlimited přináší pohyb tam, kde kdysi vládla přesnost a nedynamická strohost. V každém detailu zůstává duch Alda Cipullo, konstruktéra emocí, který kdysi zlatem vyjádřil trvalost citu. Šperkařský dům Cartier nyní přepisuje jeho myšlenku do nové éry.

    Andílci opět na scéně. Značka Victoria’s Secret odhalila letošní show

    Velkolepá tradiční show z dílny Victoria's Secret na sebe opět strhla pozornost. Značka se na scénu vrátila po roce a představila teprve druhou přehlídku od své dlouhodobé pauzy, následující po lavině silné kritiky. Její nová image má zahrnovat o něco více různorodý a inkluzivní přístup. Zdá se, že společnosti se comeback daří, sklidila totiž značný úspěch.

    Trápí vás vrásky ve dvaceti? Řešení vyžaduje pozornost a disciplínu

    První vrásky, jež se do vaší pleti vkradou již ve dvaceti umí překvapit. Pleť, která se ještě nedávno probouzela s ranním jasem, reaguje na životní rytmus, stres i slunce. Každý pohled do zrcadla připomíná, že i mladá kůže má svůj vlastní kalendář. Signály, jež vysílá, bývají jemné, ale přesto přesné. Právě v nich se ukrývá návod, jak s pletí vědomě pracovat již nyní.

    Od heroinu k Ozempicu. Cesty jak být chic se mění, tlak na štíhlost zůstává

    Propadlé lícní kosti, dětsky útlé paže, špičatá kolena. Herečky a modelky to často maskují, ale proměny jejich siluet z posledních let jasně ukazují, že žijeme v éře Ozempic chic. Můžeme si namlouvat, že tentokrát je za hubnutím medicína v podobě léku potlačujícího chuť k jídlu. Ve skutečnosti jsme esteticky, ale i filozoficky mnohem blíž zatracované éře heroin chic, než jsme si možná ochotní připustit.

    OECD brojí proti Shein. Fast fashion gigant porušuje její směrnice

    Zástupci Organizace pro hospodářskou spolupráci a rozvoj zveřejnili výsledky investigace značky Shein. Dle reportu nedodržuje čínský fast fashion gigant stanovené směrnice pro nadnárodní společnosti, týkající se lidských práv, ochrany životního prostředí a spravedlivých platů. Mezivládní organizace zahájila průzkum po stížnosti dvou francouzských poslanců.

    Victoria Beckham dorazila na Netflix. Nový dokument odkrývá hvězdnou oponu

    Streamovací služba Netflix přivítala ve čtvrtek nový hvězdný dokument. V jeho středu stojí bývalá zpěvačka a úspěšná návrhářka Victoria Beckham. Třídílný seriál slibuje odkrytí její nelehké cesty na vrchol módního průmyslu, kam se jen tak někdo nepodívá. Součástí příběhu jsou nejen archivní záběry, ale také rozhovory s předními osobnostmi módní scény.

    Day to night. Chytré outfity vás z práce vezmou rovnou do víru noci

    Pracovně vytíženým ženám se snadno stane, že zatímco přes den jsou potřeba na formálním meetingu a v kanceláři, večer je čeká uvolněná zábava na úrovni. Naštěstí je módní svět příznivý i složitým situacím. Umožňuje proto vytvořit outfit vhodný k celodennímu nošení. K perfektnímu výsledku stačí pouze pár promyšlených kousků a správný styling.

    Značka Schiaparelli opět potvrdila své místo. Runway uzavřela Kendall Jenner

    V Paříži se opět odehrála jedna z nejočekávanějších přehlídek každé sezóny. Daniel Roseberry odhalil kolekci Schiaparelli SS26 a potvrdil, že značka dál určuje tón současného umění na úrovni luxusu. V sále Centre Pompidou vládl klid, jenž se v módě objeví jen zřídka. Jak jsme u módního domu zvyklí, každý model dokazoval, že přesnost a vize jsou klíčovým prvkem krejčovského umu. Přehlídka působila jako pomyslná módní studie, nikoliv jako tradiční runway.

    Burberry připomíná své dědictví. Oslavuje ho i Olivia Colman

    Britský módní dům Burberry zakládá marketing na propojení svého více než 150 let starého dědictví a moderní energie. Nabízí proto tradiční kostkované trenčkoty a dlouhé kabáty, to vše v inovativním hávu nových materiálů. Směřování luxusní značky odráží rovněž její nejnovější kampaň It's always Burberry Weather. Zazáří v ní mimo jiné také herečka Olivia Colman.

    Po stopách ikon: Bochum Welt dokresluje identitu Jil Sander

    Hudba umí rozšířit prostor kolekce stejně přesně jako čistý střih kabátu. Bochum Welt přináší do módy zvuk, jenž vytváří atmosféru i vizuální rytmus. Spolupráce s Jil Sander ukazuje, že minimalismus má vlastní akustický tvar. Zvuk už není doprovodem, stává se součástí identity značky. Vzniká nová rovina luxusu, jež působí na smysly ze všech stran.

    Oscar Isaac čeří vody internetu. Překvapil elegantní módní otočkou

    Sociální sítě po nedávném filmovém festivalu v Benátkách zaplavily komentáře uživatelů, kteří si všimli nečekané proměny. Překvapil je styl herce Oscara Isaac, který ztvárnil hlavní postavu v očekávaném snímku Frankenstein. Na červený koberec totiž přinesl perfektní rovnováhu mezi žádanou elegancí a hravou uvolněností, posouvající jeho look na vyšší úroveň.

    Móda v kostce: Swarovski slaví 130 let a Polo Bar putuje do Londýna

    I když série světových fashion weeků skončila, módní scénu nadále zaplavují další novinky. Fenty Skin vydává debutovou kolekci na tělo a Ralph Lauren míří do Londýna. V roce 2028 v něm hodlá otevřít Polo Bar. Vivienne Westwood poprvé odstartuje Riyadh Fashion Week a Swarovski slaví 130 let. Tom Ford jmenoval svou první make-up umělkyni, Lucy Bridge.

    Luxury Insights: Světové butiky proslulých značek berou dech designem i detaily

    Světová móda ukazuje, že prodává nejen kvalita, ale i zážitek a vizuální vjem. Butikové výlohy už dávno neslouží jen k prodeji. Transformují se v dechberoucí zkušenost a stávají se exkluzivním chrámem designu. Zákazníkům se tak otevírají příběhy značky, spojené s konkrétními produkty, zatímco je obklopuje luxusní atmosféra jedinečného architektonického díla.

    Matthieu Blazy míří až ke hvězdám. Chanel vdechl nový život

    Paříž se včera stala svědkem posledního očekávaného debutu, jenž okamžitě vyšplhal na vrchol seznamu uplynulých módních premiér. Matthieu Blazy odhalil svou vizi Chanel, kterou módnímu domu vdechl nový život. Ukázal značku v novém světle, které nikdo nečekal, ale všichni ho milují.

    Sbohem, diverzito! Plus size modelky nenápadně mizí z fashion světa

    Plus size modelek je na molech rok od roku čím dál méně. Kritici spekulují, že snaha o diverzitu v módním světě možná nikdy nebyla myšlená upřímně. Smrtelnou ránu jí ovšem nedávno zasadilo masivní rozšíření léku na hubnutí s názvem Ozempic. Prohlásit světové hnutí body positivity za neúspěch by ovšem bylo až příliš unáhlené.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―