Více

    ― Reklama ―

    Blíží se jaro a spolu s ním se ve vzduchu nesou i předzvěsti trendů. Doslova je cítit i blížící se parfémové hity, čekající na umístění do početných sbírek. Hlavně díky sociálním sítím se začínají formovat voňavé must haves a rozhodně bude z čeho vybírat. Parfémy jsou skvělým způsobem, jak se projevit, je proto čas vybrat si ten pravý.

    Dá se říct, že se značky až předhání v počtu vydaných vůní. Zatímco dříve byly nové parfémy dlouho očekávanou novinkou, v poslední době se čerstvé kousky objevují mnohem častěji. Dávají tak prostor k rozmanitosti a ukazují, že si vybere opravdu každý. Zároveň byste ale mohli pociťovat nepříjemnou rozhodovací paralýzu. Právě proto se někdy může hodit inspirace trendy.

    Lepivě sladké tóny jsou v kurzu. Buržoazní efekt vytvoří stará známá vanilka

    Značné oblibě se poslední týdny těší například parfémy na bázi vanilky. Dalo by se říci, že se jedná o obyčejnou vůni, která nemůže ničím překvapit. Opak je ale pravdou, značky si s vanilkou pohrávají v nových obrazcích. Ucítit tak můžete složitější, kořeněné vůně, často propletené s nezvyklými tóny jiných přísad. Jedná se o skoro až gurmánské parfémy, dekadentně provokující svou těžkostí.

    Zdroj: Ourte, Dior

    Crispy Porn od značky Ourte v sobě kromě vanilky nese i tóny karamelu a popcornu. Díky tomu se hodí na večer a do chladnějších dnů. Dior zase mistrovsky skloubil zvyk zakladatele Christiana Dior nosit v kapse kus dřeva, a to se zvykem hlavního parfuméra značky nosit tamtéž kostku cukru. V lahvičce proto ucítíte dřevitou vanilku, představující onen pomyslný talisman.

    Přeneste se na letní dovolenou jedním nádechem. Moře najdete uvnitř lahvičky

    Úplným opakem opulentní vanilky je předzvěst oblíbenosti svěžích parfémů připomínajících mořský vánek. Například Tom Ford k této inspiraci přistoupil s vizí letních dovolených, v Neroli Portofino proto najdete svěží citrusové oleje a květy. Pomeranč, mandarinka nebo neroli, to vše zahalují tóny bublající průzračné vody a předzvěst osvěžujícího léta.

    Zdroj: Tom Ford, Jo Malone

    Značka Jo Malone zase vsadila na čistý a ničím nerušený závan oceánu. Parfém Wood Sage & Sea Salt má představovat chvilky na britském pobřeží, kdy vás obklopují šplouchající vlny narážející do útesu a svěží, až ledový vítr ve tváři. Srdce a základ parfému tvoří opravdová mořská sůl a šalvěj, tudíž se s touto vůní budete cítit jako na lodi, plavící se směrem k zaoceánskému ráji.

    Arabské parfémy jsou populární, ale těžko dostupné. Najdete ale zdárné náhradníky

    Popularita narůstá také arabským vůním. Často se ovšem jedná o imitace, jelikož ty opravdové jsou hůře sehnatelné a jejich ingredience drahé a vzácné. Vůně oudu, což je určitý druh pryskyřicové esence, tak byla inspirací například pro Tobacco Mandarin od značky Byredo. Mísí se zde s tabákem a překvapivou mandarinkou, což parfému dodává kouřově-citrusový podtón.

    Zdroj: Byredo, Hermès

    Pozadu nezůstává ani Cardamusc od značky Hermès. Parfém sází na vůni štiplavého koření, kterou mu dodává hravý kardamom. Společně s pižmem připomíná zmíněnou kadidlovou vůni oudu a vytváří na kůži smyslnou souhru. Jedná se o určitě specifický kousek se specifickou cílovou skupinou, avšak pokud jsou vám nevšedně těžké vůně blízké, mohl by být pro vás tím pravým.

    Dejte si do nosu, doslova. Dezertní vůně potěší milovníky sladkého

    Hravost má své místo i ve světě parfémů. Letos se proto očekává velký zájem o exempláře připomínající dezerty. Ať už to bude vůně marshmallow, cukrové vaty nebo žvýkačky, kterou nabízí třeba Moschino. Neodchází ani pistáciový trend, na který naskočila značka Kayali. Jestliže tedy fandíte sladkým vůním a nejraději byste se vykoupali v pistáciové zmrzlině, tenhle zelený kousek musíte mít.

    Zdroj: Moschino, Kayali

    Zdroje: Dior, Who What Wear, Cosmetic Design, Oudera

    ― Reklama ―

    Letní dovolená i smyslné dezerty. Parfémy letošního roku ukrývají neotřelé kombinace

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Blíží se jaro a spolu s ním se ve vzduchu nesou i předzvěsti trendů. Doslova je cítit i blížící se parfémové hity, čekající na umístění do početných sbírek. Hlavně díky sociálním sítím se začínají formovat voňavé must haves a rozhodně bude z čeho vybírat. Parfémy jsou skvělým způsobem, jak se projevit, je proto čas vybrat si ten pravý.

    - Reklama -

    Dá se říct, že se značky až předhání v počtu vydaných vůní. Zatímco dříve byly nové parfémy dlouho očekávanou novinkou, v poslední době se čerstvé kousky objevují mnohem častěji. Dávají tak prostor k rozmanitosti a ukazují, že si vybere opravdu každý. Zároveň byste ale mohli pociťovat nepříjemnou rozhodovací paralýzu. Právě proto se někdy může hodit inspirace trendy.

    Lepivě sladké tóny jsou v kurzu. Buržoazní efekt vytvoří stará známá vanilka

    Značné oblibě se poslední týdny těší například parfémy na bázi vanilky. Dalo by se říci, že se jedná o obyčejnou vůni, která nemůže ničím překvapit. Opak je ale pravdou, značky si s vanilkou pohrávají v nových obrazcích. Ucítit tak můžete složitější, kořeněné vůně, často propletené s nezvyklými tóny jiných přísad. Jedná se o skoro až gurmánské parfémy, dekadentně provokující svou těžkostí.

    Zdroj: Ourte, Dior

    - Reklama -

    Crispy Porn od značky Ourte v sobě kromě vanilky nese i tóny karamelu a popcornu. Díky tomu se hodí na večer a do chladnějších dnů. Dior zase mistrovsky skloubil zvyk zakladatele Christiana Dior nosit v kapse kus dřeva, a to se zvykem hlavního parfuméra značky nosit tamtéž kostku cukru. V lahvičce proto ucítíte dřevitou vanilku, představující onen pomyslný talisman.

    Přeneste se na letní dovolenou jedním nádechem. Moře najdete uvnitř lahvičky

    Úplným opakem opulentní vanilky je předzvěst oblíbenosti svěžích parfémů připomínajících mořský vánek. Například Tom Ford k této inspiraci přistoupil s vizí letních dovolených, v Neroli Portofino proto najdete svěží citrusové oleje a květy. Pomeranč, mandarinka nebo neroli, to vše zahalují tóny bublající průzračné vody a předzvěst osvěžujícího léta.

    Zdroj: Tom Ford, Jo Malone

    Značka Jo Malone zase vsadila na čistý a ničím nerušený závan oceánu. Parfém Wood Sage & Sea Salt má představovat chvilky na britském pobřeží, kdy vás obklopují šplouchající vlny narážející do útesu a svěží, až ledový vítr ve tváři. Srdce a základ parfému tvoří opravdová mořská sůl a šalvěj, tudíž se s touto vůní budete cítit jako na lodi, plavící se směrem k zaoceánskému ráji.

    Arabské parfémy jsou populární, ale těžko dostupné. Najdete ale zdárné náhradníky

    Popularita narůstá také arabským vůním. Často se ovšem jedná o imitace, jelikož ty opravdové jsou hůře sehnatelné a jejich ingredience drahé a vzácné. Vůně oudu, což je určitý druh pryskyřicové esence, tak byla inspirací například pro Tobacco Mandarin od značky Byredo. Mísí se zde s tabákem a překvapivou mandarinkou, což parfému dodává kouřově-citrusový podtón.

    Zdroj: Byredo, Hermès

    Pozadu nezůstává ani Cardamusc od značky Hermès. Parfém sází na vůni štiplavého koření, kterou mu dodává hravý kardamom. Společně s pižmem připomíná zmíněnou kadidlovou vůni oudu a vytváří na kůži smyslnou souhru. Jedná se o určitě specifický kousek se specifickou cílovou skupinou, avšak pokud jsou vám nevšedně těžké vůně blízké, mohl by být pro vás tím pravým.

    Dejte si do nosu, doslova. Dezertní vůně potěší milovníky sladkého

    Hravost má své místo i ve světě parfémů. Letos se proto očekává velký zájem o exempláře připomínající dezerty. Ať už to bude vůně marshmallow, cukrové vaty nebo žvýkačky, kterou nabízí třeba Moschino. Neodchází ani pistáciový trend, na který naskočila značka Kayali. Jestliže tedy fandíte sladkým vůním a nejraději byste se vykoupali v pistáciové zmrzlině, tenhle zelený kousek musíte mít.

    Zdroj: Moschino, Kayali

    Zdroje: Dior, Who What Wear, Cosmetic Design, Oudera

    ― Reklama ―

    Valentino na rozcestí. Osloví Alessandro Michele svou vizí věrné zákaznice?

    Alessandro Michele se po svém odchodu z Gucci pevnou rukou chopil kormidla u Valentino. Jeho druhá kolekce pro ikonickou značku zanechala diváky v naprostém údivu. Nejen kvůli návrhům, ale rovněž zvolenému místu přehlídky. Místo tradičního a sofistikovaného pojetí se show odehrála v surrealisticky stylizované veřejné umývárně. Bylo to odvážné? Ano. Bylo to Valentino? To už je jiná otázka.

    Na pařížských runwayích zazářil Louis Vuitton i Gabriela Hearst. Loewe zůstal v pozadí

    Pařížský fashion week pomalu míří do finále. V pondělí tak stihl svou kolekci představit i módní dům Louis Vuitton. Show umístěná na fiktivním nádraží se stala jednou z nejlepších z dílny Nicolase Ghesquière. Úspěch se svými politickými návrhy získala i Gabriela Hearst. Na bočních kolejích ovšem zůstal Loewe se svou prezentací.

    Czech Grand Design 2024: Ocenění ovládla olympijská kolekce Jana Černého

    Na 19. ročníku cen Czech Grand Design byla v centru pozornosti móda. Návrhář Jan Černý nezahálel a odnesl si hned dvě ocenění, módní designér roku a titul absolutního vítěze. Fotografkou roku se stala Lena Knappová, která zase nesmí chybět v žádném zákulisí Pařížského týdne módy. Porotu si ale získala i šperkařka Magdalena Šťastníková.

    Tichá voda břehy mele. Sexy outfit nemusí být se správnými kousky laciný

    Mezi módními příležitostmi se vždycky najde taková, na kterou se žena zatouží obléct svůdněji než jindy. Nezáleží přitom, jestli se jedná o luxusní večeři, společenský večírek nebo sólo rande. Dokonce i každodenní outfity mohou působit sexy dojmem. Důležité je vědět, kde je hranice mezi sexy a vyzývavým a jak zůstat na té správné straně.

    Meč, korzet a samet. Rytířské legendy se vrací s trendem Medievalcore

    Medievalcore a jeho nástup nelze ignorovat. Trend, kombinující prvky gotiky, romantiky a fantasy, ovládl nejen módní mola, ale i červené koberce a sociální sítě. Sametové rukávy se potkávají s robustními korzety a středověká cingrlátka se mísí s moderním luxusem. Móda se opět obrací do historie a hledá inspiraci v legendárních příbězích a rytířských baladách.

    Dior vyrazil na dalekou cestu napříč historií. Zhmotnil novelu Orlando

    Pozornost módní scény na sebe v úterý přitáhl módní dům Dior. Odhalil totiž v Paříži očekávanou kolekci pro letošní podzim a zimu. Jeho kreativní ředitelka Maria Grazia Chiuri tentokrát našla inspiraci v novele z pera spisovatelky Virginie Woolf s názvem Orlando. Její hlavní hrdina putuje časem, stejně tak proto ve svých návrzích učinila i návrhářka.

    Hotel každý rok zmizí a znovu ožije. Za ledové království by se nemusel stydět ani Disney

    Sběratelé unikátních zážitků by rozhodně měli navštívit i Švédsko. Kromě čarokrásné přírody v něm totiž asi 200 kilometrů od polárního kruhu najdete ledové království. Jedná se o první a největší hotel na světě postavený kompletně z ledu, který navíc každý rok obměňuje svůj design. Noc strávená na tomto místě je proto doslova "cool".

    Ulehněte k pohádkovému spánku. Hravě ho vykouzlí ten nejvyšší luxus

    Správný spánek je základ nejen dobré nálady, ale i zdraví. Pokud jste se na něj letos rozhodli zaměřit, nesmíte kromě zavedení kvalitní spánkové hygieny vynechat ani potřebné doplňky. Matrace z nejvytříbenějších materiálů, dostatečně načechraná peřina nebo jemné povlečení z chladivého bambusu dokáží divy. Ulehněte do opravdového luxusu.

    Móda v kostce: Prada pokukuje po Versace a Paříž zahájila týden módy

    Začátek týdne přinesl světu módy hned několik novinek. Paříž přivítala očekávaný fashion week, a to přehlídkou Victora Weinsanto. Prada pak pokračuje ve své snaze odkoupit Versace. Influencerka Sofia Richie Grainge odhalila kolekci pro Tommy Hilfiger a herečka Gillian Anderson se stala tváří L'Oréal. Dior zase chystá oslavy Mezinárodního dne žen.

    Slavné obrazy vdechnou inspiraci. Sestavte si outfit podle Da Vinciho nebo Van Gogha

    Umění a móda jdou ruku v ruce. Obojí definuje dobu a je jí stejně tak tvarováno, není proto na škodu tyto oblasti čas od času propojit. Už jste někdy přemýšleli nad tím, jak se v módě inspirovat třeba slavnými obrazy? Čerstvé nápady na outfity se vždycky hodí, příště se proto zkuste obléci podle nejslavnějších malířů všech dob.

    Česká stopa na Milánském týdnu módy. Baťa spolupracoval na přehlídce Marco Rambaldi

    Baťa a módní molo? Na první pohled spojitost, která nepřekvapí. Přece jen jde o českou obuvnickou legendu s mezinárodním dosahem. Ale co kdyby se Baťovy boty objevily na Milánském týdnu módy, a to v podání jednoho z nejinovativnějších italských designérů? Právě to se stalo v rámci show Marca Rambaldi, jenž dal balerínám Baťa 130 novou tvář.

    Oscary vyhrály metalické odlesky a vysoký pas. Slavné předávání cen diktuje trendy

    Předávání Oscarů představuje nejen prestižní událost ze světa filmu, jedná se i o vysoce očekávanou módní akci. Jde totiž o vyvrcholení sezóny udělování důležitých ocenění, které je právem považováno za pomyslný módní hřeb. Hvězdy proto nezklamaly a na červený koberec přinesly hned několik trendů, od metalických odlesků po vysoký pas.

    Kulinářský zážitek à la Saint Laurent. V butiku Rive Droite vznikla pobočka Sushi Park

    Saint Laurent se vrhá do neprobádaných kulinářských vod. Značka po roční rozsáhlé rekonstrukci znovu otevírá dveře svého designového pařížského butiku Rive Droite, který je známý svým výjimečným sortimentem. Největším překvapením je však jeho suterén, kde se usídlila pobočka slavné losangeleské restaurace Sushi Park.

    Přivítejte další jídlem inspirovaný kousek. Louis Vuitton si vzal do parády gyoza knedlíčky

    Francouzské luxusní značky už dlouho koketují s jídlem. Louis Vuitton však zašel ještě dál a pro sezónu Fall/Winter 2025/26 představuje doplňky inspirované tradičními asijskou kuchyní. Nová kolekce, kterou má pod taktovkou Pharrell Williams, zahrnuje kabelky ve tvaru tradičních japonských knedlíčků gyoza. Ohlas na sociálních sítích? Rozporuplný.

    Nutnost nanášet lesk několikrát denně je minulostí. Lip stains překvapí celodenní výdrží

    Kdyby měl mít kosmetický trh jednu zářivou hvězdu, byly by to produkty na rty. Značky neustále přicházejí s novými lesky, tužkami nebo oleji, jejichž hype pohánějí také sociální sítě, které umí produkty velmi rychle povýšit na virální. Slávu aktuálně sklízí takzvané lip stains, jež slibují celodenní výdrž bez ohledu na to, jak náročný je váš den.

    Range Rover rozšiřuje značku. S novou kolekcí proniká do světa módy

    Známá značka luxusních aut Range Rover objevuje nové vody. Minulý týden vydala svou první lifestyle a módní řadu s názvem Range Rover London Collection. Spojuje v ní svou lásku pro modernismus, ale také britské dědictví a italské řemeslo. Společnost na propagaci osmi kousků své první kolekce spolupracovala se supermodelkou Adwoa Aboah.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―